reklama
reklama

Hrací automaty a sociální dávky

Autor: Jiří Kinkor | Publikováno: 3.12.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

V naší absurdní socialistické společnosti už člověka máloco v politice překvapí, ale přesto jsem nemohl uvěřit svým uším, když jsem nedávno zaslechl v rádiu či televizi, že v Litvínově prý zakážou hrací automaty.

Už jsem si zvykl na nesmyslné a nemravné pronásledování hracího businessu ze strany státu či obcí. Litvínovští soudruzi však přišli s něčím originálním. Důvodem pro tamní zákaz heren je to, aby se ke hraní nezneužívaly sociální dávky!

Aha. Možná by se měl tedy také zakázat prodej piva nebo vína nebo nadměrně tučných výrobků, vždyť by je lidé na dávkách mohli zneužít.

Já mám pro socialisty a kolektivisty z Litvínova a z celé republiky jiné řešení: zrušte hanebné sociální dávky a nezakazujte hrací automaty. Zrušte celý váš ostudný sociální stát, který financujete masovou krádeží majetku daňových poplatníků a ještě máte tu drzost tvářit se ušlechtile. Nikdo nemá právo konfiskovat majetek ostatních lidí. A jestli vás zajímají mé argumenty, znovu si přečtěte můj článek, který jsem zde publikoval před 2 lety http://kinkor.blog.ihned.cz/c1-39073550-jak-mohou-altruiste-reformovat-verejne-finance či řadu dalších textů na  www.aynrand.cz

Převzato z autorova blogu

Čtěte také:

 

Klíčová slova: socialismus  | sociální dávky
reklama
1892 čtenářů | 12 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Hrací automaty a sociální dávky
(jorkšír, 3.12.2011 2:43:59)
Odpovědět
Pane Kinkore,pokud se Litvínovští či jiní radní kdekoliv tady rozhodli že budou prosazovat zákaz hracích automatů,není to až tak špatný nápad jak Vy se domníváte.Jsou hospody či restaurace ve kterých majitelé neprovozují tyto přístroje a přesto žijou a vydělávají. .. Provoz státu je drahý,financujeme ho my všichni z našich daní,na sociální dávky jdou šílené peníze,o jejich adresnosti si lze myslet že je na ních cosi socialistického,spíše marnivého protože téměř neexistuje zpětná kontrola na co je příjemce vynaloží. Žiju v osmdesátitisícovém okresním městě.Nepřízpůsobivých je zde hodně,neřeším barvu pleti.Jakmile přijdou výplaty sociálních dávek jedno jakého typu,zdejší herny jsou atakovány těmito lidmi,kteří jsou schopni tyto peníze utratit za jedinou noc. Místo toho,aby si nakoupili potraviny či cokoliv jiného,užitečnějšího.A mi se tohle zrovna nelíbí,stejně jako se to nelíbí radním jedno či v Litvínově nebo kdekoliv jinde. Já netvrdím že hazard by měl zmizet úplně,protože ono to vlastě ani nejde,ale jestli tito lidé neumí krotit své pokročilé gamblerství,tak ať hrají za svoje peníze,ne za moje.
Re: Hrací automaty a sociální dávky
(Miris, 3.12.2011 11:30:12)
Odpovědět
Vaše argumenty mají hlavu a patu, ovšem ve vztaku k autorovi Kinkorovi jsou zbytečné, copak jste si nevšiml, že pan Kinkor právě prodělává akutní záchvat mozkového průjmu a jediné řešní je hodin na něj síť a následně pak aplikovat ledové koupele.
Re: Hrací automaty a sociální dávky
(fesoj, 3.12.2011 11:16:42)
Odpovědět
Tzv. "hrací business" je nemorální a nemravný sám o sobě a ač je jakákoliv snaha o jeho omezování bohužel pouhým bojem s větrnými mlýny, já jí fandím. Hrací automaty jsou daleko větším svinstvem než např. ruleta nebo karty, už proto, že u nich člověk ani v nejmenším nemusí používat mozek. Ano, hry a sázení jsou lidské povaze vlastní, taky mám rád mariáš, ale u automatů už vůbrc nejde o hru, ale jen a jen o peníze a kdyby zrovna tahle forma hazardu, na které vydělávají jen a jenom její provozovatelé, byla zcela postavena mimo zákon, bylo by to jen dobře. Pokud se mýlím, prosím, aby mi někdo fundovaně objasnil přínos hracích automatů pro lidstvo.
Re: Hrací automaty a sociální dávky
(NE těmto automatům !, 3.12.2011 15:04:43)
Odpovědět
Ano, MÁTE PRAVDU.
Provozování zv. "výherních" automatů je VELICE AMORÁLNÍ podnikání.

Je prokázáno, že podobně jako existuje patologická závislost na různých druzích drog, existuje patologická závislost na hracích automatech.
Vzniklá závislost vede lidi k tomu, že v těchto automatech prohrávají peníze, které jim následně chybí pro zajišťování životních potřeb - na bydlení, jídlo atd. atd.

Lidsky, rozumově a morálně zaostalí provozovatelé "výherních" automatů mají svoje zisky na úkor zdevastovaných, zubožených, patologicky závislých lidí.

TO JE STRAŠNÉ !
Re: Hrací automaty a sociální dávky
(fesoj, 3.12.2011 11:26:04)
Odpovědět
A ještě něco. Nikdo nemá právo konfiskovat majetek ostatních lidí... A co jiného tedy majitelé a provozovatelé hracích automatů dělají ? To, že lidé do automatů házejí peníze dobrovolně, na podstatě věci nic nemění.
Re: Hrací automaty a sociální dávky
(Jeeves, 3.12.2011 12:09:15)
Odpovědět
:-) Úchvatná logika. Gratuluji.
Re: Hrací automaty a sociální dávky
(Sousedka, 3.12.2011 13:57:35)
Odpovědět
A proč bych si nemohla dobrovolně házet peníze do automatů? Také jsem si to jeden večer zkusila a už to nedělám. Ne, že by se mi to vyloženě nelíbilo, ale musím přemýšlet, jestli nemá pro mne něco větší cenu, než tento hazard.
Každý sám musí především přemýšlet a nečekat, že za něj nějaký úřada něco vymyslí. Také nechci, aby lidé umírali hlady nebo na podchlazení. Z těch dávek, které jinak mizí v automatech, by se navařilo tolik hustých a sytých polévek, že by ještě zbylo a jednoduché lůžko a teplou vodu na umytí. Polévka se do automatu naházet nedá a málokterý daňový poplatník by takovéto konkrétní pomoci řekl NE. Někteří lidé budou muset vykonávat veřejně prospěšnou práci a každému opravdu koště nesluší. Třeba by se někdo mohl realizovat při organizaci takovéto pomoci.
ZÁKAZ třeba i nechvalných automatů je jen a jen ZÁKAZ, který téměř nic neřeší - ale je jednoduchý, bezpracný a při tom si můžeme odfajfknout, že jsme pro to něco udělali.
Re: Hrací automaty a sociální dávky
(M.Paul, 3.12.2011 14:13:00)
Odpovědět
Nikdo nemá právo zakazovat jakoukoliv legální podnikatelskou činnost. Zato stát má povinnost dohlížet na dodržování zákonů. Pokud peníze vydřené státem na hranici únosnosti z daňových poplatníků končí přes pracky parazitů v herně, není na vině herna, ale idiot úředník (stát), který nezajistil, aby se parazitovi ten peníz do ruky nedostal.
Takže v tomto konkrétním případě stíhat všechny úředníky litvínovské radnice za porušení správy jim svěřených prostředků.
Divím se DSSS, Svobodným, BOBOstraně a dalším populistům, že již dávno na toto téma nenajali nějakou tu všeho schopnou advokátní kancelář (třeba Sokol by zajisté "uměl") a jejím prostřednictvím začít sbírat politické body.
Re: Hrací automaty a sociální dávky
(fesoj, 4.12.2011 2:32:01)
Odpovědět
Nikdo nemá právo zakazovat jakoukoliv legální podnikatelskou činnost, s tím souhlasím - a právě proto by bylo nanejvýš žádoucí postavit tuto vysoce amorální podnikatelskou činnost mimo zákon. Vždyť obchod s otroky či s opiem býval kdysi také "legální podnikatelskou činností" a civilizovaná společnost ho právě pro amorálnost nakonec zakázala. Pokud někdo namítne, že srovnávám nesrovnatelné, něco společného by se přece jen našlo - obojí přináší společnosti mnohem víc škody, než užitku.
Re: Hrací automaty a sociální dávky
(Šoumen, 4.12.2011 9:53:12)
Odpovědět
Veliká pravda fesoji.
Re: Hrací automaty a sociální dávky
(Katsanson, 4.12.2011 15:07:34)
Odpovědět
Pane Kinkore.Nikde jsem neslyšel o tom, že by ti kteří nemají peníze na pivo, víno nebo tučné výrobky šli vraždit, na rozdíl od těch co nemají na hraní v automatech.
STÁVKUJME !!!
(STÁVKUJME !!!, 5.12.2011 14:13:09)
Odpovědět
VĚTŠINA lidí v MNOHA STÁTECH NA SVĚTĚ už má SKUTEČNĚ DOST svých různých, servilních a chamtivých politiků, kteří se starají a zajímají hlavně o svůj majetek, peníze, luxus, pohodlí atd. a KAŠLOU na většinu občanů svých států !!!

Sebestředné a sobecké politiky NEZAJÍMÁ, že SVOU ZLOU POLITIKOU většinu lidí ve státě vedou do STÁLÉHO ZBÍDAČOVÁNÍ !!!

HANBA politikům !!!

www.unitedwestrike.com

www.taxfree15.com

STÁVKUJME !!!
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama