reklama
reklama

"Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky

Autor: František K. Ladislav | Publikováno: 3.9.2012 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

 

Ve Strakonicích vlastním jeden byt. Je v něm usídlena moje stará babička a já k ní občas chodím na návštěvu. Na tom by nebylo nic zvláštního, nebýt změněné situace v celém osmibytovém domě.  V posledních letech jsou majiteli pronajímány dva byty cikánským spoluobčanům. Zatímco v ostatních vchodech našeho společenství vlastníků se, v zájmu obyvatel, zavírají vchodové dveře a v 19 hodin se zamykají, u nás to příchodem cikánů úplně přestalo platit. Dveře bývají přes den otevřené, na noc se nezamykají, ba i v nočních hodinách bývají otevřené. Na denním pořádku se stal nadměrný hluk a smrad. Stále se měnící podnájemníci, zásadně a pouze cikánského etnika, a jejich mnohačetné návštěvy, neustále slovně, nepublikovatelnými vulgarismy, napadají kolemjdoucí i ostatní majitele bytových jednotek, kteří se jim nelíbí. Z přízemí udělali si odkladiště nepotřebných krámů.

 

Za této situace očekával jsem, že to jednou ,"bouchne.´" A aby to bylo správně stylové, odnesl jsem to já. V pátek 31. srpna jsem také šel k babičce a u vchodu setkal jsem se s cikánem, jenž si vedl s sebou další dva, a dům prostě a jednoduše použili jako průchoďák. Moje trpělivost došla a já jim laskavě sdělil, že tam cizí lidi nemají co dělat a že mají dodržovat domovní řád. Před domem jsem to pak slíznul od dalších cikánů, kteří postávali na balkonech. Nadávali mi a jeden mi vyhrožoval, že mi dojde dát přes dršťku. Ještě jsem jim stačil sdělit, že jsou jen podnájemníci a že i pro ně platí nejen domovní řád, ale i všechny zákony České republiky. Pak jsem si došel pro kamaráda z vedlejšího domu, aby byl svědkem toho, jak mě cikáni napadají.

 

K mému údivu, při příchodu k ,"domu hrůzy," jenž původně býval klidným bydlištěm, spatřil jsem policejní hlídku, přivolanou agresivními cikány. Ta nelenila a po krátkém výslechu mne zatkla a odvezla k  dvouhodinovému výslechu na strakonickou policejní stanici. Tam jsem byl nucen odevzdat mobil, klíče a byl se mnou sepsán protokol. Dokonce i na záchod se mnou musel jeden policajt jíti jako doprovod. Pro korektnost musím dodat, že se mnou pánové od ČP jednali solidně a vysvětlovali mi, že musí dodržovat zákony a nařízení, i když jsou vadné.

 

Hlavním důvodem mého zadržení bylo, že cikáni tvrdili, že jsem jim vyhrožoval, jak jejich byty podpálím. Pravdou je, že jsem těmto nepřizpůsobivým nedotknutelným řekl, že pokud budou ve svém jednání pokračovat, tak se plně zasadím o jejich vystěhováním. Samozřejmě si nedělám iluze, i když hodlám příští týden odeslat dopis na Strakonické bytové družstvo, správce našeho společenství vlastníků. Pravděpodobně vše skončí na přestupkové komisi Městského úřadu, od které zaslouženě vyfásnu mastnou pokutu.

 

Až tedy příště půjdu ke své babče, abych se cikánům omluvil a pověděl jim, že, podle českého práva, si mohou v domě dělat, co se jim zlíbí.

 

Jednou jsem tam chtěl bydlet. Nyní uvažuji o to, že byt prodám. Bude ale o něj zájem, v takové atraktivní lokalitě?

 

PS: v případě, že si budou cikáni trvat na svém, a budou si stále navzájem svědčit o tom, že jsem údajně vyhrožoval vypálení jejich, resp. nájemních bytů, hrozí mi mnohaleté vězení. Podle sdělení policistů, se po cause Vítkov musí PČR vážně zabývat všemi podobnými oznámeními. Je evidentní, že policie pracuje na politickou objednávku. A vzhledem k tomu, že jsem opakovaně ve svých článcích kritizoval práci tzv. soudních znalců na extrémismus, mohu počítat, že si na mně smlsnou.

 

Čtěte také: 

 

„25 let jsem bydlel v domě plném cikánů. Respektovali mě, protože jsem se jich nebál.“, říká bývalý obyvatel domu v ostravské čtvrti Mariánské hory

 

Neúspěchy multikulturalismu v ČR: Cikáni

Etno business kvete i v době krize

Klíčová slova: rasismus  | romové  | asimilace
reklama
9639 čtenářů | 35 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: "Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky
(Brabec, 3.9.2012 0:39:49)
Odpovědět
Nějak se mi nezdá, že policie jedná ve službách cikánů! Pošlete podnět tomu novému posránkovi Červíčkovi, třeba s tou svou konkubínou něco vymyslí. Nebo třeba Kubice a Íčko se tím budou zabývat, když zrovna neintrikují ?!
Re: "Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky
(xyz, 3.9.2012 3:24:38)
Odpovědět
No a? Zrovna mi jedna známá lékárnice vyprávěla příběh, jak jim cikáni kradli v lékárně Sunar. Podařilo se jim je lapit, zamkli lékárnu a přivolaná policie je pustila a konstatovala že je nemůže trestat, že by to byl rasismus. V tomto státě je možné všechno.
Re: "Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky
(silver.bullet, 3.9.2012 10:37:16)
Odpovědět
A podali oni lékárníci podnět na policajty pro podezření spáchání trestného činu zneužití pravomoci veřejného činitele na Generální inspekci? policajti jsou líný vši, ketrý se snaží jít cestou nejmenšího odporu..
Re: "Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky
(xyz, 3.9.2012 11:24:03)
Odpovědět
Jistěže ne - i když mne to napadlo jako vás. Lékárníci se složili a škodu zaplatili ze svého. Obecně si radši většinou "bílí" nestěžují neboť mají strach z pomsty cikánů, kteří drží při sobě. A policajti mají strach také - co kdyby se na ně cikáni také stěžovali, ještě by přišli o místo. Kdepak je ten respekt vůči prvorepublikovým policajtům a SNB.
Re: "Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky
(silver.bullet, 3.9.2012 11:45:52)
Odpovědět
Já mám s policií ty nejhorší zkušenosti, jediné co na ně platí je psaní stížností a vyhrožování inspekcí.. Pak se trochu pohnou. Obecně si neustále stěžujou jak jich je málo a jak jsou mizerně placení.. Ale co by chtěli za tu práci, co odvádějí? jediný na koho di dovolí je bílej daňovej poplatník, popřípadě legální, či ilegální pracující cizinec. Tzn. člověk, kterej má co ztratit..
Re: "Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky
(xyz, 3.9.2012 15:24:47)
Odpovědět
Já mám podobnou špatnou zkušenost. Jednoho zloděje věcí z auta jsem nakonec vypátral sám, včetně identity z OP a svědka, policie po půl roce věc odložila že pachatele nejde zjistit a šéfovi vyšetřovatelů to nějak nevadilo. Nemusíme mít patrně nejvíce policajtů na počet obyvatel v Evropě (snad kromě Rusů).
Re: "Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky
(Makléř realitní, 3.9.2012 12:19:27)
Odpovědět
Kam se přistěhují cikáni,klesne tržní cena nemovitostí o desítky procent a byty v domě se stávají neprodejné i za polovinu.Kde udělali soudruzi kapitalisti chybu? V USA utiskovaní tmavší spoluobčanécelé změnili celé kdysi výstavní čtvrti města na místa hrůzy a zmaru.Vypálené domy,špína,drogy,smrad,gangy,hnus.Asi to čeká i nás a neschopné slabé vlády to tolerují.
Re: "Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky
(Janek, 8.9.2012 11:20:29)
Odpovědět
Z kdysi výstavních čechoslováckých čtvrtí v Chicagu se v současnosti stala chudinská čtvrť. http://www.omicron.cz/amerika/Hnizdo/PraceUSA/Clanky/Chicago%20+%20Kosmel/Chicago-historie/index.htm
Re: "Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky
(felix.julec, 3.9.2012 5:26:48)
Odpovědět
A opět tady máme evergrin sjednocující slušné lidi ve státě:CIGÁNI.Místo toho,aby pisálci napsali něco k včerejší diskuzi krysího ksichtu se Škromachem na Primě a Kalouska se Zavadilem na ČT 24,nebo odvolání a výměnu policejního prezidenta během pár hodin,to by byla diskuze k aktuálním problémům.O tom ticho po pěšině.Nám se předhodí jedna zbytečná,stále se opakující zprávu jak někde cigáni operují.
Není nad to uveřejňovat vděčná témata.
Co na to šéfredaktor eportálu?Jako vždy.Mrtvý brouk.
Re: "Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky
(Brabec, 3.9.2012 7:09:16)
Odpovědět
Nesouhlasím, vyjadřuji se k tomuto tématu u jiného článku a to takto: Buzík Moravec posadil proti chemikovi Kalouskovi odboráře Zavadila. Nevím, proč proti němu neposadí ekonoma, třeba Macha ! Tak jsme se dozvěděli, že porosteme o 1 procento (nikdy to tenhle chemik neuhodl) a také, že přibudou úředníci ! Krátce: u kulatého stolu seděli 3 mamlasové, které si platíme !
Re: "Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky
(felix.julec, 3.9.2012 10:03:58)
Odpovědět
RE:Brabec-- Brabče horujete sice za SSO a Macha.Kdyby se prosadil tak,nic proti tomu.Ovšem zatím co jsem ho viděl v TV nic-moc.S jeho postojem souhlasím.Vždycky ale jen pár stesků.Nic víc.Pro ukotvení strany a myšlenek na polit.scéně se musí udělat mnohem víc.A to mi u něj chybí.K tomuto uskupení nemám proto důvěru.Sám se odsuzuje k nevolitelnosti.Myslím,že je nás víc s tímto názorem.
Re: "Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky
(pacholíček, 3.9.2012 7:10:03)
Odpovědět
Felixi, přesně k tomuto účelu nám tady tu bandu za naše peníze namnožili.
Re: "Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky
(fiter, 3.9.2012 7:58:41)
Odpovědět
Ten problém teprve přijde,zatím ho politici před sebou jenom valí a nikdo nic neřeší.Cikánské dorostenky se snaží a jsou neustále zbouchlé.Vždyť oni tak strašně milují děti,že jich jsou ústavy plné.To samé platí o věznicích.Kolik procent tady žije cikánů a kolik procent jich je za mřížemi? A to navíc neměříme stejným metrem.Ať se jich zastávají jak chtějí,tak pravda je,že se nezměnili po staletí a další staletí se nezmění.Jedině snad tvrdá diktatůra,ale ta by postihla i nás.
Re: "Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky
(harry z gory, 3.9.2012 15:29:42)
Odpovědět
VUBEC NEJSEM PROTI TVRDE DIKTATURE:
MUSI BYT ALE SPRAVEDLIVA. (OSVICENA)

poslanecke korupcniky a vladni zlodeje pozavirat, pripadne povesit.!!!!!
tzv. KMOTRY = stejne.!!!
Re: "Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky
(JMx, 3.9.2012 8:48:10)
Odpovědět
Vy jste skutečně paranoidní! V tomto článku je řeč o cikánech, tak sem netahejte něco úplně jiného. Buďte tak laskav prosím. Už teď nás cikáni stojí 25mld/rok a množí se, množí, se....
Re: "Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky
(felix.julec, 3.9.2012 9:53:05)
Odpovědět
RE:JMx--Máte pravdu cigáni nás stojí možná jen 25 miliard.Tato vláda nás stojí 150 miliard.Vidím v tom drobný rozdíl.
Re: "Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky
(ok, 3.9.2012 10:04:17)
Odpovědět
Včera prohrála Kvitová. Jsem si jist, že podle vás za to může vláda. Jste prostě blázen, který musí do všeho tahat politiku a není schopen myslet na něco jiného. Měl byste zajít za odborníkem a začít se léčit.
Re: "Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky
(felix.julec, 3.9.2012 10:39:05)
Odpovědět
RE:ok---Měl jsem jiné představy po r.89 o životě bez komunistického poručníkování.Na rozdíl od vás JSEM SE Z TÉTO VLÁDY RYCHLE VYLÉČIL.
Apropos Kvitové fandím.Těžce ale snáším voly.Z toho se nevyléčím.
Re: "Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky
(Petr 2, 3.9.2012 10:39:12)
Odpovědět
Pro " OK "-Vy se pravděpodobně píšete v malejch písmenkách ok (obrovskej kokot).
Kdo jinej ,než Vláďa a její "Hujeři" dovolil cikánům se flákat.
Až bude Vláďa hrát za svoje a né naše prachy ,tak sem můžete tahat i Kvitovou!!
Re: "Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky
(Petr T., 3.9.2012 11:08:47)
Odpovědět
Já jsem měl kdysi stejný problém s cikánama,několikrát jsem je upozornil,že v baráku jsou malé děti a lidi dělají na směny a chtějí se vyspat.Až to došlo tak daleko,že mi ruply nervy,vykopnul jsem jim dveře a proběhnul jsem se jim po ksichtech.Pravda je že jsem musel zaplatit na trestní komisi pokutu,ale stálo to zato.Od té doby byl klid!!!Nejhorší je ukázat před nima strach potom toho ti zmetci využívají!
Re: "Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky
(kakoktonos, 4.9.2012 7:46:51)
Odpovědět
Co to je trestní komise? To má být jako přestupková komise? Vykopnutí dveří je porušováním domovní svobody - tedy trestný čin. Ten by na přestupkové komisi neskončil. Takže své svalnaté pohádky vyprávěj někde jinde!
Re: "Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky
(Jantar, 4.9.2012 16:42:08)
Odpovědět
Nechápu lidi, kteří jsou diskriminováni, že nejednají. Další sud střelného prachu http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/194327-pnuti-ve-varnsdorfu-bude-z-kovarske-nova-maticni/
Proč se neobrátí na zahraniční soudy, když stát, kterému platí daně na ně z vysoka kálí. Přece se dá docela snadno prokázat, že jejich majetek ztrácí na hodnotě, stejně snadno prokazatelná je hlučnost a nepořádek. Na co ti lidé čekají, tady se jim zastání a práva nedostane.
Re: "Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky
(Jantar, 4.9.2012 16:50:05)
Odpovědět
Zbytečně utrácejí čas s nějakým přivandrovalcem Kumarem. Musejí jednat, někdo musí být první a neustupovat, když jsme v právu.Jinak to nedopadne dobře. Dnes Kovářská a zítra v jiném městě, nebo vesničce. To ti lidé, kteří si draze pořídili byty a domky mají stále někam utíkat? Je to normální situace? No samozřejmě, že není.
Re: "Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky
(ruda, 3.9.2012 12:07:54)
Odpovědět
Kdo je za to zodpovědný?Musí se jít ihned po krku a vyvíjet tlak.Jinak jsou policisté posrani.Umí dávat pokuty,ale pořádek sjednat neumí.
Tzv Soudní znalci a odborníci na extremismus
(Roman Balik, 3.9.2012 12:43:50)
Odpovědět
si na Vás asi oprvadu smlsnou, předpokládám, že opět soudu vyúčtují Denní práci na posudcích nejméně 25 hodin za den...:-) Nedivte se, že se policajti bojí... všude samý KOcáb a podobní exoti...stíhat dneska Roma, nebo Vietnamce.. to chce odvahu...
Re: "Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky
(Vilen, 3.9.2012 12:54:14)
Odpovědět
--Proti špatným zákonům je nutno bojovat.-A proti cikánskému kulturnímu dědictví taky.-Kdyby češi nebyli zbabělí už dávno by cikáni v česku nebyli.-Není třeba se bát slova rasismus.-Někdy je to velmi racionální přístup k dané situaci!!-
Každý svého štěstí.....................................................
(?, 3.9.2012 14:20:57)
Odpovědět
Občané volí liberální strany jako je Ods, čssd , top, hop, Sz a pod. Tyto strany jsou servilní k západu a prosazují diverzitu - polopatě řečeno podporují cikány. Ještě nejaké otázky?
Re: Každý svého štěstí.....................................................
(harry z gory, 3.9.2012 15:42:22)
Odpovědět
NECHAPU PROC TI OVCANE STALE VOLI TY STETKY
A POTOM SI STEZUJI, ZE TO S OVCANAMA JDE S KOPCE.
DOUFAM, ZE I NEJVETSIMU MDLEMU MOZKU DOSLO, ZE STETKY DELAJI VSE MOZNE ABY ZUSTALY U KORYTA A NA OVCANY ZVYSOKA S...
Re: "Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky
(Blanka, 3.9.2012 17:01:17)
Odpovědět
Pane autore článku, buďte ai jist, že to skončí špatně.
Mám osobní zkušenost z tohoto léta. Někdy v červnu jsem dostala předvolání na policii k podání vysvětlení, absolutně jsem nevěděla oč jde ale šla jsem tam. Bylo mi řečeno, že v únoru jsem u cikánů vykopla dveře a tvrdě zmlátila matku - cikánku a její dvě děti ( 15 - let dvojčata ) vše viděli a dosvědčili. Nevěřila jsem vlastním uším a vše popřela, přiznala jsem akorát, že když nám v únoru vykradli už poněkolikáté garáž, řekla jsem cikánce,
Re: "Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky
(Blanka, 3.9.2012 17:08:19)
Odpovědět
Řekla jsem cikánce, že je stará ku.... a mám jich tak akorát dost! Považovala jsem to za uzavřené a v červenci mi přišel dopis od samosoudkyně z Kladna, že mne odsuzuje na 7 měsíců z odkladem na 18 měsíců za porušování domácí svobody a k ůhradě škody těch dvěří ve výši 4 000,- plus 2 000,- náhrada za soudní líčení. Chtěla bych dodat, že mi je 44 - let a dveře jsem nikdy nevykopla a u nich doma nebyla, ale dosvědčili si to a nikoho nezajímala pravda.Právnička nedopuručila se odvolat.
Re: "Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky
(xyz, 3.9.2012 19:09:21)
Odpovědět
Já bych doporučil vyhodit tu samosoudkyni.
Re: "Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky
(kakoktonos, 4.9.2012 7:58:56)
Odpovědět
Advokátka, která Vám nedoporučila se "odvolat" - míníte zřejmě podat odpor, neboť šlo evidentně o trestní příkaz, je zřejmě padlá na hlavu. Trestní příkaz se totiž vydává bez hlavního líčení, "jestliže skutkový stav je spolehlivě prokázán opatřenými důkazy" - tedy jen na základě písemných podkladů PČR a OSZ. Pokud podáte včas odpor, nařídí se hlavní líčení, kde probíhá dokazování. Takže odpor jste každopádně podat měla. Teď už je ovšem zřejmě pozdě, neboť odpor lze podat jen do 8 dnů od doručení
Re: "Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky
(kakoktonos, 4.9.2012 8:00:06)
Odpovědět
trestního příkazu.
Re: "Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky
(Blanka, 6.9.2012 11:13:58)
Odpovědět
právnička mi to vysvětlila takhle: Ano, můžete se odvolat a bude hl.líčení ale z vlastní praxe Vám radím to nedělat z důvodu toho, že jde o cikány a Vy nebudete mít šanci! Už jen proto, že oni si to dosvědčili tři a Vy žijete sama a pes Vám to nedosvědčí a bude Vás to stát o moc více peněz, času a nervů.
Tak asi tak mi to bylo vysvětleno.
Re: "Ohradil jsem se vůči hlučným a nepořádným cikánům. Hrozí mi za to několik let kriminálu. Kde je spravedlnost?", ptá se majitel strakonického bytu sousedícího s romskými podnájemníky
(Alice, 7.9.2012 12:06:35)
Odpovědět
Vážený pane, po vlastních negativních zkušenostech s daným etnikem si stále říkám, kam až to vše může zajít. Občan, který řádně dodržuje zákony a normy tohoto státu zde nemá žádná práva, pouze povinnosti a strach. Bohužel jsme národem, který se neumí semknout a postavit se proti bezpráví, které je na něm pácháno a to ať od těchto „ nepřizpůsobivých“ či od naší politické diktatury. Asi máme jedinou možnost, a to začít emigrovat do Kanady v rámci utlačování a terorizace od zmíněné menšiny a totali
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama