reklama
reklama

Nedokážete zabránit řádění zdivočelých Romů, politici? Nedostanete můj hlas!

Autor: Radomír Hrabovský | Publikováno: 2.11.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Mám několik otázek, na které se chci našich politiků před volbami zeptat. A přestože jsem pouze jeden z několika miliónů voličů této země, tudíž je velmi pravděpodobné, že můj hlas velkou váhu mít nebude, zcela jistě jej nedostane nikdo z těch, kteří na mé otázky odpoví špatně.

První otázka: Jak budete řešit obrovskou a stále se zvyšující kriminalitu v této zemi?

Předvolební politické řeči neberu. Takové to: zajistíme bezpečnost na ulicích, posílíme policejní hlídky v nočních hodinách, zavedeme programy na začlenění sociálně vyloučených, přidáme peníze na toto, či na tamto…

 

Politik, či politická strana, která bude obhajovat podobné postoje, nestojí za cestu do volební místnosti. Protože toto jsou jen takové nicneříkající politické kecy a to už tady bylo mnohokrát. Nepomohlo to, naopak je to čím dál horší. Záměrně jsem zvolil formulaci otázky tak, aby byla paušalizována na celou společnost, přestože v posledních týdnech je v médiích zdůrazňována převážně trestná činnost Romů. Ano, je bohužel pravdou, že brutalita a nelidskost činů některých Romů hraničí s lidskou představivostí a nezlepší se to, pokud se tato zvířata budou cítit beztrestně, či si dokonce budou trest užívat jako spoustu docela příjemného odpočinku na státní útraty.

 

Pokud politik před volbami řekne, že zvýší počet policistů v ulicích, u mě skončil.

Já nestojím o policajta na každém rohu, já bych si přál slušnou občanskou společnost, ve které má každý potencionální zločinec strach na nějakou trestnou činnost byť jen pomyslet. Strach, protože by mohl přijít trest, za který mu to prostě nestojí. Opakuji, TREST, nikoliv prázdniny.

 

Přál bych si, aby násilník, který boxerem udeří nevidomého muže do tváře, musel dva roky pracovat v kamenolomu, 12 hodin denně, 6 dní v týdnu, bydlet v cele 2 x 2 metry ve dvou a nad pryčnou by musel mít povinně na velké ceduli napsáno, proč tam je.

 

Přál bych si, aby oba dva útočníci, kteří přepadli 80-ti letou důchodkyni, brutálně ji zbili tak, že skončila na devět týdnů v nemocnici a to vše pro kabelku se třema stovkama, skončili jako ošetřovatelé nemohoucích nepohyblivých lidí (samozřejmě pod přísným dozorem). A pokud se jim to nebude líbit, do kamenolomu.

 

Přál bych si, aby všichni Romové, kteří v Novém Boru napadli hosty v baru mačetami, byli souzeni za rasově motivovaný pokus o vraždu, stejně jako žháři z Vítkova. A pak do kamenolomu.

 

Přál bych si, aby bylo všech osmnáct útočníků z Rumburku souzeno minimálně za spoluvinu, ne jen ti dva, kteří drželi v rukou obušky. V tomto případě by možná k převýchově stačil krumpáč a lopata.

 

Přál bych si, aby moje dcera mohla chodit do školy bez doprovodu, stejně, jako jsem chodil já, beze strachu, že ji přepadnou tři nezletilí Romové, aby ji sebrali mobil, peníze a svačinu. A pokud už se něco podobného stane, přál bych si, aby tito jedinci byli na velmi dlouho od slušné společnosti izolováni. Minimálně do doby, než bude možné zodpovědně hovořit o alespoň částečném převychování.

 

Přál bych si, aby se našel člověk, který dokáže najít způsob, jak naučit dorůstající mladé lidi slušnosti, jak jim vštěpit smysl pro zodpovědnost a morálku, místo agresivity a lhostejnosti.

Přál bych si, aby se našla politická osobnost, či strana, která by byla schopna v této zemi nastolit pořádek a spravedlnost. Žádná to dosud nedokázala. Žádnou takovou už nikdy volit nebudu. A také zatím nechci ani přemýšlet o DSSS.

Otázkou bohužel zůstává, bude-li vůbec z čeho vybírat…

 

P.S. Jako podklad při výstavbě silnic je používán na hrubo strojově drcený štěrk. Je dost možné, že by stroje na drcení kamene přinejmenším pár let nebylo potřeba. Ale zcela jistě by to naší společnosti velmi prospělo.

 

Čtěte také:

 

 

Klíčová slova: politická korektnost  | romové
reklama
3978 čtenářů | 28 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Nedokážete zabránit řádění zdivočelých Romů, politici? Nedostanete můj hlas!
(Kalous, 2.11.2011 1:00:00)
Odpovědět
Pane autore, vždyť ty naše hlavní strany o váš hlas vůbec nestojí - raději budou lovit hlasy přímo mezi Romy, někde jim i za hlas stovku zaplatí nebo alespoň slíbí tak jak to bylo posledně (většinou se do toho zaplétala ČSSD, ODS spíše lovila u homosexuálů - viz Topolánek).
Re: Nedokážete zabránit řádění zdivočelých Romů, politici? Nedostanete můj hlas!
(Pavel, 2.11.2011 3:30:16)
Odpovědět
Ona ta DSSS je politiky a médii osočována právě proto, že chce to, co v článku popisujete a jaká koliv jiná strana, která bude chtít zavést v této zemi normální stav, dopadne stejně.
Re: Nedokážete zabránit řádění zdivočelých Romů, politici? Nedostanete můj hlas!
(R. Hrabovský, 2.11.2011 7:54:51)
Odpovědět
Bohužel musím uznat, že na Vašich slovech je něco hrůzostrašně pravdivého...
Re: Nedokážete zabránit řádění zdivočelých Romů, politici? Nedostanete můj hlas!
(jira22, 2.11.2011 9:24:44)
Odpovědět
A co myslíte pane Hrabovský, že Vám zbývá? Nedat hlas? Ale nikdo o něj nestojí, patřičná propagace zajistí zvolení v demokracii tomu kdo víc zaplatí? Nedat hlas to je Vaše právo, stejně jako cinkat klíčema. A to je jak řekl Cimrman vše. A pokud se Vám nelíbí opatření navrhovaná naší vládou, budete mlčet brzy i na internetu nejen v ulicích. Takovou demokracii jsme si totiž vycinkali.
Re: Nedokážete zabránit řádění zdivočelých Romů, politici? Nedostanete můj hlas!
(Sousedka, 1.1.2012 11:34:19)
Odpovědět
Je to hrůzostrašné, ale pokud nebudu mít jinou možnost, svůj hlas dám. Přeci musím vyburcovat i jiné strany. A pokud by tato strana vyhrála na celé čáře, nevím, zda by to byla jen moje zopovědnost. Varování od slušných lidí tady už bylo dost.
Re: Nedokážete zabránit řádění zdivočelých Romů, politici? Nedostanete můj hlas!
(bílá nemoc, 2.11.2011 6:51:43)
Odpovědět
Můj taky nedostanou. I když o něj evidentně nemají zájem.
Re: Nedokážete zabránit řádění zdivočelých Romů, politici? Nedostanete můj hlas!
(Fiter, 2.11.2011 7:14:02)
Odpovědět
Hlas k hlasu a budou bez voličů.I když před volbama budou lhát až se jim budou huby křivit.
Na cikány jedině těžká práce jak uvádějí někteří přispěvovatelé.Nesplníš normu nedostaneš nažrat.Takhle by to mělo fungovat.Takový film Frajer Luke by mohl inspirovat ty naše soudy.Vždyť kolik tisíc kilometrú silnic a krajnic je v dezolátním stavu.Jenomže to je jenom krásný sen.
Re: Nedokážete zabránit řádění zdivočelých Romů, politici? Nedostanete můj hlas!
(Explorer, 2.11.2011 14:04:03)
Odpovědět
Moje slova, kriminály jsou plné levné síly na stavbu silnic, tito nás stojí moc peněz, tak proč to nevyužít. Řetěz na hnátu a makat na silnici, a můžou se humanitární organizace třeba uprotestovat.
Re: Nedokážete zabránit řádění zdivočelých Romů, politici? Nedostanete můj hlas!
(frantisek zajicek, 2.11.2011 19:20:03)
Odpovědět
To myslite,ze na dalnice vyrazite s krumpacem a lopatou?Nebo chcete zdegenerovanemu cikorkovi sverit nejakou techniku?Manualni prace je totiz min a min,ty kecy,ze za totace makali vsechny cikorky a jak to naramne slo jsou dnes jenom k pousmani...FZ
Re: Nedokážete zabránit řádění zdivočelých Romů, politici? Nedostanete můj hlas!
(Kalous, 2.11.2011 22:16:49)
Odpovědět
Jo františku, manuální práce moc není - i těch výkopů, on to udělá rychleji a levněji Ukrajinec. Ale je to chyba - proč platit Ukrajince, když se Rom třeba válí (ne všichni) doma a bere sociálku (nebo i bílý). Podniaktele to ale nepálí. Proto by měl mít stát pro Romy specielní státní zakázky, něco jako bylo za Karla IV. - na způsob stavby hladových zdí. Romové by si měli alespoń také sami postavit i byty - tak jak se za komoušů stavěli družstevky, taky se to často postavilo téměř svépomocí. To by ale pro naše humanisty nebylo populární, sociální romští pracovníci by přišli o kšefty.
Re: Nedokážete zabránit řádění zdivočelých Romů, politici? Nedostanete můj hlas!
(Explorer, 2.11.2011 22:30:31)
Odpovědět
Myslíte že s dnešní technikou jsou silnice kvalitnější než byly dříve. Také se dělaly silnice z betonu, vydrží nesrovnatelně více a na stavbě se šikne hodně rukou. Kamenolom i jiné povrchové doly by také jistě splnily svůj výchovný účel. Pořád lepší alespoň něco, než je nechat se na kriminál těšit, to by jste viděl jak by klesla kriminalita pod hrozbou takových trestů.
Re: Nedokážete zabránit řádění zdivočelých Romů, politici? Nedostanete můj hlas!
(frantisek zajicek, 3.11.2011 0:11:51)
Odpovědět
Kvalita silnic nespociva na technice,ale na pouzitem materialu a na technologii,v globalu je to o penezich,tady nam je nejaka romska brigada prd platna.Prace v base moc neni,prodrazuje se dovozem surovin,odvozem materialu,dovozem lidi na pracoviste pod specialnim dozorem a pod.,v dusledku take o penezich.Vetsina Romu je pro slozitejsi praci nepouzitelna a jsou od prirody lini,takze co s nimi?V kamenolomu a na povrchovem dole jste asi nikdy nebyl,nevim,co by tam cikorka mohl delat,ze by mlatit kladivem do skaly nebo kutat krumpacem uhli?Take Kalousova teorie o specialni praci pro Romy kontrolovane statem je naprosty nesmysl a navic smrdi rasismem naruby...FZ
Re: Nedokážete zabránit řádění zdivočelých Romů, politici? Nedostanete můj hlas!
(Explorer, 3.11.2011 10:31:27)
Odpovědět
Nepochopil jste nic, tak znovu, kriminál má být za trest, ne za odměnu. Takto si živíme svoje kriminálníky, kteří si svůj život prožijí v relativní pohodě. Nejsem znalec kamenolomu jako vy, takže mi promiňte moje neodborné návrhy. Nemáme dnes peníze na penze ani pro nezaměstnané a proto si nemůžem dovolit plýtvat pro takové kteří už ve většině případů jiní nebudou,myslíte že takové kriminály jaké jsou mají nějakou výchovnou funkci. Takové gulagy měly něco do sebe, zkuste také nějaký návrh vy, sou to i vaše peníze.
Re: Nedokážete zabránit řádění zdivočelých Romů, politici? Nedostanete můj hlas!
(felix.julec, 2.11.2011 8:47:20)
Odpovědět
Pane Hrabovský nejste sám,kdo si takové otázky dal,nebo dává.To co je průměrně myslícím lidem jasné,vládnoucí garnitura přehlíží.Vláda má jedinou prioritu.Hlavně starost starat se sama o sebe.Je třeba jim natlouct do jejich tupých palic proč jsou vlády zřízeny a k jakému účelu.Kdo to ale udělá?Jsou to arogantní šmejdi.Všichni to víme,dle preferencí nemají žádnou podporu a přece u voleb dostávají tolik hlasů.Napadá mně,jestli ty volby nejsou nakonec cinknuté./Druhá volba je,že jsme nenapravitelní volové a pak si nemáme proč naříkat/Jiné vysvětlení nemám.O fešáckých kriminálech nemluvě.Zařídit práci v kamenolomech přece nemůže být složité.
Re: Nedokážete zabránit řádění zdivočelých Romů, politici? Nedostanete můj hlas!
(felix.julec, 2.11.2011 8:51:09)
Odpovědět
Dodatek:až ulice vezme právo do svých rukou,pak se nebudou stačit divit.To bude ale špatně.
Re: Nedokážete zabránit řádění zdivočelých Romů, politici? Nedostanete můj hlas!
(hugo vavrečka, 2.11.2011 10:13:00)
Odpovědět
Nebude to samozřejmě "demogrrratické", ale je to pro ty lidi tam jediná šance, jak si udělat doma pořádek. Spoléhat se na zkorumpovanou vládu a policii nemá smysl, protože ti jsou na straně kriminálníků. Prostě hlavně nemít problémy s evropskými úředníky a na vlastní lidi prdí. A myslím, že lidem na severu to už začíná docházet.
Re: Nedokážete zabránit řádění zdivočelých Romů, politici? Nedostanete můj hlas!
(děd, 2.11.2011 11:32:53)
Odpovědět
Lidem na severu došlo již dávno co si vycinkali. Likvidaci původního průmyslu, demolice fabrik, zdevastované zemědělské pozemky (přesto za pakatel prodané cizincům), největší nezaměstnanost, zhoršení zdravotnického systému a nyní vznik geth. Díky všem porevolučním vládním zločincům !!!
Re: Nedokážete zabránit řádění zdivočelých Romů, politici? Nedostanete můj hlas!
(Sandokan, 2.11.2011 9:05:41)
Odpovědět
Krásný názor,se vším naprosto souhlasím,dokonce vím o krásném a prázdném lomu-daleko od civilizace.
Re: Nedokážete zabránit řádění zdivočelých Romů, politici? Nedostanete můj hlas!
(Jirka, 2.11.2011 11:30:23)
Odpovědět
Pane Hrabovský,

od chvíle, kdy v roce 1990 jakýsi Havel pustil z kriminálu všechny lumpy a prosadil, že vězni nemusejí pracovat, na celách mají televize a mohou si nechat donášet zvenku biftečky nemá pro určité skupiny vězení žádný odstrašující efekt. Pravda a láska sice na tomto poli zvítězila - ale bohužel měla spíš zvítězit přísnost, důslednost a tvrdost.

Souhlasím s Vámi, že tvrdá práce a podmínky na hraně snesitelnosti by měly být ve vězení samozřejmostí. Odradilo by to spoustu lumpů (a nejen Cikánských).

Jenže co naděláte ve státě, kde je možné nepracovat a žít ze sociálních dávek lépe, než leckterá normální pracující rodina?!
Re: Nedokážete zabránit řádění zdivočelých Romů, politici? Nedostanete můj hlas!
(modřín, 2.11.2011 13:39:32)
Odpovědět
Technická poznámka. Vážený pane autore, 2x2 metry pro jednoho zločince je nebývalým luxusem. Současný trestanec a mnohdy i vazebně stíhaný si musí vystačit s prostorem menším než je hřbitovní norma pro uložení jednoho těla.
Jinak samozřejmě příští volby se již odehrají bez mého hlasu, neboť nikam nevedou, partajní systém se přežil a patří do latrýny dějin. Cestu nám ukázali Islanďané - vzepřít se vládě a vykopat ji, přepsat ústavu a zavédst osobní odpovědnost politiků a především jejich dluhy neplatit.
Re: Nedokážete zabránit řádění zdivočelých Romů, politici? Nedostanete můj hlas!
(Krištov, 2.11.2011 19:26:03)
Odpovědět
Hellou strejdo Radomíre. 3 miliony voličů oveček a beránků nechodí k volbám poněvadž jsou spokojeni se situací. Modré ptactvo a spol. bude volit svoje zlodějské bratrstvo, komouši a růžový podvodníci budou vykřikovat slibotechnu a zůstane vše při starém, menší strany budou smeteny. Čecháčkové si nepomůžou, budou poslouchat žvatlání okupovat se šmejdem zboží v supermarketech u televize hltat báchorky a je na na dalších dvacet let vystaráno. Pouze v případě že se ismus kapitalismus bude hroutit v okolí České kotliny tak nakonec vyrazí do ulic a budou zuřivě zvonit pro dalšího žvatlala a zloděje.
Re: Nedokážete zabránit řádění zdivočelých Romů, politici? Nedostanete můj hlas!
(Šoumen, 2.11.2011 19:33:09)
Odpovědět
Pane autore, já bych jeden nápad také měl, aby se mládež naučila slušnosti a jak jim vštěpit smysl pro zodpovědnost a morálku.
POVINNOU VOJENSKOU SLUŽBU NA NĚ !!!
Tam by se naučili slušnosti a zodpovědnosti a zároveň i úctu k autoritám. To mohou potvrdi všichni kteří vojnu absolvovali. O to všechno jsme přišli zrušením povinné vojenské služby. A cigoši, tak jako v USA nedat jim dávky a nabídnout místa v armádě za plat. S mačetami a bodáky by to asi uměli dobře. A mohli by je poslat do Iráku a Afghanistánu, ať se tam vyřádí. Třeba by se jich vrátila jenom polovina, když by útočili v tlupách.
Re: Nedokážete zabránit řádění zdivočelých Romů, politici? Nedostanete můj hlas!
(Jeeves, 2.11.2011 21:08:42)
Odpovědět
Hezky. Ale kde se to mají naučit děvčata? :-) Ale vážně, je to jenom taková staromilecká pověra, že ZVS z někoho mohla udělat "lepšího" člověka. "Člověk" se dělá doma, v rodině!!!
Re: Nedokážete zabránit řádění zdivočelých Romů, politici? Nedostanete můj hlas!
(Šoumen, 3.11.2011 9:27:21)
Odpovědět
A myslíte, že na ně v tomhle marastu mají rodiče čas? Většina jich pracuje 12 hodin a jsou rádi, když je děcka neotravují, tak jim dají peníze a postarejte se nějak sami o sebe. Myslím, že když by chlapci nebyli tak agresivní a jen trochu zodpovědní, tak by se děvčata nechovala tak, jak se chovají dnes. A neříkejte, že jsme se nenaučili na ZVS zodpovědnosti a úctu k autoritám, a to nám i přes tento dvaadvacetiletý marast vydrželo až do dneška. A máte pravdu, je to také v rodině. Nám se rodiče věnovali o hodně více.
A to pomíjím mnoho facek a jiných trestů ve škole. Když bych si doma stěžoval, tak jsem ještě dostal přidáno, protože jsem se samozřejmě zlobil. Dnes učitele tahají po soudech a ještě ho ředitel vyrazí z práce.
Re: Nedokážete zabránit řádění zdivočelých Romů, politici? Nedostanete můj hlas!
(Ferda, 2.11.2011 19:57:23)
Odpovědět
Pane se vším co jste napsal souhlasím.Kriminálu se musí každý bát.A co se týká že není práce,tak se musí najít.Kdyby odsouzený měl jen převážet šutry z hromady na hromadu v tom lomu a velké finance to stát nebude.
Re: Nedokážete zabránit řádění zdivočelých Romů, politici? Nedostanete můj hlas!
(frantisek zajicek, 3.11.2011 0:24:56)
Odpovědět
Kdyz bude nekdo prevazet hromadu sutru ze strany na stranu,nebo se vymysli nejakam jina podobna pseudoprace,jednak to zadne hodnoty neprinese a za 2.to bude dotovat danovy poplatnik(odev,obuv,vyrobni prostredky,dovoz...)O vychovnen efektu silne pochybuji.Smysl to dava pouze v pripade fyzicke likvidace osob...FZ
Re: Nedokážete zabránit řádění zdivočelých Romů, politici? Nedostanete můj hlas!
(alboin, 2.11.2011 20:50:45)
Odpovědět
Nechápu proč byste měl pane Hrabovský váhat s volbou DSSS. Hospodařit se schodkem ve státním rozpočtu dokáže opravdu každý d*bil. Bylo by to v nejhorším případě jako dosud, pouze na držku od cikánů by dostávali Češi podstatně méně.Takže Hrabošku neváhej a vol.
Re: Nedokážete zabránit řádění zdivočelých Romů, politici? Nedostanete můj hlas!
(Rudolf, 3.11.2011 9:28:02)
Odpovědět
Poslechněte si tohoto nepřízpusobivího a ukidněte se.

http://www.youtube.com/watch?v=7MyLM8cm9yg&feature=player_embedded#!
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama