reklama
reklama

Feminismus: Jak dlouho nás nechají nosit varlata?

Autor: Jiří Kohoutek | Publikováno: 15.7.2011 | Rubrika: Ostatní
Ilustrace

 

V sousedním Rakousku se budou měnit slova hymny. Napříště už se nebude zpívat jen „Jsi vlastí velkých synů“, ale „Jsi vlastí velkých dcer a synů“.  Zdá se vám to směšné? Tak na to pozor. Nejsme tak daleko od doby, kdy bude vysmívání feminismu trestné. Feminismus je stejně nebezpečný jako socialismus, komunismus či islamismus.

Ostatně, většina feministek se netají svým odporem ke kapitalismu a láskou k socialismu. Vždyť právě socialisté a především Zelení (neboli, zelení socialisté) postavili na feminismu a genderových záležitost vůbec svůj politický program. Bylo by ovšem chybou se feminismu a jeho radikálním projevům pouze vysmívat. Proti feminismu bychom měli bojovat, stejně jako proti zmiňovanému socialismu, komunismu a islamismu. Genderová studia je pojem, který je v konečném důsledku stejně nebezpečný jako vyhlazovací tábory. Genderová studia a feminismus představují totalitu.

Nejdále zatím v tomto směru došli ve Švédsku, tradiční to baště socialismu. Muži již nemohou ve veřejných záchodcích močit ve stoje, na přechodech jsou vedle panáčka i panenky a dějou se zde i mnohá další zvěrstva, o kterých je snad lepší ani nemluvit. Vojačky Severské bojové skupiny si dokonce vymohli, aby byl lev v jejich znaku vykastrován.

Myslím, že za několik desetiletí bude trestné nosit varlata nejenom ve znaku. Ještě je však čas toto běsnění zastavit. Švédsko a Rakousko jsme už bohužel ztratili, ale ostatní země stále lze zachránit!

reklama
3194 čtenářů | 44 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Lidé jsou jak muži, tak ženy
(Žena, 15.7.2011 10:59:19)
Odpovědět
Pane Kohoutku, co DOOPRAVDY vás tak strašně "sebralo" ??
Určitě by se ani mně jako ženě nelíbilo, když by se v hymně zpívalo například pouze o "dcerách".
Když vám jako muži vadí, že se ke slovu "synové" přidají ještě "dcery", tak tím dáváte najevo, že jste jako muž nějak zakomplexovaný, když se cítíte "dcerami" ohrožený.
Přeji vám, ať nemáte obavu z žen a ať máte zdravé sebevědomí !
Re: Lidé jsou jak muži, tak ženy
(smějící se bestie, 15.7.2011 13:27:25)
Odpovědět
#
Kodex budovatele eu-socialismu
# --------------------------?-
#
# 1/Nikdy se nehlaš k vlastní národnosti !
# 2/ V žádném případě neuváděj, že máš Rád opačné pohlaví !
...# 3/ Vždy zmiň, že místo praporu národního máš raději prapor Duhový !
# 4/ Že když jsi žil v ČR, tak nejdříve si nosil ptáka místo nohama na klopě a to
# modrého . Jelikož se situace změnila, tak chodíš pravidelně Na pivo s Karlem !
# 5/ Že jsi sice absolventem fofrpráv v Plzni, ale kompenzuješ to návštěvou
# lidsko-právních přednášek u P.Úhla !
# 6/ Že jsi schopen dělat cokoliv , jenom Ne dělat a v tomto duchu jsi schopen
# být vydržován kde jakou Nadací xy !
# 7/ Pravidelně zdůrazni, že jsi sice Zdráv, ale tvoje stolice je žlutá, červená i
# zelená ! V žádném případě neuváděj pravdu že je většinou hnědá. Mohl by jsi
# býti považován na neonacistu !!!!
# 8/ Rád posloucháš Míšu Kocába a jsi naprosto odvázán z nákupu mobilních telefonů
# pro černoušky od jeho Lejly !
# 9/ Cokoliv dalšího vymyslíš proti lidské přirozenosti je jenom Dobře !
#
.... nechal jsem se přejmenovat na Buzický !!!!!!!!!!!!!
Re: Lidé jsou jak muži, tak ženy
(Také žena, 15.7.2011 15:05:45)
Odpovědět
Souhlasím s Vámi. Někteří šovinisté nedokážou pochopit, že chlapi nejsou na světě sami. Nevím, o co se tak bojí.
Re: Lidé jsou jak muži, tak ženy
(alfa27, 17.7.2011 17:29:57)
Odpovědět
tady jde spíš o to, že se předělává historický text,který kdysi kdosi vytvořil. Představte si, že se chlapi zblázní a budou požadovat,aby ve všech pohádkách tancovaly v lese nejen víly,ale i víláci(nebo vílové?)
Re: Lidé jsou jak muži, tak ženy
(People, 17.7.2011 19:24:15)
Odpovědět
Porovnávat v uvedené souvislosti hymnu a pohádku není adekvátní.
Když byl tvořen text hymny, je zřejmé, že to bylo v době, kdy muži pokládali ženy za podřadné.
Nešasova vláda zvyšuje služby pro turisty v Praze ...
(René W.,infocentrum, 15.7.2011 21:13:32)
Odpovědět
Turista bloudí po Vršovicích a strašně potřebuje na WC. V tom
uvidí barevný nápis EUROTOILETS.
Vejde do mramorem obložené místnosti, kde za pultíky
postávají slečny v slušivých uniformách.
Jedna mu hned vyjde v ústrety: "Dobrý den! Co pro Vás můžeme
udělat?"
Turista se kroutí: "Potřeboval bych využít Vaše služby!"
Slečna se posadí za počítač: "Přejete si kabinu, anebo pisoár?"
"Kabinu."
"Dáváte přednost barvě modré, zelené, růžové nebo klasické
bílé?"
"Třeba i bílouúúú..."
"Máte raději toaletní papír, nebo Vám můžeme nabídnout
současný hit s intimní sprchou?"
"Papííííír!"
"Výborně! Přejete si jednovrstvový, vícevrstvový, barevný, s vůní
růží nebo raději svěží mentol?"
"Stačí i noviny!"
Retro řešení bohužel zatím nemáme v nabídce, ale děkujeme
Vám za námět k rozšíření našich služeb.
Jako protihodnotu Vám rádi poskytneme zdarma použití umývárny.
Budete si přát hudbu klasickou, nebo raději něco říznějšího?"
"Aáááááá...." - zavyje turista.
"Ano, znám. Takže výběr operních árií. Skvělá volba.
Budete platit kartou nebo v hotovosti?"
Turista vytáhne peněženku a zaplatí nemalou sumu za papír,
který právě vylezl z tiskárny.
Potom přes zuby procedí: "Tak - kde se můžu vysrat??"

Slečna se poohlédne, nakloní se k turistovi a pošeptá mu do ucha:
Neměla bych to vlastně říkat, ale my chodíme naproti do hospody.
Tady máme jen zákaznické centrum.
Re: Nešasova vláda zvyšuje služby pro turisty v Praze ...
(Čech, 16.7.2011 9:27:24)
Odpovědět
"René W.,infocentrum", proč k článku o rakouské hymně píšete o EU a záchodech?
Jste členem nebo voličem strany SSO?
Proč podle vás prezident Klaus servilně a zbaběle ratifikoval svým podpisem za ČR zrůdnou lisabonskou smlouvu ??!
Když ženy chtěly mít volební právo, sobečtí muži je tehdy také uráželi
(Reviz, 16.7.2011 11:16:50)
Odpovědět
Když ženy chtěly, aby také ony měly volební právo, tak zaslepení a sobečtí muži odsuzovali, znevažovali a zesměšňovali ženy a jejich požadavek velice podobně jako vy nyní.
Re: Feminismus: Jak dlouho nás nechají nosit varlata?
(jira22, 15.7.2011 12:11:30)
Odpovědět
No pane Kohoutku, feminismus jako takový je bezesporu úchylka, jen by mě zajímalo proč jste do řady..... Feminismus je stejně nebezpečný jako socialismus, komunismus či islamismus..... nezařadil kapitalismus,křesťanství a budhismus, nebo fašismus. Jak to spolu souvisí? A nebo je to jen úchylka autora článku, který nemá co dělat a napadl jej první termín v otevřené mladé frontě?
Re: Feminismus: Jak dlouho nás nechají nosit varlata?
(zzz, 15.7.2011 12:12:07)
Odpovědět
Řekl bych, že autor naznačuje možnost donutit nás muže nosit vložky. V rámci rovnosti pohlaví. A o tom, kam bychom si cpali tampony, o tom ani raději nepřemýšlím:))Z.
Re: Feminismus: Jak dlouho nás nechají nosit varlata?
(modřín, 15.7.2011 12:25:27)
Odpovědět
Zase další plod děložně vaginálního myšlení jako následek katastrofálního deficitu orgazmu nějaké frigidní aktivistky.
Re: Feminismus: Jak dlouho nás nechají nosit varlata?
(Anatomie, 15.7.2011 18:30:19)
Odpovědět
modřín, vy máte skutečně velké mezery ve vašich znalostech. Vagina ani děloha k myšlení opravdu neslouží.
Nebo podle vás muži přemýšlejí varlaty a penisem?
Re: Feminismus: Jak dlouho nás nechají nosit varlata?
(modřín, 15.7.2011 22:03:01)
Odpovědět
Milá anatomie, možná že máš jasno, kde je co v těle umístěno, ale jak to funguje, to je pro tebe velká neznámá. Ano, jsou situace, kdy mozek absentuje - hlavně v mládí a funkce a vlády nad tělem se ujímají orgány mnou i tebou zmíněné. Hierarchie potřeb živočicha je vzduch, voda, jídlo, množení, vzdělání, kultura, někam patřit.... Nebýt toho, tak při nadvládě racionality bychom dávno vyhynuli. Dojde-li k posunu hodnot u žen v nesprávnou dobu, pak dochází k excesům v článku zmíněném a ještě horším. Vím o tom, že ženy to mívají v životě ve všech ohledech těžší neš chlap a obecně je mám v úctě. V žádném případě je nemíním situovat k plotně a kolíbce. Ale tak jako se nepovede každej chlap, tak i feministky považuju za mindrákované, frigidní nositelky jinak velmi úžasného pohlaví, které je odsouzeno Bohužel v jejich případě k prázdnotě a nenaplnění ani toho nejelemenrárnějšího poslání - mužskému protějšku udělat potěšení a tím na své poslání pokračovalelek rodu rezignovat.
Když ženy chtěly mít volební právo, sobečtí muži je tehdy také uráželi
(Reviz, 16.7.2011 9:19:12)
Odpovědět
modřín, sice se snažite o solidní vyjádření, ale proč diskutujícího "Anatomie" napadáte a urážíte vaší scestnou domněnkou, že např. o funkci tělních orgánů nic neví ??

Podle takového nezpůsobu uvažování tedy vy "modřín" víte jenom to, co se týká modřínu a o ničem jiném nemáte "ani páru", ale přesto se tady vyjadřujete k dalším tématům.

Podle vás "Anatomie" nerozumí ničemu jinému jinému, než anatomii, ale vy "modřín" se domníváte, že máte "patent na rozum" a že jedině vaše názory jsou ty "jediné správné" ??

Když ženy chtěly, aby také ony měly volební právo, tak zaslepení a sobečtí muži odsuzovali, znevažovali a zesměšňovali ženy a jejich požadavek velice podobně jako vy nyní.
Re: Feminismus: Jak dlouho nás nechají nosit varlata?
(Jirka, 15.7.2011 12:48:10)
Odpovědět
Jak praví klasik:

Chtěl bych mít tyto starosti a Rotschildovy peníze!
Re: Feminismus: Jak dlouho nás nechají nosit varlata?
(Re, 15.7.2011 18:31:58)
Odpovědět
Jirko, je fajn, že máte smysl pro humor.
Re: Feminismus: Jak dlouho nás nechají nosit varlata?
(hameracka, 15.7.2011 13:16:52)
Odpovědět
Víte,není to jenom o posměchu feministkám.Já jako vysokoškolačka jsem měla vždy nejméně o jednu třídu nižší plat proti mužům /kteří byli pouze středoškoláky/,o výši odměn ani nemluvě.Při tom jsme vykonávali naprosto stejnou práci a dostávala jsem pochvaly.Později se Vám tento přístup objeví i ve výši důchodu .Na jednom jeřábu se v továrně střídala žena s mužem ,ale měla o 30 procent nižší plat.Jak to vysvětlíte? Nejedná se náhodou o diskriminaci žen?Muži by si měli zkusit pracovat rok jako žena a určitě by měli na "feminizaci" jiný názor.Nemyslím na fanatické feministky,ale na ženy,které se snaží bojovat o rovnoprávnost mezi muži a ženami.
Re: Feminismus: Jak dlouho nás nechají nosit varlata?
(Jeeves, 15.7.2011 14:04:15)
Odpovědět
Dobrá, setkala jste se s tím, že žena na stejné pozici bere méně, ale nedělejte z toho mýtus a pravidlo. Za svůj, již dost dlouhý život, kdy jsem vystřídal asi deset povolání, jsem se s tím nesetkal! A dokonce nyní mám vedle sebe kolegyni, která má stejné peníze, ale minimálně dva dny v týdnu v práci chybí zcela, nebo částečně, pro obíhání doktorů se svými neduhy a s neduhy svých dětí. Jednoduchá matematika mi říká, že ta žena, na stejné pozici, je lépe placena, než-li my ostatní. Muži. A dovoluji si tvrdit, že takováto situace je naprosto všude, kde není práce "v úkolu". Ale kde je práce v úkolu, tam si žádný zaměstnavatel prostě nemůže dovolit ženu nějak šidit, protože by to vždycky u soudu "projel". Copak mi na to řeknete?
Re: Feminismus: Jak dlouho nás nechají nosit varlata?
(Taky žena, 15.7.2011 15:13:14)
Odpovědět
Řeknu na to to, že situace, kterou popisujete, nejspíš potvrzuje pravidlo. Jinde se totiž postonající žena, či dokonce odbíhající z práce kvůli dětem jednoduše propustí, případně raději ani nezaměstná. Možná má ta paní někde vlivné známosti, přemýšlejte, kde.
Re: Feminismus: Jak dlouho nás nechají nosit varlata?
(Jeeves, 15.7.2011 17:05:42)
Odpovědět
Víte, ten subjektivní pocit, že dělám víc než ostatní, a zasloužím si tedy víc peněz, se vyskytuje u každého. Ale skoro ve všech oborech lze objektivně změřit, kdo je ten lepší. To, že je v nějakém konkrétním případě větším přínosem pro firmu čirou náhodou muž a zaměstnavatel si je toho vědom, tak mu dá víc peněz, i kdyby ste se honosila mnohem vyšším vzděláním. Jenže vy voláte "diskriminace"! Nikoliv, jednoduchá kalkulace, která s pohlavím vůbec nesouvisí! Ono je je to dost těžké přiznat si, že ten Franta je prostě lepší...
Jak jsou vaše představy o životě?
(Život, 16.7.2011 11:22:22)
Odpovědět
Jeeves, podle vás by se děti neměly rodit ???
Nebo podle vás by dívky hned po základní škole měly jenom rodit děti a do konce svého života se starat jenom o domácnost ???
Re: Jak jsou vaše představy o životě?
(Jeeves, 16.7.2011 18:14:46)
Odpovědět
Chcete si se mnou popovídat na další téma, nebo ste z mého příspěvku vydedukovala něco, co tam vůbec nebylo? Ani náznakem.
Re: Jak jsou vaše představy o životě?
(Texom, 16.7.2011 18:23:13)
Odpovědět
Jeeves, proč na tyto otázky nechcete odpovědět?
Z čeho usuzujete, že člověk s nickem "Život" by měla být žena?
O co vám osobně v životě opravdu jde?
Re: Jak jsou vaše představy o životě?
(Jeeves, 16.7.2011 22:03:24)
Odpovědět
Takže znovu. Nenechám si podsouvat něco, o čem jsem se ani náznakem nezmínil. Takže na tu invektivu nemíním reagovat. To "podle vás" mne docela dožralo. A Vaše otázky...? Že "Život" bude žena, usuzuji z toho, že otázka byla právě v feministickém stylu. A o co mně osobně v životě jde? Abych byl spokojený. A spokojený jsem, když jsou spokojeni lidé kolem mne. Především spokojeni se mnou. To totiž ještě zařídit mohu. :-)
Re: Feminismus: Jak dlouho nás nechají nosit varlata?
(Táňa, 17.7.2011 15:37:47)
Odpovědět
I když jsem žena a také vysokoškolačka, tak jsem se s tím, že bych brala méně peněz než mužský kolega, nikdy nesetkala. Asi proto, že jsem skoro vždy pracovala " v úkole" a tam má pak každý tolik, kolik si vydělá, ať muž či žena. Zato jsem se setkala s tím, že některé ženy si často braly tkzv. paragraf na hlídání dětí, chyběly a ostatní museli za ně pracovat. To samozřejmě nepotěšilo ani ostatní ani zaměstnavatele. Sama jsem měla dvě děti, ale nechyběla jsem kvůli nim v práci, měla jsem hlídání. Prostě některé věci nepředěláte, kdybyste se na hlavu postavili.
Re: Feminismus: Jak dlouho nás nechají nosit varlata?
(Taky žena, 15.7.2011 15:11:00)
Odpovědět
Mám jako žena naprosto stejnou životní zkušenost. Žena musí mít o jeden titul více, ale i potom bere méně než muž. Dělá se to velmi chytře. Mužům se dávají placené funce, které ti muži vlastně ani nedělají. A ženy to odedřou za ně za podstatně nižší mzdu. Navíc mi vadí, že jsem zadavatel, žadatel, očan, tazatel apod. Tak proč u nás neuzákoní, že ženský rod už v češtině neexistuje?
Re: Feminismus: Jak dlouho nás nechají nosit varlata?
(feministka, 17.7.2011 9:35:17)
Odpovědět
Souhlasím naprosto. Tvrdím, že žena musí být nejméně o jednu třídu lepší než chlap, aby získala stejnou pracovní pozici, ovšem o třídu níž placenou. S diskriminací žen se dnes setkáváme na každém kroku. Agresivita, netolerance, samolibost a podceńování žen u většiny českých mužů po tzv. sametové revoluci rapidně stoupla. Všichni budou sice tvrdit, že to tak samozřejmě není, ale je to tak. Tečka. Jinak: proti jejich chabým argumentům tvrdím - souložím, jsem několik desetiletí v manželském svazku, můj muž určitě není neštasten a ani politováníhodný.
Někteří muži se žen vážně obávají
(K.J., 17.7.2011 12:30:26)
Odpovědět
Obavy z žen mají ti muži, kteří jsou buď vnitřně nevyrovnaní, nejistí, bázliví, mají nízké sebevědomí nebo se jedná o muže, kteří jsou od dětství vychováni v mylné představě, že muž musí být za všech okolností "vševědoucím", nekompromisním vůdcem a velitelem rodiny a žena má jenom rodit děti a starat se o domácí práce a do ničeho dalšího jí nic není.
Když se však "vševědoucí" a nekompromisní vůdce a velitel zamiluje do ženy, která není submisivní jako jeho matka, následně takovou ženu odsuzuje, zavrhuje a nadává jí do "feministek" - v lepším případě, v tom horším ji napadne také fyzicky.

Říká vám něco jméno italské lékařky, vědkyně a pedagožky Maria Montessori?
Nedávno byl v ČT2 dvoudílný film o jejím životě. Její tvůrčí a inspirativní metody výuky dětí mi byly velmi sympatické. Kromě jiného pokládala za rozumné, aby se jak děvčata, tak chlapci uměli dobře starat o svou osobní hygienu, což spočívá i v tom, že jak děvčata, tak chlapci si už od školního věku mohou sami prát svoje prádlo atd.
Re: Feminismus: Jak dlouho nás nechají nosit varlata?
(Pantáta Bezoušek, 15.7.2011 13:22:30)
Odpovědět
Vážení,pochopme článek autora jako varováním před extrémistickými praktikami ortodoxních feministek a ne jako neúctu k opačnému pohlaví tedy ženám.Rovné platové ohodnocení a další pracovní rovnosti ano, ale ortodoxní feministky za tyto nešvary nebojují,ale naopak štvou cíleně ženy proti mužům a vymýšlejí naprosté bizardnosti.Chtějí srovnat muže a ženu i v oblasti biologické,což je přeci nemožné.Ale aby na druhou stranu srovnali na stejnou úroveň například otázku svěřování dětí do péče,kde stále muži na celé čáře prohrávají,to už se jim jako téma do krámu nehodí.Takže srovnávejme porovnatelné a nesnažme se chodit do extrémů.
Mužům mužské, ženám ženské
(Eva, 15.7.2011 15:16:28)
Odpovědět
tak chápu feminismus. Neboli jsem-li žena, pak chci, aby mi coby ženě byl svět uzpůsoben. Nikoli aby mne někdo nutil myslet a žít - jako muž a jak chce muž, případně mne coby ženu přehlížel, jako bych nebyla.
Re: Feminismus: Jak dlouho nás nechají nosit varlata?
(Sunny, 15.7.2011 13:45:05)
Odpovědět
Vždycky, když zvítězí ideologie nad zdravým rozumem, je to průšvih.
Když ženy chtěly mít volební právo, sobečtí muži je tehdy také uráželi
(Reviz, 16.7.2011 11:24:23)
Odpovědět
Když ženy chtěly, aby také ony měly volební právo, tak zaslepení a sobečtí muži odsuzovali, znevažovali a zesměšňovali ženy a jejich požadavek velice podobně jako vy nyní.
Re: Feminismus: Jak dlouho nás nechají nosit varlata?
(Kalous, 15.7.2011 14:17:27)
Odpovědět
Pěkně (dost) blbý článek.
Re: Feminismus: Jak dlouho nás nechají nosit varlata?
(Spofis, 15.7.2011 18:40:31)
Odpovědět
Vadí vám obsah článku, jeho forma nebo obojí?
Re: Feminismus: Jak dlouho nás nechají nosit varlata?
(Kalous, 15.7.2011 19:25:26)
Odpovědět
Vadí mi extremní feminismus i zase malichernost autora - v té hymně může být klidně synové a dcery. Také spojení feminismu a genderismu zrovna se socialismem je rovněž přehnané - za socialismu se žádné takové gender kokotiny jak dnes u nás a na Západě neděly. Neměl je kdo financovat -
Re: Feminismus: Jak dlouho nás nechají nosit varlata?
(modřín, 15.7.2011 22:16:50)
Odpovědět
Kalousi, od tebe, co by pamětníka bych zrovna nečekal, že opomeneš ativity Kabrhelové a jejího svazu žen, který jen tak mimochodem mimo jiné plédoval ve své době za rozmístění raket SS-20 na našem území.
Re: Feminismus: Jak dlouho nás nechají nosit varlata?
(Kalous, 16.7.2011 7:01:27)
Odpovědět
Rakety měli něco s feminismem či genderismem? To Thatcherová byla také velká feministka (potlačení odbrorářských vzpour války na Falklandech ap) a v souvislosti s radarem v Brdech třeba Parkanová? Madame humanitární bombardérka Allbriht či Clintonová jsou feministky? Nějak to chomláš, podle tebe by ženy nemohli dělat skoro nic.
Je těžké připustit, že svět by měl být stavěný pro obě pohlaví
(Eva, 15.7.2011 15:02:13)
Odpovědět
Pro pana Kohoutka určitě: "Jsi vlastí velkých dcer" či panenky na semaforech - by pan Kohoutek zřejmě považoval za normální. A vůbec by mu to nevadilo.
Re: Feminismus: Jak dlouho nás nechají nosit varlata?
(Achil, 15.7.2011 16:11:29)
Odpovědět
Výstižný článek, na Rakousku je zřetelně vidět kam to vede, když se veřejné peníze prošustrovávají formou gender feministických parazitů a ze štvaní na vytvořeného nepřítele ( "třídního") se stane výnosná obživa.Samozřejmě, mezi feminismus ( gender) a bolševismus lze klást rovnítko, princip je naprosto stejný !! V kolektivistických systémech se gender feministkám daří skvěle, mohou tu lehce pod záminkou dobrodějství rozkrádat veřejné peníze na své parazitování, v ostatních systémech se vyskytují minimálně, popř. visí na sloupech.
Ale ono i v tom Rakousku už toho začínají mít
procitnuvší ovčané dost ....
Re: Feminismus: Jak dlouho nás nechají nosit varlata?
(Karla, 15.7.2011 17:13:52)
Odpovědět
Souhlas.Naprostá pravda.Blbost kvete. Všechny gender spolky zrušit.Ušetří se peníze, ale hlavně nervy.Jsem žena a nemám kvůli tomu komplexy, jako asi mají feministky.
Re: Feminismus: Jak dlouho nás nechají nosit varlata?
(Člověk, 15.7.2011 18:38:35)
Odpovědět
Achil, podle vašeho krutého přístupu tipuji, že kdybyste žil ve 30. letech jako občan v Německu, volil byste nacistu Adolfa Hitlera.
Re: Feminismus: Jak dlouho nás nechají nosit varlata?
(Jeeves, 15.7.2011 20:48:08)
Odpovědět
A v padesátých letech u nás Gottwalda...
Když ženy chtěly mít volební právo, sobečtí muži je tehdy také uráželi
(Reviz, 16.7.2011 11:28:37)
Odpovědět
Když ženy chtěly, aby také ony měly volební právo, tak zaslepení a sobečtí muži odsuzovali, znevažovali a zesměšňovali ženy a jejich požadavek velice podobně jako vy nyní.
A vy jste navíc ještě mstivý a krutý.
Re: Feminismus: Jak dlouho nás nechají nosit varlata?
(Petr, 21.9.2011 4:31:40)
Odpovědět
Feminismus je nemoc
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama