reklama
reklama

Nejsou náhodou největší rasisti mezi politiky?

Autor: Jiří Selucký | Publikováno: 5.9.2011 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Většinová populace v ČR rozhodně není rasistická. Určitě  nevyznává tvrdý rasismus, který se projevoval upalováním a zabíjením příslušníků jiné rasy za to, že mají jinou barvu kůže. Většinová populace není ani "měkce rasistická" většina z občanů ČR si nemyslí, že VŠICHNI příslušníci rasy či etnika mají takové či onaké vlastnosti.

To, že mají s některými skupinami obyvatel prakticky špatné  povětšině osobní či z blízkého okolí špatné zkušenosti je trochu jiný příběh. Také zaměňování strachu ze známého strachem z cizího, neznámého (xenofobie) je jenom novinářský a politický nesmysl, stejně jako snaha zevšeobecňovat. V posledním roce to byla opravdu ukázka mediální manipulace národa. Ten mediální tyátr kolem Natálie a ve srovnání s tím minimalistické informace kolem ostatních excesů opačného gardu jsme tu zažili všichni. Nemáme přístup k podstatným informacím, ale minimálně laicky by se mohlo výrazně  zdát, že trendu pozitivní diskriminace za každou cenu podlehly i státní orgány, někteří ministři a bohužel i  soudy. Velmi rozdílná výše trestů za podobné činy , kterou neumí nikdo veřejně vysvětlit, takový názor přímo podporuje.

 

Dalším problémem je poukazování na nesnášenlivost Čechů poslední dobou například na severu Čech. V hlavních zprávách jsou dlouhé minuty času věnovány srocování a útokům na romská ghetta a jejich hrdinná obrana policií, daleko méně se dovídáme o léta neřešených příčinách tohoto stavu. Postoj občanů je docela pochopitelný – pokud se musejí obávat léta netrestané a neřešené kriminality romských dětí i dospělých, jak se mají vlastně ozvat? Alespoň občas by nějaký novinář mohl ukázat, že je nezávislý a že umí základy svého řemesla.

 

Situace ve společnosti ohledně  tolerance se zjevně horší. Nevím, proč se tomu někdo diví, když naši zastupitelé na všech úrovních léta pracují k tomu, aby bylo hůř. Přitom řešení není zas tak složité. Nemyslím kritizovaná zkratkovitá "rychlá" řešení, ale skutečné řešení situace ve společnosti.

 

Koncepce tolerantního bohatého státu, který ručí za vše, vše zařídí, poskytne a zaplatí je pryč. Dochází ekonomický dech, dochází peníze, bude hůř. Přitom  část politiků ve snaze  být zvolen je ochotno slíbit cokoliv, včetně  pečených holubů a modrého z nebe, a to nejenom v Čechách. Pak se člověk diví, že se někomu zas tak moc nechce pracovat a starat se o sebe. Je to tak krásné, stačí občas zajít k volbám a volit ty, co nejvíc slibují..... Možná by bylo dobré se zamyslet, jak a zda se to dá splnit.

 

Co by nám měli politici slíbit je nulová tolerance ke zločinu, zřetelná jednoznačná vymahatelnost práva  a přísně zavedená zásluhovost při žádostech o podporu či pomoc. Neměli by to jenom slíbit, ale hlavně realizovat. Vyšetřovat přestupky, zlodějiny a kriminální činy důsledně, trestat efektivně, u recidivistů drakonicky. Těžko mohou být v našem právu prakticky nepostižitelné děti a jejich rodiče, kteří programově loupí a terorizují okolí. V Jiných státech postižitelní v mnoha směrech jsou, a to nejenom ekonomicky, naposledy byl zákon o řešení tohoto problému přijat slovenským parlamentem. Proč ne u nás? Také těžko může být režim třetí nápravné skupiny něco  blízko pionýrského tábora. Realita pro opakovaně odsouzené za těžké kriminální činy musí být taková, aby byla o hodně horší, než jejich běžné životní podmínky a aby i oni se ji báli. Lidská práva odsouzených - co to je za hloupost k řešení pro kreatury chovající se hůře než zvěř? Jaká lidská práva? A co lidská práva a majetek poškozených, zabitých a okradených?

 

Podpora v nezaměstnanosti? Přísně  různé podmínky podle toho, kolik ten nebo onen  občan už stihl odpracovat.  Přece nejde podporovat stejně občana, který pracoval pár měsíců či nějaký rok a občana, který celý život chodí do práce a v předdůchodovém věku o práci přijde.

 

Podpora rodin  s dětmi, různé příspěvky na vzdělávání- ano jistě, ale když se programově nevzdělávají, vyhýbají se škole a pokud tam jsou, tak jen ruší ostatní žáky?  Co když rodiče tolerují nebo podporují kriminální chování svých nezletilých potomků? Copak jsme se zbláznili?

Sociální dávky lidem, kteří nejsou schopni udržet ani základní pořádek kolem svého bydliště a nikdy nic nedělali? Čím si to zasloužili?  Podpora bydlení? Komu a proč?  A co když léta neplatí a sem tam nějaký byt vybydlí, nedodržuje normy běžného kulturního soužití? Opravdu podporovat?

Miliony na programy, které nemají prokazatelné výsledky? Dal by to někdo ze své kapsy? Proč mají politici takovou chuť to dávat z kapes  slušných občanů ( z daní?) místo aby hledali opravdu funkční řešení? Možná by se našel někdo, kdo by namítl - a není vám líto těch lidí, kteří se ocitnou bez prostředků? Právě že je. Ale na prvním místě by to mělo být líto jim a měli by dělat vše co můžou, aby nějaké peníze jako zaslouženou podporu od státu dostali. A ještě víc je mi líto těch slušných a pracovitých, co jim stát není schopen zajistit ani bezpečnost. Kdo ten stát vlastně živí?

 

Nejde hodnotit lidi podle barvy kůže či jiných znaků. V každé skupině obyvatel jsou lidé různí. Může být, že v některých skupinách je více kriminálních živlů nebo nefachčenků z rozličných důvodů, ale to rozhodně nesvědčí o všech  členech této skupiny. Každý občan by měl mít šanci - na vzdělání, na práci a na to co chce, na co si sám vydělá. Na druhou stranu musí především sám chtít, musí vědět, proč to dělá a sám se snažit. Tak se mohou skupiny přizpůsobivých (tuposti sociálního systému státu) stát skutečnými plnoprávnými občany. Přizpůsobeni  převládající kultuře, právnímu řádu a zákonům platných v této zemi. Zásadní otázka ale je, zda to chtějí. A pokud ne? Co když je náš letitý předpoklad jenom omylem? To přece pak chce zcela jinou strategii a taktiku v přístupu k nim.

 

Když se na to podívá člověk s odstupem, nejvíce podporují rozvoj rasistických nálad ve společnosti politici. Politici, kteří pro mediální obraz nejsou ochotni ani na rovinu říct, jak to vidí. Co kdyby je někdo obvinil z rasismu? Politici, kteří žvaní a nic nedělají pro hledání a zavádění funkčních řešení. Kde je vymahatelnost práva jak v drobnostech, tak u kriminálních činů? Co to mají odsouzení  za wellness místo kriminálu?  Kdo nám tady třeba nyní blokuje v parlamentu možnost u dlužníků sáhnout na sociální dávky? Proč je hranice plné trestní odpovědnosti 18 let v době, kdy desetiletí páchají organizovanou kriminalitu? Proč stát místo restrikce sype další prachy do těchto rodin? Kde je zřetelná zásluhovost v sociální oblasti, podpoře v nezaměstnanosti nebo u vyměřování důchodů? Jak může mít někdo, kdo v podstatě nikdy nedělal,  starobní důchod?

 

Musí to být rasisti. Snaží se zjevně svým  praktickým přístupem k problémům nejenom posledních dní zvednout ze židlí i české holubičí povahy. Místo řešení problému, které léta znají je pro ně výhodnější organizovat další nesmyslné programy bez jakékoliv reálné vize o dlouhodobém výsledku a funkčnosti. Bez schopnosti poučit se z katastrofálních výsledků a důsledků různých programů pro „nepřizpůsobivé“ a reagovat na to. Politiky není možné hodnotit podle toho, co říkají. Podle  plodů hodnoťme je. Jejich reálná politika zřetelně nakonec nejvíce podporuje extremismus a rasismus.

 

Čtěte také:

 

 

reklama
2203 čtenářů | 34 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Nejsou náhodou největší rasisti mezi politiky?
(felix.julec, 5.9.2011 5:00:47)
Odpovědět
Pane Selucký promluvil jste mně z duše.Do písmene podepisuji.Ale co bude dál?Tato naše společnost je už natolik zparchantělá,že se dobrým slovem asi těžko lze dopracovat rozumných výsledků.Vlády,každá podle svého politického zabarveni,si hrají na svém písečku a zatím to vypadá tak,že je názor většiny lidí moc nezajímá.V horším případě neví jak dál.
Re: Nejsou náhodou největší rasisti mezi politiky?
(Selucký, 5.9.2011 6:05:34)
Odpovědět
Snad současná kampaň způsobí, že voliči se budou kandidátů na všech úrovních ptát, jaký mají názor, jak to chtějí řešit, co pro to chtějí dělat. Snad už neskočí na politicky korektní klišé....
Re: Nejsou náhodou největší rasisti mezi politiky?
(whaler, 5.9.2011 7:45:52)
Odpovědět
Ano, prvním bodem politického programu každé strany by měla být cxxxxxxx (cenzurováno) /to jsem si vypůjčil a moc se mi to líbí/ otázka. Jasně a tvrdě postavená.
Re: Nejsou náhodou největší rasisti mezi politiky?
(Jošt, 5.9.2011 13:24:07)
Odpovědět
Hrdinní nezištní a všem pravdy přející čeští bojovníci proti Bruselu !!!
Sledujíce váš neúnavný boj proti EU a Bruselocentrizmu za samostatnost a výlučnost České republiky, rozhodli jsme se my Moravané po vzoru bratrů Slováků nepřekážet vám v tomto boji a opustit vaši vozovou hradbu. Požádáme o obnovení tradičního svazku s Vídní (k níž jsme měli vždy mnohem blíže než k vám - nejen kulturně a mravně, ale i municipální správou). Hodláme posléze vytvořit desátou rakouskou spolkovou zemi Moravu s vlastní zemskou vládou i zemskými zákony. Tím zároveň posílíme (ušlechtilý) slovanský živel spolu s Chorvaty a Slovinci v Rakousku. Nebudeme muset s vámi vést „falešné a prázdné“ diskuze, jako např. o zavedení Eura coby měny. Vám zůstane vaše numismatická kuriozita – Pražský groš (Pg) - namísto dosavadní Koruny české (Kč). K majetkovému narovnání vás pozveme do vily Tugendhat (po naší předchozí konzultaci s Vladimírem Mečiarem). Předběžně vám nabízíme, že s Muchovou epopejí si můžete odvézt i Dukovany (třeba na Letnou namísto Blobu, případně i je můžete zapůjčit do Japonska). K tomu vám přidáme na památku brněnský žulový třicetitunový „vibrátor Primátor Onderka“ (i s primátorem včetně řetězu – ale jen kozího). Oba jsou bohužel nefunkční, avšak nezničitelní. Vlajku si klidně ponechte, zakryje vám celou vaši kotlinu. Zato heslo našeho rodáka Masaryka z hradního praporu bychom si vzali – vy si tam vyšijte třeba „My Prahu nedáme – radši ji zbouráme“ (aspoň náhodní turisté budou náležitě poučeni – a to nejen pražskými taxikáři). Váš „mocnář“ toho aspoň nebude mít tolik na únavné inkontinentní objíždění a pojídání osoleného kóšer chleba od starostů. Může být volen levně aklamací přímo na tržišti. Na Vítkově je pro něj teď po Gottwaldovi místa dost. Když dáte betonovému loupežníku a euroteroristovi Žižkovi do ruky raketu (tenisovou), ušetříte za novou sochu (při vašem krizovém hospodaření) a můžete prodražit Blanku, či jakýkoli jiný český tunel. Nebudeme vyvěšovat „Češi nekrást tady“(protože by to stejně nepomohlo).
Re: Nejsou náhodou největší rasisti mezi politiky?
(modřín, 5.9.2011 13:50:04)
Odpovědět
Vidím že to Starobrno je lepší než Masarikova universita. Asi si budu muset také trochu cucnout a nabrat genialitu !
Re: Nejsou náhodou největší rasisti mezi politiky?
(xx, 5.9.2011 14:03:29)
Odpovědět
bl.bče, už toho konečně nech a nedělej Moravě ostudu.
Re: Nejsou náhodou největší rasisti mezi politiky?
(carlos, 5.9.2011 14:51:44)
Odpovědět
Neber mi právo být taky hrdou součástí monarchie - Rakouské. Mělo byto být na dobrovolnosti. Všichni z Moravy tam nechtějí. Zavedení zvláštních pasů a znovu provést sčítání lidu, napsat kolonku navíc není problem. Problem asi bude, až si to přečtou a zjistí, že více jak polovina národa souhlasí stát se jednou z FUNKČÍCH A FUNGUJÍCÍCH zemí mocnářství.
Re: Nejsou náhodou největší rasisti mezi politiky?
(Facír v.v., 5.9.2011 18:21:58)
Odpovědět
to tak, dělení. Moravaní si nechají to Masarykovo "Nebát se a nekrást" a nám tady zůstane to Klausovo "Nebát se krást". Takú figu.
ODS - Výmarská III.republika
(učitel v.v., 5.9.2011 16:14:08)
Odpovědět
ODS=Výmarská III. republika

Výmarská III. republika je termín pro stát, ve kterém policie nechrání své občany, justice je zkorumpovaná, opozice nenabízí řešení, vláda nerespektuje vůli občanů, volby jsou střetem gangů navzájem si posílajících kulky v dopisech. Politické strany nenabízejí pozitivní vizi, novinářům se vyhrožuje likvidací nebo píší na objednávku, zlodějna není pro smetánku trestným činem atd. Nemocný stát!!!! To je současná ČR. Nebo to nevidíte?
Re: Nejsou náhodou největší rasisti mezi politiky?
(luk, 5.9.2011 6:34:05)
Odpovědět
Jasný souhlas s autorem. Politici si z naší země vytvořili dojnou krávu a vůbec se nestarají o problémy svých voličů. Pro svá koryta jsou schopni všeho a je jim úplně fuk, zda jejich jednání je v souladu s jejich předvolebními sliby! Lidé přeci tak rádi zapomínají, že ano!?
Re: Nejsou náhodou největší rasisti mezi politiky?
(Fiter, 5.9.2011 7:11:51)
Odpovědět
Vyplácení dávek by mělo být spojené s povinnou pracovní činností.Jelikož jejich kvalifikace je velice nízká a většinou žádná,tak by se měli starat o pořádek, to by snad zvládli.Pořádku není nikde dost.Vůbec bych je nehlídal.Dostali by úkol a ten by museli splnit pokud by chtěli dávky.Perlička nakonec.Vidět pracovat 150 kilového c.i.k.á.n.a.který má plnou hlavu toho co má ve tlustém střevu by musel být zážitek.S chutí bych nahnal do práce ty jejich náctileté frajery co se tváří jako kdyby vlastnili polovinu akcií fimy Ford.
Re: Nejsou náhodou největší rasisti mezi politiky?
(whaler, 5.9.2011 7:48:05)
Odpovědět
A s tím by mělo souviset i volební právo. Právo volit by měli mít pouze lidé, kteří pracují a platí daně. To by v jejich případě ubylo některým partajím voličů!
Re: Nejsou náhodou největší rasisti mezi politiky?
(Kalous, 5.9.2011 9:18:05)
Odpovědět
Vony také třeba ty matky doma s dětmi všechny volí levici, sebrat jim hlasy. A těm nezaměstnaným už nedat práci, aby zase levici třeba příště nevolili.
Re: Nejsou náhodou největší rasisti mezi politiky?
(whaler, 5.9.2011 10:19:39)
Odpovědět
Kalousi, chytáte mě za slovo a vy to víte. Víte dobře na koho to směřuji. Jste manipulant a demagog. Je velký rozdíl mezi nezaměstnaným a nezaměstnatelným. Je něco jiného být nezaměstnán dočasně a něco jiného trvale několik let. Matky s dětmi, to je asi jiná kategorie, tu nemůžete počítat mezi nezaměstnané. Důchodci též, ti svého času daně platili, aspoň většina.
Re: Nejsou náhodou největší rasisti mezi politiky?
(Kalous, 5.9.2011 11:11:43)
Odpovědět
Jo whalere, chytám vás za slovo. Ale ono jaksi nějak nejde zbavit cigány volebního práva, ale šlo by znesnadnit jejich přísun k nám ze Slovenska, Maďarska a Rumunska a přibrzdit jejich porodnost pro sociální dávky, vázat podporu na různé podmínky - řádná péče o děti, děti nesmí být vychovávány ke krádežím, musí navštěvovat školu a učit se tam a nedělat jen bo.rde.l.
Re: Nejsou náhodou největší rasisti mezi politiky?
(Bear, 5.9.2011 13:03:09)
Odpovědět
http://img801.imageshack.us/img801/491/demokracia.jpg
Re: Nejsou náhodou největší rasisti mezi politiky?
(frantisek zajicek, 5.9.2011 18:13:12)
Odpovědět
Pro Fitera a Whalera:Panove,Vy si vazne myslite,ze kdyz cikorkovi vezmete davky nebo volebni pravo,tento zacne makat jako bily a posilat sve deti do skoly...?To jste me opravdu hodne rozesmali...FZ
Re: Nejsou náhodou největší rasisti mezi politiky?
(frantisek zajicek, 5.9.2011 18:26:21)
Odpovědět
Dodatek:Nasledovat bude to,ze cigan zvysi svou kriminalni aktivitu a kdyz ho zavrou,tak mu stejne musi dat najist a on se nam v kriminalu u barevne televize za dane bilych poplatniku bude chechtat pri zpravach,jak bila policie mlati bile lidi na ochranu neprizpusobivych...Ja jsem navrhoval reseni.Dostat mezi tuto komunitu drogy.Ale ne pernik,to je na dlouho,doporucuji heroin...zastance apartheidu FZ
Naše společnost dospěla do stádia, kdy 1% nejbohatších lidí diktuje svou vůli 99% celé společnosti. To není demokracie! To je plutonomie – systém, v němž hospodářský růst a rozvoj celé České republiky závisí na dobré (nedobré) vůli malé skupinky lidí tzv. „Super Rich“ – tj. na nejbohatších. To celé způsobuje známý jev, že ať občané ve volbách zvolí kohokoliv, kteroukoliv politickou stranu, sestavování povolebních koalic spolehlivě vždy vymaže původní občanskou vůli a je prosazena vůle 1% nejbohatších. To se stalo i ve volbách v roce 2010. Tedy v důsledku nejde jen o to, zbavit se této vlády, ale jde o zcela zásadní systémovou změnu. Je nutné po 22 letech znovu odstranit „nomenklaturu“. Tentokrát „nomenklaturu“ Super Rich. To je náš úkol jako občanů České republiky. To je úkol pro mladé lidi – tedy nikoliv – „mladí volí pravici“ – jak se studenti nechali zmanipulovat v minulých volbách, ale vybudování skutečné demokratické a občanské společnosti, jak o ní jsme všichni snili na začátku devadesátých let 20. století . Tento úkol nebyl splněn. „Vlády věcí tvých – ó lide český“ – se zase chopily síly, které ti ničí život. Plutonomie se tváří jako demokracie. Vydává svá zákulisní rozhodnutí za vůli lidu, za demokracii, kterou však není. Kdy už jako občané prohlédneme tento trik? A pokud už jsme ho prohlédli, kdy už přestaneme nadávat u televize v obýváku a v hospodách a vydáme se věci změnit?..
Re: Nejsou náhodou největší rasisti mezi politiky?
(jira22, 5.9.2011 7:13:03)
Odpovědět
Hořká pravda. A pokud se rychle nebude tato situace reálně řešit, tak rychle přeroste v násilí, které nebude dobré ani pro jednu stranu. A jakmile vypukne, tak se soužití s cxxxxxx /cenzurováno/ znemožní na další generace.
Re: Nejsou náhodou největší rasisti mezi politiky?
(nespavec, 5.9.2011 7:15:51)
Odpovědět
Co k tomu dodat? Naprostý souhlas!!!
Totální embargo na informace z Varnsdorfu
(Hanka, 5.9.2011 8:44:59)
Odpovědět
Mám rodinu přímo ve Varnsdorfu a vím přesně, jak je situace strašlivá. Jak dětské skupiny napadají místní obyvatele, protože vědí, že jsou beztrestné !!!!!! Doporučuji všem pseudohumanistům vyzkoušet na vlastní kůži !!!!!!!!!!!!! A taky je uvaleno totální embargo na jakékoliv informace z tohoto regionu, neb se naši politici bojí velkých nepokojů. Takže i to málo co se dozvíme je nic ve srovnání se skutečným stavem !!!!!!!!!
Re: Totální embargo na informace z Varnsdorfu
(Šoumen, 5.9.2011 18:36:01)
Odpovědět
Ano máte pravdu. Podle současných zpráv jsou všichni obyvatelé majority ve Varnsdorfu pravicoví extrémisté a xenofobové. Ono se totiž už nerozlišuje, jestli na demonstraci bylo 1 000 občanů Varnsdorfu, mezi které se vmísila dvacítka holých lebek. Pro média jsou to všichni extrémisté.
Ještě by to chtělo, aby to už prasklo i v brněnském Bronxu /Cejl/, anebo v Ostravě, kde mají cigošů taky plné zuby a co pak bude policie dělat? Rozpůlí se, nebo rozčtvrtí, aby jich bylo dost? Bohužel jsme dopadli tak, že policie opět mlátí obušky občany z majority, zatímco za jejich zády chránění a vysmátí cigoši nám ukazují vztyčené prostředníčky. Tak to už je vrchol. Opravdu jim sebrat dávky a nahnat je vzhledem k jejich kvalifikaci zametat ulice, včetně těch jejich náctiletých a pak jim dát výplatu, zdanit jí, za to, co udělali a né jim dávat dávky. Oni když budou muset ráno do práce, tak nebudou moct dělat v noci bordel. A nechat taky působit Zákoník práce, včetně áček a dopadu na jejich platy.
Re: Nejsou náhodou největší rasisti mezi politiky?
(Sousedka, 5.9.2011 9:47:12)
Odpovědět
Také se mi článek moc líbil. Hlavně, že PRÁVO bylo nahrazeno slovem ŠANCE. Ano, každý by měl dostat šanci a někdy i druhou, ale právo, které je nevyčerpatelné a jednostranné, to zavrhuji. Kde jsou potom práva té druhé strany? Většinou právě těch poškozených.

Media - to je kapitola sama pro sebe. Dříve jste otevřel radio a hned jste věděl, která BSP byla oceněna a všichni věřili, že to tak funguje. Dnes máme všichni hlad, nikdo nemá na benzin a jsme rasisti, protože si to majitelé novin přejí.

Ne, že by se mi vše líbilo, ale proč si nechceme např. prosadit to, abychom přesně věděli, co se s našimi daněmi děje. Jsou to stále naše peníze, které jsme sice nedobrovolně, ale přeci jen dali státu na správu věcí veřejných. To dohledání, nemůže být složité, protože my ho vyžadujeme, pánové!
Re: Nejsou náhodou největší rasisti mezi politiky?
(modřín, 5.9.2011 13:58:26)
Odpovědět
Dobrá myšlenka - vědět kam směřují naše daně - od toho je státní rozpočet. Ten je však natolik obecný a nikoli bezdůvodně. Pokud by šlo dohledat každou tisícovku kam zmizela, tak by do politiky nešli soudobí zlodějští gauneři.
Re: Nejsou náhodou největší rasisti mezi politiky?
(modřín, 5.9.2011 14:08:36)
Odpovědět
Tento perfektní článek je neúprosnou obžalobou všech dosavadních vládnoucích garnitur. Bez vyjímky jsou všichni vinni v plném rozsahu obžaloby.
Re: Nejsou náhodou největší rasisti mezi politiky?
(Otto, 5.9.2011 17:05:38)
Odpovědět
Je to pohled na věc normálně myslícího člověka nezdeformovaného zrůdnými ideologiemi a nádorem multikulturního vidění světa. Až je jednou poženem nesmíme zapomenout kromě politiků, také na ty již známé novináře.
Re: Nejsou náhodou největší rasisti mezi politiky?
(Fox M., 5.9.2011 18:05:28)
Odpovědět
Souhlasím částečně. Souhlasím s tou částí o Ci*ánech, měření dvojím metrem, o tzv. rasismu a tzv. xenofobii, apod.

Ale nesouhlasím s tím, že vězení je jakýsi wellness? Nevím, nevím o tom, že by tam měli bazén, masáže, solária, apod. Krom toho vězení je proto, aby naplnilo "odnětí svobody", ne aby člověka zbídačilo a ztrápilo, k tomu v civilizovaném světě věznice neslouží. Cílem přece je vězně po odpykání svého trestu vpustit do společnosti, kde by měl být pro společnost přínosem (resp. neměl by být přítěží), nikoli z něj udělat invalidu a doživotně mu platit invalidní důchdod.

Pak nesouhlasím s tím, že problém nezaměstnanosti se týká především lidí po 50ce, zatím co mladí jsou jen líní a nechtějí pracovat (viz "Přece nejde podporovat stejně občana, který pracoval pár měsíců či nějaký rok a občana, který celý život chodí do práce a v předdůchodovém věku o práci přijde."). Mladí bez praxe mají stejné problémy najít práci, jako ty starší ročníky. Ano, jsou mladí, silní, zdraví, mají schopnost se rozvíjet, učit se, zvládat fyzicky náročnější práce i za menší peníze, atd. Ale zájem o ně není velký. Ale není se čemu divit, nezaměstnanost je opravdu vysoká a pracovních míst není moc. V průměru připadá na 1 volné pracovní místo cca 12 nezaměstnaných. V některých regionech to dělá ale na 1 volné pracovní místo až 35 nezaměstnaných! V takovém klimatu se opravdu obtížně hledá práce nejen lidem po 50. Neříkám, že neexistují lidé, kteří jsou opravdu líní a pracovat nechtějí a chtějí žít na dávkách. Ale říkám, že ne každý nezaměstnaný a třeba i ne každý Ci*án je líný a nechce dělat.

PS: Hergot co je to za server?? "Komentář obsahuje nepovolená slova - Text komentáře nesmí obsahovat 'CI*ÁN'" – jinak nejde příspěvek odeslat.. To se mi ještě nestalo.. Koukám, že největší cenzura je paradoxně na pravicovém serveru.
Re: Nejsou náhodou největší rasisti mezi politiky?
(Šoumen, 5.9.2011 18:56:37)
Odpovědět
Pište cigoši, to je "zatím" povolené. A k vašemu příspěvku. Už vidím, jak se 13x trestaný recidivista vrací polepšen a už nikdy nic neukradne. Myslím, že to není o invalidních důchodech, ti cigoši je stejně mají už před tím.
Jde o to aby makali, třeba na opravách silnic, nebo na polích, nebo i kdyby měla jedna směna vykopat díru a druhá směna ji zase zahrabat a né sedět u televize, nebo u knihy, přesně tak, jak je to v jiných věznicích na západ od nás. Buďto si na sebe musí vydělat, nebo když to platí stát, tak kopat ty díry. A autor má pravdu s těmi lidskými právy odsouzených. Ti lidé se provinili, tak by měla být jejich občanská a lidská práva omezena na minimum. Dříve museli vězni makat, až po 89 roce se to změnilo. Tak ať ve věznici udělají dílny a vězni mohou vyrábět cokoliv, třeba pro nějakou firmu. A až po vykonané práci budou mít nárok na televizi a knihu.
A na cigoše? Jenom tvrdá ruka, žádné dávky a jen plat za zametání ulic. Protože jinak na ně bude opravdu platit jenom teleskopický obušek, nebo bejsbolka. Mačety, zatím nechávám stranou.
Víte třeba nějaký cigoš při přepadení narazí na občana, ozbrojeného legálně 9mmm a to pak bude masakr. Jenže oni si spíše vybírají seniory o francouzských holích, nebo děti, kde nehrozí takové nebezpečí, že by třeba mohli dostat na budku, nebo být třeba v přiměřené obraně zastřeleni. A o tom to je.
Re: Nejsou náhodou největší rasisti mezi politiky? Pro fax
(Selucký, 6.9.2011 8:00:19)
Odpovědět
Wellness ve srovnání s jejich běžnými životními podmínkami. Sice omezený pohyb, ale teplo, bez povinnosti pracovat, |TV, sport, literatura, umění..... nezlobte se na mě, to není žádná hrozba pro naše recidivisty. Je to jen jiná etapa jejich pohodové existence.
PS nebavím se o 1. NV skupině, nebavím se o řešení malých, zvláště prvních trestů.
Re: Nejsou náhodou největší rasisti mezi politiky?
(důchodkyně, 5.9.2011 18:22:41)
Odpovědět
Skvělý,pravdivý článek!Bohužel ale nevidím žádné politiky,kteří by chtěli a byli schopni něco změnit!!!
Re: Nejsou náhodou největší rasisti mezi politiky?
(Facír v.v., 5.9.2011 19:00:52)
Odpovědět
Politik není v žádném přípaDĚ RASISTA. Při útoku na místo u koryta je mu úplně jedno, která ruka, zda černá nebo bílá, vhodí ten předem připravený tiskopis do jednotné urny. Ono je to jedno i tak. Na prvopočátku je to dobře připravený volební zákon. Vítězné strany se prostě dohodly, že jednou to bude tak a podruhé zase naopak. Jak se kdysi blahé paměti za bolševika tvrdilo, že kapitalizmus je vykořisťování člověka člověkem a v socializmu je tomu přesně naopak. A tak se stalo, milé děti, že blbost odkvetla a přinesla své plody.
Na předních místech ve státě sedí lidé sice vzdělaní, ověnčení akademickými tituly ve předu i vzadu, ale jsou hloupí, neboť vzdělání většinou před blbostí nechrání. Tito vedoucí většinou vystudovali za bolševika s červeným diplomem a takoví lídé jsou v normálním životě prakticky nepoužitelní. A takových jsou ministerstvech plné kanceláře. Jediné co od nich společnost může očekávat je, že řešení máte v té "brožuře".
Nemáme státníky, ani politiky.
(rem, 5.9.2011 22:04:08)
Odpovědět
Ano, autore, věřím, že 100% dosud svou hlavou myslících občanů této republiky s Vámi souhlasí. A není to jenom o kikánech...
Bohužel, nemáme státníky, ani politiky. Máme jen politické loutky, rozeštvávající lidi mezi sebou na povel těch, kteří je platí a nechávají parazitovat na společnosti, kterou tyto loutky "stínově řídí".
Je ještě pracující a daně platící občan České republiky ve své zemi aspoň plnoprávným občanem? Slouží "politická reprezentace", justice, policie většině občanů této země? Odpovězme si po pravdě na tyto základní otázky. A pak se ptejme sami sebe. Jak je to možné? Komu to slouží? Co jsme to za 20 let dopustili udělat se zemí, kde jsme se narodili?
A perla nakonec: "EU plánuje červy na talířích Evropanů. Tento projekt Evropské unie už stál 74 milionů korun a má za úkol zjistit konkrétní nutriční hodnoty jednotlivých zástupců hmyzí říše. Bruselští experti totiž věří, že hmyz bude důležitým zdrojem výživy, že tím tak pomohou vyřešit nedostatek potravin a zároveň uleví životnímu prostředí."
Zpráva zcela zapadající do dnešního absurdního modelu Evropy a světa. Jak dlouho se v tomhle dá ještě bez ztráty soudnosti a vlastního "selského rozumu" přežít?
Re: Nejsou náhodou největší rasisti mezi politiky?
(pamětník, 5.9.2011 22:47:16)
Odpovědět
Absolutní nezájem a neschopnost vlád,pravých i levých řešit narůstající problémy s cigánskou nezaměstnanosti i migraci ze Slovenska a Rumunska.Proč stát bez kontroly štědře dotoval černé i bílé spolky,iniciativy,ve skutečnosti parazity,trafikanty bez konkrétních výsledků?Proč stát toleruje nekontrolovaný příliv migrantů,jejich bydlení,posléze legalizován pobyt bez prokázání zaměstnanosti a vypláceny podpory a různé příspěvky?Proč stát nestíhá šmelináře,kteří negramotným cikánům půjčují na úroky v řádech stovek %? Proč se nehlídá vaření a rozšířování drog mezi nimi? Proč nehlídají úřady a terénní pracovníci výši nájmů,když developeři vyženou měsíční nájmy až na 13 tisíc,když vědí,že úřady bez zkoumání jím doplatí dvě třetiny,tzn.např v tomhle případě 8 500Kč.Stát tak dotuje podvodníky a vyděrače.Proč se takto neposuzují i bílí nezaměstnaní a nemají takové podpory,proč jsou jen bílí bezdomovci?Důvodů je ještě více,krádeže,přepadání,bordel v domech,ulicích atd.,proto se zvýšuje zlost a nenávist spoluobčanů,která nerozlišuje slušné cigány a ty nepřizpůsobivé,kterých je více.Nechápou ti trojkoaliční tupouní,že to policejní těžkooděnci nevyřeší a co bude pak? Armáda? Jak dlouho!Občané, nedívejme se na severní Čechy jako na divadlo,které se nás netýká(týká a platíme je každý z nás) a pojďme ukončit vládnutí těch neschopných rádobypolitiků,ve skutečnosti zlatokopů do vlastní kapsy!!!
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama