reklama
reklama

Vyhoví starý bolševik Rychetský svým bolševickým kamarádíčkům z ČSSD?

Autor: Jan Koucký | Publikováno: 7.1.2012 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Sociální demokracie se stále ještě nesmířila s faktickou prohrou v parlamentních volbách v roce 2010. Proto pokaždé, když je ČSSD přehlasována vládní koalicí, obrací se Lidový dům na Ústavní soud se žádostí o zrušení toho či onoho zákona. Zatím posledním sociálnědemokratickým kouskem je ústavní stížnost na 14 reformním zákonů schválených na podzim loňského roku. Ústavní soud se tak díky Bohuslavu Sobotkovi opět dostává do centra politického boje. Nemyslím si, že by se 15 ústavních soudců mělo účastnit politických střetů mezi vládou a opozicí.

Současná vládní koalice disponuje ve Sněmovně pohodlnou většinou. Je logické, že kabinet tuto převahu využívá k prosazování svých představ o směřování země. Ostatně takto voliči rozdali karty ve volbách a politici podle toho hrají. Vládou předkládané reformy nejsou ideální a rozhodně nemají právo být označovány za reformy s velkým „R“. Nečasův tým dostatečně nevyužívá svou parlamentní převahu k prosazení skutečných a radikálních reforem. Zatím vláda předvedla škrty, škrty a pak někde vzadu drobné korekce současného stavu. Vláda zatím nenašla odvahu k výrazné redukci přebujelého sociálního států a nenašla kuráž zacelit díry ve státním rozpočtu, kterými unikají obrovské částky. Samozřejmě mám na mysli státní zakázky. Zde má vláda velké mezery a nezdá se, že by měla sílu a chuť provést nějaké zásadní změny. Je nemyslitelné, aby vláda s tak výraznou parlamentní většinou sestavovala rozpočty s obřími deficity. Zvláště když se jedná o údajně pravicovou vládu.

ČSSD se staví do role obránce sociálního státu, který sama, podle instrukcí z Bruselu, uvedla v život. S Lidovým domem jsou pupeční šňůrou spojeny odborové organizace, které razí zásadu, že je správné, aby celá společnost platila výhody určité skupiny lidí. S tímto názorem nemohu souhlasit a jsem zklamán z činů Nečasovy vláda, která nenašla odvahu odborářské perverznosti zrušit. Bojí se snad vláda stávek a protestů. Pokud by Petr Nečas vedl správnou informační kampaň, veřejnost by jistě stála na straně vlády. Ostatně nedávná vyděračská akce našich lékařů je toho zářným příkladem.

Přiznám se, že se opravdu těším na den, kdy budou ústavní soudci řešit aktuální stížnost sociální demokracie. ČSSD si stěžuje, že ji koalice ve Sněmovně zkrátila dobu řečnění. Jako každá mince má dvě strany, má i tento argument svůj rub a líc. Ano, vládní koalice omezila diskusi, ale až v okamžiku, kdy sociální demokracie zahájila obstrukce. Myslím, že stále ještě máme v paměti přehlídku levicových řečníků, kteří nemluvili k tématu, ale svými nesmyslnými projevy pouze natahovali jednaní Sněmovny, aby zamezili schválení zákonů. Paradoxem je, že díky obstrukcím promluvili i ti levicoví poslanci, kteří jindy pouze pasivně sedí a hlasují dle rozhodnutí předsednictva strany. Obstrukce tak umožnily voličům ČSSD vidět celou sestavu obhájců sociálního států. Nedivím se, že vládní poslanci neměli se svými socialistickými kolegy trpělivost.

Ústavní soud již několikrát překročil své pole působnosti. Snad největším zásahem do parlamentní demokracie bylo zrušení předčasných voleb na podzim 2009. Levicově orientovaný soud tak nahrál pravicovým stranám (možná bych měl říci, tomu co z českých pravicových stran zbylo), které za 6 měsíců posílily a připravily Jiřího Paroubka o vítězství a premiérské křeslo. Faktem však zůstává, že Ústavní soud zasáhl do výsadné politické záležitosti. Vypsání předčasných voleb není v žádném případě nedemokratickým krokem. O Lisabonské smlouvě se snad nebudu ani zmiňovat. Je neuvěřitelné, že ústavní soudci posvětili omezení suverenity českého státu.

Ústavní soud by neměl mít ambici stát se třetí parlamentní komorou, která z pozice jakési Rady starších zkoumá, zda ta či ona novela je ve shodě s jejím většinovým světonázorem. Ústavní soud má za úkol zkoumat, zda jsou napadnuté zákony v souladu s demokratickým právním řádem naší země, případně zda nejsou přímo v rozporu s Ústavou ČR. Stojí za zvážení, zda by nemělo smysl po 19 letech zpřesnit roli a postavení Ústavního soudu. Pokud se k takovému kroku neodhodláme, můžeme se dočkat doby, kdy nám Ústavní soud zruší skutečné Reformy jenom proto, že většina ústavních soudců je jiného politického vyznání. Právě takový stav by znamenal zásadní ohrožení demokracie a nastolení soudcokracie.

Čtěte také:

 

Klíčová slova: ČSSD
reklama
2342 čtenářů | 55 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Pan Rychetský by byl nejvhodnější prezidenský kandidát ....
(Mgr.Ondrášek M.,Praha, 7.1.2012 0:56:09)
Odpovědět
Předseda ÚS pan Rychetský je nejen demokrat,ale především člověk s vysokou morální a mravní hodnotou.Tyto vlastnosti jsou oproti ostatním politikům,u něj tak výrazné,že v případné prezidentské kandidatuře by byly rozhodující.
Nakonec jeho popularita u občanů je výrazná a právem.
Re: Pan Rychetský by byl nejvhodnější prezidenský kandidát ....
(Kavalírová,Plzeň, 7.1.2012 1:06:09)
Odpovědět
Plně s výše uvedeným názorem souhlasím.Pan JUDr.Rychetský je jeden z mnoha politiků,který
je zásadový,přímý a co hlavně spravedlivý.Přestože nejsem příznivkyně ČSSD,velmi si ho vážím.Škoda,že nemáme takových politiků víc.Pak bych určitě věřila,v zdárný rozvoj naší společnosti.
Re: Pan Rychetský by byl nejvhodnější prezidenský kandidát ....
(obcan, 7.1.2012 4:59:01)
Odpovědět
Jestlize je nekdo stoupencem urciteho politickeho smeru, ci 'svetoveho nazoru', zcela prirozene se to promita do systemu jeho hodnot. Takovy clovek pak objektovni byt nemuze, protoze to, co povazuje za objektivni, je objektivni pouze pri pozorovani optikou jeho politickeho presvedceni. Soudci by proto meli byt prisne apoliticti, aby dokazali rozhodovat nezavisle na politickem videni reality. Priklad schvaleni omezeni suverenity CR lisabonskym podvodem vejde do historie jako jeden z otresnych zlocinu spachanych proti CR.
Re: Pan Rychetský by byl nejvhodnější prezidenský kandidát ....
(Alena, 7.1.2012 9:44:09)
Odpovědět
každý člověk má nějaký názor. Z Vašeho pohledu by se uústavním soudcem nemohl stát člověk, neboť i pravicově zaměřený soudce by neměl co dělat u ústavního soudu. To co tvrdíte je holý nesmysl.
Re: Pan Rychetský by byl nejvhodnější prezidenský kandidát ....
(obcan, 7.1.2012 21:34:35)
Odpovědět
Ale samozrejme, ze ani clovek politicky aktivni v pravicove strane nema u US co delat! Ani to jste nepochopila?
Klausův blábol ....
(Mgr.Růžena M.,Brno, 7.1.2012 22:04:43)
Odpovědět
Podle Klause žijeme nejlepší období na území České republiky - tak přece nebudeme podléhat nátlakové skupině osmi milionů nespokojených občanů!
Re: Klausův blábol ....
(Laušman, 7.1.2012 22:08:19)
Odpovědět
Podle STEMu 80 % lidí nevěří této vládě, tak se nedivte, že nejásají nad blábolením páně prezidenta !
Re: Klausův blábol ....
(obcan, 9.1.2012 4:41:43)
Odpovědět
Nepopularni, lec nezbytna usporna opatreni odmitai vsichni hlupaci. Staci se podivat do Recka, kde je to jeste nazornejsi. S tim nic nenadelate. ;))
Re: Klausův blábol ....
(obcan, 9.1.2012 4:40:07)
Odpovědět
Obcanska vetsina se casto myli, nebot postrada hlubsi videni souvislosti. Napr. Adolfa Hitlera v referendu podporilo temer 85% obcanu, a prece to bylo totalne spatne. ;))
Česká televize
(Tomáš Soukal, 8.1.2012 22:10:21)
Odpovědět
Vážená telivize

Doufám, že pokud dáváte otázky na svém vebu, aby se k nim lidé vyjadřovali, tak že je také čtete. Proto věřím, že si přečtete i můj příspěvek. Je pravda, že zrovna nesouvísí s danou otázkou, nicméně jsem přesvědčen, že můj příspěvek vám dá podnět k nejsledovanějšímu pořadu v dějinách České televize. Dnes jsem četl v Parlementních listech vyjádření pana Štrougala k novoročnímu projevu prezidenta republiky pana Klause. Vzhledem k tomu, že většina z nás zažila jak vládu pana Štro
Re: Česká televize
(Tomáš Soukal, 8.1.2012 22:12:50)
Odpovědět
Pokračování .... Vzhledem k tomu, že většina z nás zažila jak vládu pana Štrougala, tak dobu pod ideologií pana Klause, bylo by nesmírně zajímavé tyto dva pány pozvat do studia televize, aby měl každý z nich možnost se vyjádřit k dnešní a minulé době a zároveň si to vyříkat z očí do očí. Jsem přesvědčen, že by zazněly opravdu velice zajímavé otázky a odpovědi o tom, jak to bylo před 89, v 89 a po 89. Bylo by zajímavé se dovědět, v jakým stavu komunisti předali republiku, v jakým stavu je dneska,
Re: Česká televize
(Tomáš Soukal, 8.1.2012 22:14:47)
Odpovědět
Pokračování .... Bylo by zajímavé se dovědět, v jakým stavu komunisti předali republiku, v jakým stavu je dneska, kdo se zasloužil o dnešní stav země a kam to podle dotyčných pánů půjde dál. Jsem přesvědčen, že jsme demokratická země a že toto setkání, pokud budou oba dva pánové souhlasit, by nemělo být žádný problém. Věřím, že jako občan, který má pocit, že se s ním hodně manipuluje, v tomto duelu získám odpovědi na spoustu otázek, které mě trápí.
S uctou
Tomáš Soukal
Re: Pan Rychetský by byl nejvhodnější prezidenský kandidát ....
(Limberský F.,Plzeň, 7.1.2012 18:43:17)
Odpovědět
Pan JUDr.Rychetský si zaslouží právem obdiv a úctu většiny občanů,což pravidelně potvrzuji skoro všechny agentury,zabývající se průzkumy.
Je to skutečně člověk,který jakoukoli svou funkci,bere jako službu občanům.Zatímco ostatní
politici,zejména současní vládní,do politiky šli
"si nahrabat" a dělaji naší zemi jen ostudu.Stačí
jen jmenovat:Topolánek,Bém,Tluchoř,Barták,Drobil,
Vondra,Langer a mnoho dalších.
Re: Pan Rychetský by byl nejvhodnější prezidenský kandidát ....
(xx, 7.1.2012 21:40:01)
Odpovědět
Zrejme jen nahodou jste pozapomnel na levicove kriminalni ex-premiery, kteri za stamilionove uplatky se v zajmu uplatkaru dopousteli velezradneho chovani proti zajmum statu, ukradli narodu desitky miliard a spachali soukrome mezinarodni podvody (o levicovych zlocincich na urovni ministru a hejtmanu ani nemluve)...
Ze života.
(Homolková Eva,Praha, 7.1.2012 21:45:35)
Odpovědět
Dnes dopoledne v SUPERMARKETU jedna paní s obtížemi vyndavala na pás maxibalení toaletního papíru. Podotkl jsem :"Moc netroškaříte". Odpověď byla vysvětlující:"Pane, až se z tý naší vlády pos.reme, budeme se aspoň mít čím utřít!".
Hlupaci se prece najdou vzdy a vsude. Ani to jste ve svem zivote nestacila postrehnout?
Svatá pravda ...
(Jarmila Součková,Státní správa, 8.1.2012 22:25:57)
Odpovědět
xx ...Je skutečně pravdou,že každý odesák není zlodějem,ale je pravdou,že skoro každý zloděj je z ODS.
Re: Svatá pravda ...
(obcan, 9.1.2012 4:49:58)
Odpovědět
Pouze hloupy blabol. Nejvic prevlecenych komunistickych hochstapleru je v CSSD - neuveritelne 2/3 clenu. Nejvetsi kradez v dejinach nasi vlasti spachala zlocinna koalice oranzove a rude mafie. Jim muzete podekovat, ze FTV zlatokopum budeme muset zaplatit asi TISIC MILIARD Kc bez moznosti jakekoli obrany a zmeny. Tento levicovy zlocin zavratneho zvyseni ceny el. energie dopadne nejen na domacnosti, ale i firmy, ktere budou mit mene penez na vsechno ostatni, i na mzdy, coz take vyvola zvyseni neza
Re: Svatá pravda ...
(dokonceni, 9.1.2012 4:51:59)
Odpovědět
...zvyseni nezamestnanosti, cen vyrobku, snizeni zivotni urovne atd. Podekujte levicovym hlupakum a zlocincum!
Re: Svatá pravda ...
(Kučera Ladislav,Jihlava, 12.1.2012 0:08:09)
Odpovědět
občane,prosím ještě tu o karkulce .....

Nejsem žádný levičák,ale co tady u nás vyváději pravičáci,to si ani komunisté nikdy nedovolili.
Nejen,že veřejně a nestydatě kradou,ale vedou náš stát do totálního zániku.Začal to Klaus
a pokračuji v tom jeho žáci .....
Re: Pan Rychetský by byl nejvhodnější prezidenský kandidát ....
(děd, 7.1.2012 7:51:53)
Odpovědět
Absolutní souhlas.
Re: Pan Rychetský by byl nejvhodnější prezidenský kandidát ....
(Babur, 7.1.2012 10:57:34)
Odpovědět
...Ale takhle přeci voliči karty nerozdali. Nevyhrála snad volby ČSSD ? Kde se tam vzaly ty pidistrany. Díky
nepochopitelnému volebnímu systému. Ahoj.
Re: Pan Rychetský by byl nejvhodnější prezidenský kandidát ....
(xx, 7.1.2012 21:43:19)
Odpovědět
Oranzova mafie ale vinou mezinarodniho podvodnika Paroubka nebyla schopna vytvorit s nikym koalici, aby dosahla potrebneho poctu mandatu. Takze koalicni nejsilnejsi vetsina v historii vuli obcanu predstavuje.
Re: Pan Rychetský by byl nejvhodnější prezidenský kandidát ....
(dexempo, 7.1.2012 10:00:16)
Odpovědět
Tý woe!!! Komunista -demokrat!!! Neco jako poctivý vrah, nebo hodný tyran. Kam vy na to chodíte???
Re: Vyhoví starý bolševik Rychetský svým bolševickým kamarádíčkům z ČSSD?
(Brabec, 7.1.2012 1:47:07)
Odpovědět
RYCHETSKÝ JE STARÝ KOMUNISTA. S autorem článku se ztotožňuji !
Re: Vyhoví starý bolševik Rychetský svým bolševickým kamarádíčkům z ČSSD?
(vrabec, 7.1.2012 2:06:09)
Odpovědět
Praštěné trdlo vy přtakáte každému sekrementu.Stojíte alespoň na svojich nohách?
Re: Vyhoví starý bolševik Rychetský svým bolševickým kamarádíčkům z ČSSD?
(obcan, 7.1.2012 5:05:30)
Odpovědět
Pan Rychetsky je skutecne byvaly clen KSC, do niz vstoupil v r. 1966. To naznacuje, ze neco s jeho charakterem nebo inteligenci neni v poradku. Tento handicap potvrdil rovnez svym vstupem do 'oranzove mafie' v roce 1996.
Re: Vyhoví starý bolševik Rychetský svým bolševickým kamarádíčkům z ČSSD?
(děd, 7.1.2012 8:09:48)
Odpovědět
Občane - demokrate, kdo nejde s námi, jde proti nám, že ?
Re: Vyhoví starý bolševik Rychetský svým bolševickým kamarádíčkům z ČSSD?
(obcan, 7.1.2012 21:46:23)
Odpovědět
To rikate ale vy, ne ja. Podle mych zkusenosti byli v KSC bud hlupaci nebo darebaci (hochstapleri).
Re: Vyhoví starý bolševik Rychetský svým bolševickým kamarádíčkům z ČSSD?
(xxxx, 8.1.2012 10:38:31)
Odpovědět
občane vy jste tam byl určitě už od 15 let
Re: Vyhoví starý bolševik Rychetský svým bolševickým kamarádíčkům z ČSSD?
(obcan, 9.1.2012 5:21:03)
Odpovědět
Jako elev po VS jsem si delal takovy soukromy pruzkum o papalasich rude mafie. Pri podnikovych oslavach jsem se jich neformalne ptal (reditele, nametku, predsedy ROH, KSC ap.), co vlastne znamenaji vsechyny ty rude blaboly jako "Saratovske hnuti", "Zlobinova metoda", "Stachanovska vyzva" a podobne blaboly, jimiz nam vymyvali mozky... NIKDO Z RUDYCH ZLOCINCU NEVEDEL! Byli o vsechno jen obycejni hochstapleri, kteri lidem nalhavali to, za co od rude mafie dostavali uplatky. Jinak to nazvat nelze. ;
JUDr.Rychetský je mnohem výše morálně,než Klaus a ostatní ....
(Janák Milan,učitel, 7.1.2012 18:29:12)
Odpovědět
Václav Klaus několikrát žádal o přijetí do KSČ,ale pro komunisty bylo lepší,když byl mimo,kde byl užitečnější.Pan Rychetský se přece nemůže srovnávat s Klausem,poněvadž Klaus mu nesahá ani po kotníky.
Re: JUDr.Rychetský je mnohem výše morálně,než Klaus a ostatní ....
(xx, 7.1.2012 21:50:32)
Odpovědět
To je ovsem jen vase blaboliva hypoteza. Nastesti moje deti se vam do "pece" jiz dostat nemohou! ;))
Re: Vyhoví starý bolševik Rychetský svým bolševickým kamarádíčkům z ČSSD?
(Alena, 7.1.2012 9:52:09)
Odpovědět
autor článku je zřejmě člověk, který není schopen pochopit, že mohou existovat lidé s jiným světonázorem, že jsou všichni jako on (podle sebe soudím tebe)tj. nečestní, nespravedlivý a hloupí lidé. Pro mne je autor článku pravicový ubožák.
Re: Vyhoví starý bolševik Rychetský svým bolševickým kamarádíčkům z ČSSD?
(xx, 7.1.2012 21:52:29)
Odpovědět
Vase "podle sebe soudím tebe" ale pro vas nezni prilis lichotive! ;)))
Re: Vyhoví starý bolševik Rychetský svým bolševickým kamarádíčkům z ČSSD?
(fun, 9.1.2012 6:01:07)
Odpovědět
Ani Alenino "nespravedlivý a hloupí lidé".. :-D
JUDr.Rychetský je velmi moudrý a čestný člověk ...
(PhDr.JaromírKolář, 7.1.2012 22:16:48)
Odpovědět
Moudří lidé po celý svůj život především pravdu a lásku hledají a většinou pokorně odcházejí, aniž by ji sami našli a jakkoli uchopili. A o tom je lidský život daleko více, než o tom, že by si někdo tyto abstraktní pojmy uzurpoval a přisvojil a na jejich základě pak tzv. "bojoval" proti všem ostatním.

Tvrdím, že bojovat ve jménu jakési osobní "pravdy a lásky" proti ostatním lidem, je svinstvo, pokrytectví a faleš nejhrubšího zrna !
Re: JUDr.Rychetský je velmi moudrý a čestný člověk ...
(obcan, 9.1.2012 6:07:32)
Odpovědět
K teto urovni poznani ale kazdy nedozraje. Neni to ani tak dano vzdelanim, jako kvalitou osobnosti. Tento pozehnany stav vsak je zarukou vnitrniho stesti nezavisleho na okoli.
Re: Vyhoví starý bolševik Rychetský svým bolševickým kamarádíčkům z ČSSD?
(korkorán, 7.1.2012 21:35:37)
Odpovědět
A co říkáš třeba na Výborného?Není náhodou taky komunista?
Re: Vyhoví starý bolševik Rychetský svým bolševickým kamarádíčkům z ČSSD?
(smějící se bestie, 7.1.2012 3:41:47)
Odpovědět
Mám-li občas velké nutkání plivnout modrému dobytku do ksichtu, tak je to kromě jiného i proto, že mezi sebou trpá takovéto agitátorské ksichty....
Ty už dávno překonaly vše, co dokázal kdysi čmoudlý arijec na_Kopal-ho a dnes zoufale opruzující u hrobu VD !!!!!!!!!
Re: Vyhoví starý bolševik Rychetský svým bolševickým kamarádíčkům z ČSSD?
(zlý vlk, 7.1.2012 7:22:17)
Odpovědět
Je mi smutno nad neznalosti fungování ÚS, pan Rychetský nerozhoduje sám! A když tady hovoří o bolševicích, tak by měl vzít na vědomí, že jsou i modrobolševici. Všechny lumpárny se současní politici naučili v minulém zřízení a ti mladí je dále rozpracovali do současného mizerného stavu.
Re: Vyhoví starý bolševik Rychetský svým bolševickým kamarádíčkům z ČSSD?
(děd, 7.1.2012 7:57:22)
Odpovědět
Kéž by dnes byly pouze takové lumpárny jako v minulém režimu ! Tedy kromě politických.
Re: Vyhoví starý bolševik Rychetský svým bolševickým kamarádíčkům z ČSSD?
(xx, 7.1.2012 21:58:33)
Odpovědět
Stranou, ktera obsahuje nejvetsi procentu clenu - prevlecenych rudych mafianu, je ale CSSD. Ti v ni tvori neuveritelne 2/3 clenu. Zrejme proto take obcanum zaridila nejvetsi tunel v dejinach: Obcane (t.j. kazdy z nas) vinou oranzovo-rudeho zlocinu budeme muset zaplatit cca tisic miliard Kc FTV zlatokopum. Naprosto nesmyslne, naprosto zbytecne a bez jakekoli mozne obrany.
Re: Vyhoví starý bolševik Rychetský svým bolševickým kamarádíčkům z ČSSD?
(Elis, 7.1.2012 12:41:38)
Odpovědět
pane Bože ! To je diskuze nějaké stranické buňky KSČ , nebo co ? Myslím,že všichni dobře víme,kdo je pan Rychetský! Jeho minulost rádoby čestnými příspěvky nevygumujete! Je čas,aby tito údajně bývalí komunisté zmizeli z naší veřejné scény. To by jim měla velet jejich čest! Jestli ještě vůbec nějakou mají!!!
Re: Vyhoví starý bolševik Rychetský svým bolševickým kamarádíčkům z ČSSD?
(Kalous, 7.1.2012 13:40:24)
Odpovědět
A nahradit je Grossy, Kočími, Vondry, Kocourky, Bursíky, Bárty, ...
Re: Vyhoví starý bolševik Rychetský svým bolševickým kamarádíčkům z ČSSD?
(xx, 7.1.2012 22:04:41)
Odpovědět
Slusny clovek do strany komunistickych vrahu vstoupit nemohl, protoze i na jeho rukou by ulpela krev nevinnych zavrazdenych obeti. Vidte, Kalolusi!
Re: Vyhoví starý bolševik Rychetský svým bolševickým kamarádíčkům z ČSSD?
(Kalous, 8.1.2012 10:45:18)
Odpovědět
V katolické církvi nebo jiných církví, nebo islámských - je lidí, a také se tam vraždilo. V jakých církvích nebo politických organizacích jsou ti bombardéři a vrazi z Libye, Jugoslávie, Iráku - a rozpouští je někdo? Vždyť třeba bombardování Jugoslávie je z poloviny dílo Evropské socialistické internacionály (tehdy byly všechny hlavy západních států sociální demokraté a bombardování aktivně podporovaly, šéfa akce generála Clarka si ČSSD pozvala i na svůj celostátní sjezd) - rozpouští se nebo se za to stydí?
Re: Vyhoví starý bolševik Rychetský svým bolševickým kamarádíčkům z ČSSD?
(obcan, 9.1.2012 4:58:12)
Odpovědět
Kalousi, vy svou zlocinnou bolsevickou minulost prekonat nikdy nedokazete. Jste poznanenan na cely zivot. Zachoval jste se presne podle stareho vtipu o komunistech "a vy zase bijete cernochy". Nazorne jste ilustroval, ze inteligence, kterou vam uprit nelze, nema nic spolecneho s mravnosti..
Re: Vyhoví starý bolševik Rychetský svým bolševickým kamarádíčkům z ČSSD?
(děd, 7.1.2012 14:13:49)
Odpovědět
Ano, je to hrůza, dnes si píše každý co chce ! :-)
Re: Vyhoví starý bolševik Rychetský svým bolševickým kamarádíčkům z ČSSD?
(:-))))), 7.1.2012 17:02:35)
Odpovědět
:-)))))

Díky za humorný pohled na věc !
Re: Vyhoví starý bolševik Rychetský svým bolševickým kamarádíčkům z ČSSD?
(pwpw, 7.1.2012 18:44:50)
Odpovědět
Pakliže by pan Rychetský byl člověkem morálním, potom by jako bývalý aktivní politik a vrcholný představitel moci zákonodárné a výkonné nikdy nemohl přijmout funkci ústavního soudce.
Aktivně se podílel na tvorbě zákonů, nyní posuzuje soulad těchto zákonů s Ústavou. Porušuje tak dělbu mocí ve státě, neboť jeden člověk postupně zastupuje všechny moci.
Ústavní soudce musí být navíc bez jakýchkoliv pochyb, a to pan Rychteský, člen komunistické zločinecké strany, být nemůže. To platí i o všech ostatních v ústavním soudě i na soudech dalších - viz. např. JUDR. Výborný a další desítky komunistických soudců v české justici - doposud rozhodujících o našich životech.
Re: Vyhoví starý bolševik Rychetský svým bolševickým kamarádíčkům z ČSSD?
(pwpw, 7.1.2012 19:09:34)
Odpovědět
K článku autora lze pouze dodat, že morální profil soudců je jedna věc. Skutečnost, že současné přijímané zákony pravicovou koalicí v oblasti sociální a pracovní jsou v rozporu s mezinárodními závazky Čr a mezinárodními smlouvami/právem EU i Listinou základních práv a svobod - je věcí druhou.
Je to pravicová koalice, která nadřazuje svou pravicovou politickou ideologii nad ústavní práva občanů. Zdá se, že bolševické manýry (nadřazenost politické ideologie nad ústavními právy) jsou trvalou součástí politiky ODS.
Článek autora je nesmírně manipulativní - má přesvědčit občany, že pokud ústavní soud (protiústavní)zákony zruší, jedná politicky. Není tomu tak.
Re: Vyhoví starý bolševik Rychetský svým bolševickým kamarádíčkům z ČSSD?
(xx, 7.1.2012 22:01:38)
Odpovědět
To je ale jen hloupy blabol. Jediny, kdo vi, co je v souladu s Ustavou a co ne, je US.
Re: Vyhoví starý bolševik Rychetský svým bolševickým kamarádíčkům z ČSSD?
(felix.julec, 8.1.2012 17:46:52)
Odpovědět
Pane POSEDLÝ(Kaucký).Rychecký byl komunista stejně jako dalších 1,5 mil obyvatel ČSR,kteří jsou dnes ve všech stranách.Ústavní soudce jmenuje president.Taky komunista?Podobná pitomost je,že jen socani dělali parlamentní obstrukce.Jestli nemáte demenci tak si musíte vzpomenout jak dnešní předseda vlády Nečas v parlamentu žvanil 2 hodiny v kuse o ničem a s ním i další ODS-áci Takže jaký rozdíl mezi Sobotkou a Nečasem.Buďte objektivní až zase něco vypotíte.
Re: Vyhoví starý bolševik Rychetský svým bolševickým kamarádíčkům z ČSSD?
(xx, 9.1.2012 5:02:08)
Odpovědět
Necas je bezuhonny obcan, ale Sobotka je zlocinec stihany policii pro pdezreni se spoluviny na spachani provatizacnich kradezi MOU a OKD celkem ve vysi 30 miliard (pouze to, co je prozatim ve vysetrovani).
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama