reklama
reklama

Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády

Autor: Jan Koucký | Publikováno: 13.1.2012 | Rubrika: Polemika
Ilustrace

Kabinet Petra Nečase stojí před zásadní otázkou, zda Česká republika vstoupí či nevstoupí do rozpočtové a hospodářské unie, kterou připravuje německá kancléřka a francouzský prezident. Nejhlasitějším zastáncem předání dalších pravomocí do Bruselu je ministr zahraničních věcí Karel Schwarzenberg, který hrozí odchodem z vlády, pokud se Česká republika k rozpočtové unii bez výhrad nepřipojí. Karel Schwarzenberg si zřejmě přeje, aby se Česká republika stala nesvéprávnou kolonií francouzsko-německého impéria.

Na první pohled se může zdát, že myšlenka rozpočtové unie jde tím správným směrem. V návrhu stojí, že zadlužení členského státu nepřekročí 60% HDP a roční schodek rozpočtu nepřekročí 3% HDP. S těmito čísly se dá vcelku souhlasit. Osobně bych hranici zadlužení v poměru k HDP výrazně snížil. Problém těchto zdánlivě líbivých čísel je v tom, že nad celým hospodařením státu bude bdít bedlivé oko bruselského úředníka. Realita bude zřejmě taková, že regionální ministr financí (že by opět ožil název Protektorát Čechy a Morava?) nechá schválit návrh státního rozpočtu pro region Česko v Bruselu a následně ho již pouze symbolicky posvětí Poslanecká sněmovna.

Nevidím jeden jediný důvod, aby o státním rozpočtu rozhodoval nevolený bruselský byrokrat. Tato změna by znamenala faktický konec parlamentní demokracie v Evropské unii. Další zásadní překážkou pro naše členství v rozpočtové unii jsou sankce za překročení míry zadlužení. Pokud se tak stane, bude o sankcích opět rozhodovat Brusel. Nejsem zastáncem deficitního hospodaření, ale jsou chvíle, kdy se schodkovému rozpočtu zkrátka nevyhneme. Vláda skládá účty voličům a ti jediní mohou rozhodnout, zda si přeji vyrovnané či deficitní rozpočty. Pokud se voliči rozhodnou, že skočí na lep sociálnímu státu a budou volit strany s tímto programem, je to jejich výsostné právo. Je naprosto nepřípustné, aby do těchto věcí zasahoval kdokoliv zvenčí.

Vedle rozpočtové politiky chce bruselská hydra pohltit i tu hospodářskou. Je ve všeobecném povědomí, že zvláště Německu vadí nízké daně řady evropských států. Ostatně byla to Angela Merkelová, která „vydírala“ Irsko, že finanční injekci dostane Dublin jen za předpokladu, že irská vláda zvýší korporátní daně. Právě nízké daně a nikoliv euro stály za irským hospodářským zázrakem. Je tak nabíledni, že se Irsko nechce vzdát nízkých daní. Ostatně vysoké daně rozhodně nejsou zárukou hospodářského růstu.

Karel Schwarzenberg argumentuje, že naše účast v rozpočtové a hospodářské unii nám zajistí místo v centru evropského dění. K čemu nám však účast v takovém centru bude, když ztratíme právo rozhodovat o vlastním státě?

Přiznám se, že lidem jako Karel Schwarzenberg nevěřím. Pan ministr zahraničí patří do skupiny eurohujerů, kteří se nás před 10 lety snažili přesvědčit, že jedině s eurem nastane v Evropě věčný hospodářský růst. Realitu snad netřeba dlouze popisovat. Předseda vlády Petr Nečas by měl okamžitě odvolat Karla Schwarzenberga z pozice ministra zahraničních věcí. Pan ministr zcela jasně a prokazatelně lobbuje za omezení suverenity České republiky. Je nemyslitelné, aby se k tak výraznému přesunu pravomocí do Bruselu nemohli vyjádřit občané České republiky. Bojí se snad pan ministr názorů občanů, kteří by mohli zmařit jeho sen o německé Evropě??? Pokud pan kníže touží po Německu, měl by změnit trvalé místo pobytu. Jako občan České republiky nesouhlasím se záměrem pana Schwarzenberga, aby se z naší země stala 17. spolková země sousedního Německa. Historie nám jasně ukazuje, že německá nadvláda nepřinesla této zemi nikdy nic dobrého.

Po smrti Václava Havla byly sdělovací prostředky plné záběrů z listopadu 1989, kdy se tehdejší Československo po dlouhých 41 letech vracelo zpět ke svobodě a demokracii. Dnes se nás hlavní aktéři listopadových změn snaží přesvědčit, že vzdání se práva rozhodovat sami o sobě je vlastně v pořádku, protože je nutné přinášet oběti tzv. vyšším cílům.

Jaký je tedy rozdíl mezi Bruselem v roce 2012 a Moskvou z roku 1948? Tvrdím, že žádný!

Čtěte také:

Schwarzenberga pronásledují stíny Bilderbergu

Schwarzenberg prezidentem? To raději Karel Gott

Schwarzenberg peskuje Hájka. Oprávněně?

Klíčová slova: EU  | Schwarzenberg  | Petr Nečas
reklama
4405 čtenářů | 46 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(Asirix, 13.1.2012 7:10:04)
Odpovědět
Dle mého přesvědčení, je tohle jeden z trauntenberkových dlouhodobých cílů a úkolů. Není pochyb o tom, že tentno šašek je instruován snad přímo Merkelovou, jelikož top devítka je napojena přímom na její skvadru. Těm šaškům ve vládě se to tu začíná sypat pod rukama, takže by předání moci do bruselu, by pro ně mohla být jedna z alternatic, jak se zbavit, alepsoň na oko odpovědnosti, za likvidaci českého státu, a poté nejspíš pěkně po tichuý zmizí z evropy. Upřímně jestli to opravdu dopadne tak, že
Odvolejme celou zkorumpovanou vládu ....
(Mgr.Moser L.,Praha, 13.1.2012 19:41:48)
Odpovědět
Podle opakujících se průzkumů,tato vláda už nemá skoro žádnou důvěru občanů.Přesto se jako klíště
drží svých koryt.Korupce se stala jejím nepsaným programem a všemožně se stále snaží odvádět pozornost od jejího vyšetřování.Přestože viníci jsou veřejně známí,stále se vyvaluji v ministerských křeslech a nestydatě pokračuji ve své nezákonné činosti.Začalo to Klausem v 90-tých
letech a pokračuje to dodnes jeho "žáky".
Re: Odvolejme celou zkorumpovanou vládu ....
(Horáček z Přelouče, 13.1.2012 19:52:51)
Odpovědět
Pane Mgr.Moser,naprosto přesně jste to popsal.To,
co už skoro 20 let tady ukazuji pravicoví politici,to je hrůza,do nebe volající.Přivedli naší zemi do úplné katastrofy,astrnomicky zadluženou a zcela vykradenou.A přesto se najdou tací,kteří ji dokonce i podporuji.Co to je za lidi?Zpočátku jsem i já ji věřil,a ve volbách podpořil.Ale dnes už mimo KSČM, není u nás politická strana,které bych důvěřoval.
Re: Odvolejme celou zkorumpovanou vládu ....
(fe, 14.1.2012 7:39:21)
Odpovědět
KOmouše za 40 let vlády svalilo zvonění klíčů.Tato vládnoucí kamarila se svalí po 22 letech sama.
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(petr novak, 13.1.2012 7:46:52)
Odpovědět
každý si bude moci vybrat, se švarcíkem do říše nebo s rádobytatíčkem do ruska
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(fiter, 13.1.2012 8:29:26)
Odpovědět
Toho věčně chrápajícího dědka sem přitáhl Havel.Jeho jedinou starostí bylo získat zpátky obrovský majetek.Aby tahle kreatůra byla naším prezidentem tak to může chtít jedině nějaký pošahaný mutikultiralista.
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(pavjan, 13.1.2012 12:59:14)
Odpovědět
Dost omezený pohled na věc. Proč máte tak zoufalou snahu lézt pořád někomu do zadele?
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(vtap@seznam.cz, 13.1.2012 15:34:16)
Odpovědět
z h0ven do sraček ve smyslu?
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(Do ruska?, 13.1.2012 16:56:24)
Odpovědět
Kdyby nebylo Ruska, tak můžeme odstavit polovinu zbídačenýho průmyslu.3/4 domácností od plynu... Z Francie sem poteče tak kulový.
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(Kalous, 13.1.2012 17:57:19)
Odpovědět
Z Ruska máme 70% ropy a 80% zemního plynu za slušnou cenu. Jen naprostý bl.bec do Ruska zbytečně rýpá a bezdůvodně na ně plivá. Kníže je absolutní škůdce a ostuda této republiky.
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(Ludvik Nosek,ekonom, 13.1.2012 20:01:00)
Odpovědět
Přesně tak,pane Kalous.Bez ruské ropy a zemního plynu,by se naše hospodářství zcela "položilo".
Jenom snad negramotný hlupák,může tvrdit opak.
Navíc smluvní ceny jsou pro nás velmi výhodné.
Dále máme možnost značnou část těchto produktů hradit vývozem našeho zboží.
Re: Pane premiére, odvolejte bílé koně tunelářů z vlády
(Px, 13.1.2012 9:43:59)
Odpovědět
Potrefené husy kejhají. Až švýcarský soud začíná rozhýbávat nečinnost těch, kdo měli bojovat s korupcí a byli za to dobře placeni (že by i od korupčníků?). V EU máme svůj domov, máme tam své poslance, které hájí naše zájmy, zatím co doma nám korunohujeři sofistikovaně vykrádají stát před očima a zadlužují další generace. Komu vadí, že EU tomu chystá přítrž?
Re: Pane premiére, odvolejte bílé koně tunelářů z vlády
(hazzard, 13.1.2012 16:23:17)
Odpovědět
Co ti na to říct? Už vím: "TELE!"
Re: Pane premiére, odvolejte bílé koně tunelářů z vlády
(Kalous, 13.1.2012 17:54:21)
Odpovědět
Také by patřilo někomu pořádně nakopat nebo ho vyrazit z funkce za nečinnost v případu rakouského žida Alana Barona, který dlužil Komerční bance 8 mld Kč za nesplacené půjčky a zatáhl to stát. Prakticky nikdo ho neuháněl. To musí být, mít od blbých Čechů 8 mld a jen se chechtat.
Re: Pane premiére, odvolejte bílé koně tunelářů z vlády
(., 13.1.2012 21:30:21)
Odpovědět
Barak Alon, kalous!
Re: Pane premiére, odvolejte bílé koně tunelářů z vlády
(Kalous, 13.1.2012 23:12:49)
Odpovědět
Dík, máte pravdu, zkomolil jsem to. Omlouvám se.
Re: Pane premiére, odvolejte bílé koně tunelářů z vlády
(VOx, 14.1.2012 22:35:39)
Odpovědět
Zase jeden trouba kde se tady berou.
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(Kovák Milan, 13.1.2012 10:35:12)
Odpovědět
Schwarzenberga nemusím,taky má svoje nedostatky,ale v tomto případě má úplnou pravdu.Bez vstupu do rozočtové unie nemáme žádnou šanci pro vývoz zboží,vždyť 80% našeho vývozu jde do zemí EU.A ještě vzkaz pro Klauze.
Nekecej do tohoto problému,vždyť tomu nerozumíš,jseš pouhej zloděj a korupčík a jenom díky tomu Absurdistánu so v této zemi je,jseš rádoby president.náš rozhodně ne.
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(p, 13.1.2012 13:02:46)
Odpovědět
Zato ty tomu rozumíš. Idiote.
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(vtap@seznam.cz, 13.1.2012 15:37:15)
Odpovědět
já taky od narození nemám/ neuznávám / prezidenta... a jestli jsem něco proti demokracii? asi ano protože kdo si hraje s ohněm spálí se. proto jsem přesvědčen že byly politicke popravy vcelku legitimní...
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(matrík, 14.1.2012 14:06:50)
Odpovědět
Já taky neuznávám žádného presidenta,ale uvítala bych obnivit tady království?
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(matrík, 14.1.2012 14:09:00)
Odpovědět
Ovšem ne,aby tomu vévodil ten Trautenberg!!!!
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(Karla, 13.1.2012 11:01:12)
Odpovědět
Souhlas s článkem.Panu pod zn.Px chci říci, že náš domov není v EU, ale v ČR, která leží v Evropě, to je velký rozdíl.Naši poslanci v EU, i kdyby se roztrhali, jako, že ne, tak jejich hlas je tak minimální, že nezmůžou nic. Rozhoduje duo Francie-Německo. Před časem nás přesvědčovali, jak je nutné, aby EU měla svého "prezidenta" a ministryni zahraničí. Kde tito dva lidé dnes jsou ???, když vše řeší výše zmíněná dvojice? Jen si vytvořili další vysoce placené posty a budujou si sídla pro další tisí
Re: Vážená Karlo,
(Px, 13.1.2012 14:14:43)
Odpovědět
často se mi zdá, že naše země neleží v Evropě, ale v Asii, zvlášť blízko máme k Absurdistánu. Kde hledat pomoc před rozkrádáním země, když ne v EU, protože naše vlády k tomu doposud jen trpně přihlížely!? Ať voliči volili pravici či levici, vyhráli pokaždé ti v zákulisí stran a ze státu si udělali dojnou krávu. Je na čase, aby to začalo vadit více lidem, jinak se z Asie nepohnem. Obávám se, že ani v Asii se již tak nekrade, jak u nás, nerad bych Asii křivdil.
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(., 13.1.2012 21:35:29)
Odpovědět
Jste si tim tak jista? A proc tedy zacina ceska hymna otazkou "Kde domov muj"? Po "zhasnuti",
nastavenem VK a rozbitim a rozkradenim republiky
bych rekl, ze otazka je silne aktualni. Co se dalo rozkradli byvkomanci a byvestebaci, a nasledne preprodali do ciziny, zanedlouho Cajzlum nebude patrit v CR ani cesky vzduch!
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(pavjan, 13.1.2012 13:35:54)
Odpovědět
Ministr zahraničí by měl prosazovat zájmy ČR ve světě. On ale prosazuje zájmy světa v ČR. Na sebe taky nezapomene. Občanům se to asi líbí, když v průzkumech pravidelně patří mezi nejoblíbenější politiky.Mně se to nelíbí,ale máme tu demokracii a většina rozhoduje kam se budeme ubírat.
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(Kalous, 13.1.2012 17:51:25)
Odpovědět
Pavjane, moje řeč. Je také absurdné že ti přihloupí ovčané mají za nejvíce oblíbené politiky Vladimíry Dlouhé, Buzkové, Grossy, Špidly, Topoly, Knížata a Nešase. A za nejmorálnějšího politika považují V. Havla, který dal morálce co proto. Hotový Absurdistán, hej.
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(ddd, 13.1.2012 13:42:33)
Odpovědět
Jedine vlastizrady, ktere se zatim dopustil je uznani Kosova.
Ale te se VK rozbitim CSR bez referenda dopustil take!
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(Kalous, 13.1.2012 23:20:53)
Odpovědět
Také se mi rozbití Československa nelíbilo. Ale je dobře že proběhlo brzy a rychle - nejsme Švýcaři a soužití se Slováky by přinášelo jen problémy, určitě by nás vydírali (viz vděčnost za 1. republiku, kdy se Slovákům pomohla vytvořit inteligence kterou neměli - a Slovenský stát všechny Čechy a Moraváky vyhnal - i vděčnost za preference v budování průmyslu na jihu a východě Slovenska). Každý den spolu se Slováky by byl pro nás ztráta. Jen si mohli nechat ty své Romy, měli by jsme jim je tam vrát
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(BANKROT, 13.1.2012 17:03:04)
Odpovědět
VŠECHNY NÁS ČEKÁ BANKROT! ZASE BUDEME MÍT HOLÝ ZADKY. CELEBRITY,POLITIKOVÉ-VLÁDA,ZLODĚJI A KORUPČNÍCI, TĚCH 10% CO NÁM TROUBŮM VLÁDNE, TĚCH SE TO AŽ TAK NEDOTKNE.
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(ODVOLATELNÝ, 13.1.2012 17:11:04)
Odpovědět
Chrápe ve sněmovně za peníze daňových poplatníků. Při rozhovoru blekotá jako slepice na dvorku a při spaní si sere do gaťat. Kdo si dnes ( kromě knížete ),může dovolit v práci chrápat?! Co na to pán Dráb, p.psycho,NEČAS,soukmenovec Kalousek? ÁDÍK, ten by sváma zatočil.
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(Kalous, 13.1.2012 17:58:33)
Odpovědět
Ale na setkáních Bilderbergu nechrápe. To je hlavní.
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(von Prakwitz, 13.1.2012 20:38:13)
Odpovědět
Jen to zkuste pane premiére a dopadlo by to s Vámi stejně jako kdybyste odvolal Vondru.
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(von Panwitz, 13.1.2012 23:24:09)
Odpovědět
Kníže Schlafenberg a Saša Promopro jsou neodvolatelní. Stojí za nimi sama Moskva a Putin.
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(felix.julec, 14.1.2012 7:48:44)
Odpovědět
Kde jsi koupil tuto kravinu mudrlante?
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(von Panwitz, 15.1.2012 9:45:16)
Odpovědět
Na nádraží v lampárně od agenta CIA.
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(pavjan, 14.1.2012 15:24:04)
Odpovědět
Je to možný? Vyblejt něco tak blbýho?
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(Jana, 14.1.2012 9:21:30)
Odpovědět
Lidi vzpamatujte se!Copak nám rusové dávají plyn a naftu zadarmo? Nebo snad levně? Už jste všichni zapomněli co si berou od každého kdo se jim upíše? Opravdu chcete vrátit dobu otročení, kdy se dobře měli jen vždy nahoru shrbení klausové? Kníže nám ukazuje, že Čech může být hrdý, sebevědomý a rozhodný,bez klausovské nafoukanosti,arogance a tuposti.
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(ri, 14.1.2012 9:56:46)
Odpovědět
Ty se nech co nejdřív vyšetřit. Buď si děláš srandu, nebo máš v palici seno a stáj! To dnešní nevolnictví jako nevidíš, spadla si z Marsu?
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(Čtenář 1, 14.1.2012 18:23:11)
Odpovědět
Proč Janě tykáte? Vyšetřit se dejte především Vy na agresivitu a vulgaritu......škoda slušných slov diskuze pro sprosté duševní giganty na tomto portálu.....
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(pavjan, 14.1.2012 15:27:56)
Odpovědět
Když pojedem podle knížete, tak je za pár let s hrdostí a sebevědomím konec.
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(Pedro, 14.1.2012 15:44:27)
Odpovědět
Copak tady nějaká hrdost a sebevědomí je? To skončilo v roce 1948, částečně v roce 1918.
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(Kalous, 15.1.2012 6:16:35)
Odpovědět
Jsem štěstím bez sebe - dostal jsem přidáno 180 Kč na důchod, ale vezmu si k srdci slova pana knížete - abychom byli v hlavním evropském proudu, musíme poskytnout na dluhy rozhazovačných zemí EU zejména Řecka našich cca 90 mld Kč. Věnuji to navýšení řeckému důchodci, který má důchod 3-4x větší (udává se občas průměr našich 40 tisíc) než já, chudinka mře chladem a hladem. Ale budu IN a v evropském proudu jak pan kníže.
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(Pedro, 15.1.2012 11:31:43)
Odpovědět
a to moc neprotopí
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(Kalous, 15.1.2012 12:50:13)
Odpovědět
- ano neprotopí, ale zase prochlastá ve stínu cypřiše - a to je ještě dražší než topit v kamnech. Říkal to náš hradní pán, že Řekové nemusí to ousso tolik chlastat, ale kníže ne a ne to pochopit. Nejspíš tam posílá i svou Becherovku.
Re: Pane premiére, odvolejte vlastizrádce Schwarzenberga z vlády
(Kalous, 15.1.2012 12:52:58)
Odpovědět
správně: ouzo
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama