reklama
reklama

Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů

Autor: Luboš Zálom | Publikováno: 11.11.2011 | Rubrika: Reakce
Ilustrace

Co lze dnes označit za ten nejopovrženíhodnější zločin? Ne, není to vražda, není to loupežné přepadení, a není to ani znásilnění, za které se dnes studentům z Nigérie dávají pouze dva roky podmíněně. Největším zločinem, jakého se člověk může dopustit, a za nějž si vyslouží ostrakizaci, vláčení tiskem, úřední šikanu a finanční likvidaci, je něco jiného: vybrat si smluvní partnery podle svého vlastního uvážení a podle svých vlastních preferencí.

Přesvědčila se o tom i paní Ševčíková, majitelka prádelny v Praze - Běchovicích, na jejíž úkor se rozhodli přihřát si svou mediální polívčičku reportéři České televize ve snaze ukázat, jací jsou Češi hrozní a opovrženíhodní rasisté. Není potřeba sáhodlouze vysvětlovat, o co šlo - celý případ už byl vyčerpávajícím způsobem popsán jinými komentátory. Reportéři jednoduše poslali k paní Ševčíkové na pracovní pohovor romskou uchazečku a těšili se, že nebude přijata. Tak se také stalo, ovšem paní Ševčíková byla narozdíl od jiných podnikatelů, kteří se z pochopitelných důvodů zdráhají zaměstnávat Romy, nebývale upřímná a falešné uchazečce vysvětlila, ji nezaměstná kvůli tomu, že je Romka. V tu chvíli si reportéři mohli spokojeně mnout ruce a otevřít šampaňské - kauza byla na světě.

Jak už napsali mnozí jiní, sebrat člověku možnost rozhodovat se podle svých zájmů a preferencí a přikazovat mu, s kým smí a nesmí vstupovat do smluvního vztahu, je flagrantním pošlapáním jeho práv. Paní Ševčíková nejednala rasisticky, protože motivem k odmítnutí nebyla rasová předpojatost, ale konkrétní projevy romské kultury a její vlastní zkušenosti s ní. Nikoliv falešné předsudky, ale empiricky doložitelné skutečnosti.

Není též potřeba znovu opakovat, že jestliže jsou Romové takovými schopnými a pilnými pracanty, poškozují podnikatelé, jenž je odmítají zaměstnat, jen a jen sami sebe, a naproti tomu ti, kteří je zaměstnají, by měli mít výhodu. A už vůbec není třeba znovu připomínat, že by romští aktivisté a pseudohumanističtí arbitři "rasové tolerance" mohli přece napřít své úsilí jiným směrem a místo vytváření umělých kauz a šikany slušných podnikatelů by mohli založit desítky firem a v nich si zaměstnávat pracovníky dle libosti, klidně pouze Romy.

Zeptal bych se spíše oněch reportérů z České televize stručně a jasně: "Není vám ani trochu hanba? A jste vůbec schopni si uvědomit, co znamená slovo 'moje'?"

Ilustrujme si situaci. Založím firmu, vydupu ji ze země, za cenu obrovského osobního nasazení a nesmírných finančních rizik, a rozhodnu se v ní dát práci třeba několika desítkám lidí. Každý den pracuji od rána do večera, s bez jakékoliv záruky, že moje úsilí bude vůbec něco platné a že mi přinese něco víc než jen žaludeční vředy. Zaměstnancům, kteří si odpracují svých osm hodin a pak jdou bezstarostně domů, musím zaplatit jako prvním, potom si svůj díl ukradne stát, a pak teprve, zbude-li něco, mohu zaplatit sobě. Každé ráno jdu do firmy s rizikem, že přijdu o své zákazníky, nebo že se objeví jakákoliv nepředvídatelná událost, která bude znamenat konec mému podnikání.

Komu podle vás, páni reportéři, tato firma patří? Zkuste na chvilku dávat pozor: je moje - dokážete pochopit to slovo? MOJE!

Bohužel, není těžké si představit, že právě slovo 'moje' není tím, jež by reportéři ČT měli na paměti, když si připravovali svou reportáž. Jako kolektivisté, kterými bezpochyby jsou, vidí firmy a podniky nikoliv jako soukromý majetek, ale především jako zdroj "veřejného blaha". Podniky, podle kolektivistů, mají poskytovat pracovní místa a přinášet peníze do státní pokladny - zkrátka sloužit veřejnosti, nikoliv uspokojovat sobecký zájem svých majitelů. Není divu, že mezi novináři a reportéry, zpravidla absolventů žurnalistických fakult, bychom mnoho podnikatelů asi nenašli...

Paní Ševčíková nikomu nic nedluží. Jako stovky jiných podnikatelů si svou firmu vybudovala sama, a je to jen a jen ona, kdo nese každý den svou kůži na trh. Firma patří jí - nikoliv společnosti nebo státu, a rozhodně nepatří ani těm, kteří by v ní chtěli pracovat bez ohledu na to, jestli je majitelka vůbec zaměstnat chce. Jen ona sama má právo rozhodovat, s kým vstoupí jako podnikatelka do smluvního vztahu. Každý, kdo by jí chtěl toto právo upírat a položit její podnikatelské úsilí na oltář "vyššího dobra" jedná jako nejsprostší parazit. Kde byli oni reportéři a kde byla romská figurantka, která se k celé maškarádě propůjčila, když paní Ševčíková svou firmu zakládala? Čím jí pomohli? Samozřejmě ničím.

Podnikatelé, kteří si řídí své malé firmy, si zaslouží úctu a obdiv, zvláště od lidí, kteří k podnikání nikdy nenajdou odvahu. Jistě, nenajít odvahu k podnikání není nic zlého. Ovšem co je nepopiratelným zlem, nesmírnou, opovrženíhodnou ničemností, je snaha takové podnikatele šikanovat a vymýšlet na ně pasti s cílem vlastního uspokojení. Autoři oné nešťastné reportáže by se měli stydět, pasovali se totiž do role práskačů a udavačů. Slušný člověk takové věci nedělá.

Slušný člověk je totiž schopný posoudit správnost nebo nesprávnost lidského jednání, a dovede nahlédnout, že kritériem správnosti nejsou zákony. Zrovna Češi, kteří mají zkušenost s diktaturou komunistické legislativy, by snad mohli umět rozlišit, zda je ten či onen zákon morální nebo nemorální. Nejde zde o nějaké vzývání "ducha zákona", o nějakou snahu přizpůsobovat si zákony svým představám, a už vůbec nejde o pokus legitimizovat některé skutečně zjevné zločiny, projevy útoků na životy nebo majetek občanů. Jde o prosté posouzení toho, zda jsou některé zákony této země dobré nebo nejsou.

Příkladem takových zákonů, které sice platí, ale jdou zcela nepochybně proti právům jednotlivce, obtěžují občany, a staví je do role obětních beránků, může být kupříkladu zákon o sčítání lidu, bezpochyby sem patří veškeré daňové zákony, které nejsou ničím jiným, než legalizovanou loupeží, patří sem vynucovaná standardizace a normalizace. A stejně tak lze do této množiny zákonů, jež prostě je morální nerespektovat, zařadit antidiskriminační legislativu.

Jestliže totiž člověk vidí, že zaměstnávat Romy je pro podnikatele nesmírným rizikem, jemuž je lépe se vyhnout, třebaže to může znamenat nebezpečí postihu, pak se rozhodně nebude snažit tyto podnikatele šikanovat nastrčenými, falešnými uchazeči o práci, kteří se zcela jistě setkají s odmítnutím. Nebude se snažit ohrožovat podnikatele, kteří se prostě nemohou zachovat jinak a musejí Romy odmítat. A už vůbec se nebude pokoušet stavět na takových špinavostech svou kariéru.

Bez nadsázky se reportéři podepsaní pod inkriminovanou reportáží morálně řadí ke všem udavačům a špiclům, kteří v období komunistického režimu bez skrupulí udávali své spoluobčany za ten či onen projev neloajality. Jsou morálně na stejné úrovni jako stovky kolaborantů, kteří během nacistické okupace udávali svoje sousedy za poslech Londýna - ten byl přece zakázaný, tak jaképak copak!

Koneckonců, traduje se, a historici by to nejspíš potvrdili jako fakt, že nacističtí okupanti ani rudí vládci si právě v českých zemích nikdy nemohli stěžovat na nedostatek hlášení a udání od zákonů dbalých občanů. Tento český národní zvyk očividně nijak neztratil na své popularitě. A třebaže dnes nikomu nehrozí ze strany státu mučení nebo trest smrti, morálně je úplně jedno, jestli vás někdo udá za zakázaný poslech londýnského rozhlasu nebo za zakázaný projev kontroly nad svou vlastní firmou.

Skutečnost, že celou kauzu rozpoutala Česká televize, jí dává ještě o něco odpornější rovinu. Po celou dobu trvání své existence až do roku 1989 byla Česká televize (tedy, v té době samozřejmě Československá televize) hlásnou troubou a ideovým propagandistickým nástrojem komunistického režimu. Od té doby se bohužel její role příliš nezměnila. Jak stát stále citelněji zasahuje do našich životů a pošlapává naše práva nesmyslnými a ničemnými zákony, jako je např. ten antidiskriminační, tak i Česká televize hraje stále viditelnější roli propagandistického nástroje, třebaže navenek a formálně nezávislého na státní moci, ale přesto s ní svázaného svou filozofií. Stát obhajuje multikulturalismus, environmentalismus, eurohujerství, dělá socialistickou politiku (bez ohledu na to, kdo je zrovna u moci), a Česká televize jej v tom čile podporuje, představuje divákům pokřivený obraz reality a utváří veřejné mínění. Tento vztah je velmi pevný, ale lze tvrdit, že televize byla v podpoře všech forem kolektivismu během posledních dvaceti let vždy o krok napřed než stát. Není divu, že období, které reportéři a komentátoři České televize nejvíc kritizují, ať už přímo nebo nepřímo, je prvních několik let po pádu komunismu, kdy se zde začalo, v rozporu s přáním salonních levičáků usazených v médiích, utvářet tržní a svobodné prostředí. Dnes, 22 let po Sametové revoluci, je tedy Česká televize stojí opět pevně na straně útlaku, stojí proti občanům.

Možná, že to někomu nevadí. Možná se mnoho lidí skutečně domnívá, že není dobré žít v zemi, kde by bylo podnikatelům dovoleno volit si smluvní stranu podle barvy kůže. Možná v někom neochota podnikatelů zaměstnávat Romy dokonce evokuje představu osvětimských komínů. No dobrá - tak budou žít v zemi plné tolerance a snášenlivosti. Ovšem ve chvíli, kdy budou chtít pronajmout byt, o nějž vzápětí projeví zájem rodina nepřizpůsobivých ale privilegovaných spoluobčanů, možná pochopí, jak je taková shora nadirigovaná a hrozbami vynucovaná snášenlivost a tolerance falešná.

Další články autora najdete na http://www.luboszalom.cz

Čtěte také:

 

Klíčová slova: politická korektnost  | rasismus  | romové  | Česká televize
reklama
5773 čtenářů | 40 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(Am, 11.11.2011 1:33:37)
Odpovědět
Romismus se stal dobrým obousměrným kšeftem pro ty z nás, kterým takové peníze nevadí a nechají si je "odklonit" z EU či z našich-vašich kapes bez skrupulí do své a přitom jako vedlejší produkt na nich sbírají pochybné Euro-body.
Další chybou je, že musí každý občan platit za "optimální a vybalancované zpravodajství" z naší matičky země. I ten kdo nemá zájem. To by bylo potřeba zrušit a pak by nebyli ti prodejníci z ČT ani romská figurantka.
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(Medikolog, 11.11.2011 19:18:29)
Odpovědět
Česká televise by měla vyhodit ty reportéry a jejich místa nabídnout té Cikánce a jeímu druhovi. Pan Česneček by jim měl ve svých seznamech, navazujících na seznamy Cibulkovy, přidělit odpovídající nečestné místo... Václav Havel by jim mohl udělit Svatováclavské orlice s Romským kolem.
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(winter, 12.11.2011 13:18:18)
Odpovědět
Článek je názorná ukázka primitivismu a primitiva, jenž se raduje nad tím, že jeho ego je ještě větší, protože on je přece slušný Čech. Pochybuji o jeho slušnosti a taktéž o jeho zdravém rozumu. A něco pro přicmrdovače: jste ustrašení jako zající. Nebo, že by zbabělost ?
Asi ano, když si vzpomenu na kolaboraci "slušných Čechu" v minulosti s Němci. Vaše rasistické názory nemíním komentovat, jen radu na závěr: Svádět své neúspěchy na jiné je snadné, ale tato praxe nemusí odpovídat realitě.
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(smějící se bestie, 11.11.2011 2:05:03)
Odpovědět
Jako osoba OZS mám tak bohaté zkušenosti s českým zaměstnavatelským prostředím, že mne žvanění výše uvedeného Za-lomeného nechává nejenom chladným, ale i vcelku posměšným na jeho adresu !
To že spojení cikánění a prostituce novinářů a televizní sebranky je nejenom výhodný byznys , ale i vcelku solidním beranidlem kosmopolitů na národní stát a jeho entitu jsem již konstatoval v době, kdy zalomený byl možná permanentně zlomený !!!!
Pojem Moje zní sice hrdě, ale v kontextu Všehomíra je lidově řečeno plivnutím do stromovky !
Opět si jenom "povzdechnu" nad největším libertánem a bojovníkem proti monopolům předsedou SSO - který je předsedou představenstva státní firmy s monopolním postavením !!!!
Mohl bych pokračovat dalším výkvětem jménem Matějka a došel bych k finálnímu závěru- Zloděj křičí chytte zloděje aneb vraha na rohu ulice o morálce káže !!!!!
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(Jeeves, 11.11.2011 6:13:40)
Odpovědět
Něco o tom předsedovi SSO nám řekněte, prosím.
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(FrantišekN., 11.11.2011 11:35:17)
Odpovědět
Není předsedou, ale místopředsedoudozorčí rady MERO a.s...
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(Pavel, 17.11.2011 16:18:19)
Odpovědět
Heký až na to, že to není rok pravda.
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(jira22, 11.11.2011 7:36:30)
Odpovědět
Nemám rád cikány, ale v podstatě lze s Vámi souhlasit.
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(Kalous, 11.11.2011 7:05:25)
Odpovědět
Zrušte ČT - vůbec nic se nestane. V řadě případů našemu státu škodí - viz protičeská reportáž o vraždách po válce na Jihlavsku placená německými nacionalisty. Je i neobjektivní a nevyvážená (např. dění v Jugoslávii bylo vždy komentováno jak za dob SSSR - jenže obráceně).
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(jorkšír, 11.11.2011 7:42:37)
Odpovědět
Česká televize o svou existenci na mediálním trhu příliš bojovat nemusí,díky povinným poplatkům je těžce za vodou. Hezky by se to dalo ukázat na příkladu jejího bývalého šéfa Janečka co si tam dobře nahrabal. Poplatky bych zrušil okamžitě,pak by v ČT neměli čas na takové blbosti jako byla tahle,museli by začít myslet a dělat pořádně.
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(Ka, 11.11.2011 10:08:56)
Odpovědět
spouhla, rušit poplatky - ČT žádným státním ani národním zákmům neslouží, jen si pár lidí plní kapsy - ostatní TV dokážou pracovat lépe i bez povinných poplatků
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(rudá lež, 11.11.2011 7:55:36)
Odpovědět
je to smutné čtení soudruzi reportéři!Majitelka firmy ,která se živí prací a ne udáváním a propíráním v komunistické tv ,na ticíc procent po této ukázce někoho z cikánů dofirmy nevezme.Reportéry dožene jejich vlastní jednání,tomu se nikdo nevyhne. Dokázali pouze zvýšit nenávist k cikánské menšině a po takovéto zkušenosti se cikánský žadatel o práci nedostane ani přes vrátnici.Jestli chci někoho přijmout do pracovního procesu,rozhodnu o tom já jako majitel a ne ubožák který neumí nic jiného, než štvát lidi proti sobě.
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(Míraa, 11.11.2011 8:02:09)
Odpovědět
Opět výborný článek Luboši. Vždycky si přečtu nadpis, autora nesleduji ale v prvních několika odstavcích se vracím zpět abych se ujistil, že to píšete vy. Vždy konzistentní a logické názory na věc.
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(fiskus, 11.11.2011 8:59:57)
Odpovědět
Kdysi jsem si myslel,že zrušit ČT by nebylo chytré.Dnes ale vidím,že by tím člověk získal(když už nic jiného tak měs.poplatky).Se zájmem sleduji ČT 24 a ČT 4.Ostatní ČT 1 a ČT 2 mají tak mizerný výběr programů,že je to jen ztráta času.K článku L.Záloma-souhlas.
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(pwpw, 11.11.2011 9:07:28)
Odpovědět
Autor článku by měl být trestně odpovědný za šíření nenávisti vůči jedné etnické skupině.

Z článku tohoto hloupého autora tedy vyplývá, že pokud se např. český počítačový expert bude ucházet o zaměstnání v Německu, nebude přijat ba vůbec pozván k výběrovému řízení (ředitel všechny Čechy z výběrového řízení vyřadí), je vše OK, neboť je prokázáno, že Češi kradou a třeba by nový český zaměstnanec německému zaměstnavateli mohl ukrást počítač. Také by německý zaměstnavatel nedostal zakázky, neboť i jeho obchodní partněři se Čechů štítí.

ČR jako jediná země EU neměla dlouho antidiskriminační zákon - a to především kvůli demagogovi Klausovi, pro něhož jeho politická ideologie je nadřazena Listině , Ústavě Čr, zákonům a mezinárodním závazkům.

Dříve nás od ostatních právních států dělil ostnatý drát, nyní je to mentalita myšlení.

Diskriminace a rasismus není v této zemi trestána, instituce, které mají konat a takové jednání potírat, včetně policie a soudů, nekonají.
Lidé si také nejsou vědomi svých práv, a to především důsledkem těchto demagogických diskriminačních a štvavých článků.

Pokud nebudou tyto informační portály za podněcování nenávisti či šíření nenávisti vůči jedné skupině obyvatel či odlišnému jednání k určité osobě či skupině osobě na základě rasy, pohlaví, státní příslušnosti, sociálního původu..... finančně postihovány, nic se v této společnosti nezlepší.
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(Já, 11.11.2011 9:24:03)
Odpovědět
Tedy Džamilo,Ty jsi ale obr PICHA
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(dako, 11.11.2011 9:40:54)
Odpovědět
Založ si firmu, zaměstnej v ní cikány a pak můžeš psát o diskriminaci. Myslím, že jsi jen žvanil který se jinak než tímto hloupým kecáním neuživí.
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(L.Zálom, 11.11.2011 9:49:41)
Odpovědět
Do toho, zažalujte mě.
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(Kalous, 11.11.2011 10:19:49)
Odpovědět
Nekonečně bl.bý příspěvek. V ČR mají problém jen ci.káni a každý ví proč. Je to jejich vina a ne ostatní společnosti, přece se 95% společnosti nebude měnit podle požadavku 5% romských, přivandrovalých z okolních zemí. Co je to za mravní zásdady - chránit parazity, kriminálníky, zloděje? U Čechů (Moravanú, Slezanú) je podrazák 1 člověk z 10 - u Romů je to obráceně. Když už je náš stát a ČSSD (posledně si přicmrndl Škromach) tak chytré, ať nechá stavět cik.ány "hladové zdi" - - zde bych to nahradil - ať si svépomcí za materiální a odborné spolupráce státu postaví jak za komoušů své "družstevní domky a ubytovny" - to by jak uvidí lopatu rychle mizeli zase na Slovensko (velká čest 10% romských vyjímek, kterým se omlouvám!) Navrhuji 500 ci.kánů nastěhovat do Lihového domu a platit ze stranické pokladny ČSSD!
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(Havlíček, 11.11.2011 17:34:20)
Odpovědět
Znovu tady zdůrazňuju: Spočítejte to těm socdemáckým zmetkům u voleb a nedávejte jim ani hlas!
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(fiskus, 12.11.2011 8:33:38)
Odpovědět
Havlíčku jsi na omylu,jestli si myslíš,že se za své kecy dostaneš na státní útraty do Brixenu,jako kdysi tvůj jmenovec.Mně by se to taky v Brixenu líbilo.
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(Sunny, 11.11.2011 11:23:50)
Odpovědět
Vážený pane, zaměstnavatel má právo vybrat si zaměstnance podle svých představ a na základě vlastních požadavků. Když německý šéf odmítne českého programátora a místo toho zaměstná Němce, je to jeho právo. Zejména měl-li s Čechy v minulosti špatné zkušenosti. Chyby občas děláme všichni a jsme-li nadáni špetkou rozumu, poučíme se z nich. Jen blbec opakuje stejnou chybu dvakrát. Tohle není otázka rasismu.
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(alfa27, 11.11.2011 15:13:50)
Odpovědět
Adolf Hitler dostane v pekle vycházky za dobré chování. Může strávit týden na zemi, ale než uplyne první den, je nasupený zpátky v pekle.Lucifer se diví co ho tak dožralo a Hitler na to:" je to strašný, Němci místo aby bojovali, kšeftují, Židi místo aby kšeftovali, bojují a cikáni obsadili Čechy a Moravu.
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(Havlíček, 11.11.2011 19:13:51)
Odpovědět
Úryvek z textu
Budu tě mučit tak dlouho, dokud nebudeš křičet. Přibiju ti nohy křížem. Já jsem tanvaldskej rváč, kterej nemá strach, ty trubko zahráváš si s rapem, pro mě si jen malý dítě, půjdeš domů s brekem a až mi přeskočí, budeš na ulici klečet.

Budeš mě prosit, abych toho nechal, jenomže já tě budu trestat tak dlouho, dokud nebudeš chcípat. (...) Teď jdu do tebe, kopačka, hlava, pěst, tady máš ode mě trest. Seš jak drobek, kterýho smetu ze stolu a ty budeš padat na kolena dolů.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/vyzva-k-nasili-ci-umelecka-licence-pisen-romskeho-rapera-provokuje-1dy-/domaci.aspx?c=A111104_1679667_liberec-zpravy_oks
iDNES.cz/Zpravy Pátek 11.listopadu 2011.
Úryvek z přednesu rómského rapera Dária z Tanvaldu. Rapuje toho víc, třeba "kradem gádžům, oni maj peněz dost", celý je to na iDNES. A zajímavé reakce novinářů: Není to rasistické, není to nebezpečné, rapeři v USA jsou ještě ostřejší. A vy tady vyhrožujete žalobou autorovi článku Reportéři Čt v roli udavačů a špiclů?
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(Alotek, 11.11.2011 23:19:20)
Odpovědět
Ano je v pořádku když Vás v německu zaměstnavatel nezamětná protože nechce, a to z jakéhokoliv důvodu.
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(22, 11.11.2011 10:39:03)
Odpovědět
Výborný článek.Soukromé firmě nemá nikdo co nařizovat, koho si zaměstnají.
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(Peter L., 11.11.2011 10:47:48)
Odpovědět
Cigánsky redaktor ČT Richard Samko je z peňazí českých daňových poplatníkov /možno aj ľudskoprávnymi organizáciami, ktovie/ platený notorický provokatér, ktorý svojimi reportážami chce v jednom kuse dokazovať diskrimináciu či rasizmus voči svojim súkmeňovcom a aj týmto spôsobom terorizovať nič netušiacich bielych.
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(Katsanson, 11.11.2011 11:16:04)
Odpovědět
Na takové reportéry jedině plivnout, bohužel udavačství je náš historický sport. Co se týká ČT tak se nemůžeme divit, má už druhého ředitele z komunistické líhně. No a STB a udavačství je komančský výtvor.Takže aby se reportéři ČT udrželi na svých postech musí v režii ředitele křivit své charaktery.Proti článku nic nemám, je pravdivý a názory ostatních respektuji mají na ně právo.
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(winter, 11.11.2011 11:27:42)
Odpovědět
Autor vlastně přiznává a schvaluje, že MOJE znamená, že podnikatelé nemusí dodržovat zákony. Navíc je článek velmi tendeční s jasným cílem šířit nenávist a rasistické nálady.
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(pavjan, 11.11.2011 14:12:29)
Odpovědět
Typický příspěvek gottwaldovského typu.
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(Jirka, 11.11.2011 14:18:46)
Odpovědět
Pane chytrý, bežte se poptat na práci do nějaké Cikánské firmy (pokud vůvec existuje) - poženou Vás svinským krokem a ještě se dozvíte, že jste "bíla svině".

Anebo ještě lépe - založte si svoji firmu (1000 Kč na živnostenský list jistě máte) a zaměstnejte Cikány z širokého okolí. Do měsíce z Vás bude jistě milionář, firmu budete rozšiřovat a přijímat další opálené zaměstnance! Přeji Vám úspěch - a podělte se s námi následně o vynikající zkušenosti s cikánskými pracanty.....
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(alfa27, 11.11.2011 14:44:00)
Odpovědět
Problémem je, že ČT a "humanisté" popírají jedno ze základních lidských práv majitelky prádelny a činí nadřízeným lidské právo oné Romky.Ta živnostnice odpovídá svým majetkem za chod své firmy. Jestliže ji zaměstnaci rozkradou, nebo ukradnou prádlo svěřené k vyprání, nebo je zničí- kdo mude muset platit škody? Romka, redaktorka české televize, Vy?To vy tady hlásáte a propagujete nerovnost- tentokrát třídní.Prádelna je majetek oné podnikatelky, na kterém je závislá. Proč by měla být nucena podstupovat nepřiměřená rizika.Takovou povinnost mohou mít nanejvýš státem řízené a zřízené organizace.
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(Kalous, 12.11.2011 2:10:41)
Odpovědět
Dost přesné komentování. A´t riskuje ten, kdo prosazuje takové nesmyslné zákony - stát a Brusel - a nezaměstnané Romy zaměstná, ale ne tak že 2 hod denně se drží lopaty u hromádky listí.
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(takseptam, 12.11.2011 9:51:29)
Odpovědět
A kolik cikánů zaměstnáváte??
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(Pamětník, 11.11.2011 15:34:24)
Odpovědět
Morální stav ČT je notoricky známý, takže udavačství a špiclování není nic, co by překvapilo. Zajímalo by mě vědět, kolik Romů zaměstnává ČT. Asi ale budu na odpověď čekat marně.
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(Peter L., 11.11.2011 15:48:31)
Odpovědět
Samko určite nie je biely, Tvarúžková takisto nie, o ďalších zatiaľ neviem...
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(Kandelábr, 11.11.2011 15:35:59)
Odpovědět
Přátelé já to dělám tak.Nemám sice žádnou firmu ale pracuji na vrátnici jedné firmy.Chodí dost zájemců i cigánů a ptají se na práci.Dělám to tak vřele cigány vítám a hned ůvodem jim říkám: bohužel tu nemáme osobní oddělení to je v Praze,ale mohu vám dát telefon. Napíšu na kousek papíru nějaký čísla a je klid.Oni spokojeně odejdou a je klid. Ještě se mi nestalo že by se vrátili že telefon neexistuje.
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(Matolín, 11.11.2011 16:40:43)
Odpovědět
Váš článek plně vystiluje situaci v ČT. Rád bych dodal, že vše je patrné i z masáže pořadem před hl. zprávami. Hlasatelé zpráv zpředrevolučního období jsou velmi podobní současmným např. pí Drtnová.
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(Janrohac, 11.11.2011 18:00:23)
Odpovědět
Vražda zůstane vždy tím nejhorším zločinem,protože život je to nejcenější co máme a jeho ztráta je věc nevratná.Jinak co se týče problémů s cikány a dalšími čmoudy s Vámi plně souhlasím.
Re: Reportéři ČT v roli udavačů a špiclů
(Ad rem, 11.11.2011 18:11:23)
Odpovědět
Naprosto s Vámi souhlasím. Platím daně, vyplňuji neuvěřitelné množství povinných hlášení, která v podstatě nejsou vůbec k ničemu, jsem k ruce jakékoli kontrole odkudkoli, ale koho zaměstnám, to toho mi nikdo kecat nebude! A stát, který prostřednictvím vlády a zákonů jen ztěžuje jakékoliv podnikání, mi do toho kecat nebude tuplem!!!!
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama