reklama
reklama

Andrej Babiš, ANO2011 nebo ne…

Autor: Radomír Hrabovský | Publikováno: 26.11.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

V posledních dnech se média přetahují o jedno luxusní téma. Miliardář Andrej Babiš míří do politiky. A jak už to tak u nás bývá, zdaleka ne všechny informace jsou věrohodné. Ale na to jsme si už v Čechách zvykli, že?

Co se týče pana Babiše, nechtěl jsem o něm psát vůbec. Hlavním důvodem bylo, že o tomto člověku téměř nic nevím. Ale nedalo mi to, tak jsem se o něm pokusil něco zjistit. Od jeho vlastního, velmi podrobného životopisu, až po dehonestující články Jaroslava Spurného. A jsem na začátku, nic o něm nevím. Bylo by příliš jednoduchým řešením, přidat se k jednomu z táborů, být příznivcem, nebo skalním odpůrcem tohoto člověka a jeho aktivit.

 

Zkusil bych to tedy jinak. Pan Andrej Babiš je velmi schopný podnikatel, obchodník s ostrými lokty. Žádná charita, žádný spasitel. Myslí především na svůj prospěch a tomu podřizuje téměř vše. A upřímně, myslíte si někdo, že by se dostal tam, kde je, pokud by takový nebyl?

 

Začal podnikat v malém, vlastně jen obchodoval s hnojivy. V devadesátých letech se vrhnul do odvětví, od kterého v té době dávali všichni ruce pryč. Do zemědělství. Vzal to z úplně jiného konce a uspěl. Sám o sobě tvrdí, že v počátku měl štěstí. To tvrdí téměř bez výjímky všichni úspěšní lidé. To je něco, co bych mu zazlíval nejméně.

 

Mnozí mu vyčítají, že je to právě on, kdo ve velké míře zneužívá dotačních programů, či známostí a kontaktů s politiky. Někomu se to může zdát neetické, ale pokud se na to podíváte pragmaticky, pan Babiš pouze bezezbytku využívá všechny možnosti, které mu české, potažmo evropské, podnikatelské prostředí poskytuje. Pokud v dnešní době chcete podnikat v oborech, přímo souvisejících se zemědělstvím, bez dotací nemáte šanci. Musely by se zrušit subvence v celé Evropě. A upřímně, myslím si, že i v takto liberálním prostředí by pan Babiš uspěl.

 

Je mu vyčítáno, že se pokusil za podezřelých okolností zprivatizovat některé podniky, které v té době patřily do skupiny Unipetrol. Snažil se využít svých kontaktů, které v politice měl. Bylo to v době, kdy byla u vlády ČSSD, je tedy vcelku pochopitelné, že jeho aktivity mířily právě tam. Jenomže Lobbing není trestný nikde na světě, těžko mu tedy vyčítat, že se této možnosti rozhodl využít. Trestným se stává, až když je to něco za něco. Těžko říct, jak to tehdy bylo, nicméně on v tomto případě neuspěl a zhruba od té doby viditelně politiky nemá rád. Přijdou vám tyto informace jako typické znaky korupční kauzy? No mně moc ne. Navíc, od té doby míří veškeré své akvizice do soukromého sektoru. Se státem nekšeftuje.

 

Dle mého tedy ani zdaleka nepatří do kategorie podnikavců, kteří na státních penězích parazitují.

 

Nesedí mi tak úplně ani další z jemu připisovaných činů. Prosazení zákona o příměsích biosložek do pohonných hmot. Panu Babišovi je vyčítáno, že prosadil tento zákon u našich politiků. Dle mého, to není pravda. Tento zákon přišel z Bruselu a patřil do kategorie těch, které náš parlament, jako mnoho dalších, jednoduše schválit musel. Tak to bohužel v naší slavné Unii funguje, smiřme se s tím. A navíc, naši oranžoví eurohujeři si k tomu dobrovolně nějakou tu desetinku procenta přidali sami. Stejně jako u zákona o obnovitelných zdrojích. Pan Babiš tedy nic moc prosazovat nemusel. Jako schopný podnikatel pouze využil poptávky a mezeru na trhu okamžitě zaplnil. Dle jeho vlastních slov, kdyby to neudělal on, nejpozději do jednoho měsíce by se našel někdo jiný.

 

Dovolil bych si zajímavost, o které se zas tak moc neví. Žiju na Jižní Moravě, znám tady pár zemědělců. Většinou potvrzují, že řepka, jeko doplňková plodina zemědělské půdě neškodí, spíše naopak. Navíc, na rozdíl od jiných plodin, které musí být dotovány, řepka si díky výrobě bionafty na sebe umí slušně vydělat sama. Vlastně je to po dlouhých letech jedna z prvních možností pro naše zemědělce, pěstovat něco, co není nutno dotovat.

 

A z jiného pohledu, znám také soukromého dopravce, který bionaftu tankuje do všech svých aut. Problémy s tím nemá a sám prohlašuje, že v době krize, kdy se zvyšuje cena ropy, zvyšuje mýtné a přitom ceny přeprav dlouhodobě zůstávají stejné, je to jedna z mála možností, jak snížit náklady a udržet se na trhu.

 

Mnozí tedy pana Babiše odsuzují za to, že bezezbytku využívá možností, které v českém podnikatelském prostředí má, místo toho, aby odsuzovali ty, kteří toto nesmyslně socialistické prostředí nastavili.

 

Dále mě zaujaly dvě jeho, podle mě velmi důležitá, prohlášení.

 

První, že on do politiky nechce. Jeho úmyslem je naplnit Václavák. Jenom pokud bude hnutí ANO2011 dostatečně úspěšné, je možné změnit jej v politickou stranu, vybrat správné lidi a ty poslat do předvolebního boje. Bez něj. On je ochoten poskytnout své manažerské schopnosti a peníze.

 

Druhá, vše, co by se mělo změnit, nechť si navrhnou lidé, sympatizanti hnutí sami. Budou vybrány nejlepší možnosti a s těmi se půjde dál. A jelikož předpokládám, že je pan Babiš velmi inteligentní člověk, jinak by nebyl tam, kde je, jsem si jist, že hned na počátku můžeme zavrhnout jakékoliv nesmyslné a demagogické nápady. To mi přijde v současné Evropě docela neobvykle „demokratické“.

 

Přestože je panu Babišovi vyčítáno, že úspěšně podniká z velké části díky dotacím a kontaktům na politiky, s čímž, pokud by to byla pravda, by se mé silně pravicové smýšlení nemohlo smířit, jsem rád, že do veřejného života vstoupil. Je zřejmé, že svými postoji, rétorikou a názory osloví velké množství „obyčejných“ občanů této země. A to jsou převážně levicoví voliči. Pokud v této zemi vytvoří skutečně konstruktivní středo-levicovou politickou sílu, konkurenci ČSSD a KSČM, budu osobně velmi spokojen.

 

A to i přesto, že můj hlas ve volbách bude velmi pravděpodobně patřit jedné z pravicových stran. Jedné z těch skutečně pravicových, ne těch, které to o sobě prohlašují. Tedy těch, které zatím v parlamentu nejsou…

 

A poslední z věcí, kterou bych chtěl zmínit, Agrofert zaměstnává kolem 25-ti tisíc lidí. Všichni tito lidé se podílí na ekonomické prosperitě této země. Všichni dostávají mzdy a z nich v tom našem socialismu platí ohromné daně. Navíc, neznám nikoho, kdo by měl jakoukoliv zkušenost s tím, že by některá z firem patřící panu Babišovi, nezaplatila včas fakturu. Vím, mělo by to tak být normálně, ale v dnešní době je to spíše rarita.

 

Pan Babiš sám veřejně přiznal, že kontaktů s některými politiky lituje. A dodává, že dnes by jednal jinak. A tomu bych klidně docela věřil. Zda bude jeho hnutí ANO2011 tím „jednáním jinak“ a tedy jen účelovým prostředkem k prosazení v politice, nebo reálným, upřímným pokusem konečně něco změnit, na to si budeme muset ještě chvíli počkat.

 

Ostatně, může nás potkat něco horšího, než to, co máme v parlamentu dnes?

 

Čtěte také:

 

 

Klíčová slova: politika  | pravice  | levice  | Babiš
reklama
2001 čtenářů | 34 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Andrej Babiš, ANO2011 nebo ne…
(kotas, 26.11.2011 1:49:22)
Odpovědět
dobře, hrabovský, dobře :-) dostaneš cukříček
Re: Andrej Babiš, ANO2011 nebo ne…
(Brabec, 26.11.2011 4:21:06)
Odpovědět
Článek by měl být označen - placená reklama a bylo by vše OK. Protože toto označení nemá, mohu prohlásit: autor lže a nechá si za to platit - to dělají děvky. Autor se jenom tváří, že nám podává nějakou analýzu - jde však pouze o zdání, je to za peníze napsaná snůška kydů !
Re: Andrej Babiš, ANO2011 nebo ne… PROČ
(Šofér 51, 26.11.2011 6:14:23)
Odpovědět
tolik odsuzování( nenávisti ? )! To by jako reklama musel být označen každý článek s jakýmkoliv politikem. Jinak je potřeba připomenout, že Babiš zřejmě umí vybírat lidi na vedoucí místa, kteří něco umí a pracují alespoň do výše svého platu, jinak by Jeho firmy ( " imperium " ) nefungovalo ! A pokud jsem ho dobře pochopil, tak chce, aby takový lidé byli v politice a ve státní správě. Také zřejmě nikdo u něho zaměstnaný, nedostal svoje místo jako " trafiku " .
Re: Andrej Babiš, ANO2011 nebo ne…
(Radek3, 26.11.2011 14:07:00)
Odpovědět
I kdyby to byla placená reklama, nelže se tam jako v jiných článcích. Předvolební plakáty a šoty jsou také placená reklama. Zkuste s článkem věcně polemizovat a napadnout fakta v něm uvedená. Nebude to vůbec lehké.

Jestli vám opravdu vadí manipulace veřejným míněním a jste na ni citlivý, asi jste velkým nepřítelem Václava Klause, že ? Nebo ne ?
Re: Andrej Babiš, ANO2011 nebo ne…
(R. Hrabovský, 26.11.2011 19:18:49)
Odpovědět
Dík... Placená reklama to skutečně není, to nemám za potřebí. Zkuste si vygooglovat jméno Andrej Babiš a přečtěte si první dvě stránky článků. Najde spoustu názorů, postojů, myšlenek, fabulací. Jeden napíše hloupost, aniž by si to ověřil, ostatní to přeberou a po určité době to lidi začnou brát jako skutečnost. Mně tedy šlo o něco jiného. To, co o něm píšou v poslední době media, není mnohdy tak úplně pravda. Osobně mi velmi vadí mediální manipulace lidmi. Vybral jsem skutečnosti, které jsou o Babišovi zjistitelné, ale téměř vůbec se v určitých souvislostech o nich nemluví. Dal jsem to dohromady a ejhle, ono to hodnocení vypadá úplně jinak. A upřímně, sám jsem byl překvapen... Přestože to hodnocení tak úplně neodpovídá mému osobnímu přesvědčení, v rámci objektivity, rozhodl jsem se to poslat dál...
Už nikdy se nesmíme obalamutit pravičáckými žvásty ...
(Mgr.Roubíčková, 28.11.2011 22:32:01)
Odpovědět
Pravičácká "inteligence" ztratila poslední zbytky soudnosti a tak jí nezbývá, než se chovat jak se chová. Nenechme se tím odradit a obrňme se trpělivostí, jetě na to mají bohužel necelé tři roky a pak, protože věřím v rozum národa, na dlouhá desetileí konec
Re: Už nikdy se nesmíme obalamutit pravičáckými žvásty ...
(Trent, 28.11.2011 23:07:56)
Odpovědět
Političtí turisté a zlatokopové založí zase nějakou "zaručeně důvěryhodnou" partaj, protože odsávat peníze ze státních financí je tak lákavé a mámivé...!
Jaké asi bude nové volební heslo?
Proti dluhům, proti korupci - ty už jsou opotřebované.
Což takhle bez okolků a otevřeně: Kdo maže, ten jede?
Re: Andrej Babiš, ANO2011 nebo ne…? NE
(Voks, 26.11.2011 8:20:09)
Odpovědět
Závěrečná otázka z článku:
"Ostatně, může nás potkat něco horšího, než to, co máme v parlamentu dnes?"

Odpověď: Může.
Re: Andrej Babiš, ANO2011 nebo ne…? NE
(kotas, 26.11.2011 17:17:57)
Odpovědět
bohužel, a je to velmi pravděpodobné
Naše pravicová vláda nám nemůže zajistit to,co je jinde běžné ...
(Haneš J., 26.11.2011 21:12:48)
Odpovědět
Leckterý Čech, volič ODS, TOP, VV, ČSSD, se cítí být bohatým i když je chudý...

..má přece SVOBODU :-).
Francouz, Ital, Polák chce víc než tzv. svobodu, považuje ji za samozřejmost. Ví, že té se nenají, ani v ní nemůže bydlet, chce také důstojný život, důstojnou práci, důstojné stáří, bezpečnost v ulicích, poctivé politiky.
Chtějme to také - ale stávající vláda kradáčů nám tohle nechce a nemůže zajistit.
Re: Naše pravicová vláda nám nemůže zajistit to,co je jinde běžné ...
(Politika politiků, 27.11.2011 12:05:47)
Odpovědět
Příspěvek jsem napsal k jinému článku na freeglobe, ale jeho téma úzce souvisí s tím o čem přemýšlíte a píšete:

Re: Rodiny, které "ovládají" svět
(Politika politiků, 26.11.2011 17:13:59) Odpovědět

Tento výrok "rodiny, které ovládají svět" je dost zkratkovitý a demagogický !

Skutečnost je taková, že existují různí vládní MORÁLNĚ ZAOSTALÍ politici. Ti za nějaký tučný bakšiš jdou na ruku chamtivým, neskutečně bohatým bankéřům, zbrojařům apod., kteří společně s těmito velice nezodpovědnými, morálně pokleslými a hlavně svoje osobní zájmy hájícími politiky devastují ekonomiku příslušného státu tak, že se postupně, cíleně a systematicky vlastníky různých podniků stávají nadnárodní firmy, jejichž majiteli jsou právě již zmínění multimiliardáři. Zisky tak putují mimo tento stát do rukou dotyčných chamtivých bezohledných a ziskuchtivých.

Tak je nastaven mechanismus, při kterém jsou FINANCE NEUSTÁLE ODČERPÁVÁNY ZE STÁTU SMĚREM VEN a ve státní pokladně je v souvislosti s tím čím dál méně peněz !!!

Místní politici se snaží chybějící peníze ve státním rozpočtu doplňovat finančními půjčkami od soukromých subjektů - opět se jedná o chladně kalkulující bankéře, kteří chladnokrevně vydělávají na stále se zhoršující finanční situaci dlužníků=politiků, kteří svými neuváženými, nezodpovědnými a nekompentními postupy stát zadlužují !!!
Politici však zcela drze označují za dlužníky všechny ostatní občany ve státě, kteří však za tyto dluhy nemají odpovědnost !!!

Ty vypočítavé bankéře nezajímá, že státní finance ubývají a že tedy mnohé služby, které stát má financovat, jsou neustále omezovány, snižovány, kráceny, lidé jsou propouštěni z práce, snižují se výplaty dávek v nezaměstnanosti, snižují se platy atd. atd. !!!
Následně se tak zhoršuje dostupnost kvalitní lékařské a zdravotnické péče, kvalita školství, kvalita sociálních služeb, nejsou peníze na důchody atd. atd. !!!

A ty rodiny, které "ovládají" svět, si mnou ruce a nestačí počítat miliardy, které se jako povodeň přelévají na jejich soukromé účty !!!

Co je řešením?
Politici MUSÍ MÍT OSOBNÍ, HMOTNOU ZODPOVĚDNOST za svoje zlé postupy.
Když bude dlužit jednotlivý člověk, tak je za svoje dluhy plně zodpovědný.
TOTÉŽ MUSÍ PLATIT PRO POLITIKY !!!
Re: Andrej Babiš, ANO2011 nebo ne…
(Míraa, 26.11.2011 9:00:31)
Odpovědět
To se nedá číst... skončil jsem u toho "vesvětělegálníholobbyingu". Pokud nepochopíte, že lobby je pouze státem legalizovaná korupce, pak je něco špatně. To samé, že si myslíte, že Babiš neparazituje na dotačních programech, nebo jak jste to tam napsal. Pokud tedy neparazituje, jak je možné že za každý litr nafty musím zaplatit 2,- Kč. Prosazení zákon o biosložkách - taktéž státem legalizovaná korupce (chcete-li lobby). K tomu všemu se přidává házení špíny okolo, viz. Pražský hrad. Ten člověk je s něčího pohledu sice šikovný "podnikatel". Ale třeba pro mě někde, koho živí peníze z dotací není podnikatel. Pokud se někomu ukradnou peníze a druhý je pro sebe získá, pak mi to připomíná spíš krádež než podnikání. A upřímně, kde by Babiš bez dotací byl? Dotace se nedají ospravedlňovat. Dotace jsou prostě špatné a je třeba proti nim bojovat. V opačném případě se stává člověk parazitujícím rádobypodnikatelem.
Re: Andrej Babiš, ANO2011 nebo ne…
(Kalous, 26.11.2011 10:52:10)
Odpovědět
Dotace v takovém rozsahu u biosložek PHM ap. (fotovoltaika, biomasa) jsou zločin, u klasického zemědělství v současných evropských podmínkách v rozumné míře jsou nutnost (jinak devastace velkých krajinných celkú).
Re: Andrej Babiš, ANO2011 nebo ne…
(R. Hrabovský, 26.11.2011 19:04:52)
Odpovědět
Ehmmm. Dovolil bych si mírně oponovat. Biosložky u PHM dotovány nejsou. Jsou pouze osvobozeny od spotřební daně, což vytváří ten rozdíl v ceně například u bionafty (ccsa 30% biośložky) oproti klasické naftě (6 - 9% dle ročního období). Fotovoltaika je něco trochu jiného. A pravdu máte, je to hnus.
Re: Andrej Babiš, ANO2011 nebo ne…
(Kalous, 26.11.2011 19:22:46)
Odpovědět
Dík za upřesnění. Ale jinak u pěstování řepky olejky do biopaliv jsou domnívám se (nejsem zde plně informován) státní garance na oděr a mimořádně výhodná cena, která u ostatních zemědělských produktů prakticky není. Kdyby to šlo, zemědělci by pěstovali jen řepku - ale nejde to, řepka silně vyčerpá z půdy dusík a půda si musí nejméně 2 roky "odpočinout". Biopaliva a bioplyn z noje - to je jedna z cest k úpadku našeho zemědělství jako producenta potravin.
Re: Andrej Babiš, ANO2011 nebo ne…
(ok, 26.11.2011 11:33:09)
Odpovědět
Mýlíte se. Pakliže má lobbying jasná pravidla, nejedná se o žádnou korupci. Politici nemůžou vědět všechno a jsou vděčni za podněty - potom mohou svoji práci opřít o nějaká fakta a argumenty. Samozřejmě ale, pokud politici berou úplatky za svoje hlasy, tak je to o něčem jiném. To je ovšem problém povětšinou takových zemí, jako je ta naše - to jest těch, kde korupce po desítky let byla a je na denním pořádku a hlavně, nikdy není potrestána.
Re: Andrej Babiš, ANO2011 nebo ne…
(avek, 26.11.2011 9:31:33)
Odpovědět
Beru to tak, že Babiš není docela čistý, ALE NĚKDO TO ZAČÍT MUSÍ!!!! Někdo musí jako první na barikádu s praporem, je tu někdo jiný??
Re: Andrej Babiš, ANO2011 nebo ne…
(Jeeves, 26.11.2011 10:29:04)
Odpovědět
Ano, asi tak. Zcela jistě ten jeho spolek neovládne Sněmovnu, ale pokud by se tam pár lidí dostalo, mohli by nám ukázat, co jsou zač. A třeba příště...
Re: Andrej Babiš, ANO2011 nebo ne…
(děd, 26.11.2011 10:51:42)
Odpovědět
No někdy "jazýčkem na váhách" může být pár lidí.
Politiku by neměli dělat byznysmeni.
Re: Andrej Babiš, ANO2011 nebo ne…
(Jeeves, 26.11.2011 16:52:48)
Odpovědět
Proč by byznysmeni neměli dělat politiku? Mají nějakou typickou vadu? Mě je spíše podezřelý traktorista, nebo nádražák, (který se pak zčistajasna stane neobyčejně úspěšným burziánem). Řekl bych, že u dosud nezajištěných bude ta touha zbohatnout nějakou levárnou silnější, než u lidí, kteří již dokázali zbohatnout před vstupem do politiky.
Re: Andrej Babiš, ANO2011 nebo ne…
(RE, 26.11.2011 17:28:26)
Odpovědět
Jeeves, ještě jste neslyšel, že "s jídlem roste chuť" ?
Kdo miluje hromadění peněz, majetku, ten nikdy nemá dost!
Re: Andrej Babiš, ANO2011 nebo ne…
(Jeeves, 26.11.2011 21:34:54)
Odpovědět
Nesmíte brát to rčení doslova. Ono se to bude lišit kus od kusu. Já jsem také celý život honil peníze,(výhradně prací!), a již pár let mne to nebaví.(Ta honba.) A to jsem se moc daleko nedostal... :-) A myslím, že každý bude mít tu hranici, kdy má dost. Všeho se lze přejíst.
Re: Andrej Babiš, ANO2011 nebo ne…
(RE, 27.11.2011 12:19:40)
Odpovědět
Ano, každý má nějaké svoje hranice.
Jak si pak vysvětlujete nedávnou skutečnost, kdy si bankéři v USA z peněz, které jejich bankám poskytli politici - aby ze státních peněz zachránili krachující banky, VYPLATILI OBROVSKÉ ODMĚNY ?!
Takoví "úspěšní" bankéři skutečně nikdy dost nemají !

Vzpomeňte si na finančníka v USA Bernarda Madoffa!:
Vládce finančního impéria, král Wall Street a muž, jemuž svěřila své úspory většina finanční smetánky světa. Bernie Madoff. Po léta spravoval peníze svých klientů, mezi které patřili jak bohatí finančníci Ameriky, tak evropská šlechta a také i ty nejserióznější bankovní domy na obou stranách Atlantiku. Všechno trvalo skoro padesát let. Madoff byl někdo, Madoff byl král.

Ale pak pohádka skončila. Ukázalo se, že Madoffův slavný investiční fond je jenom gigantické ilegální letadlo (v Americe zvané Ponziho schéma), při kterém z peněz nově příchozích investorů vyplácel investory, kteří přišli před nimi. A tak Madoffa spolkl vězeňský systém na 150 let a jmění jeho klientů, a byly to desítky a desítky miliard dolarů, se náhle vypařilo. Jak k tomu mohlo dojít?

PODVOD STOLETÍ

VE CHVÍLI, KDY AMERIČANÉ ZAČÍNALI MÍT PODEZŘENÍ, ŽE JEJICH EKONOMIKA JE ZALOŽENA NA PŘELUDU, PROKÁZALO ZATČENÍ BERNARDA MADOFFA, ŽE JE TO PRAVDA. PRO VŠECHNY PŘEDSTAVOVAL JEJICH NEJHORŠÍ NOČNÍ MŮRY.
Re: Andrej Babiš, ANO2011 nebo ne…
(ok, 26.11.2011 10:45:26)
Odpovědět
Všechny sliby "zatočit s korupcí" jsou od počátku vědomou lží s populistickým podtextem, nebo projevem nebetyčné naivity. Korupci můžeme pozorovat spíše u jižních a východních národů jedná se o jakousi "genetickou výbavu". V postkomunistických zemích se k tomuto přidružuje skutečnost, že se určitá korupce stala v období totality denní záležitostí. Dostat děti na studia, zařídit místo v nemocnici na operaci, sehnat náhradní díly k autu, dokonce koupit triko pod pultem v Domě módy, o bonech ani nemluvě - to všechno byla svým způsobem korupce. Lidé si to snad ani neuvědomují a tak můžeme slyšet pana Zaorálka v přímém přenosu z PS, jak se chlubí, že po telefonu obstaral zaměstnání pro bratra a zařídil bydlení 90 leté babičce. Doufám, že si za to aspoň nic nepočítal. Proto tedy neustále žasnu, proč se lidé diví, že se na magistrátu krade. Oni, ti politici, jsou taky jenom lidé ze sousedství.
Re: Andrej Babiš, ANO2011 nebo ne…
(Josef Provazník, 26.11.2011 14:32:42)
Odpovědět
Čtenářům se člověk nezavděčí. Když jsme v předchozích dnech otiskli pár "antibabišovských" článků, tak jste byli nespokojeni. Teď jsme zkusili jeden takový spíš "probabišovský" a také jsme se vám přiliš nezavděčili:-)...
Re: Andrej Babiš, ANO2011 nebo ne…
(klm, 26.11.2011 17:22:05)
Odpovědět
co je na tom divného? copak reagují stejní lidé, teda kromě kalouse, ten se vyjadřuje ke všemu
Re: Andrej Babiš, ANO2011 nebo ne…
(Kalous, 26.11.2011 19:26:18)
Odpovědět
Díky za uznání. Ale určitě ze ke 2/3 článků nevyjadřuji vůbec.
Re: Andrej Babiš, ANO2011 nebo ne…
(Pamětník, 26.11.2011 17:32:31)
Odpovědět
Buďte rád, že lidi mají různé názory a ne jako dřív před listopadem 1989 jenom ten oficiální "jediný možný".
Re: Andrej Babiš, ANO2011 nebo ne…
(ava, 26.11.2011 22:33:44)
Odpovědět
Každý, kdo využívá zločinný systém, se na něm podílí. (Je to podobné jako s korupcí.)
Pokud jednomu (násilím státu) seberu z jeho zisku(zdaním) a předám druhému, kdo je jeho konkurence a použiji k tomu zákon, je to prostě legální zločinnost. Zdá se vám ta formulace nelogická? Ano. Takto funguje dotační systém v ČR a v EU. Zdá se být legálním, ale je v rozporu s prostou logikou a přirozeným právem člověka na soukromé vlastnictví. Korupce je jen důsledek záměrně složitého a jen formálně kontrolovaného přerozdělování. Kdyby byla povinnost ve veřejné správě mít vždy jen vyrovnaný rozpočet, neměli bychom takové problémy, které se zoufale snaží řešit prakticky vzdělaní lidé, jenž už něco dokázali a je za nimi vidět práce. Základ je ale v tom, že poslanci a senátoři musí uzákonit v Ústavě povinnost vyrovnaných rozpočtů ve veřejné správě. Politici se stali hloupými prostředníky. Zapomněli, že extrémní situace se obvykle řeší extrémním způsobem. Anarchie mocných je nebezpečná...Jde o základní princip nepřistoupit na zločinná násilná "pravidla". Pan Babiš dokáže prosadit změnu v tomto smyslu? A kdy? Až i jemu půjde o existenci?
Re: Andrej Babiš, ANO2011 nebo ne…
(fanda, 27.11.2011 1:04:46)
Odpovědět
lepší bych to nenapsal. Souhlasím. R. Hrabovský by se měl stydět. Takto veřejně obhajovat estébáka.
Re: Andrej Babiš, ANO2011 nebo ne…
(Šoumen, 27.11.2011 9:29:16)
Odpovědět
"Babiš ano či ne." Babiš tedy určitě ne, i když pár ovcí ....
Re: Andrej Babiš, ANO2011 nebo ne…
(Wap, 27.11.2011 12:32:25)
Odpovědět
Šoumene, neurážejte ovce.

Takový jedinec, který je ochoten podporovat a realizovat nebo tolerovat různé nekalé a zločinecké postupy a praktiky, je v první řadě CHARAKTEROVĚ a MORÁLNĚ POKLESLÝ, ZAOSTALÝ.
Re: Andrej Babiš, ANO2011 nebo ne…
(Magdalenaloskot@seznam.cz, 7.12.2011 2:01:08)
Odpovědět
Zdravím Vás,a držím Vám ,,palce'',v médiích se do Vás sice neustále navážejí,ale máte naší podporu....
Re: Andrej Babiš, ANO2011 nebo ne…
(B. Sedlačík, 21.12.2011 16:23:41)
Odpovědět
Správně pane Babiš jen do toho, aŤ ti zbabělí čecháčci uvidí jiný formát. Namáte co zkazit, aŤ zpackáte cokoliv po Havlovi a Klausovi zůstali z naší země jen trosky, morální a mravní úpadek národa nemůže být horší, než je dnes. Ať ti zbabělí švejci něco zažijí. Zrušte armádu v.r. 1939 byla k ničemu v r. 1968 také a senát.
Ve spálené zemi není co zkazit, je to zde v politice samý asociální psychpat. Jeden komentátor prohlásil, že politika v ČR je organizovaný zločin , z toho se dá vyvodit, že každý politik je zločinec. S pozdravem spokojený a radostný ovčan.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama