reklama
reklama

Obrana Izraelců proti palestinským teroristům je zvěrstvem. Proti kurdským teroristům mají Turci zelenou...

Autor: Josef Provazník | Publikováno: 21.10.2011 | Rubrika: Polemika
Ilustrace

Kdykoli se rozhodne Izrael zaútočit proti palestinským teroristům, sklídí za to od levicových aktivistů po celém světě bouři nevole. V New Yorku, Paříži, Londýně i Káhiře se pak obvykle pořádají mohutné demonstrace proti sionistickému agresorovi, který vraždí nevinné a mírumilovné Palestince. Nikdo už neřeší, že právě tito mírumilovné lidumilové krátce před tím úkladně zavraždili izraelské občany prostřednictvím nastražených bomb.

Nyní se do podobné role dostali Turci. Před několika dny kurdští teroristé zabili přes dvacet tureckých vojáků. Bojovné a sebevědomé Turecko se rozhodlo celou věc řešit radikálně a nasadilo na odvetnou akci 10 000 vojáků. Při operaci vznikly i na území Iráku. Nikde ale neslyším, že by proti bezprecedentnímu vniknutí tureckých vojáků na cizí ůzermí někdo protestoval. Rovněž jsem si nevšiml, že by levicoví aktivisté protestovali proti vraždění nevinných Kurdů. Znamenají snad „mírumilovní“ Kurdové něco méně než „mírumilovní“ Palestinci?

 

Přitom právě Turecko patří v poslední době mezi nejhlasitější kritiky podobných izraelských operací.

 

Pevně věřím, že se počáteční drobné zaváhání aktivstů a věčných bojovníků za mír se brzy nějak vysvětlí. Nevěřím, že by tito spravedliví ochránci palestinských bratří nechali kurdské bratry na pospas tureckému "agresorovi".

 

Stejně tak by se měla probudit Evropská unie a nějakým způsobem „mírumilovné“ Kurdy začít podporovat – finančně, a tak nějak i lidsky. Hřejivá slůvka podpory znamenají často mnohem víc, než těch „pár“ desítek miliónů eur, co EU pravidelně posílá „mírumilovným“ Palestíncům .

 

Kurdové na to jdou prostě špatně. Chybí jim kvalitní PR a vlivní kamarádi. V tomto ohledu by si měli vzít z Palestinců příklad. Jejich majstrštyk, který zahráli před nedávnem na půdě OSN a při výměně izraelského vojáka Šalita, se jednou bude vyučovat na školách.

 

"Mírumilovným" Palestincům zdar, "bojechtivým" Kurdům zmar!

 

Čtěte také:

Klíčová slova: EU  | Palestina  | židé  | Izrael  | Kurdové
reklama
1516 čtenářů | 26 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Obrana Izraelců proti palestinským teroristům je zvěrstvem. Proti kurdským teroristům mají Turci zelenou...
(smějící se bestie, 21.10.2011 1:07:06)
Odpovědět
Dnes jsem vedl menší rozhovor s mistrem řeznickým. Svěřil jsem se mu, že jsem smutný z toho, že Čechům měkne mozek a tvrdnou játra a mnoha Českám lze říci, že mají místo mozku kalhotky !
On mi odvětil, že si už věci nepřipouští, když sleduj...e vše kole sebe počínaje jeho firmou a konče děním ve veřejném prostoru, tak je mu na blin....
Já jsem mírně oponoval, že podceńuje toho "nad námi " ! On odvětil, že kdyby tam něco bylo, tak nás to spláchne do záchodu !!!!!!
Usmál jsem se a odešel ven ! Přišlo mi vnuknutí, které je součástí intuice ! Zastavil jsem se a začal rozmýšlet ! Podobně přeci reagovali mnozí židovští intelektuálové , když se ptali židovského Boha - Jahveho, kde byl, když vypukl holocaust !!!
Já jsem názoru, že Bůh nechal tuto zrůdnou proceduru proběhnout kromě jiného proto, aby Židé po všech strastech a ústrcích získali legitimitu pro další jejich Úděl. Jinak řečeno - každý, kdo zaútočí proti členu židovského národa proto že je ŽID musí počítat s tím, že tato entita s ním nebude míti slitování ! Ony pozdější operace Boží hněv a lité olovo jsou toho dostatečným důkazem !
Ono to platí obecně - když kravatožrout Saakašvili nechal v den zahájení Olympiády vraždit lidi s pasem Ruské federace dostalo se mu podobné odpovědi !!! Nikdo a to znamená ani gruzínský president se židovskými předky nebude nechat vraždit v rámci geopolitických hrátek obyvatele Ruské federace ! Neprošlo to nacistům, neprojde to nikomu jinému - tečka !!!!
Stejným způsobem se ptal ježíš na Golgotě daný na kříž, proč ho jeho otec _Bůh opustil ? On ho neopustil, ON ho obětoval coby symbol vzniku nového hnutí , kterému dnes říkáme křes´tanství ! Kdyby ho nenechal v moci Sanhedrinu , respektive by se dotyčný kál- tak se stal maximálně jedním z řady "heretických " proroků dalšího směru lidského duchovního a teologického myšlení !!!
Bystrý čtenář si možná položí otázku ? Jak je možné, že jeden Bůh vnímaný dvěma entitami tj. lidmi synagogy a následovníky syna Božího tj. Ježíše Krista / prvními křes´tany / se chová "ambivalentně " ? Český filozof prof.dr.ing. Janoušek má pro to vcelku prozaické vysvětlení - ON podobné případy přirovnává - tj dává coby analogii k procesu, kdy dva lidé pozorují jedno akvárium. Jeden ho ale pozoruje z boku a druhý zepředu. pro prvního plavou rybičky zepředu do zadu a pr druhé zleva doprava ! Kdo má pravdu ? Oba ..., chtějí-li najít východisko , musí se dohodnout !!! To že tzv. vinu za ukřižování JK v katolické liturgii zmírnil až II. Vatikánská koncil v roce 1962 je dnes již obecně přijímáno ! Já neříkám, že v mnoha směrech tento koncil nevylil vaničku i s dítětem !!!
Pointa tothot možné trochu zašmodrchaného zamyšlení spočívá v vtom, že plány Stvořitele mají svůj význam vždy a to i tehdy není-li je jedinec schopen svými smysly v danou chvílí postřehnout či dokonce se jeho rozum brání výkladu - i toto má smysl a pochopen či rozuzlení přijde až .....
Jaroslav Kronus
Re: Obrana Izraelců proti palestinským teroristům je zvěrstvem. Proti kurdským teroristům mají Turci zelenou...
(smějící se bestie, 21.10.2011 1:09:11)
Odpovědět
To je jenom něžnější odpově´d dvěma mírně nacionalistickým Bilakům považujících mne za stoupence ručníkářů !!!
Ono mávat praporem národním či sionistickým ještě není záruka dispozice zvané lidská blbost !!!!
Re: Obrana Izraelců proti palestinským teroristům je zvěrstvem. Proti kurdským teroristům mají Turci zelenou...
(Kalous, 21.10.2011 6:29:30)
Odpovědět
Kurdové tam kde žijí mají prý pověst asi takovou jak naši Romové, nikdo je nechce, jen dělají binec. A jsou to podrazáci - hned jak dostali trochu svobody v Iráckém Kurdistánu, začali vraždit a vyhánět křesťanské Kopty (vyhnali jich statisíce) , kteří zde žili po mnoho staletí a neublížil jim i tyran Husajn. Jen ať jim Turci zvednou pérka.
Re: Obrana Izraelců proti palestinským teroristům je zvěrstvem. Proti kurdským teroristům mají Turci zelenou...
(jira22, 21.10.2011 8:47:37)
Odpovědět
Myslím Kalousi, že v tom to nebude. Každý ať má jakoukoliv pověst a myslím že palestinci nemají to krédo o nic větší než Kurdové, má právo na slušný a spravedlivý život. Je jen otázka jakou formu boje za tyto vize zvolí. Pokud se přikloní k terorismu jakékoliv formy, nebude z něj nic jiného nežli vrah a zdůvodňovat to může jak chce. Je fakt, že nejjednoduší způsob je mstít se na civilistech a to je nejodpornější. A není rozdílu mezi vrahem který unesené letadlo navede do mrakodrapu nebo vrahem, který postřílí děti izraelského občana. Jen na okraj, výměna vrahů za uneseného vojáka ukazuje na morální kredit obou stran. Izrael si svého občana váží natolik, že za něj nabídne 1000 teroristů a Hamás tímto přiznává, že jejich "bojovník" je jen bezvýznamnou veličinou, kterou nelze s tímto obyčejným vojákem vůbec srovnávat.
Re: Obrana Izraelců proti palestinským teroristům je zvěrstvem. Proti kurdským teroristům mají Turci zelenou...
(Kalous, 21.10.2011 9:01:12)
Odpovědět
Samozřejmě jsem trochu nadsadil. Teoreticky máte pravdu, praxe je jiná. On ten terorismus je všude, je to mnohdy obrana ponížených, která je buď potačována, potlačena nebo zvítězí - pak se ještě slaví. Masaryk a Beneš byli teroristé vůči císařství, dokonce se jejich skupina jmenovala Mafie, dostali od císaře i trest smrti. Beneš byl vůči protektorátu B"ohmen und M"ahren rovněž terorista, partyzáni byli teroristé vůči protektorátu a hrdinové vůči dnešku, političtí vězni byli teroristé, Mandela byl terorista a dostal Nobelovu cenu Za mír, stejně Palestinec Arafat, stát Izrael vznikl na teroristických atentátech Židů vůči Britům (vyhodili do luftu celý hotel). Terorismus si Západ sám vyrábí. Slib že vzniknou na území Palestiny dva státy Izrael a Palestina byl OSN strvrzen již v r. 1947 - proč není splněn? Možná je k tomu třeba toho terorismu ještě více. USA a jeho spojenci vznik samostatné Palestiny neoprávněně blokují.
Re: Obrana Izraelců proti palestinským teroristům je zvěrstvem. Proti kurdským teroristům mají Turci zelenou...
(Zappa, 21.10.2011 11:51:07)
Odpovědět
Nekompaktabilní směska všeho možného. Masaryk a Beneš nemohli být teroristé, protože neorganizovali zabíjení civilistů, ale chtěl na R-U samosstatnost. Mandela a Arafat byli teroristé, Mandela chtěl samostatnost jižní Afriky na běloších, legitimně. Arafat měl od OSN přiklepnutou palestinskou část státu, ale chtěl víc, i tu židovskou část. Jeden čas se zdálo, že dohoda je na dosah, proto dostal Nobelovku, za naději, ale bylo to zcela falešné.
Teroristé zabíjejí nevinné, co s tím vlastně nemají nic společného. To Masaryk, Beneš a samostatnosti i Mandela, už nebyl, kdežto Arafat v tom, dohody nedohody, pokračoval dál.

...)) lepší všechno neházet do jednoho pytle...))
Re: Obrana Izraelců proti palestinským teroristům je zvěrstvem. Proti kurdským teroristům mají Turci zelenou...
(Kalous, 21.10.2011 13:02:57)
Odpovědět
Neházím to do jednoho pytle. Ale s názvem terorista si hraje každý tak jak se mu to hodí. Masaryk sice neorganizoval atentáty, ale rozbíjel cvísařský režim podporou jeho nepřátel a budováním "vlastizrádných uskupení" Střelbou a násilím potlačil nespokojené Sudetské Němce a Maďary, kteří odmítli vstoupit do nové republiky. Beneš z hlediska Protektorátu byl vlastizrádce a organizátor terosristických činů, včetně atentátu na zastupujícího protektora. Mandela byl do teroristické činnosti zapojen nepřímo, jeho tehdejší žena přímo - dokonce se některých vražedných teroristických akcí sama zůčastnila. Terorismus Židů na Britech před vznikem Izraele je evidentní. V Iráku či Libyi ap. se dá těžko rozlišit, kdo je terorista, válečný zločinec, vzbouřenec nebo vlastenec. Terorista (jistě naprosto nemravné) z určitého úhlu je k terorismu přinucen - přece nemůže "férově" bojovat proti bezpilotním letadlům, inteligentním bombám a raketám obyčejnou puškou a kulometem. Nezbývá mu už nic jiného než bomba pod kabátem nebo v pangejtu u silnice.
Re: Obrana Izraelců proti palestinským teroristům je zvěrstvem. Proti kurdským teroristům mají Turci zelenou...
(ok, 21.10.2011 8:53:24)
Odpovědět
To je jednoduché. Spor s Palestinci se vleče bez přestávky už nějakých 60 let a celou dobu ohrožoval mír na celém světě. Spory s Kurdy jsou ojedinělé a žádného zásadního charakteru - Kurdové jsou rozptýleni v několika zemích, ve kterých mají právo bydlet a volně se pohybovat. Situace s Kurdy tedy nevyžaduje žádné okamžité řešení (podobné spory s menšinami existují po celém světě), kdežto ukončení sporu s Palestinci ano. Čím dříve, tím lépe. Porovnávat tyto dvě věci je účelový nesmysl.
Re: Obrana Izraelců proti palestinským teroristům je zvěrstvem. Proti kurdským teroristům mají Turci zelenou...
(Zappa, 21.10.2011 11:55:37)
Odpovědět
Na to, že tam můžou bydlet a volně se pohybovat, Kurdové kašlou. Chtějí svůj vlastní stát, nejlépe v Turecku, kde jich jsou miliony. Krvavý spor o Kurdskou samostatnost v Turecku trvá již desítky let.
Re: Obrana Izraelců proti palestinským teroristům je zvěrstvem. Proti kurdským teroristům mají Turci zelenou...
(ok, 21.10.2011 12:32:06)
Odpovědět
Myslím, že jsem to napsal jasně. Kurdové jsou menšina v několika zemích, takže vinit pouze Turecko je nesmysl. Chovají se jako menšina, to jest, chtějí samostatnost, jako skoro každá menšina všude na světě. Kdyby se každé vyhovělo, měli bychom najednou desetitisíce malých státečků. Palestinci ztratili domov a dodnes žádný nemají. Oni nejsou menšina, jsou bezdomovci. Snažit se událostmi v Turecku odvést pozornost od situace, ve které jsou Palestinci, je, opakuji, účelový blábol.
Re: Obrana Izraelců proti palestinským teroristům je zvěrstvem. Proti kurdským teroristům mají Turci zelenou...
(Kalous, 21.10.2011 13:06:32)
Odpovědět
Kurdové jsou hloupí, mají nabídnout svá kmenová území pro základny NATO a USA, dostanou samostatnost jak Kosovo.
Re: Obrana Izraelců proti palestinským teroristům je zvěrstvem. Proti kurdským teroristům mají Turci zelenou...
(ok, 21.10.2011 14:21:51)
Odpovědět
Vykládáte nesmysly a víte to. Turecko samo je součástí NATO. Nevím, co tímto ironickým plácáním chcete docílit. Měl byste být spíše rád, že jsme v NATO i my a že máme zajištěnu relativní bezpečnost. Typický Čech - každého kolem se be využívat a ještě kousat do ruky, která ho krmí.
Re: Obrana Izraelců proti palestinským teroristům je zvěrstvem. Proti kurdským teroristům mají Turci zelenou...
(Kalous, 21.10.2011 20:07:36)
Odpovědět
Jistěže vím co plácám. A také vím že je dobře že jsme v NATO, vyhnuli jsme se tak např. možnosti být terčem humanitárního bombardování jak to schytali Srbové - blázni, nechtěli na své území pustit dobrovolně vojska NATO, kdyby je tam pustili, zachránili by životy 3 tisíc civilistů a byli by ve stejné bryndě jak jsou. Osel Kaddáfí - měl nechat postavit v Libyi velkou americkou zázákladnu a dát naftové vrty americkým naftařům a mohl v klidu vládnout dodnes.
Re: Obrana Izraelců proti palestinským teroristům je zvěrstvem. Proti kurdským teroristům mají Turci zelenou...
(Zappa, 21.10.2011 20:53:34)
Odpovědět
Kalousi, když vidím jak ho ti Libijci (Kadáfího) nenávidí. Ani ze světa pro něj nikdo netruchlí. Už přesluhoval a nechtěl to pochopit.
Re: Obrana Izraelců proti palestinským teroristům je zvěrstvem. Proti kurdským teroristům mají Turci zelenou...
(Kalous, 21.10.2011 21:27:17)
Odpovědět
Zappo, ty věříš těm tendenčím zpávám? Ano, jsou nadšení náboženští fanatici, řvou Alláh Akbar a kopou možná do mrtvoly Kaddáfího a jeho věrných. Nebo jásají cizí žoldnéři s vidinou že se napakují u libyjské nafty. Ten národ (řada národů) by se musel zbláznit, kdyby neocenil že za 40 let z nejchudší země Afriky udělal zemi s nejvyšší životní úrovní v Africe, se cociálními vymoženosstmi, o kterých se nám zde jen zdá (velmi často nájem ve státních bytech nulový, zdrama zdravotnictví, školství - dokonce placeny i VŠ v zahraničí, skoro polovina Libyjci měla auto, benzín skoro zadarmo. To se na Západě neodpouští - zejména zestátnit naftové vrty a chtít zaplatit po Francii desítky miliard dolarů dluhů. Ti přátelé kteří se ještě před rokem s Kaddáfím objímali (Berlusconi, Cameron, Šarky) jsou ještě větší haj.zlové než Breivik - ten chtěl jen jako blázen prospět svému národu - ti jmenovaní si plní kapsy spolu s naftaři a zbrojaři. Co kdyby někdo vyvraždil celou rodinu Šarkimu?
Re: Obrana Izraelců proti palestinským teroristům je zvěrstvem. Proti kurdským teroristům mají Turci zelenou...
(Kalous, 21.10.2011 11:34:48)
Odpovědět
Smějící se bestie, máš to v hlavě hodně pomíchaný, dej se vyšetřit!
Re: Obrana Izraelců proti palestinským teroristům je zvěrstvem. Proti kurdským teroristům mají Turci zelenou...
(Kalous, 21.10.2011 20:09:27)
Odpovědět
Pitomče pseudoKalousi, už jsi zase vylezl?
Re: Obrana Izraelců proti palestinským teroristům je zvěrstvem. Proti kurdským teroristům mají Turci zelenou...
(to asi nepůjde, 21.10.2011 12:30:49)
Odpovědět
Kurdové mají nárok na svůj stát.
Indoevropské kurdské kmeny přišly do míst jejich dnešního rozšíření již v druhém tisíciletí před naším letopočtem. Tedy cca o 3000 let dříve než Arabové nebo Turci. Kurdové jsou ale ve své domovině menšinou.
Početně nejzastoupenější jsou v Turecku (cca 11,4–14 milionů), Íránu (4,8–7 mil.), Iráku (4–6,5 mil.) a Sýrii (1,6 milionu); v Evropě jich žije nejvíce v Německu (0,5–0,8 milionu). Kurdština patří k severozápadní skupině íránských jazyků, které spadají k indoevropské větvi. Kurdové jsou dnes v mnoha státech, kde žijí, utlačováni, stávají se obětmi diskriminace, někdy dokonce genocidy. Saddám Husajn povraždil tisíce Kurdů plynem. V Turecku jsou Kurdové utlačováni a ponižováni samotnými úřady, policií a armádou.
Re: Obrana Izraelců proti palestinským teroristům je zvěrstvem. Proti kurdským teroristům mají Turci zelenou...
(ok, 21.10.2011 12:38:49)
Odpovědět
Nemá cenu se přít o tom, která menšina na světě má, nebo nemá oprávněný nárok na samostatnost. Neexistuje žádné právo, které by toto vymezovalo. To ale nemění nic na faktu, že je jejich situace odlišná od situace Palestinců a že se tyto dvě věci nedají porovnávat. Jak jsem napsal nahoře, nejsou Palestinci menšina, nýbrž bezdomovci a jejich situace je neudržitelná. Nevím, proč se lidem nelíbí, když někdo řekne, že se problém musí řešit a snaží se odvést pozornost na jinou stranu.
Re: Obrana Izraelců proti palestinským teroristům je zvěrstvem. Proti kurdským teroristům mají Turci zelenou...
(to asi nepůjde, 21.10.2011 13:35:25)
Odpovědět
"Neexistuje žádné právo, které by toto vymezovalo." Jediné právo je právo silnějšího. Proto si mohli Turci a Arabové rozdělit a přivlastnit kurdské území. Pokud chtějí Kurdové vlastní národní stát musejí si ho vybojovat, tak jako Židé.
Re: Obrana Izraelců proti palestinským teroristům je zvěrstvem. Proti kurdským teroristům mají Turci zelenou...
(ok, 21.10.2011 14:26:58)
Odpovědět
Iránci nejsou Arabové. Aspoň toto byste měl vědět. A napište mi, prosím, kdy měli Kurdové svůj vlastní stát.
Re: Obrana Izraelců proti palestinským teroristům je zvěrstvem. Proti kurdským teroristům mají Turci zelenou...
(to asi nepůjde, 21.10.2011 15:01:01)
Odpovědět
„Iránci nejsou Arabové.“ Já jsem nikdy netvrdil něco jiného.
Aspoň toto byste měl vědět.
„A napište mi, prosím, kdy měli Kurdové svůj vlastní stát.“
A proč bych měl?

Proč by Kurdové nemohli mít svůj vlastní stát jako třeba Slováci, když ho chtějí.

„A napište mi, prosím, kdy měli Slováci před rokem 1918 svůj vlastní stát.“
Re: Obrana Izraelců proti palestinským teroristům je zvěrstvem. Proti kurdským teroristům mají Turci zelenou...
(Kalous, 21.10.2011 20:15:34)
Odpovědět
Při instalaci sochy knížete Svatopluka u bratislavského hradu Slováci konstatovali, že to byl jejich kníže a Velkomoravská říše byla první státní útvar Slováků. Já s tím souhlasím, vždyť Velká Morava vznikla spojením knížectví Moravského a Nitranského (poražen nitranský kníže Pribina).
Re: Obrana Izraelců proti palestinským teroristům je zvěrstvem. Proti kurdským teroristům mají Turci zelenou...
(Zappa, 21.10.2011 20:55:47)
Odpovědět
Néjen Slováků...
Re: Obrana Izraelců proti palestinským teroristům je zvěrstvem. Proti kurdským teroristům mají Turci zelenou...
(Kalous, 21.10.2011 21:33:45)
Odpovědět
Ano, i kmenů maďarských a českých.
Re: Obrana Izraelců proti palestinským teroristům je zvěrstvem. Proti kurdským teroristům mají Turci zelenou...
(z Wikipédie, 22.10.2011 9:02:41)
Odpovědět
Slovácia štát.
Slováci sa vlastne dodnes označujú ako "Slovania" - slověne (porovnaj tvar: Slovenka, slovenský, Slovensko)
Ako jednoznačne identifikovateľný názov Slovákov je z 13. stor. doložený tvar Slovienin a od 15. storočia Slovák. Či už obyvatelia Nitrianskeho kniežatstva v čase Veľkej Moravy mali zvláštny názov je sporné, pretože doklady v prospech aj neprospech tohto tvrdenia chýbajú. Cudzinci Slovanov tejto oblasti v čase Veľkej Moravy každopádne označovali ako "Slovania" (vtedy slověne) alebo "Moravania" alebo "moravské ľudy". Tu treba poznamenať:
• Moravania tu je označenie obyvateľov štátu Veľká Morava, prípadne vládnucej vrstvy Veľkej Moravy, nie etnika
• V čase Veľkej Moravy sa, zdá sa, ako "Slovania" ("slověne") označovali VŠETCI slovanskí obyvatelia Karpatskej kotliny (vrátane Slovincov a Slavóncov), pričom "slovenské" jazykové územie vtedy pokrývalo aj severnú polovicu dnešného Maďarska, časti Sedmohradska a Moravu.
• Z neskoršieho obdobia stredoveku je doložené systematické označovanie Slovákov v latinských a iných textoch ako "Slovania" (na rozdiel od Česi, Poliaci, Moravania a podobne), prípadne "Nitrianski Slovania" alebo "Uhorskí Slovania".
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama