reklama
reklama

Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!

Autor: Luboš Zálom | Publikováno: 16.6.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

 

Co bychom si jen počali bez odborů, dalo by se ironicky poznamenat nad sebevědomým vystupováním protestujících dopraváků a jejich kamarádů! Konečně máme někde zastání. Konečně někdo neváhá pozvednout svůj hlas a na odborářské demonstraci prošoupat třeba i poslední kecky za zájmy českého občana! Opravdu máme být odborářům vděčni? Pokud někdo cítí, že boj, který vedou, je i jeho, prosím. Já bych se spíš zeptal: co si to vůbec dovolujete, prohlašovat, že bojujete v mém zájmu?

Na úvod by se však slušelo poznamenat, že rozhodně nemám důvod zastávat se současné vlády. Její údajně pravicová politika nemá ve skutečnosti s pravicovými principy takřka nic společného. Vládní reformy se dají spíše přirovnat k natření polorozpadlé chatrče novou, zářivou barvou. Vůle snížit státní dluh je téměř nulová a škrty mandatorních výdajů se nekonají. A důchodová reforma, kterou mnozí komentátoři bůhvíproč nazývají pravicovou, je ve skutečnosti kompilátem kolektivistických tezí. Skutečně, kritika, kterou by bylo možné proti současné vládě namířit z pravicových pozic, by mohla být velmi nemilosrdná a velmi oprávněná - avšak to nic nemění na faktu, že jakákoliv kritika zleva je něčím, co se nachází zcela mimo realitu. Skutečnost, že dnešní vláda stojí za starou bačkoru, nemůže být ale důvod souhlasit s lidmi nesrovnatelně horší sorty. A tito lidé si nesmějí dovolit vykřikovat, že máme být vlastně rádi, že se protestů odvážili.

 

Ostatně, kde byli nespokojení odboráři, když vyplouvaly na povrch korupční aféry socialistických vlád? Kde byli, když vlády ČSSD dojednávaly předražené státní zakázky za podobných podmínek, jako je tomu dnes? A podmínky důchodové reformy? To je samozřejmě pouhá záminka. Vše, co odboráři vytýkají současné vládě, bylo možno v podstatě vytknout i vládám ČSSD. Zvýšení věku odchodu do důchodu je jen opticky nejviditelnější částí reforem, která dokáže každého levičáka naladit do správné protestní nálady. Přitom není v principu rozdíl mezi věkem odchodu do penze, jaký nastavila nebo udržovala socialistická vláda, a mezi o něco vyšší hranicí, kterou plánuje ODS a Top09. Řidič autobusu, který je dnes na hranici věku, kdy může odejít do důchodu, nemusí být o nic menším nebezpečím pro sebe i cestující, než člověk o pár let starší. A protože právě schopnost člověka pracovat v pokročilejším věku je velmi specifickou a osobní záležitostí, v níž je možné nalézt různé extrémy, jde o šikovně zvolené téma pro vyburcování davů.

Je očividné, že zde vůbec nejde o nespokojenost řadových odborářů, lidí s poněkud jednodušším viděním světa, kteří čekají, že se o ně stát musí starat od kolébky do hrobu a jsou zděšeni při představě, že by někdy museli být odkázáni jen sami na sebe a na svůj úsudek. Tito lidé v sobě dlouhá léta živí nedůvěru ke všemu, co se jen trochu podobá pravici. A jestliže jim jejich bossové ukáží pravicového nepřítele, jsou připraveni vyrazit do boje - třeba proti demontáži sociálního státu, bez ohledu na to, že v této zemi bohužel nikdo sociální stát nedemontuje. Odboráři ve skutečnosti hrají roli páté kolony ve službách ČSSD. Jsou silou, která má za socialisty odvést špinavou práci, napáchat co možná největší škodu a přihrát sociální demokracii nějaké ty politické body k dobru - aniž by za následky stávky museli představitelé ČSSD nést jakoukoliv zodpovědnost.

Odtud pramení neustálé výzvy, aby vláda svou politiku projednávala a korigovala společně s opozicí a odbory. Odbory vystupují jako radikálové, kteří mají za úkol ušlapat sociální demokracii cestu. Ta pak hraje roli umírněného partnera v diskuzi, schopného nalézt kompromis mezi politikou “pravicové” vlády a diletantskými nápady odborářských bossů, kteří ještě včera stáli, s trochou nadsázky, u soustruhu, zatímco dnes si užívají pozici všemocných hráčů ve velké politice.

Sociální demokracie se tak v rozporu se s svým názvem snaží ovlivňovat dění v této zemi metodami, které jsou s principy zastupitelské demokracie v rozporu - za pomoci nikým nevolené organizace, jež nemá žádnou politickou odpovědnost. Takovouto praxi lze směle přirovnat k fašismu.

Cíle odborářských vůdců spojených se špičkami ČSSD jsou jasné: usnadnit sociální demokracii cestu k moci, k čemuž bezostyšně zneužijí jednoduchosti a špatného svědomí tisíců naivních občanů, kteří se domnívají, že pečovatelský stát je osvobodí od nutnosti být odpovědný sám za sebe.

Současná vláda skutečně není ideální. A není ani pravicová. Ale je to nekonečně lepší varianta, než vláda pod vedením Bohuslava Sobotky. Socialisté dokázali vytvořit obrovský státní dluh v době konjunktury - dokáže si někdo představit, jak by vypadaly jejich rozpočty dnes, v době, kdy se ekonomika teprve pomalu vzpamatovává z krize?

Přitom je zřejmé, že politika, jíž jsou stávkující odboráři nápomocni, je právě jim nejvíce nebezpečná. Jsou to právě ti, které Paroubek a spol. nazývají “obyčejnými lidmi”, kdo je nejvíce ohrožen levicovou politikou. Tvrdí se, že je přehnané přirovnávat situaci České republiky k problémům, v nichž se nachází Řecko. Ale na příkladu této země je vidět, koho nevyhnutelné důsledky socialistické politiky postihnou: ty, kteří jsou z toho či onoho důvodu závislí na státu, a kteří doufají, že stát má povinnost se o ně starat. Představa našich socialistů, že jen proto, že na tom Česká republika při vší bídě ještě není tak špatně, je možné problémy neřešit a dál rozhazovat peníze na všechny strany, je nesmírně falešná.

Stávkující odboráři si však nic z toho neuvědomují a naivně věří svým vůdcům. Samozřejmě, není možné svalit celou vinu jen na vychytralé Zavadily a Dufky. Odboráři si sami zvolili nad problémy nepřemýšlet a raději si užívají pocit, že bojují za správnou věc. Cítí se být povolanými mluvit i za ty, v jejich očích, “hloupé a nezkušení mladé pravičáky”, kteří si dovolí s jejich protestem nesouhlasit.

Nadřazenost a bohorovnost, s níž odborářští vůdci komentují celou situaci, je obludná. Vysvětlují, že lidé mají všechny nepříjemnosti překousnout, a že jeden den nepohody bude znamenat obrovský užitek v budoucnu. Prohlašují stávku za vyšší moc, která je nadřazena osobním cílům jednotlivců. Jestliže se během stávky nedostanete do školy ke zkoušce, nebuďte smutní, říká například odborářský boss Bohumil Dufek (úterní pořad Hyde Park na ČT24). Celé se to děje pro vaše dobro! Odboráři se cítí být ústy i nohama celého národa - mluví a pochodují i za ty, kteří si, chudáci, neuvědomují, že by odborářům za jejich starostlivost měli líbat ruce...

Takže, páni odboráři, neopovažujte se prohlašovat, že vaše zmanipulované protesty jsou v mém zájmu. Chcete vědět, co je ve skutečnosti mým zájmem? Přeji si svobodný, neregulovaný tržní systém, bez státních zásahů do života lidí i do činnosti firem. Přeji si skutečně pravicovou politiku, která odstraní zhoubnou regulaci práce. Přeji si, aby mi stát nechal mé peníze v kapse a místo toho, aby se mi snažil předepisovat, co je pro mě nejlepší, nechal důležitá životní rozhodnutí (např. volbu zajištění se na stáří) jen a jen na mě. Jistě, toto všechno by znamenalo skutečnou demontáž sociálního státu, a odboráři by z toho patrně dostali psotník. Jenomže by šlo o to nejlepší, co by tuto zemi mohlo potkat. Šlo by o opravdovou pravicovou politiku, a ne o trapnou maškarádu, kterou zde předvádí koalice ODS a Top09 (Věci veřejné už ani nemá cenu počítat).

Samozřejmě, za něco takového levicoví odboráři nikdy nebudou ochotni bojovat - oni si přejí pravý opak, a ve sladké nevědomosti si neuvědomují, že tak ohrožují především sami sebe.

Přitom žít jako svobodný člověk bez všemocného vlivu státních pečovatelů, to je skutečným primárním zájmem každého ctnostného, hrdého a nezávislého člověka, který chce žít jako člověk a ne jako parazit.

Zkuste tedy raději, páni odboráři, demonstrovat za svou svobodu, nikoliv za prohlubování sociálního státu, který pro vás znamená nebezpečnou past, spirálu závislosti a parasitismu na těch, kteří jsou donuceni levicovou politiku platit. Zkuste si uvědomit, dříve, než pro vás bude pozdě, co je v zájmu lidské bytosti - zda nezávislost a svoboda, nebo role ovcí v ohradě.

Ale hlavně: omezovat ostatní, brát si tisíce lidí za rukojmí a ještě předstírat, že se to celé děje pro jejich dobro, je neskutečná špinavost a zbabělost, k níž se hrdý a nezávislý člověk nikdy nesmí snížit. Užijte si svých pět minut slávy, užijte si pocit, že se kolem vás točí svět, užijte si pocit, že jste namíchli stovky produktivních lidí, kterým jste znepříjemnili den - ve skutečnosti jste jen politováníhodní!

 

další články autora najdete také na http://www.luboszalom.cz

reklama
2854 čtenářů | 39 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(Realita, 16.6.2011 11:52:17)
Odpovědět
Pane Zálome, co říkáte na obsah tohoto odstavce z Ústavy ČR ?:
Čl. 27/4 : "Poslance ani senátora nelze trestně stíhat bez souhlasu komory, jejímž je členem. Odepře-li komora souhlas, je trestní stíhání navždy vyloučeno."

Když kolegové poslanci nebo senátoři odmítnou vydat jiného poslance nebo senátora k trestnímu stíhání... tak v realitě často dochází k tomu, že "RUKA RUKU MYJE", protože potom je trestní stíhání navždy vyloučeno !

Když politici mají takovou nehoráznou imunitu, není divu, že v ČR JE STRAŠNÁ KORUPCE, že politici a jejich různí kamarádi a další zneužívají svoje pozice a informace pro svůj osobní prospěch !!!
Ale v souvislosti se zlými praktikami politiků SE VĚTŠINĚ OBČANŮ STÁTU NEUSTÁLE ZHORŠUJE ŽIVOTNÍ ÚROVEŇ !!!

Pane Zálome, na otázku "Jaký měsíční příjem má mít rodina - pracující rodiče a dvě řádně studující děti na SŠ, aby mohli solidně žít a neživořit?" odpověděl jeden člen z ODS takto:
Příjem otce 12 tisíc Kč čistého, příjem matky 8 tisíc Kč čistého, obě studující děti si mají také někde vydělávat - každý 4 tisíce Kč čistého.
Z toho platba za bydlení 14 tisíc Kč, na jídlo a oblečení 5 tisíc Kč, ze zbylých peněz platit důchodové pojištění.
Chtěl byste vy osobně takto vydělávat a živořit ???!
Podle onoho člena ODS člověk žije jenom proto, aby pracoval, spal a jedl ???!

Pane Zálome, jak žijete vy? Jenom pracujete, jíte a spíte?
Chodíte bos?
Nesportujete?
Necestujete?
Nečtete beletrii?
Nechodíte do divadel ani do kina?
Nijak se dál nevzděláváte?
Nikdy nepotřebujete žádné placené lékařské ošetření? atd.

Co na toto všechno odpovíte?
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(L. Zálom, 16.6.2011 15:02:05)
Odpovědět
Odpovím, že jste vedle. To, jestli se lidem zhoršuje životní úroveň, je naprosto jiný problém, než co říkají odboráři. Vy jste se patrně můj článek vůbec neobtěžoval číst, jinak byste věděl, že se nezastávám současné vlády, a kdybyste se obtěžoval číst mé jiné články, tak byste věděl, jaké myšlenky zastávám. Jenomže to, co si přejí odbory, je cesta do pekel. Kolektivistické diletantství a centrální plánování ODS je nesrovnatelně méně škodlivé, než co dokáže napáchat levice.

Je mi samozřejmě jedno, co na otázku o pracujících rodičích odpověděl nějaký poslanec ODS. Já ODS nevolil, volím Stranu svobodných občanů.

Jistě že bych takto živořit nechtěl. A světe div se, také takto neživořím.

Tak jen telegraficky, když vás to tak zajímá:
Pracuju, jím a spím, ale k tomu i spousty dalších věcí.
Ne, nechodím bos, stejně jako nechodí bos nikdo z odborářů, kteří si hrají na chudáky.
Sportuji.
Necestuji, nebaví mě to.
Čtu.
Chodím.
Vzdělávám.
Potřebuji.
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(Realita, 16.6.2011 17:53:52)
Odpovědět
Pane Zálome, reagujete poněkud arogantně a s nosem nahoru a přitom jste vynechal velice důlěžitou otázku ohledně současné nehorázné imunity politiků v ČR.

Jste nepozorný nebo na tuto otázku nechcete odpovědět?

Uvádím tu část znovu:

Pane Zálome, CO ŘÍKÁTE NA OBSAH TOHOTO ODSTAVCE z Ústavy ČR ?:
Čl. 27/4 : "Poslance ani senátora nelze trestně stíhat bez souhlasu komory, jejímž je členem. Odepře-li komora souhlas, je trestní stíhání navždy vyloučeno."

Kolegové poslanci nebo senátoři odmítnou vydat jiného poslance nebo senátora k trestnímu stíhání, protože v realitě často dochází k tomu, že "RUKA RUKU MYJE", jelikož takovým postupem je jejich trestní stíhání navždy vyloučeno :-):-):-) !
Naši politici si svou beztrestnost celkem prímově pojistili, že?
Před volbami kandidáti do parlamentu říkají, že by opravdu bylo dobré takovou imunitu výrazně snížit, ale když dojde na "lámání chleba"- když se o této záležitosti v poslanecké sněmovně hlasuje, tak se to těm našim chudákům-politikům, zatím snížit ne a ne a nepodařilo...
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(mytch, 16.6.2011 20:01:19)
Odpovědět
Dobře pane Zálome.Tak na férovku.Čím se živíte?Umíte něco doopravdy?Tím nemám na mysli vaše modrá slohová cvičení.Modří nebo oranžoví to je přece jedna parta.Ano je jednoduché předhodit dosti primitivní české populaci vynníka.Ale vy evidentně kopete za modré.Odboráři jsou možná parchanti a sledují své úzké zájmy,ale to vy taky.Takže bych prosil příště oprostit se od barev a napsat něco rozumného.
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(Alberto Kvěch, 17.6.2011 11:29:59)
Odpovědět
Je EUROSKEPTIK, tak od něj nic slušného neočekávejte, je členem NEJPROFLÁKNUTĚJŠÍ STRANY ,příznivec Macha neporadce prezidenta.Jeho slova tedy nemůžete brát vážně.
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(V.E., 17.6.2011 9:03:50)
Odpovědět
Pane Zálome, jaký měsíční příjem má mít rodina - pracující rodiče a dvě řádně studující děti na SŠ, aby mohli solidně žít a neživořit?
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(modrovous, 17.6.2011 14:37:57)
Odpovědět
Vážený, zde již nejde o odboráře, jde i o Vás, ale Vy o tom nevíte. Možná, že se jednou probudíte a budete mít nad sebou otrokáře s bičem. Ani mu možná nebudete rozumět, protože bude hovořit ciím jazykem. Jste sebestředný a to se Vám může nevyplatit.
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(ferda, 18.6.2011 23:14:04)
Odpovědět
ZÁLOMOVI ZÁJMY HÁJÍ ZLODĚJI, TUNELÁŘI,A JINÁ PRAVICOVÁ VERBEŽ,KTEROU JSME OSTATNĚ MOHLI VIDĚT VE VAGONECH METRA, KDE SE ONI CHOVALI JAK TUPÁ, ZFETOVANÁ PRAVICOVÁ HOVADA....:-))
TOŤ VIZITKA JAK VYPADÁ PRAVICOVÝ VOLIČ :-) MŮŮŮHA,HA,HA, :-)JSTE ZMAR A MORÁLNÍ BÍDA NAŠÍ SPOLEČNOSTI, VY SOUDRUZI V TRIČKU SE STRAKOU ZLODĚJKOU .-)
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(Tramvaják, 16.6.2011 12:20:15)
Odpovědět
...Příjem otce 12 tisíc Kč čistého, příjem matky 8 tisíc Kč čistého, obě studující děti si mají také někde vydělávat - každý 4 tisíce Kč čistého.
Z toho platba za bydlení 14 tisíc Kč, na jídlo a oblečení 5 tisíc Kč, ze zbylých peněz platit důchodové pojištění...

To je ale dojemné, že by jedno oko nezůstalo suché. Kde jste k takové hovadině přišel? To jste si musel vymyslet. Není to ten tajemný poslanec za ODS co chytá u škol malé děti a krade jim svačiny?

Blbečku
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(Hugo, 16.6.2011 12:29:09)
Odpovědět
Tramvajáku, ty máš 12000 čistýho? A kolik máš hrubýho? Že platíš půjčky, alimenty, hypotéhu a kdoví co ještě, je jen tvůj problém. O přídavcích na studující děti a úlevy na daních jsi jistě jen opomenutím nenapsal ani slovo. Pokud jsi tramvaják a bereš tak málo, zamysli se nad svojí pracovní morálkou.
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(Realita, 16.6.2011 18:10:38)
Odpovědět
Ta odpověď je vážně realitou.
Nic jsem si nevymyslel.
Nečtl jste pozorně.
Nepíši o poslanci, jedná se o odpověď člena ODS.
Jestli je nebo není poslanec, to o sobě nesdělil.

Přesně sděluji to, co konkrétní člen ODS vážně řekl.

Tramvajáku, vy jste také členem ODS?

Když někdo říká něco, co vám nevyhovuje, tak podle vás jde o lživý výmysl.
Buďte tak laskav a nesuďte druhé lidi podle sebe.
A ještě něco - ta vaše závěrečná nadávka Blbečku je projevem vaší drzosti, hrubosti a nevychovanosti.
K nadávání a k urážení se uchyluje ten, kdo je jednak nevychovaný a často se hlavně jedná o projev bezradnosti a neschopnosti.
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(V.E., 17.6.2011 9:04:34)
Odpovědět
Tramvajáku, jaký měsíční příjem má mít rodina - pracující rodiče a dvě řádně studující děti na SŠ, aby mohli solidně žít a neživořit?
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(jira22, 16.6.2011 12:27:51)
Odpovědět
Předesílám, nemám rád odbory. Nikdy jsem v odborech nebyl a ani nebudu. Jejich prdelkování minulému režimu bylo nechutné a práva pracujících hájili vždy srdnatě na oslavách MDŽ. V podstatě se to příliš nezměnilo po převratu. Myslím, že se báli, aby je nikdo neobviňoval ze snahy vrátit staré pořádky. Musím ale konstatovat, že dnes svým přístupem hájí moje zájmy a přesto že nejsem v ulicích, tak s nimi ve všem souhlasím. Jsem přesvědčen, že demokratickou cestou hájí zájmy těch, které bezohledná politika opilých kalousků okrádá a chce navíc ožebračit. Osobně bych šel ještě dále a pokud vyjdou do ulic lidé s klacky, tak se k nim připojím.
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(dědek987, 16.6.2011 15:06:39)
Odpovědět
Pane Zalome, máte úplnou pravdu. Lidé si opět přejí cukr a bič. Za totality si tak mohli stěžovat jenom v hospodě a to ještě velice potichu.
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(mytch, 16.6.2011 21:06:03)
Odpovědět
ani cukr ani bič.Prostý český dělný lid potřebuje nějaká pravidla.V životě by mne starého antibolševika nenapadlo že musím připustit jistý řád a pravidla tohoto zvráceného systému.Jako tiskař jsem věděl co si mohu dovolit a kolik v případě osobní odvahy vyfasuju.Netiskni nám samisdaty,melouchy si dělej.Nechodíš k volbám,navyjedeš!Prostě chybí mi v tomhle bordelu nějaká pravidla.
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(Jana, 16.6.2011 15:14:26)
Odpovědět
Mohl byste, prosím, uvést kolikátého jste na vlastní oči viděl pana Kalouska opilého? Jinak-podle sebe soudím tebe
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(mytch, 16.6.2011 20:13:19)
Odpovědět
Paní Jano,já jako dlouholetý alkoholik vám mohu sdělit,že pana Kalouska jsem viděl v tv přenosu z poslanecké sněmovny v mírně podruošeném stavu.Ano mohlo se jednat i o momentální indispozici,nicméně moje manželka která je na to cvičená prohlásila že vypadá jak já když přijdu z Drinopolu.
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(Daniel Makay, 16.6.2011 15:42:48)
Odpovědět
Já zase nechápu jak tato loutková vláda může prohlašovat, že deformy jsou v můj, prospěch a že jsou pozitivní. To mohou vyprávět člověku, který je naprosto hloupý a může to té vládnoucí svoloči věřit, že to myslí dobře. Opak je pravdou, to nejsou reformy, ale deformy. Všechno co kvákají a dělají je lež a podvod na tento národ. Mě je jedno kdo se chopí iniciativy, ač nejsem příznivcem odborů ani členem, ale, že je s vládnoucí svoločí co tady o od listopadu 89 diskredituje pravicovou politiku, demokracii, co krade lže a pováděí a brutálně devastuje tento nátod zatočit, v tom s odbory souhlasím a ono v tomto případě co fašistická vládnoucí banda zasela to sklízí. Další věcí, že jedna věc je ty gaunery zvrhnout a druhá co dál. A to dál v režiji odborů a ČSSD je pokračující katastrofa. Jediná šance je důsledná pravicová konzervativní politika, ale to tento pohanský národ nepochopí.
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(berin, 16.6.2011 17:20:53)
Odpovědět
A k jaké lepší lidský sortě patří pan pisálek, asi mezi žvanily. Jsem rád, že se v tomhle státě ještě najdou lidi, který se neposerou z nadávek a výhrůžek sorty mladých teoretiků, kteří žvaní jak přes kopírák svoje modře revoluční nesmysly.
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(František Chalupa, 16.6.2011 19:01:07)
Odpovědět
Připojuji se k autorovi článku.Jsem důchodce a mohu říci,že moje životní úroveň je v této době vyšší než dříve.Proto,že jsem ekonom,tak vím,že reformy jsou nutné a plně je podporuji.Demagogie šířená odboráři a ČSSD je účelová.Věřím,že rozumná většina pochopí oč jde.
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(mytch, 16.6.2011 20:48:33)
Odpovědět
Pane Chalupo.Pokud jste ekonom sdělte mi sladké tajemství kde udělal soudruh z ČSSD či ODS chybu?Osobně mám základní vzdělání ale nemusím být členem NERVU abych věděl že je to 20let špatně.Chodím do práce,platím daně,můj domácí rozpočet je nízký leč stále vyrovnaný.Jak to že já takovej pitomec si s tím poradím a vláda s týmem odborníků ne.Prostě nikdy jsem neměl nové auto protože na to můj příjem nestačil.Proč nazývat splátku dluhu vznešeně reformou.Ano dluhy se musí platit.Ale já je neudělal.Udělal je mnou nevolený zástupce kterékoliv strany.Takže než se pokusím o nemožné jako je vyrovnanýný státní rozpočet musím předstoupit před národ hluboce se omluvit za způsobené škody a požádat o svolení pokusit se tyto škody napravit.Proč jako ekonom jste 20 let mlčel?Takovej ekonom sem taky.
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(děd, 17.6.2011 12:00:36)
Odpovědět
Máte pouze základní vzdělání, ale pochybuji, že po Listopadu (pořád něvědí jak děti vzdělávat).
A napsal jste to velmi dobře. Pochopím, že to nechápe ten starý chemik, ale ten pan ekonom v důchodu by mohl.
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(jakoubek, 16.6.2011 19:12:06)
Odpovědět
Zdá se mi ,že autor neví proti čemu odbory stávkovaly .Nešlo o minulé aféry(tedy ani Vondrovy i jiné) ale o stávku proti připravovaným reformám a jejich negativnímu sociálnímu dopadu na většinu občanů , které vláda považuje za hotovou věc , která může mít jen malé,nepodstatné úptavy. Ale autor má pravdu v tom ,že odbory by měly jít dál a stát se silou ,která aktivně bude vystupovat i proti nositelům korupčních a rozkradačských afér politiků , t.j.neměly by být jen "uzce"odborářské.
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(L.Zálom, 16.6.2011 21:42:51)
Odpovědět
Nemáte pravdu. O minulé aféry samozřejmě, kromě reformy, šlo také. Co to měli odboráři připíchnuté za cedule na těch kolech slámy, které tlačili na trakařích, hm?
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(ira, 17.6.2011 9:28:07)
Odpovědět
Pane Zálome,
děkuji za článek,s kterým se plně ztotožňuji.A nenechte se odradit,ze svého okolí vím,že nás je více.
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(Realita, 17.6.2011 10:00:09)
Odpovědět
ira, co říkáte na obsah tohoto odstavce z Ústavy ČR ?:

Čl. 27/4 : "Poslance ani senátora nelze trestně stíhat bez souhlasu komory, jejímž je členem. Odepře-li komora souhlas, je trestní stíhání navždy vyloučeno."

Kolegové poslanci nebo senátoři odmítnou vydat jiného poslance nebo senátora k trestnímu stíhání, protože v realitě často dochází k tomu, že "RUKA RUKU MYJE", jelikož takovým postupem je jejich trestní stíhání navždy vyloučeno :-):-):-) !
Naši politici si svou beztrestnost celkem prímově pojistili, že?
Před volbami kandidáti do parlamentu říkají, že by opravdu bylo dobré takovou imunitu výrazně snížit, ale když dojde na "lámání chleba"- když se o této záležitosti v poslanecké sněmovně hlasuje, tak se to těm našim chudákům-politikům, zatím snížit ne a ne a nepodařilo...

Co si o tom myslíte?
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(V.E., 17.6.2011 10:01:29)
Odpovědět
ira, jaký měsíční příjem má mít rodina - pracující rodiče a dvě řádně studující děti na SŠ, aby mohli solidně žít a neživořit?
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(ira, 17.6.2011 10:09:39)
Odpovědět
Myslím,že zákony by měly platit provšechny.Bohužel to tak není,poslanci(vždy a všichni)si svoje privilegia budou držet.To bylo je a bude,ať je tam kdokoli,i vy.
A k příjmu rodiny.Záleží vždy na rodičích,jak se dokáží postarat.Já už dvacet let na stát nespoléhám,a jde to.Jediný,kdo má opravdu ztíženou situaci jsou samoživitelky.Ale zase jen ty opravdové,tj,když žije žena sama s dětmi.Nezávideníhodné.
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(Realita, 17.6.2011 10:44:27)
Odpovědět
Určité nadstandardy pro lidi na nejvyšších pozicích byli, jsou a budou.

Ale stávající imunita politiků v ČR je NEHORÁZNOST, proti které je každý rozumný, zodpovědný a čestný člověk.

Schopní, zodpovědní a poctiví politici takovou imunitu NEPOTŘEBUJÍ !
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(PEPA OREL, 17.6.2011 13:12:36)
Odpovědět
No vidíš a moje zájmy hájí a co myslíš, těch co hájí jejich zájmy, kolik jich je, určitě jich není jenom 10 tisíc horních převlečených komunistických zlodějů, jenom aby jsi jednou nežral suché seno!
Na mém blogu http://joseforel.blogspot.com jsem přidal další články na téma stávka, kdo má rád srandu, je srdečně zván.
Přeji všem hezký den
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(nobody, 17.6.2011 14:02:46)
Odpovědět
To čemu říkáte trakař jsou kolečka. Trakař vypadá jinak, alespoň u nás na Moravě a jestli máte v Čechách všechno jinak, tak je to ztracené, jeden o koze, druhý o voze, včetně životní reality.
JE NUTNÉ ZRUŠIT NEHORÁZNOU imunitu politiků v ČR
(Realita, 17.6.2011 18:32:06)
Odpovědět
nobody, pokud máte na mysli moje vyjádření, tak vám sděluji, že jsem zvyklý uvažovat v širších souvislostech.
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(mirayx, 17.6.2011 14:30:31)
Odpovědět
No pokud patříte do modrozlodějské bandy,tak to rozhodně vaše zájmy odbory nehájí,ti mají jiné odbory.
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(miloš z lomu, 17.6.2011 16:31:41)
Odpovědět
Kde je luboš? Šel za lom.
Co tam dělá?
Tak kromě politiky a ekonomie je to historie (Velká Morava, počátky Přemyslovců, ale i třeba 2. světová válka), astronomie, příroda, dějiny umění, a tak podobně. V tomhle jsem poněkud přelétavý, na tři měsíce mě chytne jedna věc, a pak zase jiná, a tak pořád dokola.
Ale jinak si dokážu i sem tam zalenošit.
Mééé... Mé zájmy nehájíte, páni odboráři.
Stačí? Prozatím snad ano.
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(Buldozér !, 18.6.2011 7:45:45)
Odpovědět
Hájit zájmy zlodějů tunelářů a lhářů nelze !
Politici NESMÍ MÍT doživotní imunitu !!!
(Čech, 18.6.2011 9:49:23)
Odpovědět
JE NUTNÉ ZRUŠIT NEHORÁZNOU imunitu politiků v ČR !!!
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(SUK, 18.6.2011 13:03:21)
Odpovědět
To bys musel nejdřív své zájmy zveřejnit, Zálome.
Možná, jsi jen takový modrý kretén, taková svině, píšící za žold takovéhle články.
Jako prostitut, jsi třeba, za peníze schopen všeho.
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(miloš z lomu, 19.6.2011 9:49:32)
Odpovědět
Nestačí? Tak znovu. Zájmy Luboše Záloma po druhé. Staženo z jeho webu znovu, speciálně pro vás: „Tak kromě politiky a ekonomie je to historie (Velká Morava, počátky Přemyslovců, ale i třeba 2. světová válka), astronomie, příroda, dějiny umění, a tak podobně. V tomhle jsem poněkud přelétavý, na tři měsíce mě chytne jedna věc, a pak zase jiná, a tak pořád dokola. Ale jinak si dokážu i sem tam zalenošit. Stačí? Prozatím snad ano. “ Nebo ještě ne?
Mééé... Mé zájmy nehájíte, páni odboráři. Luboš Zálom
Dodatek: Současně zde sděluji všem krutou pravdu, že tyto zájmy Luboše Záloma opravdu žádné odbory a to dokonce nikde na světě, opravdu nehájí a hájit nebudou.
Re: Mé zájmy nehájíte, páni odboráři!
(ddd, 18.6.2011 21:20:15)
Odpovědět
Hodne ubohe.
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama