reklama
reklama

Multikulturalisté v ČR: O původu druhů

Autor: Stanislav Janský | Publikováno: 1.8.2011 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

 

Česká republika je jako součást rozvinutého Západu postižena i mnoha jeho neduhy. Jedním z nich je etablování agresivních multikulturních skupin. Jejich cílem je jako u každé správné levicové ideologie vytvoření "nové a lepší" společnosti a zničení té stávajíci. Cílem mého příspěvky, ale není poukazovat na ideologii multikulturalismu. Spíš se trochu odlehčeně podívat, co je to za lidi a co je k jejich postojům vede :-). V zásadě můžeme najít 3 různé druhy multikulturalistů.
 
Skupina první - multikulturalisté nadšenci - většinou mladí lidé. K multikulturalismu je přivedla směsice naivity a hlouposti. Najdete je na demonstracích proti "rasismu", dívky by se nejraději veřejně milovaly s černochy, aby ukázaly, jak jsou tolerantní. (U nás problém, nejsou černoši a Vietnamci jsou moc malí :-)). Mladíci zase pobíhají po světe v tričku s Che, či strýčkem Ho. Pijí pivo a kouří trávu. Rádi se účastní anonymních diskusí a nebojí se být agresivní v anonymním davu, či když mají velkou přesilu. Někteří pocházejí z dobrých rodin, jiní ne. Většinu živí rodiče, či stát. Mnoho z nich studuje různé humanitní obory, ale část žádné vzdělání nemá. Část z nich dostane časem rozum a část z nich se posune do skupiny č. 2.
Ač to zní děsivě, právě oni jsou ze všech multukulturalistů nejtolerantnější. Sice budou protestovat proti "fašistům", blokovat povolené demonstrace skupin s jiným názorem. Ale asi o nich neuslyšíte názory na nutnou státní/byrokratickou likvidaci jejich protivníků( ať již fysickou , či společenskou).
 
Skupina druhá - multikulturalisté businessmani. Zde se již z multikulturalismu stala obživa a pro mnohé velmi výnosný business. Čast z nich se rekrutuje ze skupiny multikulturalistů nadšenců. Přerod obvykle nastane v okamžiku, kdy rodičům došla trpělivost s podporou potomků, či oni ucítili přiležitost přijemného a pohodlného zaměstnání. Část z nich přivedla k multikulturalismu nenaplněná ambice po moci a touha ovládat druhé. Řada z nich pracuje v médiích (nejraději mají ta veřejnoprávní, kde není žádný tlak na výsledek, tedy sledovanost). Na rozdíl od skupiny multikulturalistů nadšenců znají dobře situaci s přistěhovalci, a proto se bez rozpaků uchylují k lhaní a často otevřenému překrucování faktů. Jistě v zájmu "vyšších" cílů.... Bez rozpaků budu útočit na každého, kdo je proti multikulturalsmu a nebudou se štítit žádné lži ani hanebnosti. Jsou si vědomi, že ohrožuje jejich dobré bydlo, o ideologii jim již nejde, protože často sami již v multikulturalismus moc nevěří. A v noci se děsí, že by také museli v životě prokázat nějakou odbornost a nedej Bože skutečnou práci. (třeba i v té novinařině). Další velká část se uchytila v různých NGO. Elitou této skupiny jsou ti nejschopnější a nejdravější, kteří se dokázali uchytit v "Evropských" institucích. Ti totiž, mimo přijemně placeného a nenáročného zaměstnání, mají i moc. Moc rozdělovat peníze na "granty". Proto je snem každého multikulturalisty businessmana postoupit na tento stupínek. Obecně pohrdají skupinou "nadšenců". Jsou to pro ně hlupáci, kteří z toho nedokáží nic vytěžit. Ale občas je využívají jako užitečné idioty. Oni jsou předsi příliš důležití a zaneprázdnění na nějaké demonstrace proti "fašistům a xenofobům". Jejich snem je jednou to dotáhnout do skupiny č. 3.
 
Skupina třetí - multukulturalisté filosofové a mega businessmani. Většinou mimořádně bohatí lidé. Kterým ale nedělá problém si nechat proplácet příspěvky na osobní koníčky (film - Odcházení), či se účastnit nějaké výhodné privatizace (Becherovka), nebo podporovat nějaký pochybý ekologický maga tendr. Jejich primárním znakem je elitářství a mají obvykle mega ego a mesiášský pocit, že by měli za ostatní rozhodovat. Oni ví převi nejlépe, co je pro nás ostatní dobré! Milují rúzná mezinárodní fora, kde mohou filosofovat o světě a pronášet svá moudra do médií. Většina z nich žije v luxusních homogenních čtvrtích (tam muslima, Cikána, či Vietnamce nepotkáte) a jsou zcela odtrženi od reality běžných občanů. Skutečnost, že ji občas nahlédnou, jim nebrání cynicky ostatní poučovat o "toleranci". Všechny ostatní multikulturalisty považují za užitečné idioty a se zvláštním despektem shlížejí na nižší skupiny multikulturalistů businessmenů, kteří se podle nich pachtí za ubohým granty. Rádi se připojí k štvanicím na ideové protivníky, ale špinavou práci raději přenechávají těm nižším multikulturním kastám. Sami chtějí protivníky likvidovat za pomoci státní byrokracie a médií, která často ovládají.
 
Multikulturalisty ze všech skupin spojuje následujíci. Xenofobní netolerance k jiným názorům, než jsou ty jejich. Stará zkušenost praví, že nejméně tolerantní jsou lidé, kteří mají tolerance plná ústa.... Nenávist k vlastní západní kultuře a lidem, kteří je živí. (on převi pristěhovalec z Afriky, nebo Asie je mnohem tvárnější a exotičtější, než soused, kterém mu by se mohlo přestat líbit, že je živí..)
 
Není jich mnoho, ale jistou moc mají. My zase máme svobodné volby a tam je můžeme nevolit a naopak volit ty, kteří je chtějí odstřihnout od našich peněz...:-)

reklama
2316 čtenářů | 13 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Multikulturalisté v CR, O původu druhů.
(Jirka, 1.8.2011 2:50:03)
Odpovědět
Je třeba si uvědomit, že standardní Evropan = nic nechápající hovado, má jen jednu ženu, maká, platí daně, je blb bílej, neučí děti pásat se opaskem s bombou.Prostě křesťanskej kretén, kterej nepochopil, že Alláh je Bůh a Mohamed je jeho prorok!

Jak správně řekl Velký Muammar - Evropu dobudeme vagínami našich žen!
Re: Multikulturalisté v CR, O původu druhů.
(Re, 1.8.2011 16:49:50)
Odpovědět
Jirko, když někdo krade a podvádí, tak vám je líto, že jste poctivý?
Re: Multikulturalisté v CR, O původu druhů.
(felix.julec, 1.8.2011 7:14:55)
Odpovědět
Souhlas s článkem až potud,že všichni poblouzněnci musejí být nutně levičáci.Idioti zůstanou být idioty ať už jsou odkudkoliv.
Re: Multikulturalisté v CR, O původu druhů.
(Krokodýl, 1.8.2011 8:00:58)
Odpovědět
Ach ten češtin. Člověče, naučte se aspoň svoji mateřštinu. Pokud nejste Čech, pak se omlouvám, pak je Váš výkon naopak chvályhodný.
Re: Multikulturalisté v CR, O původu druhů.
(fiskus, 1.8.2011 10:56:23)
Odpovědět
RE:Krokodýl-- Nevím kam s tou poznámkou míříte.Nemám taky rád gramatické hrubky.Jestli jste si ale všiml na tomto portále jde o úplně jinou záležitost než o "jazykový koutek".
Re: Multikulturalisté v CR, O původu druhů.
(kalasnikov, 1.8.2011 17:01:24)
Odpovědět
Nojo, ale zase by to nemělo vypadat jako když to vyjde z googlu translatora.
Re: Multikulturalisté v CR, O původu druhů.
(Poledňák, 1.8.2011 9:58:35)
Odpovědět
Já mám takového týpka u nás v baráku. Patrik se jmenuje. Před 5 lety běhal s dredy po demonstracích a teď dělá v mladé frontě, snad editora. Ono by se jich našlo víc...
Skupina čtvrtá - Židé
(dmax, 1.8.2011 12:47:31)
Odpovědět
Židé jako Soros (vehementně protestuje proti "diskriminaci" Romů), Leo Pavlát (Napadá D.O.S.T), nebo Achab Haider (multikulturalista a Pirát) jsou tím největším nebezpečím pro naši společnost. Židé v západních zemích, ale hlavně v USA efektivně sponzorují multikulturalismus - zdejším židofilům připomínám, že tento fakt je natolik známý a provařený, že ho přiznávají i sami Židé.
http://www.vdare.com/misc/110714_green.htm
Re: Skupina čtvrtá - Židé
(neznaboh, 1.8.2011 23:11:39)
Odpovědět
Chlape uváděj věci na pravou míru ohledně multikulti Židů. To jsou LEVIČÁCI, bohužel většina z nich je právě na 3. stupni dle článku. Nebo sis myslel že Židé nemají levici/pravici? Ale na rozdíl od ČR, Israel má naštěstí skutečné pravicové strany.
Re: Multikulturalisté v ČR: O původu druhů
(sedlák, 1.8.2011 12:52:39)
Odpovědět
Souhlas, až na poslední odstavec. Je jich dost a moc mají velkou, neboť mají možnost ovlivňovat davy prostřednictvím médií - ti s odlišným názorem prostor nedostávají nebo se bojí hovořit otevřeně, právě z důvodu moci těch ze skupiny číslo 3. Být nazván rasistou či xenofobem a přijít proto o zaměstnání jen z důvodu, že nesouhlasím s multikulti, toť se začíná stávat normálním jevem.
Re: Multikulturalisté v ČR: O původu druhů
(hakocabistán, 1.8.2011 14:07:54)
Odpovědět
I multikulturalismus je druh byznysu a dokonce výnosného,kolik je romských spolků a aktivistů bez nějakého výsledku,ale účet je neomezený.Samozřejmě,že se přiživí i spousta bílých Kocábů,Uhlu,Sehlíkových.Jaké to jsou trafiky se ukázalo,když Čunek chtěl konkrétně problém řešit,jak se najednou řešil ve vykradené zemi půlmilionový,možná,úplatek,když se rozkradly od obecních úřadů na vesnicích po Prahu a státních zakázek,stovky miliard Kč.Každému soudnému člověku je přitom jasné,že zhoršování ekonomické situace většiny občanů povede k růstu nenávisti k celoživotním příživníkům i dalším cizincům.Situaci ještě umocňuje nezaměstnanost a zdražování.Tolerantní k cizincům jsou lidé ,kteří mají plné žaludky a slušnou životní úroveň vč.bydlení.Proto tento úmyslně neřešený problém bude brzy znamenat střety a pogromy.Kdo neřeší příčinu,tak následně silou důsledky již nezvládne,jen je bude dočasně tlumit.
Re: Multikulturalisté v ČR: O původu druhů
(Míraa, 1.8.2011 14:13:11)
Odpovědět
Nemyslím si, že lidé, kteří jsou zabezpečeni nebudou proti multikulti, ba naopak. Když člověk vytváří nějaké hodnoty a platí z nich daně, všechny tyhle nesmysly živí. Takového člověka bude multikulti štvát možná nejvíce. Protože si uvědomuje, že se mu čín dál hůře podniká.
Re: Multikulturalisté v ČR: O původu druhů
(Míraa, 1.8.2011 14:08:59)
Odpovědět
Vcelku zajímavé. Možná by stálo za to napsat si článek napřed ve Wordu a použít automatické opravy, aby se to pak dalo lépe číst. Zvlášť když píšete o multikulturalismus.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama