reklama
reklama

Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní

Autor: Jiří Kohoutek | Publikováno: 9.1.2012 | Rubrika: Polemika
Ilustrace

Bolševici po únorovém převratu v roce 1948 opravdu s církví zle zatočili. Kradli, plenili, mučili, zavírali a vraždili. Není to ale náhodou také tak, že církev sama zakusila peklo, jaké v minulých staletích páchala na našich předcích? Pokud chce od státu finanční kompenzace, měla by se nejdříve sama vyrovnat s občany České republiky. Naši předci museli na vypasené církevní hodnostáře dřít jako otroci.

Mnoho jich zemřelo na mučidlech, protože se podle kněží spolčili s ďáblem. Kolik miliónů lidí zemřelo v průběhu staletí jen kvůli tomu, že církevní nabobové potřebovali postavit další chrám boží. Kolik desátků museli naši předci zaplatit, aby se vyhli hněvu „hodných a laskavých“ kněží? A tak bychom mohli pokračovat ve výčtu zločinů církve hodiny a hodiny. Soupis církevních zvěrstev se dá srovnávat snad jen s těmi komunistickými a nacistickými.

 

Proč bych tedy měl dnes já ze svých daní dnplatit jakési vyrovnání státu s církví? Čím jménem uzavírali pánové Kalousek a Šláfenberk dohodu s církví, ve které jim slibovali desítky miliard korun? Ač zapřísáhlý ateista, souhlasím s navrácením nemovitého majetku. Církev bude jistě lepším hospodářem než by byl stát. O tom žádná.

 

V žádném případě ale nesouhlasím s finančními kompenzacemi. Chci jako občan České republiky přesně vědět, jak ti naši milí černoprdelníci přišli na výslednou cifru 59 miliard Kč, která má být splácena asi 30 let. Jak si mohou Kalouskovy pobožní boys vůbec dovolit vytahovat z mé kapsy peníze a posílat je nejkrvavější organizaci v historii lidstva?

 

Církev a její představitelé mají na rukách krev mnoha nevinných obětí. Tuto krev z jejich chtivých a občas pedofilních pařátů nikdo nikdy nesmyje. Jestliže se štítíme komunismu a nacismu, měli bychom se stejně znechuceně dívat právě i na naše kněží, arcibiskupy a kardinály.

 

Ten, kdo posvětil církevní restituce, spáchal v podstatě zločin velezrady a měl by za to být po zásluze „odměněn“.

 

Nenechme si od nedůvěryhodných politiků typu Kalouska napovídat, že vyrovnání státu s církvemi je otázkou slušnosti. Církev je v mnoha parametrech zločinecká organizace. Jakékoli vyrovnání se zločincem je tedy opět jen zločinem...

 

Když mám teď platit já za to, že komunistická zvěř církve sprostě okradla, požaduji i já, aby dnešní církevní hodnostáři pikali za zrůdné chování svých předchůdců. To je fér, ne?

 

Čtěte také:

 

Vyrovnání s církvemi je zločin

Bude narcis Halík šířit šaríu?

Církev odvolala biskupa kvůli sexuální aféře

 

Klíčová slova: komunismus  | Miroslav Kalousek  | církve
reklama
9619 čtenářů | 114 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(berg, 9.1.2012 1:58:54)
Odpovědět
pane Kohoutek, KalouskovI! boys, hodnostáři pYkali, čeština být asi vaše kobylka stejně jako ekonomika, že :-))
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(felix.julec, 9.1.2012 7:56:52)
Odpovědět
S úrovní takové gramatiky jak nám ve svém článku předvedl Kohoutek by neuspěl ani žáček ze 4.obecné.Toto individium se nestydí?Co si má člověk myslet o jeho celém článku? V češtině asi chodil za školu.Proto ty jeho další kecy nelze brát vážně.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(obcan, 9.1.2012 14:35:49)
Odpovědět
Souhlas. Navic bych neveril, ze muze existovat takovy hlupak, jak se nam prevedl pan Kohoutek. ;)
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(ferda, 9.1.2012 14:43:51)
Odpovědět
TI, KDO SOUHLASÍ S NAVRÁCENÍM FINANCÍ CÍRKVÍM, AT SI ZALOŽÍ ÚČET A NA NĚ NĚJ MOHOU POSÍLAT FINANČNÍ ČÁSTKY, KTERÉ NEPRÁVEM ČERPALI ZA OBDOBÍ SOCIALISMU, TŘEBA PŘI STUDIU NA VYSOKÝCH ŠKOLÁCH, ČI VE ZDRAVOTNICTVÍ,NÁVŠTĚVOU DIVADEL, KIN, SPORTOVNÍCH AKCÍCH,PŘEPRAVOU HROMADNÉ DOPRAVY, ATD. NA TO VŠE STÁT DÁVAL HODNĚ TAKÉ Z MAJETKU CÍRKVÍ....., TAK SE VY ANONYMNÍ HRDINOVÉ CÍRKEVNÍCH RESTITUCÍ POCHLAPTE, A VRAŤTE VŠE, CO JSTE NEPRÁVM CÍRKVÍM UKRADLI ZA OBDOBÍ 4o LET SOCIALISMU KTERÝ VÝŠE UVEDENÉ DOTO
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(frantisek zajicek, 9.1.2012 20:50:32)
Odpovědět
Stary anonymni bolseviku.Jsem ateista,ale co jednou bylo ukradeno,melo by byt vraceno.A ty kaspare si o tom muzes myslet,co chces.Nakonec sam pochazis ze zlodejske rodiny,nebo se pletu?Neanonymni FZ
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Jana, 10.1.2012 5:33:25)
Odpovědět
Znamy primitivni hulvat ferda je hlavne uplatkarsky parazit, jak sam v diskusi priznal.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(ferda, 10.1.2012 10:15:05)
Odpovědět
FRANTIŠKU, PLETEŠ SE A VELMI.....,
V JEDNOM BLOGU JSEM NAPSAL, JAK MOTIVUJÍ FARMA FIRMY LÉKAŘE,VŠE JE VŠAK V MEZÍCH ZÁKONA, KDYŽ ONI PRO NĚ DĚLAJÍ JAKÉSI POCHYBNÉ STUDIE ČI SBĚR DAT, A VZHLEDEM K FAKTU, ŽE MÁ ŽENA JE LÉKAŘKA, TAK TO MENTÁLNÍ ,PRAVIČÁCKÝ NETÁHLO "STANDA01" TEN, KTERÝ ZDE I JINDE POUŽÍVÁ SNAD VÍCE NEŽ DESET RŮZNÝCH NICKŮ, PŘEVEDL V KOMICKOU HRU O ZLODĚJÍCH A POLICAJTECH A TACÍ, JAKO TY MU TO ŽEROU :-)))
VŽDYCKY SE NAŠLI TZV. UŽITEČNÍ IDIOTI, TY, FRANTO, BOHUŽEL K NIM PATŘÍŠ TAK
Bezplatné poradenství pro koaliční vládu ..
(Honza Homola,sedlák, 9.1.2012 23:22:03)
Odpovědět
Bezplatné poradenství pro koaliční vládu ..

Kde jsou peníze vybrané na POVODŇOVOU DAŇ ??? Časově omezená daň -(pouze na 1 rok 2011) ve výši nedobrovolné srážky 100,--Kč měsíčně z příjmů všech,kdo uplatňují nezdaněnou základní částku ze základu daně-to je při velmi střízlivém odhadu asi 5 milionů poplatníků, včetně OSVČ.Tak počítejte : 5,000.000 poplatníků x 100 x 12 měsíců ´= 5,000,000.000 KORUN ČESKÝCH.
Kde jsou ty peníze ? Kdo je stačil rozkrást ?Nikde,nikdo se nic nedozví a MÉDIA také mlč
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(smějící se bestie, 9.1.2012 2:18:14)
Odpovědět
kokrhající kohoutku, kdybych měl jistotu, že církev "zavraždí" i Vás ,tak budu první, kdo bude krákat v její prospěch, jako že jsem se vrána jmenoval !!!!
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Jeeves, 9.1.2012 5:06:01)
Odpovědět
Koukám, že "Rudé právo" sklízí plody ještě po letech. Asi to bylo jediné, co kdy Kohoutek četl. Takže se na něj ani nemůžeme zlobit. :-)
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(ferda, 9.1.2012 14:49:16)
Odpovědět
DOPORUČUJI ZASTÁNCŮM CÍR.RESTITUCÍ-ZALOŽIT ÚČET A VRAŤTE VŠE, CO JSTE ZA OBDOBÍ SOCIALISMU KONZUMOVALI ,CO BYLO DOTOVÁNO TAKÉ Z "UKRADENÉHO MAJETKU CÍRKVÍ"!!!§
A JE PO PROBLÉMU, ŽE???? :-)))))
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Jarka, 10.1.2012 5:32:05)
Odpovědět
Z nemovitosti se nic dotovat neda, uplatkarsky parazite!
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Maura, 9.1.2012 7:02:22)
Odpovědět
A také vzdělávala chudé lidi, významně se podílela na našem národním obrození, držela chudobince a špitály pro nemajetné, pane. Nesouhlasím s Vámi a myslím, že šíříte polopravdy.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(kraken, 9.1.2012 10:40:31)
Odpovědět
pokud řeknete a), musíte říct i b) -církev ohlupovala lidi a držela je v poslušnosti jak k sobě tak k vrchnosti..Neexistovali jen kněží s charakterem F.L.Věka, ale i Koniášové a spol...
Kristus nabádal žít v chudobě a cti..to spíš velbloud projde uchem jehly než bohatec do božího ráje...atd...takže k čemu majetky a honosné svatostánky? K větší slávě boží? Nebo spíš k něčemu zcela jinému?...
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Pavel, 9.1.2012 13:17:25)
Odpovědět
Doporučuji Vám se poněkud vzdělat pokud možno z akademických a nikoli bolševických knihoven.
Komunistické báchorky o Páteru Koniášovi a Jezuitech jsou stejně účelově zabarvené jako ta o Jánošíkovi.
Po 30. válce byla česká země naprosto zvlčilá a rozvrácená, zákony se nedodržovaly a lidi se přepadali na potkání. A byli to právě Jezuité, kteří obnovili školství, vzdělanost pro všechny vrstvy, špitály a řád. Že to někdy chtělo nekompromisní režim je nasnadě.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(jarda.motyl, 9.1.2012 13:38:33)
Odpovědět
trochu mi ten argument připomíná scénu ze starého českého filmu, jak někdo polél vínem jiného a říká mu: podívejte se radši na sebe jak vypadáte :D ...
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(SamOpal, 9.1.2012 7:14:24)
Odpovědět
Hmm,když ono v tomto světě existují určité skupiny lidí,kterým tento majetek ,podle nich naprosto nevyužitý musí působit těžká traumata. Proto poslední dobou čteme to ,co čteme. Je jen otázka,zda lidé jako pan Kohoutek takto působí coby uži teční idioti ,tedy z přesvědčení,nebo mají šanci se eventuelně někdy v budoucnu na tomto majetku také připást. Hádal bych samozřejmě spíše variantu č.1.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(tom, 9.1.2012 7:27:06)
Odpovědět
Piky, piky na hlavu, že na babu nehraju. VelmY YntelYgentňÝ článek!
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Nemon, 9.1.2012 7:35:37)
Odpovědět
Soudruhu Kohoutku, měl byste si nejprve něco přečíst, než začnete psát...
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(felix.julec, 9.1.2012 8:03:38)
Odpovědět
On nemůže být žádný soudruh.Za soudruhů by nevychodil obecnou školu.To je produkt dnešního školství.Nejspíš nějaké humanistické školy.Studenti s takovými znalostmi češtiny jak nám předvedl Kohoutek by žák neuspěl ani u závěrečné zkoušky na měšťance.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(felix.julec, 9.1.2012 8:53:33)
Odpovědět
On nemůže být žádný soudruh.Za soudruhů by nevychodil obecnou školu.To je produkt dnešního školství.Nejspíš nějaké humanistické školy.Studenti s takovými znalostmi češtiny jak nám předvedl Kohoutek by žák neuspěl ani u závěrečné zkoušky na měšťance.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Jahoda, 9.1.2012 10:09:28)
Odpovědět
já když jsem chodil na ZDŠ,tak tam bylo u ČJ ohledě diktátů asi takové hodnocení,že za jednu hrubku a ta byla vždy červeně od soudružky učitelky přeškrtnuta a podvakráte podtrhnuta-snížena známka z prospěchu. Tudíž pan Kohoutek by měl za 5. A na to byla přesně psaná osnova,jak diktáty klasifikovat. A jak někdo opisoval,dostal lepáka a hotovo,žádná politická korektnost a "týrání dětí "tenkrát nebylo. Nejednou opisovač dostal i rákoskou,nebo ukazovátkem u tabule přes zadek. A jak byla 5 z čehokol
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Jahoda, 9.1.2012 10:12:01)
Odpovědět
a jak byla 5 nejen z ČJ,tak byl řez i doma.
Jeden spolužák takhle dostal od táty lukem.
Pana Kohoutka evidentně nikdo neřezal,protože to by se lépe učil .
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(alfa27, 9.1.2012 7:53:08)
Odpovědět
Dnes může opravdu publikovat každý.Když pominu pravopis,tak je autor z hlediska historických znalostí na úrovni druhé třídy zvláštní školy a to ještě komunisticky zabarvené.Konkrétní argumentace v článku prakticky není,takže není s čím polemizovat,snad jen s výkřikem,že církev umučila nějaké autorovy předky.Jistě nějaké oběti měla církev ve středověku na svědomí,rozhodně to nebyla komunisticko-nacistická masovost,ba i před rovností,volností a bratrstvím francouzské revoluce těžce bledla závistí
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(alfa27, 9.1.2012 7:56:20)
Odpovědět
Obvzláště mne autor pobavil těmi " krvavými desátky". Desátky byla totiž dobová daň z příjmů, a to neznali DPH a spotřební daně.Co já bych dnes dal za jedninou 10% daň.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(r, 9.1.2012 8:50:59)
Odpovědět
Pane Kohoutku, nic ve zlém, ale chcete-li veřejně prezentovat své názory, opravdu byste si měl doplnit kromě znalostí pravopisu především znalost historie, jinak ztrapňujete především sám sebe. Tak ideologicky zjednodušený pohled na dějiny se snad mohl uplatnit v komunistických brožurkách v padesátých letech, v letech sedmdesátých a osmdesátých, kdy jsem studoval já, by si to inteligentní učitel nedovolil. Zkuste si např. přečíst knihu "Jak katolická Církev budovala západní civilizaci" /T.E.Wood
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(r, 9.1.2012 9:00:49)
Odpovědět
Začínám přemýšlet o tom, co E-portál publikováním takovýchto výplodů sleduje. Soutěží s bulvárem, nebo je bílým koněm nastrčeným pravdoláskaři, jehož úkolem je soustředit kolem sebe kritiky režimu a poté je odvést do slepé uličky? Že by měl pravdu Adam B. Bartoš v jednom z posledních článků ohledně zakladatele Parlamentních listů?
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(obcan, 9.1.2012 14:44:22)
Odpovědět
E-portal tim zrejme sledoval povaveni ctenaru, aby vedeli, s jakymi idioty musi redakce komunikovat. ;))
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Pavel, 9.1.2012 9:31:05)
Odpovědět
Pane Kohoutku, za to, že "umíte" psát (i když to za nic nestojí) a můžete svoje nenávistné bludy veřejně šířit, poděkujte církvi. Vzdělanost, blahobyt a tolerance, které jsou v současném křesťanském civilizačním okruhu nemají jinde na světě obdoby. A je to díky tomu, že po více než 1000 let zde jsou lidem církví vštěpovány určité hodnoty.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(čech, 9.1.2012 9:44:35)
Odpovědět
Ten dnešní "Ruďas", vlastně "Euras" je zase bezva počteníčko, srdce se tetelí jak ve zlatejch padesátejch! Však my, soudruzi, tady s naším generálním tajemníkem soudruhem Kohoutkem ten komunismus zase zavedem, i kdyby měl trus z oblohy padat!
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(ok, 9.1.2012 9:46:30)
Odpovědět
Srovnávat katolickou církev s bolševiky může jen individuum veskrze morálně zkažené a historie neznalé.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(jk, 9.1.2012 10:04:59)
Odpovědět
NAPROSTY SOUHLAS s clankem. Taky protestuji proti jakekoliv kompenzaci krome navraceni kostelu a jineho nemoviteho majetku, prokazatelne patriciho cirkvi. Tudiz ne "dle odhadu anonymniho urednika".
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(hm, 9.1.2012 10:06:14)
Odpovědět
Církevní blitky a zvratky,hlavní jsou pro ně peníze.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(zlobil, 9.1.2012 10:39:33)
Odpovědět
Pan Kohoutek trefil do cerneho a to je hukot!
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(zlobil, 9.1.2012 10:40:31)
Odpovědět
Pan Kohoutek trefil do cerneho a to je hukot!
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Antigona, 9.1.2012 11:03:28)
Odpovědět
Článek výše uvedený je dost hrubý,nesouhlasím se vším,co je tam psáno-ale obecně se mi také nelíbí,proč by měli nevěřící(ateisté) platit pobožným a věřícím?? Ať ti,co navštěvují kostely a modlitebny,si připlatí zvláštními daněmi za svého "koníčka"....Já bych nevracela ani ty nemovitosti,když se doteď bez nich obešli,tak je vlastně nepotřebují...Pokud se církvi něco vrátí,tak to stejně neužijí,prodají to,a padající kostely a fary zůstanou,jak jsou.A vracet jim nějaké peníze? Jsem pro referendum v
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Pavel, 9.1.2012 11:56:00)
Odpovědět
Asi jste nepochopila, co je smyslem těchto restitucí.
1) Vrátit, co bolševici ukradli. Argument, že když to okradený nepotřeboval doposud, tak to vlastně nepotřebuje, cosi o Vás vypovídá.
2) Vrácením majetku může konečně přestat financování církví z rozpočtu. Církve si nevymyslely, že budou patřit pod min.kultury, když už jim byl majetek ze kterého se předtím financovaly, bolševiky ukraden. Majetek na který přispěli věřící, což je to, po čemž tak horoucně voláte.
3) Kdyby stát nekradl, nemuse
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Pavel, 9.1.2012 12:02:48)
Odpovědět
3) Kdyby stát nekradl, nemusel by provoz církví financovat z rozpočtu.
Až se to napraví, tak se budou církve zase samofinancovat jako zastara.
Taky bych mohl dát hromady příkladů, kdy se z rozpočtu financuje něco, co mě nezajímá.
Např. v kině, nebo divadle jsem nebyl hromadu let, fotbal a tenis je mi ukradený, stejně tak jako Havlovo odcházení, a vlakem taky nejezdím.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(obcan, 9.1.2012 14:48:02)
Odpovědět
Ha-ha-ha! Kdepak bydlite? Pujdu vas vykrast a pokud se bez ukradenych veci obejdete, jako ze urcite ano, tak se vlastne nic nestalo a v pohode si je necham! ;)))))
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(xx, 9.1.2012 18:05:57)
Odpovědět
Ha,ha,ha, A zde je jádro pudla. Věřícím nic neplatíte, naopak výnosy z církevného majetku přesahují téměř trojnásobně státní výdaje na platy kněží, čili církev dotuje stát. Jinak věřící si sami platí údržbu kostelů. Čili, když stát vrátí cirkevní majetek, církev bude soběstačná a protože stát by přišel o příjmy .
Navíc katolická církev se podělí o restituovaný majetek i s ostatními církvemi.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Medikolog, 9.1.2012 11:37:14)
Odpovědět
Pane Kohoutku, je to tak... ale všichni včetně vlády přehlížíte, že ti takzvaní bolševici co ubližovali církevníkům byli sami dílem obřezaní Židé a dílem pokřtění katolíci vychovaní na školách povinným náboženstvím vedeným katolickými katechety. Celou kauzu je tedy třeba chápat a posuzovat jako VNITROCÍRKEVNÍ spor o moc a o správu nad podvodně získaným majetkem.. kdy byl věřícími se svědomím předán do správy celospolečnské. Že někteří katolíci a někteří Židé ubližovali jiným.. toho jsou plné arc
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Medikologog, 9.1.2012 11:41:49)
Odpovědět
... plné archivy inkvizic, plné smolné knihy,... např. Gottwald byl pokřtěný katolík, Reicin obřezaný Žid, Husák pokřtěný katolík... těch několik světských bolševiků většinou poctivě zařezávalo ve fabrikách a na Církve kašlali ..
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Sigůl, 9.1.2012 11:40:55)
Odpovědět
Doba dřiny na panském a církevním majetku může být přirovnána dřině pro ubohé politiky a nynější vládní garnituru takže v moderním porovnání panský kočár - mercedes nebo audi,
kostel nebo televizní bláboly chytrolínů.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Václav, 9.1.2012 11:41:57)
Odpovědět
Ač křesťan,nechce se mi věřit,že Ježíš Kristus vykopil svým životem, smrtí a zmrtvýchvstáním i takového vola,jako je p. Kohoutek.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Jitka Nová, 9.1.2012 12:00:35)
Odpovědět
Nepamatuji, že by se církev za to omluvila. Ať předloží nabývací tituly k tomu majetku, ce se jim má vydat.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Jitka Nová, 9.1.2012 12:01:16)
Odpovědět
Nepamatuji, že by se církev za to omluvila. Ať předloží nabývací tituly k tomu majetku, ce se jim má vydat.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Pavel, 9.1.2012 12:12:26)
Odpovědět
Že něco nevíte, nepamatujete, nebo nechápete, možná nebude tak úplně chyba církve. Nenapadlo Vás, že jste třeba hloupá?
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(SamOpal, 9.1.2012 12:14:31)
Odpovědět
Co to blábolíte člověče? Jaképak nabývací tituly? Jestli máte důkazy,že něco z toho co zcela podle všech pravidel slušnosti (ty vám nic neříkají) by měla dostat zpět - ukradla ,jak ječí všude vám podobní,předložte konkrétní důkazy ,jinak mlčte už prosím a nedělejte ze sebe v...a!
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Kalous, 9.1.2012 20:22:38)
Odpovědět
SamOpale, souhlas. Řada církecního majetku je i z dob kolonizace ve 12. století a to se s majetkovými dokumenty žádný katastrální úřad nepáral - církvi ho přidělil panovník (např. většinu lesů olomouckého arcibiskupství - velké plochy v jeseníkách a jinde).
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Otto, 9.1.2012 12:35:10)
Odpovědět
Kohoutku ve vás se snoubí závist, nenávist s neuvěřitelnou BLBOSTÍ, pro vaši informaci církev se dostala k tomuto ukradenému majetku také z darů věřících, i já odkáži svůj majetek kat. cirkvi a nepřeji si, aby z něho měl užitek takový lidský hnus, jakým jste VY KOHOUTKU !!!!
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Kalous, 9.1.2012 20:27:13)
Odpovědět
Správně Otto. Já jsem dnes také odevzdal svůj majetek církvi - do kostelní pokladničky jsem dal celou stovku.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(whaler, 9.1.2012 13:38:16)
Odpovědět
Blahoslaveni jsou chudí duchem, neboť jejich je království nebeské.
Díky takovým Kohoutkům tam musí být narváno.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(ferda, 9.1.2012 14:40:03)
Odpovědět
VYBRALA SE "NEJVHODNĚJŠÍ DOBA " PRO NAVRACENÍ VESKRZE PODIVNĚ ZÍSKANEHO MAJETKU CÍRKVÍ!!!
POKUD SE NESTRANNĚ PODÍVÁME NA HISTORII CÍRKVE,SROVNÁNÍ S FAŠISMEM TAM JISTĚ NAJDEME.
PŘIPOMÍNÁ MI TO CHOVÁNÍ MAFIE , KTERÁ VRAŽDÍ, PRODÁVÁ DROGY,A POTOM JAKO NĚJAKOU ÚLITBU POSTAVÍ NĚKDE HOSPIC......,HLE JAK JE TA MAFIE ŠLECHETNÁ !!
ALE Z JAKÝCH ZDROJŮ TO ÚDAJNÉ DOBRO POCHÁZÍ, MNOHO LIDÍ NECHCE VIDĚT, STEJNĚ TAK, JAKO NABYLA CÍRKEV MNOHDY SVÉ MAJETKY .......

PS. TI, KDO SOUHLASÍ S NAVRÁCENÍM FINANCÍ
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(obcan, 9.1.2012 14:52:44)
Odpovědět
Pazit a uplatkar ferda, ktery se ke zminenym zlocinum sam priznal v diskusi, opet kaze o moralce. Neni to kouzelne? ;)))
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(ferda, 9.1.2012 15:03:22)
Odpovědět
BLEBE,POKUD NEMÁŠ CO POVĚDĚT K TÉMATU,BEŽ RADĚJI MASTURBOVAT,PO ORGASMU TI BUDE PRAVDĚPODOBNĚ TROŠKU LÉPE A NEBUDEŠ TAK SEBEDESTRUKTIVNĚ ZPRUZENEJ :-)))
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(ferda, 9.1.2012 15:07:14)
Odpovědět
OBČANE, TY BUDEŠ JISĚ JEDNÍM Z KOCOURKOVÝCH-ODS "KLONŮ" TAKY PĚKNĚ "ODKLONNĚNEJ" :-)))
MŮŮŮŮHA,HA,HA, HA :-))
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(just, 10.1.2012 5:59:22)
Odpovědět
Ty se zajdi nejdriv sam prihlasit do kriminalu, ferdo, a az se po letech vratis ocisten, zapoj se do slusne diskuse.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(SamOpal, 9.1.2012 15:06:39)
Odpovědět
))):- Ferda je prostě - FERDA (a nebo také pferd,a je-li malého vzrůstu - pferdík)
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(ferda, 9.1.2012 15:26:44)
Odpovědět
VIDÍM, ŽE SE TADY OPĚT PŘEDVÁDÍ PRAVIČÁCKÝ MOZKOVÝ TRUST !!!! :-))) BRAVO!!!
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(pipina, 9.1.2012 16:42:42)
Odpovědět
Ja ferda prohlašují - jsem blbec a blbcem zůstanu za všech okolností.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(ferda, 10.1.2012 10:30:08)
Odpovědět
DEMENTNÍ "PIPINO" :-))
KDYŽ LŽEŠ, ZMĚN ASPOŇ SVŮJ NICK, AŤ NEVYPADÁŠ JAKO GALAKTICKÁ CHROCHTOBUZNA :-))))
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(julek Fučík, 9.1.2012 16:46:52)
Odpovědět
ferdo máš v hlavě h..vnonebo mozek.
Brepto z čssd.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(ferda, 9.1.2012 16:50:28)
Odpovědět
Mám hlavu jako meloun.Plnú sldkých hovadín,které musí jít ven.
Tak čtěte vy mudrlanti.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(pipina, 9.1.2012 16:57:24)
Odpovědět
Vážená redakce euportálu proč nemažeš ferdu ?
Proč mažeš jiné.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(obcan, 10.1.2012 5:42:16)
Odpovědět
ferdo, gaunera tridy uplatkarskeho parazita, jimz ses z vlastni vule stal, odmita kazdy slusny clovek, bez ohledu na politicke preference. To ale pri tvem omezenem intelektu a chybejici mravnosti je daleko za hranicemi tveho chapani, coz vysvetluje tve pomatene zvratky.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(neon, 9.1.2012 18:00:06)
Odpovědět
Tady se sešlo ignorantů, pan Kohoutek má z historického hlediska pravdu, bohužel lidská paměť to je problém, stačí trochu mediální masáže a historie se přepíše jak je třeba, např. z Koniáše se udělá úspěšný humanista a teolog, z roboty dobrovolná brigáda, z nově instalovaného kardinála hodný a pracovitý človíček, atd. jen je třeba se usmívat a rozdávat požehnání a budeme tady všichni šťastni a spokojení pracovat na církevních statcích, Ty svatá prostoto :-)
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Radek3, 9.1.2012 19:48:50)
Odpovědět
Na tomto serveru je koncentrace "odborníků na pravdu" opravdu nevýdaná. Kohoutek má pravdu, neon ví, že Kohoutek má pravdu a redaktoři euportálu mají zaručené zprávy z nebe i z pekla o těch, kdo jsou na výsosti a kdo že se smaží v ohni pekelném ..

Když tak čtu Kohoutkův článek, jedno mu asi fakt uvěřím. A to že někdo systematicky ohlupoval jeho předky .. tak nějak je to patrné z jeho psaní i dnes ..
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Kalous, 9.1.2012 20:30:45)
Odpovědět
Nechte Toníka Koniáše napokoji.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Peter, 9.1.2012 18:03:34)
Odpovědět
1. Mohli by ste upresniť, koľko ľudí umrelo kvôli obvineniu zo strany Cirkvi, že boli spolčení s diablom. Alebo boli obvinení vyšetrovaní a odsúdení necirkevnými orgánmi?
2. Mohli by ste uviesť, kde ľudia boli zabití preto, aby tam mohol byť postavený chrám, napr. z územia Čiech a Moravy?
3. Uvedená daň sa ľuďom všetka vrátila vo výstavbe a údržbe kostolov, škôl,nemocníc, chudobincov atď.
4. Mohli by ste uviesť, koľko ľudí Cirkev zachránila zmenením mravov k lepšiemu?
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(neon, 9.1.2012 18:33:24)
Odpovědět
Svatý Petře, dle dostupných odhadů povraždila svatá církev za svou historii kolem 900 000 milónů lidi, o kulturních škodách ani nemluvě. Myslím si, že do těchto počtů není zahrnuta genocída uskutečněná ve jménu lásky k bližnímu na původních národech Ameriky, otrokářství v Africe a Asií, nemám zde zájem vyjmenovávat další zvěrstva, která se uskutečnila v zájmu katolické víry. Jedině v ČR je zpochybňována deviance kněžích a vražedné orgie katolické církve v její historii. Přeji ti sv. Petře pří
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Pavel, 9.1.2012 20:49:53)
Odpovědět
Komunisté neokradli jen církev, ale celé poúnorové generace o budoucnost a o možnost majetek nabýt. Proč by jedni okradení měli svými daněmi platit jiným okradeným. Jde li o průkazné vlastnictví nemovitostí pak lze, za předpokladu úplné odluky církve od státu, s navrácením souhlasit. Ale nikoliv tak, že současně budou ateisté nadále krmit svými daněmi církevní duchovenstvo. Ty ať krmí věřící nad rámec svých daňových povinností
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Kalous, 10.1.2012 21:31:29)
Odpovědět
Žvanile - komunisté žádnou církev neokradli, ona ani nic neměla. Od doby císaře Josefa II. měla ten svůj majezek jen propůjčený od císaře či později od čsl. státu. A před tím ho dostala také od panovníka (většinou při ranné kolonizaci) tak si ho zase vzal (Josef II).
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Radek3, 9.1.2012 20:54:15)
Odpovědět
Neóne ty jsi asi velmi vděčný čtenář "dostupných odhadů" .. neníliž pravda .. Jestliže nyní odhadnu tvoje IQ na 60 a vystavím to zde na euportálu, bude z toho taky "dostupný odhad" ... Budeš rád, když jej tvůj šéf vezme za bernou minci ?
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(just, 10.1.2012 5:49:35)
Odpovědět
Neone, uved overitelny pramen sveho tvrzeni o udajnych "nezavislych odhadech" povrazdenych lidi, pokud nechces, aby tve tvrzeni bylo povazovano jen za tvuj vymysleny blabol. Navic, kazdy stat i narod ma v hluboke minulosti 'na svedomi' zivoty lidi. To vsak v aktualnich pravnich souvislostech je irelevantni.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(SamOpal, 10.1.2012 7:20:36)
Odpovědět
Nechápu,proč na tebe zde někeří reagují a snaží se o "diskuzi".
Vždyť ty jsi blázen! A takový patří do blázince a ne mezi ldi!
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Peter, 10.1.2012 9:22:40)
Odpovědět
Neon,
uviedol si, že Katolícka cirkev zavraždila 900 000 miliónov ľudí, t. j. 900 miliárd, nerátajúc obyvateľstvo Latinskej Ameriky atdˇ. Nie je ťažké dokázať, že na celej Zemi po celý čas jestvovania Katolíckej cirkvi nežilo 900 miliárd ľudí, takže jednoducho Katolícka cirkev toľko ľudí nemohla zavraždiť. Okrem s Katolíckou cirkvou sa dostalo do kontaktu len časť obyvateľstva Zeme, napr. väčšinu z tej doby neprišli s ňou do kontaktu obyvatelia Ameriky, Austrálie atď., takže tým menej to mohlo
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Peter, 10.1.2012 9:57:46)
Odpovědět
obetí. Je oveľa bližšie k pravde odhadnúť, koľko životov Cirkev zachránila napr. zásadou práva od počatia po prirodzenú smrť (nie potrato a eutanáziám), pápeži svojimi mierovými snahami (proti vzniku 1. aj 2. svetovej vojny, snahami o zmiernenie ich krutostí),v súčasnosti odsúdili vojny proti Juhoslávii, Afganistanu i Iraku.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(neon, 10.1.2012 11:57:44)
Odpovědět
:-) jen jsem zde vyzkoušel inteligenci zdejších křesťanských diskutérů, zas jsem se nespletl, samozřejmě že jsem se upsal o tři nuly, tedy 900 milionů upálených, ukřižovaných, umučených, atd. o genocídě národů v Americe, Africe a Asii v zájmu křesťanské víry nemluvě. Zdroj informací si jistě na vyhledávači najdete :-).Přeji příjemný den boží bojovníci :-)
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(bara, 11.1.2012 12:51:52)
Odpovědět
no to by me zajimalo, odkud ta cisla mate! ale vazne. Uvedte odkaz na tu historickou literaturu. Ja vam poslu svuj seznam historiku, z nichz cerpam.to, co pisete, jsou naproste nesmysly. Historicke materialy naopak ukazuji, ze je to nesmysl, protoze to nebylo ani prakticky realizovatelne. Tolik lidi ani nebylo.O jake genocide ve jmenu cirkve tu mluvite? Byla to naopak cirkev, kt kritizovala sp. a portugalske krale za nelidske chovani vuci domorodcum, byla to cirkev, kt. ukazovala na to, ze jsou
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(yyy, 9.1.2012 18:54:48)
Odpovědět
A pak ze komanci vymreli!
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Kalous, 9.1.2012 20:33:55)
Odpovědět
člověče co to meleš - za komunistů bylo věřících dvojnásobek, kostely nemuseli být celý den zavřené aby je někdo hned nevykradl jak nyní. Netuneluje se jen - ale hromadně vykrádají i kostely, hlavně že pravda a láska zvítězila.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Radek3, 9.1.2012 22:08:50)
Odpovědět
Kalousi Ty máš dneska světlý den. Já se ani omylem nechci zastávat komunistů, ale to co píšeš si pamatuji také - kostely otevřené, pokladničky a svátosti netčené. Pána Boha se chmatáci nebáli, ale Veřejné bezpečnosti a kriminálu ano. Akorát s tou pravdou a láskou bych Tě upřesnil:

Nejdřív řekl Havel: pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
A ona taky nachvililinku zvítězila ..

Pak ale řekl Klaus: ano, a když se teď zhasne, tak pak nad pravdou a láskou zvítězí neviditelná ruka ..

.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(eko, 10.1.2012 5:56:29)
Odpovědět
Tak jednoduchy ale estebacky prevrat nebyl. Byla volba bud privatizaci odlozit, nejdriv prepracovat legislativu a zpusobit hromadne bankroty podniku a armadu nezamestnanych, anebo riskovat privatizacni kradeze a podvody, ale co nejrychleji firmy revitalizovat a zachranit pri zivote, co se da. Zlociny jsou pruvodnim jevem kazde velke spolecenske zmeny; vzpomente napr. Fancouzske revoluce. Tim je samozrejme neobhajuji, vinici zaslouzi tresty, jen pripominam fakta.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Radek3, 10.1.2012 8:06:42)
Odpovědět
Souhlasím.. Že jsem použil nadsázky a zjednodušení je jistě zřejmé ..
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Sousedka, 10.1.2012 9:20:15)
Odpovědět
Ale nesměli jsme tam chodit, hrozil vyhazov. V r. 1974 jsem si nechala pokřtít syna, to byla drzost.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Kalous, 10.1.2012 21:37:41)
Odpovědět
Nevymýšlejte si. Postih hrozil jen u stranických funkcionářů a vyšších vedoucích pracovníků a to ještě jen v některých oblastech s aktivními magory. Někde to bylo skoro ful. V mé přízni bylo několik komunistů, dokobnce ve 3 generacích - skoro všichni chodili do kostela a nic se nedělo. A pokřtění jsme všichni a bez problémů. Dokonce vím o obci, kde komunisté v akci Z opravovali fasádu kostela a upravovali okolí.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Dodo, 9.1.2012 20:24:38)
Odpovědět
Pane Kohoutku, píše se pykat. Ale to je jenom zlomek toho, co mě na vašem názoru zaráží. Kritizovat církev a její činy ve středověku je alibismus, protože nikdo z nás neví, zda naši předci nedrželi palečnice, nekradli a nepodpalovali vatry s čarodějnicemi. Církev byla okradena stranou, jejíž potomci sedí v Parlamentu dodnes a její vykonavatelé žijí. Stát převzal nakradený majetek, tak ho musí vrátit.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(obcan, 10.1.2012 6:06:50)
Odpovědět
Presne tak, k tomu neni, co dodat.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Štastný Jim, 9.1.2012 19:33:14)
Odpovědět
Co dodat,
článek je zřejmě opsaný z Rudého Práva,tipuji padesátá léta.Církev udělala pro lidstvo mnoho dobrého,vděčíme ji za vzdělanost,umění a charitativní činnost.Udělala i mnoho zlého,v rámci nelidského celibátu se kněží dopouštějí sexuálních deliktů,církev žehnala zbraním diktátorů a ve jménu jednoho Boha decimovala zaostalé národy.Myslím pokud Bůh existuje je jen jeden,pro muslimy,židy,křestany i nekřestany.Co se týče vracení majetku jsem na vážkách.Dosud nebyl vydán majetek desetitisícům
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Štastný Jim, 9.1.2012 19:38:28)
Odpovědět
.......zemědělcům kteří dřeli na svých gruntech po staletí.Nebyl jim vydán nebo byl vytunelován.Mají i tito lidé právo na spravedlnost?
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Radek3, 9.1.2012 22:12:40)
Odpovědět
Ano mají .. jenže na této spravedlnosti se nemůže nikdo napakovat, tak je jaksi stranou ..
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Kalous, 10.1.2012 0:59:50)
Odpovědět
80% těch gruntů ( cca 5 - 10 ha) by do nynějška stejně zkrachovalo (v Německu za tu dobu také tak 60-70%). Ale náhrada alespoň částečná by měla být.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(tech, 10.1.2012 6:04:35)
Odpovědět
To je ovsem kouzelna argumentace. Az vam zlodej ukradne auto, aplikujte analogicke "stejne by zrezivelo a prislo by do srotu"... :)))
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Radek3, 10.1.2012 8:32:13)
Odpovědět
Hezky napsáno .. No v zemědělské politice státu po r.89 těžko najít logiku.. Náskok který jsme měli před západem v podobě celé řady skvěle fungujících zemědělských podniků jsme zahodili, ale spravedlnosti stejně nebylo učiněno zadost...Jestli bych někde viděl blbost v kopírování západu po revoluci, tak to bylo právě v politice zemědělství.. Proces přirozené tvorby velkých zemědělských podniků, který na západě v té době začal ( a byl a je poměrně bolestivý, i když rozhodně ne tak, jak u nás v pad
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Radek3, 10.1.2012 8:36:13)
Odpovědět
esátých letech), jsme měli za sebou. Stačilo se vyrovnat s minulostí a ustát tlak zemí EU, především Německa a Francie.. No úkol nadlidský, se kterým si neporadil ani tak důvěryhodný politik, jako byl Josef Lux, blahé paměti .. Mimochodem kdoví, jak by hodnotil současnou situaci..
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(ferda, 10.1.2012 11:22:10)
Odpovědět
pokud se má někdo blahoslavit, musí být k tomu aktu svědek, který byl přítomen ZÁZRAKU, A ONO SE Ty ZÁZRAKY I DNES POŘÁD DĚJÍ :-)))
za co nás mají, za kretény? žijeme v 21 století a oni pořád věří na zázraky:-)) tmáři to jsou a lidi jim to žerou...:-))

PS. ZÁZRAK JE TEN, ŽE CÍRKEV JAKO TAKOVOU, JEŠTĚ BŮH NEZTRESTAL .....TO ZÁZRAK BEZPOCHYBY JE :-)
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Radek3, 10.1.2012 18:39:39)
Odpovědět
Ferdo tak asi ji nevidí tak špatně.. on je milosrdný, nicméně nemělo by se jeho milosrdenství zneužívat .. A co se týká těch, kteří ve jménu Boha a církve páchali zločiny, o ty se jistě postaral ..
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Kalous, 10.1.2012 21:28:06)
Odpovědět
Vždyť to nebylo "ukradené" - ven ty zemědělské usedlosti přešli trochu dobrovolně do společného družstevního vlastnictví - a majitelé se stali družstevníci. Jinak vy chytrolíni - někde ten přechod provázelo násilí, jinde ne - ale postupně se zemědělci měli tak dobře jak už se nikdy mít nebudou. Našim jézéďákům záviděla i většina rakouských sedláků, kdyby si nepřivydělávali turisty nebo je silně nedotoval stát, měli by holý zadek. A třeba na jižní Moravě stavěli jézéďáci skoro hrady, starostí mě
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Peter, 10.1.2012 9:32:37)
Odpovědět
Jana Hřídelová,
všetci ľudia sú slabí, aj členovia Katolíckej cirkvi. Ale pokiaľ berú svoju vieru vážne, robia menej zločinov, ako ľudia, ktorí nie sú jej členmi. A tak vysokú mravnú úroveň, ako dosahujú niektorí jej členovia (napr. Aněžka Přemyslovna), mimo nej ľudia nedosahujú.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(AZ, 10.1.2012 21:30:18)
Odpovědět
Mravní čistota Anežky Přemyslovny, hm, můžete to dokázat? A víte jistě, že se nejedná o náboženský fanatismus? Mravní čistota členů katolické církve vs. nečlenů, dovolte mi pohled na tu samou věc z jiné strany. Ti nečleni jednají přirozeně, nikdo je neustále nevede kázáním k oné mravní čistotě, jako pastýř své ovečky. Podsouváte, že příslušníci církví jsou na tom "lépe", ale oni jsou na tom vlastně hůře.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Škorpil, Ševčíková, 10.1.2012 9:43:50)
Odpovědět
Neviďte svet očami mienkotvorných médií, vytvárajúci o ňom zámerne falošný, až prevrátený obraz, ale taký, aký je. Najviac pedofilných afér bolo v USA, kde na 100 000 katolíckych kňazov pripadol 1- 2 súdom usvedčenej pedofílie. Je to tragédia, ale čísla zároveň poukazujú, že aj v radoch tamjšieho kňazstva je to veľmi ojedinelý jav. Na týchto prípadoch malo veľký vplyv zníženie nárokov tamjších predstavených Cirkvi pri výbere uchádzačov do seminára, budúcich kňazov. Médiá však už neinformovali o
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Peter, 10.1.2012 9:51:09)
Odpovědět
o pedofílii v iných skupinách obyvateľstva, ktorá je oveľa vyššia, ako v radoch kňazstva. Napr. v Izraeli, ktorý ma 7 miliónov obyvateľov, je ročne vyše 30 000 prípadov pedofílie a predstaviteľ izraelskej polície nazval Izrael rajom pre pedofilov.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(ferda, 10.1.2012 11:17:53)
Odpovědět
Kristus žil v chudobě, prostotě a pravdě....
proč ti, kdož mají tlumočit tyto myšlenky dělají pravý opak ? Jeden vedle druhého, jsou vypaseni jako vepři, ten kdo není, má bud to chycenou slinivku nebo žlučník....
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(slepec, 10.1.2012 15:40:46)
Odpovědět
Plne souhlasim s pisatelem-jak muzu pozadovat neco co mi NIKDY nepatrilo?
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Gaston, 10.1.2012 16:03:12)
Odpovědět
Kohoutku, vy debile, najděte si někde, o co komunisté církev připravili. Zjistíte, že o nic, protože církev nic nevlastnila, pouze spravovala veřejný majetek.
Než začnete něco psát, přesvědčte se, že víte o čem chcete psát.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Kalous, 10.1.2012 21:45:21)
Odpovědět
Ač nerad - souhlassím s Gastonem. Dle hloubkové právní analýzy (tu skupinu právbních expertů už si nepamatuji) skutečně církev do doby Josefa II. žádný majetek nevlastní, jen ho dostala do veřejné správy - císaře nahradil československý stát, socialistický stát a nyní dnešní. Církvi komunisté nic ukrást nemohli, když nic nevlastnila. Jen ji tu správu sebrali za to, že budou financovat činnost církve, platit kněží a opravovat hodnotné církevní budovy a chrámy.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Kalous, 10.1.2012 21:47:21)
Odpovědět
oprava překlepu: správně od doby Josefa II
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Stanislav Martan, 10.1.2012 17:17:41)
Odpovědět
A co dělali komunisté? Ti ožebračovali celý národ.Pokud stát něco ukradl(znárodnil,vyvlastnil)tak by to měl vrátit.Pokud tomu tak není,tak souhlasí se zlodějnou a podporuje zloděje. To je opravdu dobrý vzor pro občany. Úsměvné je,že by o vrácení majetku měli rozhodovat občané v referendu. To snad bude otázka:"Mají zloději vracet nakradené věci"? Církev zde funguje 2000 let,komunisté 90. Co církev budovala,komunisté ničili. Je dobře,že se jim vše zničit nepodařilo,zničili toho však dost. Materiál
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Kalous, 10.1.2012 21:52:42)
Odpovědět
Vy ignorante, jak mohli komunisté církvi ukrást majetek, když žádný nevlastnila (od doby císaře Josefa II, potvrdila to právní anylýza universitních právníků)) - neměla ho ani za Masaryka. Když už někdo správu církve očesával, tak to byl "Masaryk" svými pozemkovými reformami (povoleno max. vlatnictví 50 ha zem. půdy nebo 150 ha pole a lesů, jinak sebráno za náhradu - reforma pro nedostatek státních peněz nebyla do války dokončena)
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Kalous, 10.1.2012 22:09:38)
Odpovědět
Oprava limitů "Masarykovy pozemkové reformy" z r. 1919 - limit pro zemědělskou půdu 150 ha, nebo pro veškerou půdu 250 ha (v případě zvláštního zřetele i do 500 ha, ale také i pod 150 ha).
Nedělejte s těmi restitucemi z lidí pitomce. Třeba šlechtě nevracel po převratech majetek ve východním bloku asi žádnýá stát kromě naší republiky, Slováci nevraceli nic určitě. Ta církev se zase tak špatně nemá, kdyby se měla živit jen z těch restituovaných majetků, bude na tom hůře. Ty výchozí premisy pro h
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Kalous, 10.1.2012 22:16:13)
Odpovědět
Nevím proč se mi kouše konec příspěvku. Ohodnocení církevního majetku je neodborné a zcela zkreslené - za nevydaný majetek se mají vydávat náhrady několikanásobně vyšší než je jejich dnešní tabulková i kupní hodnota. Např. pole se hodnotí na 44 Kč za 1m2, tabulky dávají 3O Kč a prodává se často jen za 5 Kč/m2. U lesa si církev počítá 27 Kč/m2 - přičemž tabulkově je 1m2 za 7 Kč + hodnota porostu na něm. To by všade museli být jen velmi kvalitní mýtné porosty, což nejsou L%CR na svých lesních poze
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Kalous, 10.1.2012 22:19:30)
Odpovědět
pokráčován: LČR oceňují 1m2 své lesní půdy průměrnou hodnotou 3,86 Kč za 1m2 (církev 27 Kč).
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Stanislav Martan, 12.1.2012 15:15:13)
Odpovědět
Kalousi,přečti si článek od p.Bendové v dnešní MF Dnes,10A-Upalovali čarodějnice.
Re: Církev vraždila, ožebračovala a ohlupovala naše předky. Ať se za to s námi vyrovná, potom se může stát vyrovnat s ní
(Štěpán Mikulka, 3.2.2012 9:40:03)
Odpovědět
S pisatelem článku souhlasím.Je mi líto těch,kteří v něm hledají gramatické chyby.
V současné době chrlí školy spousty vysokoškoláků s tituly, kteří umí prd.Cirkev již naznačila, co bude s navrácenýmými
pozemky dělat.Např.je pronájímat těm, kteří je měli pronajaty dosud od státu.Za kolik asi?
A tak budou chtít zemědělci opět vyšší dotace od státu, tedy z našich kapes.Takže budeme pla-tit cirkvi,zemědělcům .....a máme teď na to?
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama