reklama
reklama

Hučín: Když Kubice ve své zprávě říká A, měl by ale říci i B a zveřejnit vše...

Autor: Lukáš Petřík | Publikováno: 20.9.2006 | Rubrika: Rozhovor
Ilustrace

Proč jsi se vlastně rozhodl kandidovat do Senátu?

Já jsem se na tuhle cestu dal z toho důvodu, že mě k tomu vyzval senátor Štětina spolu s Mejstříkem a dalšími. Ale hlavním iniciátorem byl senátor Štětina, který se sám aktivně zúčastnil jednání s vedením BIS a chtěl něco vědět o tom, jaké aktivity provádí BIS v rámci monitorování levicového extrémismu. Vedení BIS včele s Langem mu přislíbilo informace pod podmínkou, že u toho nebudu. Senátor Štětina se chtěl dozvědět, na čem jsem přesně dělal, s jakým výsledkem a proč to bylo ukončeno. Lang za přítomnosti dalších lidí, jako je např. Martin Vadas, přislíbil, že mu to ukážou, ale jedině na půdě BIS. Tam Štětinovi a Mejstříkovi ukázali nějaký videozáznam, který byl úplně o ničem, vůbec jim neukázali to, co slíbili. Senátoři tím byli zklamáni. Tak mě vyzvali ke kandidatuře do Senátu, protože se domnívali, že s ohledem na mé dlouhodobé působení v BIS bych byl platný v Senátu právě v bezpečnostních záležitostech, zpravodajské činnosti a justici. Mě samotného ta kandidatura nenapadla. Já jsem spíš řešil problémy zbavení se zbytkového trestu atd.

Nejvyšší státní zástupkyně Vesecká podala proti tobě před časem dovolání. Jak si to vysvětluješ?

Hlavním důvodem toho jsou její obavy, že by byli trestněprávně stíháni lidé, kteří zapříčinili moje stíhání a kdyby se zveřejnil celý ten trestní spis, o což usilujeme, tak skutečně významní lidé z bezpečnostní oblasti, z justice a státního zastupitelství by opravdu museli být postiženi, protože spolu s dalšími zosnovali celé to moje propuštění z BIS, zatčení atd. A tam by se potom přišlo na to, koho jsem vlastně ohrožoval. Že bývalí komunističtí kádři nám pronikali zpátky na vedoucí místa, s čímž jsem nesouhlasil. Musel jsem se také stále bránit, když mě bývalí příslušníci StB obviňovali z toho, že mám zbytkové tresty z předlistopadové činnosti proti komunismu a tím jsem nesplňoval základní předpoklad pro činnost ve státní službě-bezúhonnost. Využívala toho proti mně i ČSSD, a tak jsem musel iniciovat různá rehabilitační řízení. Ústavní soud a další soudy na základě rozhodnutí Ústavního soudu rozhodly, že moje činnost probíhala v rámci zákona o odporu proti komunistickému režimu. To je tedy vyřešeno.

Jaký je tvůj názor na Kubiceho zprávu?

Když pan Kubice říká A, měl by ale říci i B. Pod jeho odbor spadá i Odbor boje proti terorismu a tento odbor byl zcela zaměstnán sledováním mé osoby, ale nejenom mé osoby, ale také lidí, kteří se vyjadřovali proti ČSSD a KSČM. Jsou to lidé z KANu a z Konfederace politických vězňů. Já mohu na základě mnoha dokumentů prokázat, že tento odbor odposlouchával a sledoval lidi z KANu a KPV jenom kvůli tomu, že tito lidé měli nepřátelský názor vůči ČSSD a jejímu programu.

Pan Kubice by měl tedy přiznat , i že Odbor boje proti terorismu pracoval na Hučínovi a je jenom otázka, jak dalece on řekne, že o tom věděl. Je také možné, že řekne, že tento obor byl vyčleněn pod Grosse, pod Ibla, pod Jakobíka v rámci akce, která měla krycí název Seliko, Twist. Pokud to bylo ve spojení s BIS, tak to byla akce s krycím názvem Uhlí . Tento odbor zajistil, aby pachatelé výbuchu na Přerovsku nebyli vypátráni a já byl zatčen na základě toho, že mi je přišili. Tyto výbuchy měly sloužit k diskreditaci mé osoby a byly dělány stylem útoků, které jsem dělal proti komunistické moci před listopadem, kdy jsem dekonspiroval agenta StB a zorganizoval jsem několik útoků na objekty Lidové milice, Svazu československo-sovětského přátelství apod.. Já jsem schopen dokázat, že za tím stála krajní levice a že ten politický establishment ČSSD toho využil, aby mě odstranil. Chtěl bych, aby tento spis byl odtajněn, a jsem rád, že Martin Vadas usiluje o odtajnění přes nového premiéra Topolánka. Je nutné, aby se veřejnost dozvěděla, jaká je podstata vyšetřování té kauzy Hučín a kdo za tím stál.

Já jsem samozřejmě měl na začátku i jinou možnost. Sedět u BIS a se vším souhlasit a poslouchat nesmyslné rozkazy, jako bylo např. skupování knih o Kavanovi, které mluvily o jeho minulosti atd. Říkal jsem si, že toho „vyššího principu mravního“ se člověk sice jak se říká nenažere, ale k té práci jsem byl doporučen Konfederací politických vězňů a považoval jsem to jako závazek k lidem, který trpěli v bolševických lágrech. Někteří mí bývalí kolegové mi říkali, že kdybych poslouchal rozkazy, tak bych se nedostal do problémů a mohl bych tam být dodnes, ale já si nedokážu představit, že bych dnes sloužil nějakému Paroubkovi nebo Grossovi nebo podobným lidem. To bych skutečně tedy nerozchodil...

Proč si ale myslíš, že Kubice vyrukoval s tou svou zprávou, která hovořila o napojení špiček ČSSD a Paroubka na organizovaný zločin a na druhou stranu mu nevadilo skandalizování tvé osoby, které bylo v rámci objednávky ČSSD?

Možná už došel do takového stádia, že mu už nic jiného nezbývalo, než něco říct. Ale když říká A, měl by říct i B. Měl by říct všechno. Možná si to schovává na později, protože přijdou možná ještě větší politické tlaky. Není dobré si vystřílet všechnu munici najednou, tak si třeba nechává něco napotom. Ale pravdou prostě je, že ten odbor, co mě sledoval, tak pod něj spadal.

Ale jinak je ta Kubiceho zpráva pravdivá?

Ano, zdá se, že odpovídí realitě. Já jsem sice ten organizovaný zločin tolik nedělal, i když mě k tomu někteří kolegové nabádali...

Aby ses nezapletl do politických kauz...

Ano. Především mě varovali, abych neděl ten levicový extrémismus, abych se nedostal do problémů, protože bylo zřejmé, že můj postoj ke komunismu je zřejmý a že bych se v tom angažoval příliš osobně. Ale já jsem chtěl jen prokázat, že současná KSČM je velmi nebezpečná organizace, že provádí destruktivní činnost proti bezpečnosti státu.

Jaké si myslíš, že máš šance se do toho Senátu dostat?

Lidé mě oslovují pozitivně. Samozřejmě, že to tam polarizuje názory mezi lidmi...

Prostějovsko a okolí je levicové...

Ano, je to velmi silně levicový kraj. Když přijedeme do Prahy, tak se mě lidi ptaj, co tam sakra na té Moravě vyvádíme, když to tam máme takhle zarudlý. No, já se snažim dělat v rámci svých možností, co můžu. Tu kandidaturu jsem také hlavně přijal z toho důvodu, že řada lidí se zasazovala o veřejný soud a vyjadřovala mi podporu, a já to vidím jako možnost tuto podporu lidem vrátit. Ti lidé mají také své problémy a já bych v tom kraji mohl působit v senátorské funkci jako jakási odmocnina z ombudsmana. Co já vím a jak se znám, tak jsem schopen jít hlavou proti zdi. A ve spolupráci s dalšími senátory si myslím, že bych mohl být se svými zkušenostmi užitečný.

Díky za rozhovor a hodně štěstí.

další rozhovor s Vladimírem Hučínem zde.

ptal se Lukáš Petřík

reklama
5579 čtenářů | 25 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Hučín: Když Kubice ve své zprávě říká A, měl by ale říci i B a zveřejnit vše...
(liberal, 21.9.2006 9:59:33)
Odpovědět
Do písmene souhlasím a přeji aby všechno vyšlo.
Re: Hučín: Když Kubice ve své zprávě říká A, měl by ale říci i B a zveřejnit vše...
(Tak,tak, 21.9.2006 11:03:52)
Odpovědět
Je ale evidentní, že pan Hučín je pouze liška podšitá a ještš lže.
Re: Hučín: Když Kubice ve své zprávě říká A, měl by ale říci i B a zveřejnit vše...
(k, 21.9.2006 11:46:18)
Odpovědět
Kubice zatím nepředložil žádné důkazy pro svá podezření, domnívám s eproto, že plk. Kubice je obyčejný LHÁŘ!
Nebezpečná KSČMČSSD + Unie
(Bimbrdle, 21.9.2006 15:11:58)
Odpovědět
Souhlasím, že KSČM je velice nebezpečná a dodal bych, že i ta expanzívní ČSSD. Ničeho se neštítí a myslí si, že se jim přes nesčetné aféry a aférky nemůže nic stát. A ono to celkem funguje. Lidi je volí a budou volit. Populistická politika odjakživa dobře fungovala. Horší ale je, že našemu bruselskému rudému Kremlu to vůbec nevadí, co se tady děje. Nevadí jim spousty agentů (současně aktivních, o těch minulých ani nemluvě) na našich vysokých státních postech. Důležitější než toto všechno je, aby nebylo NAVÍC o hektar VINIC (brambor, cibule,....) než svatá Unie milostivě připouští a předepisuje. Včetně jiných nesmyslných a pozornost od základních věcí odvádějících záležitostí. Svěrací kazajka unijních i neunijních soudruhů nás čím dál víc svírá. Maďaři částečně prohlédli. Držím jim palce. I když ty metody nejsou zrovna vždy nejlepší. Snad časem zafungují. Poznámka: nejsem fandou pro žádnou naši politickou stranu.
Re: Hučín: Když Kubice ve své zprávě říká A, měl by ale říci i B a zveřejnit vše...
(Čurák Pepa, 21.9.2006 20:34:52)
Odpovědět
Všichni lžou a nejvíce Langrové a jim podobní .Už nevěřím v tomto demokratickém státě nikomu.
Prolhaní Langrové z ODS
(Novák J., 21.9.2006 20:39:20)
Odpovědět
Celému národu už bezmála tři roky lžou všichni z ODS.Je to jedna špinavost za druhou.Tato strana by se měla zakázat,jako strana,která u nás brzdí demokratický rozvoj společnosti.
Re: Hučín: Když Kubice ve své zprávě říká A, měl by ale říci i B a zveřejnit vše...
(Bořivoj Horský, 22.9.2006 12:59:59)
Odpovědět
Pan Hučín není lhář!!!s nemocnými opatrně,v klidu....
Re: Prosím řekněte mi někdo že tohle je pouze vtip
(Ginsberg, 22.9.2006 20:26:55)
Odpovědět
a že tuto báseň nenapsal pan Petřík ale pouze nějaký vtipálek který si z něho chtěl vystřelit.

Lukáš Petřík

KRVAVĚ RUDÝ OBZOR



Mráz přicházel z Kremlu již před ledovým únorem.

Tvář tyrana v beranici

dominovala nad praporů krvavě rudým obzorem.

Pak čtyřicet roků rudý teror,

naše drahá vlast pod srpem rudé smrti zmírala spící.

Vítězný únor

oslavoval rudou krev prýštící

z rozdrásaných ran vězňů politických

a k tomu ozýval se cynický bolševikův smích.



Však znovu probudil se netvor rudý,

aklimatizovali se zrůdy

skrývající své krvavé zločiny

neodváté časem

Žádný z bolševiků není bez viny

a teď snaží se nás uchlácholit lidumilným hlasem.



Rudí vrazi,

jedovatí plazi,

jak had ďábel našeptávají,

jak dobře bude v bolševickém ráji,

až z toho dech se tají

a mráz leze znovu po zádech.

Jako by v bolševických lágrů zdech

ozýval se znovu torturou vydrápaný martyrů totalitní zvůle srdceryvný skřek.

Kdo by to tak řek´…,

že tihle vrazi

se nestydí

vylézt mezi slušné lidi,

že lidská paměť je tak krátká,

v té zemi, z které mrazí.

Bratříčku, zavírej vrátka…!



P. S. Do paměti se mi totiž vryl

odkaz, co zanechal nám Karel Kryl.





BÁSEŇ SPANILÉ JEZEĎAČKY



U postele Stalinovu fotku.

K tomu ráda chlastám, vodku.

Údernice jako řemen.

Mléko dobývám já z vemen.

V mládí agilní svazačka,

teď spanilá jezeďačka.



Do našeho JZD

delegace přijede

(až ze Sajúzu,

na kulaky pouštět hrůzu)

učit nás jak slepicím a buržoustům kroutit krky,

učit, jak se vyje s vlky,

Se srpem a kladivem,

s Marxem, ideovým střelivem

dobyjeme svět.

Jakbysmet.



Estébáci rozdávají rány.

(pro blaho lidu a strany)

my musíme plnit plány-

společenská dělba práce

je podmínkou inovace.

Někdo o mě říká,

že jsem slepice,

ale co, hlavně, že vládne levice.

Na diktatůru

proletariátu ať si každý zvyká

nebo pojede na Sibiř na tůru

v muklovskym mundůru.

Jen ať ten kořistník kapitalistická pyká!



Dělnická třída,

to je ale třída,

vstříc světlým zítřkům se vydá,

kde už nebude hlad ni bída.



Čest práci

a lidu láci!

A po práci legraci.

Tak žijí jen komunisté a pravověrní svazáci.



Až přijde kontrararevoluce,

reakcionářům rozlámeme ruce

a který zpátečník to přežije,

toho sežere Leninova mumie

Stalinova a Gottwaldova se bohužel zkazila,

nevadí, brzy vyšleme Biĺaka Vasila



You can say I´m a dreamer, but I´m not the only one…

Vykvete znovu komunismu rudých máků lán!
Re: Hučín: Když Kubice ve své zprávě říká A, měl by ale říci i B a zveřejnit vše...
(Hana, 27.9.2006 18:34:23)
Odpovědět
Hučín - psychopat se vlastně do Senátu bude hodit.
Re: Hučín: Když Kubice ve své zprávě říká A, měl by ale říci i B a zveřejnit vše...
(Jirka, 8.10.2006 2:04:13)
Odpovědět
Hucin uz huci dost dlouho. Ze komunisti jsou a byli svine vime i bez nej, jeho sobestredna kauza uz ponekud unavuje. Jako by na svete byl jen jeden spravedlivy....
Re: Hučín: Když Kubice ve své zprávě říká A, měl by ale říci i B a zveřejnit vše...
(Vl.K., 14.10.2006 16:00:49)
Odpovědět
Protože zčásti žiji v Polsku a jsem přítomen tamějšímu dění, a sleduji jej léta, mohu s plnou odpovědností řici, že pan Vladimír Hučín popisuje v tomto rouhovoru až neuvěřitelně praxi, ktrerá vyplývá z šetření varšavské prokueratury tzv. almary plukovníka UOP (Urzedu Obrony Panstwa coz je analogie BIS) jana Lesiaka, vysetrovaneho za to, ze v prvni polovine 90ych let vedl presne stejnym zpusobem sledovani opozicnich politiku a vychazi najevo, ze doporuceni k takovym cinum osobne dodavali tehdy prezident Lech Walesa, jinak verejny bojovnik proti lustracim a za "tlustou caru za minulosti", Hanny Suchocke, Jana Rokity a odobniho tajemnika Walesy Wachowskeho, kpt. polske SB. Presne tentyz scenar doslova a do pismene pouze se zmenou jmen vyplyva na povrch, rovnez tak ovladani politiky a masmedii nekolika desitkami agentu WSI - Vojenske zvlastni sluzby, ktera byla k 30.9. zrusena a nahrazena novymi slozkami a jejiz sef Dukaczewski je navic usvedcen z absolvovoani skoly GRU komisi nam. min, obrany Macierewicze, ktera vede setreni.
Take v polsku strategove postkunismku planovali vubec likvidace zuastancu dusledne dekomunizace, kterych ovsem uz pred rokem 1989 bylo v Polsku vice nez i nas. K dezinformacei slouzila pod programovym vedenimn agenta WSI Subotice, drive agenta zvlastnich sluzeb PLR soukroma televize TVN, vlastnena cleny byvale bolsevicke statostrany ...a kde vyplyva najevo, i dokonce financovana z penez rozkradenych v nejvetsi defraudacni afere Walesova rezimu zvane FOZZ. Jak u Lesiaka v UPO tak WSI byl zamer a uskutecnovan planovite --- prosycovat je vice a vice primo zkusenymi agenty tajnych sluzeb PLR.
Samozrejme ze ceska media o deni v Polsku ci dalsich blizkych zemich nejen neinformuji, nybrz i dezinformuji. Primo skandalni a a cilene dezinformacni je zpravidajstvi varsaveksho korespondenta CT Vavry ....a ctvrtecni clanek (12:10) v Idnes difamujici prezidenta Kaczynskeho jako jekohosi psychopata trpiciho pry stihomamen je dalsi vrchol....(signatura luh). Tady je ovsem patrne, ze jde o levicovouo propragandu, ktera nejprve byla sirena platky nemeckych levicaku, a ze Idnes se stava clankem postupne identifikovaneho dezinformacniho systemu. POchpitelne ze o vysetrovani Lesiaka ci o rozpusetni komunistickymi tajnymu sluzbami ovladane WSI a zrizeni novych dvou taci experti jako soudruh Vavra z CT anebo luh v Idnes ani muk. Jisteze prave cil prekazit toto setreni byla pricina snahy o destabilizaci statu ze strany spojenych liberalu Platfofrny Obywatelske a LSD. Predminuly a minuly tyden s datem 30, zari, odkdy je ukoncena cinnost WSI, konkretni agenti WSI ovladajici televizi TVN vydiraly a zastrasovaly poslankyni Samoobrony Begerovou, jiz do pokoje umistili zpravodajske zarizeni a snazilise metodou "cut&paste" dokumentr, ve kterem konstruuji udajnou korupci clena vladni PiS....A soucasne svolavaji protivladni demonstraci...media spusti znicujici kampan ....Predseda Samoobrony Lepper, mezi jehoz podadci komise Macierewicze zjistila dva agenty WSI vyskolene GRU vystupuje z vladni koalice a Platforma a LSD oakmzite nevahaji prosadit hlasovani o duvere vlade, ktere hrozilo odstavenim soucasne vlady....Nastesti .- presto ze se snazií dalsi koalicianti licitovat, pri rozpoznani nebezpeci se v ramci jakehosi raison d etat koaljice vraci a zrejme se nepovede vyslovit vlade neduveru....Potud fakta....A porovnejte dezinformace sirene u nas.....Polske setreni je pro nas poucenim...Vladimir Hucin by svymi poznatky o ceskem prostredi rekomunizace tajnych skluzeb vydal cenna svedectvi......sAspon cv oblasti dezinformace a destabiliz ace Polska je tam hovoreno o ucasti vychodnich tajnych sluzeb....

Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama