reklama
reklama

Nakonec Japonec?

Autor: Petr Paulczynski  | Publikováno: 28.12.2011 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Čtu-li diskuzní příspěvky pod blogy či redakčními články onanových medií1 sílí ve mně přesvědčení, že neustále roste okruh těch, kterým by mělo být odebráno volební právo. Náš parlament naopak dospěl k názoru, že absolventi zvláštní školy a návštěvníci restaurací nejhorší pověsti jsou tím správným vzorkem k novému volebnímu úkonu a hodlají nechat zvolit prezidenta přímo.

Obava, že by se na Hrad mohl dostat třeba Jára Cimrman nabyla hrozivé jistoty ve vánoční anketě čtenářů iDNES.

Anketa ukázala, že čtenáři chtějí na Hradě všeuměla Okamuru či bývalého premiera Fischera. V těsném závěsu se umístilo pospávající kníže, s menším odstupem pak už jednou neuspěvší z Ameriky se občas vynořivší pan Švejnar. Umístění dalších bylo hlasově výrazně bezvýznamné, ovšem i další jména stojí za to. Zpochybněný páter Halík, nezpochybnitelný mistr Gott ba i sám protikorupční guru Babiš.

Račte prominout, ale měla-li toto být ukázka státnické rozvahy ulice, pak já myslím, že případná přímá volba bude pěkná šaškárna. O vyházených milionech na kampaň nemluvě. A o populistických slibech co zaplaví zemi už nemluvím vůbec.

Nelze než souhlasit s názorem končícího prezidenta Klause, že přímá volba prezidenta je fatální chyba a omyl. "Považuju přímou volbu prezidenta za fatální chybu, fatální omyl," řekl Klaus. Pokud se podle něho zdálo, že nepřímá volba na společné schůzi poslanců a senátorů byla komplikovaná se spoustou sporů a podezření, jednalo se o selanku. "Přímá volba prezidenta bude nová velká česká 'superstar', kde racionální úvahy půjdou stranou," zdůraznil prezident.

A nejvíc se těším na mediální hody mediálních opinionmakerů. Koukám-li na takovou naši-vaši ČT, už vidím plamenné bojovníky Moravce, Drtinovou či Krause jak drtí s plamenným pohledem ty adepty, kteří nevyhovují zadání jejich v pozadí skrytých loutkářů.

Já bych rozhodně dal hlas Bořku Slezáčkovi, který na FB napsal: "Pokud senát schválí, budeme volit prezidenta přímo. Navrhuji tedy sebe. Slibuji, že po svém zvolení ihned vyzbrojím hradní stráž těžkými kulomety a tanky a vystřílíme parlament, senát i vládu, zrušíme daně a peníze a až tady všechno sežerem a vybydlíme, koukneme se co mají dobrého za hranicemi!!!! Smrt bankám a kmotrům, ať žije Jánošík!:-) Jo a Dalíka s Grossem narazíme prdelí na kůly na Staromáku za doprovodu České filharmonie. Souhlas?"

No vidíte, to by byl program, na který by určitě slyšelo lidí jako máku.

Jo a pokud někdi myslí, že tímto způsobem volby zmizí zákulisní politické handlování šíbrů fiktivně rozdělených na opozici a vládní koalici tak se zatraceně mýlí. Pořád se bude hrát o skupinové i individuelní zájmy jak z koláče veřejných peněz ukousnout co největší krajíc. Jenom se naoko schová ona parlamentně-senátní rvačka o to, kdo prosadí svého koně.

A já se obávám, aby to nebyl nakonec ten pověstný Japonec.

Vysvětlivka 1 - onanová media = ona nová media. Autor novotvaru je král televizních manipulátorů Václav Moravec 

Čtěte také:

 
 

reklama
2730 čtenářů | 34 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Nakonec Japonec?
(Kalous, 28.12.2011 0:34:01)
Odpovědět
Pane Paulczynski kandidujte na presidenta také a nebudete muset závidět, stačí mít pár milionů (spíše desítek nebo sponzory), mít podpisy - nyní háži do křa - 5 tisích občanů a podporu 5 poslanců nebo senátorů. Tedy nevím v čem jste nebo budete lepší než ten Japonec, který se z popeláře vlastní pílí a inteligencí vypracoval na bohatého majitele cestovních kanceláří. Kromě toho má přehled, asi i charakter což je u nás nevídané (v Japonsku asi častější) a politice docela dobře rozumí. Začnu vyrábět placky Tomio na Hrad (ten kníže také nosí prý jakousi placku, asi už zahájil kampaň). Nešvindloval v privatizaci, ani se nemusí klanět EU či Bilderbergu, jazyky umí, nekrade propisky a není loutka stranických lobby, nepřehání politickou korektnost.. Tomio na Hrad!
Re: Nakonec Japonec?
(Zappa, 28.12.2011 4:11:42)
Odpovědět
Autore, co je špatně? Nelíbí se Vám výběr kandidátů, nebo potencionální výběr "cizáků" ? Okamura, snad Fischer, snad Švejnar. Ale proč? Pokud je tam lidé chtějí a zvolí je, ať je tam mají.
Ti vybraní jsou všichni použitelní a cenzůrovat výběr kandidátů je nesmysl.
Ze zasedání vlády na tema "Zrušit KSČM"
(mluvčí, 28.12.2011 21:32:40)
Odpovědět
Když Nečas náročnou diskusi na jedno téma ukončil, povídá: "A teď pánové se budeme věnovat otázce zrušení KSČM. Máte někdo nápad, jak inteligentně zrušit komunisty, aby to vypadalo před světem dost demokraticky? Hlavně potřebujeme nějaký pádný důvod! Otočí se na velkoknížete, ale ten je unavený a má, jako vždy zavřené oči, možná i spí. Tak se otočí na Bártu. Ten říká: "No to tedy vážně nevím, kromě těch hloupých řečí z poslední doby na ně vlastně nic nemáme, průšvihy nemají .....". A ty Mirku, osloví premiér Kalouska: "No jasně, mám pádný důvod k jejich zrušení! V první řadě za to, že nám tady nechali ve státní pokladně peníze jenom na dvacet let!!!"....
Veřejnost by uvítala průběžné informace z vyšetřování trestných kauz
(Mgr.Kelnerová M., 29.12.2011 22:58:16)
Odpovědět
Veřejnost by uvítala průběžné informace z vyšetřování trestných kauz

Ministr Pospíšil chce veřejnosti nabídnout registr přestupků,který se však bude týkat pouze malých přestupků.Jenomže veřejnost by raději něco,co by se týkalo těch milionových zlodějen.
Proto pane ministře navrhuji, zavést tak zvaný
ZPRAVODAJ vyšetřování kauz,kde by veřejnost byla průběžně informována o stavu a jednotlivých krocích policie a státního zastupitelstva ve vyšetřování trestných kauz "vyššího rozsahu",myšleno třeba nad sto tisíc korun.Tímto zveřejněním,by byla zajištěna veřejná kontrola a nemohlo by docházet k různým manipulacím.
Re: Nakonec Japonec?
(felix.julec, 29.12.2011 16:18:31)
Odpovědět
Paulczynski musel poslouchat v ČT Hvížďalu,který se tam vycintal na stejné téma.Přesně jak píšeš.Asi mu vadí,že by při volbě Okamury všichni ti,kteří teď jedou ve voze,zůstali stát u cesty.Havel byl presidentem a čím mimořádným se tak proslavil?Že napsal pár her?Jsem asi kulturní barbar,ale ty jeho hry,tedy nic-moc.Kamarádíčky z "mokré čtvrti" jako Havel taky asi nemá.Takže dnešní suita všelijakých "přilepených" se cítí ohrožena.Cítí,že by se jim to mohlo vymknout z ruky,tak začali bít na poplach.A to je teprve začátek.Za chvíli z toho může být panika.(Do tak významných úřadů přece musíme zvolit vyzkoušené a osvědčené bafuňáře.Jako ve vedení fotbalové asociace,aby náhodou nevznikl moc velký průvan.)
Re: Nakonec Japonec?
(felix.julec, 29.12.2011 16:24:35)
Odpovědět
RE: Tato RE patří na Kalouse.
Re: Nakonec Japonec?
(Brabec, 28.12.2011 6:06:54)
Odpovědět
Autore, tady jde o to, že politici vytváří dojem, že president je mocná fuknce. Ale ona není, Klaus má opět pravdu. Tam se hodí spíše filosof, vlastenec a vůbec někdo moudrý. Chápu, že o tom se nedá všelidově hlasovat . A už jsme tady jednou měli majitele cestovky (Fischera), bývalých komunistů a šmejdů je v zemi taky dost (Fischer co by bývají prozatimní premiér je toho jasným představitelem) a hlavně opět se budou vyhazovat peníze za zbytečnosti.
Re: Nakonec Japonec?
(Tonda Koniášů, 28.12.2011 7:09:25)
Odpovědět
Pane Pulczynski, posledně jsem Váš článek přehlédl záměrně. Nebyl až tak v rozporu s racionálním uvažováním.
Ale dnes si neodpustím poznámku. Ta navržená sebranka mě osobně dělá taky vrásky na čele, až na pana Okamuru. Kdyby ten dělal presidenta, tak bych byl v klidu. Z toho navrženého by to bylo to nejlepší možné řešení.
Ale to bylo jen na okraj.
Pokud se Vám ta sestava nelíbí, zkuste navrhnout někoho, aby byl vaším kandidátem a zároveň aby byl průchozí i pro širší veřejnost, např. pro mě.
Vy osobně, pokud zvážíte kandidatůru, já Vás volit nebudu.
Uznejte sám, že většinou nesouhlasím s tím co napíšete, dovedete si snad představit, jaké by byly reakce na skutky.
Jsou dny sváteční, většinou je pojímám jako čas k bilancování. Pokuste se také mrknout za sebe v letošním roce, aby vaše články v příštím období nebyly tak úzce tendenční a zfanatizovaně.
Re: Nakonec Japonec?
(ddd, 28.12.2011 9:17:54)
Odpovědět
Po tuzkoberkovi kazdy vyber je "k lepsimu".
Okamura asi nejlepsi: Japonci tak nekradou.
Ale v Cechistanu to bude mit tezke: zlodeji si
"sve" budou branit zuby nehty.
Re: Nakonec Japonec?
(Miroslav Dostálek, 28.12.2011 9:54:10)
Odpovědět
Pan Okamura mně je také sympatický , proto , že je z dáli a moc o něm nevím .Jenže až začne volební boj , začnou se teprve dít věci . To se dozvíte (já už né - jsem přestárlý ) ,že za války si japonští generálové nechali smažit americké vojenské vnitřnosti a na Číňanech zkoušeli antrax i když to nebude celá pravda , ale jsou tu zkušenosti - viz péro.
Re: Nakonec Japonec?
(Tonda Koniášů, 28.12.2011 10:39:47)
Odpovědět
Hergot chlape, nedělejte z Moravana hned kanibala.
Re: Nakonec Japonec?
(G.Klein, 12.2.2012 15:12:39)
Odpovědět
I mně by Tomio Okamura vyhovoval - není ani Pražák, ani Moravák s gulema či bez nich, ani zajordánský Slovan. Nestihnul stát se tu komoušem (jestli byl členem KS Japonska nevím). Na své drahé hračky si vydělal, nikoli nakradl. Navíc jeho články napsané během posledních let mají hlavu a patu, jsou vtipně a inteligentně napsané. Že je trochu samolibý? No, kdybych dokázal to co on, asi bych byl taky. Pokud fischerrommédia nevyhrabou nějakou tučnou kost ze skříně, tak má můj hlas :)
Re: Nakonec Japonec?
(jiří, 28.12.2011 9:38:24)
Odpovědět
Asi budu trochu mimo,ale co? Mám pana Okamuru docela rád... a tak bych mu doporučil ohlédnout se trochu zpět a poučit se na příkladech jak může velmi úspěšný podnikatel vstupem do politiky skončit! Pan V.Fišer byl shodou oklností ze stejného oboru.Jeho cestovka byla značka!Než mu ji ukradli soc.demokrati Zeman a spol.Tak pozor pane Okamuro,pan senátor Fišer měl taky oporu ve svých obdivovatelích = voličích.Popularita je sice pěkná věc ale v politice později houby platná.Tam je měřítkem úspěchu nikoli schopnost a slušnost ale naopak umění všehoschopnosti a bezskrupulóznosti! Takový Stáník Gross by o tom mohl přednášet na univerzitách!A nejen on!
Re: Nakonec Japonec?
(xxx, 28.12.2011 15:08:29)
Odpovědět
Jste si jist, ze Fiserreisen vlastni Zeman
a socani? Nejsou to cirou nahodou rudomodri "nasi hosi","positivni", co si dobre pamatovali, kde co "pred zhasnutim" lezelo?
http://filepost.com/files/e833b68m/fischer05.jpg/
Re: Nakonec Japonec?
(liberal shark, 28.12.2011 10:30:54)
Odpovědět
Je to celé pitomost. Přímá volba prezidenta má smysl v republice s prezidentským systémem vlády, kdy má prezident výkonnou pravomoc, sestavuje vládu atd. U nás má prezident ústavní úlohu více méně reprezentační a ceremoniální. Proto by se musela nejprve změnit ústava ČR a například zrušit úřad premiéra.
Druhý problém je v tom, že přibližně 85% obyvatelstva jsou političtí analfabeti, kteří nejsou schopni zvolit ani značku jogurtu, natož nějaké ústavní činitele. Tomu odpovídá i dosavadní nabídka kandidátů, uváděná v médiích. Je to tam samý ignorant a populista :-(.
Re: Nakonec Japonec?
(Er, 28.12.2011 16:13:42)
Odpovědět
Jaký pán, takový krám.
Re: Nakonec Japonec?
(Karol Jebavý, 28.12.2011 20:05:39)
Odpovědět
O TOM TO JE, pane liberále Sharku. Při jednom testu v Americe nejlíp investovala opice, pak 85 % analfabetů z lidu a na konci te řady skončili pseudo-vdělanci vašeho typu ... s hlubokou strátou.
Re: Nakonec Japonec?
(Štastný Jim, 28.12.2011 11:39:42)
Odpovědět
Přímá,
volba prezidenta je dle mého názoru krok špatným směrem.Stačí se podívat do země kterou někteří nekriticky obdivují.Ano je řeč o našem bratrovi za velkou louží.Volební šílenství s praporky a mávátky,kde nevítězí nejlepší ale ten s největším balíkem.Proč ne Tomio,má čisté ruce a vypracoval se vlastní pílí a inteligencí.To že je japonec s moravskými kořeny vadí jen zarytým nacionalistům.
Re: Nakonec Japonec?
(liberal shark, 28.12.2011 12:04:26)
Odpovědět
Nic proti panu Okamurovi. Určitě je to slušný člověk a zdatný podnikatel. Ale pro kandidaturu na prezidenta republiky se mi to nezdá být dostatečnou kvalifikací ...
Re: Nakonec Japonec?
(Kalous, 28.12.2011 19:01:40)
Odpovědět
Rozhodně je to lepší kvalifi)kace (pana Okamury) než pana Schwarzenberga. Ten už své kvality dokázal dostatečně - a mohl by být poslán do Bruselu nebo do Washingtonu či alespoň do Kosova nebo i jinam..
Re: Nakonec Japonec? A HAVEL A KLAUS MĚLI
(Šofér 51, 28.12.2011 19:19:28)
Odpovědět
nějakou kvalifikaci ? První idealista neschopný dodržet slovo, druhý obyčejný účetní, neschopný ani rozlišit čisté a špinavé peníze) v poslední době nejchytřejší na světě, bohužel " s křížkem po funuse " ! Okamury je na prezidenta škoda, ten patří na místo premiéra .
Re: Nakonec Japonec?
(Jirka, 28.12.2011 12:17:37)
Odpovědět
Vážení, nakonec stejně zvítězí někdo z těch, koho podpoří velké strany. Nikdo ze soukromníků totiž 100 milionů na kampaň nedá dohromady - takže jednoznačnými vítězi voleb budou (pro změnu) reklamní agentury. A pak nějaký Hurvínek, který dostane v druhém kole nejvíc hlasů. Na kladení věnců stačit bude, že. A jestli to bude blb, nic se neděje - bude to blb demokraticky lidem zvolený. A vo to hlavně de, ne?!
Re: Nakonec Japonec?
(Kalous, 28.12.2011 19:02:41)
Odpovědět
Třeba už těch velkých stran mají skoro všichni plné zuby.
Re: Nakonec Japonec?
(Radek3, 29.12.2011 0:56:56)
Odpovědět
Naprosto rozumím Klausovi, že považuje přímou volbu za fatální chybu.. Jenom mě mrzí, že jsme se této chyby nedopustili ještě před jeho prvním zvolením ..
Re: Nakonec Japonec?
(Jeeves, 29.12.2011 2:11:03)
Odpovědět
:-) Asi je to takhle lepší. Kdyby nebyl prezidentem, tak by pořád kočíroval tu vycvičenou partu zlodějů, a škody by byly mnohem vyšší. Například počítám, že by mladý Klaus dostal "na provoz školy" takový sponzorský dar, že by dnes kilowatthodina stála 35,- Kč. Bez DPH.
Re: Nakonec Japonec?
(Janrohac, 29.12.2011 7:16:18)
Odpovědět
Výběr kandidátů se mi samozřejmě nezamlouvá a můžu s ním nesouhlasit,ale to je vše co můžu dělat.Od podvodné sametové revoluce,jsem se účastnil všech voleb,ale budeli stávající kandidátka platná za rok,tak budu muset zůstat doma.Parlament nebo přímá volba,zatím žádný rozdíl.Zločinečtí politici si jistě na svojí kandidátku nedají třeba Petra Cibulku nebo Hanu Marvanovou.Takže opět sáhnou po kádrových rezervách,ať z prognostického ústavu,či z řad zkartovaných estébáků.
Re: Nakonec Japonec?
(felix.julec, 29.12.2011 16:33:08)
Odpovědět
S tím Cibulkou to nemyslíte vážně.To je člověk který se sám pasoval do úplně jiné kategorie.
Re: Nakonec Japonec?
(Kalous, 29.12.2011 18:16:17)
Odpovědět
Myslí to vážně, mám dojem že Cibulka měl s Marvanovou kdysi dítě - tak je dal spolu.
Mým váženým oponentům
(liberal shark, 29.12.2011 8:12:38)
Odpovědět
Pokud jsem vašim námitkám správně porozumněl, tak navrhujete, aby budoucího prezidenta ČR vybírala opice bez ohledu na jeho kvalifikaci, protože ze všech nejhorší jsou tydlety ynteligenti :-))) ?
Re: Mým váženým oponentům
(Jeeves, 29.12.2011 8:44:40)
Odpovědět
K.Jebavý je autentický vzdělanec. Na rozdíl od Vás. Poznal jsem to dle jeho pravopisných chyb. :-)
Re: Nakonec Japonec?
(mag, 30.12.2011 10:42:45)
Odpovědět
Jak tak koukám, skoro celá diskuze se točí okolo toho, kdo na hrad. Ale jde o to, jak volit prezidenta. A myslím, že i s uváděnými výhradami je lepší věřit úsudku řekněme devíti milionů lidí, než 200 plus 80ti zkorumpovaným "zástupcům lidu". Ti už nám za dvacet let předvedli, co umí.Včetně podpory komunistů Klausovi, který by se bez nich prezidentem nestal. Ne že by na funkci prezidenta až tak záleželo, ale za pokus by přímá volba stála.
Re: Nakonec Japonec?
(pavjan, 30.12.2011 13:00:51)
Odpovědět
Můj typ je, že presidentem se stane ten, koho tam bude chtít Trilaterární komise.Samotné zajištění volebního výsledku není žádný problém.
Re: Nakonec Japonec?
(Dagmar Farbárová, 3.2.2012 22:29:03)
Odpovědět
VELICE SI vážím pana OKAMURA,je to mladý člověk s právnými úmysly,řekne každému do očí co si myslí,nelíbí se mu naše korupce,o které se jen mluví a nic nekoná,je bohatý a perspektývní a pro jeho skromnost,upřímnost si myslím že by byl dobrým politykem i vhodným kandidátem na prezidenta,,,,,
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama