reklama
reklama

Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?

Autor: Daniel Makay | Publikováno: 23.12.2011 | Rubrika: Polemika
Ilustrace

Když zemřel Jan Pavel II., napsal jsem článek o smrti velkého Poláka a na tomto článku nechci nic měnit. Tento článek poukazoval především na patriotizmus Poláků a na křesťanské hodnoty, jež jsou u tohoto národa zřetelné. Velmi jsem se zamýšlel nad videem, které jsem několikrát zhlédl na této adrese: http://ar.cross.tv/66881. Jsem přesvědčený o jeho pravosti, a proto se také v tomto článku opírám o toto svědectví.

Jsem konzervativec protestant a tento článek může vyznít tak, že to, co píši, je útok proti katolické církvi či konzervativním katolíkům. Ujišťuji, že to tak není. Několikrát jsem na těchto stránkách sdělil , že s katolíky sdílím společné hodnoty a především víru v jediného Boha, Pána a Spasitele Ježíše Krista. Neskrýval jsem, že se neztotožňuji s mariánským kultem a jinými nebiblickými naukami, včetně halíkovského ďábelského „multikulturního“ pojetí „křesťanské“víry.

Dnes přichází doba, kdy se věci začínají prudce měnit, jako by se zrychloval čas. Nastala doba kdy je ne nebezpečné, ale smrtelné dělat kompromisy jak v politice tak ve víře. Spousta lidí dnes vlivem nekontrolovatelných společenských procesů upadá do mlýnu zmatků, deprese a beznaděje. Iluze ateistů, že vědeckotechnický rozvoj vyřeší všechny bolesti života, se rozpadá, stejně jako jiné utopistické sny pohanů, sodomitů a kvazi křesťanů o lepší multikulturní společnosti. Je zcela patrné, že žádná společnost okradená o křesťanskou víru, ať už je na jakékoliv technické úrovni, není schopna udržet si standard spokojeného života.

Ani liberalizmus spářený s ateistickým pojetím kapitalizmu, ani socializmus, ani žádné jiné pohanské náboženství, filozofické či politické proudy nejsou trvale schopny zajistit ve společnosti únosné sociální prostředí. Je to o tom, že žádné pohanské nauky, filozofie či politické nebo náboženské proudy nejsou s křesťanstvím slučitelné. Ti, kteří takové doktríny hlásají, propadli peklu již tady na zemi, bohužel mezi takové bludaře patřil i Václav Havel.

Aniž jsou si toho vědomi, jsou mnozí již dnes souzeni a ač to tak nemusí vypadat, z hlediska věčnosti tomu tak již je. Ono budoucí peklo, které budou jednou prožívat fyzicky, je zde na zemi, jen v jiné mírnější podobě.

Problém je, že - jak řekl Ježíš - „multikulturalisté“ jsou jedni z těch, kteří do nebeského království nevcházejí, ale zároveň brání ostatním vejít, z čehož je mimo jiné patrno, že náboženství ani filozofie ani různé politické proudy si nejsou ani náhodou rovny, ani před Bohem ani před lidmi. Je realitou, že „pozemské peklo“ se projevuje ve formě různých osobních, rodinných, pracovních, společenských a národních tragédií, které lidstvo provází od nepaměti, bohužel jsou do těchto pohany iniciovaných procesů vtahováni i křesťané.

Nemuselo by to tak ale být. Cesta je jednoduchá, je to křesťanství bez kompromisů, jež na této zemi vytváří podhoubí pro zdravou konzervativní společnost. Bohužel právě kompromisy dovedly Jana Pavla II i Václava Havla do věčného zatracení.

Současná prudce se prohlubující ekonomická , politická a společenská krize jen potvrzuje, že jedinou cestou ke zdravé společnosti, je společnost s demokratickým zřízením, decentralizovaná s tržním hospodářstvím, bez destruktivních zásahů státu do ekonomiky, pevně stojící na křesťanských základech.

Všechny ostatní modely společnosti, jsou cestou do pekel včetně té havlovské.

Čtěte také: 

Prezident Klaus svým projevem vytřel zrak nejenom Klausobijcům, ale také Havlobijcům

 

Odešel opilec, zrádce národa nebo statečný člověk a velký státník?

Klíčová slova: konzervatismus  | Václav Havel
reklama
6321 čtenářů | 33 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?
(Bezhauz, 23.12.2011 2:37:27)
Odpovědět
Wow, to je zase demence! Člověk už nemá ani sílu kroutit hlavou,jak se každý pablb vyjadřuje, když by měl držet hubu! Taky sem to měl udělat, škoda úderů do klávesnice.
Re: Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?
(SZLHD, 23.12.2011 5:11:18)
Odpovědět
ano, autor podléha obvyklé vášni "obnovených protestantů" mluvit a rozhodovat za (resp. před) Boha.
O jeho teologické erudici se rozšiřovat nebudu, je sporná.
Re: Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?
(xxx, 23.12.2011 10:18:54)
Odpovědět
Ne kazdy, kdo mi rika "Pane, pane"...
ale kdo plni vuli otce meho.
Re: Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?
(Čtenář 1, 23.12.2011 10:57:49)
Odpovědět
Ztotožňuji se s Vámi. Ostatně si myslím, že v pekle skončí úplně jiní........
Proč naše sdělovací prostředky opět mlčí ....
(W.I., 23.12.2011 22:58:56)
Odpovědět
Proč naše sdělovací prostředky mlčí ?

Ve Valném shromáždění OSN byl uctěn Kim Čong I. Předsedající Nassir Abdulaziz al-Nasser vyhlásil minutu ticha za Kim Čong Illa s patřičným proslovem : "Mou smutnou povinností je vzdání slávy Kim Čong Illovi, generálnímu sekretáři Korejské strany práce, předsedovi Komise obrany Lidově demokratické Koreje a hlavnímu veliteli Korejské lidové armády, který zemřel 17. ledna 2011". Proč stejné uctění nebylo i pro V.Havla.
A naše sdělovací prostředky opět mlčí ......
Re: Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?
(Kalous, 23.12.2011 5:13:08)
Odpovědět
Je někde, nebo byla - společnost demokratická, decentralizovaná s tržním hospodářstvím bez destruktivních zásahů do ekonomiky, pevně stojící na křesťanských základech? Maximálně se tomu mohl přiblížit nějaký fašistický nedemokratický stát (Frankovo Španělsko, Salazarovo Portugalsko) To zní jak vyprávění o utopickém socialismu. Křesťanství a demokracie nejdou moc dohromady, ani volný trh. Není základna - počet věřících křesťanů se podle sčítání lidu zmenšil za 20 let na třetinu (1991 4,5 milionu věřících 2001 3,2 milionu 2011 1,5 milionu věřících). Nyní cesta do nikam.
Re: Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?
(Jahoda, 23.12.2011 7:55:12)
Odpovědět
což se ovšem nedá říci o Rusku.
Je to právě že Rusko a Afrika,kde víra v Krista zažívá novodobou renesanci a to v budoucnu také rozhodne i v politice.
Navíc jedna z ruských národních vlastností je upřímnost a slepá víra v dodržení daného slova.
V Rusku je teoreticky povoleno vše-kromě jediného.dané slovo se musí dodržet,jinak teče krev v Rusku se totiž bere dané slovo smrtelně vážně !
Je to jejich národní vlastnost ...tak proto je každý rus tak upřímný a přímočarý...narozdíl od Vás ovšemže.
Z Vás ta faleš ,lež a pýcha přímo čiší .
Dostat tak lidé jako Vy moc nad lidma ve středověku,ihned by byl kacíř označen,mučidla by nelenila a nejedna hranice hořela.
Kdo vám dal právo určovat,kdo je kacíč,nepravověrný a bludař?
Bůh snad?!
Jste snad na Něj,!?
Ještě k úmrtí vůdce KLDR.
Když už byla zde řeč o tom pokrytectví,tak já a to je můj čistě osobní názor,když se podívám na vůdce již mrtvého a vůdce-syna- živého do očí mě přímo bije jejich nadváha a nedodržování zdravého životního stylu způsobu života.
Tam je cukrovka "diabetes" do očí přímo bijící až to řve.
A diabetes není nic jiného,jak přemíra dobrého jídla,kdy se nejí ,ale přímo žere,až se to žrádlo vrazí do krve a je vymalováno.
Takže,pokud jsou v KLDR hladomory po milionech,toto je pokrytectví přímo nechutné !
Ještě jsem se chtěl zeptat-tak měl Kim diabetes,nebo ne?
A ten jeho synáček k ní má také zčerstva našlápnuto,stačí se něj jenom podívat,...
To pan Putin jezdí na koni,loví šelmy v tajze a postavu má jak kulturista,je to muž v nejlepších letech a také na to vypadá.
A můj selský rozum mě říká,že pokud by byl obézní a měl II Dibetes a kázal o zdravém životním stilu,Ruský národ by mu to nikdy neodpustil.
Narozdíl od Vás je to totiž muž přímého slova a neplácá páté přes deváté.
Obama to samé-jeho postavu by chtělo mít jistě mnoho mužů...jenže ta se žrádlem nevyžene a poleháváním na kanape už vůbec ne.
)
Re: Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?
(Jahoda, 23.12.2011 8:00:50)
Odpovědět
můj komentář k autoru,ne k vám pane Kalous.
Jinak přeji štastné a veselé.
Na rozdíl od západní Evropy v Rusku ještě oslavovaný svátek a to i do daleké budoucnosti.))
Re: Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?
(Jahoda, 23.12.2011 8:06:51)
Odpovědět
a v USA také.
Re: Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?
(SamOpal, 23.12.2011 8:25:51)
Odpovědět
Jahodo,to jsi napsal dobře.
Také jsem se tázal, kdo že pan author je,že rozhoduje za Boha.
K tomu jídlu.
Každý dietolog ti poví,že obezita je především zapříčiněna ne dobrým a kvalitním jídlem,nýbrž konzumací právě že nekvalitního levného svinstva.
A samozřejmě roli hrají dědičné dispozice a tak pod.
Re: Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?
(Jahoda, 23.12.2011 8:51:26)
Odpovědět
souhlasím s tebou SamOpale ohledně toho diabetes a dědičných indispozicí.
To s tím nekvalitním jídlem je také pravda a možností jak ten diabetes dostat.
No ale,pokud je někdo dědičně zatížen,sportem a zdravou výživou dědičný disbetes oddálí,nebo zcela zvrátí jeho propuknutí a žije poměrně zdráv až do vysokého věku.
Není tomu tak dávno,kdy jsem četl Blesk a tam bylo porovnáno jídlo ve stejném supermarketu v NSR a v zde v ČR.
Jednalo se jeden a ten samý obchodní řetězec a ty samé značky jídla,vyráběné ale v Německu a pro CZ v Česku..
Tak to německé jídlo v Německu dopadlo na výbornou a to jak nemasité-tak masité.
Jeden německý řezník německé klobásky a uzeninky okomentoval ještě tak,že dávat německý řezník do zabíjačkových masoproduktů ty náhražky a šididla jaké se dávají u nás v ČR,tak ho německá veřejnost žene z krámu svinským krokem.
A zde v ČR,?
Co se týče nemasovýrobků,tak tam bylo obsaženo jak přísad v USA vyloženě zakázaných a nelegálních,tak chemických přísad netolerovaných i když povolených v západní Evropě-ALE pouze pro dospělé.
Jednalo se jak jinak o výrobky určené dětské stravě..
No...to si tohle dávej každý den a tu cukrovku a i jiné zravotní problémy tě prostě jednou dostanou.
Já to CZ svinstvo již nejím a stal se ze mě vegetarián,jím zdravou cereáliní výrobu a z masa pouze kuřecí a ryby a shodil jsem přes 18 kg a cítím se skvěle a již měnit nebudu.
A ono co?
Také žiji.A také cvičím a sportuji.
A tu postavu a figuru co má Putin a Obama budu mít také.)))
Ps.Nás pan prezident Klaus je ohledně této otázky již dávno za zenitem,pan Nečas má také podbradek a pan Kalous,pokud bude požívat alkohol,také nikdy nezeštíhlí .
Co se týče těch výchovných facek,které dostal drzej spratek,tak to mu schvaluji.
Zachoval se jako chlap .
U nás v hospodě se to také pere,jak padají urážky a facky létají a nejedna košile je roztrhána.
A to se jedná o mužské i kolen 60 roků.))
Re: Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?
(SamOpal, 23.12.2011 9:15:22)
Odpovědět
Souhlasím.
Pouze s tím sportem by se to nemělo přehánět.
Donedávna jsem hrával hokej,no,být mladý,příště to už neudělám.
Ale s rozumem sportovat ,tak to jo.
Re: Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?
(Kalous, 23.12.2011 9:22:03)
Odpovědět
To jsem rád že se to týkalo autora. Jinak jsem se vyjádřil pesimisticky, může být i optimistická varianta. Máte pravdu, křesťanství může dostat ještě šanci v Rusku - tam se hlásí ke křesťanství 74% obyvatel (bohužel i islám zde sílí) - tj. cca 5x více než u nás (podle posledního sčítání cca 14-15% obyvatel). Hezké vánoce.
Re: Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?
(SamOpal, 23.12.2011 9:56:41)
Odpovědět
Zajimavá úvaha k tomu křesťanství u nás:
http://narodnisjednoceni.cz/archiv/rm010.htm
Re: Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?
(ddd, 23.12.2011 10:25:12)
Odpovědět
A co jizni Amerika? A co Filipiny? Nezabyvejte se pouze Evropou, a zejmena ne CR!
To /pry/ je kapitalisticka zeme, jedina, kde
je naprosta vetsina kapitalistu byvkomancu
a naprosta vetsina obyvatel ateistu. A jestli je
nekdo v koranu niz nez modlosluzebnici
nebo "lide knihy"- /zide a krestane/, jsou to
prave ateiste- lide bez Boha!
Re: Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?
(SamOpal, 23.12.2011 10:45:15)
Odpovědět
Ano,křesťanů ve světě spíše přibývá.
Ale ne u nás.V tom má Kalous bohužel pravdu.
No třeba tímto náš národ nevědomky dělá místo islámu.
Třeba jednou,v budoucnu, budeme jedinou islámskou zemí ve střední Evropě.
Re: Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?
(Ivan Píša, 23.12.2011 10:34:17)
Odpovědět
Václav Havel
Duše jež nehledí na svůj vlastní prospěch, ani o něj neprosí, ale se srdcem pokorným a povzneseným
obětuje Nejvyššímu všechny myšlenky a činy, radosti i zemské strasti. Hřeje svým
teplem Lásky pro druhé, má soucit a slitování pro všechny. Tyto nejkrásnější
přívlastky člověka vynesou tuto duši do nejvyšších oblastí. Tiché, vroucí
modlitby ,vysoká morálka a milosrdenství uvede jeho duší mnohdy do vytržení, v kterém ucítí zář Nejvyššího –
tato duše vejde do jediné Věčné Skutečnosti.
Re: Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?
(Pavel Janiš, 23.12.2011 12:24:55)
Odpovědět
Tak tady tento svinský článek nejde nekomentovat, kdo jste, že si můžete dovolit tvrdit, že někdo jde do pekla nebo nebe? Bůh? o tom pochybuji. Jediný kdo za takové výroky půjde do pekla jste vy! Asi jste nikdy žádné chyby neudělal? Havel udělal pro tuto zemi víc než vy.
Re: Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?
(Karlík, 23.12.2011 13:26:53)
Odpovědět
Ten závěr je pěkný blábol od Paka.
Re: Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?
(Malcomn Konning, 23.12.2011 13:54:03)
Odpovědět
Nestačím se divit co dokáží někteří napsat. Pan jde hlavou proti zdi a nejspiše ani neví kam patří.Divím se, že mu vůbec vydavatel tento článek vydal.P. Havel určitě nebyl naprosto dokonalý- vždyť to byl jenom člověk,ale kdo z nás je. Za to ,jak nás proslavil ve světe zaslouží úctu. Autor článku by se měl podívat jací významní lidé se jeho rozloučení zúčastnili a vzdali mu tím čest.Psát o něm že je v pekle je ostuda.
Re: Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?
(Karlík, 23.12.2011 13:28:03)
Odpovědět
Ten závěr je pěkný blábol od Paka.
Re: Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?
(Karlík, 23.12.2011 13:28:41)
Odpovědět
Ten závěr je pěkný blábol od Paka.
Re: Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?
(Karlík, 23.12.2011 13:28:41)
Odpovědět
Ten závěr je pěkný blábol od Paka.
Re: Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?
(Karlík, 23.12.2011 13:28:42)
Odpovědět
Ten závěr je pěkný blábol od Paka.
Re: Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?
(Karlík, 23.12.2011 13:28:42)
Odpovědět
Ten závěr je pěkný blábol od Paka.
Re: Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?
(Jahoda, 23.12.2011 16:19:23)
Odpovědět
mě ten závěr jako papežence také vytočil.
Navíc Jan Pavel II bude vbrzku svatořečen a prohlášen za Svatého,tudíž tvrzení,že je v pekle třeba u poláků moc na popularitě nepřidá.
Co se týče obsahu článku,tak tam má pan autor pravdu,ano,multukulturalizmus je cesta do pekel a to do pekel občanské války.
A přesně ta také Evropě do 50 let hrozí.
Nejlépe k ním má našlápnuto Francie a v UK již také začala.
Nemluvě o Holandsku a Belgi,tam je ticho před bouří ..
Re: Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?
(veb, 23.12.2011 20:26:39)
Odpovědět
Tady si někdo zase hraje na Boha... Jak dopadli před Božím soudem, to my holt nevíme.

Měli bychom se raději starat o sebe, jak dopadneme my...
Re: Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?
(D, 23.12.2011 20:46:59)
Odpovědět
Viděl jste to video?
Re: Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?
(Ia, 24.12.2011 1:49:58)
Odpovědět
Tomu seříká Tichá pošta , po česku. Už se ničemu nedivím. Ničemům zdarec !!!!!!
Re: Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?
(Roks, 24.12.2011 12:37:31)
Odpovědět
Ia, zmohl jste se jenom na oslí zahýkání?
Re: Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?
(ruda, 24.12.2011 11:21:37)
Odpovědět
Do nebe vede jediná cesta a to skrze Ježíše Krista.Tohle určil Bůh a nikdo to nemůže změnit.Havel byl zajímavý pro tento svět,ale pro křesťany,kteří mají poznání Boha je Havel obyčejný hříšník.Pokud neučinil pokání ze svých hříchů,tak nemůže se dostat do nebe.A v nikom jinám není spásy,není pod nebeb jiného jména,zjeveného lidem,jímž bychom mohli být spaseni-SK4.12
Re: Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?
(Stater, 24.12.2011 12:46:26)
Odpovědět
Pane Makay,

co všechno jsou podle vás "KŘESŤANSKÉ ZÁKLADY" ???
Re: Proč je papež Jan Pavel II. v pekle i s Václavem Havlem?
(Veronika D., 22.1.2012 18:11:57)
Odpovědět
Já si jen tak říkám, jak si jakýkoli ubožák může dovolit kritizovat někoho, kdo pro nás udělal tolik dobrého, a ještě se tvářit, že to říká skrz Slovo Boží. Vážně by mě zajímalo, ctěný pane, kolik vám je, co jste dělal v době totality a co by jste si v ní počal dál, když socialismus tolik odsuzujete. A ještě více mě zaráží, že si ani neuvědomujete, že to, že tu můžete tak nehorázně překroucet Slovo Boží, je jenom díky panu Havlovi a nebýt jeho, nemůžete pronést ani ň.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama