reklama
reklama

Neexistují žádná práva homosexuálů. Gayové zneužívají slova

Autor: Michael Anděl | Publikováno: 21.12.2005 | Rubrika: Zamyšlení

Když prezident Klaus vystoupil proti tzv. postdemokracii, poslal akorát vodu na mlýn svým odpůrcům. Byla chyba jako postdemokratické označit občanské společnosti jako takové. Totiž samotná myšlenka občanské společnosti (též NGO, nevládní, neziskové organizace) je naprosto v pořádku, pokud ovšem dotyčná nevládní organizace nadále sleduje onu původní myšlenku, tj. angažovat se ve prospěch společnosti, resp. vlasti. Je mnoho poctivých nevládních organizacích, které se např. starají o postižené děti, bojují proti nacismu a komunismu nebo upozorňují na ekologické problémy. Jakmile se však nějaká NGO zpronevěří původní myšlence a začne se vměšovat do výkonu státní moci, stává se z ní nátlaková skupina, nemající mandát voličů, a její následná činnost je pro lidi stejně příjemná jako lobbing průmyslových monster.

A právě takovýto nátlak ze strany některých NGO nyní pozorujeme v případě tzv. „práv homosexuálních a jiných sexuálních orientací“. Zákon o registrovaném partnerství je na cestě, prošel sněmovnou a zbývá už jen souhlas Senátu a prezidenta. Sveřepá kampaň vedená různými gay a lesbickými ligami je však jen obyčejný tlak na politické špičky založený na síle, a nikoliv na společenském mandátu. Proč představitelé homosexuálních lig nezaloží vlastní politickou stranu? Namísto toho všemožnými sofistikovanými způsoby, hlavně prostřednictvím médií, zavádějí do veřejného mínění novodobá dogmata.

Otázky týkající se homosexuality postupně začínají být společenským tabu. Kdokoli poukáže na pokračující devalvaci pojmu rodina homosexuální lobby je zesměšněn a promptně označen třeba za „rasistu“. Jakákoli diskuse na téma homosexuality se nepřipouští. Já netvrdím, že homosexualita je nemoc, neboť nemám lékařské vzdělání, ale stejně tak nemohu pochopit, proč mnozí lidé, stejně nevzdělaní jako já, agresivně odmítají diskusi na téma možné léčitelnosti.

Tzv. sexuální orientace je věc každého z nás, ale není mi jasné, proč by stát měl podporovat ty sexuální orientace, ze kterých nemá pražádný prospěch. Úkolem státu je hájit zájmy společnosti a těmi se rozumí reprodukce a příprava podmínek pro budoucí generace. Stát poskytuje rodinám ochranu, neboť děti ji na rozdíl od dospělých homosexuálních partnerů potřebují. Stát může také rodiny daňově zvýhodňovat, neboť se mu tato investice vyplatí s ohledem na vlastní budoucnost. Právě plození je podstatou sňatků. Slovo „láska“ je nátlakovými gay skupinami často zneužíváno. Homosexuálům právo na lásku přeci nikdo nebere, avšak stát může subvencovat jenom takový druh lásky, jehož plody jsou společenským přínosem, totiž samotná láska je ve vztahu ke společnosti pouhým prostředkem a pro společnost jako taková nic neznamená.

Kdyby „registrované partnerství“ neztratilo svůj původní obsah, tedy možnost sdílet partnerovy důvěrné informace, např. informovat se o jeho zdravotním stavu, byl by takový zákon v pořádku, a to nejen ve vztahu k homosexuálům, ale i k jiným lidem, kteří se rozhodli žít v páru. Jenomže zákon, který lobbisté nyní protlačili je předstupeň k homosexuálním sňatkům, neboť upravuje vzájemné nakládání s majetkem (dědictví ap.). Totiž takovýto zákon už homosexuální svazky zvýhodňuje (absence dědické daně) a nechává otevřené dveře dalším požadavkům na adopce dětí a následné vytváření pseudorodin s veškerými výhodami. A opakuji, že jakákoliv homosexuální „rodina“, kromě toho, že je ze své podstaty převrácená čili perverzní, nemá žádné společenské opodstatnění.

Nerozumím aktivitě profesionálních „human-rightistů“, kteří se tak zasazují o „práva homosexuálů“. Copak homosexuálové ve vyspělé západní kultuře svá práva už dávno nemají? Nejprve je třeba vysvětlit, co jsou základní lidská práva. Jsou to právo na život resp. osobní nedotknutelnost, které samozřejmě mají i homosexuálové, nikdo je tu za jejich způsob života nepopravuje jako v Íránu; dále je to právo na majetek (o kterém charta EU „kupodivu“ mlčí) a právo na svobodu slova. Tato fundamentální práva jsou vlastní všem lidem včetně homosexuálů. Je však nutno si uvědomit, že základní lidská práva jsou totéž co svobody, ale nikoliv totéž co požadavky. Myslím tím zcela nelegitimní požadavky jedinců na stát, jako např. „právo“ na byt, „právo“ na práci, „právo“ na vzdělání a teď i „právo“ homosexuálů na státní zvýhodnění.

Neexistují žádna „práva“ žen, homosexuálů, Číňanů nebo menšin. Existují pouze nám všem společná lidská práva, tedy svobody. Všichni lidé si jsou rovni a mají mít stejné šance, nelze jim však zaručit rovné podmínky. Menšiny včetně homosexuálních nejsou ničím méně než ostatní, ale ani ničím více, nemohou si proto klást zvláštní požadavky. Společnost si může vybrat, koho zvýhodní. Může upřednostnit tradiční rodinu, která jí zajišťuje budoucnost, oproti homosexuálním svazkům. Kdyby společenské zásady neměly přihlížet k žádným pravidlům, nebyly by to společenské zásady, nýbrž pouhé rozdávání prostředků vládou každému, kdo by přišel.

Autor je členem Mladé Pravice (www.pravice.org)

reklama
2716 čtenářů | 24 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


hloupý článek
(čtenář, 21.12.2005 8:54:45)
Odpovědět
To zase byla snůška keců. Tento neschválený zákon, nikoho nezvýhodňuje, jen přiznává některá práva. Divím se, že to některým lidem, tak leží v žaludku. A řeči typu: "avšak stát může subvencovat jenom takový druh lásky, jehož plody jsou společenským přínosem", jsou úplný nesmysl. Stát je tu pro lidi, lidi tady nejsou pro stát. Já tady nejsem od toho, abych "živil" stát a plodil pro něho další generaci. Jsem tu, abych žil spokojený život a stát je tu od toho, aby mi to ulehčil, proto také stát a nějaké zřízení vůbec vzniklo. Autor manipuluje se slovy a výsledkem jsou nesmysly. "Všichni lidé si jsou rovni a mají mít stejné šance" - všichni lidé si bohužel rovni nejsou a jestli tomu autor sám věří, tak je k smíchu. Sám autor si přeje, aby všichni měli stejné šance a právě proto by měl být schválen zákon o registrovaném partnerství.
Re: Neexistují žádná práva homosexuálů. Gayové zneužívají slovo
(člověk, 21.12.2005 12:49:32)
Odpovědět
Jestliže vzniká zákon pro skupinu lidí, ke které se může kdokoliv hlásit podle toho jestli se mu to hodí nebo ne, tak je to již z podstaty špatně. Takové zákony, nemají v právním řádu co dělat.
Pan Befeleme Veliký a moje maličkost
(Dr.Str, 21.12.2005 13:48:36)
Odpovědět
O co jde.

Diskuze k tomuto článku má zajímavý směr a nabírá nebezpečné obrátky, jako obvykle, když se do diskuze vloží pan Befeleme... Dovolil bych si asi tak shrnout, o co jde.

Pan Befeleme doteď nepochopil, o co jde mě. Nastíním mu to:
Homosexualita nemá jako taková pro společnost přínos.

On se strašně ohání lidmi, kteří pro společnost přínos měli a byli homosexuální. Ale to v žádném případě nedementuje mé tvrzení. Homosexualita jako taková nemá pro společnost přínos.

Nikdo se nikdy nestal homosexuálem právě proto, aby byl přínosnější pro společnost. Pan Befeleme se snaží navodit dojem, že to tak je.

Vzhledem ke zmíněnému dětství pana Befelemeho by mě zajímalo, jaký má všeobecný vztah k heterosexuálním jedincům. Někdy mám pocit, že je nenávidí. Och, jakých krutostí se na něm dopustili. A kvůli tomu odsuzuje všechny lidi a strká je do jednoho pytle.

Ať si pan Befeleme laskavě uvědomí, že jeho názory respektuji, ale nemůžu je podporovat z jednoduchého důvodu. Protože jsou liché. Jedno vím určitě.

Být homosexuálem není výhra.

Ale není to důvod požadovat po ostatních, aby dobrovolně prohráli.

Řekněte mi pane, myslíte si, že když se potkáme na ulici a uvidíme se a budeme se znát, myslíte si, že vás odsoudím? Ne. Budu vědět, že jste homosexuál a nechá mě to chladným, protože jednoduše nejdete proti mě (Těžko to odvodit z vašich příspěvků, ale doufám, že tento předpoklad splňujete.).

Až si jednoho dne uvědomíte, že svět stojí na kapku jiných principech, než omlouvání neomluvitelného (ne proto, že to nelze omluvit, ale proto, že to nelze obvinit), poznáte, v čem se liším já od vás. Možná v ten den prozříte.
Re: Neexistují žádná práva homosexuálů. Gayové zneužívají slovo
(Klestič prasat, 21.12.2005 13:51:09)
Odpovědět
Jak ti že buzeranti nemají děti? Což je málo důkazu že dětičky mají? Oplodňují se také navzájem i když poněkud jinak jak normální lidé.I jejích porod probíhá trošku jinak a z jiného otvoru,jak se rodí normální lidé.Dokonce mnozí prožívají i porodní bolesti a řvou v těch bolestech dako více,jak rodička přivádějíci na svět pětikilového kluka.Musejí dokonce dostat klistýr,aby porod proběhl a dokonce mnohým se i řiť při tom porodu natrhne.A umíte si představit,co to dá práce a starosti,nežli s takového pěměrrně malého skamenělého kousku vyroste další buzerant?
Re: Neexistují žádná práva homosexuálů. Gayové zneužívají slova
(A.S. Pergill, 21.12.2005 17:08:21)
Odpovědět
Už samotná existence určitého stabilního procenta homosexuálů/lek v populaci většiny druhů savců a ptáků (kde to bylo zkoumáno) ukazuje, že homosexualita jakýsi význam má a populace s těmi homosexuály jako celek je nějak zvýhodněna proti jiným (přestože jejich "sobecké geny" šíří dál heterosexuálně orientovaní pokrevní příbuzní).

Je to trochu podobná situace, jako když včelaři v předminulém století začali ve včelstvech hubit trubce (protože nejsou potřební na snášení medu a na rozmnožování jich stačí podstatně menší počet), nicméně se zjistilo, že takto "vylepšená" včelstva dávají méně medu. Mechanismus tenkrát nenašli, nevím, jaká je nynější situace na tomhle poli.

Nehledě k tomu, že homosexuálové (muži) v mládí často vstupují do svazku se ženami a mohou mít i vlastní potomky. (Celkový pokles intenzity sexuality se u nich po čase projeví neschopností dál "plnit manželské povinnosti" a končí to rozvodem.) U homosexuálních žen je potomstvo pouze otázka dostupnosti umělého oplodnění.
K tomu Befelemeho seznamu
(A.S. Pergill, 21.12.2005 17:10:07)
Odpovědět
Bylo by docela zajímavé porovnat, zda židovsko-křesťanské náboženství přispělo lidstvu (jako celku) alespoň zlomkem toho, co zde vyjmenovaní homosexuálové. Obávám se, že nikoli.
Skvělá práce Befeleme
(Pumpescu, 21.12.2005 17:45:37)
Odpovědět
Obdivuhodný výkon. Odpovídáte stručně, přehledně, věcně a dokonce i s klidem. Já bych na to nervy příznávám se asi neměl.

Tenhle boj se nedá prohrát. Pravda je až příliš zjevná.
Buserant je prostě buserant.
(Jarda, 21.12.2005 17:46:59)
Odpovědět
Jestli jsou pro stát buseranti důležitější než normální lidi, je nejvyšší čas se na takový stát vysrat.
Re: Neexistují žádná práva homosexuálů. Gayové zneužívají slova
(Virus, 21.12.2005 19:42:05)
Odpovědět
Chápu, že zákon zvýhodňuje rodiny s dětmi. Jsem schopen se zaťatými zuby pochopit, že zákon zvýhodňuje i manželství, které ještě děti nemají, ale jsou ve věku, kdy je mohou mít. Nedokážu pochopit, že zákon zvýhodňuje dvojici různého pohlaví, která uzavírá sňatek ve věku, kdy už zcela jasně děti mít nmůže. Ta je z hlediska prospěchu pro stát přece přesně ve stejném postavení jako dvojice jichž se bude týkat RP.
Re: Neexistují žádná práva homosexuálů. Gayové zneužívají slova
(Spassvogel, 22.12.2005 1:04:55)
Odpovědět
Zasraný buzeranti, ja nechapu, jak muze mit nekdo tu drzost vypichnout tady par historickejch postav, ktery byly prihraty (navic ne u vsech je to jasny) a vydavat to za dukaz prinosu homosexualu lidstvu. To je prece blbost, kdybyste udelali seznam VSECH vyznamnejch osobnosti historie, tak zjistite, ze tenhle kratkej vycet z nej tvori zanedbatelny procento. A pak me taky dostava, jak muze nakej kaspar srovnavat prinos CIVILIZACNIHO CELKU s nekolika JEDNOTLIVCI. To si kaspari uvedomte, ze Da Vinci, Montgomery i Cecil byli samozrejme jednou ze soucasti krestansky civilizace.
BUZNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
(BUZERAAAAANT, 22.12.2005 5:43:06)
Odpovědět
BUZNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Re: Neexistují žádná práva homosexuálů. Gayové zneužívají slova
(geoog, 22.12.2005 8:09:28)
Odpovědět
Jak se může autor nesmyslně ptát na léčbu když žádní vylečení již po staletí nejsou.Lidé se z touto úchylkou se již rodí a není v možnostech lékařské vědy to měnit ( alespoň prozatím ).A potlačovat tuto uchylku zákonem by bylo vlastně úchylné od společnosti jako celku.
Re: Neexistují žádná práva homosexuálů. Gayové zneužívají slova
(Dingir, 24.12.2005 7:07:47)
Odpovědět
Vzkaz pro Dr.Str.:
napsal jste dost pro stanovení Vaší diágnózy : HOMOFOBIE
Je mi líto pane kolego, neuspěl jste.
Dingir-heterosexuál,8 dětí
Re: Neexistují žádná práva homosexuálů. Gayové zneužívají slova
(informac, 25.12.2005 21:32:40)
Odpovědět
Nebudu číst sáhodlouhé reakce buzerantů na tento článek. Jen musím uznat, že se autor trefil do černého. Souhlasím s každým slovem. Tito postižení lidé by se měli přinejmenším léčit. Společnost by jim to umožnila, místo toho se snaží na svém postižení ještě vydělat a parazitovat na ostatních lidech podobně jako jiné menšiny. Už se ukazuje v sousedních zemích jaké chyby se jejich vlády dopustili, když začali těmto menšinám ustupovat.
Re: Neexistují žádná práva homosexuálů. Gayové zneužívají slova
(Véna, 28.12.2005 12:37:41)
Odpovědět
Existují jen standadní muži ,nebo ženy. Vše ostatní, byť ne z vlastní viny, jsou jen odchylky od standardu, tj. svým způsobem lidské zmetky ať se nám to líbí , nebo ne.Sexuální orientace je mondénní nesmysl, který je zneužíván tím komu se to hodí k tomu k čemu se to hodí.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama