reklama
reklama

Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.

Autor: Jiří Kohoutek | Publikováno: 24.1.2012 | Rubrika: Polemika
Ilustrace

Přečetl jsem si pár přispěvků pod článkem Luboše Záloma a chtě nechtě musím reagovat. Určitě za to dostanu od místních mudrců za uši, ale to nevadí. Nemohu však už dál číst příspěvky zdejších čtenářů, kteří považují upálení sama sebe za vlastenecký čin a příkladné hrdinství. Jan Palach byl nemocný člověk, na tom trvám. Jen se divím, že většina jej má za modlu a morální autoritu.

Proboha, vždyť Palach se vzdal, a to hned na začátku. Dobrovolně se upálil. Proč dnes nesmí člověk vyslovit na tento čin negativní názor, aniž by nebyl obviňován z příklonu ke komunismu či idiocie? Plne se ztotožnuji s článkem kolegy Záloma i s redakčním textem na podobné téma. Uznávám, že je trochu drsné označit Palacha za slaboduchého depkaře, ale to je prostě fakt.

 

Spousta Čechů má naprosto pokrivené uvažování a obrácené hodnoty. Spáchat sebevraždu může pouze duševně nemocný jedinec. V dřívějších dobách takový člověk ani nemohl být pohřben na společný hřbitov.

 

Nevysmívám se tomu. Vím, že duševní choroba může často „bolet“ mnohem více než fyzické obtíže. Na druhou stranu, nechápu, proč bychom apriori měli takového jedince uctívat? Když už si musíme stavět pomyslné pomníky hrdinů, vybírejme si trochu lépe. Asi žádný jiný národ na světě by nenapadlo uctívat sebevraha. Snad jen fanatické islamisty. Islamista opásaný bombami ale při své sebevraždě s sebou na onen svět vezme i své nepřátelé. Palach dokázal zabít jen sám sebe.

 

To mám považovat za hrdisnký čin? Nikdy!!!

 

Palacha mi může být pouze líto. Stejně tak i jeho matky (otec Palachovi zemřel v dětství), dalších příbuzných a kamarádů.

 

V onen lednový den 1969 deprese Jana Palacha nejspíš dostoupila svého vrcholu. Ani se mu moc nedivím. Ještě před pár měsící lidi na náměstích stáli za Dubčekem a tenhle jejich hrdina je zradil. Většina Čechů se poté nechala uplatit příslibem devizového příslibu, automobilu a nové ledničky. Jiní se třásli strachy, že přijdou o teplé místečko.

 

Narodil jsem se až v 80. letech, nechci tedy nikoho příliš soudit. Na druhou stranu si myslím, že jisté věci by se měly říkat otevřeně. V posrpnových dnech 1968 a v měsících bezprostředně následujících neselhaly jen naše politické elity, ale celý náš národ.

 

Jan Palach byl jistě bystrý mladý muž (ovšem jen do té doby, než jeho uvažování ochromila maniodeprese) a stál na správné straně. Proč ale volil jako způsob boje proti zlu sebevraždu? Proč raději neemigroval, neroznášel letáky, neburcoval kolegy studenty, nedržel hladovku... Existuje přeci mnoho způsobů, jak vyjádřit nesouhlas s politickým směřováním země.

 

Z hlediska vyššího principu mravního, vražda na tyranu není zločinem.

 

Tato věta by se měla do kamene tesat. Obávám se ale, že kdyby s sebou Palach vzal na druhý břeh nějakého toho kovaného komouše, byl by dnes oblíbený asi jako bratří Mašínové.

 

Polovina lidí by ho měla za sprostého vraha a druhá polovina za psychopata. Když ale zabil jen sám sebe, tak je Palach hrdina. Takové uvažování mi je prostě cizí.

 

To jsme celí my. Stále si myslíme, že tyrana za nás svrhne někdo jiný. Jen, abychom si nemuseli sami ušpinit ruce krví. Nicméně, abych jen nementoroval. Ani já sám nejsem žádným hrdinou. Nedovedu si představit, že bych se jen tak obětoval pro národ složený z ubohých komoušů, zparchantělých socialistů, natvrdlých bolševiků, levičáckých nemakačenků a dalších malých zrůdiček.

 

Jan Palach možná měl předpoklady stát se národním hrdinou a aspirovat na označení „Vlastenec No. 1“. Bohužel, zemřel dříve, než si mohl něco podobného zasloužit.

 

Že je brán mými spoluobčany za hrdinu i po upálení sama sebe vypovídá o české národní povaze mnoho. A rozhodně to není nic moc extra pozitivního...

 

Tak a teď se na mě vrhněte, milí diskutující. To si zase vyslechnu o své primitivnosti, ubohosti, morální prohnilosti, idiotství, imbecilnosti, prostoduchosti atd.

 

Nevadí, jsem připraven!

 

Čtěte také:

 

Proč oslavujeme sebevraha Palacha a nikoli hrdinství bratří Mašínů?

Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?

Palach vs. Mašínové – vyznamenaný ubožák vs. nevyznamenaní hrdinové

 

 

Klíčová slova: vlastenectví  | Schwarzenberg  | Palach
reklama
3680 čtenářů | 43 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(Kalous, 24.1.2012 2:21:36)
Odpovědět
Zase jedna Kohoutkovina. Z drsně reálného pohledu pro někoho vyjímečně přijatelná. Ale ta událost se stala před 43 lety v nějaké atmosféře o které nemá Kohoutek vůbec ponětí. A jeho pohled je totální historický zmetek. Také jsem s jeho činem nesouhlasil. Ale jeho čin měl na celý národ obrovský vliv - do pohybu se dali obrovské masy lidí. O Mašínech do r. 1989 nikdo ani nevěděl a jejich čin neměl žádný smysl, jen tragedie pro rodiny zavražděných a možnost zvýšení komunistické represe.
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(Brabec, 24.1.2012 3:29:35)
Odpovědět
Souhlasím : autor o té době nic neví - pronáší soudy, které jsou povrchní
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(Brabec, 24.1.2012 22:44:20)
Odpovědět
Palach se snažil vyburcovat národ, Mašínové jsou hrdinové. Je špatné, že se o nich nemluví, že se neoslavují ! Jejich čin je a byl příkladný
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(Jeeves, 24.1.2012 6:58:31)
Odpovědět
Já to vidím jako velice podlé, dělat z Palacha magora a používat ho jako nástroj proti lidem, se kterými nesouhlasím. Vlastně nejen podlé, ale vůči Palachovi i velice sprosté! (Nebo je tady ještě ta možnost, že jde o úmyslně blbý článek, jako o té církvi, aby se nám diskuze "hezky rozběhla".)
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(alfa27, 24.1.2012 7:39:23)
Odpovědět
O Palacha vůbec nejde.Zálomův článek, kde bylo ostatně řečeno vše,byl použit jako oslí můstek pro útok na ministra zahraničí a havlisty.Byť jen v titulku.Hloupé a nic jiníého se od autora ani očekávat nedá.
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(fiter, 24.1.2012 9:00:50)
Odpovědět
Včera jste mě nazval ignorantem,který nemá národní cítění.Dneska znovu opakuji.Honza to nemohl mít v hlavě v pořádku.Proti teroru se bojuje se zbraní a ne sebeupálením.Kdyby měl každý kdo píše o historii v té době žít,tak bychom toho o historii moc nevěděli(vlastně vůbec nic).A pokud jde o Mašíny,tak to byli skuteční hrdinové.Můžeme ale chtít po čtyřiceti letech komunistického teroru,aby lidé měli jiné myšlení než to komunistické?
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(Kalous, 24.1.2012 12:16:24)
Odpovědět
Ach jo Fitere, vy jste stejný případ jak pan Kohoutek.
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(mm, 24.1.2012 9:03:16)
Odpovědět
Palachův čin měl smysl? A můžeme pokračovat stále dokola. Na př. smrt Heidricha? Nebo politické vraždy 50.let?
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(mm, 24.1.2012 9:04:14)
Odpovědět
Palachův čin měl smysl? A můžeme pokračovat stále dokola. Na př. smrt Heidricha? Nebo politické vraždy 50.let?
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(mm, 24.1.2012 9:04:48)
Odpovědět
Palachův čin měl smysl? A můžeme pokračovat stále dokola. Na př. smrt Heidricha? Nebo politické vraždy 50.let?
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(mm, 24.1.2012 9:05:14)
Odpovědět
Palachův čin měl smysl? A můžeme pokračovat stále dokola. Na př. smrt Heidricha? Nebo politické vraždy 50.let?
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(Bagoun, 24.1.2012 10:40:24)
Odpovědět
Kalousi, prosím Vás, tu dobu znám, sám jsem byl na Palachově pohřbu, ale proboha do jakého pohybu se dal národ? Nastalo období dvacetileté totální společenské stagnace a většina národa se cítila v pohodě. Netvrdím že jsem k té většině patřil, ale co to mění.
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(Rentiér, 24.1.2012 12:04:02)
Odpovědět
Ty mezigenerační pře "mladopamětníků" s předchozími generacemi , jak to bylo s tou naší historii jsou pro mně , jako pro jednoho z tehdejších pozorovatelů , někdy docela náročné.Jak mám pochopit např. záměnu jména Heydrich jménem Heidrich v příspěvku "mm",což dehonestuje naší minulost více , než popisovaný případ Jana Palacha . Tak pro vysvětlení , Reihard Heydrich zastupoval na našem území tehdejší okupační velmoc , Arnošt Heidrich doprovázel Jana Masaryka při audienci u Stalina .
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(Šoumen, 24.1.2012 17:27:52)
Odpovědět
Rentiére, on byl ten Heydrich Reinhard. Ale to je asi jenom překlep, nebo nedoklep.
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(Kalous, 24.1.2012 12:24:23)
Odpovědět
Já také - i když ne na tom pravém, ale jiném průvodu s několika tisíci studenty, dokonce jsem nesl čermńou vlajku. Několik týdnů skutečně probíhal proces iniciovaný Palachem ke změnám. Je ale jasné, že nové vedení KSČ včele s Husákem to přestalo bavit a tvrdě udeřili - jak proti veřejným odpůrcům vstupu sovětských vojsk na naše území, tak proti "palachovcům". Vzhledem k přítomnosti sovětských vojsk zde a mezinárodní situaci nebylo jiné řešení. Žádný odpor ani střílení SNBáků by nemělo žádný smys
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(david, 24.1.2012 7:42:26)
Odpovědět
domnívám se, že článek je napsán schválně provokativně a necitlivě.Těžko lze s odstupem tolika let hodnotit čin, který se udál v za úplně jiné doby a atmosféry.Nicméně musím v něčem souhlasit: Kdyby například někdo mě a moji rodinu uvedl do nesnesitelné situace a já na protest spáchal sebevraždu, nepovažoval bych to za hrdinství. Statečnější a těžší je zůstat a bojovat i v beznadějné situaci.
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(Stallker, 24.1.2012 8:03:50)
Odpovědět
Naprostý souhlas...
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(Šoumen, 24.1.2012 17:35:05)
Odpovědět
Když bych se narodil v 80. letech, tak bych raději držel hubu o Palachovi, Ten člověk neví o čem píše a ani neví jaká byla tehdejší doba. Spíše by se měl věnovat psaní něčeho, co on sám pamatuje. Třeba o zmrvené privatizaci, a postupnému rozkrádání našeho státu vyvolenými bolševiky a svazáky v ODS, za pomoci pseudoekonomických rozhodnutí pana neomylného prognostika Klause.
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(M., 24.1.2012 8:03:32)
Odpovědět
Kdyby Mašínové "poslali na věčnost" nějakého skutečně kovaného komunistu, přidal bych na jejich pomník nmemalou částku. Ale oni byli, jsou a navždy budou vrahy inkasisty a okrskáře.
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(Stallker, 24.1.2012 8:06:32)
Odpovědět
Kdybyste rok a půl dřel v Jáchymově, jako Ctirad Mašín, věřte, že byste KAŽDOU uniformu s červenými výložkami viděl úplně jinak...
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(kid, 24.1.2012 11:44:17)
Odpovědět
Něco na tom určitě je, ale že si vybral zrovna toho nejposlednějšího troubu. To by Kubiš atd. neudělal. Můj blízký příbuzný byl v Jáchymově přes pět roků a nezabíjel nikoho.
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(Kalous, 24.1.2012 12:29:01)
Odpovědět
Komunisté udělali velkou chybu - když se Mašínové hlásili na vojenskou akademii, měli je přijmout bez ohledu "na třídní názory". A byli by z nich vzorní plukovníci nebo generálové Lidové armády, žádné vraždy a utěk do USA ARMY.
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(Mark, 24.1.2012 12:34:24)
Odpovědět
Obávám se, že máte pravdu. Hrdinové se nestydí brát si vyznamenání od bývalých estbáků a svazáků. Co takhle se zajímat o osudy rodin, jejichž příslušníci byli kvůli Mašínům komunisty popraveni či uvězněni na dlouhá léta.
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(dany, 24.1.2012 8:33:29)
Odpovědět
Vážený autore,mohl bych Vám říkat hrdino?!Přesně "pasujete"do této doby.V té době jste se ještě ani nepohyboval v tátových rozmnožovacích orgánech,ale nyní jste chytrý jako žárovka!Nesmírně zbožňuji mudrce Vašeho typu!Ano,tato pokřivená doba nahrává lidem Vašeho typu,ale to neznamená,že máte morální oprávnění kecat o věcech o nichž nemáte ponětí!
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(Katsanson, 24.1.2012 9:35:46)
Odpovědět
Pane Kohoutku. Rád bych Vám doporučil do života jedno
velké moudro. "Měj svůj vlastní názor, nevnucuj ho druhým a respektuj ostatní." Jste ještě mladý tak se ho zkuste držet.
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(Kudrna, 24.1.2012 9:55:52)
Odpovědět
Opravdu skvělé!Jan Palach byl nemocný depkař.Toto se dozvídáme 43 let poté,kdy se objeví p.Kohoutek,který si osobuje právo hodnotit atmosféru ztráty svobody z roku 1969.Ale uvažuji dále.Není v počátku této neskutečné úvahy p.Vondra,souč.ministr obrany?Ten to společně obrátil naruby v otázce "hrdinů"Mašínů,kteří vraždili nevinné lidi ve jménu svobody.A téměř se vyčítá Janu Palachovi,že místo protestního sebeupálení nezvolil vraždu některého komouše?Byl by dnes "oblíbený"asi jako bratři Mašínové?
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(DAP, 24.1.2012 10:06:00)
Odpovědět
Já bych až tak neviděl. Spíš si myslím, že jde o jev, kdy se republika hemží 20ti a 30ti letými "spratky" s PC klávesnicí a myší v ruce, kteří si v dnešním "kultu mládí" myslí, že sami sežrali veškerou moudrost, patří jim svět a mají oprávnění ho vykládat svými pseudopravdami vycucanými z prstu a Wikipedie, což pak vnucují ostatním.
Oni nevidí svou vlastní hloupost a vůbec si ji nepřipouštějí. Bohužel !
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(DAP, 24.1.2012 9:56:02)
Odpovědět
Můj dojem z dalšího zdejšího článku tohoto typu je, že se eportál rozhodl propagandisticky dehonestovat Jana Palacha (blázen) a jeho čin (zbabělost) za každou cenu a postavit jej do přímého protikladu s činy Mašínů (hrdinové). K tomu hodící se články zde přitom píší mladí lidé, kteří ač nemají o těchto věcech naprosto žádné povědomí ani zkušenosti, přesto jsou přesvědčeni o své "pravdě".
K tomu mám jediné : Provokativně a hloupě lžete (jako dříve psávali komunističtí reportéři Rudého Práva) !
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(Kudrna, 24.1.2012 10:06:19)
Odpovědět
Pokračuji:Toto je důkaz nedozrálého myšlení p.Kohoutka a jeho přátel.Zabít alespoň jednoho komouše a je postaráno o nesmrtelnost,můžeme stavět sochy a přejmenovávat ulice po tomto "hrdinovi".Něco mi to připomíná z minulosti smrti upálení Jana Husa,který se stal nesmrtelným a uznávaný bojovníkem pravdy,právě z tohoto důvodu,že nebyl falešný a podlý,jako mnoho kněží jeho doby.
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(Kudrno ,Kudrno, 24.1.2012 11:16:16)
Odpovědět
nějak se vám to plete,Hus BYL upálen aniž chtěl.Naopak chtěl bojovat živý.
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(Hrom, 24.1.2012 12:22:44)
Odpovědět
Nastuduj si dějiny. Nevíš nic a jen meleš nesmysly. Když nic nevíš, tak buď zticha, hlupáku.
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(Hrom, 24.1.2012 12:20:51)
Odpovědět
Jednou Kohoutek, podruhé Zálom, potřetí, nějaký jiný debil, jen když mohou něco českého, vlasteneckého pošpinit, pomluvit, pošlapat. Vypadá to, že tihle ubožáci pracují v židovském žoldu. Jsou to jen duševní mrzáci, kteří zaslouží akorát tak pár přes hubu.
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(M., 24.1.2012 12:36:07)
Odpovědět
A co argumenty Viléma Nového, pane Kohoutku ? Něco o studeném plameni by nebylo ?
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(Topical, 24.1.2012 13:08:57)
Odpovědět
Kohoutku,nejste z tábora islamistů?Tam upálení není vzdor,ale bomba v turbanu,nebo u pasu.Výbuch a 20-30 lidí je po smrti.A iniciátor bude navždy veleben a v nebi.Nepřipomíná vám to něco?
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(DAP, 24.1.2012 14:17:49)
Odpovědět
Autor se velmi komicky mýlí a vědomě lže - skutečná "pravdoláskařská sebranka" nemá s Janem Palachem vůbec nic společného !
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(Aleš, 24.1.2012 14:33:10)
Odpovědět
Stačil mi první odstavec. Já zase trvám na tom, že nemocným člověkem je pan Jiří Kohoutek.
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(J.Dormolal, 24.1.2012 18:45:53)
Odpovědět
"Narodil jsem se až v 80. letech" píše autor, a to je ten problém, časy se mění, bohužel...
Znal jsem paní Libušku (maminku) i Honzu, žádnej blázen to nebyl!!!
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(Štastný Jim, 24.1.2012 18:49:24)
Odpovědět
Kohoutku,Kohoutku,
kolik Ti bylo když se Jan Palach upálil?Jan Palach byl idealista a svým zoufalým činem chtěl upozornit na přicházející dobu temna.Další roky Husákovské normalizace mu daly za pravdu.Prosím přestante lít kýbly špíny na idealistu,který se obětoval pro národ.Zoufalá doba produkuje zoufalé činy,děkuji.
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(Kalous, 24.1.2012 19:06:35)
Odpovědět
Zase se bude muset někdo "upálit". Řekl bych že už se jich několik upálilo, minimálně jeden mladík s jasným politickým protirežimním politickým motivem - ale zatím to jaksi ještě nezabírá a radši se o tom nepíše.
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(Kalous, 24.1.2012 19:17:55)
Odpovědět
Konečně jsem si na jednoho vzpomněl - byl to středoškolák Zdeněk Adamec, který se na Václaváku upálil na protest proti současným zločinům kapitalismu 6.3.2003. Už vidím jak premier Nečas nese 3. března do domu jeho rodičů medaili Zlatá lípa. Nemusí tam letět boingem jak Saša nedávno loni se Zlatou lípou do USA, zaplatilo to PROMOPRO.
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(Pedro, 24.1.2012 19:07:47)
Odpovědět
zkráceně:
ten článek je "sračkoidní" pro mne bez vypovídající hodnoty. Ano Palach byl idealista a označit ho za vyšinutého může právě vyšinutý. Takový čin vyžaduje obrovskou sílu a odvahu.
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(puk, 24.1.2012 21:20:58)
Odpovědět
V té době obíhaly celý svět novinové články o sebeupalování budhistických mnichů ve Vietnamu, kteří tak protestovali proti násilí u nich páchaným okupačními vojsky. Po obsazení naší země neadekvátními silami Varšavské smlouvy, chtěl Jan Palach, týmž stylem upozornit svět na nespravedlivou a imperialistickou politiku SSSR. V té době se mu to podařilo a vyvolal velkou bouři i v západních zemích. Neboť tehdy platily ještě jiné hodnoty než dnes. Velmi jsme si Jana Palacha vážili,komunisté se styděli
Re: Jan Palach byl nemocný depkař. Za hrdinu jej může mít jen pravdoláskařská sebranka v čele se senilním Šláfenbergem.
(DJ Joe, 24.1.2012 22:19:09)
Odpovědět
Generace z 60.-70.let žila v poměrně dost odlišném systému než v kterém gen. z 80.let 20.století žije dnes.
Vy jste určitě, jako "21st Century Schizoid Man",
přímo zrozen k boji v případnému válečném konfliktu.Dnes by Vám za prdelí stálo NATO v šedesátéosmém by nám nepomohlo...
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama