reklama
reklama

Lepoint.fr: „Fašistka“ Marine Le Pen líčí na židovské voliče. Uspěje?

Autor: Redakce | Publikováno: 18.1.2012 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Podle významného francouzského rabína Gellese Bernheima nikoli. V pondělním rozhovoru pro deník Sud.Ouest prohlásil, že „židovské hodnoty jsou neslučitelné s těmi, které vyznává Národní fronta v čele s Marine Le Pen“.

„Ať už je postoj Marine Lne Pen směrem k Izraeli jakýkoli, nic to na situaci nemění, zdůrazňuje Gilles Bernham, jenž v neděli navštívil Bordeaux, aby připomněl památku razie na téměř 400 zidů 10. ledna 1944.

 

Kandidátka Národní fronty do prezidentských voleb, Marine Le Penová se chce pokusit o očištění své strany především tím, že svými činy nechá zapomenout provokace svého otce, Jean-Marie Le Pena, bývalého předsedu Národní fronty, po němž nastoupila.

 

Snaha sblížit se s Izraelem byla započata v prosinci 2011, kdy Izrael navštívil partner Marine a dvojka Národní fronty Louis Alliot. V Izraeli představil kandidáta strany na poslance osmého obvodu pro volby Francouzů v zahraničí*, jež shromažďuje několik středomořských zemí, tedy i Izrael. „Vidím zde souvislost s aktuální politickou situací a myslím si, že Marine Le Pen představuje velkou naději. Jsem si jistý, že máme mnoho hlasů židovské obce ve Francii i mezi francouzskými Izraelci,“ prohlásil vloni Alliot.

 

 

* Jedná se volby do Národního shromáždění (NS), kam Francouzi volí své zástupce z jednotlivých oblastí. Těch oblastí je 11, jelikož poté v NS zasedne 11 zástupců. Takže například 8.volební obvod shromažďuje země – Izrael, Kypr, Řecko, Itálie, Malta, Turecko…, ty si pak zvolí za sebe společně jednoho zástupce do NS.

 

Čtěte také:

 

Kdo jsou v Evropě skuteční fašisté?

Muslimská lůza křičí: Pryč s Židy!

Vypukla bitva o Francii

Klíčová slova: extremismus  | židé  | Izrael
reklama
1246 čtenářů | 29 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Lepoint.fr: „Fašistka“ Marine Le Pen líčí na židovské voliče. Uspěje?
(Zappa, 18.1.2012 3:49:01)
Odpovědět
Marine Le Pen není sama, většina tzv. stran krajnější pravice se sbližuje s Izraelem, kterého považují za potenciálního spojence. Začal s tím už Fortuyn, Wilders a další.
Re: Lepoint.fr: „Fašistka“ Marine Le Pen líčí na židovské voliče. Uspěje?
(Já, 18.1.2012 18:46:43)
Odpovědět
Přitom islamizace Evropy je dílem Židů.
Re: Lepoint.fr: „Fašistka“ Marine Le Pen líčí na židovské voliče. Uspěje?
(Zappa, 19.1.2012 4:00:20)
Odpovědět
A co by z toho měli, ti Židé? Nechápu.
Re: Lepoint.fr: „Fašistka“ Marine Le Pen líčí na židovské voliče. Uspěje?
(Kalous, 18.1.2012 7:15:00)
Odpovědět
Bodejť by byly hodnoty francouzské nacionální strany slučitelné s židovskými hodnotami, když chtějí židé v Evropě opak (u sebe v Izraeli ale ne, tam chtějí pořádek a nechtějí žádné nežidovské imigranty).
Re: Lepoint.fr: „Fašistka“ Marine Le Pen líčí na židovské voliče. Uspěje?
(Hardy, 18.1.2012 10:38:51)
Odpovědět
Kalousi, ty seš silně levicovej člověk, shválně neříkám komunista, protože věřím, že už dneska komouš nejseš. Tady nejde levičáku a slučování židovského a našeho, ale o spojence. třeba to jednou pochopíš a nebo to už nestihneš. USA plánují s Izraelem napodzim obrovské cvičení v součinosti s raketovými vojsky. Víš proč?, protože hrozí uzávěra Hormuzské úžiny od iránců a to bude mela. Tipuji, že benzím pak bude nejméně za 50 kaček litr. Loni Izrael je 3. největší exportér zbraní,tak to má logiku.
Re: Lepoint.fr: „Fašistka“ Marine Le Pen líčí na židovské voliče. Uspěje?
(SamOpal, 18.1.2012 11:54:13)
Odpovědět
Koukni se na fotografie ze zakládajícího sjezdu ODS. Ty tlemící se bývalé komunisty by jsi na nich ani nespočítal. A to nemluvím o agentech StB,KGB,STASSI....Koukni se na naší "podnikatelskou",těsně polistopadovou scénu.Jedinný snad,pan Cibulka se ji snažil zmapovat.
Jak dopadl ,všichni víme.
Teď k tomu Kalousovi. Možná máš pravdu,ale posun v rámci KSČ - levice, je i z morálního hlediska OK. Co ale KSČ - ODS a jiné (tkzv.)pravicové subjekty?
V době Velikého Plyše jsem pracoval v jistém podni
Re: Lepoint.fr: „Fašistka“ Marine Le Pen líčí na židovské voliče. Uspěje?
(SamOpal, 18.1.2012 12:19:32)
Odpovědět
podniku. Přijel sám soudruh ředitel,mj. i jako velitel Lidových Milicí. Dělal z nás voly - študáci nám prý za stávkování budou nabízet bečku piva i jiné laskominy a začal vyhrožovt, že špatně se povede těm,kteří jí budou chtít.... Uběhlo pár let ,ze soudruha bývalého ředitele a velitele LM ponechávajícího si nosný výrobní program firmy i její zákazníky se stal pravicový pan podnikatel a donát "pravicového" kandidáta do Senátu.... A tak ,jak se pravicovalo u "naší" firmy,soudruzi
Re: Lepoint.fr: „Fašistka“ Marine Le Pen líčí na židovské voliče. Uspěje?
(SamOpal, 18.1.2012 12:20:10)
Odpovědět
ředitelé,vedoucí a milicionáři pravicovali i u závodů a prodejen v celém širém okolí. A to byl vznik dnešní naše PRAVICE. Pravda s různými svojími špecifíky. Proto je mi stokrát milejší jeden "levicový" Kalous ,byť možná bývalý komunista ,než stádo pravicujících a rudých modráků.
Re: Lepoint.fr: „Fašistka“ Marine Le Pen líčí na židovské voliče. Uspěje?
(Kalous, 18.1.2012 21:59:27)
Odpovědět
No ty jsi asi SamOpale spíše pravičák, což je na člověka většinu života manuálně pracujícího méně obvyklé, ale máš sociální cítění. A ta kombinace se dá ještě také brát.
Re: Lepoint.fr: „Fašistka“ Marine Le Pen líčí na židovské voliče. Uspěje?
(Hardy, 18.1.2012 12:39:23)
Odpovědět
Máme dost blbou pravici, to souhlasím. Ale máme to co máme.jsou tam zloději /bohužel/, ale i lidé, kteří zaměstnávají druhé a tvoří zisk.nebo Same znáš nějakého současné podnikajícího komunistu, který i zaměstná další lidi? Já neznám a to nemyslím bývalé karierní komunisty, kteří u komunistů byli jenom proto, že chtěli si finančně pomoct. a ti tam samozřejmě dneska nejsou a jsou možná i někteří v té odésce. jinak s Kalousem se známe, veřím, že to ode mne nebere jako nějaký výpad.
Re: Lepoint.fr: „Fašistka“ Marine Le Pen líčí na židovské voliče. Uspěje?
(SamOpal, 18.1.2012 13:21:22)
Odpovědět
Hardy,někdy i já mám sklon vést diskusi konfrontačním způsobem,ale určitě to tak nemyslím,takže,kdyby jsi měl ten pocit...

Při jejím vzniku byla většina vedení zakladajících členů ODS bývalými,nebo z takové rodiny pocházeli.
To se dá ověřit.Myslím ,že i na těch cibulkových stránkách by ještě něco mohlo být.
A daly by se vybrat opravdové "skvosty" .To mi věř.
N.př. bývalý místopředseda Zieleniec(nebo jak se to jméno píše).Zkus si najít něco o jeho rodině.Je to síla....
Re: Lepoint.fr: „Fašistka“ Marine Le Pen líčí na židovské voliče. Uspěje?
(Hardy, 18.1.2012 13:35:35)
Odpovědět
Mírně konfrontační diskuze je nutná, jinak se nevystřílí ta správná munice. Ale s mírou. K tomu Zielincovi, byl mi zpočátku velmi sympatický, ale vzpomínám jak kreslíř Jiránek ho jednou komentoval: Zieleniec je příjemně vypadající, žoviální chlapík, ale jen do doby, než se mu podíváte do očí. Tam zjistíte, že je to někdo úplně jiný.
Souhlasím, měl a má pravdu, jiránek.
Re: Lepoint.fr: „Fašistka“ Marine Le Pen líčí na židovské voliče. Uspěje?
(SamOpal, 18.1.2012 12:38:00)
Odpovědět
Jo a co se týká Izraele. Izrael NENÍ náš přítel.Není přítelem ani náhodou. Právě naopak. Protože se snaží nás využít a poštvat ,nebo postavit ,jako hráz proti tomu,co za ta dlouhá léta svojí existence natropil.Jeho lidé mají vliv na naše vlády a jeho cílem je rozpoutat konflikt ve kterém by NAŠI SYNOVÉ za něj umírali.A tím ty jeho problémy vyřešili. Izrael je asi takovým našim přítelem ,jako jím byl kdysi Sovětský Svaz.
Re: Lepoint.fr: „Fašistka“ Marine Le Pen líčí na židovské voliče. Uspěje?
(Hardy, 18.1.2012 12:44:26)
Odpovědět
To není o přátelství, je to o spolupráci, jak hi-technické, tak vojenské, o technologiích atd. S iránem také obchodujem a také to není náš přítel a asi dlouho nebude. I když je fakt,že z iránu berem snad jen ty jejich sušené plody a ořechy.
Re: Lepoint.fr: „Fašistka“ Marine Le Pen líčí na židovské voliče. Uspěje?
(SamOpal, 18.1.2012 13:06:38)
Odpovědět
Tak tedy spojenec (i když za přítele nám jej vydávají dnes a denně - tak jako kdysi ten S.S.S.R.)..
Jeden ,jedinný důvod,proč by jednou ,někdy, měly moje děti jít za něj umírat?

Hi-tech,myslím,že tato chiméra tu už byla vyčerpávajícím způsobem před časem vysvětlená.

Hypoteticky.Byl-li by zablokován,tak, jako je fidelova Kuba ,co by z toho celého "jeho" hi-tech asi tak zůstalo?
Nic.
Nebo snad ten
osel a velbloud
a nějaké oříšky (a i ty nejsou tak jisté)...
Re: Lepoint.fr: „Fašistka“ Marine Le Pen líčí na židovské voliče. Uspěje?
(Hardy, 18.1.2012 13:23:55)
Odpovědět
Ale údaje jsou běžně dohledatelné, třeba i na Wikipedii. V kostce, izrael za 60let z pouště se dostal do OECD, jako 32.člen /v oecd jsou ti nejvyspělejší země světa/,hdp na osobu má 29000 dolarů jako třeba Korejci. A asi ani netušíš kolik technologii, jejich, je v našem počítači. také mnohé např. chemoterapie, levné generické léky, ICQ, USB,VOLP,Pil camera,Fire Wall,Pentium Chip Technology, je toho spousta.
Re: Lepoint.fr: „Fašistka“ Marine Le Pen líčí na židovské voliče. Uspěje?
(SamOpal, 18.1.2012 15:27:33)
Odpovědět
Hardy ,jsi inteligentní, chytrý člověk,ale když nechceš rozumět,tak nerozumíš Ještě jednou.Díky miliardám a miliardám ,které do něj lije celý svět.Přímo i nepřímo. Mít tyto všechny prostředky my ,navzdory všem těm tunelářům , kradačům a korupčníkům linoucím se napříč celým politickým spektrem, by jsme,troufnu si tvrdit, drželi zcela jistě místo 1.
Re: Lepoint.fr: „Fašistka“ Marine Le Pen líčí na židovské voliče. Uspěje?
(SamOpal, 18.1.2012 15:33:59)
Odpovědět
A naopak.
Kdyby tento pouštní stát trpěl po desetiletí blokádou ,tak jako Kuba a bez koruny dotujícího téměř celého světa, ti oslové a velbloudi by byly zcela aktuální.
Komunistické kibucy a jejich hospodaření,což je ,obávám se jejich jedinný "přínos", by tento "stát" na tolik propagované údajné "výsluní" - nevytáhly!
Re: Lepoint.fr: „Fašistka“ Marine Le Pen líčí na židovské voliče. Uspěje?
(Hardy, 18.1.2012 17:16:39)
Odpovědět
No, ta Kuba trpěla jen americkou blokádou a nějakou dobou i částečnou blokádou jihoamerických států.ale to povolovalo a prakticky s Kubou neobchodovaly USA a Kanada,jinak ostatní ano.a soc. tábor míru velmi.ani netušíš, kolik se tu prodalo kubánského cukru, smíchaného s naším a kolik těch pověstných tuhých kubánských pomerančů.Hodně,protože jiné pomeranče často ani nebyly.Kuba zas na tom s tou blokádou nebyla tak zle,jak se zdálo.akorát neměli žádný průmysl,jen cukr,doutníky a skvělý rum,škoda.
Re: Lepoint.fr: „Fašistka“ Marine Le Pen líčí na židovské voliče. Uspěje?
(SamOpal, 18.1.2012 17:48:28)
Odpovědět
Ano.To však nic nemění na tom,kam by to dotáhl Izrael s takovými mezinárodními podmínkami,jaké má Kuba.
Ostatně stačí si přečíst Solženicyna,nebo sionistického spisovatele Urise,či Jindru Viezelovou v jaké bídě tito lidé žili ,když se museli spoléhat sami na sebe.
Re: Lepoint.fr: „Fašistka“ Marine Le Pen líčí na židovské voliče. Uspěje?
(Zappa, 18.1.2012 18:30:01)
Odpovědět
Pánové, je to trochu k věci. Včera běžely, nevím název, snad Žhavé výstřely s Charlie Scheenem, v TV, byla to sranda, film dobrý.

Ale, co mě zaujalo, scéna u černého mafiána v místnosti plné zbraní. Černoch Scheenovi nabízel samopal Uzi, ale Scheen chtěl raději samopal německý, protože jak říkal, je přesnější a preciznější než ten izraelský Uzi. Trvalo to asi 5 minut a černoch pořád nabízel, jak říkal Uzinu, protože ta se v podsvětí osvědčila. Ten německý samopal jsem ani neviděl.Reklama.
Re: Lepoint.fr: „Fašistka“ Marine Le Pen líčí na židovské voliče. Uspěje?
(SamOpal, 18.1.2012 19:20:03)
Odpovědět
Ve filmové tvorbě se moc nevyznám,tedy nemůžu sloužit.
Samopal Uzi je v podstatě okopírovaný americký samopal Mac - 10.
Jeho konstruktér byl poručík IDF - Uziel Gal.
Dnes Izraelci považují UZI za zastaralý a stahují ho z výzbroje. Hlavně že to střílí a výroba se dá zařídit rychle, bez velkých nákladů a nároků na kvalifikovaný personál .
Nicméně pro svoji relativí spolehlivost + nevelké rozměry,tak,jako samopal vz.61-škorpion,je velice oblíbený v jistých kruzích americké společnosti.
Re: Lepoint.fr: „Fašistka“ Marine Le Pen líčí na židovské voliče. Uspěje?
(Zappa, 19.1.2012 3:43:49)
Odpovědět
Měl jsem na mysli, jak to tam ti holywoodští producenti šikovně nacpali tu reklamu samopalu Uzi.

Ony většinou ty americké filmy oběhnou celý svět, včetně arabského. Všimněte si, že dneska skoro se nesetkáte s amer. filmem, kde nejsou spolu černoši s bělochy. A černoch pokud se pere s bílým, nemůže nikdy dostat tzv. "přesdržku".

Na ty filmy nekoukají jen američané, ale třeba i afričané, tam je těch diváků ve venkovských kinech pořád hodně.
Re: Lepoint.fr: „Fašistka“ Marine Le Pen líčí na židovské voliče. Uspěje?
(Kalous, 18.1.2012 18:34:37)
Odpovědět
Nevím proč bychom potřebovali židy jako spojence (obecně, jednotlivce ano), spíše oni potřebují nás (jen USA jim dává ročně tuším necelé 2 mld dolarů na zbraně, Izraeli) a pak nás budou chtít stejně ojebat, což je z jejich strany a víry pochopitelné. Obojí jsou "bratři"Semité, nevěřil bych oboum.
Re: Lepoint.fr: „Fašistka“ Marine Le Pen líčí na židovské voliče. Uspěje?
(Kalous, 18.1.2012 22:04:53)
Odpovědět
Oprava: správně 3. pád - oběma, ne oboum. Občas zde řádí nějaký češtinář.
Re: Lepoint.fr: „Fašistka“ Marine Le Pen líčí na židovské voliče. Uspěje?
(Zappa, 19.1.2012 3:53:15)
Odpovědět
Víš Kalousi, ono se říká,(kdo nečů.rá s námi, čů.rá proti nám). Izrael je vojensky silný stát a Amerika by jej ráda protlačila do NATO i před odpor Turecka.

Myslím si, že Západ shání po rozvojovém světě spojence všude a nachází je dost neochotně, a nebo jsou silně problematičtí. Ty různé Saudské Arábie, Irák, Izrael, ale i Čína a Pakistány atd. atd.

Sousedy si nevybíráme, ty jsme "zdědili" v čase i prostoru.
Re: Lepoint.fr: „Fašistka“ Marine Le Pen líčí na židovské voliče. Uspěje?
(Hardy, 19.1.2012 8:52:07)
Odpovědět
Potíž je asi v tom, že mnozí učinili se zmiňovaným etnikem, nějakou negativní zkušenost. I já. Ale kvůli jedné záležitosti,která se mi přihodila, nechci to vztahovat na ostatní, kteří mi připadají normální. ono i jiná etnika umí překvapit nějakou nesolidnosti, nebo vychytralostí.i my češi to umíme, a dobře.
Re: Lepoint.fr: „Fašistka“ Marine Le Pen líčí na židovské voliče. Uspěje?
(Zappa, 19.1.2012 14:32:01)
Odpovědět
Ještě poznámku. Samopal Uzi mělo zařazení ve svých jednotkách asi 50 zemí světa, jen v USA byli 4 výrobci. Tyto samopaly byly z izr. armády vyřazeny už před deseti lety, ale různé modifikace existují dál. Uzi vyráběla také Čína a také KUBA !!

...)) to museli soudruzi v Kremlu zuřit...))
Re: Lepoint.fr: „Fašistka“ Marine Le Pen líčí na židovské voliče. Uspěje?
(SamOpal, 20.1.2012 5:51:41)
Odpovědět
Proč? Vždyť jejich kopii německé MP43 - AK47 prakticky nikdo nedohoní)))):)
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama