reklama
reklama

Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.

Autor: Radomír Hrabovský | Publikováno: 7.1.2012 | Rubrika: Polemika
Ilustrace

Tento dopis je adresován všem novinářům, redaktorům a šéfredaktorům českých tištěných periodik, stejně jako internetových zpravodajských portálů.

Vážení novináři, vážení redaktoři, šéfredaktoři.

Dovolte mi, abych Vás tímto požádal o jednu laskavost. V posledních době se v naší společnosti začíná velmi intenzivně diskutovat o závažných společenských tématech, souvisejících se zvyšující se kriminalitou.

Občané dříve narození se mnou zcela jistě budou souhlasit, taková situace, jaká je u nás dnes, velmi pravděpodobně nemá v historii Střední Evropy obdoby. Informace, které denně dostáváme zcela logicky mezi čtenáři šíří strach, obavy, mnohdy rozhořčené reakce a nutno dodat, že vcelku oprávněně.

Trestná činnost se dostala do takových rozměrů, že už ani policie a justice není schopna adekvátně zajistit bezpečí občanů této země. A pokud ano, tak pouze za cenu přítomnosti stovek těžkooděnců ze speciálních jednotek, jak je tomu například v současnosti na Šluknovsku.

A s tím také souvisí má prosba. Již delší dobu jsou prakticky ve všech mediích zveřejňovány mnohé informace přinejmenším zkreslené, či dokonce upravené tak, aby vyznívaly mnohem „korektněji“, než ve skutečnosti jsou.

Bylo by možné, abyste podávali čtenářům informace pravdivě?

Pro lepší pochopení mé žádosti bych si dovolil uvést několik příkladů z posledních dnů.

Brněnským městským soudem byli odsouzeni dva mladí pachatelé k trestu 3 a 5 let za to, že před pár měsíci fyzicky týrali a mučili staršího, nemohoucího muže, důchodce a to mimo jiné tím, že jej pálili nahřátou lžící, či nutili jíst pepř a pít olej. Před časem, když byla zveřejněna první zpráva o tomto činu, se v diskuzích na internetu pod články rozpoutala velmi bouřlivá debata o romském původu pachatelů. Po rozsudku byla zveřejněna totožnost odsouzených a jak je vidno, jedním z pachatelů není Rom.

Tomu se zcela jistě dalo prvotní, poněkud méně „korektní“ zprávou jistě zabránit.

Dalším z příkladů je příběh zloděje, který se na Přerovsku vloupal do rekreační chatky a byl při odchodu přistižen sousedem majitelky. Po krátké potyčce vytáhl nůž a jen postřeh a pravděpodobně dobrá fyzická kondice 50-tiletému muži zachránily život. To vše pro jednu mikrovlnku a nějakou lampu.

Přijde mi jako vystřižené ze špatné komedie, že není možné o pachateli, vzhledem ke zvrácenosti zákona o ochraně osobních údajů napsat téměř nic, ale z přiloženého identikitu je zcela zřejmá etnická příslušnost útočníka.

Jiným příkladem je informace o dvou mladících, kteří v Mostě na diskotéce obtěžovali a posléze fyzicky napadli dvě dívky, stejně jako muže, který se k celé situaci dostal v podstatě náhodou. Budiž připsáno k dobru policii, že byli oba v zápětí zadrženi a obviněni.

Vrcholem všeho je informace o silvestrovském napadení muže a jeho rodičů šesti Romy ve Varnsdorfu, která se ve zprávách objevila poprvé až pátého ledna.

Ve všech těchto případech jsou zveřejněné informace jen velmi všeobecné, pokud vůbec jsou, přičemž spoustu z nás, obyčejných čtenářů by zajímalo podstatně více podrobností. Nechci po nikom, aby porušoval zákon o ochraně osobních údajů, i když s jeho současnou podobou kategoricky nesouhlasím.

Proč ale nemůže být v podobných zprávách uvedena například etnická příslušnost nebo alespoň přibližný věk pachatelů, či například jejich vzdělání a původ, to mi poněkud uniká.

Jak jsem napsal výše a je všeobecně známo, v naší společnosti kriminalita nebezpečně roste. Je to problém a jsou-li mé znalosti a zkušenosti správné, pokud chcete problém vyřešit, je potřebné, abyste pochopili jeho podstatu a zaměřili se na příčiny. Jakmile pochopíte podstatu a jste schopni změnit příčiny, máte napůl vyhráno.

Proč tedy o podstatě problému nepsat skutečnou pravdu, ale jen politicky korektní všeobecno?

Pokud napíšete, že pachatelem trestného činu byl Rom, nezvýšíte nenávistné nálady ve společnosti vůči této menšině, ta už tady stejně je a lidé se nakonec pravdu dozví. Spíše naopak zvýšíte vlastní čtenost, protože čtenáři ocení objektivitu zpráv. Možná ale na druhou stranu pomůžete pochopení podstaty problému.

Pokud v naší společnosti žije odhadem 3% Romů, ale páchají přibližně 25 – 35% trestných činů, něco důležitého by to mělo signalizovat. Pokud je v našich věznicích 40 – 60% trestaných romského původu, to také o něčem svědčí. Pokud je situace taková a záměrně se o tom nemluví nebo nesmí mluvit, mlčky se všichni podílíme na tom, aby problém nikdo neřešil a v budoucnu byla situace mnohem horší. Možná bychom se třeba dozvěděli, že odhadovaná trestná činnost Romů není 25 – 35%, ale je mnohem vyšší. Možná by pak někoho napadlo hledat příčiny vysoké kriminality v nesmyslné proromské ochranné politice, místo politicky korektního zamlžování a překrucování faktů.

Pokud bude veřejnost pravdivě informována, ani politici a zodpovědní úředníci nebudou moci strkat před tímto problémem hlavy do písku. Pokud budou pouze cenzurované diskuze pod nejasnými články, nikdo nikoho nedonutí cokoliv změnit. Místo toho budeme dál používat slovní spojení jako „sociálně vyloučení“, „nepřizpůsobiví“, či „mladíci“, které někdo vymyslel jen proto, aby si pod záminkou řešení sociálního začleňování namastil kapsu, případně skutečnou podstatu problému skryl, nemusel ji řešit a zajistil si dostatek voličské nevědomosti pro další volební období.

Stejné je to s věkem pachatelů trestných činů. Bylo by takovou tragédií, kdybychom se dozvěděli, že 80 – 95% trestné činnosti páchají mladí lidé ve věku do 25-ti let? A opět jsme u toho kouzelného slova „mladíci“. V tomto případě nezáleží na etnické příslušnosti. Všichni dobře víme, že trestná činnost je dostatečně rozšířená mezi všemi etniky.

Pokud bychom ale byli schopni pravdivě označit věk pachatelů, možná bychom se dopídili podstaty problému. Možná bychom přišli na to, že příčinou současného stavu je v míře nemalé také náš výchovný systém. Humanisticko-pravdoláskařské školství, které si s rostoucí agresivitou, arogancí a lhostejností mládeže naprosto neví rady. Stejně tak, jako upadající tradiční instituce – rodina.

A stejné je to také se vzděláním a původem pachatelů. Je všeobecně známo, že mnohem většího procenta trestné činnosti se dopouští jedinci méně vzdělaní. Jak je tedy možné, že podle statistik je celkové vzdělání populace stále vyšší, ale kriminálních případů přibývá? Nemělo by to být naopak? Proč má někdo zájem na tom, aby se veřejnost nedozvěděla pravdu o podstatě a příčinách zvyšující se kriminality? Co kdybychom se náhodou dozvěděli, že na vzdělání kriminalita zas až tolik závislá není, že je to spíše důsledkem nekontrolovatelného přebujení socialisticko-multikulturního společenského zřízení?

Možná bychom byli překvapeni, co všechno bychom se dozvěděli. Zcela určitě mnohem více, než ze současných, politicky korektně zamlžených zpráv. A možná by posléze společnost sama byla schopna vyvinou dostatečný tlak na politiky a zodpovědné úředníky, aby začali řešit skutečné příčiny problému, ne jen hledat výmluvy.

Vážení žurnalisté, dovolil bych si požádat Vás tedy ještě jednou, pokuste se zvážit přístup k poskytovaným informacím. Nepsal bych tento dopis, kdybych si nebyl jist, že ve svém názoru zdaleka nejsem sám. Poslední dobou je našimi médii používán jazyk mnohem více připomínající Orwellovský Newspeak, než reálný popis skutečných událostí. A jste to právě Vy, kdo by měl být garantem pravdivých a pravdivě interpretovaných zpráv. Mnoho lidí, včetně mne, již v dnešní době na internetu vyhledává alternativní zdroje informací, převážně proto, že jinak ucelenou a skutečnou pravdu zjistit nelze.

Když nic jiného, velmi Vám to snižuje čtenost…

Čtěte také:

Romové řádí jako pominutí. Banga se nediví, Kocáb obviňuje vládu. Co takhle zřídit „Romostán“?

reklama
4330 čtenářů | 54 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Naděje na bezpečnější budoucnost je mizivá ...
(Provazník h.,bezp.expert, 7.1.2012 0:43:38)
Odpovědět
Naděje na bezpečnější budoucnost je mizivá ...

Nejtalentovanější Romka Věra Bílá má naštěstí jediné dítě, přesto kriminálníka, její muž je rovněž kriminálník, promarnila všechny šance, které v našem státě nikdo jiný nedostal, je závislá na automatech a všichni tři berou soc. podporu a jsou přítěží pro společnost. Velké množství mladých Romů bere sirotčí důchod, mladá Romka uvede jako otce novorozeňátka nejstaršího člena rodiny. Smrt dědečka pak bujaře oslaví. Několik vnoučků dostane "rentu" a připravují se na další etapu života - invalidní důchod.
Růst romské populace:
po odchodu Němců - 600-1000 Romů
rok 1945 -10 000 Romů
rok 1959 - 20 000 Romů
rok 1973 - 40 000 Romů
rok 1987 - 80 000 Romů
rok 2001 - 160 000 Romů
rok 2015 - 320 000 Romů
Každých 14 let se počet Romů zdvojnásobí !!!!
Růst romské populace je největším bezpečnostním rizikem pro Českou republiku.

Věznění 12 000 romských vězňů nás stojí letos 4 miliardy korun.
Sociální dávky pro Romy 20 miliard. Obrovské škody na majetku při "sbírání" železa.
Romové jsou jediní, kdo mají zdravotní péči zdarma.
Je to další skrytý příspěvek pracujících ve prospěch nepracujících.
Je pravidlem, že Romovi platí advokáta u soudu stát. Vzhledem k tomu, že podíl tohoto etnika na zločinu je 75%, jedná se o další obrovskou zátěž pro státní rozpočet.
Za 14 tet se všechny tyto problémy a náklady zdvojnásobí.
I riziko, že budete obětí zločinu bude dvojnásobné.
Re: Naděje na bezpečnější budoucnost je mizivá ...
(obcan, 7.1.2012 6:16:39)
Odpovědět
To jsou hruzna fakta. Rust populace zavisi na mnoha vlivech, jednim z hlavnich je omezeni (potrava, zivotni prostor, moznost ukrtytu pred prirozenymi neprateli atd.). Jestlize omezeni umele odstranime (socialni davky tem, kteri se nedokazi/nechteji sami zivit), populace exponencialne expanduje (Nt = N0 * exp(rt)). Zatimco evropskou (bilou) populaci vyznamne omezila antikoncepce snadno dostupna od 60. let a snaha o vyssi zivotni (konzumni) uroven ("nemuzeme si dalsi dite dovolit"), u romskeho etnika neschopneho nebo nechtejiciho se zivit vlastnim usilim, socialni podpora pusobi presne opacne: "Cim budeme mit vic deti, tim budeme mit vic penez". Populace pak exploduje v souladu se znamym modelem kraliku.

Statni socialni politika tak pusobi na romskou populaci pro-rozvojove, zatimco na majoritni populaci proti-rozvojove. Je otazkou casu, kdy zatizeni majoritni popuace parazitujici romskou populaci bude tak velke, ze vybuchne rozsahly konflikt.

Podobny rozpor je mezi Evropou a Afrikou. Zatimco natalita v Evrope je asi 10, v Africe je to 38. Tento rozpor samozrejme vyvolava imigracni tlak na Evropu, v niz africka/ME/muslimska populace vidi raj na zemi, kde se bili 'uzitecni idioti' postaraji o jeji bezstarostny zivot. Prispiva k tomu i fakt, ze mohamedanska vira zakazuje antikoncepci, takze rodiny maji bezne 8 deti ap. Evropska civilizace si tak svymi vlastnimi regulacemi podrezava vetev, na ktere sedi.

Dokazeme odvratit nasi vlastni zkazu?
Re: Naděje na bezpečnější budoucnost je mizivá ...
(Eva, 7.1.2012 9:56:53)
Odpovědět
Vážený pane, naprosto s Vámi souhlasím. Až na tu antikoncepci: Ta je výborná, zamezuje přílišnému rozrůstání se lidí na této planetě, což je pro život nezbytné - bohužel tato osvěta nefunguje mezi dost málo civilizovanými etniky, např Cikány. Ty, jak správně píšete, naše populace k množení se doslova vybízí - a v tom množení se - bez antikoncepce - jak správně píšete, je problém a časovaná bomba - která, pokud se tomu nezabrání, pošle civilizovanou Evropu na smetiště dějin. Takže pokud bych Cikánkám něco dala zdarma, tak hlavně antikoncepci. Tak i Afričanům. Ale to by nesměli existoval šovinističtí chlapi, kteří ženám ancikoncepci zakazují, aby je majetnicky měli pod kontrolou. Takže ještě zpracovat tyto panovačné šovinisty, a bude Evropa zachráněná, poněvadž nebude muset přijímat davy chudých Afričanů - mimochodem převážně muslimů, a to je další problém.A bílé děti nebudou nuceny dřít až do smrti, aby uživily hordy Cikánů, kteří nemají na antikoncepci a vládnou tam šovinističtí chlapi, kteří ji Cikánkám nedopřejí a zneužívají dělohy svých žen jako nástroj na přísun chlastu, cigaret a kdo ví čeno horšího - což už jim pak poskytují bílí, jejich ženy jsou udřené ze dvou (doživotních!)směn a na děti už nemají sílu.
Re: Naděje na bezpečnější budoucnost je mizivá ...
(Čech, 8.1.2012 1:56:13)
Odpovědět
Nato vám odpovím-nedokážeme. To by totiž u nás i v Evropě museli vládnout jinačí politici. Ne tak připosraní a trochu odpovědní.
Dotaz na ministra Drábka ....
(Kolomazník z Pardubic, 8.1.2012 21:58:04)
Odpovědět
Chtěl bych se jen zeptat pana ministra Drábka.
Vždy ,všude a u každého také trváte na svém výroku?
CO JE UKRADENO SE MÁ VRÁTIT?
PROČ STEJNĚ NEJEDNÁ A STEJNĚ TVRDĚ NEPOŽADUJE VRÁTIT UKRADENÉ MILIARDY ZE STÁTNÍCH ROZPOČTŮ?
Kdy mu dojde,že scela stejný požadavek je oprávněné klást i protistraně,viz historická fakta.v jednání církve v této zemi.
Pro většinu občanů,nezaujatých,není nutné zde se rozepisovat.
Neplatí tedy i zde AŤ PADNE KOMU PADNE?
Re: Naděje na bezpečnější budoucnost je mizivá ...
(xx, 7.1.2012 8:21:39)
Odpovědět
Vaše statistika kulhá na obě nohy. Po válce se z koncentráku vrátil jen zlomek českých cikánů a ti byli domestikovaní. Začátkem padesátých let komunisté zatrhli cikánům kočování a přímo z kočovných vozů je přestěhovali do sudet do domů po odsunutém německém obyvatelstvu.Tito cikáni jsou potomci slovenských ko4ovných cikánů . Tito lidé nikdy nebydleli v domech. Ukázkovým příkladem je lázenské město Teplice, které komunisté nechali vybydlet tak, že cikány stěhovali z jednoho domu do druhého. Až už nezůstal žádný obyvatelný dům, tak komunisté pozvali taliány, aby opravili zničené domy, protože v ĆSSR nebyli zedníci, kteří by uměli opravit štukové omítky. Pokud někde vidíte vzdělaného cikána, tak je to moravský cikán, jehož předkové splynuli s většinovou populací. Součsní cikáni jsou slovenští cikáni, kteří se do CR přistěhovali po revoluci. Ještě si pamatuji kočování cikánů a policejní manévry.
Re: Naděje na bezpečnější budoucnost je mizivá ...
(Kalous, 7.1.2012 13:17:50)
Odpovědět
Komunisté s Romskými problémy začali - ale jakž takž je ukočírovali díky tomu že nepracovat nebo nemít jiný legální zdroj obživy byl trestný čin a basa (samozřejmě šlo jít do invalidního důchodu). Víc než polovina Romů se zde objevila až po r. 1989 zase ze Slovenska a multi kulti nad nimi drží ochrannou ruku a spousta lidí ze na romských problémech pakuje. Nechte v tomto směru už komunisty na pokoji - za 20 let se s tím nic neudělalo a jediný kdo to toho šel razantně - pan Čunek, byl medii zlikvidován a skoro 2 roky denně špiněn.
Re: Naděje na bezpečnější budoucnost je mizivá ...
(xx, 7.1.2012 17:04:40)
Odpovědět
Mýlíte, se. Neukočírovali.Dali zaklad tomu marasmu,ktery tady mzme. Oni totiž cik8n;m dobre platili tak jako nyni a ti, kteří nepracovali, tak je zavreli. Vzpomente si, jak ukazovali vzpouru ve vězení v Hlohovci, kdo tam byl. To jenom komunisté nepustili tyto informace na veřejnost. Komunisté totiž probl0m ko4ovn9 cik8ni přesunuli do sveroz8padních Ćech a na Ostravsko. Zapomeńte na iluse, realita takov8, že od padesát7ch let žij9 celé generace cikánů ze sociální podpory. Vím o čem mluvím, protože jsem v tom pracovala.
Re: Naděje na bezpečnější budoucnost je mizivá ...
(Kalous, 7.1.2012 18:12:11)
Odpovědět
No psal jsem jakž takž ukočírovali. Oni ti cikáni kdysi pracovali v zemědělství (od r. 89 vyhozeno 2/3 lidí ze zemědělství) byli výbornými kopáči (nahradili je většinou Ukrajinci), pracovali dokonce i trochu v dolech a ocelárnách - tam najde práci stěží zkušený bílý. No dříve těch sociálních dávek zase až tak nebylo - buď musel pracovat nebo být invalidní. Ten prostor pracivních příležitostí se zmenšil i bílým - a těm snědým dvojnásob. S tím měl stát počítat a nějak to řešit - ne vysokými sociálními dávkami vyššími než na Slovensku - což mělo logicky za následek přesun dalších cikánů ze Slovenska sem - a ten probíhá bez omezení dál. Což je velká chyba.
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(Brabec, 7.1.2012 1:42:17)
Odpovědět
Je směšné a zároveň hrozné, žádat na novinářích, aby s tím něco dělali. Pozor, to že se objektivně a pravdivě mepíše je fakt. Já však se ptám politiků, které jsme zvolili, které platíme a platíme daně: jak to, že nekonají ? neslyším v parlamentu, že by někdo volal k odpovědnosti !!!!! Proto říkám: Nevolit je, volme ty, co budou konat !!
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(vrabec, 7.1.2012 1:55:38)
Odpovědět
vidíte jaký jste soumar když jste je volil.Já ne a proto se mohu ptát vás.Proč blbej ještě chce někomu radit a nezaleze tam kam patří.
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(Brabec, 7.1.2012 11:14:44)
Odpovědět
Vrabče, já jsem nevolil ty , co sedí v parlamentu a stejně mi vládnou ! Řekl jsem NE při referendu do EU - a jsem tam ! Daně platím ! Takže se ptát a volat k odpovědnosti je mohu - protože je platím!!!!
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(Kalous, 7.1.2012 13:25:07)
Odpovědět
Kolego Vrabče, ony ty media ovlivňují myšlení lidí a dokonce i chování politiků. Např. kausa Čunek byla exemplární ukázka zločinnosti a manipulací našimi medii - skoro 2 roky byla proti tomuto pánovi vedena humanisty kampań - skoro denně špinící články. Od počátku to bylo zmanipulované - i ten soudní odhadce co ze začátku vypracoval proti Čunkovi elaborát že jako starosta připravil na prodeji městských bytů město o peníze - byl podvodník který vypracoval záměrně vadný nadsazený posudek - bohužel je to už promlčeno. Jen různá soudní řízení v tomto případě která k ničemu nevedla stála poplatníky cc 5 milionů korun. Akorát to politicky na čas zdemolovalo lidovce. Říká se že media jsou 6. velmoc.
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(Kalous, 7.1.2012 13:31:16)
Odpovědět
Ba ne kolego brabče. Media jsou 6. velmoc a ovlivní hloupý lid a přinutí politiky k lecčemu. Viz tvrdá kampaň na likvidaci pana Čunka se zamnipilovanými obviněními (i soudní odhadce záměrně vypracoval zmetek na objednávku, bohužel je to promlčeno). Media dokáží i svrhnout celou vládu nebo jednotlivé vysoké politiky.
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(felix.julec, 8.1.2012 15:54:39)
Odpovědět
Brabče a ti co budou konat to jsou kteří?Jestli máte tip tak se podělte.
autore a proc nepisete o Cikanech
(jan pavel desaty, 7.1.2012 3:27:00)
Odpovědět
kdo jsou Romove, to jsou nejaci obcane Rima?
Re: autore a proc nepisete o Cikanech
(ruda, 7.1.2012 3:57:15)
Odpovědět
Romové je korektní název pro živočišný druh,který již před mnoha staletími zakrněl ve vývoji.Z tohoto živočišného druhu se v přírodě stal škůdce,jehož jediným posláním je rozmnožování,podobně jako u jiných zbytečných škůdců,jako jsou třeba švábi,nebo potkani.
Re: autore a proc nepisete o Cikanech
(Radek3, 7.1.2012 19:01:27)
Odpovědět
Tady si někdo koleduje o to, aby se v příštím životě szal romem..
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(puk, 7.1.2012 6:43:28)
Odpovědět
Článek chápu jako zoufalé volání po obnovení demokracie v naší zemi. Pokud dáme dohromady všechny reálné prvky, které mají vykazovat, že naše země je založena na demokratických principech, bohužel zjistíme, že naše země je ovládána nesvobodným a autoritářským způsobem a lidmi, kteří mají o demokracii velice zkreslené mínění. A podle toho se také chovají. Za tohoto pokryteckého a nenormálního stavu jim jde většina médií na ruku a jejich informace obsahují také polopravdy, lži a nesmysly a podobají se informacím Rudého práva minulého režimu. Většinou se tak děje z důvodů existenčních pro zaměstnance či spolupracovníky těchto médií. Svoboda a demokracie je prostě fuč. Mnoho lidí se bojí o chleba a proto mlčí. To jistě není ta pravá demokracie po které jsme dříve tak toužili! A proto je již na čase, něco s tím udělat!!!
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(Eva, 7.1.2012 9:46:19)
Odpovědět
Skvělý článek, mluví mi z duše. Je pro mne velmi divné, když se informuje o každém, promiňte mi, prdu - ale když Romové napadnou za bílého dne bílé (!), zmlátí je, tak se to ututlá! Přidala bych ještě k článku: Páni novináři, buďte prosím tak laskaví a nezatajujte lidem, co strašného se dnes na ulicích v některých lokalitách děje! (Jinak se naše společnost nebezpečně zradikalizuje!) A podívejte se na autorem výše zmiňované školství, na bordel, jiný název na to není - ve školství. Aby nevychovaní zvlčilí kradoucí násilniční Romové byli ve stejných třídách, kde jsou i slušné děti - no to je hrůza! učitelky jsou bezmocné proti agresivitě hlavně rodičů Romů. Je to zoufalé a Dobeš nevymýšlí nic lepšího, než hovadiny, které mu někdo podstrčil, jako např. zkrátit přestávky. Vypadá to, že Dobeš snad ani do školy nechodil. A tady to TAKÉ začíná: Ve školách. Kde jsou Cikáni zvýhodňování, to prosím není pozitivní diskriminace, to je zvýhodňování na úkor chudých bílých. Díky za Váš článek, ráda se připojuji.
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(R. Hrabovský, 7.1.2012 11:02:05)
Odpovědět
Díky za komentář.
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(Eva, 7.1.2012 14:17:02)
Odpovědět
Není zač. Poděkování je na mé straně, coby čtenářky. Někdo to přece dělat musí, dokud je čas. A každá rozumná a moudrá duše, když něco umí, jako jste Vy, kéž by obdobné články pro naše přežití zveřejnila. On si kdekdo rád myslí, že situace není tak zlá, ale pro naše potomky je. Nejhorší je - lidé mají tendenci v budoucnu volit levici, ale nechápou, že tím volí imigranty a (budoucí)davy nepracujících Cikánů...a pak bude všechno ještě dražší - jsme v pasti.
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(R. Hrabovský, 8.1.2012 11:51:38)
Odpovědět
Paní Evo, stačí, začínám se červenat...
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(felix.julec, 8.1.2012 16:11:25)
Odpovědět
Evo máte realistický pohled na problém.Podobně to cítím i já.Akorát nevím kde jste koupila,že levice sem dotáhne imigranty.Máte s tím nějakou zkušenost?Předpokládám,že "Halo noviny"nečtete.Takový názor snad mohl být v mf HEUTE,nebo v Lidových novinách.Tam píšou někdy kraviny.Asi mají jistý záměr.
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(Medikolog, 7.1.2012 12:33:17)
Odpovědět
Romofilové usilují o integraci vámi popsaných "nevycválaných" cikáňat mezi slušně (zatím) vychvávané děti.. a namlouvají nám, že tím srovnají příležitosti. Není tomu tak. Situaci lze přirovnat k jeptiškám donuceným přímout do svých komunit osazenstvo bordelů. Romofilové a Romové z povolání tvrdí, že se tím z romčat stanou slušně vychovaní lidé a že se srovná vzdělanostní úroveň (v tom posledním mají pravdu - dopadne to jako na US státních středních v Bronxu.. všichni budou umět stejné.. jenom někteří budou umět navíc čarovat - ééé pardon, čOrovat) - tedy že se z kurev stanou jeptišky. Já se ALE OBÁVÁM, ŽE SE SPÍŠE TAKOVÝM NAŘÍZENÍM STANOU Z KLÁŠTERŮ BORDELY... a z jeptišek sexuální pracovnice.
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(Eva, 7.1.2012 14:54:15)
Odpovědět
Souhlasím s Vámi. Nejšílenější je, že se na MŠMT diví, jak to, že se naše školství tak zhoršuje. No samozřejmě že se zhoršuje! Cokoli přijde z ministerstva za účelem zlepšení vzdělání, je naprostá likvidační hovadina. Někdy mám dojem, že to je cíl: bordelizace splečnosti. Ono lidé si to stejně zařídí po vém: Tam, kde bude ve školách více Cikánů (což je hrůzná situace!), se vozí děti do škol kamkoli, jenom ne tam. Takže násilné tlačení Cikáňat do běžných tříd je pitomost. Trestuhodná pitomost.
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(Sousedka, 7.1.2012 17:39:15)
Odpovědět
Navíc ve zvláštních školách se měly děti parádně. Ve třídě jich bylo nejvíce 15, učitel na ně měl více času, protože je musel učivo naučit - rodiče většinou nespolupracovali. V učebních osnovách byly jen základy z fyziky a chemie, nebyl žádný další jazyk, ale bylo zase více praktického vyučování. Nakonec mohly jít děti ještě do učení /zedník, malíř pokojů, kuchařka/, protože dochodily většinou i poslední třídu. V základní škole zůstanou opakovat, protože učivo nebudou zvládat a budou především otravovat a mladší spolužáky šikanovat. Neumím si vyučování v takové třídě ani s 10ti asistenty představit a ani žádný finanční efekt to nemůže přinést.
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(Eva, 7.1.2012 18:56:31)
Odpovědět
Naprostý souhlas. Lituji ty učitelky ve třídách, kde budou mít disgfrafiky apod a heperaktivity, či jak se tomu říká, navrch všeho Cikány, no hrůza! Při tomhle složení nic nenaučí, to je jasné. Budou rády, že to nějak přežijou, ale do sedmdesáti určitě ne. Ale o to bychom se měli starat my, rodiče. Převážení dětí do jiných škol je řešení krátkodobé. Navíc učitelé ty propadlíky právě proto, aby nešikanovali ty mladší, nechávají projít do vyšších tříd, i když neumějí vůbec nic. No je to bordel, fakt jediný přiléhavý výraz.
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(Eva, 7.1.2012 19:00:31)
Odpovědět
Jo a máte pravdu, ve zvláštních školách se měli Cikáni parádně. A prý je tam i myli a dávali jim oblečení, obědy měla za totality cikánská děcka zdarma všechna. Bylo prý jich tam ve třídách asi po 7, tak mi to bylo řečeno. A dnes? Dnes za to dostávají 100 000 Kč na hlavu jako odškodné, že byli v těch zvláštních školách diskriminovaní! A aby nebyli diskriminovaní, tak je Dobeš cpe do normálních základek.
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(Eva, 7.1.2012 19:41:34)
Odpovědět
Děkuji. Další důkaz, že autor článku píše pravdivě. Mně šlo u pana Zajíčka o to, aby pochopil, že česká média neinformují pravdivě v otázkách Cikánů. A pan Zajíček se ohání zahraničním tiskem...ale na to přece novináře nemáme, abychom si sami sháněli zprávy nebo netušili, co se děje ve vzdálenějším městě.
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(barakuda, 8.1.2012 18:56:35)
Odpovědět
sousedko,jednou,ještě za komoušu mi komunál poslal na vymalování absolventa blbšulky.Už nikdy více.NIc neuměl, nedělal a měla jsem platit.Děkuji nechci.Jestli si myslíte,že řemeslník muže byt BLBEK,tak to se mylíte.
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(Krištov, 7.1.2012 11:13:24)
Odpovědět
Pane Hrabovský je to česká mentalita a vlez do zadku vlastnost, bohužel toto nastartoval vrchní humanista a spol od Velkého sametu počínaje, stejnou startovní čarou pro všechny i ST báky a další svoloč.
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(frantisek zajicek, 7.1.2012 11:17:55)
Odpovědět
Pane Hrabovsky,nezlobte se na me,ale ten Vas clanek je hrozna traparna a musim se pousmat nad Vasi naivitou."Jiz delsi dobu jsou prakticky ve vsech mediich zverejnovany mnohe informace prinejmensim zkreslene,ci dokonce upravene..."ono to snad nekdy bylo jinak?Noviny a ruzna jina vydavana periodika se v prvni rade musi prodavat.Je naprosto jedno,bude-li je vydavat pravdolaskar,ci lzinenavistnik.Apropo Hrabovsky,zalozte si svuj nejaky obeznik,piste objektivne a ja Vam garantuji,ze to prodate pouze tehdy,pokud to bude levnejsi nez role toaletniho papiru.Televize a radia jsou,krom verejnepravni,v rukou soukromych.A tam jde o penize az v prvni rade jakbysmet.Nedivim se TV Nova,ze jeji zpravodajstvi=cerna kronika,ale ma pravidelne nejvyssi sledovanost a tim padem reklama na tuto TV umistena uz nejakou tu korunku vydela...a o to tu v globalu jde.Z pravdy a lasky se jeste nikdo nenazral.Dale nevim,jake skupine obyvatelstva smerujete sve vytky.Pohybuji se mezi lidmi a vim,ze dnes maji bezne pristup k internetu i vekove skupiny kolem 70 let.A pro ne neni problem konfrontovat udalosti,o nez jevi zajem,z vice zdroju.A pro mlade,jazykove vybavenejsi,je pristup k informacim daleko otevrenejsi.Ja casto sleduji zpravodajstvi pro objektivni posouzeni i z druhe strany.Neni problem si precist rusky tisk v anglictine(umim i rusky),ci sledovat zpravodajskou Al Jazeera na sateitu...Pane Hrabovsky,Vami uvadene priklady mi,vic nez volani po objektivite,pripadaji spis jako volani po nejake te fobii...FZ
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(Medikolog, 7.1.2012 12:50:35)
Odpovědět
Pane Zajíčku, nemáte pravdu.. a to polský i ruský tisk čtu také a v originále:-). A v tom je ten problém.. že musíme korigovat naši propagandu zahraničním zpravodajstvím. Autor člo
ánku by stejně jako já rád četl místo propagandy VYVÁŽENÉ a kompletní ZPRAVODAJSTVÍ. Ne eklektický výběr "upravených" zpráv.
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(Kalous, 7.1.2012 13:36:22)
Odpovědět
Františku, je to třeba fobie - ale je to problém který se neřeší a stále zhoršuje. Pokud by vše pokračovalo jako dosud, vypuknou skutečné rasistické bouře. Je to jen mírné upozornění politikům, že se již před tímto problémem neschovají a musí ho řešit jinak než dosud. Nějaká oslava multikulti, politické korektnosti a pozitivní diskriminace už není na místě, to nezabralo.
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(Eva, 7.1.2012 14:22:09)
Odpovědět
Vážený pane Zajíčku, v ruském či islámském tisku se nedočtu, že parta cikánských výrostků na ulici zmlátila otce s jedenáctiletým dítěte tak, že skončili v nemocnici. Nebo snad o tom víte? Tak přidejte k tomu další informace, čekám!
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(frantisek zajicek, 7.1.2012 15:29:15)
Odpovědět
Mozna Vam,Evo,nedoslo,ze ja uvadim priklad.Svetova media se nejakym ceskym cikorkou opravdu moc nezabyvaji.Dle Vas je to mozna stezejni problem...mate internet,co tak zkusit si zasurfovat neco k danemu tematu?Me uz unavuje a jsa pracovne vytizen ani nemam zajem sledovat,kdo koho prepadl,okradl,zabil,zneuzil,oloupil...Mam i jina spektra zajmu.Pokud ale chcete verit tomu,ze media jsou ve vleku pravdolaskovcu,klidne tomu verte,mate na to nepopiratelne pravo,FZ
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(Eva, 7.1.2012 15:45:19)
Odpovědět
Nevím, co mi nedošlo, ale vím, co nedošlo Vám: Jaké zdroje jste si vybral jako příklad,hm. Dále Vám uniklo, že mne nezajímá ani tolik, kdo koho přepadl typu stupido, ale právě to, o čem pan Hrabovský píše: Že naše veřejnost není správně informována, v tom směru si nezadá s totalitou. A zmlácení člověka jiným člověkem, (a na ulici), je hrůza, o které by média informovat měla. Jako žena to nedávám do souvislosti s politikou, vidím jen a jen fakta. (V našem tisku spíš nevidím.) A ještě Vám nedošlo, že také nemám čas zabývat se internetem a vyhledáváním článků, kde se dá, od toho přece máme mít novináře, ne? A o to tady jde - pokud Vám to uniklo. Aby nám šetřili cenný čas tím, že nás budou objektivně informovat a nebudeme nuceni se prohrabávat (zahraničním) tiskem. Ten stejně do našich interních věcí nevidí.Stále čekám Vaši odpověď, zda v našich "objektivnímch" médiích dohledáte, nač jsem se Vás ptala.
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(Tonda Koniášů, 7.1.2012 19:18:29)
Odpovědět
Mrkněte se např. na tenhle článek:
http://zpravy.idnes.cz/falesni-policiste-pri-kontrole-u-kromerize-okradli-77letou-ridicku-1d6-/krimi.aspx?c=A120106_114120_zlin-zpravy_sot

no a policie vyšetřuje...
a že to byli cigáni z Kojetína, ví už celé široké okolí, jen ta policie asi ne.
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(Statistika, 7.1.2012 19:34:28)
Odpovědět
O tom to je. Že nám zatajují skutečnost, která je alarmující. Asi by potom každý bílý, až ho napadnou, hned raději střílel, jako ten ubohý na životě ohrožovaný důchodce, na kterého se vzhli hned dva a s nožem. Kdyby tady měl každý zveřejnit, co hrůzného provedli Cikáni v jeho okolí, to by to tu bylo plné děsných zpráv o tom utlačovaném etniku.
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(Tonda Koniášů, 7.1.2012 20:00:12)
Odpovědět
No, ale jaksi mě teda nedochází za co mám platit koncesní poplatky za TV a rozhlas, když veřejnoprávní zpravodajství (alespoň jsem nezaznamenal ani z doslechu) vůbec o tom neinformuje, a komerční média sdělují pohádky. Na co mám odvádět daně, ze kterých se financuje policie, která mě není vůbec k ničemu.
A to se raděj neptám, proč vůbec platit daně na vládu a darmožrouty, kteří dělají jen škodu.
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(Pavel, 7.1.2012 14:15:05)
Odpovědět
Když zapnu televizní zprávy,všude vidím dotěrné novináře,redaktory atd. kteří otravují všemožně lidi svými dotazy s odkazem,že dělají svoji práci a na informace mají nárok.Na pravdivé informace mají nárok také diváci nebo čtenáři kteří jim platí koncesionářské poplatky nebo za tisk.Tak ať dělají svoji práci pořádně a v celém rozsahu informují o skutečnosti.
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(SamOpal, 7.1.2012 18:59:05)
Odpovědět
Před chvílí zprávu o pohřbu zastřeleného cikána na TV Prima uvedli jako "...pohřeb zavražděného mladíka..."
Co více k tomu dodat.
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(Čtenářka, 7.1.2012 19:02:05)
Odpovědět
Je to hrozné !!! Kde to žijeme???
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(Eva, 7.1.2012 19:03:25)
Odpovědět
To se zase humanitární aktivisté i zahraničí napasou na tom, jak je tady, ubožáky, diskriminujeme!
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(Kalous, 7.1.2012 23:33:03)
Odpovědět
Asi ten senior co byl cikány přepaden pravděpodobně u své garáže, kterou vykrádali - dostane 2O let za rasistickou vraždu. měl těm kriminálníkům s lupem ještě pomoci, pacholek jeden. Byly to děti 22 a 24 let které dle přepisů nesmí zvedat více než 15 kg a ten lup byl těžší.
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(Čestmír, 7.1.2012 21:34:10)
Odpovědět
Nejsem sám, kdo si všiml, že v případě romské kriminality některá média občas používají „korektní“ slovník. Když například romští násilníci nožem zraní stařenku, v médiích jsou označeni jako „chlapci“. Když „chlapci“ (rozuměj: mladí Romové) přepadnou dvanáctiletého hocha, jako např. v Krupce, tak je tato oběť(rozuměj: bílé dítě) médii označena, jako „kluk“. To by mě zajímalo, kdo tohle řídí.
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(Inka, 7.1.2012 22:17:57)
Odpovědět
Celá diskuze k článku je sice oprávněná, ale jenom pláčete na nesprávném hrobě ! Tyto zcela oprávněné výtky směřujte tam, kam patří ! V konkrétních případech tedy šéfredaktorům novin. Jejich jména i kontaktní adresy najdete bez problému v tiráži. A důsledně žádejte odpověď a nápravu !
Je to zde jako s ostatními webovými diskuzemi :
čtenáři si na nich oprávněně zanadávají na to svinstvo, které se nám předkládá jako demokracie, svoboda, náprava nedostatků, pravda, láska (další doplňte dle vlastní úvahy), ale když mají své názory a oprávněné výhrady jít někam říci veřejně, je ticho po pěšině.
Dokud tenhle stav bude trvat, nic se nezmění a dnešní věrchušce to náramně vyhovuje a bude hůř a hůř.
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(ruda, 7.1.2012 23:15:09)
Odpovědět
Média nejčastěji používají korektní název mladíci a to dokonce pro cikány na prahu středního věku.Když tito tzv. mladíci něco provedou,tak média používají až příliš často slovo "údajně" a to i když je mladíkům trestná činnost stoprocentně prokázána policií,nebo soudem.Naopak,když něco provede bílý občan cikánovi,byť v sebeobraně,média často dopředu píší,jak to asi bylo a samozřejmě v neprospěch bílého občana.Hodně lidí v internetových diskuzích je už na slovo "údajně" doslova alergická.
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(DAP, 7.1.2012 21:45:47)
Odpovědět
Funguje to bohužel tak, že u zločinů spáchaných cigány mluvčí policie nejraději (z obav, aby někdo nebyl nedejbože nařčen z nějakého rasismu) novinářům sdělují něco ve smyslu, že vzhledem k tomu, že zločin spáchal z největší pravděpodobností cigán, tak se k němu nelze vyjádřit ani podat jakékoli informace. V tomto ohledu tedy cigáni jakoby požívají obdobnou "ochranu" jako mladiství delikventi.
Co s tím potom novináři mají dělat a o čem mají informovat, když "nikdo nic neví, neviděl, nevyšetřil, neuzavřel, ....", apod. ?
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(Eva, 8.1.2012 10:28:48)
Odpovědět
Co mají dělat? Napsat pravdu! Prostě tady něco provedl Cikán, a proto nám policie nesděluje informace. Přesně tak, jak to je. Nehoním se za senzací, ale píšu pravdu.
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(satan, 7.1.2012 23:45:23)
Odpovědět
Poslední zábranou obehnání romských ghett ostnatým drátem je jen negativní reakce zahraničí. Logicky se takový požadavek musí dříve či později vynořit, neboť koncentrace chudoby má za následek její vyzařování do okolí a tím i nárůst zátěže pro slušné okolí. Zkuste si je vzít domů je nejběžnějším xenofóbním argumentem.
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(pwpw@centrum.cz, 8.1.2012 23:54:30)
Odpovědět
Škoda jen, že za tím ostnatým drátem aneb železnou oponou nezůstal po roce 1989 celý zahnívající, špinavý a zaostalý stát (Češi, Moravané..Romové .. a především vy dnešní přispěvatelé..),neboť vnitřními mechanismy se nedaří tento stát kultivovat. Chybí inteligentní elity, které byly vyhnány a doposud se je ve společnosti nepodařilo nahradit.
Buď se na této stránce setkává určitá skupina osob, jejichž spojujícím znakem je komplex méněcennosti a soustavná potřeba nadřazenosti nad jinou skupin
Re: Média ve vleku pravdoláskařů. Bojí se nazývat zločiny romských kriminálníků pravým jménem.
(Pepíno, 9.1.2012 23:33:33)
Odpovědět
Jen bych si dovolil doplnit autora článku p. Radomíra Hrabovského a
Naděje na bezpečnější budoucnost je mizivá ...
(Provazník h.,bezp.expert, 7.1.2012 0:43:38)
Naděje na bezpečnější budoucnost je mizivá ...


ČERNÁ BUDOUCNOST ČR.

3% populace v ČR tvoří Romové, žije jich zde cca 250-300.000
25% z celkového počtu Romů žije v Severních Čechách
21% z celkového počtu Romů žije na Severní Moravě
40 m2 bytové plochy obývá v průměru 6,9 Romů
30% manželství v něk
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama