reklama
reklama

Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?

Autor: Radomír Hrabovský | Publikováno: 16.8.2012 | Rubrika: Polemika
Ilustrace

 

A z nás už dělají úplné vrtule. Já to opravdu neumím pochopit. Já jsem asi opravdu vyrůstal v jiném světě. Někde, kde lidi používají obyčejný rozum k myšlení, ne k arogantní manipulaci ostatních…

 

Ministr Drábek se pokusil o vysvětlení svého návrhu a poněkud trapně argumentoval tím, že on vlastně za nic nemůže, jemu se to také nelíbí, ale je nucen zvýšení platů navrhnout, jelikož je vázán rozhodnutím ústavního soudu. Ten před časem, v souvislosti se snížením platů soudců, rozhodl, že tento krok je neústavní, není možné takto skokově platy soudců snížit.

 

Argumentace ministra je založena na skutečnosti, že soudci dle zákona patří, stejně jako poslanci, vláda, senátoři, do skupiny ústavních činitelů, je tedy nutno upravit platy všem, nelze vybrat jen soudce.

 

Tohle je nádherný příklad toho, jak je možné pokrytecky překroutit výklad zákona k obrazu svému.

 

Všichni musí šetřit. Tedy všichni ostatní…

 

I kdyby náhodou měl ministr Drábek pravdu a bylo by nutno dodržet literu zákona, dovolil bych se zeptat, kdo takový zákon navrhl a následně schválil? Jaké jsou překážky k tomu, aby mohl být změněn?

 

Kdyby byla vůle, našel by se způsob, jak to udělat. Dnes už najdeme z celé Evropy bezpočet příkladů, kdy se politici alespoň snaží jít svým voličům příkladem a v období politické krize své platy snižují. (Prosím, nezaměňovat pojmy Evropa a Evropská unie)

 

I u nás, těsně po posledních volbách k něčemu podobnému došlo, tzv. ústavním činitelům byly sníženy platy a poslancům zároveň zdaněny poslanecké náhrady. Tehdy jsem tento krok, byť vcelku symbolický, chápal velmi pozitivně. Možná páni poslanci a ministři předpokládali, že krize rychle pomine a oni si platy zase hezky potichoučku zvednou. Ale krize je tady pořád, preference v háji, do konce volebního období už snad jen dva roky, tak je potřeba rychle ještě něco naškudlit…

 

A vypadá to tak, že naši zákonodárci opět po dlouhé době našli téma, na kterém se shodnou napříč politickým spektrem. Snad kromě Věcí veřejných, které už ale tento národ, pod vlivem mnohaměsíční mediální masáže, odsoudil k politickému důchodu.

 

A tak mi nezbývá než připomenout, že se blíží další volby. Zkusme na to prosím nezapomenout…

 

Čtěte také: 

 

Bestie mezi námi

 

Zvýšení platů? Potom by měli politici založit poslanecký fond solidarity!

 

 

Díky "skvělé" politice ministra Drábka si lichváři opět namastí kapsu

Klíčová slova: ODS  | TOP09  | Schwarzenberg  | Petr Nečas  | Drábek
reklama
4310 čtenářů | 37 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(Lech Serepecki, 16.8.2012 0:40:41)
Odpovědět
takto na ně:
http://www.youtube.com/watch?v=iRZPlH0-Sc4&feature=player_embedded
co jde odklonit do dańových rájů a ten zbytek lůzy je neuživí i kdyby DPH byla 50%
Spotřební daně? - kamiony tankují mimo republiku, tabák pouze mimo trafiky, je nejméně o 20% levnější, atd
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(alfa27, 16.8.2012 7:32:11)
Odpovědět
Samozřejmě, že šlo o Drábkovu lež. Kdyby poslanci chtěli pro sebe snížené platy zachovat,jde to udělat jednoduše.Plat ústavního činitele byl 3 násobek průměru,snížen byl o 18%(2,5násobek) Současně se ale tento základ násobí koeficientem,takže např.soudce okr.soudu má koecifient od 0,89. Je tedy možné nechat základ na 2,5násobku a o 18% zvýšit koeficient pro soudce a nález US bude splněn.
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(Hardy, 16.8.2012 8:15:57)
Odpovědět
Nojo, ale papalášům také stoupají náklady.už ten benzín a nafta,kdo to má živit, když má několik aut?
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(Styx, 16.8.2012 8:36:18)
Odpovědět
Politici jdou narodu prikladem.Zlodejny se mnozi.
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(děd, 16.8.2012 9:31:24)
Odpovědět
Všichni potřebují pořádně po hubě. A to dokáže pouze volba KSČM i když se zaťatými zuby. Všichni ostatní se zase nějak domluví.
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(R. Hrabovský, 16.8.2012 10:03:24)
Odpovědět
Bože to je kravina. Drtivá většina těch, co tam dnes sedí, se svému chování naučila právě od komunistů, mezi něž také mnozí patřili...
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(Petr 2, 16.8.2012 10:14:18)
Odpovědět
Pane Hrabovský,když tvrdíte,že je něco kravina a nepodíváte se dějinama troch vív zpět,tak v klidu tvrdím,že vše co jste napsal je též kravina!
Je hodně,ale opravdu hodně(řečeno slovy "Klasika")obrázků,jak tento národ vítal "Ádu" Pak jsme uvítali jak"Amíky,tak Ivany".
A tak se Vás ptám-kdy jsme mysleli opravdu,ale opravu vlastním rozumem? Vy sám jste taky někým placen!!
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(R. Hrabovský, 16.8.2012 10:30:14)
Odpovědět
Je mi líto, ale opravdu nechápu souvislost mezi tím, co jsem napsal já a tím, co píšete vy.
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(Petr 2, 16.8.2012 10:42:08)
Odpovědět
Pane Hrabovský,je to jen reakce na Vaší připomínku k "Dědovi"
Tento " STÁT "se takto rozpadne na ještě menší částečky (Yugo)
Jediná naděje je řízení pevnou ,ale né blbou rukou.
Náš Nej ekonom má vzdělání v tělovýchově ,ale v ekonomii ne
V těl,vých.má dva obory :jak doběhnout dělnickou třídu a skoky "Ze strany do strany"
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(děd, 16.8.2012 13:02:17)
Odpovědět
Aha, co a od koho se učí nová generace (budoucí vládci), mezi které možná patříte ? Od těch, co kritizujete a od jejich učenlivých žáků, kteří
potřebovali zhasnout na to, aby nebyli jako ONI.
Krásná budoucnost !
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(R. Hrabovský, 16.8.2012 22:25:33)
Odpovědět
Ale to je to co říkám. To, co tady bylo 40 let socialismu, i to, co bylo poté, je špatně. Nejen já tvrdím, že obojí mají na svědomí komunisté a převlečení postkomunisté. To zhasnutí si vymysleli, protože předchozí režim mnohým neumožňoval dost krást. Cesta ven ale rozhodně nevede opětovnou volbou komunistů, to je cesta zpátky... předání moci, možná jiným, ale zase jen několika vyvoleným.
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(Tonda Koniášů, 16.8.2012 19:21:31)
Odpovědět
Pane Hrabovský, píšete vcelku rozumně, zacož Vám děkuji, ale tyhle dovětky vám už nedělají plusové body.
Nejvyšší čas, aby to už vzali soudruzi zpět, protože to je opravdu tragedie. To, že nebyly banány a dnes jsou, je mi u pr..., na nic je nepotřebuji nyní, ani tehdy. Ale pokud nemůžu sehnat nýty jaké potřebuji, blbou černou pásovinu a barevných nemluvě. Smirkový papír, jen jaký mi nabídnou, ne jaký potřebuji.
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(Tonda Koniášů, 16.8.2012 19:25:42)
Odpovědět
Tento artikl jsem koupil u nás ve městě v jednom obchodě a běžně a komplet. Dnes musím objet celé město, všude zaplatit parkovné, jen proto, že stejně nekoupím, co potřebuji a tomuto bordelu se říká rozvinutý kapitalismus. A to pánové, jako Fischer se chtějí orientovat na poskytování služeb. Ptám se jakých? Když na řemeslné nejsou schopni zajistit komponenty?
Anebo počítají jen s vykřičenými domy?
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(Tonda Koniášů, 16.8.2012 19:30:19)
Odpovědět
Asi ano. Protože každá štětka dostala výbavu od pánbíčka a pokud si dává bacha, tak údržbu vesměs nepotřebuje. To naším mocipánům pasuje - žádné náklady, žádné výdaje, ale zisky si už budou umět ohlídat.
Soudruzi, jak moc se omlouvám, jestli jsem kdy proti Vám hřešil hrubým slovem. Přij´dte zpět, banány nechci a pr*del si budu škrábat Rudým právem! A s radostí!
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(R. Hrabovský, 16.8.2012 22:31:56)
Odpovědět
Za Vaši první větu děkuji. Rád diskutuji s názorovými oponenty (rozumnými), protože i z mnoha takových myšlenek je možné se poučit. I za to díky. S vašimi závěry ale souhlasit nemůžu, viz má odpověď výše. Volba komunistů je cesta zpátky. Věřím, že by rozumní lidé našli jiné, lepší řešení. Ve světě toho bylo vyzkoušeno dost a já osobně považuji za nejlepší příklad Hong Kong. Proč nemáme odvahu vyzkoušet osobní zodpovědnost jednotlivců a místo toho se vracíme k totalitě...
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(Tonda Koniášů, 16.8.2012 23:24:03)
Odpovědět
Vážený pane, těch proč je nějak moc :-))
a určitě si na ně dokážete odpovědět celkem jednoduchou a jednou jedinou odpovědí. :-))
Jinak, já ani nepožaduji, abyste se mnou souhlasil, já se sebou taky někdy nesouhlasím :-)), ale bohužel taková je realita a z té bychom měli vycházet, anebo alespoň ji brát v potaz.
A že se najde řešení? - v to věřím. Nemluvě o tom, že tady už v minulosti bylo z čeho se přiučit.
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(Tonda Koniášů, 16.8.2012 23:26:44)
Odpovědět
Tento článek za chvíli zanikne v prachu událostí.
Hoďte si jej do oblíbených a vraťte se sem za týden.
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(Tonda Koniášů, 23.8.2012 11:26:56)
Odpovědět
Pane Hrabovský, jestli chcete, můžeme si vyměnit pár názorů, třeba i mimo tohle téma. Nevadí mě ventilovat názor veřejně, ale vadí mi přerušování příspěvku, ommezováním na 500znaků.
eremurushispanicus()seznam.xx - Co se závorkami, Vám asi vysvětlovat nemusím, když tak tam vložte třeba uzenáče, a kam "seznam" přísluší, asi také nemusím uvádět.
T.K.
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(Jirka, 16.8.2012 9:34:52)
Odpovědět
Autore, velmi se mýlíte. Platy politiků je třeba podstatně zvýšit. Např. poslanec 200.000, minist a primátor 300.000, předseda vlády 400.000 měsíčně. Nezbláznil jsem se - pak bude šance, že o politiku začnou mít zájem vzdělaní a úspěšní lidé. Což by mohla být šance, jak pozvednout kavlitu politiky obecně.

Jen pro pořádek připomínám, že 100.000 má dnes kdejaký "ajťák" (což je víc než příjem poslance či senátora) a např. direktor pražského městem dotovaného dopravního podniku bere kolem 500.000
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(R. Hrabovský, 16.8.2012 10:07:09)
Odpovědět
Ano souhlasím. Ale je nutno, aby byla výše platu podmíněna kladnými výsledky jejich práce. A tím nemyslím kvantitu schválených nesmyslných zákonů, ale třeba vyrovnaný rozpočet. Státní finance v plusu, plat třeba půl mega měsíčně. Deficit - max. průminimální mzda. Ono by jim to pak možná došlo...
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(alfa27, 16.8.2012 11:11:11)
Odpovědět
nejlepší by bylo vázat plat politiků na minimální mzdu, jako x násobek. Politik by se měl Xkrát tak dobře, jak ten nejchudší, ale pracující člověk.Řadový poslanec by (třeba)bral 15 násobek,premiér 30 násobek apod.
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(děd, 16.8.2012 12:45:47)
Odpovědět
Opravdu vzdělaný člověk s naší politikou nechce mít nic společného. A úspěšný ? Když úspěch je založen především na podvodech ?
A bohatí, že jsou zárukou slušné politiky ? Copak nevidíe, že i na Západě je politika byznys ?
Znám pár milionářů, ale žádného, který by nechtěl více, ať dělá cokoliv.
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(Pepan, 16.8.2012 14:16:17)
Odpovědět
Používáte ke svým cestám LearJet nebo prostou Bussiness Class?
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(joan.j, 16.8.2012 17:18:52)
Odpovědět
Tedy co má být na tomto totalitním,ryze neomarxistickém státě, direktivně a po všech stránkách řízeném oligarchickou,dědičnou byrokracií jakkoliv "pravičáckého", to moje hlava skutečně nebere.
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(R. Hrabovský, 16.8.2012 20:17:15)
Odpovědět
... jen to, že oni sami se tak označují. Máte zcela správný postřeh :-)
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(joan.j, 17.8.2012 15:03:24)
Odpovědět
Ano,souhlasím.Tím úděsnější současné je velebení KSČ(M),strany masových vrahů,která kromě svých úděsných zločinů "dokázala" jedině vychovat tuto generaci papalášských dětiček - hrabivých,zvrácených a amorálních ,tedy klasicky komunistických synků s dcérek, kteří,narozeni ve zlaté kolíbce nějakého stranického sekretariátu měli cestu k moci a k "úspěchu" předem vydlážděnou komunistickými(tatínkovými) styky a jeho nakradenými prostředky.Proč by si neříkali třebas "pravičáci",co záleží na nějakých nihilizovaných pojmech
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(joan.j, 17.8.2012 15:04:59)
Odpovědět
(velebení stran jistých individuí)
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(teo.torriatte, 17.8.2012 15:20:30)
Odpovědět
Joane, trochu se mýlíte. Tu startovací čáru jsm měli zhuba všichni stejně daleko. Že tady byli potomci těch " kovaných z padesátých " a byli rychlejší, tak dobře nám tak, že jsme to nepoznali. Ale vymlouvat se nebo poukazovat na rodiče ? To už se přece nenosí !
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(joan.j, 17.8.2012 18:08:42)
Odpovědět
Startovací čáru jsme měli všichni zhruba stejně daleko?Nemohu souhlasit ani náhodou.

Jen pár (desítek? stovek?) papalášských dětiček se narodilo s tatínkovými desítkami až stovkami miliónů ze stranických a Stbáckých fondů v peřince, s jeho soudružskými styky v bankách, v justuici,bezpečnosti a ovšem se stejnými zasloužilými a (všeho)schopnými soudruhy
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(teo.torriatte, 17.8.2012 18:24:34)
Odpovědět
Nevím, jak daleko a hluboko vidíte vy, uváděný argument bych osobně přičetl maximálně Praze. A jestli tam to byli ze startu zvýhodněny dětičky někoho, tak vesměs vyhozených a proto pěkně zapšklých osmašedesátníků. To, co měly pod polštářem se neodvažuji hodnotit. Mladý Benda tam ale měl maximálně uslintaného medvídka. Dnešní pacholky bych už s komunisty asi nespojoval. A pokud se podíváte na Unii, bankstery všeobecně, a ty, kteří nám radí co a jak, tak to je jiný rodokmen.
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(joan.j, 18.8.2012 1:49:52)
Odpovědět
Dle mých zkušenoatí právě mimo Prahu,ve venkovních oblastech a v okresních městech se jako "podnikatelé" objevili včerejší Stbáci a spřežené podobné živly z okresních sekretariátů,sázející bez rozpaků a okamžitě za masově skupované pozemky a nemovitosti desítky milionů na dřevo.Často byli (a jsou) propojeni ze starých, dobrých komočasů se špičkami organizovaného zločinu (veksláci,zelináři,hospodští - drogy,prostituce,vydírání,překupnictví,pašování), kteří kamarádům od Stb a okresního sekretariátu za protislužby , k oboustrannému prospěchu pomáhali "přemlouvat a usměrňovat" každou konkurenci jejich podnikání - svými bandami zabijáků

Podívejte,nechci tvrdit že žádný podnikatel nezačinal do píky a poctivě,kdy si půjčil horko těžko pár set tisíc od banky, díky tvrdé práci a schopnostem uspěl,ale startovací čára opravdu nebyla stejná
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(teo.torriatte, 18.8.2012 6:56:38)
Odpovědět
Tak tady ( veksláci, zelináři, ... ) bych už souhlasil, ti se v tom pohybovat uměli. Znám případy počátečních dražeb nemovitostí, kdy seděli v první brázdě a buď kupovali, nebo zvyšovali ceny. Asi jsou samozřejmě i případy tatínků a synáčků s " knížkou ", je to opravdu o osobních zkušenostech. Nicméně problém společnosti už je dnes jinde, paseku okolo už mají pod palcem zmetci s jinou barvou knížky.Loupí se ve velkém, straší se minulostí ( nevratnou !!! ) a my jim to žerem.
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(joan.j, 18.8.2012 14:51:42)
Odpovědět
Minulost rozhodně není a nikdy nebyla nevratná. Bagatelizováním, omlouváním a popíráním strašných, cílených a záměrných zločinů komunistů a jejich služebných katanů z Stb se zametá cestička komunistům k opětovnému uchopení moci.Jak (hlupákům) známo,komoušové jsou plně oddáni parlamentní demokracii, jsou přeci "řádnou,demokratickou parlamentní stranou" a pokud je národ přiště nezvolí, jistě spořádaně opět odejdou do opozice. Komunisté měli a mají zase plnou hubu "lidu" o který jim nikdy ani náhodou nešlo. Komunistům jde a vždy šlo jen o osobní moc, jejíž "věčné" uchování si již zajistí. Jakýmikoliv prostředky. Volit komunisty znamená léčit kopřivku morovou injekcí
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(teo.torriatte, 18.8.2012 23:42:00)
Odpovědět
Tak o osobní moc a požitky s tím spojené jde asi všem, to nepopřete. Levice nebo pravice ( tohle dělení sám nesnáším ), co to vlastně je ? Banda zastupující jen část celku a dle výsledků voleb vždy parazitující na ostatních.
Zastáváme oba jiné póly, shoda je asi nemožná, nicméně osobně dnešní směr beru jako průser hodně neschopných.
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(joan.j, 19.8.2012 3:19:32)
Odpovědět
Na něčem se asi přeci jen shodnema.Žádná "pravice" v palamentu zasstoupena není a "levice" je jen jiná banda stejných darebáků
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(teo.torriatte, 19.8.2012 22:04:45)
Odpovědět
OK. To ( s výhradama ) beru. Pokračování příště.
Re: Tak zvýšit platy se "pseudopravičáckým" papalášům zachtělo?
(felix.julec, 17.8.2012 10:54:29)
Odpovědět
MARNOST NAD MARNOST.V tomto státě bohužel to může vyřešit jen krátká uzda a tvrdá kavaleristická škola.Je to zde jako v Rusku.Demokracie,nedemokracie.Velký bič a malý dvůr.
Ještě jednu možnost vidím,připojení k Německu.Průmyslově jsme s ním spojeni jako pupeční šňůrou.
Politicky zatím ne,ale horší(takový bordel by tam nesnesli)už by to nebylo.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama