reklama
reklama

Tohle (kníže) za prezidenta?

Autor: Petr Paulczynski  | Publikováno: 24.10.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Tak jsem se ze sjezdu TOP09 dozvěděl, že tato Kalouskova strana s Trautenberkem jako maskotem v čele, je rozhodnuta knížete nominovat na prezidenta a to dokonce i v nepřímé volbě. Divné.

Samo kníže svého času proslulo výrokem : " Na Hrad? Jedině přímo, ne volbou na hajzlu." A doplnil to legendou: " Když jsem byl naposledy na Hradě volit prezidenta, připomínalo mi t výpadovku. Jak lidi běhali na hajzl a nabízeli tam všechno za volbu toho a toho. Nikdy nebudu kandidovat na presidenta republiky v nepřímé volbě, neboť nejsem prodejná děvka, aby se moje zvolení domlouvalo na hajzlíku!”

Tak to se tedy podívejme na tu změnu.

Ať se na mne nikdo nezlobí, ale moje představa o prezidentovi republiky je jiná. Myslím, že prezidentem by měl být kultivovaný člověk, který reprezentuje stát i svým vzhledem, šarmem a znalostí etikety. Nikoliv spící exot v červených ponožkách v pomačkaném obleku.

Opravdu je výrok hodný prezidenta například tato reakce na zatčení Čechů v Africe?  "Kdyby chtěla v Zambii nějaká sousední země dělat špionáž, tak si na to asi nevezme tři Čechy, páč na ně každej kouká, protože jsou bílí."

A další perly hodné prezidentsklého stolce: "Poněvadž ty magory trošku znám, vím, že demonstrace budou pokračovati.“ Na adresu rakouských protitemelínských aktivistů (květen 2007). "ČSSD je jako povětrná holka." V rozhovoru pro Právo o možnosti koaliční spolupráce s ČSSD (listopad 2009).

"Zaznamenávám při každé diskusi, že způsob, jak se u nás politika dělá, se většině lidí hnusí, nehledě na to, jestli ji dělá modrý pták, socan či černoprdelník." Tímto výrokem v rozhovoru pro Právo urazil lidovce, kteří žádali omluvu (listopad 2009).

Dalo by se úspěšně pokračovat, ale na závěr přidám už jenom jeden výrok: "Bárta by měl uznat, že šlápl do hovna."

Je zajímavé, že k těmto excesům naše média mlčí. Říci něco takového Klaus, už slyším ten ryk.

O podivných restitucích a jeho účinkování ve skupině Bildberg ani nemluvím, abych netříštil téma.

No a pohledy na spící kníže už patří do zlatého fondu inetrnetových fotografií. Jak napsal kolega na FB u jedné takové fotografie. "Je to těžké, fotografovat nádraží?" "Lehčí než něco jinýho," odpověděl Švejk, "poněvadž se to nehejbá a pořád to nádraží stojí na jednom místě a člověk mu nemusí říkat, aby se tvářilo příjemně."

Pravda, slyším-li jména jako Jan Sokol, Jan Švejnar, Petr Pithart, Šimon Pánek a hned musímchtě nechtě vidět knížete v mnohem příznivějším světle. Ale na druhé straně, to už by byl lepší Zdeněk Mahler nebo Karel Gott. Co říci na závěr? Snad jenom odpovědět na otázku z titulku. Tohle kníže za prezidenta rozhodně ne.

Čtěte také:

 

Klíčová slova: politika  | Václav Klaus  | TOP09  | Schwarzenberg
reklama
5370 čtenářů | 34 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Tohle (kníže) za prezidenta?
(smějící se bestie, 24.10.2011 0:41:17)
Odpovědět
Eskalací střetu starých pořádků a nastupujícího NWO začínají znovu se ozývat duchy,přízraky a resentimenty minulosti...., některé z nich mají vcelku solidní pr současnosti, ale je to stará ku.va v novém kabátě....
... bude asi stát moc sil nezlomené a nezkorumplované jedinec české společnosti, aby nepodlehli lákadlům nové doby, podrželi si rovnou páteř a přitom nezklouzli k již uvedené převlečené děvce....
... hlavně si nezašpinit ruce a nedopustit "zasvinění" hlavy a je vcelku lhostejno zda potrhlou ideologí či intoxikací svinstvem jménem chlast a drogy....
... vzory z minula máme a tudíž i návod, co se dnes děje není nic nového pod sluncem, pozor pouze na falešné proroky či potulné trubadůry pějící za žold či jenom z pomatení...
P.S. toto volné "meditování" berte třeba jako pozvánku k uctění Muže 28.října A.Švehly, který mmůže býti pro mnoho Čechů velkou inspirací i dnes !!!!
Re: Tohle (kníže) za prezidenta?
(ferda, 25.10.2011 14:02:19)
Odpovědět
OPĚT JSOU ROVNÍ A ROVNĚJŠÍ :-)))

....Tento rod se stal nejbohatší (rozlohou pozemků) tím že od poddaných při zrušení nevolnictví vybíral za jejich "svobodu" velké částky za něž přikupoval pozemky a zvětšoval panství. Také "nákupem a prodejem" Becherovky připravil náš stát o pár set milionů ("vyhrál soutěž" o Becherovku, nezaplatil státu ale "výhodně ji prodal" dál - a zaplatil až z této částky, rozdíl mu zůstal - správně výhodnější kup měl když nezaplatil realizovat stát, pomohli kamoši). S Kalouskem Hávou-Šťávou si přímo padli do náručí.

PS. ONI SE OPRAVDU MUSELI SMÁT, AŽ SE ZA BŘICHA POPADALI, KDYŽ NÁS V 89 VIDĚLI NA NÁMĚSTÍCH ZVONIT KLÍČEMA.....:-))))
Re: Tohle (kníže) za prezidenta?
(Kalous, 25.10.2011 15:55:56)
Odpovědět
Ale Ferdo máš to marné - pravda ani láska nezvítězí, leda tak k spisovatelce Obermannové.
Re: Tohle (kníže) za prezidenta?
(Brabec, 24.10.2011 5:06:30)
Odpovědět
Autor napsal pravdu, s nadhledem. Kdyby psal vážně, byl by to portrét úděsný. Jinak zapoměl říct, že mimo těch Švejnarů, Pánků, Pithartů, tak se objevilo jméno i Špidla ! Já si myslím, že ten Zeman vychází nejlépe. Příštího presidenta nám dodá ČSSD a uvidíme s kým se spojí ?!
Re: Tohle (kníže) za prezidenta?
(Jeeves, 24.10.2011 6:03:21)
Odpovědět
Asi se musíme všichni psychicky připravit na to, že to bude rudoch. A bruselský vlezdoprdelka. S tím nic nenaděláme. Já sám pro sebe jsem snížil laťku požadavků na toho budoucího reprezentanta až k podlaze, ale jména jako Švejnar, Špidla a Schwarzenberk mne pořád děsí, a vítězství některého z těchto tvorů by mne přivedlo do těžké nevyléčitelné deprese.
Re: Tohle (kníže) za prezidenta?
(Fiter, 24.10.2011 7:37:28)
Odpovědět
Jeden lepší kandidát než druhý,ale Špidla? Jeden "Mokrý hadr je už v Bruselu" a druhý by byl u nás.Přímá volba nebude.Od politiků to byla jenom taková lehká kouřová clona.Výmluva na osobu blízkou nebude možná až od roku 2013.Proč ne od 2012?
Re: Tohle (kníže) za prezidenta?
(ok, 24.10.2011 7:07:31)
Odpovědět
Osobně musím říci, že bych při přímé volbě knížete volil. Mám aspoň jistotu, že mě neprodá za buřta s autogramem.
Re: Tohle (kníže) za prezidenta?
(III, 24.10.2011 11:28:37)
Odpovědět
Jasně, dá Vás zadarmo, buřtů má dost.
Re: Tohle (kníže) za prezidenta?
(ferda, 25.10.2011 13:54:14)
Odpovědět
POKUD JSTE BLB, TAK JE TO "OK" :-))) VOLTE KARLA VON SCHLAFENZIZE ŠIŠLBERGU, JE TO I VAŠE VIZITKA :-)

....co povědět k případu zákazu prodeje jeho ryb na evropské trhy z důvodů obsahu škodlivin ? On, ten moudrý Kníže, to velmi pružně obešel založením nové společnosti v zahraničí a vesele to pak stejně na trh EU dostal, pak aby zahladil stopy, tak jeho syn vyhodil z práce svého vedoucího rybního hospodářství,který se pak soudil a tento spor vyhrál a přesto všechno, dotyčný již u něj nepracuje.../byla to zajímavá kauza, docházelo tam i k nepřímemu vyhrožování likvidace dcery porybného.../komu jsou vlastní tyhle praktiky??? víme své, že? :-))
Re: Tohle (kníže) za prezidenta?
(Kalous, 25.10.2011 15:57:54)
Odpovědět
Ferdo, to byl omyl - ty jedovatí kapři neměli jít do EU ale na stůl reprezentantů světa v Bilderbergu.
Re: Tohle (kníže) za prezidenta?
(Mark, 24.10.2011 8:10:43)
Odpovědět
Rád si vyslechnu argumenty, proč je Jan Švejnar horší kandidát na prezdenta než Karel Schwarzenberg...
Re: Tohle (kníže) za prezidenta?
(Jeeves, 24.10.2011 11:00:10)
Odpovědět
Já bych tu otázku položil jinak. Proč by nějaký, bez jakýchkoliv zásluh o tuto republiku, z nebe spadlý lhář, typu hejtman z Kopníku, měl být odměněn prezidentskou funkcí. Jenom proto, že je neuvěřitelně drzý? Není to trochu málo? To i na tom pitomém Karlíkovi bych našel nějaký klad.
Re: Tohle (kníže) za prezidenta?
(Mark, 25.10.2011 8:16:49)
Odpovědět
Aha, má chyba, uznávám, nejprve je třeba některým lidem vysvětlit, co je to argument... Vy si opravdu Karla Schwarzenberga jako prezidenta zasloužíte.
Re: Tohle (kníže) za prezidenta?
(ThujaGarden, 24.10.2011 19:10:24)
Odpovědět
Protože...,mrkni se na příjmení. Obě jsou z němčiny...,Švejnar= pasáček vepřů, Schwarzenberg= černý kopec. Lepší do dalších let...,s knížetem z černého kopce než s vystudovaným pasáčkem vepřů...
Re: Tohle (kníže) za prezidenta?
(Mark, 25.10.2011 8:13:44)
Odpovědět
To je opravdu argument člověka s myšlenkovým potenciálem pasáčka vepřů...
Re: Tohle (kníže) za prezidenta?
(ferda, 25.10.2011 13:57:38)
Odpovědět
THUJU GARDEN NEBERTE PROSÍM VÁŽNĚ, JEHO ŽENA KOUŘÍ TURISTŮM KOŽENÉ BRKA NA PERLOVCE A ON KOUŘÍ TRÁVU.....:-)))
TO JSOU POTOM ŮVAHY JAK Z PRAKU :-)))))

PS. JE TO JAK MÁ BÝT, DEGEN VOLÍ DEGENA, I KDYŽ KNÍŽECÍHO :-))) MŮŮŮŮHA,HAHA,HA....:-))))
Re: Tohle (kníže) za prezidenta?
(felix.julec, 24.10.2011 9:04:43)
Odpovědět
Tato strana TOP 09 je legrace sama.(Kdyby to nebyla naše současnost).Ještě se toho dozvíme více a taky si ještě asi zaplačeme.
Re: Tohle (kníže) za prezidenta?
(Ernesto, 24.10.2011 10:24:52)
Odpovědět
Z jejich sněmu teď o víkendu jsem měl malinko hrůzu. Žádní protikandidáti ani na místopředsedu, všichni schváleni téměr všemi hlasy (ostatní hlasy neodevzdané nebo neplatné). Recyklovaný lidovec Kalousek si jasně řekl o nástupnictví po knížeti, ostatně ten kníže je spíše nastrčená figurka, která spí, když ostatní kecají.
Re: Tohle (kníže) za prezidenta?
(Katsanson, 24.10.2011 10:43:23)
Odpovědět
Velmi to připomíná volby za komančů není-liž pravda?
Re: Tohle (kníže) za prezidenta?
(felix.julec, 24.10.2011 10:54:16)
Odpovědět
Přesně.Ještě jen chybějí asi 3% aby měli 99,8 % jako mívali komouši.(ty 3% byly asi v době volby v šenku)
Re: Tohle (kníže) za prezidenta?
(Cilka, 24.10.2011 10:40:40)
Odpovědět
Naše prababička již před 40 léty říkala, že se starýma ku...ma se nový fungující bordel otevřít nedá.
Re: Tohle (kníže) za prezidenta?
(čtenář, 25.10.2011 11:53:36)
Odpovědět
Moudrá to prababička,škoda,že moudrých lidí je dnes nedostatek.
Re: Tohle (kníže) za prezidenta?
(sedlák, 24.10.2011 12:19:59)
Odpovědět
Dnes v Novinkách.cz otištěná další perla pana Šláfenberka na adresu ODS k referendu o euru : " Referendum o euru je pr... vystrčená na sousedy, zlobí se Schwarzenberg ". Inu slušňák se hned pozná, Báthora je proti němu neviňátko. Senilního nevychovaného a arogantního žvatlala na prezidenta - absurdistán. No, ještě máme dva roky naději ....
Servilní a bezduché to bylo nejen na kongresu ODS, ale také na sjezdu strany TOP 09.
(Luis, 24.10.2011 12:29:28)
Odpovědět
Servilní a bezduché to bylo nejen na kongresu ODS, ale také na sjezdu strany TOP 09. Knížeti, a nyní už nominovanému kandidátu na Hrad, Karlu Schwarzenbergovi, se jen tleskalo a gratulovalo – až je všechny asi bolely ruce. Dokonce za přítomnosti kamer tentokrát ani neusnul. Takže hned také prohlásil, že na ten hradní úřad zkrátka má! Pak si o post vicepředsedy strany řekl ve svém projevu někdejší bodrý lidovec Miroslav Kalousek. Pochválil konání všech Topáků ve vládě, prý táhnou nejtěžší káru vládnutí a jde jim to! Naznačil, že nejen u nás, ale v celé Evropě to bude v současných dobách krize těžké, ale že do toho dá svůj elán a „zkušenosti“. Právě toho se ale my občané dosti bojíme. Známe jeho ekonomické experimenty za Topolánka, zavedl svojí supermzdu, aby jí za Nečase zase zrušil, pochválil si daňový systém, aby ho pak zase později překopal. Měl jsem z jeho projevu v neděli dojem, že řadu jakoby novinek možná dodatečně dopsal do svého projevu ze sobotního vystoupení Topolánka. Nebo že by to oběma řečníkům psala či radila stejná PR agentura?
A my občané se nyní už můžeme trochu více zamyslet nad tím, kdo s kým nyní a v budoucnu bude kamarádit. Chce-li kníže na Hrad a kandidáti z ODS taky, bude třeba podpora z ČSSD. Bez Paroubka by asi Topáci s nimi už možná kamarádili. Nebo třeba, zda Topolánek
Re: Tohle (kníže) za prezidenta?
(děd, 24.10.2011 12:47:43)
Odpovědět
Ve státě kde většina politiků vidí v politice pouze a pouze koryto, bude post prezidenta vždy vykšeftován. Takže i tragikomická kandidatura Šlaufenberga může být úspěšná. Jsme již tak apatičtí, že je možné vše.
Re: Tohle (kníže) za prezidenta?
(Alois V., 24.10.2011 14:26:23)
Odpovědět
Nezlobte se na mně,ale z amerikanoslavného ekonoma,když ho slyším se mně dělá silně špatně.Jestli ho tam nepěstují proto,aby nás totál položil.U nás se těžko z toho výběru bude těžko hledat náčelník státu.Což mně silně s..e!Ahoj
Re: Tohle (kníže) za prezidenta?
(Vojtěch, 24.10.2011 15:04:45)
Odpovědět
Autor zapoměl na jeden jeho výrok z posledních týdnů.Podle knížete ,Německo vždy v minulosti bylo,je a bude naším nejlepším spojencem.Kromě období,které je ale v dějinách správně nazýváno okupací,o žádném spojenectví já nevím.Tehdy jsme měli dokonce i německý název a velkou hromadu mrtvých Čechů,kteří se odvážili proti údajnému nejlepšímu spojenci bojovat.Spolupráce v rámci RVHP s NDR asi na mysli také nemá.I když vojáci NDR k nám vstoupili v roce 1968 rovněž.Takže kdy to jeho bylo ,vlastně bylo? Lže ,dobře to ví a naše německá periodika se neodváží ani zeptat.Je zřejmé proč doporučuje učit se německy.
Re: Tohle (kníže) za prezidenta?
(čtenář, 25.10.2011 11:58:38)
Odpovědět
Kníže chce,aby lidé uměli německy proto,že budou rozumět povelům,které budou dostávat.
Re: Tohle (kníže) za prezidenta?
(Kalous, 24.10.2011 15:37:07)
Odpovědět
To už je zde takový binec že by se měl z pole ječmene objevit král Ječmínek a dát to do pořádku. Jsem pro monarchii s králem Ječmínkem a ten černokníže ať zůstane v Rakousích nebo ať jde do Brusele! Když uý republiku - tak už jen s Kájem Gotem a fčelkou Májou či s Tomiem Okamurou. Oka múra ma Hrad! kníže do Brusele!
Re: Tohle (kníže) za prezidenta?
(tazzz, 24.10.2011 15:44:38)
Odpovědět
Přestože se mi knížepán na prezidentské funkci taky dvakrát nezamlouvá,tak zrovna autorem vybrané citáty jsou docela trefné a poněkud jadrná mluva mi v jeho pípadě vůbec nevadí.Stejně ale nemá cenu se bavit o budoucí prezidentské volbě,protože ta proběhne jako vždy bez naší účasti.
Schwarzenberg na Hrad, ale jako český král.
(M.Paul, 24.10.2011 18:08:13)
Odpovědět
Paulczynski, máte sice hodně podobné jméno jmému, ale kpe z Vás klausovská rusofilní zluč. Proč by měl být Karl von Schwarzenberg horším prezidentem než Havel či Klaus? Ten první zaprodal stát morálně zpět komoušům, ten druhý (Váš oblíbenec) zaprodal fyzicky majetek komunistickým zločincům a ještě dělá pátou kolonu Kremlu.
Nikdo z Klausovi klaky včetně Klause nesahá říšskému knížeti (titul zakázaný již vzývanou tzv. 1.republikou) ani po kotníky. Mezinárodními styky zvláště v německojazyčných zemích už vůbec nikdo.
A mám pro Vás jednu osobní otázku: čím to naprosto znemožnil tento kníže rakouské zelené idioty, že už tři roky okolo Temelína mají utrum?
Baron prezidentem.
(PEPA OREL, 24.10.2011 20:11:21)
Odpovědět
Tak skončilo Klaunovo potulování po Česku v roli presidenta, kdy hladil po hlavinkách malé děti, jelikož skončilo jeho volební panování nad Jelením příkopem a o jeho fleka nastala rvačka mezi velkýma stranama a to s takovou razancí, že to vypadalo na revizionistickou a oportunistickou občanskou válku a proto Švejk napsal našim přátelům na věčné časy do USA otevřený zvací dopis, ve kterém jim vysvětlil, že velké strany se začaly podřezávat dlouhými noži a že četnická stanice v Putimi už na tyto násilnosti nestačí a tudíž zda by byli tak laskavi a přijeli na internacionální pomoc a že v Brdech mají zabukováno místo pro své velitelské stanoviště, včetně letiště.

A tak široké i úzké veřejnosti se představilo 220 kandidátů na uvolněný hradní trůn, 50 jich bylo ze zahraničí a mezi nimi se vyjímal náčelník z Nové Guineji Zelené Bidlo a to jak v televizi, novinách a dokonce i na náměstích, kde z improvizovaných tribun pod sprškou metaných vajec slibovali občanům možné, ale hlavně nemožné, ale jelikož se ani po několika staletích nepodařilo prosadit přímou volbu hradního kandidáta, vzali vše do rukou posranci a za neuvěřitelné řevnivosti, kde špinavé peníze za korupci za hlasování pro toho nebo onoho kandidáského šmejda tekly ještě větším průtokem, než jaký má Amazonka při svém ústí do oceánu, byl nakonec za pomocí komunistů zvolen soudruh Schwarzenberg a to díky korupčním penězům z prodeje hradu Orlík a přilehlých lesů.

"Já fám nesmyrne dekujy za projefenou důfěru a ujysťujy fas, že budu presydentem fšecho lydu a mezy sfymi knyžecymy přybuznymy f celé Efropě postafim obraz Česka na sfětofou urofeň," pronesl inaugurační řeč v parlamentu baron, třesoucí se rukou, kterou mu při podpisu přidržoval slizoun Halouzek načmáral tři knížecí křížky a odebral se na hrad hodit si týdenního šlofíka.

"Baron se nám aspoň nebude cpát do vedoucí úlohy naší strany, která ve volbách získá 99% hlasů, protože bude věčně chrápat a kdyby si začal nějak moc vyskakovat, tak mu natrhneme jeden z bypassů a bude po ptákách" bylo slyšet od generálních tajemníků všech velkých stran, pouze odstavený Klaun se nemohl smířit s odstavením na páté politické nástupiště, služebně na dvacátou kolej, zlostně mrskal knírem a při svých přednáškách před maximálně dvaceti posluchači dštil oheň a síru na politickou sebranku, která mu při odchodu z hradu ani nepodala ruku a an konci své přednášky zdupal všechny přítomné, že při jeho projevu nedávali pozor.

"Prosím, tady osobní tajemník soudruha presidenta, co si přejete?"

"Tady je velvyslanectví Spojených Arabských Emirátů, zítra se bude na hradě hlásit náš velvyslanec, bude soudruh president přítomen?"

Bohužel, teď vám nemůžu přesně říci, co bude soudruh president zítra vyvádět, zavolejte půl hodiny před příchodem velvyslance, protože soudruh president nevydrží vzhůru více jak dvě hodiny, doufám, že pověřovací listiny nemají tisíc stránek a že jsou přeloženy jak do češtiny, tak do rakouštiny, to víte, náš soudruh president se ještě nenaučil pořádně česky a mluví zvláštním štýrským dialektem, střihnutým s vaserpolštinou," upozornil tajemník Araby a ti přislíbili, že velvyslanec se ohlásí deset minut před příchodem a že snad za tu dobu stihne hradní personál soudruha barona vzbudit.

"Soudruhu presidente, na zítra se ohlásil k přijetí velvyslanec SAE a Arabové přísahali, že bude mít jen jednu pověřovací listinu, aby dlouho nezdržoval, v kolik vás mám vzbudit?"

Toufám, že to nepude zase nejaky pedofil, jak byl ten Katarsky princ, ty Arapové sou chrozny chlífáci, tak to domlufte na 15 chodinu, to pudu brát léky, tak stejně musym být vzchúru," zabafal z fajky baron a upadl spokojeně do spacího komatu.

"Prosím, tady osobní tajemník soudruha presidenta."

"Tady velvyslanectví Ugandy, zítra se bude na hradě hlásit náš velvyslanec i s pověřovacími listinami, v kolik bude president vzhůru?"

"Jak v kolik bude vzhůru, vy si myslíte, že náš president nedělá nic jiného, než jenom chrápe, to by jste se divili, kolik toho za celý den stihne a navíc, zítra jsou objednáni k audienci Arabové, pozítři muslimové z Iráku, popozítři hinduisté z Indie, popopozítři Singhálci ze Šrí Lanky, v sobotu večer zástupci IRA, ETA a Al Kajdy a v neděli ráno šikmoocí rákosníci z Malajsie," žvanil do telefonu tajemník a kdyby ho černoch na druhé straně nezarazil, tak by vyjmenovával velvyslance z celého světa.

"Tak poslouchejte, budeme si stěžovat u OSN v New Yorku na rasismus ze strany toho vašeho spícího krále, to neznamená, že když jsme černoši, že nás jenom tak z plezíru kopnete do tlustého střeva, to uvidíte ten frmol, to ten klimatolog, co tam velel na hradě před tím baronem byl daleko vstřícnější, stačilo mu naznačit, že náš velvyslanec ho bude informovat o posledním období sucha v subsaharském tropickém psámu a jaky to mělo vliv na barvu africké savany a do pěti minut poslal pro našeho velvyslance auto i se šoférem" praštil se sluchátkem nasraný černoch z Ugandy.

"To jsou šmejdi ti černoši, ještě včera se honili se lvy kolem baobabu a dneska si vyskakujou, co si to vůbec dovolují vůči suverennímu, vyspělému evropskému státu, to si v dnešní době nedovolí ani Putin," pomyslel si vztekle tajemník a šel vzbudit barona, že nějací Křováci z Afriky chtějí vyhlásit Česku válku, pokud zítra ráno nepřijme okamžitě jejich velvyslance.

"Tak je posfěte na čtyři chodiny ráno, to zrofna taky beru léky," mávl rukou Baron a tajemník šel uvědomit černocha, že jejich velvyslanec bude přednostně přijat ještě v noci.

"No proto!" vyštěkl černoch.

Bohužel, neustálá vlezlost velvyslanců měla na baronovo zdraví neblahý vliv a za dva měsíce baron ze čtení pověřovacích listin exnul a 550 presidentských milostí, vesměs týkajících se zavřených šlechticů za tunelování, bylo odesláno presidentskou kanceláří na lampárnu na hlavní nádraží v Horní Prdelné, kde o nich rozhodne posunovač Šlajfíra.
Další na http://joseforel.blogspot.com
Re: Baron prezidentem.
(felix.julec, 24.10.2011 20:26:24)
Odpovědět
Už jsem si myslel,že se nám Pepa Orel urazil.Ale opak je pravdou.Asi byl zaneprázdněn.Už nás zase obšťastňuje svými romány na pokračování."Tož ať jsme zdraví Pepo a chutná nám jíst."
Re: Tohle (kníže) za prezidenta?
(jira22, 25.10.2011 8:40:46)
Odpovědět
Zamyšlení, které ma hlavu a patu, jen bych k těm troskám doplnil paňácu Špidlu. Ma závěr bych se zeptal všech diskutujících, napadlo Vás kdo vlastně tuto kalouskovu sebranku volil?
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama