reklama
reklama

Babišův pucflek Kmenta kalí vodu: Mrázka prý nechali zavraždit politici. Byl to marťan Paroubek, nedouk Gross nebo autista Špidla?

Autor: Redakce | Publikováno: 26.1.2012 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

MF DNES v čele s Babišovým oblíbencem Kmentou vypustila „investigativní“ úderku, že prý za smrtí Mrázka stáli před 6 lety naši politici. A spustila tím na svých diskuzích pěkný poprask. Jední tvrdí, že za tím stojí určitě kmotři z ODS, druzí oponují, že v tom má bezpochyby prsty ČSSD. Ta právě v té době vládla. Takže, kdo vlastně Mrázka nechal zavraždit? Gross, Špidla nebo Paroubek?

ČSSD sice z redakce nefandí nikdo, ale obviňovat tuto či jinou politickou stranu z vraždy na objednávku je hloupost. Buď se Jaroslav Kmenta definitivně zbláznil (ze samé radosti, že spolupracoval na scénáři k filmu o Mrázkovi a možná získá Oscara) a nebo jej Babiš poňouká, aby prostý český lid poštval proti současným politikům. Není tajemstvím, že je přinejmenším Kmentovým fanouškem. V loňských OVM jeho knižní výtvor neustále vnucoval Kateřině Peake a tvrdil, že „je tam všechno napsaný“ (o kmotrech atd.).

 

V diskuzi pod článkem „Mrázek zemřel na přání politiků. Znám pozadí jeho vraždy, řekl vězeň“ to vypadá, že další Kmentův majstrštyk dopadl na úrodnou půdu. Lid je spravedlivě pobouřen, protože doposud ti nahoře jen kradli, teď ale dokonce vraždí! Chce to nějakého spasitele, který se současnými politiky rázně skoncuje. Třeba Babiše, Okamuru nebo klidně ufony...

 

Jedna věc je ale na celém článku přinejmenším podivná. Kmenta se obvykle odvolává na utajené zdroje. Co ho tedy tentokrát vedlo k tomu, že onoho vězně Petruse takto veřejně jmenuje? Nevystavuje ho až příliš velkému riziku? To nejspíš Kmentu nezajímá, hlavně, že má solidní kauzičku. A nebo Kmenta ví, že Petrus je blázen a podsvětí to ví rovněž. Proto mu neublíží. V tom případě by si Kmenta zcela záměrně vymýšlel, ať už nepřímo ve prospěch Babiše (nejspíš nakonec nepravděpodobná varianta) či jen pro zvýšenou čtenost MF DNES.
 

Ne, to je všechno nesmysl. Poctivec typu Kmenty by takovou ošklivou věc jistě neudělal.

 

V tom případě tedy Mrázka opravdu zprovodil někdo z tohoto světa se souhlasem tehdejší vlády. Mrázek byl zavražděn v lednu 2006. V té době v ČR trůnila Paroubkova vláda. České republice tato socialistická partička plná pochybných individuí nepřinesla nic kromě rozhazování. Obviňovat Paroubkovy boys v čele s ministrem financí Sobotkou můžeme z nekompetence, ignorance, hlouposti, korupčnictví... že by však tihle paňácové naplánovali vraždu? To opravdu ne.

 

Ještě se nabízí tzv. Dalíkova varianta, podle které za vraždou Mrázka stojí sám Andrej Babiš. Ale to už se pohybujeme opravdu někde mezi ledovou sprchou a doživotním pobytem ve vypolostrované místnosti u docenta Chocholouška.

 

Dalíkové a Kmentové by měli přestat fantazírovat. Mrázka nenechal nezavraždit chudák Babiš a už vůbec ne marťan Paroubek, ani nikdo jiný z vysoké politky. Mrázek nejspíš zemřel tak, jak se v tomto "odvětví" občas děje – zbavila se jej konkurence z podsvětí.

 

MF DNES by si svého dvorního investigativce Kmentu měla trochu víc hlídat. Ještě pár podobných článků a může i on skončit v oné vypolstrované místnosti v ústavu docenta Chocholouška. Kdo by pak ale držel prapor české investigativní žurnalistiky 21. století?

 

Čtěte také:

 

Kmenta je Bůh. Kořala a podvodník Dobeš na šibenici.

Je Mrázkův archiv pravdivý?

Těžké dny Petry Paroubkové

Klíčová slova: Paroubek  | Gross  | Babiš  | Špidla  | Kmenta  | Mrázek
reklama
3976 čtenářů | 15 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Babišův pucflek Kmenta kalí vodu: TO, ŽE ZA KAŽDOU
(SMĚJÍCÍ SE BESTIE 2, 26.1.2012 6:40:20)
Odpovědět
mafiánskou " partou " je nějaký politik, se děje po celém světě, takže u Nás to bude stejné. A Mrázek toho zřejmě věděl až moc, proto začal překážet. A Mladá fronta - DNES ? Po slavné privatizaci ( majetku SSM, který nesměl být privatizován ) zaměstnanci podniku a následném prodeji zahraničnímu kupci( Němcům ), jsou pro novináře MF DNES peníze až na 1místě. Nějaká serioznost, objektivita je pro ně cizí pojem !
Re: Babišův pucflek Kmenta kalí vodu: Mrázka prý nechali zavraždit politici. Byl to marťan Paroubek, nedouk Gross nebo autista Špidla?
(obcan, 26.1.2012 7:14:10)
Odpovědět
Na rozdil od redakce nemam predem jasno "kdo ano" a "kdo ne". Problem je v tim, ze Kmentovi vsechno tak pekne zapada, jako by se to opravdu stalo.. Navic, oranzovi premiseri byli skutecne zlocinci, to uz prokazano bylo... :)
Re: Babišův pucflek Kmenta kalí vodu: Mrázka prý nechali zavraždit politici. Byl to marťan Paroubek, nedouk Gross nebo autista Špidla?
(Jirka, 26.1.2012 7:22:50)
Odpovědět
Všechno do sebe zapadá,ale jen na základě tvrzení grázla,který je nedůvěryhodný.Takže by to zapadání mělo být na základě vyšetřování nezávislé policie a nikoliv novináře Kmenty a nějakého zločince,který si náhle před volbami vzpomene!
Re: Babišův pucflek Kmenta kalí vodu: Mrázka prý nechali zavraždit politici. Byl to marťan Paroubek, nedouk Gross nebo autista Špidla?
(jorkšír, 26.1.2012 7:42:06)
Odpovědět
A proč by to nemohlo být tak jak Kmenta naznačuje? Ve vysoké politice se v té době pohybovali hochštapleři typu Gross Paroubek,té pakáži a vlastně všem pravo či levo nikdy nešlo o nic jiného než o peníze..... Nic se nevyšetřilo,a nic se nevyšetří,pochybnosti trvají a zůstanou.
Re: Babišův pucflek Kmenta kalí vodu: Mrázka prý nechali zavraždit politici. Byl to marťan Paroubek, nedouk Gross nebo autista Špidla?
(III, 26.1.2012 7:55:23)
Odpovědět
Dovolím si takovou malou laickou úvahu. Pan Gross byl v té době už, jak se lidově říká, odkecanej. Utopili ho na jednom ušmudlaném milionu, jehož původ nějak neuměl dobře vysvětlit, viz igelitka strýčka Vika.Loučil se se slzami v očích. Náhle je z něj multimilionář a nikdo v tom zas tak moc nešťourá, ani pravice. Než se stal premiérem, byl také nějakou dobu ministrem vnitra. Mohl mít kontakty. Znal se s pí Libuší Barkovou, která měla v den, kdy byl Mrázek střelen, s panem Mrázkem schůzku.
Re: Babišův pucflek Kmenta kalí vodu: Mrázka prý nechali zavraždit politici. Byl to marťan Paroubek, nedouk Gross nebo autista Špidla?
(III, 26.1.2012 7:59:38)
Odpovědět
Na poslední chvíli tuto schůzku odvolala. Pí Barková byla trestně stíhána, ale najednou to vše utichlo a ve vězení neskončila... Myslím, že odstranění pana Mrázka se zatraceně dobře hodilo všem, politiky počínaje (moc na ně věděl) a velkým byznysem konče (prodražoval jim kšefty a už je to přestalo bavit dělit se s nějakým kmotrem). Proto si myslím, že se to nikdy nevyšetří.
Re: Babišův pucflek Kmenta kalí vodu: Mrázka prý nechali zavraždit politici. Byl to marťan Paroubek, nedouk Gross nebo autista Špidla?
(Fiter, 26.1.2012 8:24:46)
Odpovědět
Samozřejmě,že se nic nevyšetří a ani se nevyšetřovalo.Zavraždění JFK se taky spolehlivě nevyšetřilo.Hlavními aktéry jakékoliv špíny jsou vždycky peníze,moc a korupce.Gross a jemu podobní politici měli dávno sedět.Samozřejmě po zabavení veškerého majetku.Oni Grossovi a nejen oni žádným majetkem nedisponovali před vstupem toho křišťálově čistého zkorumpovaného Stáníčka do politiky.
Re: Babišův pucflek Kmenta kalí vodu: Mrázka prý nechali zavraždit politici. Byl to marťan Paroubek, nedouk Gross nebo autista Špidla?
(děd, 26.1.2012 11:54:18)
Odpovědět
Už aby to komunisti udělali, ale včetně většiny "privatizátorů". :-)
Re: Babišův pucflek Kmenta kalí vodu: Mrázka prý nechali zavraždit politici. Byl to marťan Paroubek, nedouk Gross nebo autista Špidla?
(ano,ale, 26.1.2012 14:51:54)
Odpovědět
v tom případě budou komunisti zavírat komunisty.Ale bude to dobře,souhlas.
Re: Babišův pucflek Kmenta kalí vodu: Mrázka prý nechali zavraždit politici. Byl to marťan Paroubek, nedouk Gross nebo autista Špidla?
(děd, 26.1.2012 16:35:25)
Odpovědět
Tak, tak. Jak říká soudruh Nečas - "padni komu padni" :-)
Re: Babišův pucflek Kmenta kalí vodu: Mrázka prý nechali zavraždit politici. Byl to marťan Paroubek, nedouk Gross nebo autista Špidla?
(goga, 26.1.2012 12:23:55)
Odpovědět
Já si myslím, že ho zabili kardinál Vlk, T. alík a V.Havel. Možná taky J.Palach. Ti jsou v poslední době vinni se vším. I to počásí, nic moc.
Re: Babišův pucflek Kmenta kalí vodu: Mrázka prý nechali zavraždit politici. Byl to marťan Paroubek, nedouk Gross nebo autista Špidla?
(Jirka, 26.1.2012 16:42:55)
Odpovědět
Zapomně jste na Klause. Ten přeci může za všechno! Při trošce snahy Kmenta jistě vypátrá "utajovaný zdroj", který viděl v inkriminovanou dobu Klause na věži svatovítského chrámu s puškou u líce!
Re: Babišův pucflek Kmenta kalí vodu: Mrázka prý nechali zavraždit politici. Byl to marťan Paroubek, nedouk Gross nebo autista Špidla?
(Stallker, 26.1.2012 15:09:11)
Odpovědět
S jedním v článku souhlasím, oranžoví politici nejsou schopni naplánovat a provést politickou vraždu. Ale ti, se kterými tehdy pekli kšefty, rozhodně ano. Dle mého se stačilo zmínit, že ňákej Mrázek něco na nás má a jestli ho někdo nezastaví, bude se všema zle... A někdo ho zastavil...
Re: Babišův pucflek Kmenta kalí vodu: Mrázka prý nechali zavraždit politici. Byl to marťan Paroubek, nedouk Gross nebo autista Špidla?
(Pavel Skeptik, 26.1.2012 20:54:09)
Odpovědět
Takže na konec máte pravdu, zabil ho někdo z podsvětí!
http://www.psp.cz/docs/status.html
http://www.senat.cz/
tady je ta galérka! Při tročce snahy i s fotkami!!!
Re: Babišův pucflek Kmenta kalí vodu: Mrázka prý nechali zavraždit politici. Byl to marťan Paroubek, nedouk Gross nebo autista Špidla?
(Aragorn, 4.4.2012 10:14:51)
Odpovědět
Proč ne? Policie v čase vraždy (popravy) vypnula kamery a kulka se "nenašla". Kdo v době vraždy ovládal policii? Spíš se divím, že se pan Kmenta probudil až teď.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama