reklama
reklama
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora

Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!

Autor: Radomír Hrabovský | Publikováno: 18.1.2012 | Rubrika: Polemika
Ilustrace

Tohle je už opravdu moc. V Událostech na ČT1 byla 17.1.2012 (19:30 – 20:00) odvysílána reportáž o novém Veterinárním zákoně, který údajně na základě evropské legislativy relativně velmi zpřísňuje provádění domácích zabijaček. Výsledek je ten, že dnes už si nesmíte na tuto událost pozvat sousedy nebo známé. Pro členy rodiny zatím naši všemocní euroúředníci laskavě udělili milostivé povolení.

H N U S !!!

 

Moravské domácí zabijačky (jasněže i ty české, ale jásu z Moravy, české zabijačky nejsó můj obor) mají několikasetletou historii. Není tak dávno doba, kdy byl jeden, či více pašíků prakticky v každém venkovském stavení. V podstatě taková živá masová konzerva, připravená obvykle na dlouhou, studenou zimu. Obyčejní lidé žili skromně, supermarkety naštěstí neměli, převážnou část jídelníčku tvořily potraviny, které si sami doma vypěstovali a vychovali. A byli mnohem zdravější, než kdy budeme my.

 

Správný řezník dokázal z prasete spotřebovat prakticky vše, kromě kostí. A to bylo jen dobře. Nikdy v historii lidé neměli na plýtvání a taky se podle toho chovali. Pamětníci se mnou určitě budou souhlasit, taková voňavá tlačenka nacpaná v dobře vyčištěném prasečím žaludku, měla dokonalou chuť, naprosto odlišnou od těch dnešních, průmyslovou želatinou doplňovaných, v igelitových pytlících balených, jatečných zbytcích. Stejně tak jitrničky a jelítka v opravdových střívkách. A domácí sádlo… uááách… to je s tím dnešním roztíratelným igelitem nesrovnatelné. Nebo domácí uzené, či klobásky. Možná to některým přijde zvláštní, ale víte o tom, že chladničky a mrazáky dosáhly masovějšího rozšíření až ve druhé polovině dvacátého století? Jakpak asi lidi uskladňovali potraviny dřív? Maso například uzením. A to uzené bylo pochoutkou i po několika měsících. Zkuste si dnes koupit libovolnou uzeninu, schválně, jak dlouho vám vydrží. Mimochodem, mám vypozorováno, že ty, které neobsahují modifikovaný škrob, vydrží zhruba o dva dny déle.

 

Naši předkové nežili v takové hojnosti, jako my dnes, neměli žádký kravský sociální stát, takže se museli pořádně otáčet, aby se měli alespoň trochu dobře. A všem to oproti současnosti neobyčejně prospívalo. Obyčejní lidé neměli maso každý den, takže taková předvánoční zabijačka se obvykle stávala rodinným společenským rituálem, příležitostí, kdy se scházela celá rozvětvená rodina, kde každý, kdo mohl, přiložil ruku k dílu, každý se dobře najedl, u nás na Moravě obvykle taky dobře napil a ještě domů odnesl výslužku. A takových zabijaček se na vesnici sešla obvykle za zimu pěkná hromada.

 

Domácí zabijačka, jakkoliv mohou ochránci zvířat namítat, je a bude určitým odkazem našich předků. Odkazem také toho, jak se kdysi na venkově žilo. A to i se smrtí, kterou lidi dříve brali a chápali tak nějak jinak. Přirozeněji. Zabijačka znamenala často přežití dlouhé zimy pro celou rodinu.

 

A tohle nám chtějí vzít?

 

A dost. Těm zparchantělým, bruselským byrokratům nestačí zakázat špatně zakřivené banány, žárovky nebo hodněwattové vysavače, oni se rozhodli zakázat nám domácí zabijačku. A co nám zakážou příště? Domácí utopence? Kysané zelí? Marmeládu z vlastního ovoce? Nebo vajíčka od babiččiných slepic?

 

Proboha co všechno si ještě necháme líbit?

 

Neskutečně mě mrzí, že já na to nemám. Já prostě nejsem ten typ, abych vyhlašoval nějaké podpisové akce nebo petice, ale věřte, že tentokrát bych to strašně rád udělal. Nevím kolik podpisů je potřeba sehnat, nebo je-li to vůbec možné, aby obyčejný smrtelník mohl podat návrh na referendum. Ale kdyby to šlo a někdo se do toho pustil, rád se přidám.

Referendum s jedinou otázkou.

 

Chcete, aby Česká republika i nadále setrvala v Evropské unii? Ano / Ne.

 

A pak si ty vaše vodou nasáklé salámy, škrobové jogurty, sýry z rostlinných olejů, či pod fialovými zářivkami dozrávající ovoce, strčte do prle. Vlezdobruselisti…

 

(A jen pro úplnost, celé události zde: http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097181328-udalosti/212411000100117/. Time 33:29)

 

Čtěte také:

 

Eurohujeři, radujte se! Protektorát je tu

Evropský Titanic Euro narazil do ledovce - kdy klesne ke dnu?

Lisabonská smlouva táhne EU doleva

 

Klíčová slova: Evropská unie
reklama
8065 čtenářů | 41 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(NOA, 18.1.2012 1:00:19)
Odpovědět
Když si to dám do souvislostí, tak za tím vidím i dílo muslimáků a jejich multi-kulti soudruhů slouhů. Domácí vepřové a krev z pašíka je totiž velmi účinná zbraň právě proti nim, využívající jejich pověstnou tupost a mentální omezenost pramenící z jejich náboženské literatury, chránící jimi nedobytá území před jejich rozlejzáním. Zatím si to soudruzi z Bruselu ještě nedovolili zdůvodnit případnou urážkou náboženského cítění těchto do Evropy přivandrovavších parazitů.
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(sisi, 18.1.2012 1:13:27)
Odpovědět
a není to náhodou namířený proti muslimům a proti jejich podřezávání skopového? Když řvoucimu dobytku uříznou hlavu a ta pak zůstane někde ležet na sídlišti? Tak aby se necítili utlačovaný, tak zakážou vše. I naše zabíjačky. A zejtra si nezabijete ani králíka , a na vánoce si místo kapra kupte rybí prsty.
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(Lomidrevo II. (druhý), 18.1.2012 8:43:40)
Odpovědět
Vepšové zakázal Jehova. Mohamed (prorok) to zaklincoval. EÚ je židovsko-moslimská. Vždyď i Vašek svatý byl židobolševik. Ale - vepšove mu prý chutilo!
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(fiter, 18.1.2012 8:27:59)
Odpovědět
Bylo by to krásné vidět jak jsou do prd.lí nakopáni všichni ti Roučkové,Špidlové a další velice chytří(pokud jde o jejich peněženku)pomatenci.
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(obcan, 18.1.2012 4:28:36)
Odpovědět
Podle Parkinsona, jestlize zridite post byrokrata, sam si najde, cim bude okoli omezovat a skodit. Presne to se deje s euro-hujerskymi byrokraty. CR by mela z EU vystoupit a ponechat v platnosti pouze ty smlouvy, ktere jsou nam k uzitku.
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(kot, 18.1.2012 7:53:48)
Odpovědět
Hm, najdi na dlani chlup, když tam není.
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(Kalous, 18.1.2012 7:10:36)
Odpovědět
Tu už je jak za Protektorátu B"ohmen und M"ahren. Každá zabijačka musela být povolena, řekněme polovina musela jít na Kriegshilfe. Vše musel přísně kontrolovat veterinář. Průšvih byl při černé zabíjačce když byl závistivý soused - byl z toho těžký kriminál. Zavede to EU také? Lidé museli být opatrní - nejlepší bylo zabít dvě prasata zaráz jak jedno, jen se musel veterinář ožrat, aby nespočítal že má prase 4 kýty.
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(Dr Šíma, 18.1.2012 12:38:47)
Odpovědět
Ono to Kalousi nebylo jen za protektorátu, ale i za komoušů. Ano, každá zabíjačka se musela ohlásit a tím pádem povolit. Kdo měl rád sulc měl smůlu, protože kůže se musela odevdávat na Národním výboru. Hezké kolik toho mají komunisti a nacisti společného, že?
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(Kalous, 18.1.2012 18:18:33)
Odpovědět
No vy určitě nejste doktor vetrinář, neboť by jste věděl, že bylo nutné odebrat vzorky masa na analýzu, zda nemá svalovce, což bylo dříve aktuální, požití nakaženého masa mohlo mít smrtelné následky. A potom ta kůže, tzv. krupon byla nutná pro náš kožedělný průmysl, byla odborně odříznuta a zaplacena. Dnes se kůže doveze z Argentiny, devizy a zadlužení nám nic neříká.. Vůbec žádnou souvislost nevidím.
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(kot, 18.1.2012 7:36:04)
Odpovědět
Jsem malý bezvýznamný občan, který se nechce protivit dnešní obludné moci. Ptám se: Platí to moudré nařízení i na králíky a slepice - mám tyto tvory a nevím zda je gastronomicky využít či je nechat pod dozorem EU dožít?
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(Lomidrevo II. (druhý), 18.1.2012 8:49:04)
Odpovědět
Jo! to narizení plati nejen na slepice a králiky, ale i na myši domáci, muchy, vši... proste na vubec všecko!
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(Řezník, 18.1.2012 8:48:53)
Odpovědět
Domácí zabíjačky za KSČ-éry jeden čas chodil kontrolovat tzv. expert na zdraví a hygienu pašíka.Míval malý mikroskop a kontroloval především výskyt svalovce,malého červíka v mase,kterýpo požití ve výrobcích málo tepelně zpracovaných,byly údajně pro lidi nebezpečné,ba i smrtelně.V současné době tuto nemocí trpí hlavně divočáci,kteří tuto nemoc mohou nepřímo rozšířit i na domácí vepře.Na jatkách tyto problémy jsou eliminovány veterinárním dohledem.Proto ta opatření.
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(Lomidrevo II. (druhý), 18.1.2012 9:01:02)
Odpovědět
Áno-za socíku sa kontrolovalo (veterinárom) všetko. Za preudokapitalizmu sa nekontroluje nič!
Radšej domáceho prašíka (králika, slepice) než zo supermarketu (Made in China, Made in Honkong, Mjarmansko, USA... Horná Volta..)
Jedno ma utešuje: pre supermarkety v SR(Slovensko)dodáva kravské mlieko Fidžická (sídlo Fidži-tichomorie) firma Chemko Strážske (okres Vranov nad Topľou. Nie je to mlieko kravské, je vyrobené chemický, ale - je naše slovenské (fidžické)!
A čo u vás v ČR (historické země če
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(Lomidrevo II. (druhý), 18.1.2012 9:04:52)
Odpovědět
historické země české?). Kto dodáva do supermarketov mléko kravské ? ČKD ?, nebo Huť Klementa Gott (Havla) Kladno?
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(jarda.motyl, 18.1.2012 12:00:20)
Odpovědět
nám to mléko dodávají chemické závody juraja dimitrova :D ...
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(farar, 18.1.2012 9:14:36)
Odpovědět
Co to plácáte za nesmysly? Žiji na vesnici a chovám i prasata. Při zabíjačce jsme si pomáhali vždy a všude pouze rodina. Potom jsme však samozřejmě podělili sousedy. Já tu TV ralaci neviděl, takže Vám ani nemůžu všechno věřit.
Zabíjačka nikdy nebyla veřejnou podívanou, jak to chtějí někteří podnikavci praktikovat.
Závěrem, změnila EÚ něco v praktikování zabíjaček? Z mého pohledu nic . Pouze Vy pláčete a typicky česky klausovsky brblete a zbytečně provokujete. Zbytečný článek!
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(Kalous, 18.1.2012 18:22:45)
Odpovědět
Možná máte pravdu, ale aby se EU pletla do těchto věcí je trapné a absurdní. Je vidět, že nemají co na práci - polovinu propustit a zbytku snížit platy na polovinu - ale oni si přes krizi v EU ještě přidávají!
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(Daniel Makay, 18.1.2012 9:17:20)
Odpovědět
Autor se mýlí. To není o blbosti Bruselských kryptofašistů, to je úmysl a plán( za protektorátu panovala podobná pravidla ). Je to součástí politiky 4 říše, jde o to, aby jednotlivec byl závislý na korporacích, které tyto zákony v Bruseli těžkými úplatky a doživotními rentami vylobbovávají mezi úředníky se skrytou identitou a uplacená EK je potom uvádí do života. EP v tom nehraje žádnou roli to je jen placená šaškárna a přívěšek bez kompetencí, aby se EU na venek prezentovala jako demokracie,
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(Daniel Makay, 18.1.2012 9:21:06)
Odpovědět
stejně jako bolševici. Lidé si naivně myslí, že tyto nesmysly schvaluje EP – to je naprostý omyl, tyto zákony schvalují nevolení úředníci EK.
Dále se autor mýlí v tom, když si myslí, že naši politici by se chovali jinak. Omyl i oni by zde zaváděli korporátní fašizmus, je naprosto naivní se domnívat, že naši politici by byli jiní. Aby se něco změnilo,museli by u moci být zbožní a zásadoví konzervativci, kteří by měli ústavní většinu, změnili ústavu a hospodářská pravidla.
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(R. Hrabovský, 18.1.2012 10:04:57)
Odpovědět
O EP v článku nebyla řeč. A souhlasím s vámi...
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(Peter L., 18.1.2012 10:39:46)
Odpovědět
Píšete o nevolených úradníkoch. Rád by som to ešte upresnil: nielenže sú títo bruselskí úradníci nevolení, ale navyše celkom neznámi, prakticky všemocní /platí to hlavne o členoch EK/, neodvolateľní a - čo je najhoršie - zväčša členmi extrémistických politických strán alebo aspoň sympatizantmi extrémistických politických smerov /zelení, ľavicoví liberáli, maoisti, trockisti a pod./ Nečudo, že pod zámienkou hygieny nariaďujú tieto zrúdy takéto nezmysly.
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(Petr, 18.1.2012 9:23:27)
Odpovědět
Ani komunisti nebyli tak tupí,jak tihle eurobolševici :-)))
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(NORDMAN, 18.1.2012 9:52:31)
Odpovědět
Za Protektorátu si děda zabíjel vykrmené
prase každý rok,muselo se něco sádla odevzdat.
Od té doby,takovou baštu nepamatuji,žádná
kontrola,za bolševika,to byla jiná,ty slídili,
svoloč to byla.
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(Free, 18.1.2012 10:37:05)
Odpovědět
Toto je nesmyslný výklad. Zákon rozlišuje domácí porážku, KTEROU NESMÍTE PRODAT, ale s kým ji zkonzumujete, je jen na Vás.
NAOPAK ,po novu, je umožněno porážet doma i skot !!!, což předtím nebylo možné. Jinak v Evropě nejsou domácí porážky ničím novým a svádět na EU tuhle problematiku je čirá hloupost
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(Hardy, 18.1.2012 10:42:39)
Odpovědět
Ať už jdou ty dobře placený hov.ada z EU do ři.ti
Uzené maso nebo špek dnes
(Bagoun, 18.1.2012 11:08:16)
Odpovědět
Malý příspěvek, co to je uzené maso na regálech, špek i jiné "uzeniny". Najděte si na internetu co to znamená "tekutý kouř" (nebo "liquid smoke") a dozvíte se, jak se provádí dnes uzení. Maso, sádlo, se vymáchá v takovým tekutým sajrajtu, a máme uzené nebo špek na pultě. Kdepak s tím do komína a vyudit to v kouři. Jednoduchá a levná příprava. Na prvním místě je přeci zisk.
Re: Uzené maso nebo špek dnes
(Prasoun, 18.1.2012 21:47:14)
Odpovědět
Bodejť by to vepřové měl někdo 3 týdny naložené v solném nálevu a ještě pak 8 hodin udil pod poctivým bukovým. A ještě platil EUpokutu že znečisťuje ovzduší bukovým kouřem. Na to musí stačit kus flákoty s prošlou dobou požívání a tak 3 hodiny.
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(nekesa, 18.1.2012 11:09:15)
Odpovědět
Skoda tech sprostych slov, to snizuje dulezitost a nalehavost clanku v jakousi frasku, jinak plne souhlasim....ale na druhou stranu a co..my cesi (a teda i ti moravaci a slezane) si to stejne budeme delat da..nebo ne? :)
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(banik 49, 18.1.2012 11:16:24)
Odpovědět
Souhlas Já do Eu nechtěl,ale demokratická většina rozhodla-převážně Socani-Špidla/také bude kandidivat na prezidenta/musím se přizpůsobit nevolte Socany ale stanu,která si nenechá z Bruselu všechny Ty kokotiny líbit díky.
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(Dr Šíma, 18.1.2012 12:43:44)
Odpovědět
Je moc hezké jak tady všichni nadávají na EU. Ale pojďme si už jednou říci, chceme nebo nechceme EU? Já tedy rozhodně ne!!! A tiše se (ač ateista) modlím, aby někdo založil politickou stranu. Stranu, která bude mít hlavním bodem programu - vystoupení ČR z Evropské unie.
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(R. Hrabovský, 18.1.2012 13:20:17)
Odpovědět
No, dvě politické strany s tímto bodem v programu už tady jsou, netřeba zakládat další...
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(marian, 18.1.2012 15:51:50)
Odpovědět
Já jsem pro okamžité vystoupení z toho paskvilu. Na našich polích by zase rostla cukrovka a česká zelenina a ne řepka, v hospodách by voněl uleželý guláš a zbylo by i na dluhy:)
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(Shark, 18.1.2012 17:10:30)
Odpovědět
Komentujete tady zcela zbytečně BLÁBOL, nic takového není pravda. Jde jen o to, že nesmíte domácí porážku prodávat, k tomu musíte mít LOGICKY ! povolení z hygienických důvodů a NAOPAK je povoleno zcela nově porážet doma skot, bejky ! To nebylo ! Takže ten zdejší text je zcela mimo realitu !
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(Janeček, 18.1.2012 17:52:42)
Odpovědět
Asi to psal nějaký bůček, čeští bůčci jsou světově proslulí tím, že neumí porozumět složitějšímu psanému textu a vyvozují z něj bláboly.
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(Domácí zabiják, 18.1.2012 17:50:22)
Odpovědět
Tak už se to té pr..ele pakujte, Pepici, nikdo vás v EU nechce. Není žádná slast žít dobrovolně s vepři v jednom obýváku.
Re: Tak už nám eurohujeři - JEN JESTLI ZASE TI NAŠI
(SMĚJÍCÍ SE BESTIE 2, 18.1.2012 20:54:31)
Odpovědět
" lezprdelkové " nechtějí být " papežštější než papež ", jak se jim to už několikrát povedlo ! A pokud to má platit, tak v celé EU, nebo jen v nových zemích ? Asi je potřeba těm Eu poslancům dát po " kebuli ", aby se jim v ní rozsvítilo( nebo raději rozehnat ).
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(Karel Svoboda, 18.1.2012 21:57:03)
Odpovědět
Proboha !!!!!
Lidi, to jste takový idioti, že věříte těmto stupidním provokacím ??? To už vám vládní propaganda takto vymyla mozek ????
Uvědomte si,že kreténi jako pan Hrabovský,to mají dobře zaplaceno. Pokud je toto pravda, je vina na straně vládních zločinců. Pokud chceme v EU něco znamenat (ČR) musíme tuto vládu svrhnout a umístit do kriminálů.
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(R. Hrabovský, 19.1.2012 8:54:14)
Odpovědět
Nic nemá zaplaceno. A propaganda je to, proti čemu se snažím vystupovat. Víte co je salámová metoda? Ve zkratce. Dneska trošku pozměníme jeden zákon. Trochu to sice omezuje, ale lidé jako vy řeknou, nic strašného a když je to potřeba? Zítra trošku změní jiný, pozítří další, po měsíci se vrátí k tomu prvnímu a zase trochu přitvrdí, protože lidi už mají jiné starosti a neprotestují...
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(R. Hrabovský, 19.1.2012 9:03:05)
Odpovědět
... a tak to jde už několik let. EU (myšlenka) ANO, sama o sobě geniální. EU (současná instituce) NE. Je to kraken, obluda, pijavice, příšernost, paskvil. Vše, co vymysleli v Bruselu za posledních šest let, poškodilo Evropu. Uveďte jediný opačný příklad a budu vám týden říkat Velký Vezíre. Podnět k napsání článku bylo vyjádření úředníka, že změna zákona byla v souladu s EU legislativou.
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(Ladislav, 20.1.2012 6:37:17)
Odpovědět
Budeme žít po americku, budeme žrát ty jejich svinstva od mecáče,budeme jásat jak to není super,ale na naše tradice začneme kvůli EU kašlat?Tak to nééé !!! Veškeré současné choroby lidí způsobují právě tyto průmyslově vyráběná žrádla ,která bych nedal ani prasatům,lidi by si už měli uvědomit ,že ta naše rádoby svoboda není jedna z tváří totality ,kdy nám budou z Bruselu kázat co budeme jíst , jak se budeme chovat,budeme-li pěstovat plodiny abychom byli soběstační.SSSR a RVHP je proti tomu hadra
Re: Tak už nám eurohujeři chtějí zakázat i domácí zabijačku. Ať si celou EU strčí do pr..le!
(kluzo, 20.1.2012 16:37:55)
Odpovědět
Byl bych v klidu. Doma se chlast pálit taky nesmí už dávno a u nás ve vsi jej nepálí akorát pan farář. Možná...