reklama
reklama

Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?

Autor: Redakce | Publikováno: 11.1.2012 | Rubrika: Polemika
Ilustrace

Jen co se oklepali pravdoláskaři po úmrtí jejich guru Václava Havla, už mají zase roupy. Tentokrát se přivtírli k projektu „Národ pohasl“, jehož cílem je zbudovat z rodného domu vyšinutého mladíka Jana Palacha muzeum. Děkujeme nejmenované PR agentuře za zaslání tiskové zprávy k projektu, alespoň máme zase o čem psát.

V redakci ctíme heslo „o mrtvých jen v dobrém“, proto tento text není namířen proti vyšinutému studentu Janu Palachovi, spíše nás zajíma, jaké puzení vede pravdoláskaře k participaci na podobných projektech.

 

V tiskové zprávě mluví některé celebrity, kterými se nejmenovaná PR agentura zaštituje, o Janu Palachovi jako o hrdinovi. S takovým označením nemůžeme souhlasit.


Hrdinství přeci nespočívá v tom, že se člověk vzdá bez boje a absolutně rezignuje. Praví hrdinové se pokouší se životem a s problémy, které přináší, nejdříve poprat. Přinést oběť nejvyšší je možné brát jako akt krajního zoufalství. Před takovým extrémním řešením situace by měla předcházet řada jiných kroků.

 

Nemyslíme si, že právě Jan Palach před více než čtyřmi desítkami let vyčerpal všechny možnosti, jak účinně bojovat proti zvrhlé komunistické myšlence a „spřáteleným bratrským“ vojskům v čele se sovětskými tanky.

 

Za hrdiny můžeme označit bratry Mašíny a mnohé další bojovníky 3. odboje. Ostatně, bratři Mašínovi se k osobě Jana Palacha vyjadřovali rovněž velmi zdrženlivě. Považovali jej sami spíše za osobu duševně vyšinutou (odkaz na rozhovor s Josefem Mašínem v Parlamentních listech z loňského listopadu), než člověka hodného následování a posmrtného uctívání. Škoda, že nemáme k dispozici lékařské materiály duševního zdraví studenta Palacha. To by asi nebylo příliš vesele čtení, že?

 

Odpor vůči jakékoli zhoubné ideologii je bezpochyby obdivuhodný. Zvolit formu veřejné a teatrální sebevraždy, a to ještě tak bolestivým způsobem, se vymyká lidské přirozenosti. Žádný duševně zdravý tvor nemá v genetické výbavě zakódováno, aby takto drasticky ukončil svůj život.

 

Spáchat sebevraždu ve jménu čehokoli není hrdinství, ale zbabělost!

 

Nepochybujeme o tom, že muzeum Jana Palacha spatří brzy světlo světa. Co si vezmou pravdoláskaři do hlavy, to se obvykle za finančního přispění Bakalů a dotací Evropské unie stane skutečností. Na druhou stranu, proč ne. Jestliže se budou pánové Halík, Schwarzenberg a Kraus soustředit na přestavbu Palachova rodného domu ve Všetatech, o to méně budou škodit jinde.

 

V tomto ohledu bychom měli jejich aktivity jen a jen vítat. Kdo si hraje, nezlobí...

 

Čtěte také:

 

Kmotr lepší pravdoláskaře. V dobré úmysly TOP 09 a Tůmovy havlistické kliky nevěřím

Špína politické korektnosti, aneb kulturní marxismus.

Měli se snad raději bratři Mašínové upálit?

 

Klíčová slova: politika  | Václav Havel  | Schwarzenberg  | Halík
reklama
8030 čtenářů | 50 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(Brabec, 11.1.2012 1:00:48)
Odpovědět
Souhlasím, výstavba muzea, nebo co to má být je absurdní. Nikdo tam nebude chodit, kdo by to spravoval ? Ať si to udělají za soukromé peníze a taky z vlastní kapsy ať to udržují
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(xxx, 11.1.2012 10:57:03)
Odpovědět
Vždyť to za soukromé peníze bude, sdružení Národ pohasl chce získat peníze právě od firem a soukromníku, tak se nemusíte, pane Brabče, bát že půjdou peníze od státu. Nejdřív si zjistěte informace, a pak pište tyto komentáře.
Největší politická drzost ...
(xxx, 11.1.2012 1:14:03)
Odpovědět
Věci veřejné podle Nečase svým postojem ohrožují důvěryhodnost vlády? Dobrý vtip,že?
Podle posledních průzkumů veřejného mínění má tato vláda důvěru s bídou 20% občanů. Tak o čem to Nečas mluví? Nebo se řídí heslem, že stokrát opakovaná lež se stává pravdou?
Vážený pane premiére, Vaše tvrzení o důvěryhodnosti vlády, lze pouze považovat za jednu z největších politických drzostí našich novodobých dějin. Já Vaší vládu považuji za jednu z nejzkorumpovanějších vlád v historii ČR.
Re: Největší politická drzost ...
(fiter, 11.1.2012 7:10:59)
Odpovědět
Co se takhle vyjádřit k tématu?Hlavně že socani mají velkou podporu u lidí.Většina voličů si nic jiného nezaslouží,než ty socialisty a já jim to přeji.
Občané maji právo vědět .....
(Jilemnický, 11.1.2012 1:32:58)
Odpovědět
Občané by chtěli vědět,kde jsou peníze vybrané od občanů v tak zvané "Povodňové akci".Každý občan přispěl měsičně 100,-Kč,to znamená za rok 1200,-Kč.Celkem se na této akci podílelo 5 600 000 občanů.To znamená,že bylo vybráno asi 6,7 miliard korun.Pan Kalousek o tom,ale mlčí.
Re: Občané maji právo vědět .....
(alfa27, 11.1.2012 6:16:17)
Odpovědět
Koupila se za to navigace do pandurů.Aby se při povodních omylem nedostaly do vody a nepřišlo se na to,že plavat neumí.
Re: Občané maji právo vědět .....
(waldman, 11.1.2012 23:31:17)
Odpovědět
kdyby se vůbec Kalousek obtěžoval něco vysvětlit lidem,z jejichž daní se živí,tak bychom stejně slyšeli jen arogantní kecy.Tuto vládu lumpů,zlodějů a korupčníku je nutno i s tím narcisem na Hradě vykopat
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(III, 11.1.2012 7:48:31)
Odpovědět
Představuji si, co by bylo, kdyby se Palachův boj s nepřítelem stal módou a rozšířil se např. už za 2. světové války. To by Hitler ušetřil za plyn!!!
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(noe, 11.1.2012 7:54:00)
Odpovědět
Tentokrát jste zcela šlápli vedle. Opakujete jen názory jistých vyšinutých vrahů a dementího Viléma Nového. Mašíny bych měl za hrdiny, kdyby spáchali atentát na Gottwalda, nebo Čepičku atd. Oni si ale hrdinsky vybrali řadového esenbáka a bezpartijního účetního. A tím opravdu hodně otřásli komunistickým režimem. (Já si naopak myslím, že se to tomu režimu moc hodilo.)
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(Radek3, 11.1.2012 8:07:28)
Odpovědět
Petříku Petříku .. za co to ty bojuješ ?
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(MrDalík, 11.1.2012 13:40:23)
Odpovědět
Za přízeň svého guru
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(Kalous, 11.1.2012 20:37:21)
Odpovědět
Co s tím má společné Petřík? I Lukáš Petřík je na jiném portále.
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(MrDalík, 12.1.2012 12:50:23)
Odpovědět
Tak jako kdysi psal Sládek projevy svým republikánům, píše tato parta z PL podle "osnovy" LP PhDr.
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(felix.julec, 11.1.2012 8:15:55)
Odpovědět
Vláda má 20% příznivců.Přesně to tipuji i já.To je Praha a Středočeský kraj.Tam vláda "sype" a udržuje si minimální přízeň.Ostatní mají těchto nesourodých,rozporuplných činitelů plné zuby.
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(felix.julec, 11.1.2012 8:21:40)
Odpovědět
Palacha bych tak příkře dnes nehodnotil.Po cca 40 letech je jiná situace a je i jiný pohled na událost než tehdy.
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(Kalous, 11.1.2012 8:17:32)
Odpovědět
To je fakt, ten Palach byl zbabělec. Měl vykrást služebnu SNB, podřezat nějakého svázaného dopravního SNbáka, sebrat mu zbraně, vykrást nějakou banku nebo zastřelit pokladníka s penězi na výplaty pro nějakou socialistickou firmu, podpálit nějaké JZD a pak si za uloupené peníze koupit MBčko a projet s ním přes hraniční zátarasy do Bavorska, případně unést letadlo a vstoupit do US Army. Pak by byl hrdina a ne vyšinutý zbabělec.
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(kot, 11.1.2012 8:24:01)
Odpovědět
Nějak si to asi pleteš s Mašíny, ale jinak o nic nejde
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(Kalous, 11.1.2012 8:47:39)
Odpovědět
Však to je účel - kontrastovat. Jeden byl hrdina, sice nerozumný a emociální - druzí byli vrahové - a zde je to v článku pojato obráceně.
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(DAP, 11.1.2012 10:02:44)
Odpovědět
Souhlasím v tomto s Vámi. Jen bych ještě dodal, že za tuhého komunismu byl za "duševně vyšinutého" účelově označen každý, kdo se jakkoli vymykal režimu či si vůbec dovolil nesouhlasit s jakýmikoli byť naprosto nesmyslnými či absurdními věcmi. Přece - "jít proti vůli lidu" a dělat něco jinak či samostatně, to mohl jen "duševně vyšinutý" jedinec ...
(Hloupý pisatel tohoto článku pod anonymním názvem "Redakce" toto zjevně vůbec nezná)
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(kot, 11.1.2012 8:22:42)
Odpovědět
Palachův čin je mimo jakékoliv škatulkování a naše hodnocení. Tu bezmocnost Palachovy doby není pochopit každému a jeho (a dalších) čin bylo něco, co se dá nazvat poze jako objěť či dar. A Mašínové byi žháři a vrazi, nic víc, nic míň. A tzv 3. odboj neni nic jiného než další penězovod.
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(alan, 11.1.2012 8:51:23)
Odpovědět
Byl jsi v době Palacha na světě?Jestli ano,jistě jsi si pletl lentiky s kozími bobky a navštěvoval zvláštní školu s výborným prospěchem.Jinak bys nemohl vyždímat z nádoru v hlavě takové zhovadilosti,které píšeš.Od vola skutčně nelze chtít víc,než hovězí maso!
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(DAP, 11.1.2012 9:41:22)
Odpovědět
Palach nebyl vyšinutý a dnešní Havlističtí pravdoláskáři s ním nemají vůbec nic společného. Zatímco snahy o všemožnou glorifikaci Havla jsou vskutku obludné, tak dávat je do jakékoli souvislosti s Palachem (kterého urážet) je beď neznalost nebo zvrácenost.
Pan anonymní pisatel "Redakce" by měl být okamžitě vyhozen a nahrazen někým jiným ! Bude-li takto pokračovat není žádný důvod tento portál navštěvovat.
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(Teremin, 11.1.2012 10:02:23)
Odpovědět
souhlasím s DAP, pisatel článku (REDAKCE) zřejmě nemá všech pět pohromadě a asi musí být velice mladý. Palach byl a je symbol odporu proti sovětské okupaci , věděl dobře, co dělá a rozhodně nebyl vyšinutý, článek je nejen urážka Jana Palacha ale je to i urážka všech, kteří jeho čin chápou, REDAKCE by se měla omluvit
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(antonin moravec, 11.1.2012 10:12:14)
Odpovědět
Autore tohoto článku,
kdo mne zná, ví, že tato slova bych nikdy nepoužil, s výjimkou vrcholného nasrání.
Nejsem pravdoláskař a osoba Václava Havla je pro naši historii pouze negativním symbolem.Moje teta, známá novinářka, doktorka filosofie mi ve svých 90 letech řekla, počkej, to už já tady nebudu, ale s tím milionářským synkem si ještě užijete.Tato negativní postava českých dějin však nemá nic společného s Janem
Palachem.Pokud jste tu dobu nezažil, pokud jste
s ním nebydlel na jedné student
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(antonín moravec, 11.1.2012 10:17:20)
Odpovědět
pokračování
pokud jste s ním nebydlel na jedné studentské koleji, pokud jste nestál u jeho rakve, držte hubu.Blb, který neví nic o historii, zůstane blbem
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(tom, 11.1.2012 12:00:52)
Odpovědět
To snad nemyslíte vážně? Co třeba jen trochu běžné slušnosti, říká vám to něco? Kdo je Šláfenberk? Vyšinutý Palach? Stejně stupidně, jak tento článek, psala jedině na počátku normalizace jistá Tribuna a hlásila Vltava. Pokud hodláte takto pokračovat nehodlám se dále vámi špinit. (Jsem kozervativec a monarchista.)
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(sajba, 11.1.2012 12:30:27)
Odpovědět
Anonym "Redakce" píše o zbabělci.To se mě líbí.Úžasná úroveň e-portálu.
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(Štastný Jim, 11.1.2012 13:28:55)
Odpovědět
Sorry,
ale nazvat Jana Palacha vyšinutým zbabělcem je nechutné.Jan Palach chtěl svým zoufalým činem vyburcovat národ z letargie a proti Husákovské normalizaci.Kdo nazývá hrdinu zbabělcem je pitomec,anebo o době temna pro celý národ neví nic.Kdo seje vítr sklízí bouři a to se Vám článkem bezesporu podařilo.
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(Ebermann, 11.1.2012 13:57:32)
Odpovědět
Byl jsem v té době studentem Filozofické fakulty v Praze a smrt Jana Palacha byl pro mně autentický zážitek. Zúčastnil jsem se pohřbu, a můžu k celé tragické události vypovídat z vlastní osobní zkušenosti. Palachův čin vyvolal předevší šok a zděšení, nedá se říct, že by nalezl pochopení. Určitě si nikdo z rodičů mladých lidí nepřál aby jeho čin následovali. Pro naši kulturu něco nepředstavitelného a nepřijatelného. Oběť to byla, ale naprosto k ničemu. A k čemu taková oběť. Bratří Mašínové to oko
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(Ebermann, 11.1.2012 14:04:18)
Odpovědět
Byl jsem v té době studentem Filozofické fakulty v Praze a smrt Jana Palacha byl pro mně autentický zážitek. Zúčastnil jsem se pohřbu, a můžu k celé tragické události vypovídat z vlastní osobní zkušenosti. Palachův čin vyvolal předevší šok a zděšení, nedá se říct, že by nalezl pochopení. Určitě si nikdo z rodičů mladých lidí nepřál aby jeho čin následovali. Pro naši kulturu něco nepředstavitelného a nepřijatelného. Oběť to byla, ale naprosto k ničemu. A k čemu taková oběť. Bratří Mašínové to oko
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(Ebermann, 11.1.2012 14:06:14)
Odpovědět
Bratři Mašínové to okomentovali velmi výstižně.
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(Mark, 11.1.2012 15:32:02)
Odpovědět
Vyšinutý zbabělec nebyl Jan Palach, ale jsou jimi páni redaktoři.
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(Dough Badman, 11.1.2012 16:01:30)
Odpovědět
I dnes s odstupem doby je těžké jednostranně zhodnotit čin Jana Palacha. Z ideologického hlediska je to oběť, kterou se JP snažil ohromit, důrazně upozornit na politické události, se kterými většina národa nesouhlasila, způsobem který se mu v té chvíli jevil jako jediný možný. Což se mu podařilo. Ale z lidského hlediska, z pohledu jeho blízkých to byl zoufalý čin zoufalého člověka. Zbytečně zmařený lidský život.
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(ThujaGarden, 11.1.2012 16:24:12)
Odpovědět
Redakce...,je to smutný...,říkat o Palachovi,že je zbabělec...
Nesouhlasím.!!!!!!!
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(Kalous, 11.1.2012 19:02:27)
Odpovědět
Souhlasím (tentokrát s Thujou)!
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(deeres, 11.1.2012 17:48:57)
Odpovědět
Za ten článek se můžete stydět do hlouby duše, tedy pokud nejste naprosto slabomyslný. Kdo prožil tehdejší dobu, ví své. Palach byl hrdina a symbol protestu. Mašíni byli jenom ziskuchtiví vrazi. a co to má dělat s havlisty opravdu nechápu!?!
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(Shark, 11.1.2012 19:07:32)
Odpovědět
Bože, to je hnuj, to musí bejt smrad v redakci.
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(Karol Jebavý, 11.1.2012 20:16:45)
Odpovědět
... Soudruh " REDAKCE " se vrátil. Takhle štval a masíroval za normalizace. Komplot " REDAKCE " nenápadně zadělává na nacistickou revoluci.
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(Cestra, 11.1.2012 20:32:59)
Odpovědět
Naprostý souhlas! Kdyby si Palach s sebou vzal Bilaka, Husáka nebo nějakého rusáka, tak bych to pochopil. Takhle to byl jen obyčejný zbabělý čin vyšinutého jedince. Pro příklad: kdyby tímhle způsobem bojovali ruští vojáci ve druhé světové válce proti němcům, to by se Hitler radoval! To by bylo "hrdinů". Proti zlu se musí bojovat se zbraní v ruce a ne "sebeobětováním". Komu tím prospěl?
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(Ebermann, 11.1.2012 21:25:37)
Odpovědět
A jakou bolest způsobil svým rodičům! Anebo se domníváte, že byli nadmutí pýchou, že mají syna hrdinu?
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(Jan Poukar, 11.1.2012 22:26:57)
Odpovědět
Kdo považuje projekt za přínosný, můžete ho podpořit a stát se jeho fanoušky zde: http://www.facebook.com/pages/N%C3%81ROD-POHASL/116953598383660
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(Jan Šebek, 11.1.2012 23:01:51)
Odpovědět
Souhlasím s tím, že muzeum je zřejmě zbytečné, ale to by se jistě dalo napsat i bez toho, aby autor označoval opakovaně Jana Palacha "vyšinutým zbabělcem", zvlášť díky tomu, že jeho pojetí hrdinství je opravdu "mimoidní" a do zástupných archetypů, jako je Jan Palach, je vrcholně nevhodné takto rýt. Pochybuji, že před článkem jste pane autore přečetl oněch X publikací, abyste si toto dovolil, takže já, aniž bych pátral o čemkoli více o Vás si dovoluji tvrdit, a to hodně distinguovaným způsobem, ž
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(xxx, 11.1.2012 23:05:11)
Odpovědět
Fuj!!!!
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(Epikuros, 12.1.2012 0:33:34)
Odpovědět
Takže Václav Havel byl guru, ti kdo ctili po jeho smrti pietu jsou do jednoho opovržení hodní pravdoláskaři a Jan Palach byl vyšinutý zbabělec'
To všechno nám v krátkém článku sdělí hrdinný bojovník jménem "Redakce".
Drahý soudruhu (nebo soudruzi), vy jste takový lidský odpad, že se to snad nedá ani slovy vyjádřit. Použít výraz dobytek, by bylo urážkou všeho dobytka, protože ten je alespoň užitečný. Sami jste nedokázali nic, jen chrlit do světa podobné nenávistné zvratky. Upřímně doufám, že se
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(Otto, 12.1.2012 1:00:41)
Odpovědět
Písálku, Palach dokázal svojí smrtí víc než celá armáda.
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(Kalous, 12.1.2012 1:36:52)
Odpovědět
Je to tak, skoro celý národ byl vzhůru. Takové smuteční průvody - alespoň do počtu od té doby nebyly, neměl je ani Havel. Sám jsem v čele jednoho průvodu se zástupci jiných fakult nesl černý smuteční prapor - něco takového se už nestalo a dlouho nestane.
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(majka, 12.1.2012 13:13:23)
Odpovědět
text napsala redakce ,to jako kolektiv brusiču od nás
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(Homre, 12.1.2012 15:52:57)
Odpovědět
Nikdo z jakési redakce neví, co je to vlastenectví, neví, co je to oběť.
Jděte všichni vy, kdo jste za podpisem "redakce" do pr.dele, protože jste jen všiváci, kteří se snaží pomluvit, pošpinit, všechno, co je české a vlastenecké. Jste kur.vy a to se kur.vám omlouvám za ten příměr, který je poškozuje. Jste horší, než kur.vy, jste verběž, které patří jen býkovec.
Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(Jan Kasl, 15.1.2012 21:38:11)
Odpovědět
Redakce je parta hajzlu! Styďte se
Eh? - Re: Pravdoláskaři budují muzeum vyšinutému zbabělci Janu Palachovi. Halík u míchačky, Šláfenberk jako přidavač. Co zbude na Krause?
(Naštvaný pravičák, 17.1.2012 10:06:22)
Odpovědět
Tentokrát jste opravdu přestřelili! Myslel jsem si, že tento plátek jako ostatní je konzervativně pravicový, zřejmě jsem se mýlil. Za takový článek by se nestyděli ani v RUDÉM PRÁVU!
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama