reklama
reklama

EU: Nehlasovali jste tak, jak jste podle scénáře měli? Nevadí, budeme to zkoušet dál!

Autor: Radomír Hrabovský | Publikováno: 14.10.2011 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Už jste slyšeli o „Novém světovém řádu“? Nějakou dobu už sleduji a tak jsem si dovolil pár vlastních postřehů. Jedním z posledních podnětů byly současné, tolik diskutované, události ve slovenském parlamentu. Je to ukázkový příklad toho, co nás v příštích letech, možná generacích čeká. Taková neodemokracie po bruselsku. Při hlasování máte demokraticky dvě možnosti. Ano nebo ano. Cokoliv jiného je ideozločin a bude vaporizováno, tedy odhlasováno znovu. Prozatím.

Když se na to člověk podívá ze všech stran, skutečně ze všech, ne jen z pohledu pravicově-liberálního, Nový světový řád svou logiku má. Sice velmi zvrácenou, ale má. A to nejen pro ty mocné, kteří se NWO už desetiletí snaží prosadit. Vize společného bohatého západního světa, který se umí sjednotit je velmi lákavá. Samozřejmě nejvíce pro ty bohaté a mocné, jelikož poskytuje spoustu možností dalšího bohatnutí a získávání další moci. Ale nejen pro ně. Když nabídnete něco z této prosperity i obyčejným lidem, často velmi ochotně půjdou za Vámi, protože si myslí, že být součástí mocného a bohatého světa automaticky znamená být bohatým také.

 

Řekněme hypoteticky, že Amerika už je pod kontrolou (kéž bych se mýlil a Ron Paul vyhrál volby…). Že tam už je dohráno a skutečná moc je ve „správných“ rukou, dostatečně skryta a zabezpečena před všemi negativními vlivy svobody a demokracie. Co dál? Mocní přemýšlí dále a s předstihem mnoha let. Nutno postupně připojovat ke svému impériu další a další menší státy, jež pod správně podanou vidinou prosperity samozřejmě rády podléhají. Lidi se chtějí mít dobře a to pochopitelně s pokud možno co nejmenším vlastním přičiněním. To je jedna z našich přirozeností a dá se toho velmi hezky využít. Nejbližším cílem je samozřejmě Evropa. Ale ta je plná malých samostatných států, často s nepříliš ideálními vztahy, zcela jistě by stálo velmi mnoho úsilí získat dostatek vlivu a moci v každé zemi zvlášť. Mnohem jednodušší, přestože pravděpodobně zdlouhavější, je sjednotit Evropu a asimilovat ji do NWO celou. To vše s podporou domácích, spřízněných samozvanců, kteří jsou za „třicet stříbrných“ ochotni bez skrupulí zaprodat všechny morálně a eticky čisté hodnoty, které tady tisíce let byly. Vyspělá západní civilizace pod praporem NWO postupně získává další a další trhy a odbytiště pro své přebytky. A méně bohaté, „asimilované“ státy a národy si postupně začínají zvykat na pohodlnější život, trochu toho bohatství a bezstarostnosti. Vše podle rčení – „Předhodit psovi kost a on Vás za to ještě bude bránit“. A že je někde plný stůl? To přece není pro obyčejné psy…

 

Bohužel, dnešní společnost je již dostatečně zpracovaná, aby se většina současné populace spokojila, vzhledem k bezstarostnosti a pohodlí, s rolí toho psa. Je přece lepší ohlodávat kost v teple pod stolem, než lovit kořist někde v noci, v zimě, v lese. To by totiž vyžadovalo spoustu svobody, osobní zodpovědnosti, šikovnosti a statečnosti. Je to sice zjednodušeno, ale myslím, že to sedí.

 

To vše má ale také druhou stranu mince. A tou je cesta, kterou je k podobnému systému potřeba dojít a to bez jistoty, jaký výsledek tohle všechno přinese. Naší současnou cestou je modifikovaný sociální stát, dalo by se říci, nejdelší z mnoha sociálních experimentů, který zajišťuje mocným dostatek prostředků a možností, ovládat masy lidí předem určeným směrem a obyčejným lidem zajišťuje přijatelnou míru pocitu bezpečí, pohodlí a spokojenosti tak, aby je bylo možné v blažené nevědomosti ovládat. A nutno si přiznat, že velká, někdy převážná část těchto lidí, se tomuto skutečně dobrovolně podvolí, nejen z výše uvedených důvodů, ale vlastně prostě proto, že si sami myslí, že to chtějí. Byli tak totiž vychováni. Do sociální společnosti, do pocitu bezstarostnosti a bezpečí. A dovolil bych si v tuto chvíli připomenout, že z této skupiny lidí NIKDY nevzešel žádný Einstein, Churchill nebo Beethoven. Z jejich pohledu není proč cokoliv činit a už vůbec ne proti něčemu se bránit. Protože je to prostě pohodlné, konečně je tady přece ten krásný, vysněný „Nový Světový Řád“, který se o nás všechny postará…

 

Tohle ale přece není ta správná cesta. I v pohádkách pro děti se píše, že ne ta prosluněná, přímá cesta, ale trnitá, blátivá pěšina, plná výmolů a překážek je ta správná. Současná společnost je ale natolik dekadentní, že už raději dětem pohádky nečte, případně je „politicky korektně“ upraví, aby si stádo bez rozmýšlení vybralo tu cestu první.

 

Pokud touto cestou někam dojdeme, bude to ten cíl, kterého jsme chtěli dosáhnout?

Podle mého rozhodně ne. Celé generace našich předků bojovaly za svobodu a demokracii. Za tu svobodu, které si v různých modifikacích dnes naštěstí ještě stále užíváme. Zatím. Mnozí za tyto hodnoty a ideály zaplatili pro nás nepředstavitelnou cenu, mnozí položili život. Nevěřím, že by tito lidé souhlasili s cestou, na níž se dnes nacházíme a s koncem, který před námi stojí. Skupina nejmocnějších a nejbohatších lidí této planety pomalu, velmi vychytrale a systematicky přeměňuje náš vlastní svět, systém hodnot, historické tradiční mechanismy, myšlení a vůbec vše, co tuto společnost tvoří. Snaží se docela úspěšně udělat ze stamiliónů lidí této planety stádo klidných oveček, jako prostředek k vytváření  ještě větších vlastních zisků a moci. Pokud by to vše došlo potud, možná by to nebyl až takový problém. Bohatí ať si jsou bohatí, obyčejný lid je spokojen a má se dost dobře na to, aby neremcal. Osvědčené „Chléb a hry“ určitě postačí i v dnešní době. Kdo Vám ale zaručí, že tady to skončí? Kdo vám zaručí, že to nenasytným samozvaným elitářům bude stačit a nepoženou to dál, až z nás všech udělají skutečné novodobé otroky? Ne tak, jak to bylo v minulosti, dnes jsou mnohem sofistikovanější prostředky. Vysoké daně, přerozdělování dotací vyvoleným, klimatické pseudoprojekty dotované energie, bankovních daně, daně z dobytka, biopaliv, ze vzduchu…

 

Toto jsou moderní metody, jak vyždímat z poctivých, kdysi svobodných, lidí ještě víc a víc a udělat z nich opravdové otroky.

 

Napadla mě otázka. Tito lidé, mající obrovský majetek, jsou velmi často vlivní bankéři, průmyslníci, politici. Jejich touha po ještě větším majetku a vše, co pod vlivem této touhy dělají, měla zcela určitě velký, ne-li rozhodující vliv, na vznik současné finanční krize. A tedy k razantnímu snížení zisků průmyslníků, politického vlivu politiků. A u bankéřů? Pokud v důsledku této krize dochází k nucené sanaci bank, nastávají mimo jiné dva efekty. Vliv a moc původního majitele banky sanací razantně klesá společně s její hodnotou. A za druhé, pokud je takováto sanace provedena mimořádnou emisí peněz, provází ji inflace, tedy celkové znehodnocení všech hodnot. Jestli správně chápu, tedy čím větší je majetek těchto lidí, tím větší jsou jejich ztráty s krizí spojené. Dává to nějaký smysl? Nějak se mi nechce věřit, že by si to tito lidé nebyli schopni spočítat dopředu. Nebo je to naopak? Vše je to pečlivě plánovanou součástí něčeho většího, co běžného smrtelníka ani nenapadne? Něco malinko rozbít, něco obětovat, aby bylo potřeba opravit, budovat a mohlo přijít další dlouhé období prosperity, velkých zisků a kumulování moci… Něco mi říká, že spíš to druhé a dokazuje to pravděpodobně i raketový růst cen drahých kovů na světových burzách (kdo na to má, skupuje platidlo, které bude mít hodnotu vždycky).

 

A EU? Realita dneška je bohužel taková, že konstruktéři NWO už mají výrazně navrch i tady. Dokonce mají díky perfektně nalinkované struktuře orgánů unie ještě lepší výchozí situaci než v USA. Evropská komise, v současnosti nejdůležitější orgán EU, sestává ze jmenovaných, nikoliv volených členů, stačí tedy vybrat a dosadit spolehlivé lidi. Přičemž, a to se stává stále častěji, tito nemusí být ani příliš inteligentní. Jsou to jen slouhové. Dostali jsme se tedy do situace, kdy my, obyčejní lidé, nemáme ani nejmenší šanci cokoliv v EU ovlivnit. Co tedy dělat? Vystoupit z EU? To by bylo fajn. Ale jen do té doby, dokud nás EU, potažmo civilizovaný svět nechá obchodovat bez cel a obchodních omezení. Dnes takto funguje EFTA, to je pravda. Co ale zabrání mocipánům z EU, tohle vše změnit, jakmile se budou cítit ohroženi případným rozpadem rodícího se impéria díky rebelujícím malým zemím. Jsme příliš malí, nemáme šanci se efektivně bránit, zničí nás. Ne vojensky, jak se to dělávalo v minulosti, ale mnohem elegantněji, ekonomicky. Tedy taky žádné valné vyhlídky. To ale ani v nejmenším neznamená, že bychom to měli vzdát.

 

Že bychom měli vzdát boj za svobodu a demokracii, protože jestli existuje alespoň jakási jiskřička naděje, stojí to za to. Nezůstalo příliš mnoho možností, zvláště pokud my sami budeme striktně dodržovat demokratické principy, přičemž už je všeobecně známo, že druhá strana si s těmito principy hlavu neláme. Velmi dobře vědí, jakou moc mají média a proto je velmi pevně ovládají. Co však zatím neovládli, je internet. Zatím. A bohužel je to pravděpodobně jediná a poslední možnost, jak šířit svobodně myšlenky o možném nebezpečí, které hrozí. Mocní ale neovládají jen média. Chceme šířit pravdu mezi lidmi, kteří jsou už od dětství pečlivě vychováváni správným ideologickým směrem. Oni už ovládají téměř vše i školství a systém výchovy mládeže. Stačilo skutečně jen velmi málo. Schovat své úmysly pod ušlechtilé myšlenky multikulturalismu či humanismu a přesvědčit tak i mnohé ze samotných plebejců. A bohužel, dalo by se o jejich vlivu pokračovat velmi dlouho. Vše jako podle románového ministerstva pravdy. Mrazí mě v zádech, když si uvědomím, jak blízko jsme Orwellovským heslům: Válka je mír, svoboda je otroctví, nevědomost je síla. Hlavně tomu poslednímu.

 

Je to smutné, když svoboda a demokracie, ale i pravda, etika, morální hodnoty a tradice, v dnešní době dostávají takovou nakládačku. Ještě ale neskončilo poslední kolo. Malou naději ve mě stále probouzí jedna velmi stará a pravdivá myšlenka.

 

Jestlipak ti, kteří tahají za nitky, nezapomněli na onu důležitou vlastnost „paní Svobody“. Vždycky tady bude někdo, kdo ty záda prostě neohne…

 

A v dnešní době drží pochodeň lidé jako Ron Paul, Nigel Farage, hnutí Praví Finové, nebo třeba i Richard Sulík…

 

Proto právě z nich má současný systém takový strach.

 

Zkuste si o těchto lidech něco zjistit, uvidíte…

 

Čtěte také:

Klíčová slova: politika  | EU  | konzervatismus  | pravice  | euroskepticismus  | eurooptimismus  | Richard Sulík  | euroval
reklama
2213 čtenářů | 15 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: EU: Nehlasovali jste tak, jak jste podle scénáře měli? Nevadí, budeme to zkoušet dál!
(jira22, 14.10.2011 7:13:05)
Odpovědět
Bohužel podivná pravda, kterou i dnes velká většina lidí u nás nechce, nebo nemůže uznat. Pod tatrou sa blýsklo, škoda že jen jednou a naposledy. Sleduji zpravodajství veřejno- právní televize i těch ostatních a nechápu. Spravedlivě přísná moderátorka se přímo raduje jak slováci "pochopili". Je hloupá, nebo by ji vyhodili? Kde jsou ty doby, kdy existovali lidé otevřeně říkající co si myslí, nemyslím po převratu kdy byl najednou každý disident. Vždyť to opakování hlasování by si nedovolil ani komunistický parlament! Demokracie dnes je tedy jen v tom, že se dovolí aby nesouhlasící rychle změnil názor. Co přijde potom? Vyhazovy z práce, ze škol a kriminály? Bohužel máte pravdu pane Hrabovský a to mne děsí.
Re: EU: Nehlasovali jste tak, jak jste podle scénáře měli? Nevadí, budeme to zkoušet dál!
(Ka, 14.10.2011 7:21:15)
Odpovědět
Bude to jak u Lisabonské smlouvy v Irsku - bude se tk dlouho hlaovat, až bude euroval (eurovrah) přijat.
Re: EU: Nehlasovali jste tak, jak jste podle scénáře měli? Nevadí, budeme to zkoušet dál!
(jarda.motyl, 14.10.2011 7:38:38)
Odpovědět
co se týká opakovaného hlasování - tak cíl je něco uzákonit - udělat ... nevidím problém v tom, ž ese k cíli dojde až na podruhé ... když dělá někdo autoškolu (řidičák) - tak by měl mít jen jeden pokus za život??? - cítíme snad, že je to blbost - cílem je jezdit v autě a ne nejezdit v autě - proto více pokusů - ale někomu nestačí ani více pokusů, tedy pak nejezdí ...
Re: EU: Nehlasovali jste tak, jak jste podle scénáře měli? Nevadí, budeme to zkoušet dál!
(R.Hrabovsky, 14.10.2011 8:16:52)
Odpovědět
To není tak úplně přesné přirovnání. Slovenský parlament navýšení eurovalu neodsouhlasil. Chápu demisi vlády a předčasné volby. Druhé hlasování ale nejdříve až po volbách. Takový krok by se alespoň "tvářil" demokraticky. Lidi by věděli, koho a proč volí...
Ale něco takového se přece nesmí připustit, že?
Re: EU: Nehlasovali jste tak, jak jste podle scénáře měli? Nevadí, budeme to zkoušet dál!
(jira22, 14.10.2011 8:18:35)
Odpovědět
Tak v tom je Jardo trochu malý rozdíl víš. Hlasovat znovu je vždy možné pokud jde o otázky dohody, úpravy, vysvětlení atd...., ale opakované hlasování, když premiérka otevřeně řekne, budete hlasovat tak dlouho až to odhlasujete, hodně smrdí a smrdí o to víc, když vedení EU řekne, že pokud se to neodhlasuje tak Vás postihneme. To s demokracií a svobodou nemá nic společného. Jednoznačně ukazuje, že ti slováci jsou v EU, aby platili.
Re: EU: Nehlasovali jste tak, jak jste podle scénáře měli? Nevadí, budeme to zkoušet dál!
(nodis, 14.10.2011 12:50:18)
Odpovědět
To je velmi hloupé přirovnání. Zatímco v autoškole jde o složení zkoušek pro prokázání základní způsobilosti, tak tady jde o rozhodování, zda budeme směřovat do otroctví nebo se to snad obrátí ke svobodě. Nemyslíte, že je v tom rozdíl? I.i.o.e!
Re: EU: Nehlasovali jste tak, jak jste podle scénáře měli? Nevadí, budeme to zkoušet dál!
(Alberto Kvěcha, 15.10.2011 8:27:28)
Odpovědět
Pane autore článku.Váš článek obsahuje mnoho skvělých myšlenek a každé zamyšlení by bylo na hezky tučnou knihu, ale předkládat čtenářům osobu jménem Nigel Farage jako vzor, to považuji za euroskeptickou. propagandu,euroskeptickou zvrhlost.V závěru jste si to hezky pokazil.Vy euroskeptická partičko(počínaje Klausem ,konče Petříkem,Provazníkem a dalšími pisálky EUPORTÁLU žádným skvělým vzorem nejste).Hledám další Vaše články, abych si názor na Vás upřesnil.Nerad lidem křivdím a pokud zjistím,že jsem se mýlil rád se omluvím.
Re: EU: Nehlasovali jste tak, jak jste podle scénáře měli? Nevadí, budeme to zkoušet dál!
(R. Hrabovský, 16.10.2011 0:46:33)
Odpovědět
Prosím, nikdy jsem neměl ambice, stát se komukoliv vzorem (kromě mé dcery). Ale pokud jistý Cameron, mimochodem, svého času předseda britské vlády, otevřeně mluví o NWO, něco to znamená. A nejen on. Otevřeně o tom mluvil ve svých projevech i Clinton, Bush a mnoho dalších. Těch informací je víc a víc, jen jsou často umně skryty za relativně zajímavějšími informacemi, dokud lidi nebudou "podvědomě" přijímat informace o NWO jako samozřejmou součást "pozitivních" novinek ze světa... Promiňte, ale to je špatně. To je manipulace a s tím já nesouhlasím...
Re: EU: Nehlasovali jste tak, jak jste podle scénáře měli? Nevadí, budeme to zkoušet dál!
(Alberto Kvěch, 16.10.2011 8:48:59)
Odpovědět
Přečetl jsem Vaše články a omlouvám se.Nejste Petřík ani Streit.Přeji hezký den a mnohá další pozastavení nad současným stavem,rad si přečtu.
Re: EU: Nehlasovali jste tak, jak jste podle scénáře měli? Nevadí, budeme to zkoušet dál!
(Fiter, 14.10.2011 7:20:02)
Odpovědět
Na pana Sulíka už začínají lít kýble plné špíny a největší podrazák a kariérista zadluží ještě více slováky.Voliči by neměli dopustit aby se Fico dostal byť jen do parlamentu jako řadový poslanec.Měli by ho vykopat.U nás je to obdobné.Kdo nás nutí přijímat ty bruselské nesmysly.Jsou to socialisté.Stačí si poslechnout takového Sobotku.
Re: EU: Nehlasovali jste tak, jak jste podle scénáře měli? Nevadí, budeme to zkoušet dál!
(di Scaldorini, 14.10.2011 8:00:48)
Odpovědět
Fitere proč jsi zapšklý?Ty Sobotku a socany nemůžeš ani cítit-vpořádku.Myslel jsi taky na to,že někdo může mít jiný názor.Myslím jsi zvyklý ještě z předchozí doby,že pravda bylo jen co sis přečetl v Rudém Právu a teď se zase trápíš tím,že všichni nečtou MF dnes-protože si myslíš,že to je jediná pravda.
Re: EU: Nehlasovali jste tak, jak jste podle scénáře měli? Nevadí, budeme to zkoušet dál!
(Táňa, 14.10.2011 17:41:54)
Odpovědět
Fitere, máte pravdu. Naši sociální demokraté jsou patolízalové EU. Např. pan Zaorálek. Když Nečas řekl v Izraeli, že nepodpoříme vznik samostatného palestinského státu, tak ho hned Zaorálek kritizoval. Že si dovolil něco samostaně vyjádřit, aniž se k tomu vyjádřila EU a co budeme dělat, když by snad EU měla opačný názor.
Re: EU: Nehlasovali jste tak, jak jste podle scénáře měli? Nevadí, budeme to zkoušet dál!
(Alberto Kvěch, 15.10.2011 12:30:48)
Odpovědět
Paní Táňo.Očividně Vám chybí paralaxa.Prohlášení Nečase je tak závažné, že měl raději mlčet.Nečas nemá právo se podobně vyjadřovat, jeho osobní názory jsou nevhodné.Taková prohlášení musí být výsledkem, názorem vlády, né-li celé poslanecké sněmovny.To si pak jednou vyjede Klaus,jednou Nečas, každý v zahraničí vypráví svá osobní moudra, pohádky, své osobní názory a občan ČESKA PAK v zahraničí VYPADÁ JAKO NEUVAŽUJÍCÍ PITOMEC,JAKO OBČAN NEVĚROHODNÉHO STÁTU.Vláda a prezident musí v zahraničí mluvit vždy jedním jazykem,s určitou státní vizí, jinak působí jako vyslanci kocourkova.Bohužel.
Re: EU: Nehlasovali jste tak, jak jste podle scénáře měli? Nevadí, budeme to zkoušet dál!
(ok, 14.10.2011 8:13:00)
Odpovědět
Samozřejmě, že to, co se událo na Slovensku, je šaškárna, stejně jako celá "demokratická" EU. Jinak jsem se ale celý život řídil heslem, že plané filozofování je naprosto k ničemu. Nesmyslné rovnostářské plány na vytvoření jakési ideální společnosti mi byly naprosto cizí a dle toho jsem také zařídil svůj život. Myslím si, že je důležité (při zachovávání všech zákonů a pravidel slušnosti) zařídit si svůj vlastní život tak, jak se to líbí a vyhovuje člověku samotnému. Z tohoto pohledu mi jsou ambice nějakých představitelů, či zastánců jakéhosi fantastického NWO zcela ukradené.
Re: EU: Nehlasovali jste tak, jak jste podle scénáře měli? Nevadí, budeme to zkoušet dál!
(Ladda, 15.10.2011 12:29:00)
Odpovědět
..............základem demokratického tedy svobodného hlasování je to , že po zvážení se mohu rozhodnout bud ANO a nebo NE , jinak je to shid
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama