reklama
reklama

Odborářský pohůnek Gazdík z TOP 09 chce mít o svátcích zavřené obchody. Marx mu tleská ze záhrobí.

Autor: Redakce | Publikováno: 5.1.2012 | Rubrika: Politika
Ilustrace

To nám ten rok 2012 pěkně začíná. „Pravičák“ Kalousek chce zvyšovat daně a jeho kolegovi „takypravičákovi“ Gazdíkovi se zalíbil návrh odborářů na regulaci otevírací doby obchodů ve státní svátky. S podobným nesmyslem nemají problém ani Věci veřejné. Socialismus s lidskou tváří se na počátku 21. století opět hlásí o slovo. Je paradoxní, že s podobnými zhůvěřilostmi přicházejí členové údajně pravicové koalice.

Je zřejmé, že stát by podobným způsobem neměl zasahovat do práv podnikatelského subjektu. Skandální na celé věci je, že původně s tímto návrhe přišli odboráři. Mluvčí TOP 09 Plívová sice tvrdí, že za celou iniciativou stojí skupina voličů z Gazdíkova Zlínského kraje, ale časová shoda s odboráři je až příliš nápadná.

 

Premiér Nečas by neměl ve vládě za žádnou cenu trpět odborářského pohůnka. Pokud hodlá prosazovat Gazdík návrhy odborů, měl by vládu opustit a jít kam jej srdce táhne – do nejbližší odborářské organizce.

 

Když k tomu přičteme Kalouskovo zvyšování daní, tak se jistě nejenom redakci Eportal zdá, že politici z TOP 09 se snaží vládní koalici zdiskreditovat za každou cenu. Věci Veřejné se nechaly slyšet, že s regulací otevírácí doby obchodů rovněž nemají problém. ODS je zatím naštěstí proti. A to tu ještě máme vyrovnání s církvemi, se kterým nesouhlasí právě „Bártovci“.

 

Z nového roku neuplynul ještě ani první týden a už se nám rýsují další koaliční třenice. Nebylo by lepší další koaliční trápení ukončit a jít, lidově řečeno, od válu? Jistěže bylo, ale budoucnost České republiky v rukách socialistů zní ještě mnohem hororověji, a tak nám nezbývá, než trpět společně s koaličními partnery dál...

 

Čtěte také:

 

Odbory - pátá kolona levice

 

 

Klíčová slova: pravice  | ODS  | Věci Veřejné  | TOP09
reklama
2180 čtenářů | 19 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Odborářský pohůnek Gazdík z TOP 09 chce mít o svátcích zavřené obchody. Marx mu tleská ze záhrobí.
(Brabec, 5.1.2012 0:27:12)
Odpovědět
Pepek Vyskoč-Gazdík opět perlí. Toho v.o.l.a by měli vozit po poutích !
Tlustého ministerstvo odpustilo víc než tři miliony firmě rodiny kmotra ODS Nováka
(Holeček, 5.1.2012 11:46:53)
Odpovědět
Tlustého ministerstvo odpustilo víc než tři miliony firmě rodiny kmotra ODS Nováka a další
miliony Pitrovi a Mrázkovi v jejich firmě SETUZA.
Proto jediná šance je tomuhle mafiánskému státu nic neplatit. Zákony jsou naštěstí plné děr, které si udělali kmotři pro sebe, takže to jde zcela legálně stačí nebýt blbej, čím dřív to pochopí a udělá většina lidí, tím dřív se tehle sociálně zlodějský stát sesype, pak bude šace ustanovit něco rozumnějšího, protože současní státen živení kapřici si svůj rybníček nevypustí.
Jednoznačněji už ani skutkovou podstatu tresného činu "zanebání povinností při správě cizího majetku" naplnit ani nelze. Dočkáme se Tlustého ve vazbě ? Náhrady škody (alespoň na úrovni tří ministerských platů) ?
Re: Tlustého ministerstvo odpustilo víc než tři miliony firmě rodiny kmotra ODS Nováka
(Mgr.Hamáčková,Praha, 5.1.2012 11:49:48)
Odpovědět
To už přestává všechno!!!
Denně se dozvídáme o svinstvech politiků na všech postech a nikdy si nepřečteme, kde z těch lumpů konečně usedne za katr. K čemu máme zákonodárce? K čemu justici? K čemu nám je tato kategorie přeplácených povalečů? V každé výrobě je každý pracovník odpovědný a potrestaný za výrobu zmetka, jen tito příživníci nepracují kvalitně a nemají žádnou odpovědnost a nenesou žádné důsledky. A žádný z nich se nemusí bát, že přijde o svůj post. Přesně tak to začínalo v Řecku, kde převládla anarchie a úplatkářství. My se k nim neblížíme, my už jsme dál. Nic z toho nebylo za komunistů možné!!!!!
Re: Tlustého ministerstvo odpustilo víc než tři miliony firmě rodiny kmotra ODS Nováka
(Mgr.Lomský, 5.1.2012 11:54:59)
Odpovědět
Jedno řešení existuje.Najmout si z Číny několik prokurátorů a ze Švycarska několik finančních detektivů.A trestat za zlodějny a korupci jako
v Číně.Je pravdou,že v takovém případě,by zcela zanikla členská základna ODS.
Re: Tlustého ministerstvo odpustilo víc než tři miliony firmě rodiny kmotra ODS Nováka
(Macháčková,Slaný, 6.1.2012 0:24:43)
Odpovědět
Nevím, zda jste si toho všimli, ale zlodějně se u nás začalo v poslední době říkat POCHYBENÍ.
Dnes to jeden politik z ODS, řekl nejméně 6x, když mluvil o vyšetřování MUS. Zaznívá to ale i u kauz, kde jde o korupci, nebo o závažné neplnění povinností státních zaměstnanců, kde se nepodvádí, je to pouze pochybení.
Pro pozorovatele z evropských zemí,lépe zní,když řekneme,že exministr Drobil pochybil,když se chtěl obohatit o 500 mil.korun českých.
Re: Odborářský pohůnek Gazdík z TOP 09 chce mít o svátcích zavřené obchody. Marx mu tleská ze záhrobí.
(Foxlet, 5.1.2012 20:54:39)
Odpovědět
Poslední dobou se Gazdík chová jako když pozřel drobky Šalamounova lejna. Všemu rozumí, všechno zná a co ostatní tvrdí je lež. Stejne tak se chová i senátor Dienstbier, který je populista a ví jak všechno co dělají ostatní je špatné. Jeho dnešní debata na Hydeparku byla na hození šavle.
Re: Odborářský pohůnek Gazdík z TOP 09 chce mít o svátcích zavřené obchody. Marx mu tleská ze záhrobí.
(pavel hnilička, 5.1.2012 23:27:14)
Odpovědět
pohunek si akorát ty když si nemožeš nakupit přes tyden.ty snad chodíš do práce v nedělu nebo když je svátek
Kdo je "redakce"?
(Repeal, 5.1.2012 0:48:59)
Odpovědět
Inu, regulace otevíraci doby není nikterak "odborářský vynález". Je to základní výbavou stran typu TOP09 - tedy křesťanské pravice - omezení komerce v den sváteční či v noci. Navíc to zvýhodňuje(mělo by -ovat) majitele drobných živností, na něž se omezení nevztahuje. U odborářů je to spíše nesmyslná snaha o ochranu práv zaměstnanců projevující se tím, že jsou pak tito zcela svobodně nezaměstnaní (byť je jim svátek vcelku ukraden).
Re: Kdo je "redakce"?
(Marie, 5.1.2012 18:15:22)
Odpovědět
Vážení přátelé, vžijte se do kůže těch prodavaček, to za prvé a za druhé - u našich západních i jižních sousedů nenajdete v neděli otevřené markety, to jen u nás se to hodilo do krámu určité skupině lidí - ždímat lidi i o svátcích a o nedělích.Všimněte si, že nákupní centra se stala pro určité skupiny jediným kulturním vyžitím, co potom dělat s takovým národem!?
Re: Kdo je "redakce"?
(katango, 5.1.2012 19:17:05)
Odpovědět
Já se třeba vžívám do kůže svobodných prodavaček, které si chtějí prací o víkendu přivydělat, případně studentů, kteří pracovat přes týden nemohou a brigádu potřebujou.
Re: Kdo je "redakce"?
(Kalous, 5.1.2012 20:33:24)
Odpovědět
Vážená paní Marie, jděte někam.

Co je mi do pocitů nějakých prodavaček? Když se jim to nelíbí, ať jdou makat jinam. Kdo se vžije do mých pocitů? Já mám taky problémy.
Re: Kdo je "redakce"?
(Kalous, 6.1.2012 13:18:37)
Odpovědět
Paní Marie, to nepíše Kalous ale nějaký h.ňup. Je tak bl.bý že z toho má radost.
Re: Odborářský pohůnek Gazdík z TOP 09 chce mít o svátcích zavřené obchody. Marx mu tleská ze záhrobí.
(Sousedka, 5.1.2012 9:31:31)
Odpovědět
SUPERMAN Gazdík ví o supermarketech nejvíc.1) Až tam nebudou chodit lidi, tak nebudou mít otevřeno.2)Pokud by měly být matky v sobotu a neděli u svých dětí, ráda půjdu na záskok. Celý úvazek je moc a děti už mne nepotřebují. 3) Na malé živnostníky se mělo myslet dřív, teď už skoro žádní nejsou. 4)Ale nejspíš to bude tím, že v Německu otevřeno nemají a tuhle odlišnost TOP 09 asi špatně nese. Nejde tu ani tak o lidi, ale spíš to budou stranické zájmy, tak to vidím já
Re: Odborářský pohůnek Gazdík z TOP 09 chce mít o svátcích zavřené obchody. Marx mu tleská ze záhrobí.
(Miroslav, 5.1.2012 10:43:08)
Odpovědět
Z podstaty člověka jsem pro zavření, ale z pohledu živitele jsem pro otevření, třeba 24 hodin 365 dní v roce. Lidé mají práci a když už p. Gazdík chce něco dělat, tak ať těmto lidem uzákoní příplatky za směny a svátky a ne, že dle nového jsou z větší části zrušeny, či nechány na zaměstnavateli. Jinak souhlas - Gazdík rovná se pouťová atra.kce
Re: Odborářský pohůnek Gazdík z TOP 09 chce mít o svátcích zavřené obchody. Marx mu tleská ze záhrobí.
(Sousedka, 5.1.2012 11:10:27)
Odpovědět
Naprostý souhlas s příplatky a uznávat naše svátky a ne, že cizí majitel řekne: U nás dnes svátek není. Slyšela jsem to od zaměstnanců automobilky, vlastní zkušenost nemám.
Re: Odborářský pohůnek Gazdík z TOP 09 chce mít o svátcích zavřené obchody. Marx mu tleská ze záhrobí.
(Jirka, 5.1.2012 15:02:19)
Odpovědět
Vždyť v Suché Lozi žádný market nemají, je vlastně zavřeno denně - a taky to jde!

Starosta stopadesátihlavé řiti Gazdík se asi narodil v zábradlí v kině, viděl mnoho filmů a proto všechno ví, všechno zná (a ještě někam pojede) - prostě Brouk Pytlík jak má být. V normálním světě by osady velikosti Suchá Loz nikdy nemohly být samostatné, natož si dovolit luxus typu placený starosta. Jen pro zajímavost - v Dánsku je obec území velikosti českého okresu. Pokud by tak bylo u nás, nebylo by obcí cca 6500, ale 84 - o 6400 radnic s úředníky méně a o 6400 placených starostů méně. To by se ušetřilo peněz!
Re: Odborářský pohůnek Gazdík z TOP 09 chce mít o svátcích zavřené obchody. Marx mu tleská ze záhrobí.
(Katsanson, 5.1.2012 21:40:37)
Odpovědět
Kašpárkovská figurka Gazdík mě silně připomíná "luftjardu" Tvrdíka. Člověk, který je absolutně bez vlastního názoru prdelkující slova, která muj sou nadirigována.Svým verbálním vyskakováním musí nějak zamaskovat svoji dutou makovici.
Re: Odborářský pohůnek Gazdík z TOP 09 chce mít o svátcích zavřené obchody. Marx mu tleská ze záhrobí.
(Petr, 5.1.2012 22:02:10)
Odpovědět
co tady autor clanku micha politiku sa podnikani se zavrenymi obchochdy -ja schvaluji zavreni obchodu a podnikani musi byt regulovano aspon v takovem pripade nahnad lidi za par kacek o svadcich do prace je svinstvo a kdyz uz tak chteji mit otevreno tak at zaplati za hodinu 1000 korun kazdymu zamestnanci a neni co resit a oni uz zavrou sami v nemecku i v americe maji zavreno jo cesko musi byt vzdy o neco lepsi
Re: Odborářský pohůnek Gazdík z TOP 09 chce mít o svátcích zavřené obchody. Marx mu tleská ze záhrobí.
(Lokaj, 6.1.2012 21:00:29)
Odpovědět
Vážená redakce něco jako rozhodovat o jiných zde ijž bylo.Demokrati což takhle se zeptat zaměstnanců.Ono dělat ve svátek a místo peněz brát náhradní volno ve všední den kdydina je ve škole nebo v práci není to pravé ořechové.Slušnost se vyplácí vždy.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama