reklama
reklama

Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?

Autor: Radomír Hrabovský | Publikováno: 28.9.2011 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Podle posledního průzkumu agentury STEM jsou to právě komunisté, kteří jako jediní posilují své volební preference. Jsou trpěliví, dvaadvacet let čekali. Tiše, pokorně, věděli, že s tím co tuto zemi vede, jejich chvíle určitě dříve nebo později přijde. Ještě chvili budou muset vydržet. Alespoň do příštích voleb.

Ale proč ne, když už to vydrželi tak dlouho, dva a půl roku je nic. A možná ani tolik ne. Dyť oni ti, co jsou dnes u koryt, to vedou nejkratší cestou k předčasným volbám. Všechno jim hezky hraje do karet. Starší pamětníci a to i ti, kteří komunisty neměli moc v lásce, začínají s nostalgií vzpomínat na staré časy. Těm mladším stačí občas připomenout, že komunisti by nikdy nikoho nenechali hladovět nebo bydlet pod mostem. Ani ty, kteří jsou názorově proti. I pro ty je tady přece místa dost. Sice pod dozorem, ale je.

 

No, všechno taky ti mladí nemusí vědět, že…

Rétorika současných komunistů je sice mnohem citlivější a není tak hlasitá, jako před rokem 1948, jistá podobnost tady ale je. Bylo po válce a i tehdy byli kapitalisté, vykořisťovatelé, zbohatlíci považováni za příčinu bídy a útlaku obyčejných pracujících. A navíc, byla tady Rudá armáda, socialistický osvoboditel. My dnes, jsme válku sice nezažili, přesto jsme v podobné situaci. Máme tady krizi a také kapitalisty, kterým je dáváno za vinu, že tuto zemi vytunelovali, zbohatli na náš úkor. Také dnes mezi lidmi vzrůstají nenávistné nálady k těm úspěšnějším. A je jedno jestli jsou to zbohatlíci nebo poctíví úspěšní podnikatelé, všechno je to jedna pakáž. Je to přece třídní nepřítel.

 

Když jsem si ten poslední průzkum četl, mimoděk mě napadlo srovnání mezi námi a Finskem. Tam v posledních parlamentních volbách dosáhla výrazného úspěchu pravicová strana „Praví Finové“. Dokonce získala tolik, že i někteří představitelé EU začali mít vážné obavy, nestane-li se Finsko „Stopkou“ další svévolné centralizace Evropy.

 

Mnozí z nás si ani neuvědomují, kolik problémů celé Evropy Finové ve volbách vyřešili.

 

U nás naopak v preferencích posilují komunisté. Zcela viditelně jsme zapomněli, co tady bylo čtyřicet let. Ano, mnozí namítnou, že to, co je tady dnes, je horší, než co tady bylo za komunistů. Nesouhlasím. Nebylo a není dobré ani jedno, ani druhé. Jenomže my Češi jsme holt pořád dost přízemní a nedokážeme si představit, že by mohlo být i něco lepšího. Ne jenom méně špatného, menší zlo.

 

Místo abychom zvedli hlavy, vracíme se zpátky ke komunistům.

 

A je pouze vinou českých posametových, zkorumpovaných politiků, že v dnešní době posilují politická hnutí, jež mají velmi blízko k extrémismu z obou směrů, tedy nejen komunisti, ale také DSSS. Ano, mnozí se mnou nemusí souhlasit, ale já tyto politické strany řadím zhruba na stejnou úroveň. Není asi potřeba opakovaně psát o tom, co všechno naši politici za poslední dvacetiletí dokázali podělat. Měli by ale mít alespoň elementární pud sebezáchovy vlastních koryt, měli by si uvědomit, že dohání vlastní voliče k hledání jiných, často zoufalých řešení.

 

Někteří začínají vzpomínat na staré dobré časy a volbou pro ně jsou komunisti, někteří, v dnes už sociálně vyloučených lokalitách, začínají hledat ochranu okovaných bot.

Pořád doufám, že lidé, navzdory volebním preferencím, budou mít rozum. I kdyby měli volit nové strany, nebo u těch starších třeba kroužkovat odzadu, ale budou mít rozum a něco udělají jinak, než dřív.

 

Pořád doufám, že lidem někdo vysvětlí, že z našich současných problémů nevede cesta ven směrem k ještě socialističtějšímu socialismu…

Pořád doufám, že se lidi zachovají podobně jako ve Finsku…

 

P.S. Ve Španělsku se připravují předčasné volby. V předvolebních preferencích jednoznačně vedou konzervativní pravicoví lidovci. Ne že by to byla nějaká extra změna, ale dá se říct, že už i Španělé pochopili, kudy vede cesta ven.

 

Jenom my si pořád nechceme pomoct…

 

Čtěte také:

 

 
 
 

reklama
2553 čtenářů | 45 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(Kalous, 28.9.2011 4:44:00)
Odpovědět
No to je ale hloupý článek. V podmínkách dnešního režimu a uspořádání světa i kdyby vyyhráli komunisté volby - tak s nic moc dít nebude. Ani by stejně vládu nesestavili, u ČSSD dál platí Bohumínské usnesení. Na Kypru "vládnou" komunisté již nejméně 2 volební období - vedli si dlouho velmi úspěšně - až nyní je také strhly problémy bankrotujícího Řecka do sra.ček předlužené eurozony. Lidé jsou naštvaní - tak je zase strašte komunisty (jen hlupák navrhuje je zrušit, kým by se strašilo a na koho leccos svádělo).
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(mysak, 28.9.2011 4:54:53)
Odpovědět
zlati komuniste,oni se vrati a tu zumpu a vladni hnuj odpadu vyhazi,vyhrajou,budte si jisti.zanich bylo dobre,je, flakaci a paraziti se meli spatne.dnes nam vladne hnuj a odpad zlodeju,debilu,blaznu,magori a debilove a psychopati zlodejsti,tak to je.
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(Fiter, 28.9.2011 6:47:59)
Odpovědět
Stýská se vám lemplech co slídili a donášeli? A nebo po pitomcích co kde koho otravovali protože si mysleli,že jsou něco víc když měli na rukávu pásku s nápisem PS-VB? Je tady hodně těch co si pamatují ten socialistický blahobyt a těm se po vás rozhodně nestýská.Ve volbách dostanete svých 12-15% a tím to zkončí soudruhu.Rok 48 kdy jste všechny co něco měli okradli a potom kdy ten váš harmonikář podvedl celý národ s měnovou reformou se opakovat nebude.Není to tak dlouho co jsem sledoval pořad Máte slovo s p.Jílkovou a tam vystupoval nějaký mladý ale úplně valízaný komunista.Všem byl se svým primitivním žvaněním jeno pro smích.
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(SamOpal, 28.9.2011 7:34:30)
Odpovědět
Hohohó,Fitere,myslíš,že dnes nikdo někam nedonáší?
Myslíš ,že dnes už neexistují provokatéři?
Myslíš,že i tyto diskuze,respektive jejich účastníci a jejich názory nejsou monitorovány a udávány???
Opravdu jsi o tom přesvědčen?

Připomenu osud majitele jiného webbu ,který JEN za zveřejněné překlady článků je terčem mnoha udání,ostrakizace a soudních šikan

Příteli,komunismus a národní socialismus, jsou dávno překonané a dalo by se napsat mrtvé děti jedné ale zatraceně živé Matky.
A ta rodí dál!
Nechci ,opravdu nechci malovat čerty po zdích, ale možná není daleko doba ,kdy se nějakého dalšího jejího dítěte ještě i my v jeho plné síle - dočkáme ....
A to její dítě peřince a sunaru už dávno odrostlo! A mám ,čím dál větší dojem ,že i vojenskou prezenční službu má za sebou.........
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(felix.julec, 28.9.2011 11:28:31)
Odpovědět
Fitere totiž všechny vlády po r.1989 dělají vše pro to,aby komunistům naháněli voliče.Když už píšete,že se stýská po komunistickém režimu,tak napište,o které komunisty ze které strany vám jde.
Re: Komunisté - 40 totality?
(Šofér 51, 28.9.2011 13:41:51)
Odpovědět
Jak je vidět, tak autor článku nezapře VUML(pravicový)! Nestrannost, objektivita, jak je vidět novinářům(většině) nic neříká, hlavně že máme banány každý den, né. To, že je téměř vše v p.deli, těmto komsomolcům(modrým) nic neříká.
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(MrDalík, 28.9.2011 16:31:45)
Odpovědět
Ano, a je to vidět i na obsazování postu ředitele ČT
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(eva, 29.9.2011 8:49:17)
Odpovědět
Já si dobu před rokem 89 pamatuji velice dobře.
Moho říci jen to,že jsme se měli všichni 100x líp,než v dnešní době.To co tady dokázaly vlády napáchat od r.89 je neskutečné.To jen neznalec může napsat takový nesmysl,jako je zde.Nesouhlas byl jen v tom,že nebylo možno cestovat do západních zemí.A kdo může cestovat dnes?Vždyť na to většina lidí vůbec nemá.
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(Kalous, 29.9.2011 12:19:37)
Odpovědět
Na dovolenou na Kanáry nebo do Karibiku si můžete půjčit - půjčí vám hned, bez záruk a potvrzení o bezdluhovosti (jen si zblízka obhlédnou vaši chalupu nebo byt a nahlédnou do katastru, na Jadran pak stačí zabavit sociální dávky, pokud nejste Rom).
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(uliční výbor, 28.9.2011 8:01:05)
Odpovědět
když se komunisti dostanou do vlády(s kým?)během prvního roku dokáží že nemají nic nového s čím by překvapili. To, že mají v programu neustále třídní nenávist není novum.A s udavačem z povolání v čele strany(skutečně nemají někoho přijatelného?)nedojdou nikam.Takže soudruzi,zůstaňte u zbožného přání vládnout a budete se ještě několik let hřát na výsluní s pocitem že vás někdo potřebuje. Když někdo nadává na komunismus,odpovídáte na co že nadává když zde vlastně komunismus nikdy nebyl.Co to potom tak vehementně obhajujete když sami nevíte jak vypadá?
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(Hig, 28.9.2011 13:04:46)
Odpovědět
Tak mám dojem že je v tomto státě čím dál více duševních mrzáků.
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(ferda, 29.9.2011 10:20:37)
Odpovědět
S TĚMA DUŠEVNÍMA MRZÁKAMA SOUHLASÍM, STAČÍ SE PODÍVAT NA SVAZÁKOVU NEEČASOVU VLÁDU- UNIKUM JE PAK ZTĚLESNĚNÉ V KARLU VON SCHLAFENZI ZE ŠIŠLBERGU !!!!!!!!!!:-)))))
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(stach, 2.11.2011 12:06:36)
Odpovědět
dlouho jesem se už tak nezasmála,dík za příspěvek
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(modřín, 28.9.2011 23:14:19)
Odpovědět
Dogmatici nepotřebují vědět jak co vypadá, oni jsou převědčení, že to tak je. Nelze nevzpomenout Polívkovu odpověď paní plastické chirurgičce, která mu říkala že: Náboženství je tmářství a Boha ještě nikdo neviděl." Bolek na to :"Já jsem vaší píču taky neviděl a stejně vím, že ji máte".
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(ok, 28.9.2011 8:47:40)
Odpovědět
Tato země má takový specifický problém. Porovnejme, třeba kanadského a našeho občana v malém městečku, kde se většina lidí zná. Samozřejmě v něm žijí lidé bohati a méně bohatí, dokonce i chudí. Chudí lidé mají někdy potíž sehnat i mizernou práci. Přesto nepociťují vůči těm bohatým žádnou zášť. Naopak, váží si jich a to právě proto, že dokázali zbohatnout. A co víc, snaží se zastat tolik práce, kolik jí jen můžou sehnat. Znal jsem lidi, kteří sotva spali, když měli to štěstí, že se jim povedlo získat dvě nebo tři částečné úvazky. Takové to tedy je za Atlantikem - snaha lidí zbohatnout a kde se bere stokilometrové dojíždění do práce pouze jako menší komplikace. A podívejme se na místního občana. Na bohatšího souseda se dívá jako na zosobněné zlo a nemyslí ani na to, že by se mu chtěl vyrovnat, V podvědomí ví, že na to nemá a tak se snaží si onen rozdíl vysvětlit po svém. Většinou sám sebe přesvědčí, že sám je sice mnohem schopnější, ale ten druhý je zcela určitě zloděj a nejlepší by bylo odhalit ho, postavit ho před soud a sebrat mu majetek. Desetiletí komunistické výchovy se neminuly účinkem a preference komunistů tento zoufalý stav pouze dokládají.
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(ano, 28.9.2011 9:40:00)
Odpovědět
dobře napsané a reakce bude nenávistná.
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(SO, 28.9.2011 10:48:39)
Odpovědět
Samozřejmě,ti,co tak pilně na ony tři úvazky pracují jistě brzy se dopracují i k těm sousedovým milionům.Příkladů,takto dopracovaných multimilionářů jsou všude kolem plné přehršle.



A když už jsme u té nenávisti.
Ti "schopní" právě naopak s LÁSKOU a porozuměním hledí na na ty na druhé straně, a naprosto přesně vědí že v noci jsou v práci pouze ku.rvy a zloději,...
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(ok, 28.9.2011 11:05:53)
Odpovědět
Neřekl jsem, že se všichni k něřemu dopracují. Pouze jsem poukázal na rozdíly v myšlení a v chování a konec konců snažit se a pokusit se o něco je lepší, než remcat a vyzývat k revolucím a nepokojům. A to je způsob komunistické manipulace.
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(SamOpal, 28.9.2011 12:14:28)
Odpovědět
Kolik % ?

Jinak souhlasím s příspěvkem Vendelína.
To není v žádném případě o závisti ale o vzteku.
Jak píše.
I já pamatuji ty multimilionáře co si začali stavět nové haciendy už v v roce 91.Jako houby po dešti začali vyrůstat.Bez vkusu,buransky a snobsky naduté, mnohé podobné spíše krematoriím.
Osobně,sám mám s existencí komunistické strany problém,nicméně rozumím nas.ranosti lidí.
Přesto však ani v nejmenším nevěřím tomu, dostali-li by se soudruzi znovu k moci , že by "jeli" ,jako za stara.Jejich čínští soudruzi jsou toho výmluvným dokladem.
A také proto,že SAMI SOBĚ ZNÁRODŇOVAT NEBUDOU!
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(Hig, 28.9.2011 13:23:37)
Odpovědět
Všechno špatně.Nemůžeš přece srovnávat úroveň života a myšlení lidí u nás a v Kanadě.Vem si příklad podnikatele tam a u nás.Tamsi ho lidi váží proto že se vypracoval svojí pílí a poctivostí.Navíc dokáže zajistit práci lidem.U nás je to poněkud jiné.Neznám slušného podnikatele který by zbohatl poctivou prací a proto ta nevraživost vůči nim.Navíc zaměstnanci je pro něj jenom povl a nedej bože, aby chtěl slušně zaplatit.
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(Honza, 4.11.2011 23:18:15)
Odpovědět
Máte zkreslený a silně zaujatý názor. Tak jako Milouš Jakeš. A to je velice špatné. Kdo protestuje v Kalifornii, v Řecku a td.Bohatí nebo ti chudí. Samozřejmě, že mezi ně nepočítám nepřizpůsobivé. Kdo má rád tuneláře, veksláky a td. Asi jen Vy. H
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(Vendelín, 28.9.2011 11:28:08)
Odpovědět
A vy se divíte lidem,kteří nenávidí boháče a přejí si návrat komunistů?Ve vyspělých demokraciích se lidé nestávali bohatými,doslova přes noc ,jako u nás,ale trvalo jim to celé generace,než nastřádali své jmění a to platí dokonce i u rodin bankéřů.U nás zbohatlíci,až na světlé výjimky vzešli především z nomenklatůrních kádrů bývalého režimu,současných politiků,úředníků,tzn. těch,kteří měli možnost rozhodovat o státních financích.Tito lidé zbohatli nečistým způsobem a obyčejní lidé,okrádání státem,stále se zvyšujícími,neustále přibývajícími daněmi to vidí kolem sebe.V médiích téměř každý den je nějaký skandál se zlodějinami nenažraných rychlozbohatlíků a ještě jim vláda ulevuje na daních.Obyčejné lidi nežere závist,ale vztek,když musí platit všechny ty škody nadělané novodobými kapitalisty a ještě je jim drze namlouváno politiky,že republiku prožrali oni a je poslána Kalouskem složenka kojencům,babičkám,postiženým atd. na zaplacení státního dluhu.
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(felix.julec, 29.9.2011 8:17:43)
Odpovědět
Vendelíne souhlas.Rychkokvašky a dnešní zbohatlíci jsou jen produktem tohoto stylu"našeho kapitalismu".Není to vůbec o závisti ale o zlosti,že zloději všeho druhu nejsou pochytáni a patřičně "oceněni".Slušní lidé jsou považováni za neschopné blbce a závistivce.To je jádro pudla.
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(modřín, 28.9.2011 21:14:34)
Odpovědět
Nevím zda jde o komunistickou výchovu, zvláště po roce 68 nekomunistická většina byla imunizována. Závist je patrně hlouběji zakořeněná. Rakousko komunistickou výchovou indoktrinováno nikdy nebylo a pokud se tam Auslander, kterému z počátku po křesťansku pomáhali na nohy, časem vlastním přičiněním vzmůže a pořídí si BMW, tak mu tu bleděmodrou metalýzu rovněž obejdou klíčema jako na Žižkově nebo v Karlíně. Že by šlo o pozůstatek C&K monarchie?
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(eva, 29.9.2011 9:06:21)
Odpovědět
Co to tady plácáte za bláboly?Nikdo nezávidí nikomu,že je bohatší,když k majetku došel svou pílí.Ani těm zlodějům typu Bakala, Krejčíř, Vondra a vůbec celé naší slavné zlodějské vládě a dalším zlodějům nikdo nezávidí,jen je z toho člověku smutno,kam až svou chamtivostí dokážou zajít a ti by měli ty nakradené majetky vrátit těm,kterým to ukradli. Jen mě udivuje to,že zloději takového kalibru klidně spí a vůbec se neštítí okrádat dál,aby se jen oni a jejich rodina měli dobře.
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(nojoo, 28.9.2011 9:10:43)
Odpovědět
Dyť to byla bezstarostná doba....
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(Petr, 28.9.2011 9:45:01)
Odpovědět
Komunisty mám čím dál tím radši.
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(Andreass Ohrmann, 28.9.2011 17:17:19)
Odpovědět
Arogance vlády způsobuje tento fenomen... padesátá léta nehrozí a urážlivý způsob "vládnutí" způsobuje tuto nostalgii, která vede národ zpět... komunisté už jednou zažili sílu lidu a proto se dá předpokládat, že si dají pozor... a vládnout hůře, než dnešní vykukové snad ani nelze... dvakrát jsem volil ODS a dvakrátČSSD ... zklamali nejen mě, proč nedat šanci komančům...?
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(tazzz, 28.9.2011 20:09:15)
Odpovědět
Vidím to stejně,ale v demokraticie má jeden problém,podobný dortu od pejska a kočičky:různé partaje plné vyčůránků slibují nesplnitelné,po volbách vytvoří nějakou koalici,ve které každý hájí jenom své zájmy a vytvořený kompromis zpravidla nestojí za nic.Tudíž volba komunistů má význam pouze v tom případě,pokud by dostali mandát k vládnutí,což je v současné době mimo realitu.
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(fik, 28.9.2011 17:50:32)
Odpovědět
Klidně bych i tady volil Pravé Finy, tedy pokud bych měl jistotu, že nebudou krást jako praví pravičáci.
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(Krištov, 28.9.2011 20:10:26)
Odpovědět
Strejdo Hrabovský, pánbíčkaři již neupalují čarodějnice, fašisti neposílají do plynu, komunisti nezavírají a strejdo div se za 22 let nejméně kradou, a ti co se zavčas prekábatili jsou v jiném ptactvu a kradou a kradou. Strejdo dej si mokrý hadr na mozek a nech se vyšetřit.
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(Ituna, 28.9.2011 22:28:25)
Odpovědět
Nevím, proč tak hloupě strašit.
Ti komunisti, co to tu vedli, tak hned po "revoluci" převlíkli kabáty, někteří ještě před tím, protože byli informovaní, že dojde jakože k převratu.
A rozlezli se do OF apod. To si asi všichni vzpomenou.
Proto to v našem státě vypadá, tak jak to vypadá.
Vlastně se nic moc nezměnilo. Možná jen na oko.
Jsou všude, ve vysoké politice i v podnitatelské sféře.
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(alan, 29.9.2011 7:21:41)
Odpovědět
A nejsou snad všude v pozicích?Novodobá pakáž se spojila se starou a notují si.Křivdy minulosti se nahradily křivdami přítomnosti.Prezident agent StB,premiér bolševické štěně!Tak co můžeme chtít.
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(zhrzená dušičko, 29.9.2011 7:42:27)
Odpovědět
můžete uvést spis nebo jiný důkaz že je prezident agentem stb?že to říkala přeci sousedka od vedle není důkaz,tím se pasujete na kreténa.Zveřejněte ty důkazy,hodně lidí si to rádo přečte.
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(Kalous, 29.9.2011 8:36:13)
Odpovědět
To nejde dokázat, fšechny spisi disidentů nechal ministr vnitra Sacher vytřídit a zlikvidovat. To tak aby jse se v tom vi bl.bci ještě dnes přehrabovaly. A generál STB Lorenc není práskač.
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(ale ale, 29.9.2011 10:58:17)
Odpovědět
tebe jsem se na nic neptal usmolenej komunistickej cecku.
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(Kalous, 29.9.2011 11:52:58)
Odpovědět
Pěst dělnické třídy tě srazí k zemi, kapitále!
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(Kalous autent., 29.9.2011 12:23:11)
Odpovědět
A tebe ty modrý kre.téne se někdo na něco ptal?
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(ale ale, 29.9.2011 18:22:26)
Odpovědět
ne neptal,naopak ,ptal jsem se alana a odpovídal rudý nok co si říká Kalous a toho jsem se neptal,rozumíš osle?
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(dako, 29.9.2011 9:29:16)
Odpovědět
Lidé prostě chtějí změnu. V době kdy neustále klesá životní úroveň, zadlužuje se stát, na lidi kteří protestují proti cikánskému teroru vláda posílá těžkooděnce a tomu všemu se říká demokracie je toho moc. Někde je asi chyba.
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(Veterán - státem odrbán, 29.9.2011 10:27:14)
Odpovědět
Kalousek nám retroaktivně zdanil výsluhy hnutí Výsluha versus právní stát.
Tupě škrtat zvedat daně ,to i osel zvládne, tak nač je živit to raději ať nám příště osel vládne.
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(regulovčík, 29.9.2011 11:58:32)
Odpovědět
Ale ale broučínkové,kdopak že se to bojí komunistů? Bojíte se že vám šlápnou na paty,že vám vemou to co jste nezákoně ukradli. O to se bojíte a už předem štěkáte co a jak bude kdyby se vrátily.
Tak to se těšte. Já volím komunisty,ti jediní vědí jak s vámi- zloději zatočit.
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(nezapomněli, 29.9.2011 18:25:56)
Odpovědět
neříkej nikomu broučínku ty rudej úchyle a nezapomeň že komunisti ukradli všechno všem,proto když někomu šlapat na krk,tak pouze komunistickému dobytku.
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(Hafan, 21.10.2011 21:33:06)
Odpovědět
Honore Balzac: Za každým velkým majetkem se skrývá zločin.
Re: Komunisté dál posilují. Zapomněli jsem snad už na 40 totality?
(jarda ZR, 8.10.2011 9:42:03)
Odpovědět
Právě že nezapoměli!!!Žil jsem v této totalitě od r1950,vychoval tři děti a moc dobře si tu totalitu pamatuji.Nikdo z naší rodiny ani já jsme nebyli v KSČ.Brácha emigroval v 69tém do CH.Nadával jsem jak špaček a dnes?Říkám zlatí komunisti.Je to smutné ale je to tak.Proč asi stoupají preference KSČM?Není to k zamyšlení nad dřívějším vedení státu a dnešním?
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama