reklama
reklama

Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...

Autor: Jan Koucký | Publikováno: 26.1.2012 | Rubrika: Polemika
Ilustrace

Vláda premiéra Petra Nečase odsouhlasila půjčku Mezinárodnímu měnovému fondu ve výši 38 miliard korun. Tato částka je primárně určena na záchranu eura. Rád bych se ctěných pánů ministrů dotázal, zda jsou skutečně přesvědčeni o tom, že hlasovali v souladu se zájmy České republiky?

Je vcelku paradoxní, že hlavním propagátorem úvěru byl ministr financí Kalousek. Právě správce státní pokladny by měl být tím, který bude proti vyhazování peněz z okna hlasitě protestovat. Miroslav Kalousek je snad všechno ostatní jen ne dobrý ministr financí. Jak je možné, že nejlepšímu ministru financí se nedaří snižovat rozpočtové schodky? A jak je možné, že v době vysokého zadlužení je to ministr financí, který lobbuje za nasypání 90 či 38 miliard korun do černé díry jménem eurozóna?

 

Poslední dobou mám pocit, že pan Kalousek není ministrem ve vládě Petra Nečase, ale je členem kabinetu Angely Merkelové.

 

Miroslav Kalousek říká:“ Česko čerpá z fondů Unie od roku 2004 čistých 175 miliard korun, považoval bych proto za nemravné a nemorální se na pomoci nepodílet.“ A druhým dechem Kalousek dodává, že pokud bankovní rada centrální banky půjčku zamítne, předloží vládě do měsíce jiné řešení, jak půjčku poskytnout.

 

Jistě, pane ministře, zvýšíme schodek, ať mají naše děti a děti našich dětí co splácet. Pan ministr nám ale jaksi zapomněl prozradit, kolik od roku 2004 Česká republika do Bruselu poslala a kolik jsme zaplatili ze státního rozpočtu jako spolufinancování těchto 174 miliard?

 

Snad každý z nás již měl tu čest setkat se s projekty, které spolufinancuje Evropská unie. A snad každý z nás nad jejich smyslem a cenou nevěřícně kroutil hlavou. Smysl se raději nepokoušejme hledat. A že je cena vysoká? Poděkujme bruselským směrnicím.

 

Eurohujeři se nás snaží přesvědčit, že bez bruselských fondů se v České republice nepohne ani stéblo trávy. Jsem si jist, že nečerpání peněz z evropských fondů by mělo za následek pouze to, že řada firem, které jsou napojené na bruselské penězovody, by ukončila svou činnost. A něco takového rozhodně nelze považovat za tragédii.

 

Vládní koalice přesvědčuje prostý lid, že je nutné škrtat a zvyšovat daně, abychom nedopadli jako Řekové. A ta samá vláda financuje záchranu něčeho, co zachránit ani nelze. Dluhy eurozóny jsou nesplatitelné. Nyní nechme stranou, zda jsou škrty a vyšší daně tím správným receptem na oživení hospodářství a vyrovnané rozpočty.

 

Celkem MMF půjčí Bruselu 200 miliard eur. Zamlčovanou realitou však je, že jen italské dluhopisy, které musí Řím letos zaplatit, daleko přesahují výše zmíněnou půjčku MMF.

 

200 miliard euro nezachrání. Tato částka jen umožní Bruselu získat čas, aby dokončil přípravy federativního uspořádání Evropské unie.

Navíc chod institucí EU stojí 8 miliard ročně. Tak co třeba v rámci úspor zrušit Evropský parlament?

Je pro mě zklamáním, že česká vláda povýšila zájmy Bruselu nad zájmy České republiky. Nečasův kabinet je zralý na odvolání.

 

Smutnou realitou naší současnosti však je, že nevidím relevantní náhradu za současnou vládní partičku. Konzervativní pravice fakticky neexistuje. Různé pravicové straničky, jako například Svobodní, představují skanzen konzervativismu než relevantní politickou sílu. A levice ta netuší či tušit nechce, co jsou skutečné zájmy České republiky. Česká levice pouze velmi dobře ví, co je německým zájmem.

 

Právě probíhající evropská dluhová krize jasně ukazuje, jak špatně je na tom česká politika. České politické strany jen vyhlížejí teplá místečka v Bruselu a na zájmy vlastní země kašlou. Je nejvyšší čas vyjádřit svou nespokojenost tím, že nebudeme volit zavedené politické strany a zkusíme dát šanci jiným. Jen musíme dát pozor, abychom naší volbou nekatapultovali do horních pater české politiky něco podobného jako Věci veřejné.

 

Současně od neparlamentních pravicových stran žádejme, aby začaly intenzivněji komunikovat s veřejností. Vždy jsem si myslel, že zakladatelé stran a hnutí mají ambici podílet se na řízení naší země. Z řady neparlamentních stran a hnutí mám pocit, že slouží pouze jako místo pro trávení volného času. Není to trochu málo?

 

Čtěte také:

 

Zbabělý kvazikonzervativec Nečas

Nečas prý nevěděl, kolik berou jeho podřízení. Jak dlouhou budeme tuhle bandu "sedřených koní" sponzorovat?

Kalousek smlouvá jako na trhu. Nic nepochopil. Nepůjčit MMF na záchranu eura ani korunu je otázkou principu

Klíčová slova: Merkelová  | Miroslav Kalousek  | Petr Nečas
reklama
3157 čtenářů | 48 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(Brabec, 26.1.2012 1:19:57)
Odpovědět
Je třeba, aby se Suverenita Jany Bobošíkové spojila s SSO. Každý muí trochu ustoupit, ale jde přeci o cíl - a ten je společný. Je nutné svalit ODS, TOP i ČSSD.
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(puk, 26.1.2012 8:18:26)
Odpovědět
S paní Bobošíkovou absolutní souhlas! Kéž by si lidé uvědomili, jak strašně jsme po vstupu do tzv. Evropy klesli, a co oni, od kterých jsme čekali přátelství a pomoc, za horlivé pomoci české kolaborace, s námi provedli. Komu se nelíbí dnešní marast a žumpa, nejistoty a kriminalita, kdo nesouhlasí s pokřivenými právy, nesvobodou a nedemokracií, stůjte za Suverenitou a tím i za skutečnou suverenitou našeho národa!!!!!!!!
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(julo, 26.1.2012 13:05:57)
Odpovědět
Co to tady melete?! Jaké klesnutí a kam? ČR inkasovala od EU mnohem více peněz, než by teď měla půjčit MMF a to, že půjčka právě této instituci je mnohem jistější, než sislení peněz někde v ČNB..v případě inflace světových měn by došlo k devalvaci prostředků! Tato půjčka nemá nic společného s EU! Přestaňte už konečně šířit tyto nesmysly mezi lidi..
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(puk, 26.1.2012 13:46:07)
Odpovědět
Pro takové slepé cyniky jako jste vy, je škoda každého slova...
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(Julo, 26.1.2012 18:35:06)
Odpovědět
slepej cynik?..tak nereagujte..PANE
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(dd, 26.1.2012 13:49:19)
Odpovědět
Náklady spojené s členstvím v Unii mnohonásobně překračují ony "dotace", které proudí většinou do naprosto nesmyslných projektů. Například jen náklady na zavádění elektřiny ze solárních panelů a na biopaliva nás stojí ročně 60 miliard. A evropské projekty? 5O % dotace jde na výplatu managementu. V podstatě je to jen úplatek EU za zradu národních zájmů.
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(Bear, 26.1.2012 16:23:56)
Odpovědět
Julu, jsi jenom obycejny trulo. Nase platby za rok 2010 cinily 101.644.020,-Kc - a to prosim denne! Kolik cerpame skutecne se nikomu nepodari zjistit, protoze obcas neco nedostaneme, obcas neco promarnime...kazdopadne (jak jiz vcera uvedla zcela spravne pani Bobosikova) na cele te komedii s nazvem EU tezce prodelavame! Zemedelstvi je v prdeli, cukrovarnictvi v prdeli, prumysl, ktery tuto zem zivil od dob Rakouska Uherska bud rokradeny nebo v cizich rukou a nebo opet v prdeli.
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(Julo, 26.1.2012 18:32:48)
Odpovědět
Beare..trulo je ten, co te rano obouva..
co tak si precist nebo se podivat na spravy..ty mudrlante! udelej pro svou vzdelanost aspon neco!
solarni panely a EU?..zajimave.. radim Vam tady dobre..koukejte aj dal, ne jen na spicku sveho frnaku! to plati nejen pro beara. krom toho nechapu, kde jsem se ja stotoznoval s idealy eu..ze jsem tady z toho vinen? ja jenom oddeluju jednotlive veci od sebe a slepe to nehadzu do jednoho pytle..chapes beare?!
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(tazzz, 26.1.2012 20:03:58)
Odpovědět
Pokud věříte televizním zpravodajstvím, kde kromě vražd a předpovědi počasí, říkají moderátoři pouze to, co se hodí jejich chlebodárcům, pak se nedivím vaší naivitě ohledně monstr zlodějiny nazvané EU.Jenom úplný naivka si může myslet, že frantíkům či germánům a hlavně jejich bankám jde o něco jiného než o zisk.EU není ani náhodou perpetuum mobile, které se samo točí a rozděluje peníze na všechny strany.
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(Julo, 26.1.2012 20:39:30)
Odpovědět
to neni vec viry..to jsou fakta. a k tomu slepy odmitam byt. je lehke byt principialne proti necemu, cemu neni rozumet..chapu
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(Bear, 26.1.2012 16:26:35)
Odpovědět
Jeste bych dodal, ze tzv. dotace jsou akorat tak semenistem neskutecne korupce a casto jsou vynakladany na naproste zhovadilosti. Na EU prodelavame a prodelavat budeme! Vlada dnes vyhodila dalsi miliardy do kanalu, chce se mi z toho blejt!
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(Hrom, 27.1.2012 1:12:40)
Odpovědět
julo, jsi opravdu idiot, nebo jen tak prudíš?
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(felix.julec, 26.1.2012 6:45:22)
Odpovědět
Také se mi nelíbí politika ODS,ČSD,TOP 09.Avšak volit Suverenitu,nebo SSO není východisko.Je to jen z bláta do louže.Tady je každá rada drahá.
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(Fiter, 26.1.2012 8:07:03)
Odpovědět
Kohopak by si pán přál?Komunisty snad?Nevolit v žádném případě ty politiky,kteří se v parlamentu válejí několik volebních období ani ty strany v kterých jsou nalezlí.Nejlepší se mě jeví pan Mach.Dalo se čekat,že Nečas ustoupí a socialisté jim k tomu kroku tleskají.
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(puk, 26.1.2012 8:26:21)
Odpovědět
Právě tady na tomto příkladu je jasně vidět, když se dostanou k moci socani, vůbec nic se nezmění. Až na drobné kosmetické úpravy by vše pokračovalo tak jako teď. Do vlády musí přijít neparlamentní strany, které chtějí vládnout s lidmi. To co chce většina a ne co chtějí různé menšiny, které dnes diktují své požadavky většině a vláda jim v tom pomáhá, protože si to tak přeje Brusel!!!!!!!!!
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(děd, 26.1.2012 11:59:50)
Odpovědět
...A doufám, že těch malých stran bude opět alespoň 100, abychom měli přehled a ony každá po 1%. :-)
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(Ladik, 26.1.2012 13:06:56)
Odpovědět
Raději komunisty, než tuhle pakáž, fitere.
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(felix.julec, 26.1.2012 14:21:47)
Odpovědět
FITERE už hodně pamatuji.Komoušem jsem nikdy nebyl (ani v žádné jiné straně)a bohdá nikdy nebudu.Toto co tady předvádí tohle vládní seskupení ale jen vhání novou krev komunistům do žil.Blekotové tipu SSO a Suverenita jako poštěkávající psi občas verbálně čeří vodu,ale jinak nic.Pokud by se snad před volbami s někým sdružili tak,aby se dostali do parlamentu,především se mezi sebou poperou o koryta a budou vlivem max.na úrovni VV.
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(nina, 26.1.2012 12:16:55)
Odpovědět
Závidím Islanďanům,jak se spojili a zavedli novou ústavu. Ať strana,která chce vyvést tuto zemi z marastu pozve z Islandu poradce....
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(Krut, 26.1.2012 13:05:03)
Odpovědět
Volby nikdy nic nezmění. Musá se zvednout lidi, tuhle verbež vymést a potom teprve začít dělat politiku. S tím, co tady je je třeba zaplnit věznice.
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(dd, 26.1.2012 13:52:53)
Odpovědět
Aby vaše slova měla nějakou váhu, musel byste uvést důvod, proč by to mělo být "z bláta do louže". Mně se stanoviska obou stran líbí, takže rozhodně budu volit mezi nimi.
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(Bear, 26.1.2012 16:28:59)
Odpovědět
Proc by mela byt SSO z blata do louze? Zatim nikde u vykonne moci nebyli, nemeli moznost neco ukazat - ja bych jim sanci naopak dal (a taky dam), nechci tam uz nikoho z te proflaknute bandy, ktera je pres 20 let u koryt.
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(kot, 26.1.2012 7:59:17)
Odpovědět
Bohužel, naši drazí představitelé, dnes tzv pravicoví, jsou jen partička zákeřnejch zlodějů. Jen pro doplnění připomeňme k zadlužovacímu tématu úspěšné snahy disidenta Vondry na stálé a bezprecedentní navyšování našich výdajů na absurdní Afghanistán. Našinec bude žrát vlastní trus a naši milovaní budou vyvádět pracně z nás vymlácené prostředky do hajzlu. Asi není nám pomoci.
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(p, 26.1.2012 12:17:30)
Odpovědět
Vy někde v politické reprezentaci vidíte pravicové představitele? Já teda ne.
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(kot, 26.1.2012 13:15:09)
Odpovědět
No, to že nevidíte - to jsme dva. Já se zmínil o tzv pravicových.
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(ŽUMPA, 26.1.2012 9:20:47)
Odpovědět
Poskok Hradu, si dovolil mnoho.Opět alibisticky na dvě strany= půjčka ve výši"jen"38 mil.... UPADNE v NEMILOST HRADU!!!
NEVOLIT: ODS,ČSSD,KDU,TOP 09,VV,LEV 21,PŘEBĚHLÍKY...
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(p, 26.1.2012 12:19:56)
Odpovědět
Pánové vychladněte, prohlídněte si volební preference.
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(Hrom, 26.1.2012 13:45:55)
Odpovědět
Platí pořád, že pokud by volby mohly něco změnit, byly by zrušeny.
Jedině převrat může zachránit tenhle národ, před záhubou!
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(22, 26.1.2012 9:56:42)
Odpovědět
Velký souhlas s autorem i většinou diskutujících.
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(Petr T., 26.1.2012 10:31:55)
Odpovědět
Ono by je šlo postavit ke zdi i dneska,s chutí by jsem se toho zůčastnil,dal by jsem si na tom záležet.
Jsem zvědav jak dlouho si nechají lidi srát na hlavu!
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(Kovák M., 26.1.2012 11:10:03)
Odpovědět
Tento euportal zveřejňuje příspěvky mající jediný cíl-naštvat čtenáře,ale že zveřejňuje příspěvky takto mentálního jedince,překvapilo i mě.
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(Hrom, 26.1.2012 13:47:36)
Odpovědět
Co je mentální člověk, kováku?
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(děd, 26.1.2012 12:08:31)
Odpovědět
Prosím, může mi někdo vysvětlit smysl toho, že ČR, s dluhem který nikdy nemůže splatit, ale i ostatní zadlužené státy půjčí Mezinárodnímu měnovému fondu ? Kdo se má zachránit státy, nebo MMF ? Není to paradox ? Děkuji.
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(p, 26.1.2012 12:24:01)
Odpovědět
Ale to není záchrana kohokoliv, to je výpalné.
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(Asirix, 26.1.2012 16:08:52)
Odpovědět
Je to záchrana, ale žádného státu, nýbrž německých, ale hlavně francouszkých bank. Ty peníze půjdou z MMF obratem právě tímto směrem. Takže jste rádi, že dotujeme francouszké bankéře? Trautenberk je zkurvysyn, který nikdy čechem nebyl. Nečas a spol nás prodali jako děvky a až se to tu začne úplně rozpadat, tak předají i ty rozhodovací pravomoce o sestavování rozpočtu a potichu zmizí na druhou stranu světa a nechají nás tu pochcípat hlady.
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(kot, 26.1.2012 13:17:45)
Odpovědět
No, to neni paradox, ale prachsprostej zločin. A kteří to dělaji nejsou nic jiného nežli zločinci. Se všemi důsledky z toho plynoucími.
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(julo, 26.1.2012 13:13:39)
Odpovědět
A už naposled..Suverenitu si klidně volte!..a všichni! Bobošíková rozhádala ČT a diváky(slavné protesty za nezávislost ČT), tak si jí zvolte, ať může rozhádat i ČR! Bobo je populistka, která vytahuje témata, která jsou momentálně v kurzu, ale řešení nenabízí nijaké..volte jí! Už chci vidět, jak bude vystupovat z EU..tak na to se těším..to chci vidět..je směšná, keci v kleci.
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(Bear, 26.1.2012 16:32:37)
Odpovědět
Tak to si pamatuju presne - CT nerozhadala Bobosikova, ale "pravdolaska", je videt, ze o tom vis velke kulove a jeste to prezentujes jako fakta.
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(Bear, 26.1.2012 18:43:51)
Odpovědět
hlavne,ze ty vis vsechno..uz jsi to prokazal se zonglovanim s cislama..fakta..si k smichu. tak hod jeste neco do eteru..se pobavim. ty pravdolasko!
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(Bear, 26.1.2012 19:12:11)
Odpovědět
Julo Trulo, nepouziv ej prosim juj nick a vyvrat mi radeji to moje zonglovani s cislama ;-) Ta cisla, ktera jsem uvedl vyse jsou pravdiva, pokud mas k dispozici nejake jine eumudrlantske statistiky, podel se s nami o ne prosim.
ad CT - kdo jiny nez "pravdolaskari" rozjeli celou tu pseudoaferu o tzv. "nezavislost" CT? Kdo bivakoval ve studiu, kdo hlasal "moudra"? Vis o tom houby, radeji necti "iheutednes" apod. media.
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(Julo, 26.1.2012 19:36:18)
Odpovědět
hahaha..primitive..Beare pravdolaskovej..juj? no nic.. tak co ty tvoje nekolikanasobne vydaje? co ty tvoje dotace? CT24..vydaje neco pres 40mld, prijem neco pres 73mld..tak co je? co ty osobne ze sveho duchodu platis?..jakou EU?..zonglere. jsi se dozvedel nejake cislo a uz jses ekonom..
..jses marnej..
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(Julo, 26.1.2012 19:43:57)
Odpovědět
jo muj..aha. uz jsem doma..to bylo omylem, za to se omlouvam, ani nahodou se nechci vydavat za tebe..to by jsem se ostudou propadl. to CT24 znamena vysilani udalosti na CT 24 rika o dotacich a prijmech v souvislosti neco jineho, nez ze nas to stoji vic..40/73mld..to je malo?..a ze dnesni polit. reprezentace je dokaze efektivne rozkradat nemuze ani EU, a ani nikdo jinej..my si je volime..takze nejdrive si zamest pred vlastnim prahem a potom poustet blesky kolem..neobhajuju EU, koukam kolem sebe..
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(DAP, 26.1.2012 13:45:44)
Odpovědět
Nevím, proč zase lezeme někomu v EU do řiti ?! Kalousek stejně bude v EU pokárán za to, že posílá tak málo a nesplnil zadaný úkol poslat 92 miliard Kč., stejně to jsou všechno vyhozené peníze a stejně Eurozóna není dále udržitelná !
Ty hovada, co o tom rozhodují a zvyšují DPH a další daňové zatížení lidí jsou sami za vodou - těch se to nedotkne. A to, že se z toho někteří lidé můžou po.srat, protože žijí doslova z ruky do huby, je nezajímá.
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(Gural, 26.1.2012 13:49:35)
Odpovědět
Bechyňský zloděj káže morálku? On, největší lump polisopadové politiky?
To je vrchol drzosti od tohohle práskaného židáčka.
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(Vejlupek, 26.1.2012 13:54:22)
Odpovědět
Správně Julo,vypráskejme tu p. Bobo na holou,jak je zvykem na Moravě o velikonocích,ať na ty flekance nezapomene.Lítá ke Hradu při každé příležitosti,kde fňuká a fňuká,aby se zviditelňovala vedle p.Klause.
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(fiskus, 26.1.2012 14:47:37)
Odpovědět
Slepicím zvětšili klece,tak si příbuzná BOBO začala zase foukat.Jó pokrok je pokrok.
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(DAP, 26.1.2012 16:31:44)
Odpovědět
Konec s fanfarónstvím a absurdním divadlem EU a hrou na "zdání zdravé ekonomiky" !
Navrhuji celé Řecko jako neplatiče exekučně obstavit (když mohl být Karlův most, proč ne celé Řecko), poslat tam z Bruselu vykonavatele a do dražby ! Jinak si nikdo dostatečně neuvědomí, že u nás jsou třetinové důchody a platy jako v Řecku a že upřímně kašleme na to, že řecký blahobyt (v porovnání s námi) je ohrožen.
Re: Půjčka MMF: Nečas a jeho boys spáchali vlastizradu. Za války by šli ke zdi...
(frantisek zajicek, 26.1.2012 19:10:28)
Odpovědět
Lesbien orientovana Bobo a tupe zvire Mach,to veshno pod zastitou zkuseneho lapky Tuneldedka...Nadherna kombinace myslenkove prazdnych figurin a trubaduru prazdnych frazi...Ze by se toto panoptikum dostalo na 1% volitelnosti?FZ
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama