reklama
reklama

Extrémismus může existovat i v Izraeli. Proč o tom mlčet?

Autor: Petra Fořtová | Publikováno: 29.12.2011 | Rubrika: Reakce
Ilustrace

Ráda bych zareagovala na včerejší článek Jiřího Kohoutka, který se věnuje ortodoxním židům a jejich vzrahu vůči ženám. Myslím, že se jeho autor mýlí. Jestli jsem tento nesouvislý text šitý horkou jehlou pochopila správně, vytýká autor médiím, že si dovolují informovat o židovském extrémismu. Podle Kohoutka by to snad dělat neměly. Ale proč? Muslimy kritizovat máme a židy ne?

Kohoutek poukazuje na to, že muslimové se chovají k ženám mnohem hůře. Ano, to je nejspíš pravda. To ale přeci vůbec neznamená,že bychom měli tolerovat nechutné chování ortodoxních židů. Byť v jejich případě opravdu nejde o to, že by snad ženy chtěly vraždit.

 

Nejsem feministka a o gender studies si myslím svoje. Jsem přesvědčena, že jde o extremistickou ideu, která je v mnoha svých závěrech nesnášenlivá vůči mužům. S tím jako žena nemohu souhlasit.

 

To však neznamená, že bych měla tolerovat špatné chování jistě skupiny mužů (např. ortodoxních židů) vůči ženám.

 

Možná se tu ale ani tak nejedná o vztah mužů a žen. Třeba se snaží Jiří Kohoutek opravdu „jen“ sdělit světu, že židé se prostě kritizovat nesmí. Přitom právě on volá ve svých textech po zatracení politické korektnosti. Sám by však nejraději pravdu v rámci politické korektnosti potlačoval.

 

Popravdě řečeno se mi nechce ztrácet čas hloubáním nad tím, co chtěl autor mnou kritizovaného článku svým textem říci. Jen bych mu poradila, aby se příště více zamyslel. Při psaní jeho posledního článku zůstal jeho mozek tak trochu „offline“. Jak jsem si ale tak pročítala některé další, nebylo to pouze u tohoto textu.

 

Čtěte také:

 

 
 

Klíčová slova: feminismus  | gender  | židé
reklama
1232 čtenářů | 17 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Extrémismus může existovat i v Izraeli. Proč o tom mlčet?
(Nika, 29.12.2011 6:52:45)
Odpovědět
Vzkaz autorce: ale trochu toho času by si přece jen měla vyšetřit na to, aby si výše uvedený text po sobě aspoň jednou přečetla - hrubek v něm má víc než dost.
Re: Extrémismus může existovat i v Izraeli. Proč o tom mlčet?
(nodis, 29.12.2011 6:58:05)
Odpovědět
Kde někomu (tobě) vadí pravda, poukazuje na banality.
Re: Extrémismus může existovat i v Izraeli. Proč o tom mlčet?
(DAP, 29.12.2011 8:39:20)
Odpovědět
Paní autorko, jste idiotka, která sice možná umí psát, ale v žádném případě neumí číst.
Re: Extrémismus může existovat i v Izraeli. Proč o tom mlčet?
(Kalous, 29.12.2011 11:40:47)
Odpovědět
DAPE - těch idiotů je asi více, já také.
Re: Extrémismus může existovat i v Izraeli. Proč o tom mlčet?
(DAP, 30.12.2011 17:58:52)
Odpovědět
Je to častým jevem. Nic si z toho nedělejte ...
Re: Extrémismus může existovat i v Izraeli. Proč o tom mlčet?
(ok, 29.12.2011 8:53:08)
Odpovědět
S článkem naprosto souhlasím a myslím, že autorka uhodila přesně hřebík na hlavičku.
Re: Extrémismus může existovat i v Izraeli. Proč o tom mlčet?
(nodis, 29.12.2011 19:37:04)
Odpovědět
A tobě asi taky, viď?
Re: Extrémismus může existovat i v Izraeli. Proč o tom mlčet?
(pes, 29.12.2011 9:02:23)
Odpovědět
Souhlas s autorkou.Proč nekritizovat také židy,jsou snad lepší než ostatní?
Re: Extrémismus může existovat i v Izraeli. Proč o tom mlčet?
(Janrohac, 29.12.2011 15:43:45)
Odpovědět
Židé se skutečně pomlouvat nesmí,vždyť všichni víme,že je to národ vyvolený Bohem a tím pádem se považují někteří ortodoxní fanatici za nadlidi (to byl asi taky největší problém holokaustu,kde se setkaly dvě nadřazené rasy).
Re: Extrémismus může existovat i v Izraeli. Proč o tom mlčet?
(čtenářka, 29.12.2011 16:19:12)
Odpovědět
Ač žena, pochopila jsem článek pana Kohouta úpně jinak než autorka. Můj názor je, že pan Kohout si chtěl rýpnout do "vyváženého" zpravodajství, které nás masíruje svými nenávistnými výpady proti Izraeli a islámské pohrdání ženami i jiné zhovadilosti tohoto fanatického náboženství jaksi pomíjí, ale na fanatismus ortodoxních židů neopomene poukázat.No, možná se mýlím,ale já to cítím spíš jako pan Kohout, než jako autorka.
Re: Extrémismus může existovat i v Izraeli. Proč o tom mlčet?
(Medikolog, 29.12.2011 17:55:17)
Odpovědět
Ač muž, nechápu vás. O kterých izraelských tiskovinách tak "inverzně" mluvíte? Nevíte, že i ten nejposlednější Žid, například Šalit, má větší cenu než 1000 kusů Gójime nebo jiného dobytka? Nejste náhodou antisemitka?
Re: Extrémismus může existovat i v Izraeli. Proč o tom mlčet?
(čtenářka, 30.12.2011 8:39:46)
Odpovědět
Schválnš nechápete, že mluvím o našem, všemi dotovaném "vyváženém" zpravodajství ČT? A jen tak mimochodem, jsem po babičce židovka, takže nenávist k židům je mi cizí. Je mi cizí nenávist ke komukoli, kdo se chová jako člověk.
Re: Extrémismus může existovat i v Izraeli. Proč o tom mlčet?
(Hardy, 30.12.2011 17:43:04)
Odpovědět
Medikologu, ty jsi muslim? Aspoň podle argumentace. No hezky se po Evropě umíte roztahovat.
Re: Extrémismus může existovat i v Izraeli. Proč o tom mlčet?
(Medikolog, 30.12.2011 21:14:04)
Odpovědět
Hardy, nejde o mě; to co jsem napsal vymysleli a realizují Rabíni. Nerozlézají se snad v Evropě kromě Muslimů i židé a budhisté?
Re: Extrémismus může existovat i v Izraeli. Proč o tom mlčet?
(Kalous, 29.12.2011 18:04:31)
Odpovědět
Čtenářko, máte pravdu - pochopila jste článek pana Kohouta a nepochopila článek pana Kohoutka.
Re: Extrémismus může existovat i v Izraeli. Proč o tom mlčet?
(nodis, 29.12.2011 19:38:24)
Odpovědět
A co je víc?
Re: Extrémismus může existovat i v Izraeli. Proč o tom mlčet?
(čtenářka, 30.12.2011 8:41:16)
Odpovědět
Za záměnu jmen se omlouvám.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama