reklama
reklama

Krmení nenasytné stvůry

Autor: Benjamin Kuras | Publikováno: 25.12.2011 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Dozvuky Cameronova veta mohou vypadat, jako by hlavním cílem EU bylo ožebračit Británii a zničit ji jako tvrz pragmatismu proti evropským utopismům, vždy krachujícím. Co nedokázalo španělské loďstvo ani Goeringova Luftwaffe, se bruselské byrokracii daří jako po másle. Nejprve Británii připravila o svrchované vody a tím 80% rybolovu. Pak ji donutila zničit tisíce hektarů sadů, aby jí mohla prodat přebytek jablek francouzských.

Nařídila masakr milionů hovězího dobytka, z něhož se britské farmářství už nikdy nezotavilo. Miliardy liber spolknou úkony spojené s dodržováním regulací EU. Německé automobilky skoupily a zavřely britský automobilový průmysl. Francouzské energetické a vodárenské podniky vykoupily britské inženýrské sítě a ždímají z britských obyvatel každoročně rostoucí poplatky, až se v letošní zimě předpovídají tisíce úmrtí důchodců mrznoucích ve svých domovech s vypnutou elektřinou a plynem.

A teď se Brusel chystal vyrabovat poslední efektivně fungující ekonomický sektor – londýnskou bankovní City, jejíž příspěvek do britské státní pokladny tvoří 12 procent všech daní. Okrást banky a rozdat peníze lidu by bylo jistě populární, nebýt toho, že oním lidem nakonec vždy budou hlavně bruselští byrokraté, kteří nám to právě v této krizové chvíli potvrdili tím, že si za 38 milionů eur přikoupili tři nové budovy pro svoje kanceláře. 

Cameronův pokus o prozatímní záchranu City (Brusel si na její peníze určitě brzy vymyslí další trik) označil Sarkozi za uličnictví, aby pak uličnicky ignoroval Cameronovu podanou ruku. Francouzský ministr financí Baroin uličnicky označil britskou ekonomiku za horší než francouzskou, třebaže Francie je se 400 miliardami eur v krachujících zemích eura exponovaná dvojnásob než Británie. Předseda lidovecké frakce (EPP) v europarlamentě Francouz Daul uličnicky vyzval, aby Británie byla za svůj „sobecký, nesolidární a nacionalistický přístup“ potrestána zrušením slevy na svůj roční příspěvek do EU, kterou vyjednala ještě Margaret Thatcherová. Bývalý belgický premiér a nynější europoslanec Verhofstadt v europarlamentě oznámil vlámsky (a uličnicky), že tentokrát nebude mluvit anglicky, protože „angličtina není vhodný jazyk“ a že „britskou sobeckou strategii už nelze tolerovat“. 

Finanční experti EU mezitím přiznávají, že požadovaných 200 miliard na pomoc chřadnoucím členům eurozóny na žádnou záchranu nepostačí a je to jen trik na „uchlácholení trhů“, aby se pád eura zastavil. A že euro se dá zachránit – a dokonce posílit – jen vyloučením Řecka (a ostatních eurochuravců) z eurozóny. Řekové na to reagují „ztečí“ na banky, z nichž během jednoho měsíce vybrali 6,8 miliard eur, přes 20 procent vkladů.

Hroutí se nám před očima další evropská utopie: víra, že tržní kapitalismus dokáže donekonečna živit charitativní socialismus.

Má-li Česko 90 miliard korun na charitu, ať je tedy daruje, lhostejno komu – a hned na ně zapomene. Nedostane z ní zpět ani halíř. Případ Británie v EU by mu mohl být poučením. Krmení této nenasytné stvůry se musí někde zastavit, než ze všech svých zemí vysaje poslední šesták, poslední kapku krve a poslední elektron tvůrčí energie. 

Vyšlo v MFDnes

Čtěte také: 

 

 

Klíčová slova: Evropská unie  | euroskepticismus  | Eurofederalismus
reklama
3792 čtenářů | 36 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Krmení nenasytné stvůry
(Kalous, 25.12.2011 2:13:13)
Odpovědět
Hlavně že V. Británie ze všech zemí nejvíce podporuje vstup Turecka do EU. Cammeron je největší přítel Turků (+ náš vševěd Klaus) - ať jdou do háje nebo si vytvoří Britskou islámskou federativní republiku - pardon Islam Kingdom.
Re: Krmení nenasytné stvůry
(Jeeves, 25.12.2011 7:03:48)
Odpovědět
Ten nápad s Tureckem je jistě již minulost. Asi to měla být odměna Turecku za to, že jede jakžtakž s NATO. Ale v současné bryndě, Evropská unie další hladový krk nemůže potřebovat. A víte, Kalousi, že si na Klausovo fandění Turecku nevzpomínám? Že by se ten "Velký kormidelník" (a kalkulátor), propůjčil k multikulturnímu blbnutí?
Re: Krmení nenasytné stvůry
(Kalousi, 25.12.2011 11:27:45)
Odpovědět
Já si Jeevesi vzpomínám přesně - a jsem přesvědčený že je dodnes jednoznačný přívrženec vstupu Turecka do EU - ale nechápu jeho motivaci. Leda tu že si myslí že vstup Turecka do EU je zničí nadobro - ale ty škody, to by se mi nelíbilo. Pro našeho eurokomisaře F"Ulleho - komisař pro rozšiřování EU - jsou aktivity ve prospěch Turecka stěžejní.
Re: Krmení nenasytné stvůry - V PRVÉ ŘADĚ JE
(Šofér 51, 25.12.2011 8:08:19)
Odpovědět
potřeba začít nazývat věci pravými jmény, přeorganizovat a zmenšit veškerý aparát EU(nenasytná nestvůra sama o sobě ), přijmout( nastolit )zákony o osobní hmotné odpovědnosti politiků a majitelů dnes nadnárodních peněžních ústavů( bezohledně nenasytných ) ! Připomínat, že sociální smír a opravdoví hospodáři byli u vzniku " blahobytu " poválečné (60ti leté mírové ) Evropy a kdy podání ruky platilo víc, než dnešní sáhodlouhé smlouvy( které se vzápětí porušují ).
Re: Krmení nenasytné stvůry
(Daniel Makay, 25.12.2011 8:28:23)
Odpovědět
To je přesně ono, vařit žábu pomalu. Bruselští supernacionalisti a kryptofašisti už dostali do pasti celou Evropu. Příští rok vypukne krize, která neměla v historii obdoby. Nebýt pražských užitečných idiotů mohli jsme se jí vyhnout. Britové jsou stejně hloupí jako Češi, nechali se obelhat lžipropagandou oné zrůdy a tvrdě na to doplatí. Já mám čisté svědomí od začátku jsem říkal, že EU je podvod a v referendu jsem dal své NE! Všichni moji dřívější odpůrci a nebylo jich málo se mi smáli, dnes se nesmějí jen litují svých rozhodnutí.
Re: Krmení nenasytné stvůry
(Jeeves, 25.12.2011 8:48:51)
Odpovědět
Přiznávám, že jsem, po dlouhém váhání a počítání plus a mínus, hlasoval pro vstup. Ovšem moje fantazie nedosáhla tak daleko, abych si uměl představit, v co se to může zvrhnout. V diktaturu, kde již chybí pouze zaškrcení internetu a koncentrační tábory.
Re: Krmení nenasytné stvůry
(Daniel Makay, 25.12.2011 12:30:03)
Odpovědět
Nechci ze sebe dělat proroka, ale tenhle dnešní scénař jsem od začátku předpovídal. Upřímně, když vidím co Evropu čeká, tak bych se raději mýlil. V tomto směru nemohu ani souhlasit s prezidentem, že nic katastrofálního nečeká. Já čekám katastrofu se stejnou jistotou s jakou jsem předpovídal před lety, že bude směřovat EU. Mylím, že nejsem daleko od toho, že pokles životní úrovně půjde na úroveň Afriky.
Re: Krmení nenasytné stvůry
(Eber, 25.12.2011 10:38:45)
Odpovědět
Ale vzdyt ta krize je evidentne od zacatku rizena. Pro koho to znamena: Cui bono?
Re: Krmení nenasytné stvůry
(xws, 25.12.2011 14:09:04)
Odpovědět
Ano vše je řízeno - krok po kroku. viz níže

http://dolezite.sk/Iran_ropa_financni_kolaps_2012_Lindsey_Williams_8122011_72.html
Re: Krmení nenasytné stvůry
(Eber, 25.12.2011 9:40:43)
Odpovědět
Vsechny utoky na ekonomiku VB co tady pan Kuras vyjmenoval, postihly i nasi republiku - vysledkem je v podstate zdevastovane zemedelstvi a zlikvidovany prumysl. Co je to za strategii, proc se provadi a kdo o tom rozhoduje? Nerikejte mi, ze urednici z EU. To jsou jenom dobre placeni poskokove. Vzdyt se z nas stala chuda zeme a to je snad cilem? A proc? Neznam odpoved, pomozte mi.
Re: Krmení nenasytné stvůry
(pavjan, 25.12.2011 12:35:53)
Odpovědět
Proč? Protože cílem je srazit národní státy na kolena. Každý prostředek je k tomu dobrý. Ty pak celkem ochotně vlezou pod "ochranná křídla" Velkého bratra. Buďte pororní, protože se může stát, že se jednoho dne probudíte ve fašistickém superstátě (ale dnes pronásledovaní neonacisté s tím nebudou mít nic společného).
Re: Krmení nenasytné stvůry
(Eber, 25.12.2011 12:39:05)
Odpovědět
Dekuju, je to logicke vysvetleni.
Re: Krmení nenasytné stvůry
(xws, 25.12.2011 14:21:04)
Odpovědět
Židi z GOLDMANN SACHS zamořili svět natištěnými, ničím nekrytými penězi a chtějí zpět i s úroky práci a výkon občanů světa v penězích "opravdových" tímto výkonem krytých. Židi chtějí vydělat na naší chudobě. Viz vysvětlení žida na videu. přeji pevné nervy.
http://www.tvina.sk/index.php?zobraz=videoarchiv&hraj=2390
Re: Krmení nenasytné stvůry
(Kalous, 25.12.2011 19:48:40)
Odpovědět
Pracuje jen hlupák - chytrák přemýšlí. (Nesouhlas)
Re: Krmení nenasytné stvůry
(xws, 25.12.2011 19:58:15)
Odpovědět
Některé věci patrně nazýváme různě. Pro mě švindl je švindl, pro vás je to chytrost. No dobrá- vzpomeňte si na to až vás někdo tzv. "ojebe" . Dostal jste mě.
Re: Krmení nenasytné stvůry
(Kalous, 26.12.2011 3:26:23)
Odpovědět
Vždyť jsem dal do závorky nesouhlas. Samozřejmě se mi nadnárodní finanční kejkle nelíbí, bohužel je to momentálně obyčejnými smrtelníky neovlivnitlná sféra.
Re: Krmení nenasytné stvůry
(Mila, 25.12.2011 12:42:15)
Odpovědět
Připravuje se světová vláda Židů a otroctví pro ne-židy.Návod na zničení všech národů a v současné době už probíhá je v ZAKÁZANÉ KNIZE PROTOKOLY SIONSKÝCH MUDRCú /lépe zločinců/. EU jsou jen lokajové zločinců BILDERBERG GROUP,kteří záměrně celosvětovou krizi zařídili.
Re: Krmení nenasytné stvůry
(xws, 25.12.2011 14:13:03)
Odpovědět
Ano je to tak. A vychází jim to. Nemůžeme nic dělat. Jen koukat....
http://dolezite.sk/Iran_ropa_financni_kolaps_2012_Lindsey_Williams_8122011_72.html
Re: Krmení nenasytné stvůry
(Daniel Makay, 25.12.2011 16:15:43)
Odpovědět
Žádná vláda Židů se nechystá, spíše další holocaust. Naopak na Židy a křesťany se to svede. Nepřítel se musí najít, historie se opakuje a koukám podle vašich reakcí ochotně tyto lži většina lidí příjme.
Re: Krmení nenasytné stvůry
(xws, 25.12.2011 17:18:52)
Odpovědět
Co vám na to říct. Počkáme těch pár kvartálů do cca října 2012 - uvidíme co je lež a co ne. Tuším, že jste to video neviděl.Z vaší reakce je to jasné.
Re: Krmení nenasytné stvůry
(Mila, 25.12.2011 21:04:36)
Odpovědět
Máte málo informací.Světová vláda židů se připravuje.NWO. Dne 06.11.2011 byl nainstalován EVROPSKÝ ŽIDOVSKÝ PARLAMENT se sídlem v Bruselu.Lokajové zločinců BILDERBERG Merkelová a žid Sarkozy vynucují po vládě ČR podepsat špinavý dodatek Lisabonské smlouvy a tím předání všech pravomocí ČR do Bruselu židům.Znamená to konec suverenity ČR a začátek okupace ČR.Bude tady PROTEKTORÁT.Cizáci budou rozhodovat o nás bez nás.Vlastizrádcům se to bude líbit.Občané ČR budou otroci,nebo bezdomovci.
Re: Krmení nenasytné stvůry
(Mila, 25.12.2011 12:48:38)
Odpovědět
Byl to záměr zločinců BILDERBERG GROUP.
Re: Krmení nenasytné stvůry
(Eber, 25.12.2011 13:00:29)
Odpovědět
OK
Re: Krmení nenasytné stvůry
(p, 26.12.2011 14:52:31)
Odpovědět
Ale Trautenberg Bilderberg zastává druhou nejsilnější posici ve vládě a občani ho řadí k nejoblíbenějším politikům u nás.
Re: Krmení nenasytné stvůry
(Brožek, 25.12.2011 21:10:43)
Odpovědět
Jakékoliv další půjčky,prakticky dary jsou házením do otevřených peněženek obrovského,nenasytného byrokratického EU molocha.Bez rychlého osekání a změny pravidel půjde jen o krátkodobé prodloužení agonie.Vždyť tento moloch je pouze velkou trafikou pro úředníky,ne funkčním orgánem evropkých států.A samozřejmě vytvořit odbytiště hegemonům,Německu a Francii.Co všechno jsme museli zavřít,omezit a začít dovážet.Tím se menší evropské státy staly zákonitě závislé,jako za RVHP vše řídilo SSSR tak,aby výrobou a surovinami propojilo začleněné země a zbavilo je samostatnosti.Zrušit stávající smlouvy a vytvořit pouze jednoduchou smlouvu o volném sdružení evropských zemí,kde bude volný pohyb a zaměstnávání osob,obchodování,vydávání zločinců a bude společná obrana.Žádnénesmyslné zákazy a příkazy,omezování samostatnosti států.Při nerovnosti výkonu ekonomik,nemůže takové sdružení být dlouhodobě funkční,zvláště když evropské firmy přenesly výroby do Číny,Indie,Brazilie a vpustily nekontrolovaný objem čínského zboží na evropský trh.Tím je i nemožné řešit nezaměstnanost.Kuras má pravdu a nejen Anglie již draze zaplatila za členství,ovšem jako velký stát neměla při tvorbě smluv,včetně Lisabonské připustit zahrnutí některých nových svazujících článků.
Re: Krmení nenasytné stvůry
(p, 26.12.2011 14:58:27)
Odpovědět
Jenže tenkrát vládli v Anglii socialisti a ti si přeci nebudou kálet do vlastního hnízda.
Re: Krmení nenasytné stvůry
(Kalous, 27.12.2011 16:03:09)
Odpovědět
Akorát že Blairovi labouristé (socialisté) jsou (byli) socialisté s programem vykradeným konzervativcům, proto se tak dlouho drželi u moci. Je to tam putna.
Re: Krmení nenasytné stvůry
(ecar, 25.12.2011 21:37:20)
Odpovědět
B.Kuras má pravdu,proto vlastenec,prognostik a vševěd Klaus preventivně po roce 90 nechal pod krycím názvem privatizace vyprodat,vykrást a zadlužit zem,aby státní majetek,zlaté rezervy a nezadlužené banky nepadly do nenasytného chřtánu bruselského,byrokratického molocha.Díky Vaškové,on se totiž zasloužil i ten druhý,Havel.
Re: Krmení nenasytné stvůry
(nodis, 25.12.2011 21:37:35)
Odpovědět
Pozor na B.Kurase. Je to sionista
Re: Krmení nenasytné stvůry
(Jirka, 26.12.2011 11:44:15)
Odpovědět
Kdyby v čele evropských států stáli nevolení monarchové, mohli by se sejít a dojít k jedinému možnému závěru. Sdělit svým národům, že evropské budování socialismu s lidskou tváří se neosvědčilo, tedy končí. Okamžitě.

Následně by zavřeli všechny eurokomisaře do blázince, propustili bruselské úředníky a zrušili veškeré bruselské zákony a regulace. Pochopitelně by ze dne na den skončilo vybírání příspěvků do EU a veškeré dotace.

Na závěr by si mocnáři potřásli rukama, rozjeli se zpět do svých království a sdělili by svým národům prostou pravdu - budeme se mít jen tak dobře, jak budeme pracovití a úspěšní a na co si sami vyděláme.

P.S. A zazvonil zvonec a pohádky je konec - vítejte zpět ve svazu evropských socialistických (krachujících) republik!
Re: Krmení nenasytné stvůry
(Kalous, 27.12.2011 1:43:35)
Odpovědět
Akorát že EU je dílo kapitalistické světové globalizace, pokračováním ekonomického svazku evropských kapitalistických zemí ESVO. V orgánech EU má převahu pravice. Takže nějaké řečí o socialistické EU jsou nesmysly - udělejte si v tom pravičáci jasno a pořádek. Proč to tedy tak blbě vedete a ještě to svádíte na druhé? To je jak u nás dnes - skoro vše špatné co je dnes se svádí na to že je to dědictví komunistů (a v jiných kapitalistických zemích bez dřívějšího socialismu je to třeba ještě horší).
Re: Krmení nenasytné stvůry
(Pavel, 27.12.2011 10:52:35)
Odpovědět
Tvrzení. že EU vládne pravice, je zcestné. Je to pokračování Státní plánovací komise, ale ve výrazně zbytnělé podobě. Každé drama má svou katarzi a ta nastane, až zaniknou orgány EU snažící se řídit vše od zakřivení banánu po čističku v Horní-Dolní. A spolu s tímto zánikem se stanou úředníci EU nezaměstnanými. Dnešnímu svetu - nejen Evropě vládnou nikým nevolení dobrodruzi a tajná bratrstva. Měli bychom si včas vzpomenout na okolnosti zániku Říše římské.
Re: Krmení nenasytné stvůry
(Kalous, 27.12.2011 16:10:29)
Odpovědět
Proč se tedy ta pravice jmenuje pravice když není pravice? A proč tyto pseudopravicové strany volí pravicoví voliči? Nějak to nechápu. Podobně jak trvrzení že pravicové záměry při vládnutí nejlépe prosazuje sociální demokracie. Ta politika je nějak zmatená.
Re: Krmení nenasytné stvůry
(Pavel, 27.12.2011 19:13:37)
Odpovědět
Ano, to je správná otázka. Pokud vím, tak pravicovost a levicovost je jen historický pozůstatek rozdělení míst v parlamentu Británie a reflektuje míru zodpovědnosti,která je vyžadována od osob (na pravici) a státu (levice)U nás se jedná pouze o pomyslné známkování se před voliči a před volbami. Ve skutečnosti jde jen o moc a peníze, ke kterým se zvolení mají právo dostat a ke kterým mají povinnost pomoci svým mecenášům (kmotrům a tunelářům)
Re: Krmení nenasytné stvůry
(Pedro, 27.12.2011 19:48:32)
Odpovědět
Ale zde přece nejde o pravicovou či levicovou evropskou politiku. Tu politiku dějalí lidé dobře, či špatně. Je iluzí se domnívat, že neexistují lobby jednotlivých "národních zájmů a politických stran". To je brzda, a nakonec možný hrob EU v dnešní podobě. Cameron a vláda v Britanii má dojem, že aktuální evropská politika není v souladu ze zájmy VB. On ten vnitřní tlak ve VB proti EU je vcelku markantní a Britové mají úzké vazby na země na jiných kontinentech. Určitě si vše dobře spočítali.
Re: Krmení nenasytné stvůry
(nodis, 28.12.2011 17:07:59)
Odpovědět
Kohoutku, Kohoutku, ty se nevyučíš!!!
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama