reklama
reklama

"Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit

Autor: Stanislav Janský | Publikováno: 23.6.2011 | Rubrika: Kulturní válka
Ilustrace

 

Asi to začne být evergreen léta. Muslimské extremistické organizace s podporou turecké vlády a levicových extremistů ze Západu opět chystají vypravit "humanitární konvoj"do pásma Gaza. Cílem "humanitárního" konvoje není žádná skutečná pomoc trpícím Palestincům, jedná se o čistě propagandistickou akci. Za cíl má ukázat Izrael jako "zločinecký" stát, který způsobuje "utrpení chudáků" Palestinců...

Izrael v reakci na teroristické útoky Palestinců proti jeho civilistům provedl před časem obranná opatření. Mezi jinými vyhlásil a začal uplatňovat námořní blokádu ve snaze zabránit dodávkám zbraní pro muslimské teroristické útoky v Izraeli. Opatření se ukázala jako účinná a pomohla k ochraně civilistů v židovském státě. Muslimové a jejich spojenci (většinou západní levicový extremisté a politicko korektní média) se proto rozhodli vytáhnout do boje i na propagandistické frontě. Cílem jejich snahy je obrátit západní veřejné mínění proti Izraeli.

Za pár týdnů tedy budeme vystaveni obvyklému scénáři. Politicko korektní média budou servírovat "děsivé" důkazy izraelského teroru proti neozbrojeným lodím. To proloží nářkem palestinských matek nad hrobem synů, které zavraždily izraelské rakety (co na tom, že oni palestinští synkové byli teroristé). PC politici v Evropě budou vyzývat Izrael k "jednání" a možná se i dočkáme nějaké pěkné rezoluce Valného shromáždění OSN odsuzující (jak jinak) Izrael.

Ano, opět bude veřejnost vystavena propagandistickému lhaní, opět se bude zaměnovat příčina a následek (bez teroristických útoků proti izraelským civilistům, by nebyla žádná blokáda), opět se bude "bojovat" proti vlastní svobodě (Západu).

Často si říkám, co se bude muset ještě stát, aby část politiků na Západě pochopila, že přežití státu Izrael je v plně v zájmu Evropy a zachování její svobody. Když již již nedochází, že je to náš jediný spojenec v oblasti, jediná funkční demokracie, tak bych jim doporučil se na to podívat pragmaticky. Dokud s muslimy válčí Izrael, tak s nimi neválčíme v Evropě... a to snad za podporu Izraele stojí!

Moje rada pro nadcházejíci propagandistický konvoj je tedy následující. Pokud konvoj neuposlechne varování a pokusí se narušit protiteroristickou blokádu, měla by ho izraelská armáda bez milosti potopit! Oni si to příšte rozmyslí...Je na čase začít se k muslimům chovat jako k dospělým lidem, kteří si musí uvědomit, že za své (špatné) jednání ponesou následky...

Současně by to pro evropské země měl být jasný signál k ukončení rozhovorů o členství Turecka v EU. Turecko islamistické a protizápadní (proti izraelské) v Evropě snad nikdo nechce, nebo se mýlím?

Jinak v Gaze panuje skutečná bida a humanitární pomoc je  nutná, viz zde :-). Jen pro otrlé jedince, politicky-korektním myslitelům doporučuji stránku raději neotevírat, mohli by utrpět vážnou újmu.... :-)

http://eretz.cz/2011/06/oblezene-gheto-otevreni-aquaparku-v-gaze/

reklama
1831 čtenářů | 55 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(Tomáš Kupec, 23.6.2011 2:01:00)
Odpovědět
Drzost autora ... skutečně hnůj!
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(Fiter, 23.6.2011 5:53:17)
Odpovědět
Co jiného se dá čekat od toho socialistického hnoje které se rozlezlo v Evropě jako morová rána.Za to,že umožňují obsazovat Evropu tím muslimským svinstvem by měli být co nejpřísněji potrestáni.A pokud jde o ty líné palestinské všiváky,tak těm bych nedal ani korunu.Izraelci musí tu pakáž která bude chtět prorazit blokádu nemilosrdně zlividovat.Je to jejich jediná šance.
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(vizír, 23.6.2011 6:12:35)
Odpovědět
Tihle vaši milovaní izraelci cpou miliony muslimů do Evropy pod tlakem pod multikulti hesly právě proto aby pokud možno vyprovokovali co nejrozsáhlejší konfllikt mezi námi a muslimským světem(ze stejného důvodu na západě propagují neocon invaze západu do muslimského světa)
.. a to právě proto aby sionistický stát mohl zůstat mimo tento konflikt podle hesla "dva se perou, třetí se směje"

.. ostatně věta "Dokud s muslimy válčí Izrael, tak s nimi neválčíme v Evropě a to snad za podporu Izraele stojí!" v onom článku je velmi pravdivá, ona totiž platí i obráceně , pokud my válčíme s muslimy tak s nimi neválčí sionistický stát ,
já jsem pro to ať s muslimy válčí izrael , proto jsem na úplně opačné straně barikády než sionisté kteří se do konfliktu s muslimským světe snaží vmanipulovat nás skrze zkorumpované (nebo vydíratelné)politiky, neocon "židy na pozicích",židomedia a užitečné idioty.
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(Medikolog, 23.6.2011 6:39:44)
Odpovědět
BINGÓÓÓ! Chválí-li tě Levanťan, jedno jakého "vyznání", rychle najdi kde děláš sebevražednou chybu. Nebo zaplatíš a Levanťan bude potřásat plnějším měšcem.
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(Info, 23.6.2011 12:04:43)
Odpovědět
Levanta

Pojem Levanta se tradičně používá pro celou oblast Východního Středomoří, ale jako geografický termín může být použit pro rozsáhlou oblast území na východním pobřeží Středozemního moře, ohraničenou pohořím Taurus na severu, na jihu Arabskou pouští, na západě Středomořským pobřežím, zatímco na východě se rozkládá až k pohoří Zagros.

K Levantě již nenáleží oblasti Kavkazu ani Arabského poloostrova či Anatolie – ačkoliv v historii zahrnovala také oblasti Kilíkie. Sinajská poušť může být také vedena jako oblast Levanty, ale také může být vyřazena jako okrajová oblast tvořící hranici mezi Levantou a severním Egyptem.

V užším smyslu je Levanta výrazem pro oblasti dnešních států Izrael, Palestinská autonomie, Libanon, Jordánska a Sýrie. V dobách, kdy se obchod mezi západní Evropou nazýval levantský, označovala se za Levantu i pobřežní města Egypta, Řecka a Anatolie.

Etymologie

Termín Levanta byl poprvé v angličtině použit roku 1497 pro označení „zemí východně od Benátek“. Slovo má původ ve starofrancouzském levant (participium od slova lever - zvedat, pozvednout) - výraz soleil levant (vycházející slunce) pochází z latinského levare. Název Levanta označoval z pohledu toho, kdo jej poprvé užil, směr východu slunce.
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(Erneb, 23.6.2011 12:05:53)
Odpovědět
KOHO a PROČ pokládáte vy za Levanťana?
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(Religion, 23.6.2011 12:17:47)
Odpovědět
Medikolog, vyznáváte islám nebo židovskou náboženskou víru ?
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(vizír, 23.6.2011 5:40:28)
Odpovědět
Zde je vidět co jsou sionisté za maniaky, jeden jako druhý
.. talmudický sionismus je nejen nebezpečný nacistický světonázor ale i psychiatrická diagnoza.

Celý tento článek je výplod dokonale vyšinutého člověka,
ovšem nutno dodat že mezi nynějšími židy drženými ve stavu permanentní paranoie a talmudické nenávisti k nežidům (obojí účelově vyvolávané židovskými elitami jakožto nástroj kontroly) jsou takoví jako on mainstreamem,
v izraeli levicová politická scéna začíná na ultrapravici, politický střed jsou otevření židovští nacisté Mehachim Beginova "stern gang" ražení a politická pravice je něco z apokalypsy.

Ostatně tito duševně vyšinutí sionističtí zealoti vyzbrojení nukleárními zbraněmi mají fatální problémy i s logikou když tvrdí že tato flotila je čistě propagandistická akce ...a proto má být starozákoně vyhlazena.
Podle této logiky mají tedy být vyhlazeni všichni sionističtí propagandisté ,tj.vpodstatě všichni sionisté protože sionická lobby funguje na západě právě (mimo korupce) vymýváním mozků .. no když to autor tvrdí tak mu to vyvracet nebudu, ono už se v minulosti ukázalo že karma platí i na židy, viz holocaust káánanců , talmudický rasismus, vynález bojových plynů židem za důvodem vraždění milionů vojáků světové války , miliony Evropanů povražděných ve vyhlazovacích gulazích NKVD která byla kompletně řízena židy
.. toto zločinecké "know-how" které židé pohánění talmudem vyvinuli proti "gojímům" se jim vrátilo jako bumernag.
Dnes sionisté všem (i Evropě)vyhrožují atomovými zbraněmi a chtějí vyhlazovat všechny "propagandisty" ... karmu nikdo neočůrá, ani židi.
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(Huckleberry, 23.6.2011 6:05:15)
Odpovědět
No, vidím to asi takhle. Vizír je za vodou a blízko něj je nějaká ortodoxní židovská komunita, která mu leze na mozek. Tomáš Tupec listuje ve starém Rudém právu a ještě se neprobudil do reality. To opravdu chcete mít evropské území zamořené kozomrdy jako je třeba Francie, Anglie, Holandsko a další státy jako Dánsko, Norsko Švédsko se konečně začínají trochu bránit. Je třeba se nebát ukázat sílu, ale to se v připosrané Evropě už nenosí a tak skončíme na smetišti dějin jako kdysi Římská říše.
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(Kalous, 23.6.2011 6:37:03)
Odpovědět
Je to fuk, obojí jsou Semité. Jedni ať jsou ve svém Izraeli, druzí ve svých muslimských zemích a nelezou do Evropy. Kdyby USA a EU nepodporovaly obě strany finančně i vojensky, možná by se už dávno domluvili. Když je samostatný Izrael, musí být i samostatná Palestina (ne ale placená z peněz EU). Izraelci by neměli pokračovat v územních záborech, už mají asi o 30% více území než jim přidělilo kdysi OSN. Článek je kra.vina.
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(jira22, 23.6.2011 7:36:57)
Odpovědět
Zdá se, že v poslední době formují dvě skupiny. Jedna oplývá nenávistí k židům a druhá k arabům. Nějak se z toho ale vytrácí snaha přiblížit se pravdě. Těžko říci, kdo tyto postoje vyvolává a zda jsou jenom ovlivněny historií nebo současným viděním světa. V každém případě se výsledku nedopracujeme, pokud budeme podporovat finančně i dodávkami zbraní obě strany a ignorovat snahy o mír. No jsou v tom velké peníze a pak jsou oběti na té či oné straně lhostejné, maximálně jsou využívány k propagandě. Ač je Mnichov vzdálenou minulostí o osudu Palestiny nerozhodnou palestinci ani izraelci, ale nejmocnější státy světa podle toho co jim v daném momentu bude vyhovovat a jaké si slíbí vzájemné ústupky. Jediné co je může ovlivnit je snaha o mírové řešení široké veřejnosti jako v případě Vietnamu, ale doba se změnila a lhostejnost je výdobytkem současné společnosti.
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(miláno, 23.6.2011 8:31:59)
Odpovědět
Naprosto s Vámi souhlasím. Palestýnci jsou bytosti , kteří dokážou jediné křičet, dělat nepořádek a střílet a bohužel celý svět je vtom ekonomicky podporuje svými dotacemi. Nemůžeme se divit , že se znich staly takový zmetci. Budoucnost palestýců je jediná, Okamžitě přestat s ekonomickou pomocí. a oni pokud chtějí přežít musí začnout pracovat a vzít zodpovědnost svůj život.
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(ferda, 23.6.2011 9:31:40)
Odpovědět
Tento článek nebyl napsán obskurním nebo polovzdělaným pisálkem, ale čelním před-
stavitelem židovské komunity. A neobjevil se v žádném okrajovém periodiku, ale v médiu,
které je pravděpodobně nejvíce kultivovaným a přemýšlivým židovským periodikem
v Americe, určitě tím nejvlivnějším. Ve svém článku sděluje Rabi Fischer čtenářům:

„Jestli my Židé něco jsme, tak historický národ. ...Naše dějiny nám dávají sílu v ěřit, že mů-
žeme být správní a celý svět špatný.“

Dále pokračuje:

„Byli jsme dobří, zatímco celý svět byl špatný. Křižáci. Krvavá obvinění a pálení Talmudu
v Anglii a Francii, vedoucí tyto národy po staletí k vyhošťování Židů. Španělská a portugalská
inkvizice. Ghetta a případ Mortara v Itálii. Dreyfus ve Francii. Beilis v Rusku a staletá perze-
kuce sovětských Židů.
Holocaust. Kurt Waldheim v Rakousku. Evropa se pokaždé tiše nebo aktivně podílela na na-
šem vyvražďování – a my jediní jsme byli v právu, celý svět byl špatný.
A dnes, stále znovu, jsme jediní v právu a celý svět je špatný. Arabové, Rusové, Afričané, va-
tikánské nashromážděné znalosti o etice masakrů. A Evropané. Nicméně oceňujeme půl století
západoevropských demokracií více, než ceníme předchozích tisíc let evropské brutality, víme
kdo oni jsou, co udělali – a co jak bylo.
„Pamatujeme, že jídlo, které Evropané jedí, vyrostlo z půdy, kterou si po 2000 let hnojili a
kropili židovskou krví. Atavistická přetrvávající nenávist k Židům ve vzduchu, do kterého
stoupá prach z krematorií...
Ano, opět a znovu jsme správní a celý svět je špatný. Nezměnilo se vůbec nic, ale po 25 sto-
letích je dobré to vědět.“

....TAK NEVÍM......:-(
a jmeno Jansky je typicky zidovské příjmení
(Jan P, 23.6.2011 10:36:53)
Odpovědět
stejně jako Levi, Rabinowicz, Blumenthal....Vy srandisto....
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(vizír, 24.6.2011 16:42:43)
Odpovědět
Představa že "my jsme ty správní a ostatní jsou vždy ti špatní" je příznakem duševní choroby.
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(Karel Vyšinský, 23.6.2011 9:35:13)
Odpovědět
Docela mě šokuje, kolik je tady fašistických blbů. Tak třeba takový vizír nebo Tonda Kupec, možná Tupec, o Kalousovi nemluvě. To už přece bylo vyzkoušeno v Hitlerově Německu, že za vše můžou Židé. A když Židé dojdou, tak se najde někdo další. Komunisti si z Židů také udělali skupinu těch, co vše můžou. Mezinárodní sionismus mohl i za počasí a nesplněný plán tavby oceli.

Několikrát jsem se přesvědčil, že redakce Eportálu centzuruje příspěvky. Stačí nahradit slovo Rom slovem ci*kán, psáno bez hvězdičky. Proč tedy, když už se cenzuruje, se necenzurují názory takových fašistických prasat jako je vizír a Tonda Tupec?
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(SamOpal, 23.6.2011 10:22:10)
Odpovědět
Nee ééé!Takto možná bylo.
Ale !Dnes je tomu přímo naopak.
Za toto všechno můžou muhamedi.)))):lol))
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(Vox, 23.6.2011 12:10:13)
Odpovědět
SamOpal, vy jste muslim ?
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(SamOpal, 23.6.2011 14:07:04)
Odpovědět
Ne a vy jste CO?
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(Vox, 23.6.2011 18:27:12)
Odpovědět
Já jsem občan ČR.
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(SamOpal, 24.6.2011 8:02:37)
Odpovědět
No ,koukám,že to ta ČR s vámi chytla...
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(Vox, 24.6.2011 8:59:30)
Odpovědět
SamOpal, přemýšlel jste někdy o smyslu lidského života?
Pokud ano, k čemu jste došel?
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(SamOpal, 24.6.2011 11:11:02)
Odpovědět
a co je ti po tom?
jsi snad politruk,že se tak chováš?
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(Vox, 24.6.2011 12:05:19)
Odpovědět
SamOpal, nikdo vám nikdy neřekl, že slušně vychovaný člověk neznámým lidem netyká ???
Moje sdělení z 8:59:30 je velice solidní reakce na váš předchozí a urážlivý příspěvek.
Nyní o další diskusi s vámi už nestojím.
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(Zappa, 23.6.2011 10:36:41)
Odpovědět
Vizír, to je hlavně mizerný prací prášek mizerné kvality,

....)) vždycky bude existovat i mizerné zboží..))

...)).. Double Yuck..))...
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(Kalous, 23.6.2011 11:00:29)
Odpovědět
Ale, ale. Vyšinský se nám po letech opět probral, menševik, sociální demokrat, bolševik - stalinista, nyní sionista. "Střílejte ty vteklé psy.". "Uděláme konec těm zrůdám a prasatům". Vyšinský, do toho.
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(Josef Provazník, 23.6.2011 12:32:58)
Odpovědět
Karle, příspěvky na eportal.cz nikdo necenzuruje. Máte ale pravdu, že by to občas vůbec nezaškodilo. Nicméně, takový už je úděl necenzurovanych serveru. Zdravi JP
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(Tomáš Kupec, 23.6.2011 13:30:49)
Odpovědět
Z čeho soudíte, že jsem fašista? :-)
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(myslitel, 23.6.2011 14:00:26)
Odpovědět
pane Vyšinský, jestli se vám tady něco nezdá nebo nelíbí, tak si můžete sbalit kufry a odstěhovat se do New Yorku nebo do Tel Avivu.Nikdo vás tady násilně nedrží.To že Jacob Baševi falšoval obsah stříbra v mincích a způsobil tzv.kolátový bankrot v roce 1620 je fakt a není to antisemitismus.Stejně tak je pravda, že židé ve vedení FEDu to dělají špatně a devastují světové hospodářství.Naše civilizace přijala helenismus - diskuzi a hledání pravdy.Toho se žid bojí.Protože potřebuje podle Talmudu na každého žida 2000 otroků z řad gojimu.
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(Jeeves, 23.6.2011 19:53:09)
Odpovědět
Dejte pokoj s cenzurou! Chcete jenom "správné" názory? Které to jsou? Tuším, že jenom ty Vaše, že? Sice nesouhlasím s vizírem, ale zakazování?
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(SamOpal, 23.6.2011 9:37:18)
Odpovědět
Hmmm
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(Cestra, 23.6.2011 9:41:43)
Odpovědět
Souhlas s autorem. A šel bych ještě dál - je potřeba vyhubit všechny muslimy a jejich multikulti přisluhovače!
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(SamOpal, 23.6.2011 10:02:13)
Odpovědět
A jak by tato tvá představa měla vypadat v praxi?
Je miliarda muslimů a X milionů židů multi-kulti stvořivších a podporujících.
To chceš jako opět zavést koncentrační tábory, cyklon B atd atd atd?
Víš co to obnáší vražda jednoho jedinného člověka? A ty by jsi chtěl zholokostit hnedle více než miliardu?
Uvědomuješ si vůbec ,co tady blekotáš?
A odkud že píšeš?
Z Bohnic?
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(Kalous, 23.6.2011 11:09:14)
Odpovědět
SamOpale - vyhubit neznamená vyvraždit - ale vyústnit (vynadat, slovně zpražit, dát přes hubu, vzít jim slovo). V Evropě by měli skutečně v podstatě držet hubu (zobák, být vyzobákovaní) a neroztahovat se zde čím dále více. Kníže už připravuje zase éro, aby je v Kosovu zpéroval (tak jak jim dal na frak jeho předek kdysi někde u Ostřihomu).
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(SamOpal, 23.6.2011 11:22:40)
Odpovědět
No vidíš Kalousi.Já už jsem se málem polekal,že opět by někdo chtěl holokostit.
Vy-hubovat - to samozřejmě lze.
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(Hansov, 23.6.2011 12:11:53)
Odpovědět
SamOpal, vy jse muslim ?
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(Hansov, 23.6.2011 12:13:07)
Odpovědět
Oprava:

SamOpal, jste muslim?
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(SamOpal, 23.6.2011 14:16:43)
Odpovědět
Ne,ale vidím,že začínáte,tak jako vaši dědové v uniformách bolševických komisařů ,ty kdož vám vaše lži nežerou ,opět - KÁDROVAT! )):puke
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(Hansov, 23.6.2011 18:34:31)
Odpovědět
SamOpal, pokud říkáte pravdu, tak je velice dobře, že nejste muslim, protože islám je scestné, barbarské a zhoubné náboženství, navíc islám je v rozporu se zákony ČR.
Ale s tou vaší domněnkou jste úplně mimo.
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(SamOpal, 24.6.2011 8:16:41)
Odpovědět
Vyznavači islámského náboženství by měli žít tam ,kde po staletí žili.
Rovněž i vyznavači judaistického náboženství by měli žít tam,kde po staletí žili.
Tedy ti první v Palestině a pod. a ti druzí na Haliči a v Pásmu osídlení.
No a my by jsme se jim tam také neměli navážet (Irák,Afghanistán ,Lybije....).
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(Hansov, 24.6.2011 9:13:24)
Odpovědět
Ano, jak dřívější invaze a okupace SSSR v Afghánistánu, tak vojenská invaze a okupace armádou USA a jejích nohsledů v Afghánistánu a Iráku a také vojenský zásah VB, Francie, USA aj. a nyní NATO v Libyi JSOU ZLOČINY.
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(SamOpal, 24.6.2011 11:21:18)
Odpovědět
Ale to souhlasí
Obdobné akce pouze generují terorismus těch na té druhé straně.
To jen Němci po vypálení Drážďan sklonili hlavy.
Ne tak tito .Možná nám fosforové peklo Fallůdže budou chtít jednou i vrátit....
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(Cestra, 23.6.2011 21:05:20)
Odpovědět
Vyhubit myslím zlikvidovat jejich vlastní metodou - viz korán: 2:191 Zabíjejte je všude, kde je dostihnete, a vyžeňte je z míst, odkud oni vás vyhnali, vždyť svádění od víry je horší než zabití. Avšak nebojujte s nimi poblíže Mešity posvátné, dokud oni s vámi zde nezačnou bojovat. Jestliže však vás tam napadnou, zabte je - taková je odměna nevěřících!
Do Bohnic patří ti, kteří jim umožňují, aby se tady roztahovali a takoví ksindli jako SamOpal. Až tady nastoupí ručníkáři s šáriou a fatwou, tak bude pozdě uvažovat, že jsme ty koncentráky s Bcyklonem měli stavět! Ale to už budou multikulti a SamOpal vyzývat Aláha a tlouct pětkrát denně hlavou o zem!
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(SamOpal, 24.6.2011 11:29:32)
Odpovědět
Lidské kreatury podobného ranku mne nemůžou byť v nejmenším urazit.
A co se týče toho zbytku,
jen aby jste jednou ten vámi zasetý vítr i nesklidili.
Pro autora článku
(Zodpovědní občané ČR, 23.6.2011 11:18:33)
Odpovědět
Pane Janský, JSTE PRO ZRUŠENÍ NEHORÁZNÉ DOŽIVOTNÍ IMUNITY politiků v ČR ???

Odpovíte nebo raději (jako jiní zbabělci) budete ALIBISTICKY a ZBABĚLE TUTO OTÁZKU IGNOROVAT ???
Re: Pro autora článku
(viola widmanová, 18.9.2011 21:19:41)
Odpovědět
Doživotní imunita politiků,by měla být zcela zrušena,ale pak nevím,zda-li by stačily kriminály na to ,aby se tam pak všichni politici vešli,chi-chi-chi.
Re: Pro autora článku
(viola widmanová, 18.9.2011 21:19:42)
Odpovědět
Doživotní imunita politiků,by měla být zcela zrušena,ale pak nevím,zda-li by stačily kriminály na to ,aby se tam pak všichni politici vešli,chi-chi-chi.
Muuslimské Turecku v EU NECHCEME
(FAKTA, 23.6.2011 12:19:54)
Odpovědět
Náboženství islám JE V ROZPORU SE ZÁKONY ČR.

Náboženství islám je scestné, zhoubné, diktátorské, diskriminující, kruté, nesnášenlivé a prokazatelně vede lidi k nenávisti, pomstě a k násilí.

JE NUTNÉ ZAKÁZAT jakékoli podporování a šíření islámu.

Politici v ČR, kteří islám v ČR doposud ignorují nebo tolerují, JSOU VELICE NEZODPOVĚDNÍ a AMORÁLNÍ ZRÁDCI ČR !!!

Takoví politici MUSÍ PRYČ ze svých postů !!!
Re: Muuslimské Turecku v EU NECHCEME
(Kalous, 23.6.2011 14:30:20)
Odpovědět
Také by měl být vyhozen ten .ůl, který u nás udělil vyjímku ze zákona pro porážku dobytka na jatkách ve stylu primitivního podřezávání kudlem halal. Nejsme Arabové!
Re: Muuslimské Turecku v EU NECHCEME
(Borzo, 24.6.2011 9:07:03)
Odpovědět
K tomu došlo v době, když byl úřednickým premiérem ČR vyznavač židovské víry Jan Fischer.
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(Davidan, 23.6.2011 16:39:34)
Odpovědět
Nehádejte se mezi sebou. Takovýhle psavých parchantů, je tdy fůra.
Přečtěte si tohle:
http://www.osud.cz/evropska-revoluce-2011-politici-kazdemu-obcanovi-ukradli-jiz-temer-150000-kc
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(Expedice, 23.6.2011 18:38:10)
Odpovědět
Davidan, co si představujete pod slovem parchant?
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(Troník, 23.6.2011 18:54:44)
Odpovědět
Súdruh major - hen ten parchant to je imperialista, šmejd jeden a my s ním zatočíme, po leninsku soudruzi.
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(Derby, 24.6.2011 9:04:30)
Odpovědět
Troník, jste voják z povolání?
Re: "Humanitární konvoj" do Gazy by měli Izraelci potopit
(AntiKorán, 24.6.2011 0:08:54)
Odpovědět
A zabíjejte je ,psy mohamedánské,zabíjejte kdekoliv je naleznete
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama