reklama
reklama

Jak pracuje deník Mladá fronta

Autor: Ladislav Jakl | Publikováno: 28.6.2011 | Rubrika: Polemika
Ilustrace

 

Nějaký asi podplacený policista si podvodným způsobem obstaral výpisy z mého telefonu a patrně jimi obchodoval. Proto ho vyšetřuje Inspekce Ministerstva vnitra. Jenže Inspekce mě jako poškozeného neinformovala, dříve byla o vyšetřování informována Mladá fronta.

A ta o tom referovala tak, aby u čtenářů vzbudila dojem, že nejsem poškozený, ale bůhvízčeho podezřelý. A dokonce mě dala do souvislosti se zavražděným podnikatelem Mrázkem. Že prý jsem „žehlil“ nějaké milosti, což je čistokrevná lež. Musím říci, že se mě to docela dotklo. A tak jsem některým novinářům Mladé fronty poslal tuto SMS:

„K dnešnímu hlavnímu textu Mladé fronty: Skandální není pouze selhání dotyčného policisty a soudce. Skandální je především to, že kdosi z Inspekce Ministerstva vnitra, místo aby věc vyšetřoval a informoval mne jako poškozeného, nejspíše nejdřív prodal informace Mladé frontě a já se tak o svém špiclování  a jeho vyšetřování nedozvídám od policie ale z novin. A už vůbec nechutné je, s jakou úporností se snaží Mladá fronta na tomto mém poškození ještě parazitovat, dál mě očerňovat a podsouvat čtenářům souvislost mé osoby s Mrázkem a tím s organizovaným zločinem. Tyhle články už lze brát do ruky snad jen ve funebráckých rukavicích.“

Zajímavě mi na tuto SMS odpověděla novinářka, která by měla mít na starost korektnost zpravodajství Mladé fronty:

Vážený pane tajemníku, omlouvám se, ale Vaší reakci nerozumím. Situace je mimořádně vážná. Naší povinností je o tom psát, zvlášť v případě, že hlavní podezřelý dosadil své lidi až do vlády. Mějte se hezky. Jana Blažková, vedoucí domácího zpravodajství mf dnes

Vida. Tak se dovídám, že hlavní podezřelý z mého špiclování dosadil své lidi až do vlády. Janě Blažkové jsem odpověděl:

Dobrý den. Už jsem o tom nechtěl komunikovat, ale když píšete, že nerozumíte, zkusím to ještě upřesnit. Nestěžuji si, ŽE o tom píšete. Vadí mi dvě jiné věci

1)      Že IMV dříve informovala novináře než mne.

2)      Že když už o tom píšete, bezdůvodně a zlomyslně mě dáte do souvislosti se zavražděným mafiánem. Cílem mohlo být jediné: ublížit mi. A to je hnusné. Nemám nejmenší potřebu komunikovat s tím, kdo mi úmyslně ubližuje. L.J.

Ale Janě Blažkové nepřipadá nic špatného na tom, že její noviny vytvářejí u čtenářům dojem nějaké souvislosti mé osoby s Mrázkem:

My přece nemůžeme za to, komu a kdy pan prezident uděluje milost. V té době se o Vás psalo v této souvislosti, toť vše. Žádný nekalý záměr v tom není, snažíme se pouze zjistit, proč si Vás Bárta prověřoval.

Na to už bylo možné reagovat jen:

Úžasná reakce. Děkuji.

Mohu dodat jen toto. Souvislost mého jména s Mrázkem či nějakou milostí neexistuje, nic se o mně v této souvislosti psát nemohlo, leda něco zcela vylhaného. Nevím, jak snaha něco zjistit může souviset s publikováním hnusné spekulace. Tím se něco zjistí? A ona ví, že si mě Bárta prověřoval? Pokud ano, ať to zveřejní a doloží, pokud ne, ať mi to nepíše jako hotovou věc. Je to člověk na svém místě? Ví, jak neuvážená nebo zlomyslná věta může ublížit? Neví, protože o ní ještě takhle nikdo nepsal.

reklama
2985 čtenářů | 20 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Jak pracuje deník Mladá fronta
(hal4000, 28.6.2011 0:28:37)
Odpovědět
MF Heute je takové polistopadové Rudé Právo.
Re: Jak pracuje deník Mladá fronta
(Šofér 51, 28.6.2011 6:38:56)
Odpovědět
CHTĚL SI NAPSAT(předlistopadové RP). Co více by jsme ale chtěli, vždyť Nám ukázali jací jsou to komsomolci,dříve rudí a dnes holt modrý(MF deník SSM zprivatizovaný zaměstnanci - za babku - následně dobře prodán německému vydavateli).Peníze jsou přece vždy až na 1místě a nějaká objektivnost( hlídací psi demokracie ) je jim někde.
Re: Jak pracuje deník Mladá fronta
(jira22, 28.6.2011 7:04:00)
Odpovědět
Tuto tiskovinu jsem si nekupoval ani před převratem. Název Mladá fronta hovoří za své. Dnes to považuji za horší špínu než bulvár. Ten se aspoň nevydává za nic jiného.
Re: Jak pracuje deník Mladá fronta
(Jana, 26.8.2011 16:44:24)
Odpovědět
Štítila bych se těchto novin dotknout.Trochu se dají číst Lidovky,jsou nejdřív vyprodané i když Palata, Weis,Zavadil mi nesedí.Hoši redaktorští je mi 70 něco pamatuji a ta vaše nenávist proti pravici je do očí bijící. Vůbec nejste nezávislí.Na kom asi závisíte?
Re: Jak pracuje deník Mladá fronta
(ALKA, 28.6.2011 8:15:26)
Odpovědět
Vyřešili jsme to tak, že jsme po 45 letech přestali MF Dnes kupovat. Podstatně se nám ulevilo, už se každé ráno rorčiluji jenom s ČT 24, kde jsou také správní svazáci, tu ale mohu vypnout!! Je smutné,že neexistují noviny ani televize,které by byly nestranné a nechaly úsudek na rozumu samotného čtenáře. Pane Jakle
kašlete na ně!!! My rozumní lidé víme jak se věci mají a držíme Vám palce.
CT by se mela zprivatisovat
(rybar, 28.6.2011 9:22:37)
Odpovědět
a tim take tohle priserne politicko korektní médium skončí!
Re: Jak pracuje deník Mladá fronta
(pwpw, 29.6.2011 19:07:14)
Odpovědět
Také jsme přestali kupovat a také se nám velmi ulevilo.
V ČR se bohužel doposud nevytvořila nezávislá média a nezávislé soudy - kontrolní mechanismy v této společnosti bohužel selhávají. Transformace totalitní společnosti v právní se doposud nezdařila.
Na to existuje řešení, přestat si MF kupovat
(jindra, 28.6.2011 9:21:11)
Odpovědět
ale i přestat ji sledovat na interenetu, když odejdou čtenáři, odejdou i inzerenti a bude konec...zasloužený! Je to trapné politicko korektní a manipulátorské médium, pryč s ním!
Re: Na to existuje řešení, přestat si MF kupovat
(modřín, 29.6.2011 13:19:18)
Odpovědět
...a jako hygienická potřeba na hajzlu je každá nezávislá tiskovina nanejvýš nevhodná !
Re: Jak pracuje deník Mladá fronta
(erth, 28.6.2011 9:43:06)
Odpovědět
když cca před 3 roky mfd začínalo nabízet dvouleté předplatné s dárečkem, vyhodnocoval jsem si to jako pokus o stabilizaci odběru spojený s budoucí plánovanou změnou zaměření novin. Přece jen mafra vlastnila ještě echt pravdoláskovské PR noviny LN a mfd byl ne uplně využitý prostor. Očekávání se naplnilo. Manipulace za manipulací.
Re: Jak pracuje deník Mladá fronta
(pozorovatel, 28.6.2011 11:16:47)
Odpovědět
Vážení přátelé,

prosím, všimněte si jedné věci. Jak úsilovně pracují novináři (bez ohledu na titul novin) na vytváření negativistických náladad. Všechno je špatně, politika je svinstvo, politici jsou zkorumpovaní, vláda je neschopná, je tu bída a podobně. Já samozřejmě vím, že zdaleka není všechno ideální, to opravdu ne. Ale zas takový průšvih to není. Kdo byl nějakou dobu v cizině a je schopen přečíst si noviny v tamním jazyce (německy, anglicky, francouzsky atd), ten ví, že tam mají úplně stejné a mnohdy daleko závažnější problémy. Česká republika prostě není tak špatnou zemí k životu, jak se nám to snaží vykreslit naše media.

Otázka zní - PROČ. To já nevím a tuto otázku si také kladu. Patrně to bude souběh několika důvodů.
1) prudce klesá prodej tištěných novin, novináři udělají cokoliv, aby se prodej zvýšil. Takže otisknou i lež.

2) prakticky všechny noviny v ČR patří buď německému nebo ruskému kapitálu. Na tomto se také podílí bývalá KSČ, která ovládla část tištěných médií po roce 1989, za ukradené a ven vyvedené peníze. Takže noviny vlastně píší v zájmu těchto vlivových skupin. Stačí si například povšimnout, že se začalo psát o tom, jak zvrhle se chovali Češi při odsunu Němců. Kolik neviných bylo prý povražděno českou lůzou atd. Ano, takové věci se děly, ale proč se nepíše o Češích vyhnaných ze Sudet, o ukradení jejich majetku, o jejich napadání a masakrováví? Co by na to asi řekli Lidické ženy? Čěskoslovensko přece nezahájilo druhou světovou válku, ani neobsadilo pohraničí v Německu. A tyto skutečnosti jsou nyní překrucovány. Jedná se jednoznačně o pokus, revidovat výsledek války. Nevím, možná jde o zpětné vydávání majetku Sudeských Němců, kdoví.

3) drtivá většina nivinářů jsou zřejmě lidé bez jakýchkoliv morálních zásad. Jsou připraveni kdykoliv zaprodat kohokoli.
Re: Jak pracuje deník Mladá fronta
(milda, 28.6.2011 14:55:56)
Odpovědět
Máte pravdu. Já jsem se párkrát také rozčilil, protože se mě zdá, že MF píší polopravdy.To je skoro jako lež. Zatím MF beru, ale přemýšlím, že ji v brzké době také odhlásím.
Re: Jak pracuje deník Mladá fronta
(modřín, 29.6.2011 13:24:01)
Odpovědět
Mildo, polopravda je horší než lež. Proti lži se lze obhájit, polopravda se vyvrací velice obtížně.
Re: Jak pracuje deník Mladá fronta
(Katsanson, 29.6.2011 9:40:55)
Odpovědět
Máte pravdu, zvláště p. Kmenta je synonymum bezcharakterní zvrácenosti. Za peníze napíše vše.
Re: Jak pracuje deník Mladá fronta
(modřín, 29.6.2011 13:44:42)
Odpovědět
Zdá se, že již byl překonán rekord v čase, kdy v Českém prostoru vládne vláda vyšlá ze svobodných voleb a vystačíme si bez protektora. Nebývale dlouhá doba, kdy je třeba nadávat na poměry a až bude úplně dle médií nejhůř, tak s radostí přijmeme za spasitele v podobě protektora kohokoli, kdo slíbí lepší zítřky. Onen negativizmus v médiích může být přípravou konkurzu na příštího protektora.
Re: Jak pracuje deník Mladá fronta
(Facír v.v., 29.6.2011 21:01:05)
Odpovědět
Jsem rád za každý kousek tohoto plátku, ale i jiných tiskovin. Jsou dobré na podpal v kamnech. Větší cenu to nemá.
Re: Jak pracuje deník Mladá fronta
(Jana, 26.8.2011 17:05:50)
Odpovědět
POmozte mi, prosím vyřešit můj problém. neobviňujte mě z lásky ke komunismu, jako učitelka jsem urazila rodnou stranu odmítnutím do ní vstoupit.A přece:Zřekla jsem se výborných obědů ve školní jídelně jen proto,abych si běžela domů přečíst Mladou Frontu.Byly doby, kdy jsme ji měli zakázanou a museli odebírat Rudé Právo.Tak já přemýšlím, čím to je,že bych dnes na ni ani nesáhla.
Re: Jak pracuje deník Mladá fronta
(Alenka, 14.1.2012 21:41:33)
Odpovědět
Koho chleba jíš, toho písenˇzpívej.Ale tohle je už k blití,jen těch zničenejch životů vymyšlenými kauzami.Jo' to byly časy když byla "JEN"cenzúra.
Re: Jak pracuje deník Mladá fronta
(Pětník, 14.1.2012 21:53:29)
Odpovědět
15 let sloužili do rostrhání těla ODS a nýní je někdo přeplatil.Vzpomenu jen několika stránkovou reportáž z akční komedie s min.Langrem v boji proti teroristům.Ha Ha
Re: Jak pracuje deník Mladá fronta
(Egon, 14.1.2012 22:23:32)
Odpovědět
pracuje skvěle,titulek už z Eportálu zmizel
Bravo demokracii!
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama