reklama
reklama

Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.

Autor: Jiří Kohoutek | Publikováno: 6.1.2012 | Rubrika: Reakce
Ilustrace

V případě vypečené rodinky Dienstbierů nepadlo jablko daleko od stromů. Potvrdil to včera v Hyde parku Dienstbier ml. Mimo hloupé žvanění o spravedlivé progresivní dani se vyjádřil v tom smyslu, že Bohumínské usnesení zakazující spolupráci s komunisty je poněkud vyčpělé. Bolševik Dienstbier st. by měl ze svého synka radost. Však se jistě za svoji komunistickou minulost smaží v pekle.

Snad se nad ním slitují aspoň pro jeho nesouhlas s bombardováním Bělěhradu.

To byla včera v Hyde parku zase legrační podívaná. "Slušńák" Jiří Dienstbier mlel jako kolovrátek o spravedlnosti progresivní daně, až se málem zajíkal. Ekonomický diletant, který ekonomice rozumí asi jako „paragán“ Kalousek, nebyl k zastavení.

 

Na problematiku daňových rájů rozvíjel teorii o tom, že z pozice národních států se nedá nic dělat. Ano, s Evropskou unií na věčné časy a nikdy jinak. Přestěhujme si rovnou do Prahy na Hrad Van Rompuye a prohlašme se za bruselskou kolonii. Socialistická chiméra o velké panevropské řiši bude konečně naplněna.

 

Ale to ještě není všechno. Dienstbier ml. dělal „čest svému jménu i ve chvíli, kdy se stočila debata ke stížnosti ČSSD na 14 reformních zákonů Nečasovy vlády k Ústavnímu soudu. Na otázku, jestli vzhlede k této nesmyslné stížnosti nebude Ústavní soud příliš zpolitizovaný odpověděl, že ano a že je to tak vlastně přirozené. Měl pravdu. V čele Ústavního soudu je bývalý komouš, člen ČSSD, komouš a člen ČSSD Rychetský, a tak je dost dobře možné, že tato hloupá stížnost může projít.

 

Dál už jsem neměl sílu se dívat a přepnul jsem raději na další kanál. Škoda, že včerjší Hyde park nemohl sledovat i Dienstbier starší, jistě by měl ze svého povedeného synka radost. Jde přesně v jeho šlépějích...

 

Čtěte také:

 

 

Klíčová slova: ČSSD  | EU  | pravice  | levice  | Respekt
reklama
5195 čtenářů | 46 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(smějící se bestie, 6.1.2012 2:22:31)
Odpovědět
Kohoutkovi, který zakokrhal !!!!
dodal Schwarzenberg.

Podle něj Evropu v příštích letech čeká povstání mladých lidí, "nové generace, která má nové myšlenky". "V příštích letech očekávám zásadní změnu, tedy nějakou formu povstání mládeže v Evropě," řekl Schwarzenberg.

Od: jaroslavkronus.kolin@seznam.cz

Komu: info@msmt.cz

Předmět: zaslání konzumního ovčana !!!
...
Datum: 16.9. 2011, 10:21 - dnes v 10:21

Dobrý den páni ouředníci,
něco politických person a jiní neidentifikovatelní ,

silně jako konzumní OVČAN našeho banánového Kocourkova protestuji proti zavádění programu do osnov ZŠ - Nemyslíš a zaplatíš !!!!
Jsem názoru, že se jedná přímo o ideologickou inverzi za účelem používat Lidi vlastní rozum ! Jednak se prosím jedná o projekt silně nerealistický a navíc nebezpečný !
Masový jedinec má přeci hlavu hlavně na to, aby si na ni nasadil čepici se kšiltem do zadu, na obličej nakydal něco mace-upu, aby nebyly vidět následky bouřlivého před tím večera či aby tymolínovým ousměvem a frází, jak Vám mohu pomoci dal najevo svoji Nepostradatelnost !
S pozdravem V jednotě je síla a ve stádu tuplem

Jaroslav Kronus - Kolín, kverulatm údajně provokatér a lokální variace mini švejka !!!

Bývali čechové junáci....., rekové jak by smet ! Toliko alespoň zapomenuté písně !!! Dnes ?
Kam jdeš Josef ? Franto jdu na ouřad a vynadám jim, že si to za rámeček nedají !!! No, odvaha Ti nechybí .....
Jak jsi dopadl Josef ? Franto, znáš mne ,tam jsem se ještě "držel ", ale vyšel jsem ven , zašel za roh a koukal, jestli mne nikdo nepozoruje " jelikož tam nikdo nebyl, tak jsem jim to řekl pěkně od plic !
Josef jsi klasa, já bych jim vynadal až v hospodě a to pouze když běží fotbal, aby mi nebylo rozumět...

Velvyslanectví Řecka
vlajka Řecka Na Ořechovce 19,
Praha 6 - Střešovice
162 00

Tel.: 222 250 943
Email: gremb.pra@mfa.gr
Informace o Řecku
Komentáře
Komentáře upřesňující informace obsažené na velvyslanectvi.com, informace k práci ambasád a jejich úředníků, úřední hodiny, o vízech a případně informace týkající se Řecka obecně:
Kronus Jaroslav (e-mail) 04.09.2011 06:03:37
Dobrý den, nepřísluší mi se vyjadřovat ke slovní přestřelce presidenta ČR a pana ministerského předsedy Vaší krásné země ! Politika je občas šou a emoce a ONY to kruhy diplomacie vyžehlí a zjistí, že ONO je vše jinak a sdělení našeho presidenta má racionální jádro !
Spíše se chci vyjádřit a to velice stručně k dopisu předsedkyně politické strany Suverenita ing. Bobošíkové k rukám ministerského předsedy Řecka ! Tato paní si oblíblila zřejmě hlavy státu a v roce 1985 předávala kytici růží coby SSM-anka presidentu ČSSR a generálnímu tajemníku KSČ dr. Husákovi ! Po cca 25 letech zase se snaží býti štítem současného presidenta ČR !
Podívejte, já to vídím následovně - zřejmě běžný Řek má tzv, mańańa občas i několik dní, běžný Čech má živijo také občas déle než je zdrávo a asi nebude náhodu, že jste druzí ve světě ve spotřebě alkoholu na hlavu a rok ! Takže pohoda a klídek !
S pozdravem Kronus Jaroslav - Kolín
...
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(amoska, 8.1.2012 7:57:58)
Odpovědět
Tady tojeale samý odborník!
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(Brabec, 6.1.2012 2:37:13)
Odpovědět
Autor má plnou pravdu, bylo to na zvracení. Jenom doplním: Starej byl línej jak veš, mladej je totéž.
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(fiter, 6.1.2012 7:44:12)
Odpovědět
To sice máte pravdu,ale zajistit si bezpracné a lehké živobytí to umějí.Stará vypitá pijavice už čichá kytky odspodu a mladá pijavice jde ve stopách staré.
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(pavjan, 6.1.2012 13:35:40)
Odpovědět
Vydržel jsem se koukat jen chvíli, bylo mi z něj nanic.
Jiří DIENSTBIER skutečný,pracovitý demokrat ...
(Palouš ml., 7.1.2012 1:16:29)
Odpovědět
Jiří Dienstbier byl nejaktivnější disident a také
mezi občany nejoblíbenější.V Chartě 77 nesl největší "břemeno",když inicioval skoro všechny politické akce na podporu vězněných spoluobčanů.
Většina jeho "spolubojovníků"ho vždy považovala
za hlavu disidentu.
Re: Jiří DIENSTBIER skutečný,pracovitý demokrat ...
(Kalous, 7.1.2012 18:29:40)
Odpovědět
Jako téměř jediný z vrcholných politiků se choval čestně a objektivně v průběhu celé "Jugoslávské války". Jako pozorovatel OSN byl v Jugoslávii přísně nestranný, za což byl na Západě spíše v neoblibě - narozdíl třeba od připosraného Fina Athisariho, který Srbům ve všem cíleně škodil - a proto také za to dostal Nobelovu cenu míru (asi jak Obama za to že bojuje ve světě za mír).
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(Václav, 7.1.2012 10:08:38)
Odpovědět
Autor tohoto článku je ubožák. Modrý vypatlaný mozek, jinak se nedá nazvat.
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(xyx, 6.1.2012 7:02:52)
Odpovědět
Ještě větší žvanění je tento slabomyslný článek.
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(Fery, 6.1.2012 9:07:39)
Odpovědět
Taky se mně zvedal žaludek. Nekonečné blábolení ala Bohouš Sobotka. To je soubor. Dostat se k moci,to je cíl. Hloupý volič,který jim uvěří,to je prostředek.Nemají nikoho jiného než komunisty,také jich drtivá většina v té partaji působila,jen někteří tovzhledem k věku nestihli. Ke spojení už přeci v historii došlo.
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(kraken, 6.1.2012 9:16:50)
Odpovědět
voni jsou hlava pane feryna...jenom nám řeknou, kteráže to politická strana jde do voleb z čistého lidumilství a ne proto aby získala moc skrze kterou bude uplatńovat svůj program?
Žeby TOPka nebo ODS? Nebo nedejbože veverčáci?
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(xx, 7.1.2012 6:26:58)
Odpovědět
Vsechny levicove strany jdou po korytech pomoci systematickeho obelhavani obcanu a po jejich zadech. Nakonec se vsechny "levicove raje" vzdy a vsude samozrejme zhroutily a doplatili na to jen a jen obcane (bohuzel nejen ti hloupi, kteri levicove darebaky jako leniny, staliny, hitlery, gottwaldy a podobne zlocince volili).
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(Medikolog, 7.1.2012 13:21:33)
Odpovědět
Máte v tom hlupácký eintopf jako když kočička s pejskem pekli dort...
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(histo, 7.1.2012 21:22:58)
Odpovědět
Zrejme jste se jeste z komunistickeho vymyvani mozku nedopracoval k poznani, ze Hitler, ktery v Nemecku budoval socialismus, byl levicak, vidte? :)
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(histo, 7.1.2012 21:22:59)
Odpovědět
Zrejme jste se jeste z komunistickeho vymyvani mozku nedopracoval k poznani, ze Hitler, ktery v Nemecku budoval socialismus, byl levicak, vidte? :)
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(histo, 7.1.2012 21:24:37)
Odpovědět
Pardon, duplicita prispevku neni moje vina!
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(Kalous, 7.1.2012 22:39:51)
Odpovědět
Histo, vy jste v.ůl - Hitler byl přece komunista a přítel Stalina.
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(kraken, 9.1.2012 10:49:54)
Odpovědět
kolega to označil přesně - EINTOPF ..
teď jen ještě odpovědět na to na co jsem se ptal...
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(Zappa, 6.1.2012 9:15:48)
Odpovědět
Protože bývalý komunista je jako bývalý černoch. Kdo tomu uvěřil, tomu to pod kůží zůstalo.
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(Kalous, 6.1.2012 10:33:19)
Odpovědět
Zappo, vždyť to není ze značné části pravda. Polovina členů KSČ (spíše více) tam byli z jiných než ideologických důvodů, třeba kvůli možnosti kariéry, většímu přístupu k informacím, lepší možnosti se bránit pokud se jim bude chtít mstít, někde dokonce kvůli rychlejšímu získání bytu (u dobrých dělníků). Ti mohou mít ale akorát pod kůží trochu dávné vděčnosti, pokud jim KSČ pomáhala nebo vyšla vstříc. Jinak ti dnešní Tlustí, Langrové, Nečasové, Haškové, Grossové ap. by byli kdyby se režim nezměnil ve většině případů vysokými komunistickými a hospodářskými činiteli, režim nerežim.
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(Zappa, 6.1.2012 17:14:56)
Odpovědět
Kalousi, máš pravdu. Ale je rozdíl mezi kariérními komunisty za komunizmu, teda socializmu, a řadovými komunisty dnes.
Dnes je tam čistá levice, ti lidé z toho nemají žádné výhody, je to tedy poctivější.
Dříve u komunistů byli mnozí, kteří by tam jinak nebyli, ale chtěli dělat kariéru a jiná možnost ani nebyla.
Když pomineme čerpadláře, řezníky, zelináře, nebo i některé privilegované lékaře. Úplně na hraně byli prodavači valut a pašeráky různé elektroniky, hlavně v kamionech.
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(Zappo, 6.1.2012 19:48:22)
Odpovědět
Dá se říci že jsou jiní, většina tam je skutečně z přesvědčení a nemají z toho výhody (ti obyčejní členové), mnohdy jen problémy. Ale jsou mezi nimi také ti kteří z toho výhody mají - tak jak v jiných stranách - i zde se objeví sem tam nějaká mafiánská struktura, která si něco vzájemně přihrá (např. předražené obecní zakázky, tunely) a s radostí si nahrabou jak odéesák, socdemák nebo lidovec. Rozhodně to najsou revolucionáři jak za 1. republiky (možná zakázaní Mladí Komunisté).
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(Zappa, 6.1.2012 21:35:30)
Odpovědět
Ahoj dvojníku, souhlasím. Ale teď už těm novejm zdaleka tak nesype, jak dřívějc. Jsou tam z přesvědčení, ale proč jich je probůh tolik.

...)) 14 %, pro mne hrůza...))
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(Kalous, 6.1.2012 22:59:41)
Odpovědět
Komunistům to zase dříve tolik nesypalo, alespoň co se týče srovnání s dneškem. Ředitel komunista měl občas méně za měsíc než špičkový dělník s přesčasy, okesní tajemníci měli max. dvojnásobek dělnické mzdy. S tím co nyní berou manažeři některých i státních podniků či vyšší a vysocí politici (+ malá domů) je to nesrovnatelné. Ano asi 95% dnešních komunistů to nesype - ale třeba těm 5% některých jejich bossů to sype také úctyhodně.
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(Tonda Koniášů, 7.1.2012 6:06:53)
Odpovědět
Pánové, v 80tých rokách už byl posun dost výrazný v odměnách. To se už čachrovalo s třináctými a čtrnáctými platy a takový ředitel si přišel i na čtvrt mega, a to už byly nějaké peníze. Plat byl samozřejmě asi hlídaný, tam to nějak výrazně nepřesahovalo dělnické platy (max 100%), ale našli si cestičky na mimořádné odměny. Ovšem muselo být za co. Podnik musel šlapat. Ne jako dnes, podnik v červených číslech a managment více jak stotisícové platy a nakonec zlatý padák.
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(abc, 7.1.2012 6:45:02)
Odpovědět
Komunisticko-estebacka mafie se o kumpany sveho gangu dokazala postarat vyborne! Korupcni vyhody pro ne dokonce uzakonila, zavedla kadrove stropy a nomenklaturni funkce, neverejne obchody s nedostatnovym a zapadnim zbozim prednostni vzdelani pro jejich deti, bezkorupcni pristup k devizam, financne vyhodne rekreace ve vybranych zarizenich, specialni zdravotni peci, prednostni pridelovani nedostatkovych bytu, vyssi platy atd. atd. Nelze se divit, ze bezpaterni hochstapleri se do komunisticko-estebacke mafie jen hrnuli...
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(Tonda Koniášů, 7.1.2012 8:55:43)
Odpovědět
abc - kdo viděl také věděl, zrovna tak jako dnes.
Ale o to přeci nejde.
Myslím, že jde především o ty neoprávněné odměny.
čti: nemám nic proti vysokým odměnám, ale musejí být podložené výkonem!
A právě to už v těch 80tých rokách mnohdy nebylo. Byly to platy z šizených dělnických platů.
A dnes?
To už si nikdo nebere servítky. V devadesátých (po plyšáku) podnik zadlužený, bez zakázek s výrobou kolem 10% a ředitel 800tis/měs a výroba klesá a dluhy rostou.
Nic bych za to nedal, že tyto postupy byly přímo záměrně řízeny, aby některé podniky zmizely.
Jestliže se dnes hovoří o zlodějnách a jejich nepotrestání, tohle je názorný příklad.
Není na tom žádná šikovnost, ani jiný um, než prach sprostá zlodějna, kteroužto nepovažuji za umění. O poctivém platu nelze hovořit, byť byl třeba zdaněn.
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(xx, 7.1.2012 21:28:28)
Odpovědět
Dnes jsiu to zlociny, za komunistiko-estebacke mafie to bylo oficialni cilene korumpovani rudych mafianu.
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(Tonda Koniášů, 7.1.2012 6:11:19)
Odpovědět
Jo, těch čtrnáct procent je opravdu hrůza :-)))

Divím se, že to procento není alespoň 75% .-))))
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(abc, 7.1.2012 6:30:29)
Odpovědět
Prehlednul jste zrejme "kdo tomu uvěřil". Jeste by bylo zajimave se dozvedet, do ktere skupiny clenu komunisticko-estebacke mafie se radite vy sam.
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(Medikolog, 7.1.2012 13:19:14)
Odpovědět
Zappo, neuvědomujete si (nebo si nechcete uvědomit), že naprostá většina ČLENŮ KSČ nebyli komunisty. Chtěli nebo museli být členy vládní strany z ekonomicko-společenských důvodů. Třeba jako dnešní partajní poutníci... OF> KDU-ČSL> TOP 09; a podobně. Je herec "modrá knížka" hrající v divadle Alexandra Makedonského vynikající bojovník a vojevůdce? Přeci bývalý Alexandr je jako bývalý komediant... ale z ulejváka válečník není a nebude.. protože jím ve skutečnosti NIKDY NEBYL.. jako naprostá většina členů KSČ nikdy ve skutečnosti komunisty nebyla.
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(MrDalík, 6.1.2012 10:38:26)
Odpovědět
Konečně se ten "Pivní slouha" odkopal.
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(děd, 6.1.2012 11:36:30)
Odpovědět
V dnešní době, kdy jsme závislí na západu, nevidím na tom nic nebezpečného pro běžného občana. Běžné střídání koalic. Nekonečné strašení komunisty bude za pár let působivé, jako strašení Lomikarem, i na dnešní mladé. Pokud někoho straší svědomí, bude mít obavy z jakékoliv změny tohoto neudržitelného stavu.
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(Šoumen, 6.1.2012 19:28:08)
Odpovědět
Děde, ono je to strašení komunisty pasé už teď, protože vláda hledá záminku, jak jim pozastavit členství, nebo je zakázat. Nakonec se to strašení obrátilo proti nim samým, oni se jich totiž teď sami bojí. A když by šla ČSSD s komunisty do koalice, a získala by v parlamentu většinu, tak vytvoří vládu s ještě větším potenciálem, než má tato trojkolka. A určitě by se tolika nehádali, protože mají programy "skoro" totožné. V tom má Diensbier pravdu. Ale dávat ten bordel po trojkolce dopořádku, tak to je úděl pro hrdiny.
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(ThujaGarden, 6.1.2012 20:00:14)
Odpovědět
Dát bordel po trojkolce dopořádku...,to je vskutku úděl hodný starého..., dobrého komunisty. Jen stará garda..., poctivých komunistů, stachanovců a soudruhů spasí tuto těžce zkoušenou zemi.
Šoumene...,soudruhu náš rozmilý...,veď nás vstříc světlým zítřkům. Na druhý pokus vytvoříme...,sociálně spravedlivou společnost...,bez těch kapitalistických hyen. Soudruzi...,nenechme se vykořisťovat nenasýtným kapitálem.
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(Šoumen, 7.1.2012 9:10:05)
Odpovědět
Jdi do pr.dele Thujo.
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(ThujaGarden, 9.1.2012 3:32:21)
Odpovědět
Jak můžeš dělat šoumena...,s tak nulovým smyslem pro humor...,suchare.??
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(Kalous, 7.1.2012 18:36:26)
Odpovědět
Thujo - máš to marný, na Lenina nemáš. Leda po desátým pivě - a to ještě tak spíše na plky Ransdorfa.
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(Já, 6.1.2012 13:23:19)
Odpovědět
To ještě starej ožrala stihl zajistit funkci feťačce a sqoterce, nestarající se o své děti, madam Jaujau.
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(Sýkora, 6.1.2012 20:42:25)
Odpovědět
V pohádce kohoutek o hřebínek přišel protože špatně poslouchal.Ona tichá podpora je něco jiného než koalice!!! Ubožáci
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(Básník J.O., 7.1.2012 8:26:08)
Odpovědět
Nedivím se panu Diensbierovi. Situace se změnila. Pravda je někde uprostřed. Já jsem také dostával pendrekem za každého režimu. Bohužel stále od těch stejných lidí. Napsal jsem to v básni Totalita. Myslím, že nás čeká další revoluce. Tak nám nedorazí z výcodu ale z opačné strany, jako ta krize. J.O.
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(Václav, 7.1.2012 10:03:53)
Odpovědět
Pane autore,
plivat dokážete jen co je pravda. Vy kdyby jste měl moc, tak se chováte jako Hitler. Jste docela obyčejný ubožák, který umí jenom vypouštět jedovaté sliny. Za takové lidi jako jste vy se musí každý slušný člověk stydět. Fuj.
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(Jirka Kučera, 7.1.2012 11:21:02)
Odpovědět
Jestli se bolševici smaží v pekle, má tam dobytek z Hradu fotra i máti; snad půjde za nimi :-)))
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(Medikolog, 7.1.2012 15:13:47)
Odpovědět
Spíše projde lano (velbloud?) uchem jehly, než bohatec do Království nebeského.. Jistě budou trávit čas se svobodnými zednáři.. s Havlem.. a s většinou disidentů a se Štětinou.. s Hitlerem, s Bushem, s Gugenheimem,...
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(Kalous, 7.1.2012 18:41:11)
Odpovědět
Pan Havel bude asi reinkarnovat, týden před smrtí mu to prý slíbil dalajláma. Jestli mu to ale nepokazil primas Duka, dvěma Bohům nelze sloužit zaráz.
Re: Dienstbier ml. by šel do koalice s komunisty. Jeho tatík Jirka Flaška by měl radost.
(tojefuk, 7.1.2012 19:31:49)
Odpovědět
Autor článku manipuluje. Po "A" neřekl "B". Tedy, dle Dienstbiera by socani, v případě volebního vítězství, koalici s komunisty nevytvořili. To je zásadní info, Kocourku!
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama