reklama
reklama

Saigon: Velká komunistická lež

Autor: Jakub Roth | Publikováno: 28.6.2012 | Rubrika: Historie
Ilustrace

Nebylo žádné přesvědčivé vítězství Vietnamců nad Američany. Nebyla žádná prohraná válka na straně USA. Byla jen zrada komunistického Vietnamu, lhaní a nedodržování úmluv. Psal se rok 1975. Proč o tom píšu?

Jedním prý vietnamským diskutérem mi bylo napsáno, že Saigon je svobodný od 30. dubna 1975. Zřejmě se nad tou lží soudruh nezastyděl. Ten den Saigon padl. Byl přepaden komunistickými vojsky. Severní komunistický Vietnam se jeden a půl roku předtím zavázal k příměří. US vojska se stáhla podle dohody. Komunisté ji ovšem nerespektovali a dál terorizovali Jižní Vietnam. Jen za prvních dvanáct měsíců „příměří“ padlo rukou komunistů více než 17.000 jihovietnamských vojáků. Čísla civilních obětí rudých vojsk mi nejsou známa. Vzhledem k praxi VietCongu v předchozích létech si však nedělám iluze.

Na levé straně politického spektra se obvykle hovoří o trapné porážce US vojsk ke konci dlouhého vietnamského konfliktu. Fakta hovoří jasně. Žádná porážka se nekonala. Ba dokonce vlivem masivního bombardování uznala komunistická vláda v Hanoji, že je na tom blbě a je čas zasednout k jednacímu stolu. Proč se tedy Američané ještě předtím začali stahovat? Zaúřadovalo veřejné mínění, živené lidmi, kteří se netajili rudými postoji a nenávistí k vlastní zemi. Tisíce padlých US vojáků jitřily city normálních občanů, pochopitelně. Toho ale rudá garda dokázala výtečně zneužít.

Jen namátkou Jane Fondová, zvaná Hanoi Jane. Nenáviděná veterány, nenáviděná především těmi, kteří prošli severovietnamskými zajateckými lágry. Přežili děsivé podmínky a někteří z nich i návštěvu do té doby oblíbené herečky v jednom z nich. Svědci hovoří o tom, že když jí požádali, aby podala zprávu rodinám, že vůbec žijí, ta hrdinná odpůrkyně Kapitolu je napráskala jejich trýznitelům.

Ale zpět do roku 1975. Prezident Nixon dal záruku Jihu, že i po stažení US vojsk v případě opětovného napadení komunistickou armádou Američané zasáhnou. Jenže – Wattergate, odstoupení a prezidentem se stal Gerlad Ford. A veřejné mínění opakování dobrodružství stále nepřálo. Jižní Vietnam byl bezmocný. Komunisté ze severu porušili všechny dohody a masivně útočili. Padl Bhuoc Binh, Buon Me Thuot, pak Da Nang. Nakonec Saigon. Statisíce odpůrců komunistického teroru zmizelo v lágrech. Mnoho jich bylo popraveno. Pak Saigon přejmenovali na Ho Či Minovo město. Hanoi Jane a její kamarádi z levicových kruhů a univerzit se mohli radovat.

Kolem pádu hlavního města se vyrojila řada mýtů, největší je asi ten v rámci rudé propagandy nejlepší. Dodnes mu ledaskdo věří. Hovoří o zmateném a panickém útěku amerických vojáků z dobyté metropole v posledních vrtulnících. Lež. Americká vojska byla stažena již dávno. Ty vrtulníky US Navy odvážely na poslední chvíli rodiny těch, kteří by od komunistů dostali zřejmě na místě kulku. Ne za své zločiny. Za zločiny se soudí. VietCong nesoudil, ale vraždil. Jen proto, že dotyčný jej odmítl podporovat.

Takže znovu podotýkám – jako obvykle komunisté nedodrželi dohody. Jako obvykle nedodrželi příměří. Jako obvykle si bez ostychu sebrali, co se jim hodilo. A stále kolem toho vrší lži. Saigon není svobodný. Saigon není. Je jen město, pojmenované po hrdinovi národního odboje a zároveň válečného zločince. Na svobodu a návrat jména zatím čeká. Jane Fondová dále hraje v hollywoodských filmech.

Čtěte také: 

Komunističtí zločinci před soudem. „ Já nic, to ti ostatní….“

"Jak USA vyhrály válku? Bez peněz, bez zlata!" říká pamětník

Komunistická drzost dvacet let po oponě

reklama
10188 čtenářů | 231 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Werner Erich, 28.6.2012 0:16:06)
Odpovědět
Snad mám právo,také se vyjádřit k uvedenému článku.Hned na počátku bych chtěl říci,že v něm není ani slovo pravdy.Od roku 1962 jsem se svoji rodinou žil v Saigonu,kde jsem před tím pracoval u jedné zahraniční firmy.Vietnamci jsou velmi pracovitý a hrdý národ.To,že vyhnali Američany z Vietnamu,je naprosto pochopitelné,což se dalo předpokládat.Víra a touha po svobodě,je pro Vietnamce víc,než nabídnuta žvýkačka "Made in USA".
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(F.L.Vek, 28.6.2012 3:33:02)
Odpovědět
Milej Wernere, Amerika pouze pomahala Vietnamcum proti komunistickym svinim jako jsi ty.
Clanek to popisuje presne.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(děda, 28.6.2012 6:57:43)
Odpovědět
Ježiš Marja vem si prášek, třeba pomůže.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 7:28:21)
Odpovědět
Myslíte nějaký prášek, který vymaže z hlavy informace a přinutí uvěřit komunistickým lžím? Chechty
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(Bohumil Horák Praha, 28.6.2012 12:33:28)
Odpovědět
Pane Roth, to vaše "chechty" je asi jedinné, co nosíte ve své poměrně tendenčně pomatené halvě.
VE SVÉM PŘÍSPĚVKU SE ČÍŘÍTE JAKO KROCAN nad tím, jak sev.vietnamci nedoržovali smlouvy....hmmm,něco na tom bude.
ALE PANE ROTHE,! NAD VAŠIM SPRAVEDLIVÝM HNĚVEM AT ZANÍ I ODPORNÝ FAKT,ŽE US ARMÁDA POUŽÍVALA ZAKÁZANÉ ZBRANĚ NA NEVINNÝCH LIDECH I MALÝCH DĚTECH ,TAK ODPORNÉ ZBRANĚ JAKO BYL NAPALM,AGENS ORANGE, KAZETOVÉ BOMBY, ČI BÍLÝ FOSFOR! TOTO VÁM EVIDENTNĚ NEVADÍ,ŽE TO BYLY ZBRANĚ PŘÍSNĚ ZAKÁZANÉ,ŽE
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(Jakub Roth, 28.6.2012 13:21:58)
Odpovědět
Kým byly zakázané? A kdy?
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(Bohumil Horák Praha, 28.6.2012 13:37:07)
Odpovědět
RB-OSN
ALE DLE VAŠI MENTÁLNÍ VÝBAVY,VÁM TO JISTĚ NEVADÍ,INU, TO NEBYLY VAŠE DĚTI, MATKY,SOUROZENCI,TAK CO,ŽE?.....JSTE V ZÁKLADĚ ODPORNÝ,SLIZKÝ A VELICE HANEBNÝ TVOR....
VY NEMŮŽETE SLAVIT NAROZENINY, PROTOŽE TAKOVÝ BŘITKÝ SLIZ, JAKO JSTE VY, SE MOHL POUZE NA TÉTO PLANETĚ JEN VYSKYTNOUT JAKOUSI ZRŮDNOU MUTACÍ LEPRY A DÝMĚJOVÉHO MORU :-)
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(Jakub Roth, 28.6.2012 13:48:41)
Odpovědět
RB OSN. Ano. Kdy? Zbytek vašeho příspěvku je jen výlev frustráta.
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(pim, 28.6.2012 14:25:49)
Odpovědět
Člověče, radši už o ničem nepište. Takový ignorant se jen tak nenajde, který by pochyboval o tom že je zakázaný napalm, bílý fosfor, použití herbicidů na lesy na tisících hektarech a bojové jedovaté plyny. Běžte se bodnout, jste směšný.
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(Jakub Roth, 28.6.2012 14:28:36)
Odpovědět
Zapněte mozek. Nepochybuji. Ptám se, od kdy. Jasné?
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(pim, 28.6.2012 17:24:16)
Odpovědět
Bohužel tato problematika oficiálními mezinárodními předpisy dokonale ošetřená není, nebo až pozdě (např. zákaz bojových chemických plynů oficielně až 1993). Ale je to přijatá konvence pro zmírnění nejhorších válečných útrap zejména mezi civily - bojové plyny použil po 1. světové válce jen nejvě
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(pim, 28.6.2012 17:28:43)
Odpovědět
hajzl (Američané), stejně tak koncentrovaný benzín hořící na velkých plochách napalm (zase Američané ve Vietnamu a v Iráku - nesmělo se to fotit). Jedovatý herbicid Orange způsobující plošné hynutí vegetace na tisícihektarových pásech s rakovinnými následky u obyvatel pak použili zase jen Američané ve Vietnamu. Stejně tak je úzus nepoužívat kontejnerové kuličkové bomby, které USA opět používá. Autor je padlý na hlavu když dělá z obětí zločince a ze zločinců hrdiny.
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(Jakub Roth, 28.6.2012 18:33:10)
Odpovědět
Ukrutné lži. Tak bojové plyny. Kdy je Amíci použili? A kdo je použil skutečně? Proti civilistům dokonce a to cíleně?
A mimochodem - tak Amíci jsou hajzli, protože používali (stejně, jako i jiní) věci, které byly zakázány o 20 let později. No, to je mi argument. Chechty.
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(Chovatel, 28.6.2012 20:33:56)
Odpovědět
Chechty? Já myslel, že knedlovepři říkají Chrochty.
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(pim, 28.6.2012 22:21:42)
Odpovědět
Samozřejmě Američané ve Vietnamu použili i bojové otravné plyny a dokonce jimi omylem zahubily i několik svých vojáků. Samozřejmě se tím moc nechlubí. Dokumenty vám pracně hledat nebudu, to by jste mi mohl být ukradený.
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(Jakub Roth, 28.6.2012 22:24:44)
Odpovědět
Nehledejte. Hledal byste marně. Neexistují. Kromě několika vyvrácených plků levičáků a konspirátorů. Alespoň je jasné, kam na údaje chodíte.
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(pim, 28.6.2012 22:34:49)
Odpovědět
Žvanile, ženevský protokol o zákazu chemických zbraní (týká se i jedovatého herbicidu Orange ve Vietnamu) byl podepsán již v roce 1925 a Ameruičané ho ratifikovali až po skončení Vietnamské války v r. 1975 - pokrytci a zbabělci.
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(pim, 28.6.2012 22:37:54)
Odpovědět
Stoprocentně ve v denním tisku objevily zprávy o tom že Američané kromě jedovatého Orange použili ve Vietnamu i jiné otravné látky, možná to dokonce zkusím najít.
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(pim, 28.6.2012 22:54:17)
Odpovědět
Jedna citace z Google:" Pokusy vyhnat Vietnamce z úkrytů v podzemí pomocí kouřových granátů, slzného plynu či nervového plynu nevyšly"
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(pim, 28.6.2012 22:26:14)
Odpovědět
Rothe, vyjmenujte ty státy které po skončení 2. světové války použili napalm, velkoplošně jedovaté herbicidy, několikrát kuličkové kontejnerové bomby, rakety s hlavicemi se zvýšenou průrazností a hmotnosdtí díky těžkým radioaktivním přísadám, prováděly kobercové nálety na civilní zástavbu a úmyslně na civilní objekty - jen USA (zcela vyjímečně nějaký americký spojenec).
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(pim, 28.6.2012 22:40:12)
Odpovědět
Nápověda - otravné bojové látky použil ještě Husajn proti bouřícím se Kurdům - použil americké bojové látky koupené v USA a s jejich použitím USA souhlasilo - jinak by je Saddámovi neprodávalo.
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(Jakub Roth, 28.6.2012 23:20:15)
Odpovědět
K vašim lžím jen toto - tato konvence se skutečně herbicidů netýká, Přečtěte si jí. A plyn Saddám opravdu od USA nekoupil, je zdokumentováno, že mu jej pomohli vyrobit Francouzi. Tolik k rudým výmyslům. Pa, synku.
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(pim, 29.6.2012 11:54:10)
Odpovědět
Dědo, z jedovatého herbicidu se uvolňuje jedovatý dioxin. A Američané ve Vietnamu použili i nervové bojové plyny, zejména se jimi pokoušeli většinou neúspěšně vykuřovat Vietnamce ze systému podzemních chodeb. Nauč se chemii a historii.
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(Milan, 29.6.2012 20:17:09)
Odpovědět
Tak aby bylo jasno, chytráku. Tyto věci použilo Rusko v Čečensku a to ve všech čečenských válkách. Tak si tu nehoň triko vlastní blbostí. A to nemluvím o Jugoslávii a Srbech...
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(pim, 30.6.2012 12:17:39)
Odpovědět
Bl.be, kde jsi to vzal? A co vůbec?
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(joan.j, 28.6.2012 13:55:19)
Odpovědět
Dědo vyrob a SPRÁVNĚ si umísti nějaké vysačky (třeba štípni nějaký pogrogoví plagát o emeryckích ymperyjalystech z nástěnky na ÚV) na PATŘÍČNÉ KONCE svého svraštělého rudoprdelnického těla.SERE se totiž obvykle úplně jinou dírou než v tvém případě
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(děda, 28.6.2012 14:09:33)
Odpovědět
tvé znalosti a vyjadřovací schopnosti jsou obdivuhodné , pán farářm by měl radost z takových lidí kolem sebé jsi idealní mareial pro lidí kteří tě chtějí přesvdčit tak vesele pokračuj dále výsledky poznáš sám. Jo a představ si že některé komponenta do orange dodávála /samozřejně prodávala /fabrika kde dělal tvuj táta bez moralních vyčítek.....
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(joan.j, 28.6.2012 14:17:59)
Odpovědět
Ale di,kdopak ti ty komokydy kromě okruh klientů tvého starobince asi uvěří?Tvuj táta že "dělal"? "Dělal" tak mlácením pantem na tisícero schůzích při rudě ohnivých přednáškách o "ymperyjalystyckích Ameryčanech",případně o " syjónystyckích Žýdácých"

Dělání jste měli vždy plné jen své sprosté kušny komundíry neřádské.....
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(děda, 28.6.2012 14:29:03)
Odpovědět
hochu tobě neni pomoci ty se ani nesnažíš mírnit svou nenávist k lidem....
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(joan.j, 28.6.2012 14:36:08)
Odpovědět
Možná by rudý hošku nebylo marné kdybys svoji třýdňý a strňyckou nenávist alespoň na sklonku života zkusil kompenzovat nějakou prací. To tam nemáte zaplevelené záhony?Přeplněné odpadkové koše?Bordel na hajzlících??

No jo,nesmysl,kdo by pak "bojoval" za kdejaké krvelačné komo/nazi/muslo neřády na schůzích,viď????
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(děda, 28.6.2012 14:44:31)
Odpovědět
pokračuj, pokračuj tak dále výsledky se zcela jistě projeví, ale mezi námi trošku si koriguj slova nejsou zrovna vhodná....
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(děda, 28.6.2012 14:44:31)
Odpovědět
pokračuj, pokračuj tak dále výsledky se zcela jistě projeví, ale mezi námi trošku si koriguj slova nejsou zrovna vhodná....
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(Bubin, 28.6.2012 17:00:21)
Odpovědět
dede,snazne prosim a prosim o totez i jine,nedavej se s timto chudakem vyse vubec do reci. preci nechces,aby se z eportalu stal neostreicherovsky hnus podle vzoru eurabie,eretzu,webbu jdl apod.mas-li potrebu konfrontace ,muzeme se v jinych thematech klidne pustit do sebe.ovsem v urcitych mezich ,ktere ctis ty a ktere ctim i ja.toto individuum a nekolik jemu podobnych zadne hranice neznaji.
ignorujme je.
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(děda, 28.6.2012 18:38:02)
Odpovědět
ja se bavim některé pasáže jsou lepší jak Nikdo neni dokonalý -človíček si hezky zakroutí hlavou nad experty, takže hezky cvičí-je to dobrý na krční obratle.
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(Bubin, 28.6.2012 20:20:19)
Odpovědět
dede,abych se priznal i ja mam obcas tendenci a sklon obveselit se blbem.no ja ,ale u kulturnich lidi ,za ktere se povazujem to vsak neni priliz pekne.
pravda je ,ze pokuseni byva mnohdy nad sily prosteho cloveka . i proto je treba s nim bojovat a snazit si timto pestovat silnou vuli. nicmene prirovnani s nikdo neni dokonaly je trefne. pan krampol by tady nasel materialu! soudruzi ferdinand vek,joana j.,nove roth a par dalsich, by byli jistou "ozdobou" krampolovych anket.tez sebevedomi
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(Bubin, 28.6.2012 20:23:39)
Odpovědět
nejhloupejsich divaku ,by zcela jiste,zano, po zhlednuti "nasich" rozumbradu vystartovalo jako raketoplan prudce vzhuru.
Re: Saigon: Velká komunistická lež AGEN ORANGE A BÍLÝ FOSFOR-VELKÉ AMERICKÉ SVINSTVO!!!
(joan.j, 28.6.2012 20:54:03)
Odpovědět
Koukám že se vám ty rudé stydké pysky na držkách nezadržitelně stahují již skoro jako na 14,15 i 16 sjezdu či při spatření soudruhů ze "slavňýho" sovětskího svazu komodylyny.

Jaasnačka.Něčím se ve starobincích soudružski "Zrušit" mušíte
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(pim, 28.6.2012 8:24:45)
Odpovědět
Ty kre.tene F.L. Věku - proč všichni ti Vietnamci tak proti Američanům bojovali, že je nakonec porazili - což se takhle asi ještě nikomu nepodařilo? Ti Vietnamci byli jistě nadšení z likvidací svých vesnic Američany typu Lidice - těch bylo desítky (jedna známá - My Lay)? Měli velkou radost z toho že jich 1,5 milionu pozabíjeli americké bomby.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 8:26:50)
Odpovědět
Rudé kecy. Nic víc.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(pim, 28.6.2012 9:16:14)
Odpovědět
S pologramotným individuem nemá smysl diskutovat. Spoustu věcí si může i pit.omec nagooglovat. Jen antirudý primitiv to nedokáže.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 11:47:05)
Odpovědět
Tak gúúúúglujte a pak vyvracejte, pionýre.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(děda, 28.6.2012 14:14:52)
Odpovědět
ty hochu nevěříš ani zabíjení žídů -koncetrákům atd....
Veříš pouze tomu co ti vyhovuje v životě a kde očekáváš nejmenší odpor a výhody pro sebe. Prostě jsi ideal.-
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 14:20:10)
Odpovědět
Vy víte prd. Tečka. Ztrácím s vámi čas. Musím se věnovat přípravě, zítra přednáším studentům. Takže zatím nashle.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(pim, 28.6.2012 14:28:30)
Odpovědět
Doufám že na tu přednášku nikdo nepřijde nebo ji prospí jak kníže. To musí být příšerné kecy - asi v mateřské školce.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 14:29:52)
Odpovědět
Nepřijdou? Nebude zápočet. Vám to ovšem hrozí až poté, co dokončíte ZŠ a pak střední. Možná. Usilovně na sobě pracujte.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(pim, 28.6.2012 17:33:06)
Odpovědět
Chudáčku, zápočty bych mohl dávat já vám.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 18:36:06)
Odpovědět
Leda tak z marxleninismu, pionýre. RSDr?
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Bubin, 28.6.2012 20:27:55)
Odpovědět
ale,tak to sme nevedeli,ze jsi tentonc "rsdr" !
to ti ale trvalo ,nez ses tim pochlubil.zano.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 22:15:36)
Odpovědět
Otazník je takové klikaté cosi s tečkou. Neznáte? Asi ne, chlapče.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Bubin, 29.6.2012 8:02:33)
Odpovědět
hehe,jsi ftipny,jako ta ftipna kase.samozrejme ze to pokrouceny s teckou znam .uplne stejne jako zvanice s rypaky plnymi demokracie.devadesat procent samy byvaly bolsevik .a nebo spratek z takoveto rodiny.zano.
takze soudruhu ,jedna dobra Bubinova rada : byt bolsan,tak jako jsi ty a tvuj fotr - krotil bych se.jsi-li trochu moudry.....zano
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 29.6.2012 11:36:36)
Odpovědět
Fascinuje mne, když komouši ostatním nadávají do bolševika. To je jako by tchoř na růži pokřikoval Smaďochu. Chechty.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Bubin, 29.6.2012 12:25:33)
Odpovědět
bat, komunisticky chrochtale.opet dalsi davka ftipne kase,koukam.
jenze.
pokud se neco chova,jako komunista ,mluvi a jedna a nalepkuje jako komunista, tak to nejspis komunista bude.zano. a kdyz se jeden podiva na tvoje zvasty,chovani , jednani i to vami bolsany zvlast oblibene komunisticke nalepkovani,tvoje vlastnost charakteru se jevi vice nez jasne.pritom momentalne je lhostejno,jake nalepky zrovna rozdavas .
mno ,necekam,ze toto zrovna coby bolsevik pochopis.
tak klidne chrochtej dal.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Hardy, 29.6.2012 19:50:43)
Odpovědět
Bubíne, po přečtení tvých příspěvků jsem úplně zděšenej. Autor tady napsal docela dobrý článek o Vitnamu a USA, pak dost nešťastně s váma tady diskutuje. Chechty a pod. také mi nepřipadají vtipné. Ale co ty tady krafeš za hlouposti, je neuvěřitelné. v tobě ty chlape nic dobrýho není, zkus taky napsat nějaký článek a přestaň všem s jiným názorem nadávat.není ti stydno? Asi není.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Bubin, 30.6.2012 7:33:06)
Odpovědět
mno,jestli jsi to zde vsechno cetl,jak tvrdis,tak mas vzacne selektivni smysl pro vyvazenost.zano. ja pouze reaguji na totalni lzi ,urazky,a demagogii neobolsevika rotha .je podivuhodne,jak nekteri dokazi obhajovat ta nejvetsi svinstva , a to jenom proto ,ze se jich dopousteli ti "jeho spravni hosi".
zkratim to a budu velice strucny. vam totiz unika jedna zasadni vec,od ktere se odviji vsechno ostatni. Vietnamci,at se u nich jednalo o cokoliv byli tehdy DOMA.zrovna tak,jak jsou doma iracane,
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Bubin, 30.6.2012 7:44:01)
Odpovědět
afganci,palestinci etc. proto ze vsichni tito celi nevybirave kampani , vojenske ,valecne, politicke i propagandisticke, slusny clovek musi stat na jejich strane.a to pouze a jen z hlediska vyssiho principu mravniho. aby to i kazdy vyvolenec a nadrazeny rasista pochopil uvedu priklad: i kradez na cikanu je kradezi.a zadna omluva zlodeji nepomuze. a tak i tyto agrese jsou agresi. a zrovna tak jejich omlouvani,relativizovani ,ci bagatelizace.zano.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Hardy, 30.6.2012 7:51:42)
Odpovědět
ještě k druhému příspěvku. tady nejde o vyvolence nebo rasisty, ale o radikální islam, který se roztahuje napříč světem i sousedními zeměmi. mě lidé s podobnými názory jako máte vy, připadají jako evropská páta kolona. jste protiameričtí a propalestinští, výborné, takové národovce tady potřebujeme,že?
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Bubin, 30.6.2012 7:57:27)
Odpovědět
a tak ciste hypoteticky, kdyby se i spojene staty nezavinene staly tercem podobne agrese,kdyby byly na jejich uzemi pachany vsechny ty veci ,ktere pachaji ony vsude ve svete - faludza,my-lay,orange,napalm fosfor,"vedlejsi ztraty" etc.
potom a to mi muzes verit se zastanu i jich ,tak jako se zastavam vyse uvedenych. verim vsak tomu,ze tohle lide jako roth a jini moralne handicapovani asi nikdy nepochopi.
zano.
p.s. a jestli ze jsem obcas tvrdci. no na hruby pytel,zaplata se dava hruba.zano
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Hardy, 30.6.2012 7:45:42)
Odpovědět
Vietnamcům a Iráčanům ten jejich domov nikdo nebere a ani nechtěl vzít. Tady de o to, že v prvém případě se tam roztahovali komunisti, v druhém islamisti. stejná verbež, pokud to omlouváte Bubíne, také není co dodat.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Bubin, 30.6.2012 8:15:57)
Odpovědět
aha.takze,kdyz si napr. cinani reknou:"v americe se roztahuji ...(a ted si dosad cokoli) ,pak cinani maji pravo v americe provest to same ,co provedli americane v iraku,vietnamu etc? nu podivne myslenkove pochody.zano.
iracane a jini jsou doma a z hlediska vyssiho principu mravniho nikdo ,opakuji nikdo nikdy nemel pravo tam provadet,to,co tam provedl. prave tohle je ten pravy a skutecny nacismus a bolsevismus - lejno smrdi porad jako lejno,byt bys je oficialne ruzi nazyval.zano
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Bubin, 30.6.2012 8:20:49)
Odpovědět
ruzi,nebo treba demokracii.
ted sem pristoupil na tvuj pokus o argument,byt byl uplne na vode. proc na vode?
v sekularnim saddamove iraku se roztahoval mozna kdekdo(napr. rumsfeld),zano,ale islamisti to urcite nebyli.ti se dostali ke slovu az mnohem pozdeji.
mas velice,velice,velice kratkou pamet,priteli.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Zappa, 30.6.2012 20:09:04)
Odpovědět
Pánové krátký vstup do Vaší vzrušené debaty. Z posledních zpráv:
V posledních dnech islamisti zničili krumpáči staré afgánské hroby chráněné Unescem, nepomohly žádné prosby světa. V Americe našli dokument AL-Kaidy vyzývající k zapalování lesů v USA, je to totiž těžko postižitelné.Také Al-Kaida platí teroristy za zapalování kostelů v Egyptě (koptská církev)i jinde.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Hardy, 30.6.2012 22:14:57)
Odpovědět
Je to civilizační střet, komunistům trvalo 40-70 let než většina jich zmizela, nacistům 12 let, a islám v radikální podobě tady bude při síle ještě aspoň 50 let. My a naše děti se mají na co těšit.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Bubin, 1.7.2012 4:44:07)
Odpovědět
ano a tento novy civilizacni stret byl nekym vyprovokovan.(tak jako ony krize v tradicnich katolickych a krestanskych statech evropy.) "nekdo" ma proste eminentni zajem o tom aby se evropa servala s islamem. zano.a nasledne byl timto zlikvidovan jak islam ,tak krestanstvi a on,"nekdo" mohl uz konecne prevzit vladnuti s konecncnou platnosti.
mno.pokus to samozrejme neni prvni.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(děda, 28.6.2012 14:31:40)
Odpovědět
chudaci
Slušnost a členství v ODS se navzájem vylučuji ....
(Váša Otakar,učitel, 28.6.2012 23:30:30)
Odpovědět
Stále a znova se přesvědčuji, že jediná cesta z tohoto mravního, společenského a ekonomického pekla, je volit KSČM!!! Strana zbavená viděratelných korupčníků a bezcharakterních převlékačů kabatů. Strana, do níž lidé vstupují z důvodů, které se rozhodně nedají označit sobeckými. Doporučuji si každýmu přečíst jejich program.Pouze poznamenávám a lituji,že jsem skoro
16 let byl funkcionářem ODS.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 7:26:09)
Odpovědět
Věřím a vím, že Vietnamci jsou takoví, jak jste je popsal. Také chci věřit, že jste v Saigonu žil. Nicméně tvrdím, že US Vietnamci nevyhnali. Vyhnali je sami Američané - levičáci, živící nenávistí k Americe veřejné mínění. Jinak se článek zakládá na lehko ověřitelných faktech. Takže můžete ty údajné lži zkusit vyvrátit. Za použití relevantních informací. Nikoliv Hanojské rudé propagandy.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(děda, 28.6.2012 14:22:10)
Odpovědět
nic nikomu nevyvracím- každý si dělá názor dle svého uvažování a schopností se orientovat ale vy se pokoušíte ne přesvědit ale uřvat o sve pravdě okolí a osobně pokud mě někdo na silu přesvdčuje stavím se na odpor...obvzlášt když je ještě sprostý....
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(děda, 28.6.2012 14:22:14)
Odpovědět
nic nikomu nevyvracím- každý si dělá názor dle svého uvažování a schopností se orientovat ale vy se pokoušíte ne přesvědit ale uřvat o sve pravdě okolí a osobně pokud mě někdo na silu přesvdčuje stavím se na odpor...obvzlášt když je ještě sprostý....
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 14:25:08)
Odpovědět
Dědo, vy jste ten Werner? Chechty.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(děda, 28.6.2012 14:51:06)
Odpovědět
ne ,né 45 let jsem dělal na domech a pak ještě 4 roky ale těší mě že muj pohled je podobný pohledu jiných
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 18:37:13)
Odpovědět
Že odpovídáte za něj. A co jste dělal na domech? Bachaře?
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(děda, 28.6.2012 18:45:15)
Odpovědět
představ si ty srandisto že dělal rukama-natěrača- teť jsem zvědav jakou lichotku si vyrobíš -dotaz už někdy nesl zámecké dveře,sotva to by tvé ego nezvládlo.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 18:56:12)
Odpovědět
Nesl. Já se na zámku narodil. Chechty.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(děda, 28.6.2012 19:15:48)
Odpovědět
řekni výšku a šířku kalsických dveří zámecké odrozenče...
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 19:54:57)
Odpovědět
Barokních, renesančních, klasicistních, historizujících? Ále, to je jedno, já je neměřil. Já jsem jimi procházel. Nosil jsem je jen když naši mazali panty. Muhehehehe. A abyste to měl konkrétní - byly ve stylu tudorovské gotiky 19 stol.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(děda, 28.6.2012 18:50:16)
Odpovědět
jo aodpovídám za sebe -pořádně přečíst dotaz i odpověd nebo článek je na podobném princiou postaven také.
podle všeho lžete!
(Jindra, 28.6.2012 9:31:34)
Odpovědět
Pokud jste byl v té době občan CSR, tak jste mohl být tak maximálně v Hanoi, nikoliv Saigonu.. a pokud jste byl v Hanoi, tak jste tam byl bud jako vojenský poradce komunistického Vietnamu, tedy účastnil jste se té agrese na Jihu, nebo propagandistický agent. Ani jedno není nic k chlubení!
Re: podle všeho lžete!
(děda, 28.6.2012 13:41:08)
Odpovědět
pokud někdo tvrdí že byl tak asi byl. Jinak jak je vidět nikdo nebral v potaz třeba v Planinu džbánu /Bin-phu/ a předchozí léta v boji proti Francouzům a to stéjné co válku začalo a jak to vlastně bylo v Tonkinském zálivu, další nikdo nebere v potaz proč vietnamci umírali asi z dlouhé chvíle-prostě jste idealní material který uvěří i tomu že 2 světovou začali češi....
Re: podle všeho lžete!
(Jakub Roth, 28.6.2012 13:47:19)
Odpovědět
Tak jo. Co válku začalo a jak to bylo v Tonkinském zálivu?
Re: podle všeho lžete!
(děda, 28.6.2012 13:57:25)
Odpovědět
joo to si kažký musí vstřebat podle svého náhledu na věc a to vzhledem ostatním udalostem kde se angažuje stát který má rozsety přes 700 zakladen po světě velmi diskutabilní.
Re: podle všeho lžete!
(Jakub Roth, 28.6.2012 14:12:27)
Odpovědět
Tak už 700. O Vánocích jich už budou 2000, ne? Nudíte. Nic konkrétního, jen rudé kecy.
Re: podle všeho lžete!
(děda, 28.6.2012 15:01:34)
Odpovědět
hledej máš dnes možnost najít fůru dat-musíš ovšem chtít.
Re: podle všeho lžete!
(Bubin, 28.6.2012 16:52:53)
Odpovědět
no,asi zadne zakladny nikde v cizine opravdu nemaji. a ani mit nemuzou .to je jasne. protoze cly svet(podle nich,zano) patri jim. prusvih je ,ze ten svet a ti ktere ty a tobe podobna idividua polepi nalepkami(rozdal si jich uz tady dost - presne po bolsevicku ,jako tvoji predci,zano),nechteji to vase pojeti jaxi pochopit.zano.
no, reci o demokraci mate ty a tobe podobni plne huby .lec letadla plna bomb.deti ve faludzi ,kdyby dnes zily,by mohly vypravet.zano.
Re: podle všeho lžete!
(Jakub Roth, 28.6.2012 18:39:18)
Odpovědět
Falúdža? Ten vyvrácený hoax islamistů? Muhehehe.
Re: podle všeho lžete!
(Bubin, 28.6.2012 20:49:56)
Odpovědět
tak "muhehe" tvrdis
ano.opravdu zvlast inteligentni forma diskuze.po tom vsem ,co jsi zde naplacal a nalhal ,jeden uz se nedivi nicemu.zano.
hmm a popirani desetitisicu fosforem zholokaustovanych deti ,nejde slusnym lidem ani okomentovat .zano.
priteli, nechtel by jsi se nekdy sam nad sebou i svymi pripadnymi detmi ,ci rodici - zamyslet? co?
Re: podle všeho lžete!
(Jakub Roth, 28.6.2012 22:14:32)
Odpovědět
Ano, s klidným svědomím to popírám. Tak prý desetitisíce dětí! Rudé lži. Zatím mi tady nikdo jedinou věc, kterou jsem uvedl, nedokázal relevantními fakty vyvrátit. Slovo relevantní si ráčej, mladíku, vyhledat ve slovníku, Slovník je kniha. Není na ní napsáno Das Kapital. Takže jí asi nebudete mít. Muhehehe.
Re: podle všeho lžete!
(Bubin, 29.6.2012 8:32:25)
Odpovědět
s klidnym svedomim to popirat muzes.
takovy ,jako ty zadne svedomi totiz nemaji.zano.
co se tyce podle tebe "relevantnich zdroju" ,mily muehehovy chrochtale,zde jsi opet pojed ftipne kase.zano.
jakoby jeden chtel dat na "relevantni zdroje" k otazce vypaleni lidic a konc.lagru u fanatickych ssmanu.zano
vidim ze s chapanim reality a skutecnosti zapasis,tak,aby si prozumel - rozhodne to nejsou ty ,ktere nam podsouvaji tvoji busisticti a sionisticti neonacisticti mentalni soukmenovci.zano
Re: podle všeho lžete!
(joan.j, 28.6.2012 14:33:15)
Odpovědět
Tak nám vy věru Prutce Zdělaný dědo vysvětlete,proč ta "válka proti Francouzům" byla z popudu "Velkého" HO vedena prakticky výhradně proti severovietnamským pěstitelům rýže,aby se podvolily jeho nezpochybnitelné, "božské" vůli?

Operace francouzské armády se téměř celou tuto válku omezovaly na ochranu civilistů před zběsilým řáděním divých komoušských band.

Bez VELETOKU ZBRANÍ,MUNICE A VÝBUŠNIN Z RUDÉ ČÍNY by komunistické řádění MEZI VIETNAMCI ostatně rychle vzalo tragický konec. Drtivé údery speciálních oddílů paragánů a cizinecké legie na čínské území často na celé měsíce uťaly VEŠKEROU AKTIVITU severovietnamských vraždících band. Ovšem zbabělost a poraženectví francouzských politických špiček, obávajících se komoušů hlavně v mateřské Francii tuto epizodu války Svobodného světa proti komunistické hrůze obrátilo v prohru
Re: podle všeho lžete!
(děda, 28.6.2012 15:19:26)
Odpovědět
Asie se hnula ať to byl vietnam nebo indie a další státy které chtěli svobodu -nechtěli poslouchat cizí země .....
Re: podle všeho lžete!
(joan.j, 28.6.2012 20:57:43)
Odpovědět
Jistě že i asijské státy chtěly svobodu a některé se i dočasně (Jižní Vietnam),některé trvale (Jižní Korea) ubránili díky americké vojenské pomoci komunistickým imperialistickým hordám.Současné srovnání SVOBODNÝCH a komunisty "osvobozených" zemí je nabíledni
Re: podle všeho lžete!
(pim, 28.6.2012 17:37:27)
Odpovědět
Joan, vy se vždy osvědčíte jak velký bu.ran - Čína tehdy Vietnamu žádné zbraně nedodávala, neboť to byl její nepřítel se kterým měla i konflikty se střelbou.
Re: podle všeho lžete!
(pim, 28.6.2012 17:47:32)
Odpovědět
Vyjímečně se omlouvám, nepřátelství mezi Vietnamem a Čínou vypuklo asi až po válce Vietnam versus USA, takže je možné že do severního Vietnamu se tehdy dostali zbraně nejen ze SSSR ale něco i z Číny.
Re: podle všeho lžete!
(Jindra, 28.6.2012 18:00:19)
Odpovědět
Ale ten člověk napsal, že byl v roce 1962 v Saigonu! a pokud byl občan CSR, tak to nebylo možné...!prostý fakt. Jinak planina džbánů je a byla na území Laosu, který komunistický Vietnam protiprávně okupoval...podívejte se na mapu!!!
Re: podle všeho lžete!
(děda, 28.6.2012 19:11:40)
Odpovědět
já jenom poukázal na bitvu která dá se říci ukončila válku -já ten Laos vím ale to neni podstatné....
Re: podle všeho lžete!
(pavel, 2.7.2012 6:20:31)
Odpovědět
..to je vse tak dojemne az se mi chce brecet na jedne strane zli vietnamci porusujici kazdou smlouvu do posledniho pismene../jak ohavne/ a na na strane druhe hodni dobraci /a neustale a zbytecne podepisujici smlouvy americane //kteri sem tam upustili napalm na deti,cehoz fotografove zli hned zneuzili/ a vsechny ty dohody vzdy a vsude dodrzujici americane i za cenu vlastniho zniceni...neuveritelne ze hloupe verejne mineni bylo plne proti agresi ve Vietnamu...
"svobodou" myslíte 50. let komunismu????
(Roman, 28.6.2012 17:55:57)
Odpovědět
člověče, vy jste asi uplný blázen....a to v tom lepším případě..., že do tedka neměli ve VIetnamu volby, aby si mohli vládce vybrat???
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(mrož, 3.7.2012 12:49:59)
Odpovědět
Američani by vyhráli válku ve Vietnamu,Iráku,Afghanistánu během týdne,kdyby bylo třeba! Protože však bojují čestně a sportovně,šetří civilisty. Jediný kobercový nálet s použitím moderní techniky by vrátil rozptýlené zbytky protivníka do doby kamenné.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Okap, 28.6.2012 0:44:03)
Odpovědět
Co dělala ta děvka Fonda ve Vietnamu? To čtu vůbec poprvé ...
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 7:37:41)
Odpovědět
http://www.muvi.cz/video/yt/QRTxMrxWE9w a například http://www.panzernet.net/php/index.php?topic=5636.0
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(joan.j, 28.6.2012 13:48:01)
Odpovědět
Z amerických pramenů o 60tých/7tých letech je mi známa dojemná aktivita Rudé Jane organizující plivání na veterány z Vitnamu a šířící nadšeně tu nejsprostší komunistickou imperialistickou propagandu.Severovietnamští brutální komouši,kteří přepadli jižní Vietnam jsou "chudáci", jsou "přepadení imperialismem" "a pouze se brání"! Svinské odporné USA jsou "agresorem" a "masovým vrahem" "vietnamského lidu"!Bohužel,velezrada na tuto rudou svini nebyla odpovědnými americkými orgány uplatněna .

TYTÉŽ PRASÁCKÉ KOMO-KYDY OVŠEM DNEŠNÉ KOMOUŠI-neomarxisté ČI V USA "LIBERÁLOVÉ" UPLATŇUJÍ OHLEDNĚ SVÝCH BRATRŮ SOUKMENOVCŮ MUSLIMÁKŮ ZBĚSILE A SBEZMEZNOU KRVELAČNOU NENÁVISTÍ ÚTOČÍCÍCH NA celý NEMUSLIMÁCKÝ ZBYTEK SVĚTA V GLOBÁLNÍM MĚŘÍTKU
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(joan.j, 28.6.2012 1:35:46)
Odpovědět
A jé,to zas komoušům bezmocným ,zuřivým, zato třýdňým a straňyckím vztekem popraskají ty rudě oteklé žaludy zbůhdarma jim špuntující krky......

Pravda na ně VŽDY působí tímto věru vzrušivým způsobem
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Miris, 28.6.2012 6:49:57)
Odpovědět
blbečku, vrať se do blbšulky, pokus se dostudovat pravopis, tedy jesttli na to vůbec máš, no a také navštiv lékaře a nech si předepsat léky na mozkovou sračku, no a až přijdeš domů, tak si napusť lavor vlažnou vodou a omývej si v ní přirození, to podle lidové moudrosti neobyčejně uklidňuje kretény Tvého ražení, studené obklady na hlavu můžeš vynechat, protože kde nic není tam ani mozková mrtvice neudeří.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(joan.j, 28.6.2012 13:31:27)
Odpovědět
Bolševický umrněný kriplíku,promlouvám k tobě a podobným rudě moSkovím přýhodám třýdňje a straňycki jako sám tvůj přecéda Rudý,Veliký!'Měl bys cákat blahem zmrde,fando a oddaný stoupenče komunistických nejmasovějších vrahů lidských dějin....
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(děda, 28.6.2012 15:06:54)
Odpovědět
takové lidi použivala komunistická strana a ty výsledky.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Miris, 29.6.2012 7:26:26)
Odpovědět
jak říkal pan Werich, kde blbec tam nebezpečno, soudím, že tě musel osobně znát a ono moudro jej napadlo až následně, po důkladném studiu Tvojí osoby. Poslyš, netloukli Tě v mládí do hlavičky a nemáš ji od té doby vodnatou a šišatou? Na konci Tvého příspěvku, kerý mohl napsat pouze člověk mdlého rozumu chybí už jenom Mééé Hop Pepka Vyskoče, kterýžto zastával funkci obecního blbce v Putimi, nebyl to náhodou Tvůj dědeček? I když uznávám, že ptát se kreténa na postavu z románu je zbytečné.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(joan.j, 29.6.2012 10:37:53)
Odpovědět
Zvadlej si rudej čuráku dost žalostně .Kdy ses naposled ztopořil?Při přijímacím rituálu mezi rudé řiťopichy?
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Miris, 29.6.2012 13:00:37)
Odpovědět
to je všechno co umíš? No to je žalostně málo, inu co může člověk čekat od vemena, které má hlavu proto aby mu nepršelo do krku a nemusel nosit piliny, v Tvém případě ovšem spíše lejna po kapsách. Podle Tvého způsobu vyjadřování jsi nedovzdělaný kretén, maximálně tak absolvent blbšulky a to ještě tak 2-3 tříd. Jak říkal pan Werich, nejhorší co může člověka potkat je srážka z blbcem, což si v Tvém případě stalo. Konec konců. co čekat od polovzdělaného hovada, které nemá žádnou slovní zásobu.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(joan.j, 29.6.2012 16:17:26)
Odpovědět
To má být vážně všechno co ti vycáklo z nitrolební štěrbiny na žaludu rudej žaloatnej čuráku????Rodinné indispozice,jasnačka.

Ale přeci by sis tam měl dát občas nějaký špunt,jinak přijdeš o všechen ten moSkový obsah ubohej bolševickej zmrdíku.Aspoň rádiovku
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(děda, 28.6.2012 7:07:29)
Odpovědět
dá se říci hanlivé slov o vlastnostech majitele příspěvku , ale domnívám se že vlastost vnímat informace natož si něco přečíst je stéjná jak vlastnosti příslušníka al-kajdy .Bůh a Lenin nás ochranňuj od takto nadaných jedinců..
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 7:39:05)
Odpovědět
Copak, někdo vám šlápl na strýčka Ho a Hanoi Jane? Muhehehe
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Mirek Dušín, 28.6.2012 14:50:11)
Odpovědět
Vietnamským bolševikům pomohli židobolševici v USA ,to oni svou propagandou tu válku pomohli prohrát.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(děda, 28.6.2012 13:50:32)
Odpovědět
ale,ale žádné vzrůšo nikoho nechytá věř čemu chceš dopady své výry pocítíš ty a hlavu na myšlení máš jak každý jestli ji používaš nebo né je tvuj problem- mnoho zdaru při čtení článku které ti hezky objasní dění. dovolim si drobnou radu stáhni si statistické údaje ob Angličanů a nauč se v nich číst a porovnávát rok i zem, poví mnoho a myslím že Angličani nelžou ,nebo jo....
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(joan.j, 28.6.2012 14:19:46)
Odpovědět
Cože to????Zase sis spletl kapačku s vývodem?
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(děda, 28.6.2012 14:40:28)
Odpovědět
jejda velmi mě mrzí ,nechápu tu kapačk a vývod--jo ty údaje jsou v programu AMIGLOBE jo vzdělavej se
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(teo.torriatte, 28.6.2012 1:39:34)
Odpovědět
Asi máte pravdu ... Většinou se vítězové stahují z dobytých území bez toho, aby nastolili jejich pravidla hry a vyhraná válka se doma bere jako dlouholeté národní trauma ... ach jo.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 7:21:43)
Odpovědět
Plete si válku prohranou a vítěznou. US Vietnam neprohráli vojensky. Prohráli politicky, na domácí půdě.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(teo.torriatte, 28.6.2012 8:58:21)
Odpovědět
Ale to si nyní trochu protiřečíte. Sám uvádíte v článku : " nebyla žádná prohraná válka na straně USA ". A teď v reakci uvádíte, že " prohráli politicky ". Podstatný je přece výsledek konfliktu : porazit Severní Vietnam a nastolit tam demokratický režim se jim nepodařilo.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Hardy, 28.6.2012 9:44:56)
Odpovědět
to se nepodařilo, protože to stálo hrůzu peněz a američani, ti mladí, už byli z toho unaveni a pokračování nechtěli. ale Vietnam byl dost agresivní, komunizmus rozšiřoval v Kambodži, Laosu. Dnes už komun izmus nefrčí, ale tehdy mu rozvojové země trochu fandily. Američané udělali dobrou věc, ne špatnou. Unavili komunisty, ekonomicky, vyhrát nepotřebovali. proč? dneska se stejně vietnam jako čína sune ke kapitalizmu.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Hardy, 28.6.2012 9:51:06)
Odpovědět
ještě skvělé, že se vyhrát-nevyhrát povedlo amíkům v Korei. Dneska rozdíl severní a jižní Korea, to je děs. Sever rudá chudá totalita s raketami, jader. bombou a hladomory, jižní Korea, úspěšní pracovití kapitalisti jako Japonci. Korejská auta, alektronika atd. atd. špička. komunisti jděte už do pr..dele,všude po vás hlad, bída, svrab a nešťovice, měli vás zakázat jako nacisty, to havel pochybil
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 11:49:38)
Odpovědět
Nepodařilo. Možná proto, že to nebylo cílem. Cílem byla ochrana JV od teroru Vietkongu a NVA. A ta slova o porážce se vztahují primárně k roku 75 a lžím komunistů.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(pim, 28.6.2012 9:19:14)
Odpovědět
Ve Vietnamu Američané prohráli vojensky, museli zemi opustit. Stejně začínají opouštět Irák a Afganistán - tam vyhráli válku oficiální ale prohráli partyzánskou. Ve Vietnamu prohráli obojí.
a asi proto se agresor ze Severního Vietnamu
(Jindra, 28.6.2012 9:25:07)
Odpovědět
rozhodnul přistoupit na příměří, jistě kvůli tomu, že "vyhrával" ha ha ...vy máte logiku, jako absolvent pomocné školy...
Výborný text!
(Jindra, 28.6.2012 9:27:25)
Odpovědět
Dobrý článek, autore mohl by jste také zpracovat komunistickou agresy Veitnamu do Laosu a Kambodži, či masykry civilního obyvatelstva třeba v Hue? Bylo by to velmi přínosné!
Re: Výborný text!
(Jakub Roth, 28.6.2012 11:51:04)
Odpovědět
Díky, zvažuji to, uvidím. Dobrý nápad.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(sulak1, 28.6.2012 9:35:20)
Odpovědět
Co tam vlastně dělali US vojáci a předtím Frantíci?Proč se neustále snaží pod záštitou Demokracie něco diktovat jiným národům?!A to i v Evropě-neustále humanitárně někoho bombardují.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 11:51:58)
Odpovědět
Opravdu to nevíte, nebo se jen hloupě a provokativně ptáte?
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Manfred, 28.6.2012 9:45:54)
Odpovědět
Pokud si někdo myslí, že Roth není idiot, ať to napíše a pokusí se vysvětlit proč.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Hardy, 28.6.2012 9:58:03)
Odpovědět
a ty seš co? ten chytrej? nevěř všemu co ti doma nakecali, když tě posílali do ZŠP.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Manfred, 28.6.2012 10:15:00)
Odpovědět
Vysvětlit se nepodařilo .
Že by byl idiot i ten co vysvětluje, nebio se tomu jen dost nevěnoval .
Zkuste to vysvětlit ještě jednou , třeba to půjde?
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 11:53:14)
Odpovědět
Možná jsem. Zkuste nám vysvětlit proč, komsomolče.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Manfred, 28.6.2012 14:13:33)
Odpovědět
Už to, že mi říkáte komsomolče, je podmínka nutná a postačující.
Poznámka pro Hardyho: Ve výše uvedeném tvrzení jsou použity pojmy z vyšší matematiky , tedy nic pro vás.
Roth samozřejmě také neví, o co jde, ale ten si to je snad schopen alespoň někde najít. Idioti se totiž vyznačují tím, že jsou ještě vzdělavatelní.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 14:27:37)
Odpovědět
To víte, vyjadřujete se stejně, jako jistí Peč, Kollarčík, Vrobel a jiní. Což jsou zapálení komsomolci a stalinisté. Tak holt...
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Hardy, 28.6.2012 11:54:27)
Odpovědět
manfréde, jen jestli to neni v tvém případě ztrátou času
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(PANDA, 28.6.2012 13:28:37)
Odpovědět
JÁ SI OSOBNĚ NEMYSLÍM, ŽE PAN ROTH JE IDIOT.
PROTOŽE PAN ROTH JE TENDENČNÍ, MEGAGALAKTICKÁ,VYLEŠŠTĚNÁ CHROCHTOBUZNA :-)
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 13:33:04)
Odpovědět
Obvyklé vyjadřování rudého gardisty. Máte možnost mi to říct do očí. 1. července se postavte na hráz přehrady Bystřička (tak přibližně doprostřed) v Beskydech a v 10:00 tam přijedu na mašině. Sám. Pak mi to povíte znova, jo? Muhehehehe
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(PANDA, 28.6.2012 13:46:49)
Odpovědět
již od útlého dětství, jsem rád příjmal výzvy téměř jakéhokoli druhu,rád příjmám i tuto:-))neb jsem celoživotní sportovec.Stát si za svým názorem jsem se také naučil i díky mému oblíbenému sportu-Shotokan karate-dó.....
ps. i když to mám poměrně daleko, čekejte mne....
ps. můžeme si vyměnit i své tel. čísla , pro snadnější kontakt.....
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 13:54:00)
Odpovědět
Proč čísla. Stůjte na hrázi, a až se objeví velký kulhající motorkář, můžete mluvit. V neděli v 10:00. Kvůli tomu nepůjdu na bohoslužbu. Rád. A na vaše karate se těším. Sportovče. Pak že ve zdravém těle zdravý duch. Medvídku.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(ThujaGarden, 28.6.2012 14:05:52)
Odpovědět
S tím Shokotan karate má Ferda pravdu...,s tím mě osobně vyhrožoval...,tenhle zoufalec...,už před léty. Ferdo...,tebe zře.žu až přijde čas...,jak psa...,shokotan ti nepomůže. Tedy Pando..,ty máš tak flexibilní názvy...,že až člověk ztrácí přehled.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(ThujaGarden, 28.6.2012 13:59:48)
Odpovědět
Aááá...,náš milovaný Ferda. Má řadu mutací...,Milada Horáková, zřejmě B. Horák, Panda, také parkrát Křehké ptáčátko a další. Ferda přitom prodělal řadu transplantací...,mozku, ne všechny se vydařily.Ferda byl původně v ODS, ale když tam ukrad stranické příspěvky...,odešel k socanům, tam mu bylo odpuštěno.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(děda, 28.6.2012 15:15:03)
Odpovědět
ale ne, neni akorát podléhá informačnímu toku neni schopen vybírat informace ahodnotit a porovnávat jak jsme to uměli mi dříve narození.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Peter L., 28.6.2012 11:53:04)
Odpovědět
Slová zločinec, podvodník. mafián sú synonymá k slovu Vietnamec - ale to len tak mimochodom...
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 11:55:28)
Odpovědět
Nesmysl.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Peter L., 28.6.2012 17:38:10)
Odpovědět
Jakub Roth zjavne ešte o takzvanej vietnamskej mafii /výpalníctvo, pašovanie textilu a obuvi, výroba a predaj marihuany a heroínu, obchod s ľuďmi, atď./ nepočul., ináč si jeho odpoveď neviem vysvetliť. Je nezmysel popierať tieto "aktivity", do ktorých sú prakticky zapletení všetci členovia tejto "menšiny" v bývalom Československu.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 18:42:43)
Odpovědět
Už jste slyšel o italské mafii? Synonymem pro Itala je zločinec, mafián a tak? Kretenismus.
když už jsme u těch mýtů
(kraken, 28.6.2012 12:33:49)
Odpovědět
USA naposledy vyhrály válku proti Japonsku...to bylo tuším v 45., ne?
od té doby je to jenom šňůra trapasů, porážek a ústupů..a mýty jsou právě takové pokusy jako pana autora jak zdůvodnit neprohru
Re: když už jsme u těch mýtů
(Jakub Roth, 28.6.2012 13:34:16)
Odpovědět
Šup zpátky do školy, chlapče a že paní učitelku dějepravy pozdravuju.
Re: když už jsme u těch mýtů
(kraken, 28.6.2012 14:05:51)
Odpovědět
nemusíš se namáhat s pozdravováním..úplně bude stačit, když vyjmenuješ, které války USA vyhrály..ale máš pravdu - jednu opravdu vyhrály - když přepadly Haiti pod záminkou zadržení drogového krále Noriegu...pokud pomineme skutečnost, že si napřed Noriegu pěstovaly a držely na výplatní listině, tak potom opravdu jeho hrstku věrných porazily...jak pátrám dál tak ale bohužel nikde nic...
Re: když už jsme u těch mýtů
(kraken, 28.6.2012 14:09:08)
Odpovědět
omlouvám se, samozřejmě nešlo o Haiti, ale o Panamu..
Re: když už jsme u těch mýtů
(Jakub Roth, 28.6.2012 14:18:05)
Odpovědět
Je to marný. Rochňejte si v tom bahýnku lží komoušů všech partají. Máte recht. US Army je nebohá, nikdy se jí nic nepovedlo a tak dále, a tak všelijak podobně. Já se jen chechtám vaší ubohosti.
Re: když už jsme u těch mýtů
(kraken, 28.6.2012 14:34:42)
Odpovědět
neuhýbej, nemlž a hlavně mě nevkládej do úst něco co jsem neřekl....já nikde netvrdil, že se US army nic nepovedlo..pouze jsem řekl, že mimo Panamy nevyhrály po 45. žádnou válku..ty tu tvrdíš opak, ale když se tě zeptám, které to měly být, tak z tebe nic nevypadne...
jo, USA se povedlo rozvrtat kam vstoupily, podařilo se jim financovat protivládní skupiny v zemích Jižní Ameriky, podařilo se jim uskutečnit státní převraty v řadě zemí..na to jsou amíci vskutku dobří..
Re: když už jsme u těch mýtů
(Jakub Roth, 28.6.2012 14:10:32)
Odpovědět
Aha, Haiti. Muhehehehehe
Re: když už jsme u těch mýtů
(kraken, 28.6.2012 14:37:46)
Odpovědět
mě nečiní potíže přiznat, že jsem se zmýlil..výše jsem se opravil..stačí jen umět číst...s čímž máš asi problém, ne?
Re: když už jsme u těch mýtů
(děda, 28.6.2012 15:29:10)
Odpovědět
jejda já si pamatuji jak osvobodili 2000 ostrov Grenadu
Re: když už jsme u těch mýtů
(děda, 28.6.2012 15:29:10)
Odpovědět
jejda já si pamatuji jak osvobodili 2000 ostrov Grenadu
Re: když už jsme u těch mýtů
(Jakub Roth, 28.6.2012 18:54:51)
Odpovědět
To si pamatujete blbě. Stejně, jako ledacos jiného.
Re: když už jsme u těch mýtů
(Bubin, 28.6.2012 17:16:55)
Odpovědět
tak to prrr plne DVE valky ! co sqele vitezstvi proti triceti,ci koikati tisicove grenade? he?
Re: když už jsme u těch mýtů
(děda, 28.6.2012 19:02:01)
Odpovědět
cá 2000 obyvatel a asi 6 ozbrojených policajtů
Re: když už jsme u těch mýtů
(bubin, 28.6.2012 21:57:47)
Odpovědět
Nebylo jich nahodou sedm,co
Re: když už jsme u těch mýtů
(candrbál, 28.6.2012 22:30:18)
Odpovědět
bubin a deda, dve rudy hova.da, vas cas skoncil vo.love, presluhujete
Re: když už jsme u těch mýtů
(Bubin, 29.6.2012 8:48:27)
Odpovědět
zajimave.a jake ze hova.do jsi ty ?
co, komsomolce?
vis bobane,rudy neni ten,kdo kritizuje fasisty.
ale to mental tveho ranku nikdy nepochopi.zano
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(čech, 28.6.2012 12:35:49)
Odpovědět
Jakube, proboha, co to žvaníš? Ty, jako žid, který se stal křesťanem - protestantem, bys měl odsuzovat masivní "humanitární" nálety s agentem oranžem (to jen například), a ne tady slintat tuhle propagandu. Co když ti humanitárně zbombardovaní Vietnamci byli "jedni z těchto mých nejmenších"?
Samozřejmě že čekám pouze sprosté invektivy jako odpověď. Nebo "dynamické ticho".
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 13:28:50)
Odpovědět
a) nejsme žid, co se stal křesťanem. Jsme evangelická rodina řadu generací
b) neodsuzuji. Nějak se s tím sám vypořádám. Dvě zla. To bolševické bylo větší a krvavější. Nejsem pacifista. Máte-li pocit, že křesťan jím nutně musí být, je to pocit jen váš a s vírou v Boha nemá nic společného.
c) je mi líto každého zmařeného života. To ale neznamená, že se nemá s teroristy rudými i hnědými bojovat. A Vietkong nic jiného nebyli. Zjistěte si relevantní údaje o jejich vyvražďování celých vesnic.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(joan.j, 28.6.2012 13:40:29)
Odpovědět
Chápejte komundírskou=neonáckovskou "logyku" Jakube.Každý kdo kdykoliv,jakkoliv,a sebeméně zpochybnil komoušsko/nacistický (LEVIČÁCKÝ)antisemitizmus,kdo se dokonce pokusil připomenout komoušské a nacistické plánovité vyhlazování židů,kdo se aktuálně opováží postavit na stranu hrdinského Izraele bránícího veleúspěšně se proti tisícinásobné přesile muslimáckých fašistů,kdo vlastní nějaké - je "nutně" "ŽID"!
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(joan.j, 28.6.2012 13:52:08)
Odpovědět
.. kdo vlastní nějaké skutečné znalosti o dějinách Židů/dějinách antisemitizmu oproti vylízaneckým yntelektuálňým moSkovým sračkám komoušsko/nacistických filcek, je "ŽID"!
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(joan.j, 28.6.2012 13:36:15)
Odpovědět
Staré obehrané komoušské kydy.Tak "Američaňýýý" "vraždili" nebohé Vietnamce.

Co má být že teroru NA VIETNAMSKÉM ,PŘEVÁŽNĚ ROLNICKÉM CIVILNÍM OBYVATELSTVU se dopouštěla permanentně celou dovbu této tzv. vietnamské války komunsitická severovietnamská soldateska ve ZRUBA TISÍCKRÁT VĚTŠÍM ROZSAHU.Komouš zná jen My-lai!
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(PANDA, 28.6.2012 13:51:38)
Odpovědět
Pro "jon.j"
KOMOUŠI ZNAJÍ TŘEBA JEN VESNICI VYVRAŽDĚNOU US ŽOLDÁKY MY-LAI, ZATO VY Z KOVŮ ZNÁTE JEN TYTO DVA: GUMU A H.O.V.N.O :-))))
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(kraken, 28.6.2012 14:13:16)
Odpovědět
DOBRÝÝÝÝÝ...TOTO JE KVALITNÍ PŘÍSPĚVEK PLNĚ VYSTIHUJÍCÍ JEHO ČLOVĚČÍ EGO....
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(joan.j, 28.6.2012 14:22:53)
Odpovědět
Jak já můžu mít "z kovů" tvůj "mozek" komoušskej úchylnej neřáde????

Cti a opatruj si to SVÉ (jediné) rodinné dědictví po tátovi.Většina komoušů nevlastní ani tento YNTELEKTUÁLŇÝ základ MATKY STRANY
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 14:23:47)
Odpovědět
PANDO, jen dotaz, to pojedete za mnou na Bystřičku až z Písku? V kolik budete vstávat? To budete dost utahanej, po takový štrece?
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(kraken, 28.6.2012 14:22:57)
Odpovědět
to, že někdo někoho nenávidí máme brát tak, že jako ten kdo nenávidí má pravdu? Nejsi tak trochu na hlavu? Hitler nenáviděl Židy, ale prosím - měl tedy pravdu a opravňovalo ho to k jejich vraždění? Na druhé straně apartheid nenáviděl Mandelu - měl tedy pravdu a opravňovalo ho to k segregaci černochů?
Bože můj do čeho jsi to vrazil mozek...a ještě se tím veřejně chlubit na foru...to chce velkou dávku sebestřednosti, drzosti a pocitu své výjimečnosti...
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 14:31:54)
Odpovědět
Cože?
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(kraken, 28.6.2012 14:41:00)
Odpovědět
to je jenom reakce na tvůj "argument" ve stylu váleční zajatci nenáviděli Fondovou...pokud to nechápeš není to můj problém...zřejmě máš potíže s pochopením toho co sám napíšeš..jak jsem ale řekl, to není můj problém...
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 18:45:49)
Odpovědět
Pokud nechápete, proč jí nenávidí (stále) je mi vás líto. Jinak - z vašeho zmateného textu jsem skutečně nedešifroval, k čemu se vztahuje.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(kraken, 28.6.2012 21:02:25)
Odpovědět
pokud nejsi schopen pochopit, že někoho nenávidět ještě nemusí automaticky znamenat, že dotyčný má pravdu, potom nemá smysl dál debatovat...že jsi nepochopil - to není můj problém nýbrž tvůj...
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(joan.j, 28.6.2012 14:41:42)
Odpovědět
Tohle má vždycky po zhltání všeho teplýho přecedovi rovnou od díry........
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(joan.j, 28.6.2012 14:41:43)
Odpovědět
Tohle má vždycky po zhltání všeho teplýho přecedovi rovnou od díry........
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(kloj, 28.6.2012 14:36:58)
Odpovědět
Rothr, Rothe ty super vůl.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(joan.j, 28.6.2012 21:04:28)
Odpovědět
Jasně smutně mezi rudejma kejtama vlající SUPER-ÚDE
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Mirek Dušín, 28.6.2012 14:45:30)
Odpovědět
Porážku USA v této válce zpusobilo židovstvo ,

oni tzv.liberalní židi v médiích , kteří na popud Tel Avivu besnili proti válce poháněni nenávistí ke konzervativně křesťanské pravicové Americe. Jejich cílem bylo skrze porážku v této válce tuto pravici zničit a nahradit jí trockisticko sionistickou antiamerickou judaizovanou neocon pseudopravicí. Poslední skutečný prezident byl Nixon ,poté co byl židovským mediálním pučem svržen nastal čas vlastizradnych sioloutek typu GWB .
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Zappa, 28.6.2012 16:19:47)
Odpovědět
Dušíne, Ty seš takovej na slovo vzatej židovskej odborník. Je vůbec něco pozitivního co způsobilo světové židovstvo? Nebo jenom samá a samá negativa?
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 18:47:24)
Odpovědět
Tak vy máte solidně vymazáno, nácíčku. Patnáctiletý národpor?
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Drak, 28.6.2012 16:03:31)
Odpovědět
Rothe, ty jsi ještě blbější, než Polanecký, ač se něco takového zdálo nemožné.
Jakákoliv diskuze s tebou je ztracený čas. S blbcem jako jsi ty, je diskuze nesnesitelná.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 18:49:15)
Odpovědět
A on tady někdo z vás, levicových vemen, se mnou diskutuje? Obvykle jen snůška vulgarit a maximálně nějaké lži. Takže, aby bylo jasno, komsomolče, já s vámi nediskutuji, já se vám pustě vysmívám.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Hrom, 29.6.2012 0:30:29)
Odpovědět
Vysmívat se může jen ten, kdo na to má. A to ty nejsi, ty nedovzdělaný hlupáku.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Ivana, 28.6.2012 16:33:33)
Odpovědět
Jakub Roth by měl mít až do jeho smrti zakázáno kdekoliv publikovat ty jeho neuvěřitelné bláboly.
Z jeho článku se mi udělalo špatně.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Lesled, 28.6.2012 16:36:32)
Odpovědět
Jen ať píše. Je lepší, když se z toho vypíše, než aby prznil malé děti.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 18:50:33)
Odpovědět
Větší pochvalu mi nikdo nemohl dát. Levičák zvrací mou vinou. Jdu si nalít sklenku armagnacu na oslavu. Muhehehehe.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Octomil, 28.6.2012 17:32:38)
Odpovědět
to je velmi zajímavý postřeh... protože tak toužili po té komunistické svobodě (víc než po té žvýkačce) tak jich po pádu saigonu:
- bylo bez soudu uvězněno 1-2,5mil osob
- 100.000 - 200.000 bylo popraveno
- 50.000 zemřelo otrockou prací
- 1.000.000 byl deportován z tzv. "nových ekonomických zón"
- několik set. tisíc se pokusilo uprchnout na člunech
- z těchto 200.000 - 400.000 při útěku zahynulo
- sevevraždy a úmrtí komunisty způsobenými hladomory neuvedeny...
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(pim, 28.6.2012 17:41:56)
Odpovědět
Samozřejmě vrstvy v Jižním Vietnamu spolupracující a podporující Američany byly sankcionovány, někteří uvězněni nebo prchli do USA. To je asi produkt vítězství nebo prohry v každé válce. Češi také vyhnali Sudetské Němce.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jindra, 28.6.2012 17:46:08)
Odpovědět
a proto se tedy do koncentráků dostalo několik milionů nevinných Vietnamců z Jihu???. Byl to uplně normální třídní teror...ty ohavnej relativistickej lháři!
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(candrbál, 28.6.2012 22:47:56)
Odpovědět
pim, bubin, deda, drak, panda,,,,,,a dalsi a dalsi rudy hova.da pribyvaji. Tenhle narod s temito pitom.ci zahyne, budeme navzdy delat nekomu otroky, protoze pocet kre.tenu zacina v Cesku dosahovat toxicke hladiny. Je cas zvednout kotvy, nechat zde mistni kreteny dal slintat a zdrhnout pryc.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(pim, 28.6.2012 23:04:09)
Odpovědět
Ano candrbále, táhni do riti - a co nejrychleji.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(candrbál, 29.6.2012 6:03:15)
Odpovědět
za tebou rude ho.vado ? radsi chodim do hospody mezi normalni lidi a ne kre.teny tvyho typu
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Bubin, 29.6.2012 12:44:02)
Odpovědět
aha! tak to by se vsechno vysvetlilo.zano.natvrdla jatra i natvrdly rozum hospodskyho pivniho povalece.DDD
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(DAP, 28.6.2012 17:42:49)
Odpovědět
Žasnu, kolik je tady (po zhlédnutí filmu "Četa") zaručených "odborníků" na válku ve Vitnamu ....
Vietnamci v CR jsou samý komouši
(Jindra, 28.6.2012 17:43:05)
Odpovědět
a pro ně je agrese "osvobozeni", vraždění "převýchova", tak se nedivte.... Taky se podívejte, co tu dělají prodávají hlavně drogy a podobné ohavnosti!
Pane Roth - pište dál!
(Roman, 28.6.2012 17:51:36)
Odpovědět
ať se tady ta komunistická čeládka třeba vzteky zblázní a s nima i celá tržnice v Sapě...:-)
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Benouš, 28.6.2012 18:10:06)
Odpovědět
Co pravicových negramotů tady píše !!Ve Vietnamu padlo asi 3 miliony Vietnamců,země zničená napalmem a Orange ! Bílých nadlidí padlo bohužel jen 58 tisíc ! Co tam vlastně USA pohledávalo ?
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 18:53:59)
Odpovědět
A kolik z těch 3.000.000 byli vietnamští rolníci, povraždění Vietcongem? Troubo. A právě proto tam byli.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(12345, 28.6.2012 20:53:54)
Odpovědět
Rothe, otevři si radši zase někde železářství a nikam nic nepiš. Jsi trapnej. A co to tvoje MUHEHE? Dělal to taky tvůj táta nebo máma? Jestli ano, tak je to genetický a za to ani nemůžeš Kubo...!
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 22:20:16)
Odpovědět
Železářství? A co já s tím? A jo, vy si pletete písmena. Rott měl obchod, synku, Rott. A rodiče? Jo, smáli se. Vysmívali se. Hlavně blbcům a komoušům. Vlastně blbcům komoušům. Smích. Neznáte? To je mi vás líto.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Bubin, 28.6.2012 20:54:42)
Odpovědět
tak do troub zase jinym nadavas.
hmm.no,vedes si tu hezky.
na ja,bat,kdyz ti chybi argumentu.
myslim ze jsi uz ukazal dost.co ty a tobe podobna idividua ste zac.zano
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 22:22:50)
Odpovědět
Argumenty? Vy to slovo znáte? Zatím je tady ještě nikdo nepoužil. Takže označení Trouba je velmi, ale skutečně velmi jemné. Vaši parteigenosse používají právě zde horší. Tak si taky dejte něco jadrnýho, ať, pionýre, nejste pozadu. Chechty.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(šalom, blbe, 29.6.2012 0:35:16)
Odpovědět
Bohužel ani ty. Ty jen meleš stokrát opakované pravičácké plky a myslíš si, jaký jsi kanon.
Nejsi kanón, hochu, jsi obyčejný blbeček.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Bubin, 29.6.2012 9:40:23)
Odpovědět
ano.vidim. ze tebe a tobe podobne znalost lidu teto zeme slova a jeho vyznamu - ARGUMENT rozciluje.veru,je potom tezke takovymto prodavat vasi neogoebbelsovstinu za fakta i argumenty.nu,mas to tezke synku.az by se jden nad tobe podobnymi ustrnul. i na tricet stribrnaku ,jak vlastni kuzi zakousis, se nekdy musis nadrit...))):D)
kor kdyz ti tupi "bubinove" hazou klacky pod nohy.zano
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 29.6.2012 11:41:20)
Odpovědět
Bubinové jsou jen bzučením mouchy v parném dni a blátem u mých nohou ve dni deštivém. Chechty.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Bubin, 29.6.2012 12:31:37)
Odpovědět
ano,konecne !tot ta prava odpovoved (i tvar) nadrazeneho vyvolence.zano.
dala se cekat,kdy prijde....)))D:D:D
no,kdo se povysuje ...a td,mozna jednou poznas.
zano
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(bolševici, 28.6.2012 19:02:00)
Odpovědět
ploskolebý asiat Lenin ukázal světu jak se lží dá ovládnout tupá masa která byla ochotná vyměnit svobodu za slibované jistoty aby vzápětí neměli nic.Zlostí pokřivené bolševické ksichty a nenávist ,nic jiného jim nezbyvá.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(bubin, 28.6.2012 22:20:50)
Odpovědět
Prosim,uz nechme tyto bolseviky na pokoji
Bolsevik joana zacne co nevidet zase zyyyydovat,bolseevik roth vzteky ztraci posledni zbytky soudnosti a lze uz uplne o vsem a tech par zbyvajcich jen lapa zurive po dechu, blizko infarktu.zano,mozkova mrtvice nasim bolsanum nastesti nehrozi.none
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(candrbál, 28.6.2012 22:59:49)
Odpovědět
chlapce, ty budes uz hodne stara a vylitana Daokta, nebo spise Iljušin. Tipl bych te na nejakyho staryho komunistickýho aparatcika nebo byvaleho politruka. Dedku vy jste nam mladym, krasnym a jednou bohatym tuhle zemi uplne dokurvili. Jdu ze zoufalstvi chlastat s děv.kama a ty tu slintej dal, vylitana Dakoto. Nic jsi nepochopil a uz nepochopis.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Bubin, 29.6.2012 9:12:29)
Odpovědět
fasisticke a komunisticke "nadlidi" tveho naturelu jsem pochopil uz davno.vis?
takovy by jednoho jen obveselovali.kdyby ovsem neskodili.zano.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(candrbál, 29.6.2012 19:05:22)
Odpovědět
vylitana Dakoto, po dodelani vysoke skoly jsem tri roky nemohl sehnat praci ve svem oboru a tak jsem delal vyhazovace na zabavach a ruznych candrbalech. Dakoto, ty vis hov.no co je prace, koncem mesice shrabnes duchod deset tisic a mas vystarano, proto hajis komunisty, komunisto. Moralka ti nic nerika,vid?
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Bubin, 30.6.2012 8:00:30)
Odpovědět
co to zase meles clovece?
ja, mentalita a mozek vyhazovace (nebo treba reznika).
to te omlouva.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(joan.j, 29.6.2012 10:43:57)
Odpovědět
Stal ses vždy svolnou holkou soudruhů z politbyra dobrovolně nebo "jen" uvjedomněle držel rudá homoštětko??,

Ostatně,copak od soudruhů zm politbyra,dle tvých mentálních pro-čmoudských výlevů soudím žes tam měl těch "bratrských" vocasů nepočítatelně,hlavně černých,hnědých a žlutých.Jeden každý ovšem móóóc pogrogoví,výýŤ?
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(paulbryn, 28.6.2012 22:26:34)
Odpovědět
Frustrát a dementor a deprivant Roth exceluje,ty trapná 70letá NUlO!!!!
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 23:27:29)
Odpovědět
Dementor? NUIO? A to je co? Koukejte spát, zítra vstáváte do školy. Chechty. Jezuskote, já se ta bavím, když komsomolci vztekem fialoví. Muhehehe.
Jo, a koukejte nadávat víc, vsadil jsem se, že počet příspěvků překročí 200. :o))))))))
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(paulbryn, 29.6.2012 18:02:14)
Odpovědět
Roth je trapný ubožácký a hlavně starý kretén,jenž se vyžívá v provokacích,bez internetu je to senilní ubožáček,bývalý(chacha) židák,který se na stará dementní kolena obrací k bohu.Stejně trápný looser jako jeho kolega Paulzcynsky-také starý vzteklý 3X násobný komouš-ubožáčtí starci vybíjející si vztek na netu,vztek za to ,že až zdechnou,nikomu,ani vlastním příbuzným chybět nebudou!!
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(zaznek, 28.6.2012 22:52:38)
Odpovědět
Ale ale. Pane autore!To je stejné, jako když se postavíte před bílé plátno a začnete erudovaně a zaníceně vysvětlovat jeho červenou barvu. Není Vám trochu trapně ? A když už ta erudice tady je,- nechtěl by jste se pustit třeba do podobného rozboru situace v Libyi, nebo v Sýrii ? Ať se něco dozvíme. Ale předem upozorňuji - ať kroutíte jak kroutíte - stejně nepokroutíte.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jakub Roth, 28.6.2012 23:24:26)
Odpovědět
Jenom rudé kecy, nebo se mi ta fakta pokusíte vyvrátit? Zatím se to nikomu nepovedlo. Tak srdnatě, komsomolče.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Jan Veselý, 29.6.2012 0:40:06)
Odpovědět
Jaká fakta, ty hlupáku? Jaká fakta jsi uvedl?
Myslíš ty opsané novinářské výblitky na vymývání hlav namodralým primitivům, ty plky, co jsou v článku? To ti má někdo vyvracet?
To si fandíš.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(12345, 29.6.2012 0:41:58)
Odpovědět
Židovské plky.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(Hoam, 29.6.2012 7:32:02)
Odpovědět
Stopy americko vietnamské války jsou v té krásné zemi patrné dodnes. Tu válku narozdíl od autora netroufám hodnotit, ale faktem je, že bez pomoci tehdejšího Sovětského svazu by dnešní Vietnam neexistoval. Stačí si prohlédnou exponáty v Hanoiském vojenském muzeu. Dalším faktem je, že USA s požehnáním komunistických elit vytrvale a úspěšně Vietnam dobývá nyní.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(joan.j, 29.6.2012 16:32:54)
Odpovědět
Masové hroby NĚKOLIKA MILIONŮ (jiho)VIETNAMSKÝCH rolníků plošně vyhlazovaných VIETKONGEM si zjevně nenavštívil - třýdňje a straňycki - žádné že,prasácká KURVO bolševická
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(joan.j, 29.6.2012 10:49:13)
Odpovědět
Shrnutí komonacistických příspěvků těch těžce kriminálních (KDYBY MOHLI) vyjebanců:

1.KAŽDÝ kdo nekráká nikoliv jakási antisemitská,ale cíleně PROTIŽIDOVSKÁ A PROTIIZRAELSKÁ nenávistná a krvelačná hesla ,kde nepoklonkuje islamským fašistům je ten proklatý "ŽÝÝÝÝÝt"!
a teď pozor -
2.KAŽDÝ,kdo třýdňje,straňycki a pogrogově nekráká bolševická a rovnocená nacistická hesla proti Svobodě,Demokracii,SKUTEČNÝM LIDSKÝM PRÁVŮM A SKUTEČNÉ HUMANITĚ zosobněné USA,kdo fanaticky podporuje a neoslavuje nejkrvelačnější ,nejsmrtonosnější bolševické a fašistické režimy minulé nebo stávající je "BOLŠEVIK"(!!!!)
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(pim, 29.6.2012 12:56:49)
Odpovědět
Tato ukázka (příspěvek Joan) by mohla být přetištěna ihned do psychiatrické odborné literatury jako typický projev primitivního vulgárního de.bila. Mohl by dělat figuranta na Lékařské fakultě při výuce psychiatrie.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(joan.j, 29.6.2012 16:22:39)
Odpovědět
Omyl sráčský bolševický kriple.Zoufalým případem rudé DOMRDANOSTI nejhrubšího rázu je celá tvá zdegenerovaná familie obecních kriplů z místního hnojiště.

Aspoň to sraní drškama by jste si mohli nechat operativně usměrnit.Nějaká nadace vám to jsit ězacáluje.Nebo napiš vietnemaským pokrokovým soudruhům ty blbě vysraný rudý lejno!
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(janek, 29.6.2012 11:39:47)
Odpovědět
"Skutečná lidská práva a skutečná humanita zosobněná USA" a zapomněl jsi dodat ještě a Izraelem, to může napsat jen úplný trotl, ať již židovského, nebo nežidovského původu.
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(joan.j, 29.6.2012 16:24:34)
Odpovědět
Ale o svém hrubě SHITovském původu tu nikoho NORMÁLNÍHO přesvědčovat nemusíš kejdo bolševická.

P.S.Už ti mámu konečně sousedi zašili nebo ti dál sere po okolí další rudo/hnědé bráchy????
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(paulbryn, 29.6.2012 18:09:00)
Odpovědět
Ty mimořádně trapná zrůdo,Tebe si najdu,i když tomu nevěříš.Budeš čumět jak Ti rozkopu ten Tvůj primitivní rypák!!!
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(candrbál, 29.6.2012 21:18:45)
Odpovědět
treba se taky dockas podobne rozkopane tlamy, v hlave nasrano a do duchodu daleko, ses vul
Re: Saigon: Velká komunistická lež
(joan.j, 30.6.2012 18:07:59)
Odpovědět
Komoušskými hovny celkem rád - a zadarmo(!) vytírámm dlažbu.V tvém případě ovšem spíše strouhu v rodném kanále viď špíno smradlavá.

To vaše "praní se" v rudými tangy v gelovém bazénku před bratrskými soudruhy ze Sovjetskího svazu/Kuby/Angoly/Palestíny(.......) mě vždy velice rozesměje,Ale nebuj s enic buzíčku,na nakažené rudé buzeratny NIKDY rukou nesáhnu,i mé kanady s tím mají občas citový problem.Kde a KDY bolšánský homosráči?
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama