reklama
reklama

Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.

Autor: Radomír Hrabovský | Publikováno: 30.12.2011 | Rubrika: Ostatní
Ilustrace

Romové, kteří začátkem listopadu napadli místostarostku Albrechtic, dostanou postiženou příbuznou do péče zpět a to i s penězi, které na ni uvedená místostarostka získala zpětně od státu…

Velmi nenápadná zpráva v mediích. Možná proto, že to není žádná pohádka s dobrým koncem a pro nás ostatní znamená jediné. V této zemi právo a spravedlnost zatím není a jak to tak vypadá, ani se k nám nechystá.

Vzpomněl jsem si na článek, který jsem si četl před časem, o sociálním cítění a soudržnosti romských rodin. Autor v něm psal o vlastnostech, které Romové ctí téměř nade vše a my ostatní, bychom si z nich mohli vzít příklad. O úctě a starostlivosti o své rodiče, či prarodiče. A napadlo mě to právě v souvislosti s touto nenápadnou zprávičkou o vrácení mentálně postižené Romky, které se její rodina před časem vzdala. Tedy jen do okamžiku, než se paní místostarostce Albrechtic podařilo vymoct pro postiženou zpětně doplatek invalidního důchodu. Rázem chtěla rodina postiženou i s penězi zpátky. A to tak razantně, že fyzicky napadli uvedenou místostarostku i jejího manžela. No, nezlobte se na mě, ale z tohoto si já brát příklad rozhodně nebudu.

Jak to tedy chápat? Snad jen tak, že sociální soudržnost romských rodin začíná a končí tam, kde to je ochoten zaplatit stát…

Pokusím se o objektivní zamyšlení. Představme si, že sociálně slabá rodina měla doopravdy potíže postarat se o postiženou příbuznou, pokud tedy vezmeme v úvahu, že sociální dávky na ni pobírali. Budiž. Možná situace dospěla tak daleko, že i tato soudržná rodina byla nucena vzdát se opatrovnictví příbuzné a přenechat starost a zodpovědnost za ni státu, v tomto případě místostarostce obce.

Upřímně, je to asi úplná blbost, ale buďme objektivní. Byť velmi nepravděpodobná, i tato možnost tady je.

To, co následovalo, je už ale jen sprostý hyenismus.

Žádná slušnost, něco jako, promiňte paní místostarostko, nejsme na tom finančně nejlépe, kdybychom věděli, že je možné dostávat na příbuznou důchod, nikdy bychom se jí nevzdali…

Naopak, nejdřív šlo o prachy a když zjistili, že bez opatrovnictví žádné peníze nebudou, tak tedy i s mentálně postiženou příbuznou…

A násilníci opět dosáhli svého…

Nejvíc je mi líto té postižené ženy. Příbuzní si přijdou na zhruba šedesát tisíc korun. Přitom jsem si téměř jist, že z této částky nebude použita byť jen jedna jediná koruna na zlepšení jejího života…

Muž, který napadl místostarostku Albrechtic a jejího manžela, čelí obvinění za napadení úřední osoby s možnou výší trestu až čtyři roky. Nebudu polemizovat, zda byl nárok rodiny na finanční prostředky oprávněný, či nikoliv. NIKDO by si ale neměl ve slušné občanské společnosti dovolit beztrestně napadnout jiného člověka, neřku-li úřední osobu a už vůbec ne z podobných důvodů. Je tedy nezbytně nutné, aby za toto jednání byl vyměřen přiměřený trest. Protože pokud budeme podobnému jednání i nadále ustupovat, velmi pravděpodobně se dočkáme jen dalšího násilí.

Vždyť už dnes mají například pracovnice sociálních odborů velmi těžkou práci. Často čelí sprostému urážení a agresivnímu chování žadatelů dávek, převážně Romů. Mnohdy čelí opravdové hrozbě fyzického násilí a mnohdy také ustoupí, protože mají strach. Totéž by mělo platit o policistech, hasičích, záchranářích. A jak je všeobecně známo, netrestaná agresivita roste. Bylo by tedy velmi žádoucí, aby zde byl alespoň náznak zlepšení, alespoň jeden precedentní příklad pro ostatní.

Prosté a jednoduché, sáhneš na státního zaměstnance, jdeš sedět a basta. Soud by měl už jen rozhodovat, na jak dlouho…

Možná by pak i obyčejní lidé, oběti drobných přestupků, krádeží, urážek, napadení, přestali být apatičtí a přestupky, či drobnou trestnou činnost hlásili policii. Stále častěji se doslýchám o podobných případech, kdy lidé nic policii nehlásí s odůvodněním, že s tím stejně nikdo nic neudělá.

Bohužel je v tomto případě nutno přiznat, že mají mnohdy pravdu.

Přičemž bezohlednost a agresivita pachatelů těchto činů roste. Je nejvyšší čas, abychom si všichni uvědomili, že i humanismus a povinná sociální solidarita mají své meze…

Čtěte také: 

Dobrá zpráva - Romové mají strach!

Neúspěchy multikulturalismu v ČR: Cikáni

Jednu generaci Cikánů tady „vychovali“ Kocábové

Klíčová slova: politická korektnost  | romové  | diskriminace
reklama
4148 čtenářů | 46 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(Brabec, 30.12.2011 0:14:16)
Odpovědět
Jo, to je ta pozitivní diskriminace. A to si stát od nás bere peníze - má nás chránit! Kdyby jste na útočníky vzal sochor a zabil je (v sebeobraně) - zavřou vás.
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(Miris, 31.12.2011 10:06:29)
Odpovědět
ani nemusíze sochorem zabít, stačí když dáte v sebeobraně morgošovi přes držku, hned se na Vás slétnou ohránci tohoto ksindlu, média Vás prohlásí za rasistu, morgošovi poradí právník a Vy budete platit a platit. A budete moc rád, když nedostnete nejmíň 10 let natvrdo za pokus o vraždu s rasovým podtextem. V opačném případě, když Vás přepadne, zmlátí a oloupí horda těchto prašivců, neboť tato zvěř zásadně útočí v houfu a na slabší, tak se nic nestane, nikdo to nebude šetřit, policie se,bojí a media to tak maximálně prohlásí za projev kulturní odlišnosti. Na závěr příklad ze života, známý lapil cikošku v domě přímo při krádeži, mělo už u sebe jejich 27.000, zadržel ji a volal polici, první otázka policie byla, zda nedošlo z jeho strany k náslilí a jestli snad náhodou této čubce zlodějské neublížil.
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(smějící se bestie, 30.12.2011 1:42:24)
Odpovědět
Předmět: zamyšlení o blondýnách - a nejen o NICH !!!

Datum: 25.12. 2011, 19:34 - dnes v 19:34

Někdy to ve veřejném životě už tak připomínající veřejný dům, chlív a cirkus dohromady působí dojmeme, že nymfomanie političek zvyšuje jejich inteligenci !
Ono stačí, aby tak uplynula půlka volebního období k poznání, že tomu tak určitě není, protože při jejich apetitu by museli dávno zastínit třeba persony jako byla madam Curie Sklodowska co se intelektu týče !
Některé političky nám zůstanou coby přívěšek téměř čtvrtstoletí coby rezidium listopadového blbnutí roku 1989 a pak máme možnost se přesvědčit, že v hlavě sláma navždy a navíc i s tímˇfreudovským" apetitem to nebude nijak slavné !!
Ono i zde platí - lidé -političky " bděte" ,ale neblbněte !!!
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(Petr 2, 30.12.2011 7:17:01)
Odpovědět
Tady Kotas a mám dotaz.
K čemu se ten výblitek vlaastně vztahuje ??
Kvůli vám jsem to četl dvakrát a furt nechápu.
To víte ,vaše IQ nemám,ale rád bych se vzdělával.
Dík za odpověď a přeji slunný den Petr 2
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(felix.julec, 30.12.2011 8:48:34)
Odpovědět
Taky jsem si přečetl článek a reakci od "bestie"na něj.Mám ale dojem,že článek je o voze a komentář o koze.
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(Petr 2, 30.12.2011 8:52:43)
Odpovědět
Aha dík,už jsem si myslel,že jsem nějakej momentálně zavostalej.
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(R. Hrabovský, 30.12.2011 11:04:49)
Odpovědět
Taky jsem měl chvilku pocit, že už bych to neměl kouřit, ale uklidnili jste mě :-)...
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(Petr 2, 30.12.2011 11:16:31)
Odpovědět
Je celkem jednoduché řešení:sociálky a kontroly-nestaráš se ,tak ti dávky odeberem.To samé s dětma-nechodíš do školy,tak půjdeš do děcáku a rodičům dávky odeberem--to by bylo peněz.
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(Eva, 30.12.2011 12:31:58)
Odpovědět
Tohle už existuje. Ale kdo jim to řekne? Vždyť se jich lidé bojí. A když se nějaká zastupitelka či starostka nezalekne - jednají s ní hůře než s čoklem a dostane nabito.Divná demokracie.
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(EcaH, 30.12.2011 11:50:05)
Odpovědět
"smějící se bestie", proč odvádíte řeč jinam ?
Vypadá to, že si posměchem na účet žen v politice "léčíte" nějaký svůj komplex.
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(Žena, 30.12.2011 18:07:27)
Odpovědět
Heleď, hochu, asi máš vážný problém aspoň s jednou ženou. Což takhle psycholog? Nebo jsi jinak orientovaný? Obvykle ženy muže přitahují, u Tebe je to nějaké podezřele jiné.
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(liberal shark, 30.12.2011 8:09:12)
Odpovědět
Existuje jednoduchý recept - striktní aplikace možností zákona o nutné sebeobraně. Oko za oko, zub za zub !
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(kl, 30.12.2011 9:06:00)
Odpovědět
upnito.sk/imggal.php?viewImage=378444b90fc86ed0ab81f2a3c64512a7
To už není pozitivní diskriminace, to je okrádání Čechů prostřednictvím státu
(Eva, 30.12.2011 10:51:56)
Odpovědět
Dovíme se už konečně, kolik dá každý poctivý pracující na jednoho Roma? Dovíme se už pravdivě, jaká je jejich porodnost - a proč? Dovíme se už konečně, proč musí Češi ve své zemi dřít na Romy, i když sami mají finanční problémy? Dovíme se, proč Dobeš likviduje školství tím, že chce rušit speciální školy a naspat učitelkám do tříd i nevychovatelné čočividně zvlčilé děti? Kam stávají útlak a okrádání Čechů státem povede? Dovíme se už konečně, proč stát Romům platí bydlení, ale Češi musejí spát na ulici, když o vše přijdou? Prosím, kdo znáte odpovědi, poučte mne.
Re: To už není pozitivní diskriminace, to je okrádání Čechů prostřednictvím státu
(Petr 2, 30.12.2011 11:20:14)
Odpovědět
Evičko,hodně,ale opravdu hodně.Čísla raději nechtějte znát,abyste se v klidu dožila Nového Roku.
Re: To už není pozitivní diskriminace, to je okrádání Čechů prostřednictvím státu
(Factum, 30.12.2011 11:47:18)
Odpovědět
Kdo, kdy a proč o tom takto rozhodl ???

Kde lze vaše sdělení věrohodně ověřit ???
Re: To už není pozitivní diskriminace, to je okrádání Čechů prostřednictvím státu
(Sousedka, 30.12.2011 11:55:14)
Odpovědět
8,4 miliardy ročně dává stát na 25 000 vězňů, tj. 28 000 Kč měsíčně na jednoho vězně a to tam nejspíš není započítano zdravotní a sociální pojištění.
Děti v DD nejsou o nic levnější. V rodině dítě 30 000 / a to jsem velice střízlivá/ měsíčně nemůže stát, tam si musíte vystačit s daleko menší částkou.
A to jsme teprve na začátku. Pak přijdou ještě peníze na ruku, kde úřednice nastavuje zdraví i život. To vám nikdo neřekne, pokud se zase nepodřekne, ač jsou to peníze z našich nehorázných daní.
Re: To už není pozitivní diskriminace, to je okrádání Čechů prostřednictvím státu
(Eva, 30.12.2011 12:29:00)
Odpovědět
Děkuji za odpověď. Jenom nechápu, proč to u nás není, jak to vždy v civilizaci bývalo - že naopak vězni dřeli - ku prospěchu ostatním, ne že je ostatní budou živit. A druhá věc, které nerozumím: Proč jsou české matky nuceny živořit, když vezeň dostane tolik peněz? Copak je ta maminka horší než vezeň? A proč si Romové nemusí platit bydlení ??? Proč jsou potají v noci stěhováni tam, kde za ně stát zaplatí? Najednou se probudíte, a dosud lukrativní byty máte neprodejné kvůli novým sousedům.
Re: To už není pozitivní diskriminace, to je okrádání Čechů prostřednictvím státu
(Kalous, 30.12.2011 15:24:03)
Odpovědět
To by vám měli asi vysvětlit politicky korektní politici a u nás zejména "pravdoláskaři". Škoda že jejich guru již zemřel, mohl nám toho ještě napovídat.
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(míraa, 30.12.2011 11:57:11)
Odpovědět
Tenhle případ je trochu nešťastný, jinak bych ho ale rozhodně nepaušalizoval ve stylu "sáhneš na státního zaměstnance, jdeš sedět" protože státní paraziti jsou jen paraziti a nezasluhují si nějaká zvláštní ochranná práva.
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(R. Hrabovský, 30.12.2011 13:23:31)
Odpovědět
Nemyslel jsem parazitující úředníky na ministerstvech, to je jiná kapitola. Viz druhá polovina článku...
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(pavjan, 30.12.2011 12:54:56)
Odpovědět
Tento případ je jen jeden z mnoha dalších, který je projevem cikánské povahy. Pokud nepochopíte důkladně cikánskou povahu, tak mohou tyto diskuse trvat do nekonečna. Znalost cikánské povahy je nutná i pro toho, kdo chce vést s cikány debatu. Bez toho se nikam nedostane. Jejich prolhanost, vychytralost, přetvářka a nestálost je neuvěřitelná. A není divu, při jejich způsobu života je to nezbytnost.
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(R. Hrabovský, 30.12.2011 13:19:37)
Odpovědět
Souhlas. A proto je nutno přitvrdit. Jinak to bude jen a jen horší...
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(tazzz, 30.12.2011 14:22:17)
Odpovědět
Máte pravdu, ale zapoměl jste na jejich zbabělost.Cikán vás nikdy nenapadne sám (pokud vám není 9 let nebo nemáte 30kg i s postelí) a když uslyší zaštěkání psa, tak se okamžitě poroučí jinam.Dokud tedy u nás nebude platit známé rčení "řádný občan nosí zbraň" pak je nasnadě, že jediný legální způsob, jak se bránit napadáním ze strany tohoto etnika (a tím myslím i žebrání jejich ratolestí, když je za rohem schovaná parta odrostlejších sourozenců), je doprovod psa, který umí štěkat.
Náhodou jsem viděl v TV rodinu zmíněné nebožačky a není mi jasné, proč ten starý retard ještě nesedí někde v blázinci, když je to evidentně nebezpečné individum.
takhle to brzo bude vypadat i u nas:

http://www.youtube.com/watch?v=wAwgWU0FntE

http://www.youtube.com/watch?v=eI6ZhPgVhJ8

http://www.youtube.com/watch?v=MWq_bDWvikc
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(Carlo, 30.12.2011 15:04:29)
Odpovědět
Cikan je zbabelej srac.
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(satan, 30.12.2011 16:22:56)
Odpovědět
Martin Luther

Z násilí nikdy nevzešlo nic dobrého.
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(Eva, 30.12.2011 17:25:36)
Odpovědět
To je nesporný fakt. Ale neodporovat zlu znamená podporovat ho. Tak jak z toho chcete vybruslit? Teď už k nim budou vodit i lékaře. Českému děcku se tohle stát nemůže, jeho rodiče budou muset nasolit 30 Kč už jen za to, že s děckem přijdou, a sami. Tím však platby pro české rodiče jenom začnou. Zato nepřízůsobiví jsou geniálně přizpůsobení, jak projít krizí u cigaret, alkohou, nicnedělání, šikanování bílých a tahání zlata na krku, samozřejmě s klikou na sociálce v ruce.Co kdyby se Češi začali chovat nápodobně?
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(Dough Badman, 30.12.2011 20:50:14)
Odpovědět
Chápu Vaše oprávněné rozhořčení nad zvráceným přístupem k cikánskému problému ze strany kompetentních orgánů, Evo. Ale tím že se většinová populace začne chovat jako cikánští paraziti se problém nevyřeší. Můžeme se to v této pseudodemokracii pokusit vyřešit ještě demokraticky a ve volbách zvolit tak zvané extremistické strany a uskupení, které s cikánským problémem snad konečně pohne.
Ono mezi nynějšími vládnoucími politickými partajemi si slušný člověk stejně nevybere.
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(Sousedka, 31.12.2011 9:43:59)
Odpovědět
Známé přísloví zní: Chceš-li svému dítěti pomoci, nech ho vyhladovět a vymrznout. Naši lidé pomohou, nikoho něchtějí vidět umírat hlady a zimou - vidíme mnoho případů...., ale jsou naopak citliví na to, aby je někdo za tuto pomoc mlátil nebo jim jen nadával. To je i tento případ. Pomoci-podle mne-znamená, nenechat člověka ležet, ale pozvednout. Nemůžeme ho nést nad hlavou tak, že sami umdléváme, to přeci neprospěje nikomu. A kdo tvrdí něco jiného, má jiný úmysl než jen pomoci. To je můj názor i zkušenost
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(Eva, 31.12.2011 11:16:03)
Odpovědět
Píšete to velmi hezky. Začínám si vytvářet vůči Cikánům další předsudek: Vůči Čechům neznají vděčnost. Namísto toho, aby si vážili, že živíme jejich početné rodiny, šikanují a okrádají za bílého dne na ulicích naše děti a za tmy šikanují dospělé osazenstvo tramvají. A smějou se nám do tváře! Dříve jsem se jich zastávala, ale to už je dávno pryč. Dnes je mi líto českého bezmocného devítiletho chlapce, kterého za bílého dne na ulici obstoupí početné osazenstvo rodiny a naval mobil, nebo tě zmlátíme...hrozné! Oni vědí, že nikdo s tím nepůjde na policii, že už jsou u nás území, kde vládne jejich teror a šikana. Ale v tom bezmocném českém chlapci a jeho rodině sílí nenávist.
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(Sousedka, 1.1.2012 13:08:28)
Odpovědět
Není to vyloženě proti cikánům. Mám mezi nimi pár přátel. Jedna cikánečka - ke mně jezdila ještě mnoho let na vánoce. Pak se vdala do Německa a já ztratila kontakt. Často na ni myslím, nejméně každé vánoce. Měla i hezké jméno. Jmenovala se Eva.
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(Eva, 1.1.2012 17:30:14)
Odpovědět
Taky nejsem proti Romům. Zrovna minulý týden jsem potkala jednu velmi šikovnou, pracovala v zaměstnání a byla velmi milá. Ale vadí mi šikana ze strany Cikánů, to, že jsou hluční, zbaběle agresivní, lenoší, napadají ve skupinách děti a zastrašují dospělé. To procento takového chování vůči bílým v jejich populaci začíná být neúnosné. Oni dobře vědí, že stát je všemožně chrání a finančně preferuje, viz porodné, a další. Jich se ani novoroční změny nedotknou. Krást budou totéž, lenošit budou taktéž a stát je bude podprovat ještě více než dosud. Navíc určitě zase vymyslí pro sebe nějaká statisícová odškodnění apod., na to jsou mistři.
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(DITA, 31.12.2011 1:21:12)
Odpovědět
Už třetím rokem stojí na pražské v Písku Paní,co kálí pod sebe, není v blízkém domově důchodců, asi má pečovatele.
Na papíru v domě Světla.

Vše za cigaretu v blízkostí školy!!!!! Základní!
Opravdu ráda v novém roce uvidím,kdo disponuje kreditkou na její jméno.
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(xxxx, 31.12.2011 11:46:38)
Odpovědět
U nás nežijí žádní Romové - při posledním sčítání se k romské národnosti (což je jen etnikum) přihlásilo jen 13 150 občanů.Romská problematika je dle tohoto jen bouda pro získávání peněz pro darmožroutské organizace, lidem kteří se tím dobře přiživí a pro samotné snědé sociální vyděrače.
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(Morava, 31.12.2011 11:57:57)
Odpovědět
He he! Víe, kolik jich po nocích na Ostravsku potají stěhují v autobusech do Bakalových bytů? Tisíce! Jsou to prázdné byty, protože Češi nemají na nájmy - ale Romům to prý stát platí, tak zní na Ostravsku jeden hlas. Asi na tom něco bude.Že by je na Ostravsko sváželi ze Šluknova? Je to přece jen dále od Prahy.
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(Dita, 31.12.2011 12:52:14)
Odpovědět
Bakala versus stat, potažmo lidi a lidství, je kapitola sama pro sebe.
Jsem ráda,že má nové nájemníky a nájmy jen do doby vybydlení bytů.
Měl by ještě každé rodině,co v jeho bytech už bydlet nemůže,zakoupit náhradní bydlení. Ze svého,ne státního...
Cigáni se odbýt nedají..a Nečas není Topol.
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(Eva, 31.12.2011 13:37:28)
Odpovědět
Vy možná jste ráda, ale lidé, kteří v těch domech bydleli dosud a řádně platili nájmy, jsou zoufalí. Konec bezpečí, konec klidu. A s Cikány nikdo nehne, ti mu zůstanou a platit za ně budou daňoví poplatníci. Bakala to má asi promyšleno.
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(petr, 31.12.2011 14:04:50)
Odpovědět
Nejvyšší čas s tím začít něco dělat, co myslíte. Čekat něco od zlodějů a darmožroutů je zbytečné. Bez rasismu, popilismu a s chladnou hlavou.
Tento stát začíná být bordel a cirkus
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(Dita, 31.12.2011 14:37:55)
Odpovědět
To se ví,že pan Bakala to má promyšleno i se státním podílem.
Pro mne jsou ti lidé chudáci, platili celý život a nakonec se upsali šlendriánu, podpořenému státem. No kdo by odolal,když chtěl vlastnit svůj byt. Vím moc dobře, že mnozí za něj zaplatili i dvakrát.
A protože účel světí prostředky, dáme volné byty nejchudším, stát to dá za ně. Dobrá taktika myslím. Posvěcená i novou vládou.
Poslední nejchudší, kdo se tam stěhují si to sami nevybrali, vybydlí a odejdou zase někam jinam. Pro mne nejsou Ti,na kom by jsme si měli vylévat zlost.
Jsou takoví,jací jsou. Jsou zrcadlem naší společnosti.
Jejich dávky jsou destinou špatných státních zakázek, tak jen do nich, alespon se pozornost lidu zaměří jinam.
Je třeba nadávat a je na koho, na to stěžejní Proč,,nezbyde čas.
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(xxxx, 31.12.2011 15:31:57)
Odpovědět
A který politický všivák anebo která vláda ty ostravské byty panu Bakalovi z USA za babku přiklepla? Na každém bytu může několikanásobně vydělat. Proč nevydělal stát nebo město či samotní dlouhodobí nájemníci?
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(Sousedka, 31.12.2011 16:54:09)
Odpovědět
Teda, dámo, žijete s nimi v sousedství? Bojíte se za tmy vystrčit nos na ulici? Vozíte děti do školy, jen aby je probůh za bílého dne nepřepadli? Nejspíš ne, jen tu přemýšlíte o penězích. A netvrdďte, že když celá tranvaj ztuhne hrůzou, protože nastoupili oni - oni hluční, pořvávajíci a sporstě hulákající - že to je odraz NAŠÍ společnosti. To si děláte legraci?
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(Sousedka, 1.1.2012 13:16:29)
Odpovědět
Nemusíte psát pod mým jménem.
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(Sousedka, 1.1.2012 17:22:33)
Odpovědět
Nepíšu pod Vaším jménem. Ani si, s dovolením, nemyslím, že jste jediná sousedka světa.
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(Sousedka, 2.1.2012 14:56:08)
Odpovědět
Ještě loni jsem byla.
Re: Když ustoupíte násilí, bude se stupňovat. Kdy už si to konečně uvědomíme.
(Sousedka, 2.1.2012 15:36:23)
Odpovědět
A také vím, jak se žije v jejich sousedství. Vím, jak to vypadá, když celou noc řve hudba při otevřených oknech a střídá se návštěva za návštěvou. Vím, jak takový černý pasažér zpozdí půl hodiny vlak a jak vypadá vlakové kupé i byt po jejich odchodu. Nestojím o tyto ani podobné zkušenosti. Vím svoje a budu se podle toho řídit.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama