reklama
reklama

Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.

Autor: Stanislav Janský | Publikováno: 28.11.2011 | Rubrika: Ostatní
Ilustrace

V celé Evropě se dnes ukázuje, že ekonomičtí přistěhovalci z Asie, Afriky a jižní Ameriky představují obrovské ekonomické a bezpečností problémy. Masivní zátěž sociálního systému, minimální integrace, vysoká zločinnost, aktivní zapojení do terorismu proti hostitelským zemím. Jen naše země prý představuje výjimku. Máme tu podle některých médií a politiků stotisícovou pně integrovanou vietnamskou komunitu. Ta je údajně plně začlenila do české společnosti, přispívá k všeobecnému rozvoji naší země a vietnamská mládež představuje prý naší světlou budoucnost. Má to všechno jako obvykle jedinou „drobnou“ chybu. Prostě to NENÍ PRAVDA!


Začalo to komunistickou bratrskou pomocí

Počátky vietnamského přistěhovalectví hledejme na konci 70. Let. Severo vietnamský komunistický režim za aktivní pomoci východního bloku ovládl  v roce 1975 vojensky Jižní Vietnam a nastolil tam komunistický režim sovětského typu. Jedním z jeho atributů byla i „industrializace“ země. Vietnam byl tradiční zemědělská země, kde ekonomiku, obchod a kulturu ovládali etničtí Číňané. Po jejich vyhnání a částečném vyvraždění v roce 1976 se země ocitla v ekonomickém chaosu. Severo vietnamská ekonomika byla rozvrácena mnoholetým válečným imperialismem (okupace Laosu, velké části Kambodži a válka proti Jižnímu Vietnamu a jeho spojencům).

Bývalý Jižní Vietnam zase zdecimovalo zavedení družstev a vyhnání etnických Číňanů. Země se také potýkala s masou mladých mužů, kteří mimo válčení a členství v komunistické straně, nic jiného nikdy nedělali a ani neuměli. Vyřešit vše měla industrializace země a zapojení oněch kádrů do práce v továrnách. Na základě dvojstranných smluv odešli do východního bloku (CSSR, PLR, MLR, NDR) desítky tisíc mladých stranických kádrů, bývalých vojáků NVA (Severovietnamské armády) a dalších mladých Vietnamců. Oficiálně měli „splácet“ vládám hostitelských zemí dluh za dodávky zbraní.

To se brzy ukázalo jako naprosté fiasko.

Většina z nich byla pro práci v továrnách nepoužitelná. Buď jim chyběly běžné pracovní návyky (známý výrok jednoho Vietnamce v jistém jihočeském městečku „ lépe je držet pušku, než dělat ve fabrice“), či jim prostě chyběla jakákoliv odborná zkušenost a praxe. (většinou zemědělci bez jakékoliv industriální tradice a zkušenosti). Tento projekt  nicméně pokračoval  až do pádu komunismu ve východní Evropě. Následně všechny nové vlády onu spolupráci ukončily a Vietnamci se museli vrátit zpět. S výjimkou České republiky. Dodnes není jasné proč Česká republika Vietnamce tehdy nevypověděla.

Můžeme jen spekulovat, zda to bylo šlendriánské opomenutí, čí  nějaká první vlaštovka multikulturního „obohacování“ v podání pravdoláskařské skupiny kolem V. Havla. Víme pouze, že jisté pokusy o odsun Vietnamců zde na začátku 90. Let byly. (Bývalý ministr práce P. Miller). Nicméně se jim nedostalo sluchu. Vietnamci zde zůstali. Zájem české veřejnosti o ně byl tehdy minimální. Postupně ale i do naší země pronikla politika multikulturalismu (importovaná a propagovaná evropskou byrokracií) a to mělo dalekosáhlé důsledky. Nejen to vedlo k nemožnosti objektivní diskuse (každý kritik vietnamské komunity a jí páchaných nepravostí byl hned osočován jako rasista a xenofob), ale mělo to za následek i další imigraci. Ta paradoxně vyvrcholila v době ekonomické krize za vlády M. Topolánka. To se ale již jednalo o normální vietnamskou mafii, která si z naivních chudáků ve Vietnamu udělala výnosný obchod s pašováním lidí, který neměl daleko k modernímu otrokářství. To vše za mlčenlivého přihlížení českých úřadů a  „jásotu“ politicky korektních médii (Vietnamci nám prý budou vydělávat na důchod). Výsledkem byl nárůst počtu Vietnamců na sto tisíc osob a to je stav, který panuje dosud. Oficiálně je v CR 18 tisíc Vietnamců majících české občanství (často získané podvodem) (1) Dále je zde asi 60 tisíc Vietnamců na podnikatelská víza, zbytek tvoří nově narozené děti (v roce 2010 se v CR narodilo více než 3000 vietnamských dětí) a další zde pobývají nelegálně.


Většina Vietnamců se pohybovala  a pohybuje v černé (šedé) ekonomice

Počátky zapojení Vietnamců do šedé a černé ekonomiky se datuje vlastně od jejich příchodu do tehdejšího ČSSR. Na začátku to bylo drobné pašování, šití a pokoutní prodej padělků (levisky, stříbrné řetízky, petardy atd). S pádem komunismu a otevřením hranic se ale objevily nové příležitosti. Sousedství naší země s Německem pro Vietnamce představovalo ideální předpolí pro nové „příležitosti“.

Severní Vietnam byl a je jedním hlavních producentů opia v Jihovýchodní Asii a rovněž zdrojem levných padělků světových značek. Další byla výroba a prodej padělaných cigaret a alkoholu. Jistě nebylo tedy náhodou, že se Vietnamci začali koncentrovat kolem západní hranice. (Cheb, Karlovarsko atd).  S jídlem přirozeně rostla chuť. Jak se vietnamská mafie rozrůstala a bohatla, tak bylo potřeba peníze vyprat a vytvořit distribuční kanály pro další nelegální business. Tím se ukázalo pěstování marihuany a výroba pervitinu, prodej celně falešně procleného oblečení a obuvi . Výroba a prodej padělků předních značek také utěšeně expandovala. Stejně jako výroba a prodej padělaných cigaret a alkoholu.

K tomu bylo zapotřebí několik faktorů.   Jednak mlčení (tichá podpora úřadů) a nové pracovní síly, které budou plně ovladatelné a nebudou mít žádné kulturní a morální skrupule. Výsledkem bylo vytvoření pro vietnamské lobby v čele s nastrčenými českými loutkami, která začala kupovat politiky (jednak ideologicky a jednak finančně) a pomohla prosadit příliv nové vietnamské krve. Média začala být najednou plná oslavných příběhů o poctivých vietnamských obchodnících, či líčila Vietnamce jako výlupek všech dovedností a ctností. (V naprosté většině se jednalo o ideologické nesmysly a často přímo trapné lži) Současně do naší země proudily davy nových přistěhovalců. Prý kvalifikované a potřebné síly pro naši ekonomiku. Většinou se ale jednalo o nevzdělané venkovany. Ti byli pod slibem zázračného zbohatnutí nalákáni se zadlužit a přicestovat do CR, kde se stali snadnou kořistí domácí vietnamské mafie. Ať již při výrobě drog, či padělků, nebo jejich prodeji, či při následném praní peněz, nebo i rostoucí násilné trestné činnosti.

Výsledkem je stav, kdy naprostá většina Vietnamské komunity nějakým způsobem na této šedé/černé ekonomice participuje. Vědomě a zcela bezskrupulózně. Českou republiku vidí jako nějaký zlatý důl, kde je jim vše dovoleno. Například v drogovém businessu již Vietnamci zcela ovládli český trh. Podle názoru policisty, který se drogovou problematikou v CR zabývá. Z Pražské Sapy a Chebu se stala centrála vietnamského drogového businessu pro celou Evropu. Podle jeho odhadu je přímo do výroby, pašování, prodeje a distribuce drog zapojeno minimálně 10-15 procent Vietnamců! (2). Další velká část z nich je zapojená do následného praní peněz z trestné činnosti. Kde si myslíte, že vzali Vietnamci v CR peníze a skoupeni řady nemovitostí v centrech mest, kde provozují obchody? Žádný soudný člověk znalý problematiky a kupeckých počtů, nemůže věřit oněm dojemným historkám o chudácích z Vietnamu, kteří sem přišli s obrovskými dluhy (na které se složilo celé příbuzenstvo), ale přesto si hned mohli otevřít obchod. Kde by na to asi vzali peníze???? (Nájem či koupě nemovitosti, nákup zboží, energie stojí nemalé další peníze….)


Nabízí se totiž otázka, zda za onou obrovskou  (a nákladnou) expansí Vietnamců do maloobchodu a služeb. (večerky, obchody s oděvy, nails studií) nestojí  náhodou vietnamská mafie, která tak legalizuje příjmy z trestné činnosti a vytváří distribuční kanály pro další trestnou činnost (dnes jsou to prodej padělaných cigaret a alkoholu, v budoucnu zřejmě drog).


Vedle vietnamské mafie se zde dále etablovala velká vrstva vietnamských „obchodníků“, kteří využívají legální podnikání ke krytí méně či více závažné trestně činnosti. Například významný vietnamský dovozce tabáku je současné výrobcem padělaných cigaret. Majitel sítě nails studií je současně obchodník s běženci. (pašuje ilegální přistěhovalce). Majitel sítě prodejen novinových kiosků je současně „čističem“ peněz pro prodejce drog  a podobně. Tento druh součinnosti legální a nelegální ekonomiky (trestné činnosti) najdeme u naprosté většiny vietnamských firem. Z části to pramení z naprosté kulturní oddělenosti vietnamské komunity. Tak žije jako ve Vietnamu a má zcela odlišné ( horší) morální a společenské normy než průměrný Čech.  Pro ni je například prodávaní drog zcela počestné a normální zaměstnání. Stejně jako prodej padělků. Či neplacené sociálních odvodů a zneužívání sociálního systému. (3)
Dalším významným faktorem je skutečnost, že současné politicky korektní klima umožňuje Vietnamcům páchat řadu nepravostí, prostě proto, že jsou exotičtí cizinci. Každý kdo by se na to odvážil poukázat, by byl vláčen politicky korektními médii jako rasista a xenofob.  Prostě český podnikatel neplatící daně je zločinec. Když to udělá Vietnamec, tak je to najednou „mazaný“ obchodník. To celé přispělo k tomu, že se řada úředníků/policistů bojí proti Vietnamcům zasahovat, aby se vyhnula osočování a profesním problémům. (4) Vietnamci pak získávají dojem, že je jim dovoleno de facto všechno…a podle toho se i chovají.


Pro kritického pozorovatele pak není překvapením, že skutečně legální vietnamské podnikání vlastně neexistuje a vietnamské firmy dodržující naše zákony existují pouze v článcích placení PR kampaně a v poblouzněných mozcích propagátorů multikulturalismu.  Stejně tak se nikdy nedočkáme slibovaných vietnamských zdravotních sester a svářečů, či jiných odborníků. (5) Ony sestry a oni svářeči z Vietnamu totiž existují pouze v fantasijních představách pašeráků lidí a multikulturních bláznů. To mi jistě potvrdí každý soudný člověk, obeznámený s se stavem vietnamské společnosti a ekonomiky…prostě Vietnam má akutní nedostatek jakýchkoliv odborných profesí a ujišťuji Vás, že by jste se ve vietnamské nemocnici léčit nechtěli! (né náhodou dobré cestovní pojišťovny při návštěvě Vietnamu garantují letecký transport do civilizovaného Thajska  v případě nemoci, či úrazu)


Skutečností tedy je, že z hlediska ekonomiky je vliv vietnamské komunity pro CR negativní a tento trend se postupně zhoršuje! (Daňové uniky, celní podvody, neplacení sociálních a zdravotních odvodů, zneužívání sociálního systému, trestná činnost)


Vietnamci v CR hledí stále k Hanoi

Velká vietnamská komunita žije v CR již 40 let. Přesto se nikdy nezapojila do normální české společnosti a její hlavní město není v Praze, ale v Hanoi. To má několik důvodů. Jednak mnoho předáků vietnamské komunity jsou bývalé stranické kádry (někdy přímo masový zločinci) (6) s přímou vazbou na komunistický režim v Hanoi. Tihle výtečnicí přirozeně hledí na naši svobodnou a demokratickou společnost s nedůvěrou. Dále se jedná o velmi uzavřenou komunitu. Kde rodiče jsou  například otevřeně proti sňatkům s českými partnery. Navíc se zde ani za oněch 40 let neetablovala vietnamská střední vrstva. Tj vrstva, která se živí poctivě, má slušné zaměstnání a vzdělání a má tedy zájem na plné integraci. Nebo znáte Vietnamského zubaře, nebo účetního, či případně elektrikáře? Proto když uvidíte Vietnamce číst noviny, tak to budou určitě vietnamské, stejně tak se v jejich televizi budou odehrávat pouze vietnamské telenovely. Řada z nich by možná měla problém určit jméno českého presidenta. (7)


Vietnamci v CR nemají k naší zemi ani po desítkách let žádný blízký vztah a nechtějí si ho ani vytvořit.


 Vietnamci nemají o asimilaci a západní kulturu žádný zájemPřirozeně se nabízí otázka, proč se Vietnamci nijak do české společnosti neintegrovali. Češi jsou známí svojí tradiční kulturní a náboženskou tolerancí a u nás tedy problém není. Vietnamci prostě o integraci nemají zájem. Oni sice žijí zde, ale chtějí žít jako ve Vietnamu. Mnohdy se jedná o nevzdělané venkovany, či lidi se vzdělání, které je kvalitativně v CR nepoužitelné, dále lidi, kteří díky svému  napojení na podsvětí prostě žijí mimo normální společnost. Další důsledek je praktický. Jelikož se většina Vietnamců živí podle našich zákonů nepoctivě, tak si nepřeje interakci s českým prostředím. Průměrná vietnamská rodina by asi měla problém vysvětlit českému manželovi jejich dcery, že prodávají drogy, dovážejí padělky, či podvádějí na daních. U vietnamského manžela podobný problém nehrozí, neboť ten to zná ze své vlastní rodiny. Je tedy evidentní, že stejně jako u dalších komunit je důvodem neintegrace a neasimilace naprostý nezájem přistěhovalecké menšiny. Nic na to nezmění ani pár PR ikon, do nekonečna omílaných v multikulturním tisku…
Stejně tak většině Vietnamců v CR nic moc neříkají naše západní hodnoty jako je svoboda, demokracie. (9) Spíše je považují za zbytečnost, která zdržuje a ohrožuje jejich business. (V totalitním režimu si jistě nikdo kritizovat dobře postaveného podvodníka nedovolí…) Navíc řada z vůdců vietnamské komunity má blízký vztah k tamějšímu totalitnímu režimu. Ve vietnamské komunitě se běžně oslavují komunističtí zločinci jako Ho Chi Minh a další podobní darebáčci.


Nové generace Vietnamců (narozené v CR) jsou spíš horšíNěkdy se setkáváme s názorem. Vietnamci možná neumí česky, prodávají drogy a padělky, ale počkejte na tu jejich novou generaci, ta bude elitou české společnosti. Celé to má opět drobnou vadu, zase to není pravda. Kdo myslíte, že stojí za masivním rozvojem trestné činnosti Vietnamců, za vstupem do sofistikovanějších druhů trestné činnosti? Právě generace Vietnamců narozená a vzdělaná v CR. To oni přišli s konceptem sítí ovládnutí celého distribučního řetězce pro prodej padělků cigaret a alkoholu. To oni vymysleli nové formy praní špinavých peněz. Bez jejich českého vzdělání a znalosti jazyka by to nebylo možné. Zde se stejně jako v jiných zemích ukazuje, že další generace neintegrovaných přistěhovalců je spíš horší a z hlediska závažnosti trestné činnosti pro hostitelskou zemi nebezpečnější. (přirozeně čest výjimkám)


Čest zachraňuje pár mladých damJako obvykle existuje pár výjimek potvrzujících pravidlo. V případě vietnamské komunity se většinou jedná o mladé dámy. Obvykle vzdělané v naší zemi. Ne ony PR mediální ikony, které často ani neexistují . (Slečna Lam alias p. Campírek by nám mohli vyprávět) Ale mladé dívky a ženy, které se dokázaly díky pozitivnímu kulturnímu působení českého okolí vymanit z negativního vlivu vietnamské komunity. Ve vietnamské společnosti je dcera (žena)  považována za méně cennou než syn (muž) a s tím se ony dámy nechtějí smířit. Vidí kolem sebe, že v české západní společnosti má žena plnohodnotné místo a chtějí ho tedy mít také. Většina z nich chce mít (nemá již má) za partnera Čecha a najít si nějaké ctnostné a normální zaměstnání. Většinou se cítí být spíše Češkami a na vietnamskou komunitu pohlížejí často docela objektivně a tedy kriticky. Buďme ale realisté, jedná se o desítky maximálně stovky osob. (10)


Co s tím?Situace je tedy skutečně stejně tristní jako v jiných evropských zemích. Přistěhovalci z Vietnamu se neintegrovali za desítky let. Stejně jako se neintegrovali Turci v Německu, Arabové ve Francii, Jamajčané a Pákistánci v Anglii, či černoši z rovníkové Afriky v Itálii. Stejně jako přistěhovalci v Západní Evropě, začínají Vietnamci představovat vážné bezpečností riziko pro naši zemi z důvodu masivního nárůstu jimi páchané kriminality. Navíc se nedokázali integrovat ani za 40 let a z toho plyne, že se integrovat nedokáží ani v budoucnosti, prostě nechtějí. Pohledem na statistiky v dalších zemích zjistíme, že je to obvyklý trend (11). Vietnamská komunita v CR tedy přestavuje pro naši zemi především závažná negativa a žádná pozitiva. Nic na to nezmění ani multikulturní povyk a lhaní…….před pravdou se dlouhodobě schovávat nedá.


Řešit se to stále dát bez větších problémů. Odsun problematických Vietnamců zpět do jejich vlasti by nebyl velký problém. Ukončit platnost dočasných víz oněm 60 tisícům Vietnamců by neměl být problém. Chce to jen trochu politické odvahy a přestat policii a úřadům bránit v jejich práci nesmyslným politicko korektním aktivismem. Od přátel vím, že se na toto téma začíná vést seriózní politická diskuse. Stejně tak by neměl být problém znovu ověřit podivně (podvodem) získaná občanství řady Vietnamců a případně ona podvodně získaná občanství zrušit a je vypovědět ze země. Primární povinnosti České republiky je bezpečný a svobodný život jejich českých občanů. Čeští občané si po cikánských experimentech nezasluhují další multikulturní avanturismus. Je čas říci dost! (12) Je to nevyhnutelný proces, který čeká celou Evropu. Je ale otázkou jakou to bude mít formu. Může to být slušně vypovězení podle demokratických zákonů, stejně tak to ale může být rozbuška k nějakému vnitro-společenskému konfliktu jako vidíme v Západní Evropě. Já osobně bych volil tu první variantu!
P.S. Jelikož mám ale sociální cítění, tak bych souhlasil s tím, aby tu mohli zůstat ti Vietnamci, kteří mají positivní daňovou historii, dodržují všechny české zákony, neúčastnili se komunistických zločinů a umí dobře česky. Schválně kolik by jich asi bylo…


Rovněž od přátel na Slovensku, v Polsku a Maďarsku vím, že nepřítomností Vietnamců (či jiných přistěhovalců z Asie a Afriky) v jejich zemi nijak nestrádají a netrpí...


1)      Obvyklým trikem pro získání občanství byl fingovaný sňatek s Cikánkou za částku ca 15-30 tis kč. Či zapsání Vietnamce jako otce dítěte neprovdané Cikánky. Osobně jsem jednou zažil při celní kontrole na ruzyňském letišti scénu, kdy se celník kontrolující obrovské zavazadlo  plné triček Nike jistého Vietnamce občana CR podivoval. Vy jste český občan již 15 let a neumíte česky?
2)      Ten policista se mnou mluvil pod podmínkou naprosté anonymity. Bál se, že by ho vietnamské mafie mohla nechat přes její uplacené české politiky a média profesně zlikvidovat. Což považuji za naprostý děs!
3)      Jde o následující. Jistě existují i nečestní čeští podnikatelé, či čeští drogoví dealeři. Nicméně většina Čechů podobné věci neděla a považuje je za špatné. Ve vietnamské komunitě je to naopak považováno za zcela legitimní zdroj podnikání a běžný Vietnamec na tom nevidí nic špatného. On sem přišel zbohatnout a je mu jedno zda prodejem drog, nebo nějak jinak. Osobně doporučuji probrat se z té směšné představy, že všechny kultury jsou stejné. Je to trapné a není to pravda!
4)      Bohužel i u nás jsou již známy případy. Kdy se média pustila do policie, když použila násilí například proti drogovým dealerům a narkomanům z řad cizinců. Občas si říkám, kde to žijeme….
5)      Jak nám opakovaně sliboval jakýsi předseda česko-vietnamské společnosti, když žádal navýšení počtu přistěhovalců z Vietnamu. Vždy mě rozesměje, když slyším ty plky o vzdělané vietnamské komunitě, vždy si pak říkám, proč tedy dělají pouze práce (prodej na tržištích, večerkách . manikúru atd.), kde žádné vzdělání není potřeba…? Myslím, že se tomu říká Oxymoron  - dvě navzájem se vylučující tvrzení…
6)      Tohle je bohužel děsivý efekt politické korektnosti, který vedl k obrovskému nárůstu trestné činnosti přistěhovalců v celé Evropě. Jelikož se policie a úřady bojí proti nim zasáhnout, tak se následně dočkají hořících Londýnů a Paříží. Kdy si přistěhovalecké gangy myslí, že si mohou dovolit již úplně vše…pokud pak snad policie chce prosazovat dodržování zákonů, tak přistěhovalecké gangy vyvolají masivní pouliční násilnosti. Připomínám událost z letošního léta, kdy rozbuškou pro násilnosti v Anglii bylo skutečnost, že policie zastřelila v sebeobraně černošského gangstera, který sahal po zbrani… následkem byla de facto pouliční válka v řadě anglických měst a politicko korektní média v čele s BBC mudrlandovala o „vině společnosti“….
7)      Je to bohužel smutná skutečnost a opět onen dvojí multikulturní metr. Řada Vietnamců, kteří k nám přišli v 70. a 80. letech se aktivně podílela na komunistických zločinech v Jižním Vietnamu.  Připomínám, že jen v roce 1975 proběhlo v Jižním Vietnamu 65 000 politických poprav a během další 3 let zemřelo v koncentračních táborech další 1 milion nevinných Vietnamců. Při takovém počtu obětí je nutný i velký počet katů, dozorců v koncentrácích a mučitelů a řada z nich následně přišla i nám. Bohužel tento fakt se účelově jako u většiny komunistických zločinců zamlčuje, či banalizuje.
8)      Osobní zkušenost z Chebské tržnice Dragon, kdy mi jistá Vietnamka středního věku žijící v CR více než 10 let  před rokem vyprávěla, jak je Václav Havel v té Praze skvělý president……
9)      Před časem mi napsal rozhorlený vietnamský student, že to není pravda a odkazoval na jakousi vietnamskou demonstraci před čínskou ambasádou v Praze. Našel jsem si tehdy celou věc na internetu a jednalo se o jakýsi teritoriální spor mezi CLR A VLR. Tedy spor dvou totalitních komunistických režimů..tak tohle prosím považují mladí Vietnamci v CR za boj za „demokracii a svobodu“…..napsal jsem mu tehdy, zda by šel takhle demonstrovat i za zájmy České republiky, jeho nové vlasti… nechápal, o čem mluvím…on je prý Vietnamec….
10)   Před časem jsem si velmi pěkně popovídal s mladou vietnamskou studentkou pražské VSE. Její idealistické názory, že lidé ve Vietnamu potřebují především svobodu a zbavit se komunistické diktatury, opravdu potěšily mé srdce. Jen se obávám, že mezi soukmenovci ta krásná dívka své názory ventilovat nemůže….Stejně tak si vzpomínám na rozhovor z metra. Dvě mladé dívky. Vietnamka a její česká spolužačka. Bavily se na téma studií. Ta mladá Vietnamka se svěřila, že by chtěla být učitelka, protože má ráda děti. Její rodiče ale chtějí, aby šla studovat business. Což oba okomentovala slovy „stejně budu učitelka, já se nechci celý život bát, že mě jednou chytnou a zavřou za podvody, jako se bojí rodiče“. Rozhovor se následně stočil na partnery. Kdy ona slečna měla podle všeho českého partnera a na její odpor k rodinou dohodnutému sňatku. Což okomentovala slovy, že se jí ten dohazovaný Vietnamec nelíbí a navíc prý jeho rodina jede v drogových obchodech. Pro pořádek připomínám, že se sem tam může najít k skutečně integrovaný vietnamský mládenec, ale to spíše výjimka. Těmhle výjimkám přejme mnoho zdaru! Na druhé straně většina vietnamské komunity je považuje za zrádce a proto se obvykle bojí své názory ve vietnamské komunitě prezentovat.
11)   Doporučuji nahlédnou do policejních statistik a nebo stačí ročenka CSU. Tak se například dozvíte, že Vietnamci mají ze všech cizinců žijících v CR i nejvíce  odsouzených českými soudy za vážené trestné činy. (Drogy, násilná kriminalita apod) Například výrazně vyšší než oni často kritizovaní Ukrajinci, kterých je v CR zhruba stejný počet. Stejně, tak budete překvapeni počtem Vietnamců, které hledá policie CR kvůli spáchání závažných trestních skutků. Schválně si na stránce policie CR zadejte do vyhledávače obvyklé české jméno Novák  a nejčastější vietnamské jméno Nguyen a budete asi v šoku. Policie hledá Nguyeny mnohem častěji než Nováky…proč asi? Protože Ngyenové porušují české zákony mnohem častěji než Novákové….. přečtěte si ročenku České protidrogové centrály a budete mít pocit, že je psána o Vietnamu…a podobných příkladů je celá řada….stačí jen mít kritický a objektivní pohled na věc. Stejně tak není náhodou vytváření nových policejních týmu Cizinec, které mají především bojovat s vietnamskou kriminalitou.


12)   Cikáni v CR byl vlastně jeden z prvních poválečných multikulturních projektů v Evropě. Cikáni v CR rozhodně nejsou žádné původní české obyvatelstvo! Jen na rozdíl od Vietnamců je nemůžeme poslat zpět do jejich vlasti.


Pokud se někteří z vás po přečtení článku multikulturně rozhorlí a bude mě mít za „rasistu a xenofoba“, tak vřele doporučuji tento rozhovor s bývalým a současným stínovým ministrem vnitra za CSSD Bublanem…když takhle vyděšeně mluví levicový politik, tak to je již asi za pět minut dvanáct…


 http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/vietnamci-ze-sapy-maji-agenty-ve-statni-sprave-rika-bublan_217660.html 

Čtěte také:

 

Klíčová slova: EU  | Vietnamci  | asimilace  | Přistěhovalecká politika
reklama
5005 čtenářů | 145 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(frantisek vesely, 28.11.2011 2:52:39)
Odpovědět
Konecne to nekdo napsal na plnou hubu....u nas v Australii je to s Vietnamci to same, drogy, padelky, mafie...poslete je zpatky do Vietnamu
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(felix.julec, 28.11.2011 17:13:48)
Odpovědět
Asi máte špatné zkušenosti v Austrálii s Vietnamci.Ti Vietnamci není ještě to nejhorší co vás může v ČR potkat.Tady v ČR máme i spoluobčany,vedle kterých člověk má strach se posadit v tramvaji.Vietnamců se ale neštítím ani v tramvaji ani v obchodě.A taky nestojí každý měsíc na prac.úřadě s nataženou pazourou.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Jindra 125, 28.11.2011 17:32:55)
Odpovědět
Co furt máte s tím plkem, že Vietnamci neberou dávky. ONI totiž na žádné nemají nárok!!!!! tak lidi neblbněte..jsou tu na "podnikatelská " víza a tj bez nároku na sociální dívky, Na orzdíl od Romáků, co mají české občanství...jinak s těma obchodama jste to přehnal, přečtěte si někdy noviny at víte,co si tam vlastně kupujete...a příště se jim obloukem vyhnete.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Jindra 125, 28.11.2011 17:33:10)
Odpovědět
Co furt máte s tím plkem, že Vietnamci neberou dávky. ONI totiž na žádné nemají nárok!!!!! tak lidi neblbněte..jsou tu na "podnikatelská " víza a tj bez nároku na sociální dívky, Na orzdíl od Romáků, co mají české občanství...jinak s těma obchodama jste to přehnal, přečtěte si někdy noviny at víte,co si tam vlastně kupujete...a příště se jim obloukem vyhnete.
Horší než pravičácká verbež,už nikdo není ...
(Prof.Kamil M.,Praha, 28.11.2011 22:44:43)
Odpovědět
Pravičácká "inteligence" ztratila poslední zbytky soudnosti a tak jí nezbývá, než se chovat jak se chová. Nenechme se tím odradit a obrňme se trpělivostí, jetě na to mají bohužel necelé tři roky a pak, protože věřím v rozum národa, na dlouhá desetileí konec
Fašistická propaganda z úst poslance ODS ....
(Doc.Dr.Opluštil L., 28.11.2011 22:48:53)
Odpovědět
Poslanec Vidím(ods) a další fanatici ve své zaslepenosti a opojením, že stávající stav je zachován na věčnost, jako tisíciletá říše jejich vzoru A.-H., již melou naprosté šílenosti, které jsou opravdu srovnatelné pouze s propagandou Hitlera. Pro srovnání: Hitler tvrdil, že bolševici jsou říše zla a že jsou líní.Hitler věznil komunisty a socialisty jak podřadné lidi, potom přišli na řadu Židé. Vidím a další idioti, nemohu jinak nazvat takového tvora trpícího ztrátou mozku, mají obdobnou rétoriku, a to neustále staví hráze totalitě. Ptám se jaké jiné totalitě staví tito psychopaté hráze? proti komu? Kdo je více nebezpečný demokracii než tito mamánci, kteří krom lásky k portmonce a sobě samým neznají již ničeho. Kde se vzal tento brouček, zpod kterého kamene vylez. Jaká je ODS vlastně strana? Pro koho vlastně je.

Poslanec Vidím a další fanatici ve své zaslepenosti a opojením, že stávající stav je zachován na věčnost jako tisíciletá říše jejich vzoru A.-H., již melou naprosté šílenosti, které jsou opravdu srovnatelné pouze s propagandou Hitlera. Pro srovnání: Hitler tvrdil, že bolševici jsou říše zla a že jsou líní.Hitler věznil komunisty a socialisty jak podřadné lidi, potom přišli na řadu Židé. Vidím a další idioti, nemohu jinak nazvat takového tvora trpícího ztrátou mozku, mají obdobnou rétoriku, a to neustále staví hráze totalitě. Ptám se jaké jiné totalitě staví tito psychopaté hráze? proti komu? Kdo je více nebezpečný demokracii než tito mamánci, kteří krom lásky k portmonce a sobě samým neznají již ničeho. Kde se vzal tento brouček, zpod kterého kamene vylez. Jaká je ODS vlastně strana? Pro koho vlastně je.
Re: Fašistická propaganda z úst poslance ODS ....
(kokot, 30.11.2011 21:19:17)
Odpovědět
Tvůj táta je zmrd, matka píchá s popelařem a hlavně tvoje babička má kapavku. Tvůj tata je krimunalník. Táhni do kundy ty zmrde
Re: Fašistická propaganda z úst poslance ODS ....
(Mgr.Roubíčková, 30.11.2011 21:46:46)
Odpovědět
Pravičácká "inteligence" ztratila poslední zbytky soudnosti a tak jí nezbývá, než se chovat jak se chová. Nenechme se tím odradit a obrňme se trpělivostí, jetě na to mají bohužel necelé tři roky a pak, protože věřím v rozum národa, na dlouhá desetilí maji konec.
Zdejší pisatel "kokot" je toho důkazem.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Zmrde hnusnej, 30.11.2011 21:07:15)
Odpovědět
Tvůj táta je zmrd, matka píchá s popelařem a hlavně tvoje babička má kapavku. Tvůj tata je krimunalník. Táhni do kundy ty zmrde
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Morning star, 28.11.2011 3:08:00)
Odpovědět
Autor mozna prehani, nove generace Vietnamcu jsou lepsi. V mediich se prezentuji jako vzdelani a slusni lide. Jedna Vietnamka dokonce vyhrala nejakou literalni soutez v cestine. Na druhou stranu k nam do nemocnice se chodi lecit asi 4 starsi Vietnamci a mam dojem, ze na jedno jmeno. Nejspis chteji usetrit za zdraotni pojisteni.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Tvůj táta je zmrd, matka píchá s popelařem a hlavně tvoje babička má kapavku. Tvůj tata je krimunalník. Táhni do kundy ty zmrde, 30.11.2011 21:19:54)
Odpovědět
Tvůj táta je zmrd, matka píchá s popelařem a hlavně tvoje babička má kapavku. Tvůj tata je krimunalník. Táhni do kundy ty zmrde
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Kalous, 28.11.2011 7:58:24)
Odpovědět
V ČR nejen že zůstali "naši Vietnamci" ale přijali jsme i vyexpedované Vietnamce z Německa - tam prý za to že opustí Německo každý dostal 5 tisíc marek. A že je vietnamská mafie - proč by nebyla, když je zde i mafie "česká". Mohou soutěžit.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Fiter, 28.11.2011 8:20:57)
Odpovědět
Bez zkorumpovaných úředníků by to tak jednoduché neměli.Komunisti je sem přitáhli a komunisti se postarali aby tady ti zločinci zůstali.V mém sousedství koupila vietnamská rodina patrovou vilku.Později jsem se dozvěděl,že na dřevo bez jakéhokoliv smlouvání vysázeli 5 mega.Pochybuji,že si na to vydělali prodejem toho jejich šuntu.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Táňa, 29.11.2011 16:30:45)
Odpovědět
Tohle by měly prověřovat finanční úřady a ne buzerovat naše drobné podnikatele. To samé zdravotní pojišťovny by měly být při pojišťování Vietnamců zvlášť obezřetné. Skoro všichni se jmenují Nguyen a chodí se ošetřovat ne jednu zdravotní kartičku.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(tvuj tata je kokot, 30.11.2011 21:09:17)
Odpovědět
Tohle by měly prověřovat finanční úřady a ne buzerovat naše drobné podnikatele. Tvůj tata je zločinec, ty jsi zmrd a celá tvoje rodina jsou zmrdi. Tahni do piči a sem vůbec nelez. Jdi odporná svině hnusna.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(kokote, 30.11.2011 21:18:31)
Odpovědět
Tvůj táta je zmrd, matka píchá s popelařem a hlavně tvoje babička má kapavku. Tvůj tata je krimunalník. Táhni do kundy ty zmrde
Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota
(Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota, 30.11.2011 21:35:44)
Odpovědět
Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Jeeves, 28.11.2011 9:38:10)
Odpovědět
Začít by se mohlo od takové prkotiny, jako je řidičský průkaz. Myslím, že ani jeden Vietnamec nezískal ŘP férově. Hned by se jim zboží špatně stěhovalo. :-)
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(tvuj tata je kokot, taky řidičak neziskal opravněně, 30.11.2011 21:11:09)
Odpovědět
jsi kokot vyjebanej, zmrde hnusnej, chcipni.
Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota
(Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota, 30.11.2011 21:27:06)
Odpovědět
Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Arnošt, 28.11.2011 11:30:00)
Odpovědět
A berou nám práci! Článek je silně tendenční. Kolik Větnamců bere sociéní dávky? Kolik Větnamců neposílá děti do školy? Kolik Větnamců přepadává lidi na ulicích a krade v obchodních domech? V každé komunitě se vyskytují kriminální řivly, i v té naší. Jde jen o to kolik procent. Jistě vydělávají ale za jakou cenu. Žádný z našich závistivců by takovou pracovní zátěž nesnesl. Hodíme na Větnamce špínu a Rómové budou čištší. A naše lenost nebude tak okatá. Pravdolásku bych do toho netahal. Autor asi vyznává heslo: "Nic než národ". Já ne a to se považuji za vlastence.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(p, 28.11.2011 11:58:52)
Odpovědět
Měl byste jít na nějakej čas pracovat, aby Vás přešly ty pitomý kecy.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Jindra 125, 28.11.2011 17:36:52)
Odpovědět
a kolik čechů neposílá děti do školy? Pro Vaší informaci, nejvíce cizinců odsouzených za násilné trestné činny /vraždy, loupežná přepadení apodobně) je z Vietnamu. vy děláte v nějaké PR agentuře, co jí platí vietnamská mafie, jak píše autor?
Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota.
(Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota, 30.11.2011 21:28:02)
Odpovědět
Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Pavel, 28.11.2011 16:04:10)
Odpovědět
Ja tam nikde nečtu, že Vietnamci někomu berou práci. Tedy oni berou práci možná některým jiným mafiánům....:-)
Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota
(Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota, 30.11.2011 21:29:50)
Odpovědět
Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(berou možná tvuj posranej mozeček, 30.11.2011 21:14:47)
Odpovědět
jdi doprdele zmrde. Ty umíš jen čurat do postele. Chcipni
Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota
(Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota, 30.11.2011 21:33:19)
Odpovědět
Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Peter L., 28.11.2011 11:50:50)
Odpovědět
Aj na Slovensku asi operuje vietnamská mafia, i keď zrejme v menšom rozsahu než v ČR. Predsa len, u nás až tak veľa Vietnamcov nežije, v porovnaní s Číňanmi.
Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota
(Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota, 30.11.2011 21:25:54)
Odpovědět
Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Radola, 28.11.2011 12:31:57)
Odpovědět
Pomůže jen důsledný bojkot jejich "prodejen". Já sám se jejich večerkám a stánkům s hadrama vyhýbám. Stejně jako jsem životě nevkročil do arabáčské restaurace nebo do turecký kebabárny...
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Navy, 28.11.2011 13:49:22)
Odpovědět
Bohužel, lidé s nízkými platy jsou nuceni nakupovat u Vietnamců například oblečení atd.
Chodit nahý opravdu nelze.
Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota
(Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota, 30.11.2011 21:28:47)
Odpovědět
Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Navy, 28.11.2011 13:49:23)
Odpovědět
Bohužel, lidé s nízkými platy jsou nuceni nakupovat u Vietnamců například oblečení atd.
Chodit nahý opravdu nelze.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(vyhybej hlavně práce ty kokote vyjevbanej, 30.11.2011 21:12:41)
Odpovědět
jdi kokot, mám právdu :D
Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota
(Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota, 30.11.2011 21:29:20)
Odpovědět
Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Švejk, 28.11.2011 13:38:14)
Odpovědět
Začal bych tím falešným slůvkem "integrovat". Čeština zná poctivé slovo "asimilovat" (to asi bylo myšleno autorem textu, nikoli ovšem tím, kdo ten termín "integrírung" vymyslel). Takže buď se přivandrovalec (auslander) asimiluje, nebo půjde dříve či později tam, kam patří. Zde je velmi dobré se poučit z historie tzv. sudet.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Feldkurát Katz, 28.11.2011 14:12:33)
Odpovědět
Ono by stačilo přezkoušet vietnamské vlastníky českého občanství z čestiny - znalost našeho jazyka je totiž nezbytným předpokladem k získání občanství. A že by ti, kteří je zkoušejí mhouřili oči za tričko s pěti pruhy, to asi rozebírat netřeba, že.

Souhlasím s názorem autora, že činnost vietnamců je podezřelá v množství větším než malém - stačily by důsledné kontroly v jejich obchodech (všude a denně!) - prokázat dodací listy, platby za zboží, pravost alkoholu, cigaret, obuvi, oblečení... do čtvrt roku by tu nebyl ani jeden! Odešli by sami k nějakým pitomcům, kteří jim parazitování umožní (tak jako dnes my).
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(oh worada, 28.11.2011 16:02:08)
Odpovědět
První komplexní článek na tohle téma. Ne uplně se všim souhlasím, ale autor má problematiku evidentně nastudovanou....
Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota
(Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota, 30.11.2011 21:37:55)
Odpovědět
Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Ferron, 28.11.2011 16:27:57)
Odpovědět
Víte někdo,

co na podnikání Vietnamců v ČR říká Václav Klaus ??
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Ragga, 29.11.2011 0:58:43)
Odpovědět
VK jen kouká, jak tržní hospodářství funguje. Dobře,jo ..
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Sam, 29.11.2011 1:11:00)
Odpovědět
Nojo, VK proti krácení daní nic nemá a o padělky zboží se nezajímá.
Když zavře oči, tak padělky nebo pěstírny marihuany hned zmizí. A je to OK!
Trh je zkrátka zlatá nedotknutelná modla!
Kdyby nebyla poptávka po marihuaně, tak by jí přece nikdo nepěstoval. To dá rozum.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Ragga, 29.11.2011 1:44:39)
Odpovědět
VK nemá rád krácení jakékoliv daně.,nemá rád Euro ani Merklovou, nemá rád ani Vás,ani mě. Vietnamci danní a platí, jako málo kdo, z nás. Nemají výhody na přídavcích,neberou je. Pracují a jsou v poho
NECHTE JE BÝt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Torr, 29.11.2011 11:09:09)
Odpovědět
Ragga, vy taky rád marihuanu?
Zlatí Vietnamci!
(Vietofil, 28.11.2011 17:09:48)
Odpovědět
Kéž by se všichni (a hlavně pisatel článku) dokázali prací uživit tak jako Vietnamci. Vyměnil bych všechny "sociálně nepřizpůsobivé" za Vietnamce, třeba i 1:2 a Česko by na tom ohromně vydělalo. Nebo vy znáte Vietnamce, kteří v celých rodinách žijí na sociálních dávkách?
Re: Zlatí Vietnamci!
(Jindra, 28.11.2011 17:24:40)
Odpovědět
To jako mame všichni začít prodávat drogy dětem, podvádět na daních a podobně jako Vietnamci?
Autora článku si vygooglujte a budete se asi divit...myslím, že zaplatí víc daní, než všichni Vietnamci dohromady.....
Re: Zlatí Vietnamci!
(Jindra 126, 28.11.2011 17:28:40)
Odpovědět
no Vietnamská rodina být na dávkách nemůže, protože by žádné nedostala :-) , tak to bych sem netahal...jsem si jist, že kdyby Romové nic nedostávali, tak by si taky nějakou práci našli, nebo by kradli a podváděli jako Vietnamci....
Re: Zlatí Vietnamci!
(Vietofil, 28.11.2011 18:37:01)
Odpovědět
Milý Jindro!
Jestli to myslíš vážně, že odepřením sociálních dávek vyřešíš "nepřizpůsobivé", osobně tě navrhnu na Nobelovu cenu míru.
Re: Zlatí Vietnamci!
(jak kalus, 29.11.2011 15:37:34)
Odpovědět
a co by Romakum zbylo, kdyz needostanou davky, bud delat, nebo krast..vidite nejakou jinou moznost obzivy?
Re: Zlatí Vietnamci!
(alfa27, 29.11.2011 22:14:08)
Odpovědět
ale jo, co takhle dát se na politiku?
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(frantisek zajicek, 28.11.2011 18:45:35)
Odpovědět
Autore,naprosto presne!!!Nebudu to nejak rozebirat,proste Vietnamci s nami nesplynuli a ani nesplynou-tot holy fakt.A spravna pripominka nicka Radola(doufam,ze se jedna o byv.nicka "General Gajda")nekupovat od tech rakosniku nic!Neobstoji tvrzeni,ze soc.slabsi rodina nema vychodisko.Ma,a to hned nekolik.Kvalitni zbozi se da koupit i v sekaci.U nas ve meste v po za 50Kc/kus a kazdy den o 10 Kc levnejsi az v pa 10Kc/kus a to mate videt tech lidi...Take verim,ze v budoucnu rakosniky odrovnaji velke retezce,proto jdou do drog a cigaret,tam neni konkurence.Ke clanku 1 z osobni zkusenosti:U nas ve meste se jedna Marena provdala za rakosnika.Nevim,kdo ji to domluvil,protoze ten rakos byl z Bratislavy.Hledali nejakou tupou kravu s IQ houpaciho kone.Nahodou jsem zavital do hospody,kde probihala postsvatebni hostina.Zenich se zucastnil pouze obradu a spokojene odjel do sveho pusobiste.Marka sedela u stolu s frajerem,se kterym vysivala pred tim i potom.Tomu to bylo sumak,protoze rakosnik jim dal 10(slovy deset)tisic s tim,ze pri rozvodu ji da dalsich 10 tis.Kc.Ale dopadlo to tragicky pro rakosnika.Marcin stryc byl nekolikrate trestany recidivista,vedelo se o nem,ze spolupracuje s Vencou a Bohousem a jelikoz Marce dalsi den nezustala ani kacka a na stryce nezbylo,tento je prachsproste udal a zminene malzelstvi bylo rozvedeno z moci uredni pro ucelovost a nefunkcnost...tolik z osobni zkusenosti FZ
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(VreuK, 28.11.2011 19:03:35)
Odpovědět
V jakém městě žijete?
Když mluvíte o výborných sekáčích, tak to není pravidlo.
V našem městě už ze všech sekáčů zůstal pouze jeden a ani velký výběr a ani supernízké ceny tam nejsou.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(fesoj, 28.11.2011 18:47:30)
Odpovědět
Už dlouho jsem nečetl něco tak xenofobního, ne-li přímo rasistického, jako je tento článek. Nepopírám, že autor kus pravdy má. Ale ti Vietnamci, které osobně znám, jsou vesměs slušní lidá, umí česky a své děti posílají do českých škol. Co se týče daňových úniků - dělník na stavbě se bude flákat jen do té míry, jakou mu umožní zaměstnavatel, vietnamský obchodník bude okrádat stát na daních jen do té míry, jakou mu stávající systém umožní. Prodej padělků značkového zboží -
to je kapitola sama pro sebe. Já si u Vietnamce koupím kalhoty proto, že jsou levné, a čerta mi záleží na tom, zda jsou označeny falešnou vizitkou. Nepotřebuji "honit vodu" v údajně značkovém zboží, tím spíš, že každý, kdo si takové "značkové" zboží u Vietnamců koupí, ví předem, že jde o padělek nikdy nedosahující kvalit originálu. Myslím, že těmi falešnými logy jsou Vietnamci sami proti sobě, vždyť lidé by u nich vzhledem k láci nakupovali tak jako tak. Prodej drog a velkopěstírny marihuany ? Oni ti "žluťáskové" umí velmi dobře počítat a vykalkulovat si, jaké riziko se jim ještě vyplatí ! Kdyby věděli, že za odhalení takovéto trestné činnosti každého cizince bez výjimky po odsezení trestu čeká jako "konečné řešení" deportace do vlasti bez možnosti návratu, hóóódně z nich by se na to vykašlalo - jenže to v našem Absurdistánu bohužel nehrozí. Chyba je především v systému. V našem systému, ne v tom jejich. Jsem pro tvrdý postih každého lumpa bez výjimky, ať jde o Čecha, Roma, Vietnamce či kohokoliv jiného, navíc umocněný tím, že na rozdíl od našich vlastních darebáků se těch cizích máme plné právo zbavit a je naší chybou, že tohoto práva nevyužíváme. Ale místo tvrdého přístupu ke gaunerům bez rozdílu původu a barvy pleti budeme raději všechny Vietnamce házet do jednoho pytle a mektat něco o žlutém nebezpečí.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Kordat, 28.11.2011 19:07:11)
Odpovědět
Máte pravdu. Zdejší politici dělají takovou špatnou politiku a takové špatné zákony, které umožňují a usnadňují jednat nekale a zločinecky.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(frantisek zajicek, 28.11.2011 19:57:24)
Odpovědět
Stavajici system jim umoznuje okradat stat na danich?System jim umoznuje pestovat konopi nebo varit pernik?Neni to vsechno jenom ilegalni???Mam dojem,ze jsi naprosto mimo.A tvoje narodni hrdost hvezd se dotyka...Ale klidne si ty jejich dreky nakupuj dal,kdyz na vic nemas.A pro svoje deti nejaky ten pervitin pribal k tomu,hnupe,FZ
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Brovd, 28.11.2011 20:02:52)
Odpovědět
frantisek zajicek, vy jste politik?
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(frantisek zajicek, 28.11.2011 20:54:22)
Odpovědět
Chtel bych,FZ
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Brovdšíření, 28.11.2011 21:08:53)
Odpovědět
frantisek zajicek, vy jste zastáncem politiky podporovat a šířit tzv. multikulturalismus?
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Brovd, 28.11.2011 21:09:20)
Odpovědět
frantisek zajicek, vy jste zastáncem politiky podporovat a šířit tzv. multikulturalismus?
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(KolBeg, 28.11.2011 22:57:40)
Odpovědět
Propagovat a šířit multikulturalismus je nesmysl a zrůdnost.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Táňa, 29.11.2011 16:40:23)
Odpovědět
Okrádat stát na daních a vařit pervitin je jistě ilegální, ale Vietnamci bystře zjistili, že náš stát je v tomto absolutně neškodný, tak co by to nevyužívali. Náš stát si neumí poradit s Romy, natož s Vietnamci. Ti hlavně ani po státu nic nechtějí, ještě dají na patřičná místa patřičný úplatek a tím je spokojenost vzájemná.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(felix.julec, 29.11.2011 6:56:41)
Odpovědět
Fesoji moje řeč.Stát(potažmo státem t.j.taky z mých daní)placenými úředníky není schopen udělat pořádek a vybrat co státu patří,tak se nedivme,že Vietnamci nespěchají na berňák s penězi(jako každý jiný).Vietnamců se neštítím na rozdíl od některých spoluobčanů.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(jak kalus, 29.11.2011 14:48:59)
Odpovědět
a co v tom clanku neni pravda? jestli je pravda rasisticka, tak budme radeji vsichni rasite.... spis si zamysleet nad sebou, kdyz si kupujete zboxi, kde prodavajici podvadi na danich, zneuziva znacku atd..a vy to vsechno dobre vite a presto u nej kupujte, tak by jste se ,el mozna zamyslet nad vlastnim mravnosti..nebo vam pripada mrvane kupovat treba kradene zbozi?
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Adi, 29.11.2011 0:31:31)
Odpovědět
No, já mám ráda budhisticky založené lidi z východu.
Jsou fajn a v poho,Vy ne všeobjímající rasisto.
Když nám teče do bot, tak každá rána dobrá o no???
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Aln, 29.11.2011 1:05:21)
Odpovědět
Co konkrétně vás na buddhismu zaujalo?
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Adi, 29.11.2011 2:21:03)
Odpovědět
Nemám konkrétnně nic ani v mojí vlastní víře, ani to nejde něco mít. Mám tyhle lidi ráda pro jejich úsměv,postoje. Málokdo z nás ví,co je peklo, hodně z nich odtud přišlo.
Mě nevadí,i když slaví až v lednu. : )))))))))))))))
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(jak kalus, 29.11.2011 15:35:30)
Odpovědět
Y Vietnamu k nam prisli komousi, mafiani.. a privedli si sem na hrubou praci naivni a hloupe vesnicany...kdo je chudak, Cesi, kdyz to ted usi snaset? neo tz mafiani z Vietnamu?
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(jak kalus, 29.11.2011 14:44:50)
Odpovědět
Zenska nestastna, Vietnamci zadni buddhiste nejsou,,, bolsevici mozna cast z nich, materialsti vsichni...napriklad podle buddismu pachat zlo autrpenim druhym je spatne..treba prodavt jnym drogy...tedy podle buddhismu, nikoliv podle multikulti teorii.
Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota
(Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota, 30.11.2011 21:39:30)
Odpovědět
Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota
Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota
(Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota, 30.11.2011 21:40:06)
Odpovědět
Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(fesoj, 29.11.2011 11:32:29)
Odpovědět
Pro Františka Zajíčka :
1/Nadávat někomu do hňupů jen proto, že má jiný názor, by Karel Čapek nazval "chudobou mravní".
2/Děkuji Vám, ó pane velkomožný, že mi i nadále umožníte nakupovat dle mé vlastní kapsy a tam, kde uznám za vhodné ! Sice Vám je po tom velké kulové, ale budiž...
3/Co se týče drog, svůj názor jsem vyjádřil víc než jasně, když někdo neumí číst, má chyba to není. Mimochodem, jediní pěstitelé marihuany a výrobci, případně dealeři jiných drog, s kterými jsem já osobně měl co do činění, byli kromě Čechů zde žijící Holanďané, tedy běloši jako my. Neříkám, že mezi Vietnamci se takových "vykuků" nenajde víc než dost, ale "přes vejce" by zasloužili všichni stejně, bez ohledu na národnost, státní příslušnost či barvu pleti.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(fesoj, 29.11.2011 11:50:11)
Odpovědět
A aby bylo úplně jasno, zapomněl jsem ještě dodat, že
5/multikulturní společnost považuji za nesmysl, který dlouhodobě nemůže fungovat a musí se dřív nebo později svým propagátorům vymstít, ale nelze směšovat společnost multikulturní a multinárodnostní. A o moji národní hrdost strach mít nemusíte, ta se dokazuje jinak, než pliváním na příslušníky jiného národa !
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Pojmy, 29.11.2011 13:58:28)
Odpovědět
Národy se odlišují - kromě jiného také svou kulturou.
Takže "multinárodní" je také zároveň "multikulturní".
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Kalous, 29.11.2011 14:45:57)
Odpovědět
To není pravda. Vždyť naše "česká a moravská" kulura se vyvíjela např. vedle německé a v něčem i na ni navazovala - není zde nic multikulti. Multikultura je především aktivní import islámu, romství, židovství - s jinými hodnotami náboženskými, morálními i kulturními. Lze ji brát i jako malé zpestření, ale nesmí ohrožovat tradiční společnost - např. Romská invaze již představuje vážný problém kriminální, ekonomický a bezpečnostní. Totéž může způsobit v budoucnu i islám (neregulovaná imigrace, vstup Turecka do EU). Lepší je být opatrný než multikultihujer.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Pojmy, 29.11.2011 15:17:00)
Odpovědět
Takže vy místo Arabů, Asiatů atd. chcete v ČR Němce, Rakušany, Poláky, Rusy atd., ať jsme dostatečně multinárodní ???
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Kalous, 29.11.2011 15:45:47)
Odpovědět
Nějak jste mimo mísu. Multinárodní republika je nesmysl - stejně je tady spousta různých národností včetně Němců, v rámci Sch"ongenu sem klidně mohou - a ostatně "multinárodní stát" jsme od začátku r. 1918, i když se oficielně tradovalo že je to stát Čechoslováků (byly zde 3 miliony Němců).. Podstatné je že nám nyní ty národnostní menšiny neškodí a nemají zájem škodit (kromě vyděračského romského etnika) - u multikulti je jasné, že jak dosáhnou menšiny určité početní základny - pustí se do našeho systému, aby si vynutili změny ve svůj prospěch.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Pojmy, 30.11.2011 11:46:45)
Odpovědět
Kalous, nejsem mimo mísu.
Jsem proti snaze šířit v ČR zhoubný islám. Nesmyslný koncept tzv. multikulturalismu v sobě obsahuje i toleranci vůči islámu. Je velice otřesné, že ačkoli je islám prokazatelně v rozporu se zdejšími zákony, tak zatím není zakázáno šířit ho, propagovat jako je to např. s nacistickou ideologií!

A co se týká Němců atd., NEZAPOMÍNEJME na minulost! A také mysleme a ZODPOVĚDNĚ KONEJME v zájmu budoucnosti a stálé existence České republiky!
Po podepsání Mnichovské dohody velice rychle došlo k tomu, že značné části našeho území zabrali Němci, Poláci atd.!
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(alfa27, 29.11.2011 22:11:59)
Odpovědět
No nebude se Vám to líbit. Ale radši Němce než Araby.Jde o návyky ne jazyk. Němci( ale i Ukrajinci,Židé, Norové...)totiž např. nekamenují znásilněné ženy,nepopravují odpadlíky od víry a nevraždí své dcery, pokud nenosí na hlavě kapuci.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Pojmy, 30.11.2011 12:04:55)
Odpovědět
alfa27, jsem zásadně proti snaze šířit v ČR zhoubný islám. Nesmyslný koncept tzv. multikulturalismu v sobě obsahuje i toleranci vůči islámu. Je velice otřesné, že ačkoli je islám prokazatelně v rozporu se zdejšími zákony, tak zatím není zakázáno šířit ho, propagovat jako je to např. s nacistickou ideologií!

A co se týká Němců atd., NEZAPOMÍNEJME na minulost! A také mysleme a ZODPOVĚDNĚ KONEJME v zájmu budoucnosti a stálé existence České republiky!
Po podepsání Mnichovské dohody velice rychle došlo k tomu, že značné části našeho území zabrali Němci, Poláci atd.!
Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota
(Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota, 30.11.2011 21:36:33)
Odpovědět
Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Pojmy, 29.11.2011 15:21:31)
Odpovědět
Jsem proti nesmyslnému konceptu multikulturalismu a tedy jsem pro podporu zdejších obyvatel (v abecedním pořadí):
Čechů, Moravanů a Slezanů.

Nechci opakování dějin, kdy v důsledku podpesání Mnichovské dohody části území našeho státu zabrali Němci, Poláci...
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(alfa27, 29.11.2011 21:50:27)
Odpovědět
Já vím jen jedno. Potkám li osamocen na ulici tlupu cikánů, mám strach. Potkám li na ulici osamocen tlupu Vietnamců, jsem v klidu. A pokud se týká krácení daní, s ohledem na to, jak čeští politici hospodaří s našimi nemalými daněmi, by měl být uzákoněn trestnž čin "nekrácení daní"
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Kalous, 29.11.2011 23:06:21)
Odpovědět
Alfo, asi jste rasista - z tlupy Romů nemáte mít strach, ale máte jim nabídnout svoji peněženku.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(alfa27, 29.11.2011 23:25:44)
Odpovědět
Já se polepším. Ale když já jsem tak bojácnej.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(jdi dopiči ty čuráku, 30.11.2011 21:17:41)
Odpovědět
táhni si do kundy ty kokote jeden vyjebanej, matka ti chcipla, bež jí pohřbit.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Pasol, 30.11.2011 12:07:03)
Odpovědět
Kdo chce krátit daně, je lidsky, morálně zaostalý.
Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota
(Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota, 30.11.2011 21:34:04)
Odpovědět
Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Marcel Winter, 30.11.2011 13:45:48)
Odpovědět
JEDNÁ SE O ODPORNÝ A ŠTVAVÝ ČLÁNEK PLNÝ LŽÍ, NENÁVISTI A ZLOBY, KTERÝ SE CHCE VŠAK TVÁŘIT JAKO OBJEKTIVNÍ VĚDECKÁ STUDIE, ABY OKLAMAL VEŘEJNOST A POSÍLIL U NÁS XENOFOBII VŮČI PRACOVITÝM A PŘEVÁŽNĚ SLUŠNÝM VIETNAMCŮM. V POJEDNÁNÍ JE UVEDENO MNOHO A MNOHO LŽÍ, ASI NA OBJEDNÁVKU NĚKOHO, KDO CHCE UMĚLE VYTVÁŘET NÁLADY VEŘEJNOSTI PROTI VIETNAMCŮM U NÁS ŽIJÍCÍCM A JEJICH DĚTEM, NEBO NEDÁVNO POŠPINIL VIETNAMCE A NYNÍ POTŘEBUJE NĚJAKÉ LŽI JAKO ZASTÁNÍ JEHO BLÁBOLŮ. V NĚMECKU JE MINISTREM HOSPODÁŘSTVÍ RODILÝ VIETNAMEC, V USA VE SNĚMOVNĚ REPREZENTANTŮ JE SENÁTOREM ZA REPUBLIKÁNY STÁTU LUISIANA TAKÉ RODILÝ VIETNAMEC. U NÁS BY NAŠI VYŽÍRKOVÉ A NEMAKAČENKOVÉ CHTĚLI PRACOVITÉ VIETNAMCE VYHNAT, PROTOŽE JE JIM JEJICH PRACOVITOST BEZ DNŮ VOLNA DOSLOVA SOLÍ V OČÍCH. AUTOR ČLÁNKU LŽE, OSOBNĚ JSEM V POSLEDNÍCH 15 LETECH CELKEM 44KRÁT NAVŠTÍVIL VIETNAM A DOPORUČIL BYCH TO I JEMU. V USA PRACUJÍ VIETNAMCI I V NASA A ŽIJE JICH TAM PŘES 2,5 MILIONU. ŽIJÍ A PRACUJÍ TAKÉ VE SRN, NENÍ PRAVDOU ŽE BYLI VYSTĚHOVÁNI, ALE MAJÍ SVÉ KAMENNÉ OBCHODY I V OSTATNÍCH ZEMÍCH EU, ZEJMÉNA VE ŠVÉDSKU, NORSKU, DÁNSKU A HOLANDSKU. TAMNĚJŠÍ OBČANÉ JSOU JIM VDĚČNÍ, ŽE MAJÍ SVÉ OBCHODY A RESTGAURACE OTEVŘENÉ KAŽDÝ DEN OD RÁNA DO VEČERA, ŽE PRACUJÍ BEZ ZAVÍRACÍHO DNE. ONI TOTIŽ PŘICHÁZEJÍ DO CELÉHO SVĚTA ZA PRACÍ, NE ZA ZAMĚSTNÁNÍM NEBO NA DOVOLENOU. PROTO SI JICH ROZUMNÍ LIDÉ VÁŽÍ. STYDÍM SE ZA AUTORA ČLÁNKU, TEN JEHO ČLÁNEK JE VRCHOL HNUSU, LŽÍ, POKRYTECTVÍ A PRIMITIVNÍ XENOFOBIE, JAKO VĚTŠINA TOHO, CO O VIETNAMCÍCH PUBLIKOVAL.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Vreaog, 30.11.2011 13:56:42)
Odpovědět
Marcel Winter, vy též rád kouříte marihuanu?
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Marcel Winter, 30.11.2011 14:45:24)
Odpovědět
Já nekouřím nic, ani cigarety, jsem již 5 měsíců nekuřák. Jinak jsem vládě ČR, generálnímu řediteli ČEZ, ministru vnitra i prezidentu policie již loni 7.ledna 2010 navrhl, aby ČEZ zakoupil pro každý kraj jednu dodávku s měřícím přístrojem, který v noci odhalí každou pěstírnu marihuany a do 3 měsíců u nás nebude ani jedna. Bez odezvy. / viz www.cvs-praha.cz /
a navrhnul jste COI a policii pravidelne kontroli\y
(kolem jdouci z Ameriky, 30.11.2011 14:53:11)
Odpovědět
vietnamskych obchodua firem? za mesic by tu nebyl mozna ani jeden...haha// jen soudy by se zapotily
Proc by mel CEZ poslouchat rady nejakeho obskurdniho spolku?
(kolem jdouci z Ameriky, 30.11.2011 14:56:29)
Odpovědět
Winter, voni neco vazne hulej, nebo snupou?..haha
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota, 30.11.2011 21:25:15)
Odpovědět
Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota
Marcel Winter, neni to ten predseda te :cesko vietnamske: spolecnosti
(kolem jdouci z Ameriky, 30.11.2011 14:50:19)
Odpovědět
co kreje mafiany z Vietnamu a propaguje pristehovalectvi z Vietnamu do CR? Tak to to komentuje ten pravej, ja bych to spis videl, ze v clanku vse pravda je.. a LZE ten Winter. Taky by me zajimalo, co maji Vietnamci v USa, kterych je tu oficialne 1.3 milionu spelecneho s komunistickymi mafiany y Vietnamu v CR?
tak multikulturni agitka se konecne probrala
(jim, 30.11.2011 15:22:46)
Odpovědět
, nejak vam to pane Winter trvalo///jeste by jste mel doplnit, ze pokud Vietnamci prodavaji drogy, tak je navedl nekdo jiny, ci ze prijedou ty zdravotni sestry a svareci....
Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota
(Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota, 30.11.2011 21:34:58)
Odpovědět
Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Info, 30.11.2011 15:52:49)
Odpovědět
Oficiální informace:

Marcel Winter
* 26. 3. 1948, Hradec Králové
Předseda Česko-vietnamské společnosti, kandidát do Senátu PČR (nestr. za Suverenitu). Za minulého režimu nemohl studovat na vysokých školách, živil se různými povoláními od výčepního po skladového dělníka. Po roce 1989 začal pracovat jako manažer, v roce 1994 si založil vlastní marketingovou firmu a podnikatelsky se začal výhradně specializovat na Vietnam.
Spoluzaložil a několik let je prezidentem Česko-vietnamské společnosti, která podporuje česko-vietnamské vztahy a spolupráci mezi Čechy a Vietnamci. V roce 2010 kandiduje jako nezávislý za stranu Suverenita do Senátu PČR ve volebním obvodě č. 16 – Beroun.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(ČURÁKU, 30.11.2011 21:05:06)
Odpovědět
Jdi do pičí ty čuráku. chcipni zmrde :-(
Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota
(Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota, 30.11.2011 21:26:31)
Odpovědět
Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Dong Quan, 30.11.2011 16:31:16)
Odpovědět
Nemohu souhlasit v autorem,hlavně s informací o distribuci drog u vietnamců. Pokud většina čechů myslí jako autor, jedinné co vietnamcům zbývá je ihned odjet z ČR jinam.
Autorův názor o mladé generaci vietnamců je až zkřivený. Ať navštíví gymnázia a školy, kde studují a učí se mladí vietnamci a ať pohovoří s učiteli, zda jsou vietnamští žáci jsou dobří nebo špatní.
Ikdyž řada vietnamců má problémy v ČR, nemůžeme tak nezodpovědně vyjádřovat o vietnamské komunitě tak hrubě.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(milan, 1.12.2011 12:53:25)
Odpovědět
Přečti si ročenku Protidrogové centrály a asi změníš názor....možná existuje pár slušných Vietnamců, co jsou na tom gymplu ale co dělají jejich rodiče, to asi vidět nechceš. ta zpáva se dá snadno vygooglovat a downloadovat.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Tvůj táta je zmrd, matka píchá s popelařem a hlavně tvoje babička má kapavku. Tvůj tata je krimunalník. Táhni do kundy ty zmrde, 30.11.2011 21:22:17)
Odpovědět
Tvůj táta je zmrd, matka píchá s popelařem a hlavně tvoje babička má kapavku. Tvůj tata je krimunalník. Táhni do kundy ty zmrde
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Stanislav Janský jsi velký zmrd a kokot, 30.11.2011 21:24:45)
Odpovědět
Stanislav Janský jdi dopičí ty čuráku vyjebanej. Ty bys sis zasloužil šukat cigánku a kouřit ciganovi kokota
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(milan sedláček, 1.12.2011 12:50:46)
Odpovědět
Já jsem si přečetl článek a o odkazy. Třeba tu ročenku protidrogové centrály a konstatuji, že se jedná o velmi umírněný článek. tak to nás s těmi Vietnamci potěš Panbůh...
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Petr, 2.12.2011 7:45:32)
Odpovědět
Parlamentní listy, názory našich poslanců, senátorů... Tenhle článek dobře ukazuje jejich skvělou úroveň! Češi, těšme se na brzký lepší čas!
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Marcel Winter, 2.12.2011 11:27:23)
Odpovědět
JE DIVNÉ, ŽE TENTO SERVER HLÁSÁ, ŽE ŽÁDNÉ VULGARISMY NEBUDE ZVEŘEJŇOVAT A ZDE SE TO SPROSTÝMI URÁŽKAMI AUTORA ČLÁNKU JEN HEMŽÍ. CHCI ZÁVĚREM UVÉST, ŽE DISKUTOVAT NEZNAMENÁ BÝT SPROSTÝ JAK KANÁL A URÁŽET RODINU AUTORA, TO JE UBOHÉ. KDYŽ AUTOR ČEHOKOLIV LŽE, JE NUTNÉ SE NEBÁT MU VEŘEJNĚ PŘEDLOŽIT FAKTA. TY U VIETNAMCŮ V ČR JSOU TAKOVÁ, ŽE VIETNAMCI ZAPLATILI LONI NAŠEMU STÁTU NA DANÍCH CELKEM 252 MILIONŮ KČ, TEDY V PRŮMĚRU KAŽDÝ VIETNAMEC 25291,-KČ, COŽ MNOZÍ JINÍ CIZINCI, NEBO NAŠI NEPŘIZPŮSOBIVÍ SPOLUOBČANÉ NIKOLIV. TRVALÝ POBYT MÁÝ ZDE 36634 VIETNAMCŮ A POVOLENÝ DLOUHODOBÝ POBYT 23667 VIETNAMCŮ. VIETNAMCŮ JE U NÁS MÉNĚ NEŽ SLOVÁKŮ A DVAKRÁT MÉNĚ NEŽ UKRAJINCŮ.NIKDY VIETNAMEC NEZAVRAŽDIL ŽÁDNÉHO ČECHA, ALE SÁM JSEM BYL JEN V POSLEDNÍCH 5 LETECH NA 8 POHŘBECH LOUPEŽNĚ ZAVRAŽDĚNÝCH VIETNAMCŮ, KTERÉ ZABRAŽDILI ČEŠI. TO PRO VAŠI INFORMACI.VIETNAMEC NENÍ JEN TRHOVEC, ČI ZAHRADNÍK V PĚSTÍRNĚ KONOPÍ, JAKO NENÍ KAŽDÝ ČECH VÝROBCE PERVITINU, PEDOFIL, SERIOVÝ VRAH, ČI TUNELÁŘ.TO JE NUTNÉ SI UVĚDOMIT A PODLE TOHO SE I CHOVAT.PROTI PRIMITIVNÍM PROJEVŮM XENOFOBIE MUSÍME STÁLE BOJOVAT I KDYŽ TENTO BOJ S LIDSKOU BLBOSTÍ, JAK ŘEKL JAN WERICH, NIKDY NEVYHRAJEME. JAKO BY UŽ TENKRÁT VĚDĚL, ŽE MNOZÍ PROLHANÍ OSOČOVATELÉ SE BUDOU ZBABĚLE SCHOVÁVAT JAKO ANONYMOVÉ, NEBO ZA HESLA SVÝCH EMAILŮ. LIDÉ PROSÍM BUĎTE LIDMI!
Musíte to napsat Vietnamsky, jinak tomu nebudou rozumět :-)
(rokosnik, 2.12.2011 12:06:11)
Odpovědět
podle pravopisné chyby ty sprostárny píšou Vietnamci. Obvyklá chyba cizince je, že nepoužívá 5. pád...a také doplňte, ře Vietnamci tuhle zemi okradli o miliardy na daních, clech, neplacení sociálních odvodů, čerpání zdravotní péče, vzdělaní...
Re: Musíte to napsat Vietnamsky, jinak tomu nebudou rozumět :-)
(Marcel Winter, 2.12.2011 12:43:08)
Odpovědět
CHYBA! MÝLÍTE SE. VIETNAMCI MAJÍ ÚPLNĚ JINÉ PRAVOPISNÉ CHYBY A NAVÍC VŮBEC NEZNAJÍ NĚKTERÉ TAK HNUSNĚ SPROSTÉ VÝRAZY, KTERÉ VYCHÁZEJÍ I Z KRIMINÁLNÍHO SLANGU. TO SPÍŠE NĚKDO VELMI CHYTRÝ TO TAK NASCHVÁL PÍŠE, ABY SI TO LIDÉ JAKO VY MYSLELI A ZAČALI NENÁVIDĚT VIETNAMCE, NEBO ROMY. JE TO NAPROSTÝ PODVRH, KTERÝ MÁ ZA CÍL SVOJÍ VULGARITOU ČTENÁŘŮM NABÍDNOUT, ŽE TO BUĎ PÍŠÍ ROMOVÉ NEBO VIETNAMCI. JE TO VŠAK PODVRH NĚJAKÉHO PRIMITIVNÍHO RASISTY A XENOFOBA!!! REDAKCE SERVERU BY MĚLA JEHO VULGARITY VYMAZAT!
Re: Musíte to napsat Vietnamsky, jinak tomu nebudou rozumět :-)
(kolem jdouci z Ameriky, 2.12.2011 14:50:24)
Odpovědět
Nevim jake chyby delaji specialne Vietnamci. Nicmene vsichni cizinci co jsem kdy ucil cesky, meli problem s pouzivanim 5. padu oslovovani volani...vcetne nekolika asiatu...23 years of teaching career.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Rakosnik, 2.12.2011 12:08:49)
Odpovědět
Soudruh Winter, já znám Vietnamce, co sedí v base za vraždu...další za pokus o vraždu při konktole na tržišti v Chebu a ještě i další by se našli.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Marcel Winter, 2.12.2011 12:36:48)
Odpovědět
Hrubé napadení není pokus o vraždu. Vietnamců však u nás bylo od roku 1989 Čechy a jedním Mongolcem zavražděno přes dvacet. Nelžete, že Vietnamci nás okrádají na daních, když to není pravda.Celkem 60 301 Vietnamců zaplatilo loni na daních českému státu přes 252 milionů Kč, tedy průměrně každý Vietnamec 25291,-Kč. Oproti tomu každý ze 124 000 Ukrajinců zaplatil průměrně na daních našemu státu jen 14362,-Kč.Celkem 71% Vietnamců si platí legální zdravotní pojištění, což dokazuje jejich integraci do naší společnosti. Při povodních jediní z řad cizinciů opět poskytli postiženým lidem a obcím finanční a materielní pomoc Vietnamci zde žijící!!! Co vy pane celoplošně kritizující všechny Vietnamce? Vy také? Vás nikdo neobviňuje bez důkazů, že možná jste nemakačenko na sociálních dávkách nebo krátíte daně, tak proč to děláte vy? Asi máte z jejich pracovitosti, úslužnosti i z jejich úsměvů komplex. Tak navštivte včas lékaře, to vám více prospěje, než zveřejňovat lži plné žluče nenávisti k Vietnamcům a vymýšlet si nepravdivá obvinění, které navíc paušalizujete na všechny Vietnbamce v ČR.Ano, jsou mezi nimi i kriminálníci, tak jako mezi námi Čechy. A také v naprosté menšině. Výhodou Vietnamců je, že z 90% jsou mírumilovní slušní odpouštějící budhisté. Bohužel u nás, jak je zřejmé i z této diskuze, si mnozí primitivové pletou slušnost se slabostí a demokracii s anarchií.LIDÉ BUĎTE PROSÍM LIDMI NEJEN O VÁNOCÍCH! VŠEM PŘEJI KRÁSNÉ A POHODOVÉ VÁNOCE PLNÉ KLIDU, LÁSKY A POROZUMĚNÍ. OPRAVDU VŠEM, TEDY I VÁM.
Jak jste na tom s matematikou a selskym rozumem? haha
(kolem jdouci z Ameriky, 2.12.2011 14:42:52)
Odpovědět
Udelal jsem malou reserzi tisku. Tam se pise, ze Vietnamci maji zisky v radech miliard. coz je asi realisticke, kde jinde by vzali penize na skoupeni obchodu ve vetsine center malych mest a dalsi investice. Vy rikate, ze zaplatili na danich 225 milionu. Dan v CR je jestli se nepletu 20 procent. Tak to by museli mit zisk jenom miliardu, coz oba uzname, ze je nesmysl.....tj tady nekdo z nas dvou nerika pravdu = LZE chcete-li - a ja to nejsem. Ale z ostatnich prispebku jsem pochopil, ze mate nejakou PR agency a delate pro Vietnamce...pak chapu, ze si chcete zaslouzit fee, nebo jak se to u vas v Cechach rika... by the way u nas mame vanoce az za mesic..vy je slavite uz tuhle nedeli? haha
Re: Jak jste na tom s matematikou a selskym rozumem? haha
(Marcel Winter, 2.12.2011 15:07:25)
Odpovědět
OPĚT NEMÁTE PRAVDU A LŽETE, PROTOŽE NEZNÁTE PRAVDU A FAKTA, VYMÝŠLÍTE SI A DOUFÁTE, ŽE VÁM VAŠE MYSTIFIKACE VYJDE. JÁ MÁM JIŽ 16 LET MARKETINGOVOU FIRMU, KTERÁ SE SPECIALIZUJE NA VIETNAM A POMÁHÁM ČESKÝM FIRMÁM ÚSPĚŠNĚ VSTOUPIT NA PERSPEKTIVNÍ 90 MILIONOVÝ VIETNAMSKÝ TRH (viz www.wmc-winter.cz ).POMÁHÁM PRODÁVAT ČESKÉ VÝROBKY A ČESKÉ TECHNOLOGIE VE VIETNAMU, ABY NAŠE FIRMY A NE CIZÍ MĚLY ODBYT A NAŠI LIDÉ ZDE PRÁCI. NOVÉ TRHY = NOVÝ ODBYT = VÍCE PRÁCE DOMA = NIŽŠÁ NEZAMĚSTNANOST. JIŽ 13.LET PŮSOBÍM V ČESKO-VIETNAMSKÉ SPOLEČNOSTI, VE KTERÉ POSLEDNÍCH 8 LET DĚLÁM PŘEDSEDU. JÁ A VŠICHNI ČLENOVÉ NAŠÍ SPOLEČNOSTI VŠE DĚLÁME ZADARMO, VE SVÉM VOLNÉM ČASE A NA ÚKOR SVÝCH POVOLÁNÍ. TO VY CIZINČE ASI N EDOKÁŽETE POCHOPIT,ŽE? MY POMÁHÁME K INTEGRACI VIETNAMCŮM V ČR A K POSÍLENÍ PŘÁTELSTVÍ A SPOLUPRÁCE ČR S VSR. JSME NEJSTARŠÍ A NEJVĚTŠÍ CELOSTÁTNÍ NEPOLITICKÉ OBČANSKÉ SDRUŽENÍ U NÁS ( viz www.cvs-praha.cz ).TAK MĚ UŽ PROSÍM PRIMITIVNĚ A LŽIVĚ NEURÁŽEJTE, ŽE Z VIETNAMCŮ NĚCO MÁM. JÁ SE ŽIVÍM VÝHRADNĚ PROEXPORTNÍ POMOCÍ PRO ČESKÉ VÝROBCE A VY?
Re: Jak jste na tom s matematikou a selskym rozumem? haha
(kolemjdouci z Ameriky, 2.12.2011 15:51:12)
Odpovědět
Jestli tu nekdo LZE, tak je to MARCEL WINTER. Na co jineho vas asi Vietnamci maji. Lhat, psat PR clanky jak jde vse bezva....jen realita je asi upne obracena.
Re: Jak jste na tom s matematikou a selskym rozumem? haha
(Marcel Winter, 5.12.2011 11:24:51)
Odpovědět
Vážený pane kolemjdoucí z Ameriky, jak máte ve svém emailu. Pokud jste sklutečně z Ameriky, kde jako náš emigrant pobýváte, tak se podle toho chovejtre a ne takto. Pokud máte komplex z toho, že jedeině Vietnamci ve válce porazili USA a dali "Amíkům" na p...l, tak navštivte v této věci psychiatra. Jsem rád, že i u nás například Ton Nguyen vietnamské národnosti se připravuje na vysoké škole pro náročnou službu v armádě ČR. Lepší integrovaní Vietnamci, než prolhaní a xenofobní "kolemjdoucí z Ameriky".
Vazeny pane Wintere, pokud pracujete pro vietnamskou mafii a
(Kolem jdouci z Ameriky, 6.12.2011 15:54:02)
Odpovědět
ukazajete se verejne s komunistickejma hajzlama, tak si to svoje poucovani laskave nechte "od cesty". Jeste bych Vam doporucil doplnit si vzdelani z historie jinde nez z nejakeho komunistickeho bookletu! Moje zeme zadnou valku ve Vietnamu neprohrala, rozhodne ne vojensky. Naopak vynalozila tisice mladych zivotu a miliardy dolaru za svobodu Jizniho Vietnamu po mnoho let... Ten se dokazal branit komunisticke presile jeste 2 roky po odchodu US Army a dalsich spojencu. Krome toho soudim, ze by se Ceska Armada bez toho panu Nguyena jiste dobre obesla....nicmene ten vas prispevek je jak z nejake budovatelske brozurky o stavbe mladeze na Urale... jestli mate komplex z toho, ze se musite zivit lhanim a praci pro vietnamskou´mafii a ukazovat se s ruznejme grazlama, pak navstivte odbornika z oboru psychiatrie..
Re: Vazeny pane Wintere, pokud pracujete pro vietnamskou mafii a
(Marcel Winter, 7.12.2011 10:32:27)
Odpovědět
Vážený pane Američane! Já jsem oproti Vám byl 21 let za totality perzekuovaný a bohužel se mnou i má rodina. Zažil jsem i výslechy na StB. Uvědomte si, že jste skutečně ve Vietnamu prohráli válku i když jste při ní na Vietnaqm shodili 6 x tolik bomb, co bylo shozeno za celou 2.světovou válku. Nepomohly vám ani světově zakázané chemické zbraně jako napalm a Orange B. Celý svět díky odvážným fotografům viděl děvčátko z My Lai. Také jste uznali chybu a nedávno jste současnému Vietnamu zaplatili velkou sumu za zvěrstva v této zemi. Pravdu svými žvásty i lžemi nikdy neporazíte. Mindrák z Vietnamu Vám zůstane asi po celý život, protože si Vaše namyšlenost neumí připustit, že Vás mnohem menší a hůře vyzbrojený Vietnam ve válce porazil a z Vietnamu Vás vyhnal. Tak, jako v minulosti Francouze a nebo Polpota s Rudými Kchméry v Kambodži. Fakta v dějinách národů nelžou.
Trochu historické faktografie
(jeník, 7.12.2011 10:55:01)
Odpovědět
Vážení diskutéři, držte se prosím faktů. Válka ve Vietnamu byla agresí komunistického Severu proti nekomunistickému Jihu. Jihu přišly na pomoc mezinárodní jednotky v čele s USA. Severu zase pomáhal v agresivní válce celý komunistický tábor. Hlavně SSSR, Čína a ale i bývalé ČSSR. Dodávky zbraní, expertů, potravin atd. Během války došlo několika ukrutnostem amerických jednotek proti civilistům. To je dobře známo a viníci byli po právu potrestáni. Současně vojska N Severu a Vietcongu účelově a plánovitě terorizovala obyvatelstvo Jiho. Známý je třeba masakr v Hue, kde jednotky Severu povraždily asi 5500 civilistů. Včetně několika cizinců. Viníkům se nic nestalo, řada z nich byla dokonce povýšena. Také lze snad připomenout masové represe proti civilnímu obyvatelstvu po pádu Saigonu v roce 1975. Jen v roce 1975 provedli komunističtí okupanti asi 65 000 politických poprav. Dalších několik milionů Vietnamců byl odvlečen do koncentračních táborů. Milion se již nikdy nevrátil. Vše jsou historicky známá fakta. Proto prosím mějte při téhle vášnivé diskusi trochu soudnosti a podobné hrůzy neobhajujte. Ti mrtví si zasluhují trochu úcty, byť to byli jenom obyčejní Vietnamci.
Vy jste komunista a antikomunista soucasne, jak jste to dokazal?
(Kolem jdouci z Ameriky, 8.12.2011 12:31:11)
Odpovědět
Wintere, clovece silena, vy jste tedy byl za komunistu perzekuovany a tedka behate po svete s metaly rudou hvezdou? Pak jste bud blazen, nebo lzete, nebo jste kur.a proradna, co za prachy udela vsechno....vyberte si sam....
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(kolem jdouci z Ameriky, 2.12.2011 14:45:40)
Odpovědět
Nasel jsem si to na internetu. Nejaky Vietnamec bodnul nejakeho kontrolora na trzisti, utok veden zakerne ze zadu...dostal paragraf za pokus o vrazdu....
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Marcel Winter, 2.12.2011 15:16:15)
Odpovědět
Máte pravdu, v tisku však psali, že je to kvalifikováno jako pokus, ale otázkou je, jak to bude kvalifikovat příslušný soud, jak bylo zranění vážné. V každém případě je to smutné a viník musí být přísně potrestán a po výkonu trestu deportován zpět do Vietnamu. O slušné a pracovité Vietnamce máme zájem o kriminálníky nikoliv.Já jsem však byl na mnoha pohřbech, kde byli slušní Vietnamci zavražděni, napoříklad v Mnichově Hradišti byl doslova podřezán dvěma českými mladíky, když přišli jeho obchod již po čtvrté vykrást. Ve Kdyni na Domažlicku zase v sobotu o půl dvanácté dopoledne byla v kamenném obchodě na náměstí zastřelena Vietnamka a vykradena finanční hotovost. A tak bych mohl pokračovat, ale o tom naše sdělovací prostředky veřejnost neinformují. Proč?
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(kolem jdouciz Ameriky, 2.12.2011 15:55:30)
Odpovědět
Chlape vy jste PR maker. Vietnamec bodne nozem cloveka a neni to pokus o vrazdu, jen hrube napadeni. Vietnamec prodava drogy, ale je to pcotivy obchodnik...muj syn studuje marketing communications a tohle by nevymyslel ani on.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Veneaz, 2.12.2011 21:14:29)
Odpovědět
Marcel Winter, tak nyní jste jasně ukázal, že nejste objektivní a že jste ochoten Vietnamcům omlouvat i trestný čin !

To je dostačující pro tento závěr: Jste nedůvěryhodný.
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Marcel Winter, 5.12.2011 11:38:00)
Odpovědět
Žádnému Vietnamci žádný trestný čin neomlouvám a nikdy nebudu omlouvat. Jak již jsem mnohokát i v títo diskuzi uvedl O SLUŠNÉ, VZDĚLANÉ A PRACOVITÉ VIETNAMCE MÁME ZÁJEM, O KRIMINÁLNÍKY NIKOLIV. Nemohu však nazývat dosud neodsouzeného Vietnamce, ani Čecha vrahem, když soud může obvinění překvalifikovat na závažnější trestný čin, nebo na mírnější trestný čin. Já jsem naopak byl na mnoha pohřbech v ČR Čechy loupežně zavražděných Vietnamců. Dnešní tisk zveřejnil jak v Praze na Žižkově 16x trestaný Čech - recidivista co strávil už 20 let v kriminálech, nožem loupežně přepadl vietnamskou prodavačku s cílem, aby mu vydala peníze. Několikráte ji bodnul nožem. Při zadržení Policií u něho našli dokonce 3 nože. Nikdo však si nedovolíl napsat, že šlo o pokus o vraždu. Kvalifikace trestního činu je věc soudu, nikoliv emailové diskuze. Proto na další primitivní bláboly a lži už nebudu odpovídat, je to pod moji úroveň. Zvlášť, když se na tomto serveru nechávají zveřejněné i vyložené sprosťárny a vulgarismy, které sem někdo posílá,aby si ti hloupejší mysleli, že to posílajuí Vietnamci, což není pravda. To je pouze lidská ubohost a realizovaný podvod nějakého českého xenofoba a rasisty.
Jste moralni a mravni gigant pane Wintere..haha
(kolem jdouci z Ameriky, 6.12.2011 16:00:01)
Odpovědět
Dival jsem se na stranku te vasi vietnamsko ceske spolecnosti. To je jak z knizky G. Orwella...ty rady s rudou hvezdou vam urcite slusi...za co je slovek asi od komunistickeho a mafianskeho rezimu dostane? Za verne sluzby? Nebo jste odvazne v boji proti imperialistumpasovaz z Hanoe ideologickou literaturu?
Re: Jste moralni a mravni gigant pane Wintere..haha
(Marcel Winter, 7.12.2011 10:18:32)
Odpovědět
Pane "jdoucí z Ameriky"! Ká ksem v dobvě totality měl oproti mnohým ( a třeba i Vám, možná i oproti Vašim rodičům ) zákaz studia na všech vysokých školách v ČSSR, zákaz vycestování do zahraničí, zákaz práce v kanceláři a musel jsem dělat převážně úkolového dělníka i když jsem měl odborné středoškolské vzdělání s maturitou. S rodinou a 3 dětmi jsem se musel za 21 let 6 x stěhovat a absolvovat 16 zaměstnání. Okusil jsem i výslechy na StB. Tak si své urážky nechte. Pomoci českým výrobcům prodat jejich výrobky a technologie v 90 milionovém Vietnamu se snažím od července roku 1994. Vzhledem k tomu, že aktivně pomáhám hospodářské spolupráci ČR s Vietnamem i Vietnamcům žijícím u nás k integraci do naší společnosti, obdržel jsem v roce 2005 tři státní vyznamenání Vietnamu, včetně nejvyššího státního vyznamenání VSR pro cizince, které získali i občané USA, SRN a Francie. Nemnohu za to, že si mne 90 milionový Vietnam váží více, než naše ČR. Jsem rád, že se mi podařilo v rámci zahraniční rozvojové pomoci ČR Vietnamu postavit v Hai Duong továrnu na výrobu ekologických biohnojiv, která funguje již přes 6 roků bez jediné reklamace a že jsem ji s kolektivem montérů a stavebníků postavil místo za plánované 3 roky jen za 353 dní. Jsem také rád, že na největších mezinárodních veletrzích v Hanoji jsem za pavilón mé firmy s vystavujícími českými výrobci získal již 16 zlatých medailí. To dosud nikdo z ČR ve Vietnamu nedokázal. Vy, jen umíte kecat a špinit, tak pane anonyme špiňte sebe, to vám půjde líp. U mne jste se spletl.
Re: Jste moralni a mravni gigant pane Wintere..haha
(jjeník, 7.12.2011 10:36:11)
Odpovědět
Příteli, kdo co zaseje, to taky sklidí. Vy obviňujte lidi učelově z "rasismu a xenofobie", Tak se pak nepodivujte, že se oni zase účelově diví, když máte metály s rudou hvězdou a zastáváte se podivných lidí...těma se slušní lidé v téhle zemi moc nechlubí...:-) proč myslíte....
TY UŽ PATŘÍŠ DOHROBU ČURÁKU
(TY UŽ PATŘÍŠ DOHROBU ČURÁKU, 2.12.2011 18:33:08)
Odpovědět
TY UŽ PATŘÍŠ DOHROBU ČURÁKU
Re: TY UŽ PATŘÍŠ DOHROBU ČURÁKU
(Marcel Winter, 5.12.2011 11:41:03)
Odpovědět
Za anonym se při zveřejňování sprostých nadávek schovává jen zbabělec a blbec.
Ty znáš jen svoje zkurvenou matku
(Ty znáš jen svoje zkurvenou matku, 2.12.2011 18:02:26)
Odpovědět
Ty znáš možná svoje zkurvenou matku, co sem lezes? Bež makat ty kokote jenden vymrdanej... makej pro cigany... makej pitomče
Re: Ty znáš jen svoje zkurvenou matku
(Marcel Winter, 5.12.2011 11:47:01)
Odpovědět
Přijď mi to ty hrdino říct do očí, na to nemáš, protože jsi zbabělec. A proto jen sprostě nadáváš a schováváš se za anonym. Nikomu už svými sprostými nadávkami neublížíš,nikoho už nijak nedojmou, jen možná tyto Parlamentní listy, protože se jen opakuješ, neboť máš malou slovní zásobu.A to o něčem svědčí.
Vietnamsky
(kolem jdouci z Ameriky, 6.12.2011 16:04:55)
Odpovědět
Napiste to vietnamsky, jinak vam autor nebude rozumet.
Re: Vietnamsky
(Marcvel Winter, 7.12.2011 10:01:16)
Odpovědět
Není třeba, to píše vědomě vychytralý Čech s cílem, aby z těchto nechutných vulgárností byli obviněni Vietnamci. Vietnamci. kteří zde úspěšně absolvovali základní, střední a mnozí i vysoké školy umí dobře česky a jsou slušní.Takto se nevyjadřují.( Průměrný prospěch vietnamských dětí na našich základních školách je 1,3 ; na našich středních školách 1,7 a přes 460 Vietnamců u nás studuje vysoké školy, z nichž mnozí je končí na tzv.červený diplom.) Ti, co zde žijí delší dobu a naše školy nemají, tak když posílají emaily, tak často bez čárek a háčků a pletou si v češtině jiné věci. Tato fakta jsou důkazem, že jde o primitivní podvrh s cílem poškodit Vietnamce. Ten kdo tyto vulgární podvrhy tvoří a posílá jen dokazuje, že má IQ tykve.
Tak to napiš sám ty čuráku, nemáš co dělat nebo co?
(Tak to napiš sám ty čuráku, nemáš co dělat nebo co?, 7.12.2011 10:02:21)
Odpovědět
Tak to napiš sám ty čuráku, nemáš co dělat nebo co? jsi nějakej debil ne? jdi doprdele :-/(
Re: Tak to napiš sám ty čuráku, nemáš co dělat nebo co?
(Marcel Winter, 7.12.2011 14:19:23)
Odpovědět
Skončil jsi, nemáš argumenty, nic. Umíš jen sprostě nadávat, jinak se zbaběle schováváš za anonym internetu. Tak sklapni a jdi otravovat svými primitivními buranskými vulgaritami jinam, nejlépe podobné tykve.
Re: Tak to napiš sám ty čuráku, nemáš co dělat nebo co?
(kolem jdouci z Ameriky, 15.12.2011 17:21:55)
Odpovědět
Clovece nestastna, udelal jste si z vietnamske komunisticke mafie business, tak si tyhle reci nechte od cesty....howg...
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Jan Pánek, 6.12.2011 16:48:37)
Odpovědět
Zajímalo by mě, zda se někdy o přistěhovalcích z Vietnamu začne věcně diskutovat. Věcně - myslím bez hloupého obviňování z rasismu a xenofobie...viz diskutér s nickem Marcel Winter... Pokud chcete vidět ukázkovou integraci ciziců, přijedte se podívat do Paříže...upozorňuji jen na vlastní nebezpečí..tohle chcete mít jednou i v Čechách?
Když se před 10 lety někdo ozval, tak ho tihle "Winterové" hned označovali za rasistu a dneska....do přistěhovaleckých čtvrtí se bojí již i policajti....Bonjour
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Marcel Winter, 7.12.2011 9:52:34)
Odpovědět
Při pobytu v Paříži jsem osobně zažil vpád cizinců afrického původu do metra, ale výstupní branou, tedy proti vystupujícím lidem z metra. Byl to šok. Všude se najdou hulváti a kriminálníci i mezi námi Čechy. Nelze všechna negativa paušalizovat, to poškozuje ty slušné a pracovité a zejména jejich děti, které za nic nemohou a už vůbec ne za xenofobii neschopných dospěláků.
PaN wINTER je hodný člověk
(Vy dobrý pan Winter, Vy tata Vietnam, 7.12.2011 10:08:32)
Odpovědět
já fandím vy, pan Winter. Vy dobrý-. Ten co je Amerika je špatnej, on neumi. On umi jen kecat. Hodně stěsti pan Winter.
Re: PaN wINTER je hodný člověk
(Jenik Kopecky, 11.1.2012 6:55:48)
Odpovědět
Vemte si pan Winter do Vietnamu, kdyz on byt tak hodny clovek....
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Jan Pánek, 7.12.2011 10:41:11)
Odpovědět
Nepřijde Vám divné, že se mezi Arabama a černochama ve Francii najde těch problémových výrazně víc, než mezi bílým francozským obyvatelstvem? Proč myslíte, že to tak je? Když podle všech těch relativistických teorií "jsou předsi všichni stejní"...mám nepříjemný pocit, že podobně je to i v Čechách...aleaž zase budete v Paříži, tak se ozvěte, já Vás do nějaké té pěkné čtvrti zavedu a druhý den mi můžete popsat, co jste zažil.. jen pas a peníze raději nechte v hotelu....tedy jestli si troufáte.
M. Winter prokazatelne pracuje pro vietnamske komunisty
(kolem jdouci z Ameriky, 7.1.2012 2:46:00)
Odpovědět
a u vas v CR pro vietnamskou mafii. Byl proto oficialne pozvany na oslavy 65. let komunistickeho prevratu v Hanoi a dostal tam nejaky metal. Podobny metal dostal pred par lety i predseda KSCM Filip a pred rokem 1989 i rada tehdejsich funkcionaru KSC...vse si muzete vygooglovat. Vztnamska vlada ho tu ma jako nastrcenou fugurku.
autore dejte se na politiku, ja vas budu rad volit
(George Li, 27.1.2012 2:49:40)
Odpovědět
a to prej v Cechach nejsou lidi s rozumnym nazorem
Re: Neúspěchy multikulturalismu v CR. Vietnamci.
(Tom, 10.5.2012 20:56:02)
Odpovědět
Budu moc rád, až odtud odejdou. Kdo se má na ty asiaty pořád koukat? Prý sem přišli za prací.
Já slovem práce rozumím především lopatu a koště, kleště a kladívko. Prodávat pašovaná trička není práce.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama