reklama
reklama

Socialismus v EU: Kvóty jsou začátkem konce

Autor: Josef Provazník | Publikováno: 5.8.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

 

Ženská emancipace dosahuje svého vrcholu. Gender studies se stává náboženstvím. Myšlenka „50:50“ je mantrou a chytlavým reklamním headlinem, který má velký potenciál oslovit spravedlivě rozhořčené bojovníky a bojovnice za světlou budoucnost lidstva. Pomalu ale jistě se vydáváme po cestě, na jejímž konci bude bezduchá a kolektivistická společnost.

Všichni si budeme rovni, v každé firmě, v každé politické straně bude přesný procentuální počet mužů, žen, cikánů, homosexuálů a lesbiček. Vítejte ve 21. století, ve kterém sociální inženýrství chytá svůj druhý dech.

V tomto ohledu však naštěstí za „vyspělou“ Evropou zaostáváme. Např. v dnes tak hojně citovaném Norsku platí kvóty pro ženy již od roku 2003. Tehdy se moudří norští socialisté rozhodli, že udělají „velký skok vpřed“ v historii svého národa a schválili kvóty, které se týkají zastoupení žen v managementech velkých firem. Spojení „velký skok vpřed“ jsem použil záměrně. Ne, že by snad zavedení kvót přineslo milióny obětí jako v případě čínské verze Maova „velkého skoku vpřed“, ale je stejně nesmyslné.

Norsko však není v tomto ideově krystalickém boji za spravedlivou společnost samotné. Podobné nesmysly už platí v mnoha evropských státech. Letos se této utopistické myšlenky konečně ujali také úředníci EU. A aby toho nebylo málo, přidala se i OSN. Organizace spojených národů doporučila České republice v květnu, aby ze začala zabývat zavedením kvót pro vstup žen do politiky. Evropská komise nápad OSN dokonce ještě trumfla a v posledních měsících uvažuje, že by byly stanoveny kvóty pro zastoupení žen ve vedení podniků na území Evropské unie.

 

Čtěte také:

Sociální inženýrství: Ženy vpřed!

Záchrana západní kultury? Získejme zpět oblast vzdělání!

Ředitelé do výroby a ženy na jejich místa?

 

Bezprecedentní zásah do soukromého podnikání by měl být podle některých náznaků prosazen silou, pokud se snad někdo zdráhal připojit k této „ušlechtilé“ ideji dobrovolně. I kdyby se ovšem nakonec jednalo „jen“ o státní firmy, jde o velmi nešťastnou záležitost hraničící se šílenstvím.

Ideologové EU by však sami nic nezmohli, kdyby si nedokázali na svoji stranu získat lid. Levicoví aktivisté, Zelení a bojovnice pod praporem gender studies naštěstí své ideové pobratimy nenechají na holičkách. Však také z penězovodů EU dostávají solidní finanční podporu. A když se dokážou adekvátně zapojit také novináři, dobrá věc by se mohla podařit. V této souvislosti mě zaujal zejména prostoduchý článek jakési novinářky Lenky Nejezchlebové, který je k dispozici na tyden.cz. Není důvod jej v tomto článku rozebírat, ale určitě si jej přečtěte. Stojí to za to.

Proti zavedení kvót v České republice bychom měli bojovat do posledního dechu. Socialismus (s lidskou i nelidskou tváří) jsme tu měli dlouhých 40 let. Sociální inženýrství napáchalo na obyvatelích této republiky škody s nedozírnými následky. K jakékoli aktivitě, která zavání socialistickými experimenty bychom měli být obzvlášť my Češi ostražití. Nebo se snad chceme vracet tam, kde jsme už jednou byli? Chceme opakovat ony proklamované „omyly a drobné nespravedlnosti“, které stály tolik zničených a nenaplněných životů?

Kvóty samy o sobě jistě žádné oběti na životech nepřinesou. Jsou však první známkou toho, že staré pořádky se mohou opět vrátit. Nebezpečí, že by stát diktoval soukromého podnikateli, koho smí a koho nesmí přijmout do své firmy, je odstrašujícím příkladem totalitního smýšlení.

Jestliže se chce Evropská unie opravdu vydat touto cestou, neměli bychom jí u toho za žádnou asistovat.

reklama
2201 čtenářů | 29 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Socialismus v EU: Kvóty jsou začátkem konce
(eko, 5.8.2011 7:39:55)
Odpovědět
EU-RVHP se sama brzy zhrouti, stejne jako jeji vychodni vzor. ;))
Re: Socialismus v EU: Kvóty jsou začátkem konce
(Sousedka, 7.8.2011 9:13:46)
Odpovědět
Já ale nechci, aby za mne rozhodovaly ženy. Vidím je na úřadech, na silnici /většinou žena mi nedá přednost na přechodu/ i občas v parlamentu. Až mne ženy přesvědčí, budu volit je. Na to nejsou potřeba žádné kvóty.
Re: Socialismus v EU: Kvóty jsou začátkem konce
(milan, 5.8.2011 10:23:14)
Odpovědět
S obsahem článku souhlasím, jde z toho hrůza. Nejhorší ale je, že ty genderové slepice si vůbec neuvědomují, že pokud tyhle děsivé vize budou uskutečněny, tak první kdo na to doplatí, budou ženy. Prč? No protože "revoluce požírá své děti". najednou by zjistily, že mají něco, co vlastně nechtěly. Jinak doporučuji přečíst si odkaz na článek uvedený v článku. Ta novinářka je opravdu něco.
Ženy jsou u Vás slepice
(Eva, 5.8.2011 17:30:05)
Odpovědět
když nemají Váš názor. Už víc o Vás nepotřebuji vědět.
Re: Ženy jsou u Vás slepice
(milan, 5.8.2011 21:34:42)
Odpovědět
Milostivá, jak vidno, nepochopila jste smysl mého příspěvku. Já si nemyslím, že ženy (stejně tak muži)jsou slepice (muži blbci), ale myslím si, že některé ženy jsou slepice. Rovněž tak jako nejsou blbci všicni Němci, Francouzi nebo Rusové. Já jsem (stejně jako mnoho jiných lidí) potka blbé ale i chytré Němce Francouze i Rusy. Stejně tak jsem potkal chytré, ale i blbé ženy (i muže). A to je podstata mého sdělení.

Zůstala jste zaprsklá ve své genderové mantře.
Re: Ženy jsou u Vás slepice
(Eva, 5.8.2011 21:43:13)
Odpovědět
Slepice - to je hanlivý primitivní pojem, který používají agresivní muži vůči ženám. Vy jste se setkal s obdobnou agresivitou žen vůči můžům? Narozdíl od Vás se zdržím kritiky, jak už jsem výše uvedla.
Re: Ženy jsou u Vás slepice
(milan, 5.8.2011 22:18:59)
Odpovědět
Milá Evo, možná tomu nebudete věřit, ale s přezíráním žen jsem se setkal. Jste-li soudná, pak musíte uznat, že je-li blbec muž, musí nutně být blbec žena. Konečně, ženy bývají krutější než muži, zejména pokud jde o posuzování druhých.

Pracoval jsem ve firmě, kde byl na mne vyvinut obrovský tlak ze strany mé šéfky (harassment), že jsem raděj odešel. Ale to je pro ženy typické (jistěže ne pro všechny). Být to obráceně (já žena a má šéfka muž), vytloukl bych z toho politický kapitál. Tedy já na mou povahu ne, ale jiný by měl silně "nabito".

Jenomže já nejsem žena ale muž, tak mám smůlu. Umíte si představit, jak dotyčnou dámu (moji šéfku) žaluji že mě sexuálně obtěžovala? A což teprve, kdyby to dostala na stůl nějaká neukojená soudkyně? Pokud by byla tzv. mateřský typ, měl bych naději. Ale kdyby to byla nějaká genderová aktivistka, tak to bych asi čuměl !!! Ta by mi to zpočítala.

Vůči Vám bez urážky.
Re: Ženy jsou u Vás slepice - A JAK JINAK
(Šofér 51, 6.8.2011 7:03:22)
Odpovědět
je máme nazývat(slušně), když se tak chovají(ne všechny) a nejtrefnější je, když to prohlásí ŽENA o ženě ! Pravda však je, že evropští úředníci si vymýšlí(i hovadiny), ale nějakou činnost musí vyvíjet aby zdůvodnili svoji důležitost(zvlášť za ty peníze), jinak by se přišlo na to, že je můžeme zrušit.
Re: Socialismus v EU: Kvóty jsou začátkem konce
(Ema, 5.8.2011 11:02:31)
Odpovědět
Konečně optimističtější výhled do budoucna. Páni samozřejmě dobrovolně své vybojované pozice neopustí, musí tedy nastoupit "vyšší instance". Tleskám EU.
Re: Socialismus v EU: Kvóty jsou začátkem konce
(di Scaldorini, 5.8.2011 14:14:03)
Odpovědět
Nevím co si myslet.EMA je provokace,nebo beznaděj?
Re: Socialismus v EU: Kvóty jsou začátkem konce
(Milaan Knížák, 5.8.2011 21:36:56)
Odpovědět
Půvabná bytosti, jediné co se dá odpovědět, je že jste kosočtverec
Re: Socialismus v EU: Kvóty jsou začátkem konce
(Ema, 8.8.2011 14:57:30)
Odpovědět
Díky za analýzu mé osobnosti.
Re: Socialismus v EU: Kvóty jsou začátkem konce
(Ema, 5.8.2011 16:43:00)
Odpovědět
Naši pánové vidí ženy pouze jako sexuální objekty,popř. jako hospodyně a služky, ne jako plnohodnotné partnery. Čeští muži jsou tím ve světě známí.
Jenom kretén formátu autora článku
(Eva, 5.8.2011 17:28:04)
Odpovědět
neuzná, že když je společnost z 50% mužská a z 50% ženská, že by dle toho měla vypadat i vláda! Jedině tak to bude fungovat! Lidstvo dosud znalo jen tuhý patriarchát, tj. volbu válek a zla - je načase to změnit a nastolit přirozenou rovnováhu.
Re: Jenom kretén formátu autora článku
(Karel Novák, 5.8.2011 21:39:23)
Odpovědět
No, možná to nevíte, ale žena vlastně není nic jiného, nežli zbytečná okrasa pochvy. Neboli také - stojan na pochvu!
Re: Jenom kretén formátu autora článku
(Kalous, 5.8.2011 21:41:19)
Odpovědět
Konečně někdo, kdo se nebojí projevit svůj názor. Z hloubi svého nitra souhlasím !!!
Re: Jenom kretén formátu autora článku
(Eva, 5.8.2011 21:45:51)
Odpovědět
Názor předupníka.
Re: Jenom kretén formátu autora článku
(Pravý Kalous, 5.8.2011 22:00:29)
Odpovědět
Tak teď jsem v pr*de*li!!! Co je to předupník? Může mi to někdo vysvětlit?
Re: Jenom kretén formátu autora článku
(Kalous, 5.8.2011 22:09:48)
Odpovědět
Jen v té prdeli zústaň navždy "pravý Kalousi"
Re: Jenom kretén formátu autora článku
(Haberman, 5.8.2011 22:24:27)
Odpovědět
KU*R*VA !!

To je jako detektivka. Kdo je ve skutečnosti Kalous?

Normálně se v žertu říká, že vrah je zahradník. Je snad Kalous Zahradník?

Nebo je to přesmyčka a Kalous je vlastně Klaus. Tedy myslím V. Klaus.
Re: Jenom kretén formátu autora článku
(USA, 5.8.2011 22:29:52)
Odpovědět
Já už to nevydržím. Kalous není a nikdy nebyl!!! Je to jen název virtuální skupiny, stejně jako jako je třeba "ZTOHOVEN".

P.S. kdosi se dokonce podepisuje jako "Kikirykáč. No ten už k nám vůbec nepatří.
Re: Jenom kretén formátu autora článku
(Kalous, Kalous a ještě jednou Kalous!, 5.8.2011 22:32:14)
Odpovědět
Ty mameluku. Neber si do úst můj nick! Kalous jsem já a nikdo jiný.
Re: Jenom kretén formátu autora článku
(ThujaGarden, 6.8.2011 10:53:23)
Odpovědět
Prosím, neposmívejte se...,Kalousovi. Tenhle Rudý krasavec touží po..., Sociálním státu ve svých 65letech a ¨myslí to s námi...dobře...,a má nás všechny rád. Všechny kromě thuje..
Re: Jenom kretén formátu autora článku
(Kalous, 6.8.2011 20:18:41)
Odpovědět
Ale jo Thujo Garden - ty máš alespoň nějakou inteligenci na rozdíl od toho vo.la vydávajícího se podvodem za Kalouse. Thuje nemám rád jen ve své zahradě a okolí - je mezihosttel škodlivé rzi škodící na listech hrušek a angreštů. Jinak je to ztepilý jehličnan.Také poznáš co je Kalous a co ubohá imitace.
Re: Jenom kretén formátu autora článku
(Ema, 8.8.2011 14:51:00)
Odpovědět
Tvůj mozek by nebyl schopen pobrat vysvětlení pojmu.
Re: Jenom kretén formátu autora článku
(Ema, 8.8.2011 14:53:54)
Odpovědět
Taktéž i tvá matka
Re: Jenom kretén formátu autora článku
(felix.julec, 6.8.2011 9:23:45)
Odpovědět
Evo dejte si hlavně pozor,aby vám přitom vašem mindráku nenarostl knír nebo bradka.V tom případě doporučuji "Gillete pro muže to nejlepší" ať si užijete všechny mužské radovánky.
Re: Jenom kretén formátu autora článku
(Sousedka, 6.8.2011 19:27:27)
Odpovědět
Tak proto ty kvóty, aby se tam dostaly i nějaké kvo..kvo..kvo..kvočny
Re: Socialismus v EU: Kvóty jsou začátkem konce
(Sousedka, 7.8.2011 9:36:11)
Odpovědět
Proč jen 50 na 50. Vždyť nás žen je více. Proč tam také nemají zastoupení ti náctiletí. A co chudáci děti a blondýnky...a ti chudí..? Někdo moudrý by to měl rozhodnout. V EU parlamentě se určitě najde, o tom já nepochybuji.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama