reklama
reklama

Houby svoboda na internetu. To chce jen lůza dál beztrestně plenit a krást!

Autor: Jiří Kohoutek | Publikováno: 30.1.2012 | Rubrika: Polemika
Ilustrace

Nějak si lámu hlavou, proč tolik lidí podporuje nebo přinejmenším sympatizuje s Českou pirátskou stranou. Ještě více mě nadzvdihla podpora levičáckých hochštaplerů, kteří se skrývají za maskou „Anonymous“. V Polsku se jim a především pak firmám, které si udělaly byznys z nelegálního stahování, podařilo dokonce vyvolat bouřlivé demonstrace. Chápu, že lidé chtějí všechno zadarmo, ale takhle svět prostě nefunguje.

Ha ha, prý tady jde o svobodu internetu. Všemi různými svobodami se dnes ohání spoustu užitečných idiotů. Vedle akademiků a poblázněných študentíků se dnes jedná o údajné ohrožení svobody na internetu. Přitom jde pouze o to, že by lidé neměli krást produkty, které někdo vymyslel/vyrobil/nahrál atd.

 

Proč se někdo domnívá, že má právo si zadarmo stahovat muziku? Proč si myslí, že její autor je snad povinen mu své pracně nahrané písničky poskytnout zadarmo? Tento způsob uvažování se nazývá anarchie či také komunismus.

 

Vzdělání není zboží, zdraví není zboží a teď už asi i produkty ke stažení na internetu nejsou zbožím. Chátra z celého světa si myslí, že má nárok získat vše zdarma. Asi jako Mongolové, když plenili a kradli všude, kam přišli.

 

Po celé Evropě se zvedla vlna kritiky na zákon, který nese název ACTA. Prý se snaží mocní současného světa omezit naše práva a svobodu na internetu. Tak tomu se můžu jenom smát. Demonstrace se valí Evropou a za nimi stojí pomatení levicoví aktivisté a především firmy, které provozují servery sloužící k nelegálnímu stahování.

 

Já osobně si nestahuji ani hudební CD, ani porno, ani nic jiného. Pokud po nějakém CD tak toužím, koupím si jej. Nejsem asociál, abych je musel krást a pokoutně si je stahovat pod lampičkou a za zataženými roletami.

 

Nelegální stahování je prostě zločin, z toho se žádnými kecy o svobodě na internetu nevymluvíte, piráti a všichni ostatní, kdo burcujete k nepokojům.

 

Tuhle svobodu, o které mluví tohle stádo pacholků, rozhodně nechci. Svoboda, kde je popíráno soukromé duševní vlastnictví, je pouze anarchie a komunismus.

 

To už tady bylo a všichni víme, jak to dopadlo.

 

Čtěte také:

 

Internetová svoboda a cenzura v ČR

 A je to tady. Namlsaný Sarkozy chce kontrolovat internet! 

Vypne Obama internet?

 

 

reklama
2441 čtenářů | 19 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Houby svoboda na internetu. To chce jen lůza dál beztrestně plenit a krást!
(Aron Hammer, 30.1.2012 3:14:57)
Odpovědět
Stahovanie hudby a filmov pre osobnu potrebu pokial viem nie je NELEGALNE tak prosim Vas nesirte tu lzi...Vy ani nevie kto sme ani zaco bojujeme...

We are Anonymous.
We are Legion.
We do not forgive.
We do not forget.
Expect us
Re: Houby svoboda na internetu. To chce jen lůza dál beztrestně plenit a krást!
(Vin, 30.1.2012 7:58:34)
Odpovědět
Levičáčtí Anonymous... hlavně, že je v tomto podporují Svobodní.
Re: Houby svoboda na internetu. To chce jen lůza dál beztrestně plenit a krást!
(Inty, 30.1.2012 8:27:03)
Odpovědět
Nevím jak pan autor, ale já rozhodně kontrolu pošty považuji za omezování osobní svobody. Máme ze zákona právo na dopisní tajemství. A to že chce "lůza" beztrestně krást. To se vám povedlo. Vy si opravdu myslíte, že každý, kdo něco stáhne by si to jinak koupil? Opravdu jste tak naivní? ... Pirátů co by bylo ochotno si to koupit je stěží 5% z celkového počtu. Ať už na koupi předražených nesmyslů nemají nebo zkrátka nejsou ochotni koupit zajíce v pytly. ...
Re: Houby svoboda na internetu. To chce jen lůza dál beztrestně plenit a krást!
(Myš, 30.1.2012 9:04:22)
Odpovědět
Co to je za blábol, ten autor vůbec nepochopil (nebo pouze opsal argumenty politiků), že se jedná o zásadní průlom do svobody média, omezení občanské svobody a zásadní vstup do soukromí lidí. Cenzura, špiclování a rozhodování co je správné nemá nic společného s "bojem" proti pirátství. Manýry totality se nám pěkně po krůčcích, silně zmutované vrací do života.Za pirátství bych spíš označil vnucování nevyžádané reklamu, odesílání údajů o uživateli a počítačích atd.
Re: Houby svoboda na internetu. To chce jen lůza dál beztrestně plenit a krást!
(Šoumen, 30.1.2012 10:11:51)
Odpovědět
Stahování filmů a hudby pro vlastní potřebu není zakázáno. Pán lže a někomu to vyhovuje. Přijde na to tehdy, až nebude moci takový článek na Internetu umístit. I když tyto patolízalské články budou asi na Internetu v převaze. Je tedy až s podivem, že třeba platím výpalné panu Petru Jandovi který vlastní OSE, za každé médium, papír, tiskárnu, HDD a flash disky, na které si dávám své fotografie a videa a tiskárnu nepoužívám na to, abych si tiskl knihy, ale ne své dokumenty, které potřebuji.
Re: Houby svoboda na internetu. To chce jen lůza dál beztrestně plenit a krást!
(Šoumen, 30.1.2012 10:20:36)
Odpovědět
Není v tomto uplatňována kolektivní vina? Stylem všichni občané porušují autorská práva, tak je omastíme ještě před tím, než něco stáhnou?
Pokud autorovi uniká to, že smlouva ACTA byla do nedávna velice utajována před občany, tak mu i uniká proč, a tou bude právě cenzura Internetu. A až mu na letišti prolezou notebook, přehrávač MP3 a telefon a prohlásí, že tam má nelegální obsah a vše mu zabaví a zničí bez náhrady, pak mu to asi dojde.
Re: Houby svoboda na internetu. To chce jen lůza dál beztrestně plenit a krást!
(Jeeves, 30.1.2012 11:39:13)
Odpovědět
Nejen kolektivní vina, ale presumpce viny!!! Zhovadilost v civilizovaném světě až neuvěřitelná!!! A to nejsem žádný "pirát". Je to totéž jako kdybychom platili pokutu předem za překročení rychlosti v obci, protože je tady ta možnost, že to jednou uděláme. Šílené!
Re: Houby svoboda na internetu. To chce jen lůza dál beztrestně plenit a krást!
(III, 30.1.2012 13:50:46)
Odpovědět
A to nepočítám, že vzhledem k poplatkům, které platím z každé tiskárny, z každého prázdného CD či DVD, z každé fotokopie vlastního vysvědčení či jiných dokumentů, které po mně každou chvíli někdo chce, z každé flešky, kterou mám pro ukládání svých vlastních prací, svých vlastních fotografií a podobně, mám to stahování čehokoliv zatraceně předplaceno na dlouhá léta dopředu.
Re: Houby svoboda na internetu. To chce jen lůza dál beztrestně plenit a krást!
(Šoumen, 30.1.2012 17:10:33)
Odpovědět
Souhlas.
Re: Houby svoboda na internetu. To chce jen lůza dál beztrestně plenit a krást!
(novvla, 30.1.2012 10:36:42)
Odpovědět
Lůza již nás okrádá ve velkém,když musíme platit z každého koupeného,prázdného CD a DVD odvod autorskému svazu.Mám za to,že mám předplaceno a tudíž si mohu kopírovat co chci!
Re: Houby svoboda na internetu. To chce jen lůza dál beztrestně plenit a krást!
(fiskus, 30.1.2012 11:00:56)
Odpovědět
Nevím kde vzal autor článku měřítko na posuzování kdo je a kdo není lůza.Podle mně je lůza a póvl novinář,který píše na objednávku takové články jako je tento.
Re: Houby svoboda na internetu. To chce jen lůza dál beztrestně plenit a krást!
(Václav, 30.1.2012 12:36:56)
Odpovědět
Máte naprostou pravdu. Ten kdo ten článek napsal je ta největší lůza. Nikdo se ho neprosil, aby svá duševní vlastnictví dával na internet. Pokud je tam dal, tak čemu se diví. Má-li potřebu svá díla chránit, tak ať je necpe na internet.
Re: Houby svoboda na internetu. To chce jen lůza dál beztrestně plenit a krást!
(Kalous, 30.1.2012 13:03:51)
Odpovědět
Přesně tak. Souhlas.
Re: Houby svoboda na internetu. To chce jen lůza dál beztrestně plenit a krást!
(Krištov, 30.1.2012 13:27:15)
Odpovědět
Juro zapni mozek a dej si studenou sprch poněvadž mráz ti nestačí
Re: Houby svoboda na internetu. To chce jen lůza dál beztrestně plenit a krást!
(Edit, 30.1.2012 13:32:36)
Odpovědět
Tak jste nám přeříkal, co vám předžvýkala "podplacená" média... Děkujeme za shrnutí a teď se běžte zastřelit...
Re: Houby svoboda na internetu. To chce jen lůza dál beztrestně plenit a krást!
(roman, 30.1.2012 15:47:11)
Odpovědět
Autor je tak trochu idiot, ze?
Re: Houby svoboda na internetu. To chce jen lůza dál beztrestně plenit a krást!
(Jirka, 30.1.2012 15:58:13)
Odpovědět
Autor jistě idiotem nebude. Někteří jednodušší jedinci ovšem nepochopili rozdíl mezi nabídkou některých umělců, kteří legálně umožňují bezplatné stahování SVÝCH písní ze SVÉHO webu a lumpů, kteří koupené CD nahrají na nějaký server a BEZ VĚDOMÍ A SOUHLASU AUTORA je nabídnou komukoli k bezplatnému stáhnutí.

Pokud by ti nejvíce protestující byli schopni vlastní tvorby a investovali by svoji invenci, úsilí a peníze do vytvoření hudebního díla -na které straně barikády by asi stáli? Můžeme hádat
Re: Houby svoboda na internetu. To chce jen lůza dál beztrestně plenit a krást!
(Šoumen, 30.1.2012 17:13:53)
Odpovědět
No asi bychom určitě nebyli v OSA, protože jsme dobře vychováni a považujeme výpalné za nemorální.
Re: Houby svoboda na internetu. To chce jen lůza dál beztrestně plenit a krást!
(polod, 7.2.2012 11:35:16)
Odpovědět
Bláboly jako je toto tento server ztrácí reputaci.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama