reklama
reklama

Policie posílá posily, zastaví romské násilí?

Autor: Jan Ziegler | Publikováno: 26.8.2011 | Rubrika: Politika
Ilustrace

 

Lidé ve Šluknovském výběžku jsou zoufalí. Města Varnsdorf, Rumburk a další zasáhla vlna násilností. Noví romští přistěhovalci se stali postrachem, rodiče se bojí posílat děti do kroužků a místní starousedlíci se začínají ozbrojovat. Se zločinem musí stát skoncovat.

Státní moc již naštěstí zareagovala a do oblasti bude přesunuto 50 dalších policistů, kteří by zde opět měli nastolit pořádek. Není přece možné, aby ožralí romští agresoři přepadali lidi jenom kvůli tomu, že se potřebují vyřádit nebo aby násilníci beztrestně útočili na hosty v restauracích, jako se to stalo ve Varnsdorfu. Nelze dále tolerovat, aby podle MFDNES skupinky agresivních obsadily autobusové nádraží a děti zde byly přepadávány za bílého dne. Nedávno lupiči ve Varnsdorfu přepadli malou holčičku a sebrali ji boty, v Rumburku zase gauneři surově vyrvali děvčátku mobil.

Řešení existuje a vzorem nám může být bývalý newyorský starosta Rudolph Giuliani se svoji nulovou toleranci vůči i tomu nejmenšímu přestupku. Policisté musí nastolit v severočeském Šluknovském pořádku pořádek i za cenu velmi razantních opatření a v krajním případě by zločinci měli vědět, že ostré náboje v pistolích nemají jen tak na ozdobu. Tvrdost se Giulianimu vyplatila, zločinnost v New Yorku za jeho éry výrazně poklesla, a není důvod, aby se totéž nepovedlo i u nás na severu.

Dalším předpokladem pro obnovení pořádku a zastavení romského násilí je pojmenování zla pravým jménem bez ohledu na to, kdo jej páchá. Příslibem změny je rázný postoj vládní zmocněnkyně pro lidská práva Moniky Šimůnkové, která v rozhovoru pro iDNES prohlásila, že nevidí rozdíl mezi mačetou v baru a žháři z Vítkova. Jen tak dál!

Čtěte také: 

Bude se konečně trestat i "černý" rasismus?

reklama
1955 čtenářů | 19 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Policie posílá posily, zastaví romské násilí?
(smějící se estie, 26.8.2011 0:22:06)
Odpovědět
Souhlas, snad jenom drobná poznámka - vláda zákona / Rule od Law /, sociální cílená intervence, respekt s r-c menšině v duchu teze Já pán- ty pán, pravidla pána domu a soustavné vynucování dodržování těchto pravidel !
To je proces , k tomu je třeba trpělivosti, kázně, sebeodříkání a hlavně příkladu !!!!
Re: Policie posílá posily, zastaví romské násilí?
(SamOpal, 26.8.2011 7:10:32)
Odpovědět
Páni!
Jene Zieglere,vy v tom máte ale zmatek.
Robokopové tam nebyli posláni proto,aby chránili (zatím)většinové obyvatelstvo proti méně přizpůsobivým,ale přímo naopak.Jsou tam pro případ,že by se majorita zdravě na.rala a chtěla problém vyřešit po svém.
Re: Policie posílá posily, zastaví romské násilí?
(Fiter, 26.8.2011 7:31:23)
Odpovědět
Chudák policajt který by postřelil nějakého toho násilnického darmožrouta.To by byl řev.Mírumilovnou cestou se to stejně nevyřeší a ty policejní posily tam pořád nebudou.Stejně jako je to s muslimy v záp.městech.Zatím všichni jenom žvaní protože ničeho jiného nejsou ani schopni a vlak s řešením jim ujíždí.Nakonec to skončí ozbrojenými střety v ulicích.A všichni ti dnešní žvanilové budou zase chytří.
Re: Policie posílá posily, zastaví romské násilí?
(nodis, 26.8.2011 9:25:44)
Odpovědět
Přesně totéž mě napadlo také. Bude chráněna snědá menšina proti napadení obětmi. Budiž nám Izrael vzorem. Bílí teroristé v česku ohrožují a utlačují cikánskou menšinu. Stát jim musí pomoci. Kde je Havel a Kocáb, a kde je trockista?
Re: Policie posílá posily, zastaví romské násilí?
(Míraa, 26.8.2011 8:19:23)
Odpovědět
On to sice Šimůnková zdánlivě nazvala správným jménem, ale jestli jste četl dál ty bláboly nevím. Jak povídala takové ty obvyklé kecy typu sociálně slabí a podobně. Sociálně slabý se člověk stává jen a jen vlastním přičiněním, proto by bylo vhodné nazývat tyto lidi nepracujícím póvlem, nebo nějak podobně.
Re: Policie posílá posily, zastaví romské násilí?
(Kalous, 26.8.2011 9:34:36)
Odpovědět
To jsou částečně nesmysly. Třeba jsou oblasti, kde je spousta mezd jen na hranici a za hranicí minimální mzdy. Nedá se z toho živit rodina ani za přispění dalších dávek. Třeba bych chtěl vidět jak popelář uživí z 13 tisíc hrubého 4člennou rodinu. Ale dokáže to Rom bez zaměstnání s 8 děcky.
Re: Policie posílá posily, zastaví romské násilí?
(HeHe, 26.8.2011 11:20:44)
Odpovědět
Ciká.n musí pracovat a ne se flákat. Pak taky je naložit do vlaku a poslat domů - na Slovensko
Re: Policie posílá posily, zastaví romské násilí?
(modřín, 26.8.2011 11:57:10)
Odpovědět
Zaměstnat cikána, který neumí číst, psát ba ani ošetřit rektální otvor po stolici je úplný nesmysl.
Re: Policie posílá posily, zastaví romské násilí?
(drozudová, 26.8.2011 16:43:41)
Odpovědět
Nemáte pravdu, kdybychom měli státníky a ne politiky, řešení by se našlo.Na rektární otvor kominická štětka, chlapi k lopatě na D 1 povinně na 8,5 hodin, ženy nechat zametat ulice 8,5 hodin. děti donutit chodit do školy, mohli by je tam vodit úředníci, kteří jim dávají dávky. Vzít si příklad z Marie Terezie nebo z komunistů, za těch museli dělat povinně.Kdo se hlásí k menšině, vrátit do Indie, kdo chce být v naší republice, dělat.
Re: Policie posílá posily, zastaví romské násilí?
(Kalous, 26.8.2011 21:54:09)
Odpovědět
Nebo jak za Karla IV. - stavět hladové zdi (zatím se spíše bourají - viz Matiční ulice)
Re: Policie posílá posily, zastaví romské násilí?
(Šoumen, 26.8.2011 16:51:22)
Odpovědět
Ale Kalousi, jsou i takoví popeláři, protože jim nic jiného nezbývá. A taky někdy mají jen 10 000.- čistého.
Re: Policie posílá posily, zastaví romské násilí?
(pavel, 26.8.2011 9:40:20)
Odpovědět
Vláda tam neposlala policii aby něco či někoho chránila. Poslala je tam proto, aby vše ututlala, třeba jen na chvíli ale každej den dobrej. Policie nená chránit slušné lidi ale jen cikány a taky zmanipulovat co nejvíce zmanipulovat situaci v oblasti. Průšvih je v tom, že vláda řeší úplně něco jiného, něž je potřeba. Je to jak za komančů. vyzíváme Vás ke klidu a pokojné práci, republiku si od živlů nenecháme rozvracet, k tomu novinářská lidská bída a slouhové. nebo to nebylo za komančů jinak.
Re: Policie posílá posily, zastaví romské násilí?
(sines1701, 26.8.2011 12:50:48)
Odpovědět
je to sice pekne napisane , ale na Ciganov platí jedine ostrá dávka zo samopalu.
Re: Policie posílá posily, zastaví romské násilí?
(modřín, 26.8.2011 13:54:00)
Odpovědět
A i napalm ....
Re: Policie posílá posily, zastaví romské násilí?
(Šoumen, 26.8.2011 16:48:31)
Odpovědět
Zieglere, ty blbe, ta policie tam není proto, aby zabránila cikánskému násilí. Bohužel je tam jen proto, aby zabránila majoritě vzít spravedlnost do svých rukou, k čemuž to v tomto státě již dlouho spěje.
Re: Policie posílá posily, zastaví romské násilí?
(Jeeves, 26.8.2011 20:07:04)
Odpovědět
Ano, p. Ziegler se oddal snění. I když nepatrné zlepšení je znát. Populární dvojice Pecina + Kocáb by ty oběti označila za extrémisty, při domovní prohlídce by nalezla rasistickou literaturu, Máchu, Němcovou, nebo Ladu, a jen těžko by unikly kriminálu. Neodevzdat hbitě peněženku je přeci ten nejhorší projev rasizmu! A kdo to ještě neví, tomu to Liška se Šiklovou vysvětlí.
Re: Policie posílá posily, zastaví romské násilí?
(Kalous, 28.8.2011 7:17:33)
Odpovědět
Šoumen má pravdu - k čemu jinému chtěl Pecina budovat nové oddíly těžkooděnců? Ještě že zmizel z politiky.
Re: Policie posílá posily, zastaví romské násilí?
(M.Paul, 26.8.2011 19:56:51)
Odpovědět
Mám obavu, že policie byla poslána na sever k "utlumení rasistických projevů místního obyvatelstva" a nikoliv k jeho obraně. Hodně napovídá, že na "průzkum" vyslaní hnědočeši okrádající ve věku do 15let invalidu, byli nejprve obviněni (dokud nebyl zná věk pachatelů), načež bylo trestní řízení zastaveno pro věk. Potud vše v pořádku. Ale jaksi mi uniklo, že by útočníci byli umístěni do nějakého alespoň diagnostického ústavu.
Pokud se stát bojí, tak rád nabídnu pomocnou ruku: nebudu chtít žádný státní příspěvek, rád si zasoutěžím o údržbu silnic (kdo viděl Šťastného Luckyho pochopí), železnic, městské kanalizace atd. se svými "svěřenci". Že to někomu bude připomínat galeje? Ale ano. Někteří poprvé v životě budou nuceni pracovat. Na tom také nevidím ni špatného.
Re: Policie posílá posily, zastaví romské násilí?
(Karel Novák, 27.8.2011 11:21:22)
Odpovědět
Vážení diskutující, víte na co jsem zvědav? Totiž na to, jak dlouho to bude trvat, než nějaký snaživý státní úředník "zlomí vaz" paní Monice Šimůnkové. Není bez zajímavosti, že její výrok (já s ním bez výhrad souhlasím) zatím nekomentoval žádná politik a pokud vím, ani novinář. Ba dokonce i Pehe mlčí!

Vážená paní Šimůnková, držím Vám palce, jste statečný člověk!
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama