reklama
reklama

Proč se Strauss-Kahn omlouvá Francouzům za své libido?

Autor: Josef Provazník | Publikováno: 21.9.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

Bývalý předseda MMF a potenciální prezidentský kandidát Strauss-Kahn se omluvil za své libidbo. Pro francouzskou televizi se vyjádřil v tom smyslu, že jeho zkrat zasáhl rodinu, přátelé a všechny obyvatele Francie. Médiálně vláčená nevěra jistě musela manželce a dětem znepříjemnit poslední měsíce. Nějak mi ale není jasné, jak mohla jedna hotelová avantýrka Strausse-Kahna nějak bolestně zasáhnout obyvatele Francie?

 

Cožpak obyčejní Francouzi nepodléhají svým vášním a nepodvádějí své manželky? Proč bychom měli důvěryhodnost politika spojovat s tím, jestli se „udrží“ či „neudrží“? Do toho, s kým Strauss-Kahn souloží ve svém volném čase přeci Francouzům vůbec nic není. Bývalý předseda MMF také nekontroluje, jestli jsou mezi jeho příznivci notoričtí sukničkáři.

 

Přístup Strausse-Kahna k celé aféře je typicky socialistický. V rámci populistického sypání si popela na hlavu, se omlouvá všude a všem. Proč, proboha? Ať se omluví někde v soukromí u vína své manželce, zaplatí ji jako obvykle lepšího kadeřníka a je to vyřízené. Jeho morální poklesek s pokojskou jistě nebyl první, ani poslední. Očividně mu jeho bouřilvý sexuální život manželka až doposud tolerovala, tak proč by se na tom na stará kolena mělo něco měnit?

 

Maloměšťácké moralizování některých světových politiků, médií a „obyčejného francouzského voliče“ je mnohem větší peklo, než samotné Kahnovo zaškrobrtnutí.

 

Před několika lety jsme podobné mediální pozdvižení zažili o Clintona. Tehdy mu dokonce za sexuální prohřešek hrozilo odvolání z úřadu. Místo, aby tehdy milý Bill bouchnul pěstí do stolu, tak se omlouval svým hispánským, židovským, černošským i asijským voličům při každé možné příležitosti.

 

Oč je mi sympatičtější přístup „italského hřebce“ Berlusconiho. Za své sexuální aféry se Italům záasně neomlouvá a dělá dobře. I politik má právo na soukromí. To jen „obyčejný člověk“ všude na světě se bláhově domnívá, že život jakéhokoli politika má ve své moci po celých 24 hodin denně.

 

Nechť jsou politici hodnoceni svými voliči na základě dosažených výsledků v politice. Média by se měla přestat zabývat popisováním jejich soukromých sexuálních aférek. Je to jistě vděčné téma, které mají novináři spíchnuté za pár minut, ale o samotném politikovi neříkají téměř nic.

 

Čtěte také:

 

 

reklama
1102 čtenářů | 9 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Proč se Strauss-Kahn omlouvá Francouzům za své libido?
(smějící se bestie, 21.9.2011 0:53:50)
Odpovědět
Suchej tam a mokrej ven, dej nám pán Bůh dobrej den ! A je ouplně šumák, zda v rytmu samby, polky či kazačoku ! Můžete i u toho mávat duhovým praporem a koštovat odvar z lysohlávek !!!
Svět se vždy točil kolem ku.dy a peněz a kdyby vagina měla poutko, tak otočí zeměkoulí !!!
Tak pohoda a klídek, oni si to Frantíci už přeberou a možná budou míti i v ruce francouzák !!
Re: Proč se Strauss-Kahn omlouvá Francouzům za své libido?
(Kalous, 21.9.2011 4:26:35)
Odpovědět
Vy si asi pane Provazník děláte legraci. Přece národ i voliče musí zajímat i osobní život veřejných osob, vysokých politilků mimo pracovní dobu. Mají být něco jako vzor - potom to vypadá tak jak je. Např. rodina je základ státu - veřejně známý proutník, ku.revník, několikrát rozvedený v čele státu - to je známka mravního rozkladu. A i ty státy tak vypadají - jak pod Clintonem, Berlusconim Šark"ozim, Schr"oderem,..Topolánek, Paroubek jsou odvar ... polovina manželství se rozvede, manželství se vůbec neuzavírá (v soc. dem. slavném Norsku je mimo manželství 60% dětí), na klasickou rodinu se kašle .. a u nás raději místo podpory vlastních rodin podporujeme ci.gány ze Slovenska, kteří se k nám přímo hrnou.
Re: Proč se Strauss-Kahn omlouvá Francouzům za své libido?
(Josef Provazník, 21.9.2011 10:30:29)
Odpovědět
Ano, trochu si legraci opravdu dělám, ale ne zas tak úplně. Já si opravdu myslím, že i sukničkář může být kvalitním politikem. Určitě ale netvrdím, že ona kvalita je vidět u zmiňovaných Berlusconiho či Clintona. S tím vzorem ale nesouhlasím. Nemyslím si, že bychom měli politiky (sportovce atd.) vnímat automaticky jako vzor. Každý máme nějakou tu chybičku, tak proč ji nepovolit politikům? Ti přeci také vyšli z lidu, nespadli z nebe. U politiků mě hlavně zajímá, jestli moc neberou úplatky a mají vzdělání/zkušenosti na fundované vykonávání svého postu...
Re: Proč se Strauss-Kahn omlouvá Francouzům za své libido?
(Karel Novák, 21.9.2011 12:51:56)
Odpovědět
Kalousi ty seš takovej vůl, že to snad ani není možný! Ty jsi nikdy nezahnul svý starý nebo svýmu starýmu (možná jsi buzna)? Co to tady blábolíš.
Re: Proč se Strauss-Kahn omlouvá Francouzům za své libido?
(Kalous, 21.9.2011 15:27:45)
Odpovědět
Ty de.bile Nováku, kdybych zahnul, nebudu se tím nikde chlubit - ani v hospodě, ani zde. A především tím nebudu chtít vědomě někomu ubližovat. Jsou sice nešťastná manželství - kde je nevěra a rozchod logické. Ale soustavné zahýbání se skandály - to je projev nezralého a neodpovědného primitiva - a tak jak zrazuje svou rodinu, klidně zradí i voliče i národ. Vám se líbí takové sexuální prase jak Berlusconi který nemyslí skoro na nic jiného než na sex (chlubí se že za noc zvládne 8 ku.rev) - ta jeho země také tak vypadá, vůči HDP zadlužená jak Řecko, půlka prolezlá mafií, každý týden se do Itálie vylodí tisíce uprchlíků z Afriky a z Asie - a nic nepodniká. Jeden den se objímá s přítelem Kaddáfím druhý den zametá italská letiště, aby se dobře startovalo bombardérům NATO na Tripolis. Ku.rva ve všech směrech.
Re: Proč se Strauss-Kahn omlouvá Francouzům za své libido?
(Karel Novák, 21.9.2011 15:44:00)
Odpovědět
Kalousi, ty zastáváš takováhle stanoviska jenom proto, že máš buďto problém sbalit ženskou nebo jsi impotent. Co je příčinou tvého puritánství? Možná malé péro.
Re: Proč se Strauss-Kahn omlouvá Francouzům za své libido?
(puk, 21.9.2011 20:24:42)
Odpovědět
Karle Nováku, jak je vidět, tak myslíš žaludem a nemůžeš proto pochopit, že jsou ještě lidé, kteří myslí hlavou. Mentalitu máš podobnou bonobů, myslím! Určitě ti nezávidím... .
Re: Proč se Strauss-Kahn omlouvá Francouzům za své libido?
(Alexx, 22.9.2011 1:11:40)
Odpovědět
Zcela souhlasím ,Berlusconi je jen menší pokrytec ale dobytkové jsou to oba,peníze a moc jim zatemnil rozum a k ženám se chovají jako k nějakému kusu hadru ,bohužel jim ale takové chování vždy projde a u některých primitivů jsou to i hrdinové!Kdyby se Berlusconi místo nahánění mladých krásek raději věnoval domácím ekonomickým problémům,tak by udělal mnohem líp ale starého psa novým kouskum nenaučíš!
Re: Proč se Strauss-Kahn omlouvá Francouzům za své libido?
(nobody, 21.9.2011 7:03:16)
Odpovědět
Nikde jsem nečetl, jaká je kvalita jeho semene. Třeba by se dalo nějak využít.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama