reklama
reklama

Baroš je prima aneb o politické korektnosti ve sportu

Autor: Jiří Kohoutek | Publikováno: 11.10.2011 | Rubrika: Ostatní
Ilustrace

Za politiky i sportovce by měli mluvit činy. Sebelepší PR nedokáže napravit špatné výkony na hřišti či za stolem v pracovně. Nějak jsme si ale odvykli nazývat (nebo snad nikdy nenaučili?) věci pravými jmény. Fotbalista Milan Baroš se v posledních 8 reprezentačních zápsech trefil pouze jednou, a to ještě do sítě outsidera z Lichtenštejnska. On sám, jeho trenér i spoluhráči se velmi podivují, že s jeho výkony nejsou fotbalový fanoušci spokojeni.

Ponechme nyní stranou, co za lůzu občas chodí na tuzemské stadióny. Dát si osm piv, nacpat se tučnou klobásou a pořádně si zanadávat na ty „primadony, které berou milióny“. Ano, dá se říci, že většina těchto fanoušků jsou závistiví levičáci. Nesnesou pomyšlení, že čutálisti berou za čutání do meruny 100x vyšší měsíční plat než oni, poctiví a pracovití dělníci, skladníci, traktoristé atd. Tak velké peníze si přeci nemůže žádný fotbalista zasloužit, že?

 

I tato anonymní lůza má však pravdu v tom, že reprezentovat by měl v útoku českého týmu ten, kdo střílí branky. Jak jinak hodnotit útočnika, než právě podle počtu vstřelených branek? Je proto úděsné poslouchat neustálé politicky korektní žvásty o tom, že Milan je v pohodě, Milan je pro tým prospěšný, Milan má týmu stále co dát, Milanovi věříme. Ne a stokrát ne. Ani v hanspaulské lize, okresním přeboru či v Barceloně nevěří hráči v týmu útočníkovi, který nedává branky, válí se po zemi a pouze mává rukama při každém údajně nespravedlivém rozhodnutí rozhodčího.

 

Neustálé omlouvání impotence Milana Baroše ze strany jeho spoluhráčů a trénera v médiích je falešné a směšné. Omlouvat by se samozřejmě neměli ani špatné výkony celého týmu. Poslední zápas se Španělském týmu ukázal, že nejenom Baroš je zralý na ručník.

 

Politická korektnost zasahuje všechny oblasti našeho života. Nesmíme už nahlas říkat, že islám škodí demokracii a je si podobný jako vejce vejci s komunismem a nacismem. Nesmíme říkat, že Romové společnosti nis nepřinášejí a jsou tedy v ČR veskrze nadbyteční. Je nám zakázáno uvažovat nahlas o smysluplnosti multikulturní společnosti, řešení řecké krize, podpoře lybijských povstalců, Evropské unii a dalších ožehavých tématech.

 

Proč bych ale měl, sakra práce, poslouchat politicky korektní bláboly i ve fotbale? Snad alespoň tady bychom si mohli uchovat zdravý rozum, co říkáte? Trenér i fotbalisté jsou placeni z našich daní, tak proč bychom k nim měli přistupova jinak než ke státním úředníkům? Nepodávají výkony, tak půjdou prostě od válu a na nejich místa přijdou jiní. Fakt je ten, že ani ve státní správě takové logické postupy nefungují, tak co se vlastně divíme...

 

Klíčová slova: politika  | politická korektnost
reklama
2298 čtenářů | 10 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Baroš je prima aneb o politické korektnosti ve sportu
(Portál, 11.10.2011 1:30:59)
Odpovědět
Autor článku někoho nazývá lůzou a sám nedokáže sepsat krátký článek bez pravopisných chyb. Článek totálně o ničem, spousta vaty a jedna úvaha o tom, že Baroš je impotentní. Trochu málo, více faktů, příkladů. Tohle by sesmolila i čtrnáctka na blogu. Místo subjektivní názorů a pletení do článku politické narážky, raději článek o zápase a fotbalu. Nebo prostě nepsat o sportu a raději se zaměřit na tvojí modlu Klause. O sportu psát neumíš, nedělej to. (Baroše rád nemám a levičák nejsem)
Re: Baroš je prima aneb o politické korektnosti ve sportu
(jira22, 11.10.2011 6:59:36)
Odpovědět
Myslím, že máte pravdu, jde o docela politicky korektní článek zmateného autora, který si o sobě myslí že je pravicově orientován.
Re: Baroš je prima aneb o politické korektnosti ve sportu
(Jeeves, 11.10.2011 8:34:14)
Odpovědět
Máte hoši naprosto recht. Autor tady semlel dvě naprosto nesouvisející věci, z nichž tu o politické korektnosti jsme tady měli již "stokrát". A k Barošovi? Jako dlouholetý aktivní fotbalista vidím chybu u Bílka, který k Milanovi není schopen dát někoho, kdo by mu v útoku pomohl. Takhle osamoceně by neuspěl ani Messi...(Ronaldo, Ibrahimovič,Villa,Rooney atd.)
Re: Baroš je prima aneb o politické korektnosti ve sportu
(felix.julec, 11.10.2011 9:38:16)
Odpovědět
Pořád stejná písnička.Ovšem PAN FOTBALISTA,(proto jím Baroš není)musí šance proměňovat.U dobrých manšaftů to tak je.(Náš manšaft dobrý není.)S naším fotbalem jako takovým,ale něco vpořádku není.Jsem pro aby vyjímeční sportovci měli i vyjímečné ohodnocení.Když ale slyším,že pako(dle některých srdcař)Řepka má měsíčně necelých 900.000,-Kč tak mi to hlava nebere.Kdysi snad byl velmi dobrý(jinak by se neuplatnil v Itálii a pak v Británii).Dnes už je jen odvar Řepky-úspěšného.Vyjíměčný je jen v předvádění svého "pokérování" a to myslím si je za takový plat málo.
Re: Baroš je prima aneb o politické korektnosti ve sportu
(Jeeves, 11.10.2011 11:00:31)
Odpovědět
Ale Felixi... Nevzpomínám si, že byste byl fanda starých, socialistických časů, ale tohle přetřásání platů sportovců patří do oněch dob. Vy, ani já, na ty odměny nepřispíváme, (skrytě trochu ano, ale dobrovolně, nákupem služeb, nebo výrobků sponzorů klubu), tak proč nechávat závist, aby s námi cloumala? Vedení klubu si Řepku takhle cení a basta. Řekl bych, že jenom ve sportu funguje trh naprosto přesně - nabídka : poptávka.
Re: Baroš je prima aneb o politické korektnosti ve sportu
(felix.julec, 11.10.2011 11:33:27)
Odpovědět
Souhlas až potud,že jim nedáváme peníze.Myslím,že přeci jenom tam jdou peníze z různých kapes(Sazka,města-celou pravdu se většinou dovíme až někoho nachytají na hruškách-i když se jedná o víceméně soukr.kluby).Přitom na výchovu nových talentů se přispívá čím dál míň.Když už se vychovají dobří mladí,místo aby byli podpořeni doma tak,aby mohli někteří z nich vyrůst ve špičky,hned se prodají poměrně levně do ciziny a tam většinou zakrní vysedáváním na lavičkách.Z toho usuzuji,že pravda je někde v půli.
Re: Baroš je prima aneb o politické korektnosti ve sportu
(hugo vavrečka, 11.10.2011 9:54:17)
Odpovědět
Nechápu, jak mohou Turci takového nekopu prokrmovat. Asi proto, že je bukvice- ze stejného důvodu v něm patrně nalezl zalíbení i pan bílek.
Re: Baroš je prima aneb o politické korektnosti ve sportu
(Karol Jebavý, 11.10.2011 11:47:14)
Odpovědět
Pán Kohoutek mícha hrušky s jablky. Odvážil se zabrousit mezi NÁS 10 miliónů trenérů ... v Česku. To že BÍLEK neumí číst hru soupeře - a dokonce ani vlastního týmů ... je jasná věc. Druhá věc je, co tím chtěl básník Kohoutek říct. Možná že, trénovat by měl reprezentaci KLAUS a útok inovovat, Dobeš - Bátora.
Re: Baroš je prima aneb o politické korektnosti ve sportu
(felix.julec, 12.10.2011 8:26:09)
Odpovědět
Vyhráli jsme s Litvou-vše odpuštěno.Příště třeba vyhrajeme s Maltou a Lichtenštejnskem.To teprve bude slávy.
Re: Baroš je prima aneb o politické korektnosti ve sportu
(Titl, 11.10.2011 17:40:13)
Odpovědět
Politici jsou také placeni z našich daní a dělají si co chtějí, Eportál a další média jim pomáhají, aby vyprovokovali divadlo o jejich vzájemné nevraživosti a mohli spolu ruku v ruce krást dále.
Hra Eportálu na naší politické scéně je jasná, aby nebylo z EU na tyto praktiky vidět, tak je jeho snahou nás vyrvat ze společenství EU.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama