reklama
reklama

Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?

Autor: Dušan Šrámek | Publikováno: 10.2.2006 | Rubrika: Ostatní
Ilustrace

Fiktivní dopis poslankyni za KSČM Kateřině Konečné:

Káčo, ach Káčo, ty jedno máčo,

cos to proboha chtěla na tom Parlamentním shromáždění Rady Evropy přečíst za nesmysly, v rámci projednávání petice odsuzující komunistické a nacistické zločiny?

Fakt jsi přesvědčená, že jde o „nedostatek úcty k miliónům lidí, kteří bojovali za svobodu a emancipaci ve jménu komunismu, kteří ve jménu víry a boje v lepší budoucnost bojovali za sociálně-ekonomickou rovnost a svobodu v mnoha částech světa“?

Copak si vážně myslíš, že když nějaký lhář cosi deklaruje, že to ještě musí být pravda? Historie nezná jediný příklad toho, že by komunisté, pokud se dostali k moci, přispěli k větší svobodě. S Tvým tvrzením můžeme souhlasit pouze v intencích Orwelova románu 1984 – svoboda je otroctví, lež je pravda. Ekonomická rovnost pak v pojetí komunistů neznamená nic jiného než krádež cizího majetku, a znivelizování všech občanů do jedné lajny chudoby a zaostalosti. Vlastně s jedinou výjimkou – a tou jsou právě komunisté, kteří hbitě nahradí jakoukoli dosavadní aristokracii, a kteří si přivlastní taková privilegia, o nichž se předchozím vládcům ani nesnilo.

„Příspěvek komunistů k boji za svobodu a úctu k lidským hodnotám byl několikráte uznán jak význačnými jedinci, tak různými mezinárodními organizacemi,“ píšeš dále. Škoda jenom, žes krapet nekonkretizovala, které „význačné“ jedince a organizace máš na mysli. Že by ony „užitečné idioty“, jak svým zdegenerovaným obdivovatelům ve svobodném světě říkal baťuška Uljanov?

Tato rezoluce prý zároveň ukazuje nedostatek respektu vůči těm, kteří obhajovali a stále hájí práva a nároky pracujících v odborovém hnutí. Ale, ale, ty ťunťo, kde si přišla na to, že komunismus rovná se odbory? Jaká byla práva odborů v komunistických státech, včetně práva na stávku? Co s těmi žluťáky, reformisty, zaprodanci, a sociálfašisty, jak odboráře roztomile nazývali tví soukmenovci?

Je to logické – když jste zjistili, že proletář je schopen se s buržuou nějak domluvit, aniž by musel zákonitě přeskakovat přes potoky krve, jak to předpovídal polovzdělaný hlupák Marx, museli nutně vymyslet další pologramotní nemakačenkové partaj jako revoluční předvoj. Jenom jste se zapomněli zeptat toho proletáře, za nějž jste drze a bezostyšně chtěli mluvit, jestli o tuto medvědí službu vůbec stojí.

Srovnání komunismu s nacismem podle Tebe představuje silné zkreslení dějin. To je skutečně neoddiskutovatelný fakt. Zatímco nacismus má na svém kontě cca 40 miliónů obětí, komunismus jich dokázal vyrobit nejméně dvakrát tolik.

„Komunisté na celém světě se nacismu postavili a vždy pro něj představovali opoziční sílu. Přispěli tak možná více než kterékoli jiné společensko-politické uskupení, k jeho porážce.“ Takže opět fakta – byl to právě Sovětský svaz, který tajně vyzbrojil nacistické Německo mezi oběma světovými válkami, byl to ten samý stát, který si v srpnu 1939 rozdělil s Třetí říší střední a východní Evropu. V době Výmarské republiky proti demokratickým vládám sociální demokracie a umírněné pravice bojovali jak nacisté, tak komunisté. A to jak v případě boje proti přijetí Youngova reparačního plánu, či v případě společné stávky berlínských dopraváků v listopadu 1932.

A co stávky a hromadné dezerce ve Francii po jejím vstupu do války s nacistickým Německem, k nimž vyzývala Kominterna s tím, že jde o válku ryze imperialistickou? Armagedon konečného střetu mezi hnědými a rudými v červnu 1941 pak nebyl nic jiného než bratrovražedný boj mezi dvěma stejně zrůdnými dvojčaty. O to, že měli komunisté „větší zásluhy na porážce nacismu než jiná společensko-politická uskupení“ se postarali sami. Jednak svou nedbalou konspirací , jednak tím, že z pozice různých kápů likvidovali v koncentračních táborech své ideové oponenty (viz svědectví německé komunistky Bubber-Neumannové o tom, jak Anežka Hodinová-Spurná v Ravensbrücku umučila Milenu Jesenskou k smrti hladem pro její politické názory ).

Píšeš dále, milá Kateřino, že rezoluce opomíjí pronásledování komunistů v jiných částech světa, že opomíjí masové vraždy komunistů, kteří přišli o život v důsledku svého politického přesvědčení. Zapomínáš na to, že násilí se lze bránit pouze násilím, a že žádná autoritativní diktatura, ať již to byla chilská nebo španělská nezpůsobila svým zemím takové hoře a takové bezpráví, jaké by způsobila diktatura komunistická.

V závěru pak píšeš, že sice neobhajuješ zločiny a násilnosti, které se staly v době stalinského režimu, ale že „…rezoluce usiluje o stigmatizaci komunistické ideologie jako takové.“ No zaplať pánbůh, že se konečně někdo dokázal odprostit od oné perverzní myšlenky, že záměr byl dobrý, jen špatně naplněn. A k Vožďovi jen jednu poznámku – bylo to prase, ale vaše prase. Jistou nehynoucí zásluhu mu však nelze upřít – z.likvidoval tolik komunistů, jako nikdo jiný v dějinách .

Parlamentní shromáždění Rady Evropy nakonec nenechalo Tvůj dopis přečíst a rezoluci schválilo. Vždyť Rada Evropy vznikla právě proto, aby se již nikdy v budoucnu nemohla žádná totalitní ideologie na starém kontinentu prosadit. Buď jenom ráda, že je tady instituce, která chrání i Tvůj život před Tvými krvelačnými soukmenovci.

reklama
10332 čtenářů | 108 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(PINOKIO, 10.2.2006 16:33:03)
Odpovědět
A kolik jich zabil kapitalismus za dobu své existence a to nejen ve svých válečných expanzích, kolonií a neokolonií ?
Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(Petr Svoboda, 10.2.2006 18:02:40)
Odpovědět
Absolutně největší zločiny a nejvíce obětí je na straně církve, t.j. komunizmus x nacismus x církve ( křesťanská ).
Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(bohyne, 10.2.2006 19:44:18)
Odpovědět
Neni to ta, co kdysi v nejakych novinach na otazku, co rika na zlociny komunismu, odpovedela, ze o teto veci prilis moc nevi, tak se k tomu nechce vyjadrovat? To me fascinovalo, kdyz uz jsem v parlamentu za nejakou stranu, tak by bylo fajn si zjistit, co je to zac :)
Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(Matěj, 10.2.2006 23:23:34)
Odpovědět
Kačenko, Kačenko, ty jsi ale naivní husička!!!!!!!!!!!
Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(Egoist, 11.2.2006 7:26:44)
Odpovědět
no bolševik je bolševik o tom se nemá cenu bavit, ale forma a způsob článku je katastrofální .. nejhrubší komunál a i zde vydím jednu z příčin ubohých výsledků pravice..
Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(Kelner, 11.2.2006 9:55:30)
Odpovědět
Pane Šrámek, nejste náhodou příbuzný pana Šrámka z Blanska? Obsah a úroveň Vašich článků tomu velmi odpovídá.
Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(historik, 11.2.2006 16:21:21)
Odpovědět
Plácáte nesmysly. Je dokázáno, že kominizmus zničil 10miliard lidí na této planetě a už toho handrkování o počtech nechte. (stačí mít IQ 0,3 abychom věděli, koli lidí žilo v které době na zemi).
Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(kirk, 11.2.2006 16:51:28)
Odpovědět
Každá ideologie je špatná. Nacistická vraždila roky, komunistická desetiletí a ve jménu křesťanské ideologie se vraždilo po staletí.
Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(Citizen Kane, 12.2.2006 11:07:57)
Odpovědět
Dusane Sramku, kdyz uz pisete clanky tykajici se historie, tak si davejte pozor na faktografii, at to neni trapne. Chybami nahravate pouze bolsevikum, kteri na zaklade techto chyb budou utocit na clanek, aby tim zastreli jeho podstatu.Vzhledem k tomu, ze pisete proti bolsevikum a pokud nejste historik/student historie (coz asi nejste, pokud ano, tak nevim, nevim), chtelo by to, abyste dal sve clanky po faktograficke strance k prehlednuti nekomu, kdo o tom vi vice.

Takze:
A. Hodinova-Spurna nikdy v Ravensbrucku nebyla, protoze patrila k tem nekolika prednim bolsevikum, kteri za 2SV byli ve Velke Britanii (dale napr. V.Clementis).
Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(Klaus, 12.2.2006 11:37:22)
Odpovědět
kapitalisti maj na svědomí asi jenom holubičky míru.A co imperiální ,války, kolonie,novodobé i ty historické. Co americký imperialismus ve světě. A co jejich mrtví. A kolik mají na svědomí zavražděných křesťané. Nechte Kateřinu být a přemýšlejte
Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(Vlastík Tlustoch, 12.2.2006 15:14:36)
Odpovědět
A je vám jasno že ta bolševická lůza ,pod ochranou občanské demokratické strany a občanské demokratické aliance a křesťani si taky přišli na své, tak ta partička dala zelenou rozkrást pomocí receptu zvaném česká cesta ,majetek a peníze jářku okolo billionu korun?A víte že jsou za to nepostižitelní protože kradly podle svých schválených zákonů. Inu v ODS jsou kabrňáci
Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(nooly, 13.2.2006 9:27:42)
Odpovědět
v tom clanku je tolik zasti, ze si musim myslet, ze jeho autor je velmi nestastny.

takze priste prosim s chladnou hlavou... a abych se vyhnul tomu, aby me tady nekdo nadaval do bolseviku tak poznamenavam - ne, nejsem komunista.
Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(antonio, 13.2.2006 12:51:41)
Odpovědět
Co to tady máte furt s tím imperialismem a kolonialismem? Jako by snad šlo o něco negativního, či špatného! Díky jmenovaným -ismům však došlo k rozšíření civilizace. Tak se nebojte to říci. Ústup z kolonií a jejich opuštění byla zrada na tamějších národech. Nemělo k tomu nikdy dojít. Komunismus je druh rakoviny, nacismus s antisemitismem v Německu byl extrémní exces. Fašismus? Ten přece žije. To ve více případech. Nejznámější formou současného fašismu je radikální islám. Některé komunistické režimy též fašizovaly (Kambodža, nyní Bělorusko). A kdo nejvíce vraždil, kdo má za sebou hektakomby mrtvých & zničených lidí? Mohamed, Hitler, Stalin s Leninem a všichni následovníci těchto monster.
Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(007, 13.2.2006 14:20:05)
Odpovědět
Šrámku, ty hňupe. ty jsi je musel mít spočítány.
takyodbojáři
(krakeš, 13.2.2006 15:00:18)
Odpovědět
Čeští komunisté bojovali proti nacismu jen tam, kde z toho cítili politický kapitál pro poválečné převzetí moci, pokud se však někdo i z jejich vlastních odbojářů pokusil odchýlit od "moskevské linie", neštítili se ani nejhorších zvěrstev.

Tuším ve Zlíně si jistá odbojová skupina napojená na KSČ dovolila spolupracovat vedle Moskvy také s londýnskou zahraniční vládou. Stalinovým pacholkům v SSSR se to pochopitelně nelíbilo. A tak Rudolf Slánský (ano, tentýž Slánský, který byl v 50. letech popraven a dnes je na něj nahlíženo jako na "oběť") nařídil loayálním soudruhům v Protektorátě příliš samostatné "kacíře" UDAT GESTAPU, aby se jich "strana" zbavila. Dotyční učinili, jak jim jejich straničtí bossové z Moskvy nařídili. Netušili však, že je na nacistické prokuratuře zaměstnán člověk spolupracující s odbojem. Ten udání ztopil a ohrožené odbojáře varoval prostřednictvím jednoho faráře, který fungoval jako spojka.

Po osvobození se "loayální" soudruzi dostali do vysokých funkcí. Protože neměli čisté svědomí, potřebovali se zbavit nepohodlných svědků minulosti. Pracovník prokuratury byl ještě v prvních měsících po válce v rámci "divoké" retribuční justice po krátkém procesu popraven - do chvíle, než mu kat navlékl oprátku, byl přesvědčen, že vše je jen nějaký omyl, který se nakonec vysvětlí. Faráři nemohli "přišít" nic - měl tedy jednoho dne "nehodu" - vypadl z vlaku a zabil se, dle všeho mu někdo "pomohl". Jeho smrt byla vyšetřována velmi liknavě a po Vítězném únoru již pochopitelně chyběla jakákoliv vůle případ řádně vyšetřit.

Obdobných případů by se jistě našla celá řada. KSČ a StB zaměstnávala pěknou řádku konfidentů gestapa, kteří buď včas překabátili nebo se vydíráním či výměnou za beztrestnost snadno dali pohnout ke spolupráci.

Tím nezpochybňuji utrpení idealistů mezi řadovými komunisty a obyčejných sovětských vojáků a civilistů, kteří přinesli pro osvobození svých i jiných zemí. Přivlastňování si zásluh za porážku nacismu zločineckým režimem, který byl minimálně stejný, ne-li ještě horší, považuji vzhledem k uvedeným praktikám za do nebe volající drzost.
Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(hainzi, 13.2.2006 18:18:29)
Odpovědět
Když to stavíte na ideologie, tak kolik má na svědomí životů katolická církev a křeŤané. Stejné názory šíří lidé, kteří chtějí zlehčovat nacistické zločiny, zakládají se na divných statistikách. Můžu hodnotit jen to co vím, Komunisté v Čechách nechali popravit například méně lidí než například nechal popravit dr.E.Beneš. V době, když komunisti tady věšely,tak Francie válcovala Indočínu,VB Indii atd.
Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(Pan X., 14.2.2006 13:36:23)
Odpovědět
Žasnu co jste to za pitomce ale i mizery.Jste jako správní komunisté.Na poznámku o mizerií života v jejích réžimu odpovídali "argumentem": v Americe zase bijí černochy.Tak někteří z vás na desetímiliony povražděných komunisty vytahujete jak obhajobu středověk.Nechte středověk středověkem.Tady jde o deseti miliony lidi povražděných komunisty ve dvacátem století a porovnává se to vraždění s vražděním lidí za nacismu ,tedy jen ve dvacátem století.Za vraždění ve středověku se zodpovídají tehdejší vrazi před všemohoucím.Nehledě na to,že o tom středověkém vraždění se tak moc neví,za to to komunistické vraždění je v dobré pěměti současníku.Ona tá tvrzení o vraždění ve středověku je zřejmě věžtšinou výmyslem "osvícencu" a atheistu ve devatenáctém a dvacátem stoleti.Naproti komunisté se ani moc se svým stachanovským vražděním netajili a ani tajit nemuseli.Celí pokrokoví svět v tom komunistickém vraždění neviděl nic špatného.Dokonce ze strany intelektuálu,kteří jsou vždy velice "pokrokoví" tudíž levicoví byl sloyšet nadšený souhlas s tím mordováním třídních nepřátel.
Podivný název článku
(Dr.Str., 15.2.2006 11:15:07)
Odpovědět
Je to velice relativní. Pokud si sečteme úhrn zabitých lidí v poměru k lidnatosti dané země, pak největší zabijáci je papežský stát. Za ním následují s historickou tradicí Němci, pak Anglie. Rusko a USA jsou někde na čtvrté pozici, ale jeden druhého se snaží předběhnout a je tu stále velice intenzivní soutěž. Nezanedbatelný index vražednosti mají samozřejmě i Češi, kteří bombardovali v řadách anglických leteckých sil německo. Parchanti. Ty idioty, kteří utekli na východ a bojovali za Sovětský svaz ani nepočítám...

Jinak nejvetší masakristi byli odjakživa feudálové. Taková Francie za Ludvíka XIV opravdu nebyla nijak přátelská ke svému okolí. Asi největší masakry ale lze přisoudit Makedoncům a Římanům. Ach ano, zapomenul jsem na Čingischána...
Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(Dačický, 16.2.2006 8:08:03)
Odpovědět
Pařez zůstane pařezem a vůl volem. Ve Španělsku a v Chile Vás neznají, jinak by Vás prohlásili za nesvéprávného kecala. Brzděte své nadání pro laciné vývody a nepapouškujte dávno objevené.
Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(Doky, 17.2.2006 12:07:03)
Odpovědět
Kouknu-li vzad, zabíjejí se lidi hromadně pořád, režim nerežim. Křesťanství má na svých rukou tolik krve, že bych jej jednoznačně z tohoto výběru favorizoval - svatí bojovníci! Jeden způsob to dělá kontinuálně jiný se vyvíjí v masakrujících nárazech. Doufám jenom, že se toho příštího masakru, který zapříčiní pro změnu demokracie, nedožiju. Světový vývoj mne k tomu strachu více než opravňuje.
Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(Karel, 17.2.2006 13:35:18)
Odpovědět
To o vyzbrojení Německa sověty je blábol.Ti jim poskytovali pouze cvičiště.Sami měli velký zájem o získání technologií z Německa a rovněž o jejich vojenský výzkum.Jednou nesmyslnou informací znehodnocujete množství dalších pravdivých faktů.
Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(Ladic, 18.2.2006 6:35:14)
Odpovědět
Díky za trefný článek....
Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(Jirka, 19.2.2006 10:16:26)
Odpovědět
Souhlasím, komunisti chtějí majetek ukrást, pak slavně rozdávat desátky prostému tleskajícímu lidu. Naší rodině také ukradli statek, vrátili ruiny. Jirka
Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(Laďa, 19.2.2006 16:48:01)
Odpovědět
»Jsem hluboce zklamaný z toho, co jsem dnes ve Zlíně viděl. Nikdy bych nemyslel, že mě taková návštěva může přivést do podobného duševního stavu. Nějaká kapitalistická organizace tady vytvoří to, o co se v Rusku bojuje od roku 1917 a pro co už jsme prolili řeky krve… Milióny a milióny musely zbytečně zahynout… A když si vzpomenu, že těmato rukama jsem chladně — nyní mohu říci barbarsky — zavraždil stovky ruských kapitalistů v domnění, že očišťuji tvář země od třídy parazitů, kteří vykořisťují světový proletariát! Ale… co vidím teď? Jednoho z těch, které v mé vlasti tak nenávidíme, uskutečnit v sousední zemi to, co se Rusku dosud nepodařilo: poskytnout svému lidu šťastný a spokojený život. To je na mne příliš. Prolil jsem tolik krve a tolik jsem nenáviděl…«
Druhého dne odjeli oba ruští důstojníci do Moskvy. Po nějakém čase dorazila do Prahy zpráva, že společník generála Šapošnikova byl po návratu do Ruska vyřazen z armády a ihned zastřelen. Odhalil v Kremlu před někým vysoko postaveným dojmy, které v něm zanechala návštěva Zlína? Byl tak dětinský a vyhlásil, že Baťův podnik uskutečnil to, čeho Rusko nedosáhlo?
(Francisco Moacir Arcanjo: Svět porozumí, s. 61)
______________________

Já jen dodám, že Zlín a Baťivi byli komunistům trnem v oku odjakživa. Už po válce, když rozkládali evropské státy různými „Republikami rad”, v Československu neuspěli zásluhou Rašína a Baťů (měnová reforma). Po válce jim to bolševici vrátili. J. A Baťa, který přenechal továrny zdejšímu vedení a sám před nacisty emigroval, byl křivě označen za kolaboranta, jeho majetek zabaven, znárodněn a on už se do vlasti nikdy nevrátil. Do dneška je očerněn a jeho ostatky z tohoto důvodu zůstávají v cizině.
Čest jeho památce!
Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(Frodo, 22.2.2006 8:51:32)
Odpovědět
Zatím nikdo na světě nevymyslel něco lepšího než je demokracie a kapitalismus. Až se to někomu povede, budeme se mít možná lépe. Proto přestaňte plácat prázdnou slámu.
Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(jaroslav, 22.2.2006 11:23:07)
Odpovědět
proboha uš tuhle ostudu smašte -větší NESMYSL snad ani v nereálném světě neexistuje
Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(Mašek J., 22.2.2006 14:59:23)
Odpovědět
Komunisté mi zlikvidovali otce.Důvodem byla jeho až fanatická víra.
Dnes,když vidím co "demokrati"dělaji s těmi slušnými lidmi.tak musím
komunistům odpustit.Ti co kradou maji podporu některých stran,ale
ti co dříve poctivě pracovali a chtěli by v tom pokračovat,tak u těch
pravicových stran se nedočkaji ničeho.Spravedlnost žádná neexistuje,
a když,tak jenom pro bohaté.Dnes už mám zcela jiný pohled na
minulý režim,než tenkrát.A to nejdem sám.
Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(Mašek J., 23.2.2006 16:00:04)
Odpovědět
To co tady někteří píšou,vůbec nevědi,jak dnes někteří lidé žijou,ale
ne vlastní vinou.Za minulého režimu jsme ztratili otce a neměli žádné
prostředky.Nesměli jsme studovat,poněvadž otec prý byl zrádce.Nebýt
některých opravdových přátel,tak jsme nepřežili.S velkou radostí a hlavně nadějí jsme vítali listopadovou revolucí.Jenomže po několika
měsících v roce 1992 jsem já i můj bratr dostal výpověď z práce,a to
od majitele firmy,který byl ředitelem u této firmy už za socializmu
a podílel se na likvidaci mého otce.Nyní už jako funkcionář ODS,měl
takovou moc,že jakékoliv naše stížnosti nikdo nebral vážně.A tomu
někteří zde řikaji spravedlnost.Lituji,že za minulého režimu naše
rodina se stavěla do opozice,vždyť například V.Klaus byl loajální
k tehdejšímu režimu a dnes se má nádherně.
Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(maxim, 23.2.2006 17:26:19)
Odpovědět
A kolik jich zabili křesťani? Stokrát víc. Proč je nikdo neodsuzuje?
Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(scurra, 25.2.2006 16:52:28)
Odpovědět
Již samotný nadpis článku je zavádějící. Jak se můžete Kateřiny Konečné ptát, jestli něco ví? Kateřina Konečná přese neví vůbec nic.
Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(karel, 26.2.2006 15:47:29)
Odpovědět
Nejlépe zamaskovaní komunisti jsou v řadách ODS.Vím o čem mluvím,protože naše vedení v zaměstnání zůstalo beze změn,90% jich bylo v LM a podobných organizacích.
Konečná! Vystupovat!
(Tom, 3.3.2006 22:32:40)
Odpovědět
V tom souboji dobra se zlem, které se v XX. věku manifestovalo socialismem internacionálním a nacionálním, se přiházely i věci, za které Západ je povinen se stydět a do budoucna se jich vystříhat.

Např.: V Norimberku nepadlo ani slovo o katyňském masakru.

Generace Grebeníčků i Putinů za pár let či desítek let odejdou do šéolu a pak i generace, která se ještě kojila komunistickým mlékem, z něhož dnes ta těla prospívají. Pak teprve přijde okamžik, kdy průvodčí v tramvaji zavolá: "Konečná! Vystupovat!"
Jem z toho jako v jiříkově vidění
(Demeter, 8.3.2006 12:32:19)
Odpovědět
Vůbec jsem netušil, že komunisti zabili tolik lidí. Konečně někdo dokázal, že komunisti jsou nejméně dvakrát nebezpečnější než nacisté.
Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(hruskaales, 24.4.2006 17:38:25)
Odpovědět
Pan Dušan Šrámek je evidentně veliký komunistobijec, ale to je asi tak všechno. Anežka Hodinová nemohla za války v žádném koncentráku nikoho umučit hladem, protože byla v době okupace v emigraci v Londýně. Žádní komunističtí kápové nemohli v koncentrácích nikoho likvidovat, protože esesáci by žádného komunistického heftlinka neudělali kápou,ledaže by začal s dozorci spolupracovat a to se v případě komunistů zas tak moc často nestávalo. Esesáci ustanovili kápou ponejvíce nějakého kriminálníka. V kocentrácích se nemohli vězňové navzájem likvidovat, ale právě naopak si museli pomáhat, aby to peklo koncetráku alespoň někdo z nich přežil.
Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(markymark2, 24.8.2008 16:30:27)
Odpovědět
Co to tady pan autor chcípák stvořil za s9račky je fakt maras!
Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(Chat Noir, 1.12.2008 17:22:21)
Odpovědět
Kteřinka Konečník, je naprostá kr... a ještě horší je, že je naprosto blbá :D !!! Komunisti jsou zločinecký svině, jinak to nebude!
Re: Kateřino Konečná z KSČM, víš, že komunisti zabili dvakrát více lidí než nacisti?
(Chat Noir, 1.12.2008 17:28:46)
Odpovědět
Kteřinka Konečník, je naprostá kr... a ještě horší je, že je naprosto blbá :D !!! Komunisti jsou zločinecký svině, jinak to nebude!
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama