reklama
reklama

Drzost České televize nezná mezí aneb "jejich" televize za naše peníze

Autor: Radek Velička | Publikováno: 1.8.2012 | Rubrika: Média
Ilustrace

Sice je ještě léto, ale podzimní krajské volby už klepou, co klepou, přímo bouchají na dveře. Jaká bude předvolební kampaň? To je ve hvězdách. Strany vždy předem zveřejní, kolik do kampaní investují, a stejně je to pak jinak. Takže v tomto ohledu to může být voličstvu jedno, ono to vždy nějak dopadne. Zase uvidíme na ulicích pitvořící se politiky, s kytkami a jinými serepetičkami, aby se vetřeli do přízně voličů. To je tak jediné, co vesměs nabízejí, až na pár výjimek, politické strany moc programových řešení nenabízejí. Ovšem jak zamíchá volebním výsledkem hlavní mediokrat v České republice? Kdo že to je? Je to právě Česká televize, za naše, jejich.

Už začínají prosakovat informace, že hlavní kabaret ve vysílání ČT Otázky Václava Moravce, chystají zase nějaký předvolební speciál. Jaká budou pravidla tohoto speciálu? Diskriminační jako vždy? Ano. On tým vedle pana moderátora Moravce ani neumí jiný formát, nežli diskriminační. A navíc vždy propaguje stranu zločineckou a zavrženíhodnou. Víte, která to je. Máme zákon, že taková je a ČT je stále propaguje, tím že představitelům KSČM dává prostor a co že jsou zvoleni. Hitler byl taktéž zvolen.

Tak jakýpak asi Speciál OVM bude? Podle všech informací se v každém kraji tohoto vysílání zúčastní jen šest (!) představitelů politických stran. Tyto strany budou vybrány dvěma "nezávislými" agenturami na základě voličských preferencí. Víme moc dobře, jak tyto průzkumy fungují a jak moc jsou věrohodné, kdy odchylka mezi průzkumem a reálným výsledkem voleb může být až 5 %.

On vůbec způsob, jak bude tým lidí kolem Václava Moravce vybírat hosty do svého speciálu, je nedemokratický, protože veřejná diskuse na kanálu veřejnoprávní televize bude otevřena pouze šesti stranám v každém kraji a právě na výběru v režii České televize, kde bere Česká televize morální autoritu, takto rozhodovat? Kde se v České televizi bere ta drzost takto přímo ovlivňovat volební výsledky?

Namítáte-li, že toto se v režii pořadu OVM děje běžně před každými volbami, tak máte pravdu. Ovšem při volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky je tento způsob nehorázného ovlivňování volebních výsledků ze strany ČT mírně oslaben tím, že každý kandidující subjekt má právo na stejný přístup do vysílání v rámci zákonem stanovených předvolebních spotů. Toto ovšem při krajských či jiných volbách neplatí.

Ona Česká televize po spacákové okupaci byla uloupena českým divákům a je ovládána osobami, které mají různé hrůzné zájmy a jsou z jasných zájmových skupin. Kdy hlavní hlasnou troubou politického ovlivňování je právě pořad Otázky Václava Moravce. Tento pořad se snaží každou neděli směřovat politické dění v naší republice a vůbec neskrývá tento aktivismus. Kolikrát jste slyšeli: "O čem se bude po dnešních otázkách mluvit?"

Závěrem se vraťme k výše zmiňovanému Speciálu OVM před krajskými volbami. Jde ČT pouze o sledovanost, nebo účelově se snaží aktivistické skupiny v rámci ČT dlouhodobě ovlivňovat českou politickou scénu? Pokud ČT od záměru vysílat Speciál OVM v takovém formátu neustoupí, tak je to projev mediokracie, kdy veřejnoprávní televizi otevřeně a neskrývavě aktivisticky ovlivňuje demokratickou soutěž politických subjektů před volbami.

Stačí se podívat do minulosti kolik hrůzných a zrůdných politických projektů již Česká televizi vytáhla z politické nicoty až na světlo světa. Z krátké minulosti to jsou třeba Strana zelených a Věci veřejné, dále pak umožnila v klinické smrti přežívat Unii svobody atd. atd.

Zaslouží si plátce tzv. televizní daně, kterou celou spotřebuje ČT, takové zacházení od ČT? Z ČT stále slyšíme, že to je naše vaše televize, nevím, jak to chápou oni, ale já to spíše vidím, že to je JEJICH TELEVIZE ZA NAŠE PENÍZE!

Některé další texty autora najdete také na http://radek-velicka.blog.cz

Čtěte také: 

Česká televize je zločinecká organizace

Veřejnoprávní ČT chybí vkus, kvalita i vize. Co takhle ji zrušit?

 

Další veřejnoprávní zvěrstvo ČT

Klíčová slova: mediokracie  | Česká televize
reklama
13650 čtenářů | 39 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Drzost České televize nezná mezí aneb "jejich" televize za naše peníze
(Brabec, 1.8.2012 0:03:22)
Odpovědět
stěžujte si ns radě. Jinak je jediná náprava: privatizovat CT a CRo
Re: Drzost České televize nezná mezí aneb "jejich" televize za naše peníze
(SMĚJÍCÍ SE BESTIE 2, 1.8.2012 6:28:37)
Odpovědět
To nepomůže, to chce novou revoluci!
Re: Drzost České televize nezná mezí aneb "jejich" televize za naše peníze
(Petr, 1.8.2012 14:07:41)
Odpovědět
Máte naprostou pravdu,zopakovat rok 1948.
Re: Drzost České televize nezná mezí aneb "jejich" televize za naše peníze
(antihavel, 1.8.2012 15:36:56)
Odpovědět
Já myslím, že by stačila taková nedávná, Islandská !
Re: Drzost České televize nezná mezí aneb "jejich" televize za naše peníze
(Hugo, 1.8.2012 18:23:12)
Odpovědět
Už byste vy vrazi a zloději zase kradli a vraždili? Nechte si zajít chuť.
Důsledky naší veřejnoprávní televize .......
(RNDr.Nosek, 1.8.2012 0:24:24)
Odpovědět
Typ lidí se nemění, jen doba se mění a s ní i předmět jejich vyznání. Dřív obdivovali Hitlera, pak Gottwalda, ted zase obdivují ty dnešní. Jsou to lidé, kteří jsou jednoduší a jednoduší lidé se vždy jako první nalepí na reklamu (propagandu), zatímco ti uvažující stojí opodál. Slyšel jsem jednoho takového fanouška pravice, který se nechal slyšet, že by raději nechal své děti umřít, než aby žily ve světě bez Václava Klause.
Re: Důsledky naší veřejnoprávní televize .......Celé to Vaše vyprávění spíš vy
(Brabec, 1.8.2012 0:58:01)
Odpovědět
Nosku, to je protimluv. Nikdo, kdo obdivuje Klause, by nezabil své děti. Spíše to Vaše řečnění svědčí o tom, s jakými individui se stýkáte.
Re: Důsledky naší veřejnoprávní televize .......Celé to Vaše vyprávění spíš vy
(Ludvík, 1.8.2012 1:01:06)
Odpovědět
Neuvěřitelná informace,čtěte:
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jan-urban.php?itemid=16903
Re: Důsledky naší veřejnoprávní televize .......Celé to Vaše vyprávění spíš vy
(QQ, 1.8.2012 7:25:20)
Odpovědět
Ha,ha,ha. netřeba číst, Jan Urban je diagnoza a on píše stále stejně. Jeho to stále stejný článek, vždycky ho jenom aktualizuje. Je to ovečka z Havlova stáda.
Rozdíl mezi jednotlivými typy voličů ....
(Kožnar, 1.8.2012 1:08:37)
Odpovědět
Jak nakonec jsme skoro většina národa měla možnost poznat,tak pravicový volič neuvažuje
svým mozkem,ale pudově.Typickým příkladem byl třeba Topolánek,Bém,Janoušek a mnozí další.
A právě tato vlastnost způsobuje u těchto lidí
korupční jednání,bezohlednost a podobně.
Re: Rozdíl mezi jednotlivými typy voličů ....
(čtenářka, 1.8.2012 8:06:59)
Odpovědět
A jak uvažuje levicový volič? Plný koš z kauflandu, párek,pivo zdarma, příspěvky a dávky bez práce, jestli soused má o kozu víc, to je potom nenávist až za hrob a navíc "vzdělání" čerpají z AHA a Blesku, tak to tu vypadá jak vypadá.
Re: Rozdíl mezi jednotlivými typy voličů ....
(felix.julec, 1.8.2012 8:38:55)
Odpovědět
Už zase naše stará dobrá čtenářka?Co se nám totiž nelíbí je levicové?V Kauflandu si za své peníze nakoupím co potřebuji k žití(vám vadí že není Tuzex,nebo Eso abyste mohla nakupovat něco extra?),mně tedy ne.A dnes před volbami je jedno jestli vám v TV něco slibují socani,komouši,ODS,nebo TOP.Skutečnost je pak vždycky a podstatně jiná než slibovali.Ostatní okrajové"straničky",které mají jen předsedu s vrcholným vedením(koryta obsazena)na nikoho dojem nedělají-proto jsou neúspěšné.
Re: Rozdíl mezi jednotlivými typy voličů ....
(čtenářka, 1.8.2012 8:59:11)
Odpovědět
Takže mi chcete namluvit, že Vy jste pravicově zaměřený.Já mám spíš dojem že jste rudý až na půdu, jinak byste nemohl nemluvit a myšlení těch druhých, nepravicových. Já má zkušenost ze svého okolí, že kdo je levicově smýšlející, není ochoten starat se sám o sebe, neustále vyžaduje něco od druhých, od státu, od zaměstnavatele,nenávidí každého úspěšného a myslí si, že ti jeho zloději kradou míň než ti druzí a navíc je ještě omlouvá.
Re: Rozdíl mezi jednotlivými typy voličů ....
(ach jo, 1.8.2012 9:19:33)
Odpovědět
včera v debatě o tom jak levičák Barosso lže o krizi(jak jinak)jsem byl levicovým pomatencem Felixem Julcem nazván slaboduchým jestliže rozeznávám levici a pravici a hlemele dnes rozeznává on.Že by porucha osobnosti nebo zázračné prozření?
Re: Rozdíl mezi jednotlivými typy voličů ....
(felix.julec, 1.8.2012 20:52:35)
Odpovědět
RE:ach jo---Jsi trubka.Nemýlil jsem se.
Re: Rozdíl mezi jednotlivými typy voličů ....
(Bear, 2.8.2012 21:21:11)
Odpovědět
Jenom bych skromne podotkl, ze u nas zadna pravice mezi vladnoucima stranama NENI! Kdyz uz na to prijdete - zrejme vazne moc poslouchate prihrateho Moravce, ktery kazdou nedeli placa neco o levici a pravici. U nas je pouze levice a potom nejaky podivny paskvil cehosi, co se da spatne pojmenovat.
Re: Rozdíl mezi jednotlivými typy voličů ....
(děd, 1.8.2012 13:53:40)
Odpovědět
Vážená čtenářko správně pravicově vzdělaná.Ty socky většinou něco chtějí od těch druhých, kterým také něco dávají!Zaměstnavateli svoje pracovní schopnosti za většinou směšný peníz,z něhož až 50% dají státu od kterého za to zase něco chtějí (a dostají co?).Jejich ziskem se často stávají dluhy u lichvářů a bank, které zase něco chtějí navíc.Každý viděl jakým způsobem někteří zbohatli a stále bohatnou. Podvodník a zloděj-není pravý, nebo levý, ale je to stále zloděj, který má dnes co obhajovat.
Re: Rozdíl mezi jednotlivými typy voličů ....
(felix.julec, 1.8.2012 21:04:39)
Odpovědět
RE:děd---Dědku,čtenářka asi bydlí někde v pavlačáku.Soudí podle charakteru lidí,vedle kterých žije.Kdyby bydlela a žila mezi jinou společností tak by ji ta zjednodušení nemohla napadnout.
Život je ale pestrý.
Re: Rozdíl mezi jednotlivými typy voličů ....
(karel laš., 1.8.2012 15:08:56)
Odpovědět
Čtenářko,kdyby se pravice,která vládne postarala o práci pro lidi svým vládnutím,tak by jím nemusela dávat socialní dávky,nic by nechtěli.Uvědom si to v celku.
Re: Rozdíl mezi jednotlivými typy voličů ....
(čtenářka, 1.8.2012 19:11:42)
Odpovědět
A už jsme u toho, o čem mluvím. Vláda tu není od toho, aby vám dala práci.
Re: Rozdíl mezi jednotlivými typy voličů ....
(tazzz, 1.8.2012 21:07:11)
Odpovědět
To je sice pravda,ale na druhé straně je vláda,ministerstva a celý státní aparát hodně dobře placen daňovými poplatníky proto,aby vedl stát k prosperitě a uskutečňoval rozhodnutí k vytvoření pracovních sil.Do této kategorie rozhodně nelze zařadit ani vymýšlení daní snad i za dýchání a řiťolezectví vůči Bruselu.
Re: Rozdíl mezi jednotlivými typy voličů ....
(felix.julec, 1.8.2012 20:48:42)
Odpovědět
RE:Čtenářka--Nechtěl jsem být k vám vůči ženě ordinerní,Lenka H. vám napsala to,co jsem nechtěl přímo napsat já.Nevím jak jste stará,jaké máte životní zkušenosti.Podle vaší reakce,už ale nějaký rok po pubertě budete mít.Pokud míníte vážně to co jste na můj účet napsala máte názor a postoj poněkud neurovnaný.Až budete mít maturitu života za sebou a vzpomenete si na tuto konverzaci,sama poznáte že věci nejsou zase tak jednoduché jak nyní zjednodušujete.Zdravím a užijte si pěkného letního večera.
Re: Rozdíl mezi jednotlivými typy voličů ....
(LenkaH., 1.8.2012 15:03:42)
Odpovědět
Čtenářko,ty jsi ale pěkná slepice.Jak můžeš tak uvažovat?Každý člověk,ať je z prava,z leva se chce najíst a mít se dobře a nemusí být vůbec v žádné straně.Znám většinu pravičáků.kterým jde právě o ten žvanec z marketu,levice byla a je vždy skromnější.
Re: Rozdíl mezi jednotlivými typy voličů ....
(LenkaH., 1.8.2012 15:03:42)
Odpovědět
Čtenářko,ty jsi ale pěkná slepice.Jak můžeš tak uvažovat?Každý člověk,ať je z prava,z leva se chce najíst a mít se dobře a nemusí být vůbec v žádné straně.Znám většinu pravičáků.kterým jde právě o ten žvanec z marketu,levice byla a je vždy skromnější.
Re: Rozdíl mezi jednotlivými typy voličů ....
(čtenářka, 1.8.2012 19:15:20)
Odpovědět
Ale ten zprava jí obvykle za své a i chleba, když na maso nemá a ten zleva chce jíst za peníze těch zprava a pokud možno pečené holuby.
Re: Důsledky naší veřejnoprávní televize .......
(antihavel, 1.8.2012 6:24:32)
Odpovědět
NEJSMUTNĚJŠÍ NA TOM JE, že se jedná ve většině případů o pořád stejné lidi, kteří podlehnou mediálním masážím v daném čase a tak, jak oslavovali jednotlivé předchozí režimy, dnes Klausův " kapitalismus a demokracii " !
Re: Drzost České televize nezná mezí aneb "jejich" televize za naše peníze
(DAP, 1.8.2012 8:45:20)
Odpovědět
To je lež - politická příslušnost diskutujících není pro ČT vůbec rozhodující. Pro ČT podstatná je (z důvodu zachování přísné politické korektnosti) hlavně jejich sexuální orientace, která bude u diskutujících předem zkoumána a proporcionálně zabezpečena v poměru 1 : 1 (jeden homosexuál na jednoho heterosexuála) !
Re: Drzost České televize nezná mezí aneb "jejich" televize za naše peníze
(di Scaldorini, 1.8.2012 8:50:54)
Odpovědět
Když pláčete po privatizování ČT(pro její jednosměrné politické zaměření před volbami)proč se nechytí nějaké soukr.TV společnosti šance něco změnit?Myslíte,že jsou tak pitomé,aby si nespočítaly,že prosazovat jiné strany jako SSO,BOBO,nebo podobné zbytečné strany je jen vyhazování peněz?To stejné udělala asi i ČT.
Re: Drzost České televize nezná mezí aneb "jejich" televize za naše peníze
(Petr 2, 1.8.2012 9:29:41)
Odpovědět
Přátelé-za Komančů jsme měli jenom jeden program,kterej běžel i dvě hodiny denně.
Teď máme Novu Primu atd.a stejně se na to nedá koukat (Partička,Cambek,Ciránův ostrov -no prostě Dallas x2)
Kdo Vám,ale nakazuje se na to dívat(na vojně jsme měli PŠM) vypněte to a běžte na čerstvej vzduch (dokud ho ještě trochu zbejvá)
No a k volbám--prohlídněte si jejich "ksichty " a máte po výběru
Re: Drzost České televize nezná mezí aneb "jejich" televize za naše peníze
(čtenářka, 1.8.2012 11:16:47)
Odpovědět
Vy vybíráte podle ksichtu? A je vás takových víc? Tak to ni začíná svítat. :-)
Re: Drzost České televize nezná mezí aneb "jejich" televize za naše peníze
(Petr 2, 1.8.2012 13:17:00)
Odpovědět
Mnoho,ale opravdu mnoho lidí se tomuto oboru věnuje a je hodně moc lidí,který tento obor vyučují. To je ,ale na Vás asi silná káva .
Re: Drzost České televize nezná mezí aneb "jejich" televize za naše peníze
(pamětník, 1.8.2012 15:05:29)
Odpovědět
Někdy ksicht napoví víc,než slova a činy,tam se muže dostavit přetvářka,ale rysy ksichtu a výraz očí nelže.
Re: Drzost České televize nezná mezí aneb "jejich" televize za naše peníze
(Vilen, 1.8.2012 14:19:41)
Odpovědět
--Česká republika je po dvaceti letech rozkradena proto, -že češi jsou naivní a blbí a taky proto že každý druhý je potenciální zloděj.-Takže buďto krade nebo by to rád uskutečnil...To je potom těžké odpovědět na to proč?.....A co s tím!!-
Re: Drzost České televize nezná mezí aneb "jejich" televize za naše peníze
(Žluťas, 1.8.2012 15:11:15)
Odpovědět
Poněkud mne překvapije, že jsou mezi námi jedinci, kteří jsou ochotni sledovat podobné pořady, plné žvástů, vykrucování a nesplnitelných slibů. Je vůbec možné, že by takový pořad někoho přesvědčil ke zvolení prezentované politické strany? Spíš bych věřil tomu, že důsledkem sledování těchto pořadů bude neochvějné rozhodnutí k volbám vůbec nechodit.
Re: Drzost České televize nezná mezí aneb "jejich" televize za naše peníze
(felix.julec, 1.8.2012 20:18:39)
Odpovědět
Nejít k volbám je jedno z možných řešení.Tím ale nahráváte komunistům,kteří mají své permanentní voliče.Tím se jim procentuálně pomůže.
Re: Drzost České televize nezná mezí aneb "jejich" televize za naše peníze
(tazzz, 1.8.2012 20:57:41)
Odpovědět
Klasická prupovídka o pomoci komunistům je v podstatě zase jen agitka pro volbu nějaké jiné strany.Ale pokud voliči nestojí žádná strana za to,aby vůbec chodil do volební místnosti,tak za to nemohou komanďírové,ale zhnusenost lidí z praktik politických stran.Ostaně většina lidí volbou komunistů nemá co ztratit a ve finále můžou být různí Kalouskové,Sobotkové a Nečasové vděčni za každého občana,kterého škubou na daních co to dá,že opravdu k těm volbám nejdou.
Zoznam indivíduí z ČT, ktoré sa mne ako nezainteresovanému cudzincovi najviac hnusia
(Peter L., 1.8.2012 20:24:22)
Odpovědět
1. Eurooptimistické pronemecké, probruselské a protičeské figúry /Eva Hrnčířová, Eva Pláničková, Hana Scharffová/
2. Cigánsky provokatér a nepriateľ belochov Richard Samko.
3. Bývalá moderátorka Pionýrské vlaštovky Marcela Augustová.
Re: Drzost České televize nezná mezí aneb "jejich" televize za naše peníze
(Mirek Dušín, 1.8.2012 21:13:17)
Odpovědět
Žido-německo-cikánská bakalovize ,podvodně vydavaná za "Českou televizi", je taková EU v malém ... jen samá propaganda ,nepotismus, přikrádaní ,ngoismus ... ČT je vlastně takový mokrý sen všech ngoistů ... povinně celou populací financovaná mafie.

A privatizace nepomůže protože by to stejně pod cenou zprivatizoval nějaký Lauder, Kellner nebo Bakala.
Re: Drzost České televize nezná mezí aneb "jejich" televize za naše peníze
(Suldovsky, 24.9.2012 14:23:43)
Odpovědět
Rád bych věděl koli zaplatil pan Noravec a jeho kumpáni zaplatili za ten pořad, když se tam chová jako když je jeho. Musí to být asi dobrý kšeft.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama