reklama
reklama

Homosexuální útok proti svobodě slova a myšlení

Autor: Roman Joch | Publikováno: 2.4.2006 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Ludvík Vaculík měl jednou tu drzost vyslovit to, co si myslí většina obyvatel naší země, ba dokonce co si myslela i většina lidí v dějinách. Totiž, že homosexualita není normální a homosexuálové by tudíž neměli vztahovat linii normality ke své úchylce. To Vaculík napsal, a napsal tak naprostou pravdu.

Homosexuální aktivisté říkají, že homosexualita je pro ně normální a přirozená stejně, jako je heterosexualita normální pro ostatní. Tím ale prozrazují, že vůbec nechápou, co je normální a přirozené. Sugerují nám totiž, že normální a přirozené je to, k čemu je člověk přitahován, kam inklinuje. Homosexuálové jsou zajisté sexuálně přitahováni k osobám stejného pohlaví, to je ale ještě normálními nedělá. Kdyby tomu tak bylo, pak by i pedofilové byli normální, i zoofilové, i nekrofilové. Prostě - člověk může být sexuálně přitahován k různým objektům, živým i neživým, lidským i nelidským, ale to neznamená, že to všechno je normální. Normální je totiž jen to, jak to má v přirozeném řádu věcí být. A v přirozeném řádu věcí to má být tak, že muži mají být přitahováni k ženám a ženy k mužům. Proč? Protože přirozeným cílem lidské sexuality je dát vznik novým generacím lidských bytostí. Lidská sexualita má různé funkce. Především spojuje, posiluje a určuje vztah mezi manžely - mezi mužem a ženou. Ale jejím hlavním cílem je dát vznik novým lidským bytostem. Ty projevy lidské sexuality a ty sexuální touhy, které z principu nemohou dát vznik novému lidskému životu, nemohou být považovány za normální. Tyto projevy sexuality představují vždy odklon od normy, od přirozenosti, latinským slovem deviaci, a ti, kdo touto odchylkou a zároveň i úchylkou trpí, jsou, a nyní to myslím bez urážky - deviantní.

Uveďme si to na příkladu slepoty. Pro člověka, každého člověka, je přirozené a normální vidět, tj. - nebýt slepý. Bohužel, někteří lidé se rodí, a tedy vůbec za to nemohou, to je pravda, jako slepí a nikdy nic neuvidí. Je proto správné o nich říci, že jejich normálem a jejich přirozeností je být slepý a nevidět? To nikoli. Pro člověka jakožto člověka, tedy pro každého člověka je normální a přirozené vidět, a tedy nebýt slepým. Každý člověk má potenci vidět. Bohužel, u některých slepých tato potence není naplněna. V jejich případě se tedy jedná o odklon od normálu, nikoli o normu či standard. Na druhé straně přirozeností židle je nevidět. Židle ze své přirozenosti nevidí. Nelze však říci, že židle je slepá. Židle není slepá, to proto, že přirozeností židle, na rozdíl od člověka, je nevidět. Slepým může být jen ten, komu je přirozené vidět. Ten samotný fakt, že člověk může být slepý, ukazuje, že normou, přirozeností pro člověka, je vidět. Když nevidí, znamená to deficit, nedostatek či deviaci, odklon od něčeho normálního a přirozeně lidského.

Stejně je tomu i s homosexualitou. Pro člověka, každého dospělého člověka, je přirozené a normální být sexuálně přitahován k osobě jiného pohlaví, neboť jenom při takové inklinaci je možné, když člověk na jejím základě jedná, že cíl, přirozený cíl lidské sexuality, to znamená vznik nového lidského života, může být naplněn. Proto, když je někdo přitahován k osobě stejného pohlaví, nebo ke zvířeti, nebo k mrtvole, nebo k věci - není to jeho novou přirozeností, nýbrž odklonem, to je deviací od lidské přirozenosti a normálu.

Ještě jednou: Pokud je homosexualita pro homosexuály normální, proč také není normální pedofile, zoofilie či nekrofilie pro pedofily, zoofily a nekrofily? Mají také oni dostat společenské uznání, registrované partnerství? Existuje pak vůbec něco, co by bylo lze nazvat sexuální úchylkou? Pokud vše, k čemu je člověk sexuálně přitahován, je nutně normální, pak neexistuje nic nenormální, ani to, kdyby byl někdo sexuálně uspokojován při sadistickém mučení jiné lidské bytosti. To by podle této logiky - že když je člověk k něčemu přitahován, pak je to pro něho normální - by i toto muselo být normální. Ten zásadní spor je zde o to, zda to, co je lidsky normální a přirozené, je dané a neměnné, a zároveň nahlížené rozumem, anebo zda je to svévolně určováno lidskou vůlí. Je to tedy spor - rozum versus vůle. V tom prvním případě rozum poznává a odhaluje to, co je správné, v tom druhém případě si to určuje vůle toho kterého člověka. Podstatou západní civilizace, ať již přítomnou v jejím kořenu židovském, či v antickém kořenu řecko-římském anebo mohutně zvýrazněnou křesťanskou syntézou kořenů obou, je, že normalitu a správnost odhaluje rozum.

Proti této západní civilizaci vypukla ve 20. století totalitní revoluce. Nacisté i komunisté tvrdili, že o tom, co je normální a správné, rozhoduje vůle - ta jejich - a říkali (konkrétně nacisté), že západní civilizace sice učí, že Žid je člověk, má plně lidskou přirozenost, a proto nemusí být svévolně zavražděn, ale nacisté říkali - to je překonané. Stejně tak komunisté říkali, že stará západní civilizace sice učila, že kulak je člověk, má plně lidskou přirozenost, a proto nesmí být svévolně zavražděn, ale komunisté dodávali - to je překonané. V obou případech, i komunisté i nacisté tvrdili, že normy, ty určuje jejich vůle - „my sami si je tvoříme“. Zdá se, že tutéž mentalitu svévolného tvoření norem sdílí i homosexuální hnutí. Přitom po listopadu 1989 u nás panoval velice liberální modus vivendi. Co dělají dospělí homosexuálové, ale i heterosexuálové ve svých ložnicích, to je jejich věc. Nikdo je nebude za to kriminalizovat. Ostatní však mohou mít na homosexuální aktivity negativní názor. Tento modus vivendi však napadlo homosexuální hnutí. Začalo požadovat ne toleranci pro sebe, kterou již mělo, nýbrž to, aby celá společnost uznala jejich orientaci za normální a rovnocennou s orientací heterosexuální. A tento svůj požadavek netolerantně vnucuje nám všem ostatním, celé populaci. Dokonce někteří z nich požadují, aby již pouhé vyslovení nesouhlasu s homosexuálními aktivitami bylo považováno za zločin proti lidskosti, tzv. zločin homofobie, a ti, kdo jej spáchají, aby byli kriminalizováni. Mimochodem, ve švédském království se už tento případ stal. Jeden protestantský pastor, Ake Grien, byl za ostrou kritiku homosexuálního jednání odsouzen do vězení. Jinými slovy - to, o co se tady jedná, je masivním útokem proti svobodě slova pod homosexuálním praporem. To je však věc, se kterou se nikdy nesmíříme. Jsme ochotni tolerovat to, co homosexuálové dělají ve svém soukromí, nikdo nás však nikdy nepřinutí to prohlásit či považovat za normální, a rovněž se nechceme vzdát svého práva na svobodu slova a kritizování toho, co považujeme za nespravedlivé, nesprávné nebo nepřirozené.

(Rádio Proglas - leden 2006)

reklama
7271 čtenářů | 49 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Homosexuální útok proti svobodě slova a myšlení
(Miloš Bach, 2.4.2006 21:48:44)
Odpovědět
Plně s tímto názorem souhlasím a dodávám že pokud je kriterien normálnosti to, co je pro populaci prospěšné, je to pouze heterosuxuální chování, neboť to přináší potomstvo. Toto platilo po několi tisíc let a pouze v upadajících kulturách tomu bylo jinak.
Re: Homosexuální útok proti svobodě slova a myšlení
(Looc, 2.4.2006 21:51:22)
Odpovědět
Škoda, že Křesťané nikdy Krista nepochopili.
Re: Homosexuální útok proti svobodě slova a myšlení
(Teplouší král, 3.4.2006 0:53:29)
Odpovědět
Ona vam ta homosexulita nedava spat, ze ano.

Ale to je prece naprosto samozrejme a pochopitelne:

My homosexualove mame zakladni a naprosto nepostradatelnou roli v lidske spolecnosti, a prave proto nas pan Buh stvoril: Bez nas by vsichni ti politici, cirkevni predstavitele a cele to stado zakomplexovanovych obcanu, vericich ci nikoli, nemeli takovou jednoduchou a vynikajici moznost odvadet pozornost svou a ostatnich od skutecne zavaznych, tezkych etickych a moralnich problemu lidstva.

Stejne jako Zide, my homosexualove predstavujeme onen nutny hromosvod vsech vasich frustraci a komplexu. Bez nas byste se chudacci asi docela zblaznili, a navzajem se sezrali.

Takze si nas klidne nenavidejte i nadale. My to zcela chapeme. Vy za to proste nemuzete.

My vas mame nakonec docela radi. My dobre vime. ze je potreba dvou heterosexualu na vyrobu jednoho homosexuala. Tak jen s chuti do toho.
Re: Homosexuální útok proti svobodě slova a myšlení
(Tomas, 3.4.2006 11:10:46)
Odpovědět
Kdyz ePortalu zase jako obvykle dochazi o cem psat, tak vzdycky na nas vytahne zase tu nestastnou homosexualitu. Osvedceny to zpusob jak dosahnout nejake delsi debaty. "Teplousi kral" ma naprostou pravdu. Asi byste fakt nevedeli o cem jinem psat a na koho jineho nadavat. Kdyby nebylo homosexualu tak by na to byli Zidi a Cikani. Jenze to uz neni tak pikantni, sex je prece jenom sex, ze ano, tim to nabyva zajimavejsi dimenze, takze skutecne zbyvaji jenom ti homosexualove na kterych si muzeme nadherne vylit zlost. Tak jen do nich, poradne je zkopejme, perverty jedny, hrrr na ne!
co je a neni normalni?
(Iczep, 3.4.2006 13:02:40)
Odpovědět
Pane Koch, sice s Vami muzu v jedne veci souhlasit a to, ze normalni to uplne neni byt homosexual. Ale v tech ostatnich bludech uz bohuzel ne! A myslim si, ze to neni jen proto ze jsem homosexual. Mozna v te nadute chytrosti Vam ani neni jasne co vlastne jeste normalni je a neni. Kdyz pripustim to, ze homosexualita neni normalni, coz je skutecnost, zase musite pripusti, ze mit nekoho rad normalni je. Rozdil v normalnosti je, ze homosexualove se maji normalne radi (mezi sebou navzajem), kdezto pedofil sice ma rad, ale uz neni normalni aby ho mel rad sexualni objekt. Pokud Vam to aspon trosku mysli, tak si musite uvedomit, ze pokud nekdo pedofilne zneuzije nejake male dite, tak to asi normalni neni, protoze s tim to dite asi jen tezko muze souhlasit! Stejne tak to bude i se zviraty a mrtvolami, protoze zadny z techto objektu asi se sexem moc souhlasit nebude. Takze "chytry" pane Kochu, kdyz nevite co pisete, tak aspon nedelejte, ze vy a vam podobni jsou nejchytrejsi a, ze vy jedini vite, co je a co neni normalni nechte na jinych. Rozhodne vy to nevytrhnete!
Re: Homosexuální útok proti svobodě slova a myšlení
(OS, 3.4.2006 17:35:04)
Odpovědět
...diky za krasny a vystizny clanek, v teto souvislosti viz tez knizku o psychologii od Jana Kresadla.
Re: Homosexuální útok proti svobodě slova a myšlení
(Petr, 3.4.2006 18:03:32)
Odpovědět
Jsem homosexuální zrůda, každý večer páchám na Petrových kamenech smilné orgie. Když přijíždím smilnit večer co večer s chlapečky, mám už koště, na kterém přijíždím, vbodnuté do zadku, abych se připravil na orgie. Všechny vás ošoustám. A pozor, my homouši jsme takoví všichni. Jakmile vidíme neošoustaného chlapečka, tečou nám sliny po bradě. Vrháme se po všech a chceme všechny přefíknout. Nejradši máme Vás, heteráčky, ty si obzvášť vychutnáme. O půlnoci pak pořádáme reje, kde se všichni nazí plazíme po sobě a po vás. Všichni u toho ukrutně křičíme a vzdycháme. Jsme souložící monstra a nevadí nám, že se nás bojíte. My si vás stejně najdeme.
Pan Koch a jeho argumenty...
(Kubajs, 4.4.2006 7:43:02)
Odpovědět
Zdravím, pan Koch o5 nezklamal. Snad tisíckrát vyvrácené argumenty o odlišnosti té "špatné" homosexuality se zde o5 objevují jako nová fakta, které pan Koch pro jistotu třikrát ve svém článku zopakuje, aby to nevypadalo, že argumenty dochází. Nechápu, že tato snuška trapnosti někomu stála za napsání...
Re: Homosexuální útok proti svobodě slova a myšlení
(Thor, 4.4.2006 13:26:07)
Odpovědět
Ve státech,kde tuto otázku předložili politici občanum,aby rozhodli v referendu,tak nikde buzeranti a jejích fandové nezvítězili! Ve státech falešných demokracií,kde je občanum bráněno rozhodovat o svých záležitostech,ve státech kde politici si hrají na různé straníky,tak politici prosadili buzerantská nadpráva.Prostě politici uvěřili,že těch buzerantu a leseb je tolik,že jím pomůžou k veslu.Bohužel,buzeranti se vyskytují především mezi tvory,které jsou kamarády a přáteli redaktoru a novinářu ve všech redakcích tisku,rozhlasu a TV a ti počet buzerantu nesmírně nadsazují.Jsem názoru,že by si i buzeranti měli dělat ve svém soukromí co je napadne,ale nemají obtěžovat veřejnost svými nemravnými požadavky.
Re: Homosexuální útok proti svobodě slova a myšlení
(YETTI, 4.4.2006 13:31:16)
Odpovědět
Myslim, ze clanek je dobre napsany, akorat jeho teorie vychazi z trosku pokriveneho uhlu pohledu. Veskera srovnavani uchylek a prirodnich zakonu totiz pokulhavaji. Homosexualita normalni neni, ale stale je to sex mezi dvema zivymi lidmi, kteri v tom nachazeji potechu. Stejne jako muzi pri oralnim ci analnim sexu se zenou, pri kterem taky k poceti ditete dochazi opravdu jen vyjimecne :-)). Ale myslim, ze by asi tezko ziskalo nejakou sirsi podporu odsuzovani techto praktik, ktere nevedou k poceti, ale pouze k ukojeni sexuality. Je ovsem pravda, ze priznivci analu a oralu nechteji po zbytku populace nejake zvlastni zachazeni, privilegia a nikomu to nevnucuji. A to bude asi ten rozdil.... Jinak ja nejsem ani hetero, ani homo. Jsem samosnubny :-))
Re: Homosexuální útok proti svobodě slova a myšlení
(Xi Xao, 6.4.2006 11:05:12)
Odpovědět
nenene,,, úchyláci všech možných tvarů, barev výměšků žijou tady na tomhle webu...
Re: Homosexuální útok proti svobodě slova a myšlení
(Martin Horák, 6.4.2006 15:53:35)
Odpovědět
Našel jsem tak výstižný příspěvek na obcinstu, že to sem musím přepastovat : Čeho se ještě dočkáme? Cožpak toho stále není dost k rozorávání? Všelijaké meze tady pořád jsou. Já třeba za obzorem tuším možnost zavést "pozitivní diskrimaci " svého druhu: Trestní kodex se, pokud půjde o těžkou újmu na zdraví s následkem smrti, nebude týkat homosexuálních registrantů (-ek), pakliže utlučou dítě za to, že milence matky nebude chtít říkat tatínku. Jak se tuhle přihodilo v JAR. Tam ale obě dámy skončily před soudem. Zatím. Příště jim životní misi bude žádoucí ulehčit zmíněným spešlpardonem: Mají to těžké, všude kolem tolik homofobů...
Re: Homosexuální útok proti svobodě slova a myšlení
(Faktor 159, 11.4.2006 9:21:21)
Odpovědět
Souhlasím, že homosexualita není normální. Normální je vztah dvou lidí opačného pohlaví. To ale neznamená, že homosexualita neexistuje, nebo že se jedná o duševní úchylku. Člověk se tak narodí, neudělá s tím nic. Je ale přece normální ho ale nechat žít po svém. Musíme těmto lidem jejich problém ještě více ztrpčovat? A vůbec, co je nromální, špičatý nos, široký nos, skoba apod.? V podstatě se dá říci, že každý člověk v nějaké ohledu není normální. Ukažte mi optimálního, rozuměj úplně normálního člověka. Já takového neznám.
Re: Homosexuální útok proti svobodě slova a myšlení
(Dr.Str., 11.4.2006 10:47:18)
Odpovědět
Akce a reakce milý Kubajsi. Nejdřív se musí objevit, proti čemu se řve a teprve potom se proti tomu musí řvát. A roste to. Pravděpodobně to začalo tím, že někdo z homosexuálů sháněl někoho ke styku. Spousta si jich našla partnery potichu. Ale tenhle člověk nejspíš hledal nahlas. Je přirozené, že se proti tomu někdo ozval. Jsme názorově rozvrstvená společnost. Vždy se najde někdo proti věcnému názoru, stejně jako zastánce totální pitomosti. Další jev společnosti je ten, že se vytváří skupiny, které rostou. Je to logické, protože společnost je skupina. A výsledek? Vytvořily se tři skupiny.
Ta první se hlásí k homosexualitě. Bojuje za svá názorová práva a za víceméně nestandardní způsob života.
Ta druhá, její faktický protiklad v názorové oblasti, je skupina ostrých antihomosexualistů. To jsou ti, co řvou na druhé straně barikády. Je zajímavé, že tyto dvě skupiny jsou početně přibližně shodné. Nedá se tedy bavit o utlačování menšiny většinou, ale menšiny menšinou.
Třeti skupina obyvatelstva, která mimochodem reprezentuje 92% obyvatel a do níž se sám počítám, je neutrální skupina, která by se k problému nikdy nevyjádřila, kdyby obě strany neřvaly a nesnažily se neustálými příklady z obecně reálného života navozovat iluzi, že právě oni mají pravdu a že právě oni jsou v právu.
A právě tohle mě štve a proto se k tomu vyjadřuju. Kdyby ohledně téhle věci držel každý hubu, jak to skutečně normální člověk dělá, dalo by se to přehlédnout a teplí by maximálně snášeli ostré pohledy babiček ze sousedství s tím, že si jich už nikdo nebude všímat.
Ale tady dochází ke stále ostřejšímu střetu, který už pomalu nemá hranic. Podívejte se do zrcadla a řekněte si, sobě do očí. O co se vlastně snažím? Co vlastně chci? Vyhladit teplouše? Postřílet antiteplouše?
To snad ne?
Já osobně se držím zásady, že každý má ode mě právo na život a respekt, pokud u mě uznává to samé. Každý člověk na tomhle světě má přínos pro společnost, ale nemá právo vyzdvihovat svoje zásluhy a zásluhy jeho společnosti, do které se počítá nad zásluhy ostatních, protože tohle zavání ponížením. Proboha trochu skromnosti.
Když jsem se tady na tomto magazínu jednou bavil právě s jedním velice militantním zástupcem homosexuality, vyzdvihoval slavné příklady osobností, které byly homosexuálové. Netuším, na co tím tehdy chtěl poukázat, ale dával to jako protiváhu k názoru, že mít děti je nejdůležitější na světě.
Co si budeme povídat, mít děti je jediný základní smysl života a kultura, umění, věda, etika, filosofie se na to jen nabaluje. Se všemi těmi věcmi si můžeme vytřít zadek, pokud to nebudeme mít komu předat. Ale jsou důležité. Protože je máme komu předat. Ve spolupráci tedy mají oba argumenty vysokou důležitost, i když jeden má primární, protože jde o přežití.

Ale zpátky k věci... Moc jsem odběhl. Jde jednoduše o to, že ten konflikt je zbytečný a stará se o něj nějakých 8% obyvatel, kteří jednoduše neví, co s časem. Zbytku populace je to totálně jedno, pokud mu nezkříží cestu jedna, či druhá strana a nezačne klást otázky. Ty správné otázky, aby vyplynulo, že většina je na jejich straně. Ale to je pitomost. Většina by na ty vaše názory srala, kdybyste se o nich nerozkřikovali. Jak jedni, tak druzí. Tak se snažte držet hubu a udělejte tím taky něco pro dobro lidstva.
Howg.
Re: Homosexuální útok proti svobodě slova a myšlení
(Martin Gross, 18.8.2010 20:25:26)
Odpovědět
A kde, prosím, berete tu jistotu, že nejvyšším a společnosti nejprospěšnějším úkolem každého jednoho jedince druhu homo sapiens je se rozmnožit? Co když je to třeba takto?: U většiny živočišných druhů žijících ve velkých organizovaných společenstvích dochází k různým specializacím a stejně tak to je i u lidí. Pro společnost je výhodné, aby určitá část populace nebyla zatížena péčí o potomky a mohla se věnovat nějaké činnosti prospěšné pro celou společnost, která z různých důvodů není příliš slučitelná s výživou a výchovou vlastního potomstva a starostí o něj. A proto se určité procento jedinců (a věřte, že je to číslo vyšší než 4) rodí uzpůsobené tak, aby se rozmnožit nemohli. Sexuální pud těmto jedincům ale vyšší mocí (evolucí, Bohem, nazývejte to jak chcete) odebrán nebyl, jen byl nasměrován ke stejnému pohlaví právě proto, aby k rozmnožení nemohlo dojít. Sexuální pud homosexuálním jedincům zůstal proto, že je obrovským motivátorem a pro společnost je výhodné, aby tito jedinci neztratili celý soubor vlastností typický pro své pohlaví (u mužů třeba síla, odvaha, etc.). Asi namítnete, že homosexuálové jsou zženštilí, ale vězte, že zdaleka ne všichni. Struktura homosexuální minority by vydala na samostatnou studii a pro outsidera je velmi těžko uchopitelná, takže ji vynechám. V historii najdeme četné příklady užitečnosti takových spolků nebo jedinců. Ze spolků to byli například Templáři, u nichž bylo jistě výhodnější, aby rytíři šli do boje s milencem po boku a nikoliv s manželkou na druhém konci světa. O významných homosexuálních jedincích v umění, politice, vědě a v dalších elitách se asi nemá moc cenu rozepisovat, to je notoricky známo. A bylo a je jich opět víc, než jste ochotní si připustit. Mnozí z těch, po kterých bylo co zdědit, si prostě pořídili dědice o nějž se starala dobře placená manželka a žili/žijí si svým vlastním životem bez velkých časových závazků, takže mají nadále možnost plnit svou funkci ve společnosti danou jim jejich převládající sexuální orientací. Srovnání s pedo-, zoo-, nebo dokonce nekrofily je trapné. Srovnejte počet homosexuálů a počet těchto lidí a musí Vám dojít, že toto skutečně jsou errata, jelikož tyto preference společnosti skutečně nic nepřinášejí. Povšimněte si také, prosím, že pedofilie, nekrofilie, sadismus a další nechutnosti se vyskytují jak v heterosexuální, tak v homosexuální variantě. Z výše stručně nastíněného vyplývá moje přesvědčení, že homosexualita je sice minoritní, nicméně nikoliv úchylná, méněcenná nebo nenormální, ale naprosto rovnocenná heterosexualitě a více či méně dobře plní ve společnosti svou funkci danou jí vyšší mocí.
Re: Homosexuální útok proti svobodě slova a myšlení
(Jack, 19.8.2010 1:14:11)
Odpovědět
Takové hlouposti a slátaniny jsem dlouho nečetl. Jsem si zcela jistý, že autor trpí nějakým vážným komplexem. Vůbec bych se ani nedivil, kdyby on sám byl homosexuálem ...
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama