reklama
reklama

Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?

Autor: Jiří Kohoutek | Publikováno: 11.2.2012 | Rubrika: Polemika
Ilustrace

Podle bleskového průzkumu Median pro MF DNES prý nejvíce oslovených lidi chce vybírat příštího prezidenta z nestraníků. A proto zatím vede „nestraník“ Jan Fischer. Přijde mi, že celý průzkum je buď zaplacený nebo se redaktoři tohoto polobulvárního plátku zbláznili. Jak mohou zcela vážně napsat, že lidé chtějí mít na Hradě nestraníka a přitom uvádět jako největšího favorita bývalého komunistu Fischera? Možná se ale nezbláznili redaktoři MF DNES, ale spíš sami oslovení občané ČR.

Tímto pochybným průzkumem nejspíš MF DNES odstartovala mediální masáž, která bude hladovému lidu předhazovat bezmála rok desítky šťavnatých a řádně vypečených kandidátů. Nedávno mluvil dr. Rath dokonoe i o Jiřím Dienstiberovi mladším, který připustil před několika týdny povolební koalici s komunisty! Vedle toho ohlásila svoji kandidaturu i bývalá vzorná svazačka, podzěji mediální štěkna a dnes uvědomělá vlastenka Jana Bobošíková, která na sebe upoutala největší pozornost tím, že kandidovala na Hrad v minulých volbách – za KSČM:-).

 

Nicméně, Bobošíková by alespoň nepoklonkovala Bruselu a jakž takž hájila národní zájmy ČR. Její hrané vlastenectví sice není úplně vydařený majstrštyk, ale člověk nemůže mít nijak přehnané nároky, když se jedná o přímou volbu prezidenta, že?

 

V zájmu Bruselu a celé socialistické Evropy však je, aby se do čela České republiky postavil někdo, kdo příiš neremcá a nebude narušovat bratrskou internacionálu naší zadlužené současnosti. Někdo, kdo bude pravým opakem Václava Klause. Tím vyvoleným je Jan Fischer, bývalý komunista a bruselský vazal jak se patří.

 

Pokud by to náhodou nevyšlo s ním, tak jsou v záloze připraveni eurohujerové a věční ospalci Jan Švejnar a Karel Schwarzenberg. Prvního jmenovaného miluje lid proto, že zase on nemiluje Klause. Druhé nejmenovaného ze stejného důvodu a navíc také proto, že je „takovej boderj a lidovej“...jo a ještě také kvůli tomu, že nás nepovedou do izolace a ruské náruči, jako ten zlý a popletený prezident Klaus...

 

Mezi prostým lidem je oblíbený i šikovný podnikatel Tomio Okamura. Ten už se několik měsíců vyjadřuje na svém blogu k desítkám tématů, od stavby čističky v Mokré Lhotě, přes tání ledovců v eskymácké vesnici, až po problémy s romskou minoritou. Zejméne svým nesmlouvavým postojem vůči romskému etniku si vysloužil poměrně slušnou šanci umístit se minimálně v první pětce.

 

Nečekal bych, že to nikdy napíšu, ale mezi těmito kreaturami mi je snad sympatický i ten socialista a alkoholik Miloš Zeman. Má správný postoj vůči multikulti nesmyslům, nábožně neuctívá Brusel a v některých klíčových bodech se od socialistické internacionály odklonil. Zdravé povětří na Vysočině mu zjevně trochu okysličilo mozkové buňky. Nakonec tedy, proč ne...

 

Alkoholik Zeman, Japonec Okamura, štěkna Bobošíková...Jen, aby to nebyl bývalý komouš a bruselský vazal Fischer, případně Jiří „Flaška“ Dienstiber mladší. Mít na Hradě komunistu by byl plivanec do tváře nedávno zemřelému Václavu Havlovi i současnému prezidentu Klausovi.

 

Ale kdo ví, jak to dopadne. Lid jásá nad přímou volbou prezidenta a ještě netuší (a nebud to tušit nikdy), že prezidenta za něj zvolí triumvirát MF DNES, Blesk a Nova. Přejme si, aby to nebyl až moc velký pitomec...

 

Čtěte také:

 

Dostal Fischer euroflek za protlačení Lisabonu?

Jan Fischer se udělal v přímém přenosu

Za průšvih s fotovoltaikou může Fischer. Věděl, jak to dopadne, zlobí se Drobil

 

Klíčová slova: Schwarzenberg  | Švejnar  | Okamura
reklama
3243 čtenářů | 55 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(Kalous, 11.2.2012 7:13:18)
Odpovědět
Jejda - mít na Hradě komunistu, to by byl plivanec do tváře presidentům Havlovi i Klausovi. Vždyť titul CSc. mohl za Husáka dostat jen ten, kdo byl loajálnější než obyčejný komunista. A Havla na presidenta navrhl a zvolil jednomyslně (někdo tvrdí že na 99%) komunistický parlament. I presidentu Klausovi jednu volbu zajistili hlasy komunistů. A pochybuji že dnes by KSČM volila Fischera.
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(Fiter, 11.2.2012 8:12:13)
Odpovědět
Hejtmanství zřejmě způsobilo Ráthovi duševní poruchu.Navrhovat Diensbiera mladšího může jedině idiot.Kdo byl nedávno tento chlap? Nikdo nula.Žil ve stínu svého vypitého tatíka bývalého komunisty kterého strana vykopla a z notorika se stal přes noc stal bojovník proti komunismu.Pokrytec k pohledání.To by tomuto už takhle dost zparchantělému státu chybělo, aby nám
potomek Jirky Flašky dělal prezidenta.
Re: Kdo platí MF DNES za to, KDO ASI MŮŽE BÝT
(SMĚJÍCÍ SE BESTIE 2, 11.2.2012 10:18:16)
Odpovědět
JUDr. Jiří Dienstbier ml. ? Absolvent Právnické fakulty UK, advokát činný ve svém oboru,senátor a " nová krev " v politice (ČSSD)! A KDO JSI TY ?
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(Šoumen, 11.2.2012 17:17:39)
Odpovědět
Fiter na hrad !!!!
Klausové při prezidentské volbě,bude asi vadit její minulost ...
(Kareš Milan,historik, 12.2.2012 21:44:10)
Odpovědět
Velmi vtipný byl návrh manžela Livie Klausové,že by mohla kandidovat i jeho manželka.Nakonec má určité zkušenosti.Za vlády jejího manžela,seděla v mnohých dozorčích radách
velkých společností.Jenom nevím,jak by to přijala veřejnost,když je známo,že Klausová pochází z rodiny vysoce postaveného komunistického funkcionáře.
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(Václav, 11.2.2012 14:02:08)
Odpovědět
Jaký je rozdíl mezi Fišerem a Klausem, oba jsou Csc, jeden komunista druhý synáček zarytých komunistů. Možná Fišer nebude dělat tolik ostudy jako Klaus
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(PRESIDENT, 11.2.2012 7:55:33)
Odpovědět
PRESIDENTEM bude FISCHER.Má všechny předpoklsdy. Lidi nejsou hloupí!!! Žádná média neovlivní rozumné lidi.
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(SOUHLASNÝ, 11.2.2012 8:02:31)
Odpovědět
NAPROSTO s FISCHEREM souhlasím.Je vzdělaný,má přehled,není namyšlený a arogantní. Jsem rozhodnuta(rovněž občané z mého okolí),že budeme volit FISCHERA a žádná média nás neovlivní!!! Za těch 22 roků,máme všechny ostatní kandydáty PŘEČTENÝ!Víme co se dá od nich očekávat (Sobotka,Němcová,Zeman...).
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(Jirka, 11.2.2012 9:21:58)
Odpovědět
Pravda, když můžou mít frantíci v čele státu maďarského Žida, tak my komunistického. Má velkou výhodu - umí bruseli lízat řiť, držet hubu a krok a nikdy nic nedokázal. A jak známo -kdo nic nedělá, nic nezkazí! Že, soudruzi?!

Prostě prezident, kterého by nám celý svět tiše záviděl.
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(G.Klein, 12.2.2012 15:22:12)
Odpovědět
Aby nedošlo k mýlce - on toho s EU za své minikariéry podepsal celkem dost, akorát se nám s tím nechlubili. Do Brusele jezdil pro instrukce, ždímajíc pokorně jarmulku, skoro každý týden.
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(maky, 11.2.2012 11:12:45)
Odpovědět
Nikdo neplatí, bohužel v porovnání s ostatními jmény, vysoko vyčnívá. A že byl komunista. To byli v jeho genaraci všichni, kteří chtěli nebo byli pověřeni k vedoucím funkcím. Ti, kterí nevstoupili do strany se nikdy nikam do vedoucí funkce nedostali. I Klaus byl v jístou dobu komunista. Prostě tak to bylo. Reprezentovat bude asi dobře, i když neočekávejme nějaké zázraky, prezidentské pravomoci jsou u nás poměrně malé a možná že budou ještě zmenšeny.
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(tazzz, 12.2.2012 13:22:34)
Odpovědět
VŠECHNY průzkumy tohoto typu jsou někým zaplacené a je úplně jedno, zda je zadává MF Dnes nebo třeba server Aktuálně.cz.Dělají se přeci proto, aby nerozhodní voliči věděli, kterak bude údajně volit většina.A voliči to v tomto případě nemají tak snadné - T.Okamura se zřejmě na hrad nechystá a na Švejnara není snad ani nikdo zvědavý, takže to bude zase boj politiků a ani jeden z nich není dokonalý.Na druhé straně takoví syčáci jako naši Vaškové to nejsou ani náhodou.
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(snufina, 11.2.2012 11:56:39)
Odpovědět
Fůj tajbl, hnus!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(Jindra, 12.2.2012 11:43:55)
Odpovědět
Ty a tvé okolí jste z Chánova? Slušně vymytý mozek.
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(felix.julec, 12.2.2012 15:23:28)
Odpovědět
A JEŠTĚ KDYŽ MEDIA ZATLAČÍ,TAK MÁ Z 80% VYHRÁNO."DEMOKRACIE JE HOLT DEMOKRACIE."(Vlivné skupiny už dávno mají kandidáta-téměř vítěze vybrána.Nebojte se v tisku a TV nám teď budou favorita každodenně přiměřeně dávkovat).Bude to jak na Zelném rynku;kdo dá víc zvítězí.
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(marek, 12.2.2012 22:21:24)
Odpovědět
Přesně tak. A konečně skončí to utlačování romů. O to se postará jeho syn,který radí Panu Kocábovi, jak proti těm zlým pravicovým extrémistům. Ti dostanou po právu doživotí a romové vyšší dávky,tak jak si zaslouží.
Fischer na hrad (a mladý na min.spravedlnosti!
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(Fiter, 11.2.2012 8:25:07)
Odpovědět
Hlavně by si lidé-voliči měli vzpomenout,že tento hřbetní ohýbač nic neudělal s fotovoltaikou,kterou v r.2005 prosadili socialisté a všichni díky Fischerovu nicnedělání platí drahou el.energii.Tato figura neschopná samostatného života,že by nám měla dělat prezidenta?Tak to snad bude lepší Pepek Vyskoč.
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(NESOUHLS, 11.2.2012 8:45:22)
Odpovědět
FISCHER, bohužel musel respektovat zlodějské politické strany. Měl obě ruce svázané a přesto se snažil udržovat princip slušnosti, jak to nejlépe šlo. Kolikrát na něm bylo vidět, jak je politiky otrávený,jak by to dělal jinak - LÉPE. Jenže nemohl projevit svůj intelekt nad hromadou nevzdělaných IDIOTŮ!!!
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(bublifuk, 11.2.2012 9:53:01)
Odpovědět
Tak proč to nepoložil? Držel se koryta jak hov.. košile. Je to převlékač kabátů, špinavec bolševickožidovský.
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(maky, 11.2.2012 11:19:15)
Odpovědět
Bohužel i teď jako prezident moc nezmůže, tedy pokud bude zvolen, pravomoci prezidenstké jsou již dnes poměrně malé. Zlodějským praktikám poslanců nezabrání, jen může vetovat, ale oni mohou i prezidenské veto přehlasovat. Což je nešvar systému. Všude jinde veto znamená, že se zákon vrací k přepracování a bez toho nemůže být znovu projednáván. Ne že bude přesto schválen, jako se děje u nás. Toto dělal často prezident Havel, ale bohužel, zvrátit to kvůli na hlavu postavenému zákonu nemohl.
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(Šoumen, 11.2.2012 17:20:23)
Odpovědět
Když je politicky otrávený, tak proč se tam cpe.
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(Jana, 11.2.2012 17:24:56)
Odpovědět
Přesně, jeden konkretní důvod a takových by se našlo mnohem víc. Nevím proč vždycky premiér překlenovací vlády (dříve Tošovský) sklízí tolik sympatií. Stačí přece sledovat po skončení jejich mandátu, co všechno se dostávalo na světlo boží. Asi jsme nepoučitelní.
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(Brabec, 11.2.2012 13:08:44)
Odpovědět
K Fischerovi: mám výhodu, znám jej z dob bolševiků. Pak jsem jej ztratil až o něm čtu znovu od dob Topolánka. Vážení: Fischer byl nomeklaturní kádr UV KSČ, hajzl, šmejd, kariérista a bezcharakterní hajzl. Kurvil se se svou sekretářkou (dneska je to jeho druhá žena Dáša). A jako správný šmejd, kurví se teď se svojí nynější sekretářkou. V životě mu o nějakou ČR nešlo, teď jede na vlně židů (je to výhodné). Varuji všechny, aby 2x přemýšleli, než takový lidský odpad, jako je Fischer volili!!!
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(julián, 11.2.2012 17:20:06)
Odpovědět
Kriste pane, už to začíná. Nic osobně proti němu nemám, jen to vlezdopr... EU. Ona nestačí samotná soc.demokracie s touto vlastností, ještě i president. Až bude náš stát stamiliardovými injekcemi "zachraňovat" krachující jižní evropské státy z našich kapes, to už se vám to moc líbit nebude. /Potom nebrblete.
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(DAP, 11.2.2012 8:56:06)
Odpovědět
Mě ani tak nezajímá, zda Fišer byl či nebyl komunistou. Pro mě je nepřijatelný pro jeho slizkost, kývalství, průměrnost, nečitelnost, obecnost a přizdis.ráčství.
No a k té MF DNES - to je jasné, že v daném způsobu volby prezidenta budou vybírat hlavně média !
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(Jeeves, 11.2.2012 9:12:04)
Odpovědět
Bohužel, Vámi popisované vlastnosti jsou nejvhodnější do života a kariéry. Takže pokud již sázkové kanceláře mají sázku na prezidenta v nabídce, klidně si můžete na Fischera vsadit rodinné úspory. Průměrnému voliči, protože sám je také takový, bude F. imponovat.
Re: Kdo platí MF DNES za to, SMUTNĚJŠÍ JE,
(SMĚJÍCÍ SE BESTIE 2, 11.2.2012 10:23:24)
Odpovědět
že mediální masáž tímto začala a od " sametu " měla zatím VŽDY úspěch !
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(DAP, 11.2.2012 10:30:44)
Odpovědět
Ano, máte pravdu.
V tomto ohledu je Fisch(š)er vskutku favoritem. Ale třeba takový Švejnar je za ním jen ve velmi těsném závěsu.
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(felix.julec, 11.2.2012 10:07:47)
Odpovědět
P.Kohoutkovi se zase vyvedl článek.Snůška žvástů,aby rozproudila pitomou nic neříkající debatu.Na volbu nového presidenta je ještě nějaký ten pátek čas.Do té doby se ještě objeví další sestava kandidátů.Tyto prdy považuji za předčasné.A výsledek?Pokud někdo jen chtěl poplivat některé známé osobnosti,tak se mu to povedlo.
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(felix.julec, 11.2.2012 10:10:46)
Odpovědět
PARDON:Pořád se nechtělo"vložit"tak jsem klikal 3x a tak to dopadlo.
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(Pavel Skeptik, 12.2.2012 19:05:50)
Odpovědět
Klidně pětkrát kuře! Hlavně, že to sedí!
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(felix.julec, 11.2.2012 10:07:51)
Odpovědět
P.Kohoutkovi se zase vyvedl článek.Snůška žvástů,aby rozproudila pitomou nic neříkající debatu.Na volbu nového presidenta je ještě nějaký ten pátek čas.Do té doby se ještě objeví další sestava kandidátů.Tyto prdy považuji za předčasné.A výsledek?Pokud někdo jen chtěl poplivat některé známé osobnosti,tak se mu to povedlo.
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(DAP, 11.2.2012 10:40:32)
Odpovědět
Obávám se, že my nemůžeme mít žádného "normálního" prezidenta, protože nejsme ani "normální" republikou (většina veřejnoprávních věcí je tady absurdně naopak, než jak by mělo být a máme v tom dlouholetou tradici).
Takže by na Hradě klidně mohla zasednout třeba Anička Škrlová - kvalifikaci (vězení) už na to má, mediální pozornosti se také těší v dostatečné míře, v podstatě nikomu nevadí, nikoho neohrožuje (tj. ničí koryto) a je velmi pružná a tvárná v názorech. Je v podstatě ideálním kandidátem
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(Humpolák, 11.2.2012 12:45:18)
Odpovědět
Já navrhuji rodáky z Humpolce Hliníka a klokana rudokrkého Vendelína. Vendelín for president.
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(Humpolák, 11.2.2012 12:50:17)
Odpovědět
Ta Anička také není špatný nápad - už ve 13 letech byla mimořádně vzdělaná, znala jazyky (chytili ji asi až v Norsku) a dokázala řešit vyskoškolské matematické úkoly - např. integrály a matice. I ten Vendelín je mimořádně chytrý - pochází z Austrálie, rouzumí jazykům (jen mu není rozumět) a 3 týdny dokázal při útěku unikat rojnicím policajtů, hasičů, dřevorubců a dokonce unikl i jednomu hajnému s cvičeným foxterierem, sám se dobrovolně vrátil k majitelce.
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(felix.julec, 11.2.2012 18:01:44)
Odpovědět
Co natom,že mu není rozumět.Šlafbergrovi bez tlumočníka taky člověk nerozumí a přesto to dotáhl až na ministra zahraničí.Naše republika je země neomezených možností.
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(koule, 11.2.2012 14:58:10)
Odpovědět
Ukazuje se, jak obrovské personální,odborné a osobnostní prázdno je za prezidentem Klausem, velmi vzdělaným člověkem s pevným názorem a schopností si za ním stát.
Re: Kdo platí MF DNES za to, TO JE MYŠLENO JAKO VTIP, ŽE !
(SMĚJÍCÍ SE BESTIE 2, 11.2.2012 16:31:52)
Odpovědět
" Narcis " Klaus ", teoretik, nikdy nepracující v praxi( max. jako bankovní úředníček, " dojící režim jak to jen šlo ) jediné co se mu povedlo, vznik ODS a zpackaná privatizace ( útěk před právníky )! Stovky lepších a morálně vyspělejších najdeme, jen hledat, nenechat si vnutit někoho médii.
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(Šoumen, 11.2.2012 17:31:00)
Odpovědět
Stejný blábol od Kohoutka, jako od Streita, který by tam měl rád Klivii Klausovou. Tak 8 let Klivie, pak třeba 8 let synátor junior, se zmačkanou držkou, pak třeba 8 let Klausí vnouček, no a pokud by nevymřeli po meči tak Klausové navěky. To by Streitovy a ODS dobře vyhovovalo, to by se celá léta kryly zlodějiny. Byl by to ale stejný pech jako ten slizácký židák Fišer.
No ale mediální oblbování za Fišera zvítězí, nebojte. Jedině že by lidi nebyli ovce a zvolili by třeba toho Vendelína.
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(Humpolák, 11.2.2012 19:42:06)
Odpovědět
Paní magistra farmacie, majitelka Vendelína I. rudokrkého (pro ODS modrokrkého, pro ČSSD oranžovokrkého) by ho mohla přihlásit do volební presidentské kampaně jako nezávislého skokana klokana. Má výhodu - při podepisování mezinárodních smluv může schovat kradené propisky do klokaní kapsy a nikdo ani reportéři si toho nevšimnou.
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(Šoumen, 12.2.2012 7:54:13)
Odpovědět
Ještě musíme počkat, jestli se pro lidovce nestane Vendelínem černokrkým, no a pak mu můžeme sehnat 50 tisíc podpisů a bude hotovo. Ale s těmi pery v klokaní kapse bych asi ještě počkal. Když by měl mládě, tak aby se mu o ty pera nepopíchalo. Spíš by mu vděční občané koupili nějaký batoh, nebo alespoň ledvinku. A právě poradce by mu mohla dělat paní magistra.
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(Pavel Skeptik, 12.2.2012 18:47:49)
Odpovědět
prominte Showmanne, vite co to jsou volby?
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(Šoumen, 13.2.2012 11:27:14)
Odpovědět
Ano, vím. Volby jsou něco, co tu opravdu u nás je. Ale svobodné volby ty tu nikdy nebyly a nebudou, i když se to tu tak prezentuje.
Také se vás zeptám: víte vy vůbec co je sranda?
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(Štastný Jim, 12.2.2012 21:22:14)
Odpovědět
Sorry,
ale nazývat někoho slizským židákem svědčí o nedostatku inteligence,studu a absenci slušného chování.Lidé se dělí na slušné,neslušné a ty kteří mezi těmito poly oscilují.Existují slušní Židé,Romové,Černoši a Čínané stejně jako Češi.Vylučovat kohokoliv kvůli rase ze společenství slušných je hulvátství a zavání primitivismem i když ho produkuje jakýsi "Šoumen".Ideologie nenávisti k jiným rasám přinesla v historii hory mrtvých a umučených.
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(Pavel Skeptik, 12.2.2012 9:30:48)
Odpovědět
Když tak sleduji některé kandidáty, tak nevím jestli nebude nejlepší zrovna "odevzdat osud Českého národa do rukou Velkého commrade commissaire Žužu Manuela a požádat o vyslání říšského, pardon, unijního protektora"...
Ale mám pocit,že to už tady bylo! :-(((
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(G.Klein, 12.2.2012 15:19:34)
Odpovědět
Lidi si pletou pojmy "slušný" a "poslušný" :)

http://filepost.com/files/e833b68m/fischer05.jpg/
Odpovi mi nekdo?
(Eber, 12.2.2012 16:05:06)
Odpovědět
Na diskuzich o kandidature Jana Fischera jsem se setkal s hodne prispevky se stejnou vyhradou ke kandidatovi, a sice ze je sionista a bude skodit nasemu narodu. Vysvetli mi prosim nekdo, co to znamena sionista obecne a potom ve vztahu k nasemu narodu zvlast. Dekuju predem za odpoved. (Omlouvam se nemam tady diskritiku).
Re: Odpovi mi nekdo?
(Šoumen, 12.2.2012 17:22:38)
Odpovědět
Sionista je konkretne zid, jako vy Ebere a prominte, taky nemam diskritiku.
Re: Odpovi mi nekdo?
(Pavel Skeptik, 12.2.2012 18:45:33)
Odpovědět
Sionista je takový od ABBláboly vymyšlený žídák, který pomocí Bilderbergu, NWO, Rockefellera ovládá všechny ilumináty a ohrožuje nebohé Čecháčky před vyvětráním od jejich národních prdů!
Protože už protokoly sionských mudrců na to upozorňovaly a baťka Džugašvili si to myslel taky a genosse Schickelgruberovi prohráli válku!
Jo, ještě schválně tahá muslimy do Evropy a radikalizuje je!
A na psychinách celého světa zavedl kouli na klice i zevnitř místnosti!
Re: Odpovi mi nekdo?
(Pavel Skeptik, 12.2.2012 18:50:47)
Odpovědět
...já zapomněl ještě na Židozednáře!
Hlavně aby zbyl nějakej katolík, ten snad v podezření nebude! Nebo ano :-)))
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(Štastný Jim, 12.2.2012 21:07:15)
Odpovědět
Sorry,
ale skoro každý z nás si s minulým režimem zadal.Lidé kteří to někam chtěli dotáhnout,byli ke vstupu do KSČ víceméně dotlačeni.Chtěli lepší posty,vzdělání pro své děti,vyjíždění za železnou oponu atd.A co my ostatní nebyli jsme náhodou v LM,PSVB,STB.Policii,Armádě a dalších organizacích poplatných režimu?Neomlouvám pana Fischera ale je to jeden ze slušných lidí,kteří nezvlčili.A co ti naši úspěšní kteří v chvatu zahodili rudé knížky a stali se úspěšnými budovateli kapitalistických zítřků
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(SamOpal, 13.2.2012 4:50:08)
Odpovědět
Ne,není tomu tak!
Pan Fišer rozhodně není slušný člověk.
Udělám obrovský ústupek:
A to ne proto,že byl členem KSČ.Ale proto,že byl NOMENKLATURNÍ KÁDR KSČ!
A mezi takovými je nebetyčný rozdíl.
A ještě něco.
Znám spousty lidí,kteří k vůli svému přesvědčení tyto své kariery i vzdělání a nakonec prakticky i svoje životy obětovali.
A nikdy do Strany nevstoupili!
Toto byli a jsou slušní lidé.
A ne Fišer.
Počítám,že až přijdou číňani,"slušnému" člověku Fišerovi se jako jednomu z prvních zeši
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(SamOpal, 13.2.2012 4:53:57)
Odpovědět
zešikmí oči!
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(Roztoč, 12.2.2012 21:47:06)
Odpovědět
Ubozí pravičáci!Navrhněte za presidenta vyhuleného Kuberu!Aby byl klid!
Re: Kdo platí MF DNES za to, aby prosazovala „nestraníka“ a bývalého komunista Fischera na úřad prezidenta?
(AAC, 13.2.2012 18:14:40)
Odpovědět
článek je částečně zmatený a ty pravopisné chyby dělají jen ostudu.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama