reklama
reklama

Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka

Autor: Redakce | Publikováno: 16.6.2011 | Rubrika: Politika
Ilustrace

Médii protežovaná politoložka a příznivkyně Pravdy a lásky Vladimíra Dvořáková není tak ideově průzračnou osobou, jak je ve sdělovacích prostředcích líčena. Upozornil na to tajemník prezidenta a šéf jeho politického odboru Ladislav Jakl v exklusivním vyjádření pro ePortal.cz.

"Soudružky Vladimíry Dvořákové bych se rád zeptal, jestli se odbornicí na vliv názoru na popularitu stala ve své rodné buňce komunistické strany, nebo v době, kdy vyučovala marxismus-leninismus. A nebo od svého soudruha Ransdorfa, když s ním plodila vědecké práce," napsal Jakl v reakci na další mediální výstup "expertky" Dvořákové.

Ta se totiž v médiích nedávno pustila do úvahy, že za poklesem prezidentovy důvěry mohou být i Jaklovy názory.

"Lidé navíc nerozumí tomu, jakou hraje hru s Věcmi veřejnými, proč nepřijímá demise. Ublížit mu mohou také názory jeho blízkých podřízených - Petra Hájka a Ladislava Jakla," spekulovala Dvořáková, co asi může stát za nižší popularitou prezidenta Klause, kterou nedávno oznámil STEM. "Může to být i kauza Bátora, která hodně lidem leží v žaludku. Bátora je krajně pravicový člověk, který publikuje na podobných webech, jež jsou na hraně až českého Gajdovského fašismu. A svou roli určitě sehrály i spory prezidenta s Ústavním soudem a jakási neúcta k právu," dodala Dvořáková, čímž jen prokázala, že v žaludku Bátora leží především jí samé.

Prezidentův tajemník, který má Dvořákovou dávno přečtenou, ale až dosud k její osobě spíše mlčel, se rozhodl ozvat. Kromě připomínky její minulosti se ohradil i proti její "politologické úvaze": "Mohu k tomu ještě dodat, že mě paní profesorka velmi přeceňuje, protože má-li pravdu, pak musí být mé názory i za všemi dosavadními vzestupy popularity pana prezidenta a to bych si přivlastňoval velmi nerad," řekl také.

ePortal se proto pokusil zjistit, co je na členství Dvořákové v KSČ pravdy. Politoložku oslovil s jednoduchým dotazem, zda byla členkou komunistické strany před rokem 1989. Třebaže jsme jí nechali více než týden na odpověď, odpověď jsme neobdrželi. Z VŠE, kde Dvořáková vyučuje, se ozývá jen mlčení. Že by měl tedy Jakl pravdu?

Možnému členství v KSČ by napovídal i Jaklem zmiňovaný fakt, že Dvořáková úzce spolupracovala s komunistou Miloslavem Ransdorfem, se kterým napsala několik publikací. Rovněž její zaměření na jihoamerická revoluční hnutí nasvědčují, jaká asi byla a je její názorová orientace.

Dvořáková se ale dokázala uchytit i v době porevoluční - působí i jako vedoucí Katedry politologie na Fakultě mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze a předsedkyně Akreditační komise České republiky. A protože jde o jednu z mála politoložek (a vůbec první profesorku politologie jmenovanou v České republice), stala se miláčkem médií a je hojně citovanou odbornicí na kdejaký politický problém, který ovšem nazírá ze svého úhlu pohledu a svého ideového přesvědčení. Role neutrálního politologa jí evidentně nejde, z jejích vyjádření doslova čiší nechuť k současnému politickému systému a špatně skrývaný obdiv k tzv. bratrstvu Pravdy a lásky, v jehož prospěch často vystupuje.

Její těžko uvěřitelné výroky o tom, že lidem dochází trpělivost, že hrozí revoluce, revolty, bouře, že toho zkrátka mají občané dost (výroky, kterými zaplňuje média poslední zhruba rok) nejenže odpovídají Dvořákové původnímu zaměření historičky revoltujících hnutí Jižní Ameriky, ale i snaze Václava Havla a spol. nastartovat v českém prostředí nějakou novou revoluci, která by moc z rukou politických stran, kde dnes je, vrátila do rukou vyvolených elit a samozvaných havlovských intelektuálů

Kdo je Vladimíra Dvořáková:

Dvořáková byla v období let 1981 až 1990 zaměstnána v Orientálním ústavu Československé akademie věd, kde v roce 1987 získala titul kandidátky věd. Zaměřovala se zejména na politické systémy latinskoamerických zemí. V letech 1987–90 byla členkou redakční rady časopisu Latinská Amerika: Dějiny a současnost. V roce 1987 vydala například publikaci s názvem Mexická zahraniční politika a revoluční proces ve Střední Americe, v roce 1990 jí vyšla kniha o nikaragujské politice.

Po sametové revoluci nastoupila do Kabinetu politologie Ústavu státu a práva ČSAV (1990–1992). V roce 1994 se stala jejím mateřským pracovištěm Katedra politologie Fakulty mezinárodních vztahů VŠE v Praze, kde od roku 2002 zastává funkci vedoucí katedry. Věnuje se srovnávací politice, přechodům režimů k demokracii a revolucemi.

Spolu s Miloslavem Ransdorfem napsala například publikaci "Staré struktury a lustrace v novodobých dějinách" (1992)

Ve své porevoluční činnosti se vedle tématu revolucí a "přechodů k demokracii" věnuje i problematice občanské společnosti (píše statě o Impulsu ´99 apod) či kritice pravicových stran. 

reklama
8648 čtenářů | 70 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(ok, 16.6.2011 5:39:43)
Odpovědět
Netřeba dlouze psát. Stačí, když paní Dvořáková otevře pusu a člověk je hned "doma". Je opravdu ostuda, kolik prostoru dostává v televizi, kterou musím i já dotovat.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Kalous, 16.6.2011 6:16:15)
Odpovědět
Vážený, až budete universitní profesor politologie (první u nás po r. 1989) můžte si v TV také zakecat. A ten titul soudružka vymyslel de.bil - zatím jsem nikde nečetl že by paní profesorka byla členkou KSČ nebo KSČM. Asi na tom Hradě moc práce není.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Fiter, 16.6.2011 6:58:23)
Odpovědět
Proč tato ženská která svými výroky nikoho nenechá na pochybách,že je vyloženě levicově zaměřena neumí odpovědět na jednoduchou otázku.Byla jste v KSČ?Odpovědět nechce protože ví,že by ji to zdiskreditovalo.Takže si hraje na takovou nestranou,ale opak je pravdou.Je to oddaná marxistka a ti jsou nejhorší.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Kalous, 16.6.2011 8:27:26)
Odpovědět
Fitere, kdyby byla v KSČ - dávno by se to vědělo. Členství v KSČ bylo ve spoustě materiálů a zcela určitě je komunisté neměli možnost hned ani všechny zničit, . A asi by i svědci její členství prokázali. Prostě v KSČ nebyla.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Dog-Tag, 16.6.2011 16:33:36)
Odpovědět
Proč Vás tak strašně moc síří stranictví či nestranictví paní Dvořákové? Přitom téměř každý kdo byl u koryta - třeba z pravicové ODS byl buď bývalý komunista anebo byl z rodiny kde se to bolševiky jen hemžilo. Úsměvný je např. případ pana Tlustého, který (Zeman to na něj vyzradil) se přihlásil do KSČ až v roce 1989 :-)))))))což svědčí nejen o jeho charakteru, ale také o jeho předvídavosti.Někdo to vše o nás češích docela polopaticky vybalil, když řekl, že komunistů bylo u nás před 89r. tolik, že když jste jeli v Praze tramvají, mohli jste si být jisti, že každý třetí v té tramvaji je buď komunista nebo člověk,z komunistické rodiny. Takže mi nutně vyvstává na rtech hořký úsměv, když se pídíme po ledví paní Dvořákové.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Kalous, 17.6.2011 8:36:09)
Odpovědět
Mně je to obecně fuk - jen mi připadá trapné účelově to členství záměrně připisovat někomu, o kom je vcelku jasné, že v KSČ nebyl. Také vím, že v ČSSR bylo před r. 1989 1,2 milionu komunistů, tzn. že je měl v rodině či příbuzenstvu každý. Proč nenapíše Jakl o členství v KSČ např. o Štětinovi který navhuje zakázat KSČM, proč tam byl a jeho rodiče vysocí diplomaté také? Nebo rodiče Špidly, Topolánka, Klause, Nečase, .... A nyní po 20 letech to má na něco vliv - na zlodějské kauzy, zadlužení které má skjoro celý svět?
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Val, 17.6.2011 16:30:41)
Odpovědět
Kdyby v rudé mafii nebyla, stačilo na dotaz odpovědět "Nebyla". Takže spíš asi byla, jako vy.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Kalous, 17.6.2011 18:24:23)
Odpovědět
Ano, byl jsem tak jak 1,2 milionů jiných a 10% pravicových a 30% levicových dnešních politiků - ale Dvořáková nebyla, protože to by už dávno každý hlupák dokázal - a zatím nedokázal.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(JUDr., 18.9.2011 20:10:46)
Odpovědět
Soudružka v KSČ byla, a dokoce se k tomu přiznala - http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/ruda-knizka-politolozky-dvorakove-ano-byla-jsem-v-ksc_207130.html
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Gabriell, 16.6.2011 12:55:20)
Odpovědět
To, že někdo kritizuje a to velice mírně, vlády zlodějů, úpatkářů a podvodníků, je levicové?
To máš v té své hlavě, pěkně nas....
Pokud se ti líbí, že máš za tyhle vlády platit, tak plať. Ti ostatní lidé, kteří se zlodějských hodů nezúčastnili, tuhle potřebu nemají.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(ok, 16.6.2011 7:14:37)
Odpovědět
Proboha člověče, co má nějaký, nic neříkající titul, společného s jejím demagogickým vystupováním? Ono tady těch hlupázů s tituly není málo. Nezapomeňte, v jakém státě vystudovali a kdo jim vymýval mozky. Podívejte se sám na sebe a pokud jste jen trochu objektivní, bude vám jasné, o čem mluvím.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Hnět, 16.6.2011 12:57:28)
Odpovědět
Na rozdíl, od dnešních nositelů titulů, mají tihle lidé velice kvalitní vzdělání a hluboké znalosti.
Z tebe čiší jen nenávist primitiva.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(snufina, 16.6.2011 15:04:35)
Odpovědět
Ok: právě jste potvrdil, kdo nám vládne. Prezidentem počínaje a 80% ve vládě jsou vymyté mozky. Podle toho to tak vypadá. Nejen to, jsou to arogantní a nabubřelí boží ho..dka.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(snufina, 16.6.2011 15:01:18)
Odpovědět
Souhlasím s Vámi. U někoho "komunista" vadí, u někoho ne. Není to tak dlouho, co zemřel "nenahraditelný" finančník Janota. Komunista jako poleno, komunista ve vládě za komunistů, ve vládě, převlečených komunistů. Takže, pane Jakle, buď měřte všem stejně, nebo mlčte. Navíc, zemřel pan Janota kolem 12.15 hodin, tedy v pracovní době, hrál tenis. Určitě nepracoval za 15.000,-Kč. Buď měřte všem stejně, jinak jste jenom prodejný šmejd.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Chrobák, 16.6.2011 23:22:18)
Odpovědět
Souhlasím s Vámi, na hradě ještě rolničky a je to dokonalý. Té pracovní doby jsem si také všimnul. To pisálkům nechtíc uniklo. Svrab a neštovice už jen chybí a máme všechno. Ještě doplním odpadky z Eu k tomu průjmu.Člověk aby se bál něco sníst. Když vidím Víta, tak se dost bavím, jak to všechno kontrolují a nic nám nehrozí.Dne 4.6.jsem potkal v hraničním pásmu na Starým Pochru na skoro polní cestě velkej kamion. Sotva se tam vešel, co asi vezl, že nemohl přez Rozvadov. Už se těším na kuřecí separát (zobáky a pařáty ) to zase bude šmakos
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(mm, 16.6.2011 19:35:30)
Odpovědět
Ha,ha,ha. K tomu aby Dvořačka byla náyorově komunistka jak poleno nemusí být v KSČ.pútáka poznáš po poří, ale i po zpěvu a soudružka Dvořáková zpíva podle komunistických not.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Nemon, 16.6.2011 22:33:09)
Odpovědět
Vážený pane, Dvořáková skutečně byla v KSČ, spolupracovala s dnes již zemřelým Jiřím Kuncem, také KSČ.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Kalous, 17.6.2011 8:40:15)
Odpovědět
Mohu potvrdit - zakládala s panem Kuncem stranické buňky na Marsu a v Peru s již zemřelým Velkým Inkou.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(jkl, 17.6.2011 16:35:16)
Odpovědět
Kouřová clona? Hrozí potopení? :)
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(ferda, 16.6.2011 11:51:41)
Odpovědět
DVA NEJVĚTŠÍ DIVY SVĚTA NEJSOU SFINGA A PYRAMIDY ALE, 1/ ŽE PRAVIČÁCI VĚŘÍ VE SVÉ PRÁVO OBTĚŽOVAT DRUHÉ LIDI 2/ ŽE JSOU URAŽENI, KDYŽ JE PŘISTIHNEME PŘI LŽI A KRÁDEŽI :-)

Ptejme se kikiny na hradě prostřednictvím pana Jakla, proč on,pan rádoby nadstranický prezident, se vehementně zastával Drobila, který se jednoznačně dopustil chování ,za které by se nemusel stydět nejeden mafián z cosa nostra/naše věc/:-)
ano, dnes nám vládne podobná mafie a její praktiky tomu zcela nasvědčují.
Komu se tento stav naší společností může líbit?
jen těm, kdo jsou s touto mafií jakkoli propojeni.
Staršit levicí, potažmo odbory je dnes trapnou kouřovou clonou, která má zastřít každodenní zlodějny za bílého dne pravicových pijavic.


Co v našem státě funguje? mimo podvody a korupci téměř nic, k smíchu je fakt, že koaliční partner TOP ústy svého faktického předsedy kalouska označí svého kolegu z vlády Vondru, že za jeho šéfování předsednictví EU došlo doslova ke zlodějně za bílého dne a nic se neděje, Vondra teatrálně svému soukmenovci-Kopf eines Schurken Nečasovi podá svou funkci k dispozici a to pouze verbální formou.
POKUD MĚLA VALNÁ ČÁST NAŠEHO LIDU V 89 NA NÁMĚSTÍCH SLZY DOJETÍ, ŽE DOCHÁZÍ KE SPOLEČENSKÝM ZMĚNÁM, DNES TITO I JINÍ MAJÍ STEJNÉ SLZY AVŠAK Z JINÉHO DŮVODU, KAMŽE NÁS TO TENTO ZLODĚJSKOMAFIÁNSKÝ ZPŮSOB VLÁDNUTÍ PREZENTOVANÝ SOUČASNOU PRAVICÍ AŽ DOVEDL.
TO VŠAK JEŠTĚ NEZMINUJI PŘEPADENÍ VEŘEJNOPRÁVNÍ TELEVIZE, CO SI ANI RUSÁK NEDOVOLIL......

PS. POKUD SI TYTO SOUVISLOSTI UVĚDOMUJÍ POUZE JEN PRŮMĚRNĚ VZDĚLANÝ A INTELIGENTNÍ ČLOVĚK, PAK DLE ZAPÁCHAJÍCÍHO RELATIVNÍHO KLIDU JSME NÁROD HLOUPÝCH LIDÍ.
PODÍVEJME SE JAK SE STÁVKUJE V ZEMÍCH, KDE KOMUNISMUS- RESPEKTIVE SOCIALSMUS NIKDY NEBYL U VLÁDY: Německo, Śpanělsko, Itálie, Francie.....

Povinně,a bez náhrad bych poslal pány Nečase,Bendu,kleptomana kikinu Klause,Kalouska do kotle těchto demonstrantů, ať ví na vlastní kůži, co je to stávka a n.a.s.r.a.n.ý. lid.
Doufám, že to brzy příjde i k nám, do té doby se necháme tupě stříhat touto zlodějskou sběří prezentovanou touto pravicovou čeládkou jako ovce...... a oni se jen smějí a vysmívají v bezpečí svých ůřadů a pohodlí svých limuzín.....
kdy se najde někdo, kdo nekompromisně a nezvratně ukončí aktivitu kteréhokoli představitele současné vládní sebranky?????
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Martina Šafková, 16.6.2011 12:41:56)
Odpovědět
Jestli byla soudružka pozitivně nevím, ale vzhledem k tomu, že učila na VŠE ještě před revolucí, tak je to velmi pravděpodobné! Učila nás nejen marxismus-leninismus, ale i předmět nazvaný "Politická ekonomie kapitalismu" - a to teda byla chuťovka - tlustá kniha plná blábolů a ona nás z toho pak zkoušela a pěkně si nás vychutnávala. Proto teď, když tu paní vídám v televizi, jak nám všem vysvětluje, jak to vlastně s tou politikou je, zuřím. To, co říká, bývají často pěkné nesmysly (ale to jí nevadí, to jí šlo vždycky velmi dobře) navíc směr jejího politického smýšlení je z toho naprosto jasný!
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Karelen, 16.6.2011 12:59:48)
Odpovědět
Tak vida a ty jsi do dneška z toho všeho nepochopila nic. Předpokládám, že jsi titul získala a šíříš tu pitomost, kterou oplýváš, dál.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Martina, 16.6.2011 16:03:39)
Odpovědět
Nějak si nevzpomínám, že bychom si potykali, ale soudruzi jsou zvyklí si mezi sebou tykat, že?, tak vám to asi přijde normální? Zřejmě jste nepochopil, co chci říct a jestli ano, je to o to smutnější! Mám svých starostí dost a nemám čas na to "rovnat vám optiku". Nevím, jestli jste Karelen, ale zcela jistě jste z toho všeho jelen! Já jsem upřimně ráda, že se konečně někdo o té "úžasné paní profesorce" odvážil mluvit!
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Kalous, 17.6.2011 10:30:26)
Odpovědět
Je směšné když se na těchto všelijakých diskusích někdo ohání vykáním. Zde je to fuk. Ti co zde déle komentují si tykají, dokonce to považují za zdvořilost..
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(jkl, 17.6.2011 16:39:38)
Odpovědět
Další kouřová clona? Opravdu hrozí potopení? :)
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Kalous, 17.6.2011 18:28:21)
Odpovědět
Bl.bče Dvořáková se v předminulém životě jmenovala Anréžka Hodinová Sputrná a vedla komunistické ženy k světlým zítřkům. A do KSČ vstoupila již v Zimním paláci v Petrohradě.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Kalous, 17.6.2011 18:31:14)
Odpovědět
Oprava překlepů: Anežka Hodinová Spurná
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(grek, 16.6.2011 21:38:37)
Odpovědět
Ano,souhlas.Tak to fungovalo a bohužel funguje dál.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Realita, 18.6.2011 11:01:08)
Odpovědět
ok, CO ŘÍKÁTE NA OBSAH TOHOTO ODSTAVCE z Ústavy ČR ?:
Čl. 27/4 : "Poslance ani senátora nelze trestně stíhat bez souhlasu komory, jejímž je členem. Odepře-li komora souhlas, je trestní stíhání navždy vyloučeno."

Kolegové poslanci nebo senátoři odmítnou vydat jiného poslance nebo senátora k trestnímu stíhání, protože v realitě často dochází k tomu, že "RUKA RUKU MYJE", jelikož takovým postupem je jejich trestní stíhání navždy vyloučeno :-):-):-) !
Naši politici si svou beztrestnost celkem prímově pojistili, že?
Před volbami kandidáti do parlamentu říkají, že by opravdu bylo dobré takovou imunitu výrazně snížit, ale když dojde na "lámání chleba"- když se o této záležitosti v poslanecké sněmovně hlasuje, tak se to těm našim chudákům-politikům, zatím snížit nepodařilo...

Co si o tom myslíte?
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Really, 18.6.2011 11:02:52)
Odpovědět
ok, CO ŘÍKÁTE NA OBSAH TOHOTO ODSTAVCE z Ústavy ČR ?:
Čl. 27/4 : "Poslance ani senátora nelze trestně stíhat bez souhlasu komory, jejímž je členem. Odepře-li komora souhlas, je trestní stíhání navždy vyloučeno."

Kolegové poslanci nebo senátoři odmítnou vydat jiného poslance nebo senátora k trestnímu stíhání, protože v realitě často dochází k tomu, že "RUKA RUKU MYJE", jelikož takovým postupem je jejich trestní stíhání navždy vyloučeno :-):-):-) !
Naši politici si svou beztrestnost celkem prímově pojistili, že?
Před volbami kandidáti do parlamentu říkají, že by opravdu bylo dobré takovou imunitu výrazně snížit, ale když dojde na "lámání chleba"- když se o této záležitosti v poslanecké sněmovně hlasuje, tak se to těm našim chudákům-politikům, zatím snížit nepodařilo...

Co si o tom myslíte?
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Ladda, 16.6.2011 6:44:11)
Odpovědět
.............to , že byla soudružkou je zřejmé z komentářů které má, tedy pokud člověk zná její komentáře z novin či z televize. Ano je pravda ,že jakmile otevře "hubu" tak už víme co bude komentovat a to že se mimo jiné věnovala latinské americe je vidět jak by chtěla "revoltu" ..... Já jí říkám Pehe - Eheeee v ženských kalhotách
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Kalous, 16.6.2011 6:57:24)
Odpovědět
Nejste náhodou právnička z Plzeňské fakulty která přišla o titul?
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(jkl, 17.6.2011 16:44:31)
Odpovědět
Blábol. Autor je zjevně muž. :)
Nikaragujská revoluce na jiný způsob? http://www.outsidermedia.cz/Nikaragujska-revoluce-na-jiny-zpusob-1.aspx
(m, 28.4.2012 4:25:42)
Odpovědět
Nepřehlížejme Latinskou Ameriku !
http://www.netsocan.cz/socan/num0212/mikonik.html
Nikaragujská revoluce na jiný způsob?

http://www.outsidermedia.cz/Nikaragujska-revoluce-na-jiny-zpusob-1.aspx
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(zuza, 16.6.2011 7:50:25)
Odpovědět
Pan Jakl by si měl dát pozor na pusu. Nejlepší obrana je útok. Paní Dvořáková mluví pravdu, ukazuje na nešvary současné vlády. To se pravičákům nelíbí. Bodeť by ne, bojí se o svá korýtka a odměnu od lidí za rozkradený majetek ČR.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(jkl, 17.6.2011 16:46:31)
Odpovědět
Spis kope za levicove zlocince, proto je u tebe hvezda.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(všimálek, 16.6.2011 7:56:47)
Odpovědět
Taktoto je v celé společnosti.Pijavice ssají a velmi dobře honorované,přežívají a negativně ovlivňují společenské dění,směrem k novému sociálkomunismu.Kdo za to může?Ať si každý odpoví sám.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(johnP, 16.6.2011 8:20:47)
Odpovědět
No,alespon nejaky slusny clovek.Jestli je levicova,tak na to ma narok.
Co me ovsem jednou napalilo bylo tvrzeni pana PEHE,ze v zapadnim svete,vyslokoskolsky vzdelani voli pravici.O par led pozdeji podle anglicky mluvici stanice velmi spratelene s amerikou mluvili o tom samem.Problem byl vsak v tom,ze podle rozsahleho pruskumu inteligence voli v drtive vetsine levici.A to byl muj usudek jiz drive.Pan Pehe poldle mne vedome lha,tak jsem to pri jeho tvrzeni citil.Pan Pehe je pokud vim taky politolog!Ale zrejme daleko radikalnejsi a urcite manipulativni!
Jakl jako obvykle: výborný článek
(Brabec, 16.6.2011 8:22:54)
Odpovědět
Pane Jakle, přesné a výstižné. Výborně jsem se bavil. Je to takové spiknutí průměrných ! Ti se nějak přitahují - jsou nalezlí všude, i ve vládě !
Re: Jakl jako obvykle: výborný článek
(milan, 17.6.2011 15:48:11)
Odpovědět
Pane Jakl je veřejným tajemstvím, že matka premiéra Nečase Jolanka Nečasová, byla členkou ÚV KSČ a jeho otec u STB, on sám velice činný v SSM, na střední škole v UH velmi neoblíbený pro své prominentní manýry, vychován v silně komunistické rodině. A to vám nevadí??? A se soudruhem prezidentem Klausem je to jak? Nevíte, zeptejte se těch, kteří jeho minulost znají. Jenže dnes už nejde ani tak o minulost, jako o současnost. Tak se už probuďte!!!!!!!!
Re: Jakl jako obvykle: výborný článek
(Really, 18.6.2011 11:04:46)
Odpovědět
Brabec, CO ŘÍKÁTE NA OBSAH TOHOTO ODSTAVCE z Ústavy ČR ?:
Čl. 27/4 : "Poslance ani senátora nelze trestně stíhat bez souhlasu komory, jejímž je členem. Odepře-li komora souhlas, je trestní stíhání navždy vyloučeno."

Kolegové poslanci nebo senátoři odmítnou vydat jiného poslance nebo senátora k trestnímu stíhání, protože v realitě často dochází k tomu, že "RUKA RUKU MYJE", jelikož takovým postupem je jejich trestní stíhání navždy vyloučeno :-):-):-) !
Naši politici si svou beztrestnost celkem prímově pojistili, že?
Před volbami kandidáti do parlamentu říkají, že by opravdu bylo dobré takovou imunitu výrazně snížit, ale když dojde na "lámání chleba"- když se o této záležitosti v poslanecké sněmovně hlasuje, tak se to těm našim chudákům-politikům, zatím snížit nepodařilo...

Co si o tom myslíte?
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Prokešová, 16.6.2011 9:54:34)
Odpovědět
Pane Jakl, po roku 89 mají komunisté ráj na zemi, neboť dík svým informacím se pomocí kuponové privatizace dostali k majetku. Škoda, že se nezajímáte o ty co, privatizovali, byli ve straně a dnes jsou v ODS,vydávají se za pravicové politiky, ke kterým mají daleko, jako čert k nebi.Musel by jste se zajímat o bývalé prognostiky a o to, co za 20 let se z této země stalo.V demokracii má právo na názor i paní Dvořáková, místo, aby jste její názor vyvrátil argumenty, tak se zajímáte o minulost.Vítala jsem rok 1989, ale co je v této zemi nyní,se dá nazvat pobělohorskou dobou.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(suk, 16.6.2011 16:02:27)
Odpovědět
Paní Prokešová, souhlasím s vámi. Je to stručné a velice jasné!!!
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(obcan123, 17.6.2011 16:54:06)
Odpovědět
Bohuzel byla 'sametova revoluce' dlouho pripravovanou ustupovou variantou rude mafie, az se zacnou jeji potemkinovske vesnice hroutit. Mela zachranit komunisticke zlocince pred lucernami, pomoci jim do mocenskych struktur noveho statu a rozmnozit jejich mafianske majetky. Buhuzel se StB tento scenar podarilo naplnit, takze komunsticti zlocinci zustali nepotrestani a nasledky tohoto mravniho marasmu nese spolecnost dodnes.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(AU, 16.6.2011 10:41:35)
Odpovědět
Nu,jeden takový, druhý makový.Politoložka mluví o tom, čemu rozumí,Jakl žvaní,aby svou servilitou držel nehodnotného člověka.Kdo je tedy kdo?
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(T. Hanas, 16.6.2011 10:57:44)
Odpovědět
Trefný je komentář: každý mluví o tom, čemu rozumí. Autor článku má v něm hrubé pravopisné chyby. Pravopis tedy rozhodně nezná. O obsahu není třeba ztrácet slova - je trapně ubohý...
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(ferda, 16.6.2011 11:12:36)
Odpovědět
Jakle, prolom raději mlčení o kuzách zemského škůdce Kalouska !!:-)

O prošustrovaných financích na ministerstvu obrany, lékarníčky, pandury, padáky,letouny Cassa které se za 6 miliard hodí leda k převážení koňů do Mongolska :-)
A o hospodaření ODS na Pražském magistrátě v čele s tím zloprckem Bémem :-)
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(obcan123, 17.6.2011 16:58:11)
Odpovědět
Z niceho nevyplyva, ze za pripadne chyby v uverejnenem textu je odpovedny autor. Ale jiste je to dobra prilezitost k plivnuti, vidte?
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Čtenář 1, 16.6.2011 11:47:54)
Odpovědět
Jen krátce. Jakl by měl nejdříve zamést před hradním prahem.....
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Kalous, 17.6.2011 8:49:03)
Odpovědět
Souhlas čtenáři - pan Klaus aby jako nestraník mohl dostat vědecký titul CSc. musel mít stranické schválení od ZO KSČ i okresního výboru. Za souhlas se musel upsat "stranickými úkoly a loajalitou" mnohem věší než kdyby byl obyčejný člen KSČ (viz jeho aktivity už jako pionýra s pionýrským šátkem přímo z Moskvy) . Je to na tom hradě (a bylo) samý pokrytec. Většinou by měli ctít heslo - mlčeti zlato.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(really, 18.6.2011 11:05:54)
Odpovědět
Kalous, CO ŘÍKÁTE NA OBSAH TOHOTO ODSTAVCE z Ústavy ČR ?:
Čl. 27/4 : "Poslance ani senátora nelze trestně stíhat bez souhlasu komory, jejímž je členem. Odepře-li komora souhlas, je trestní stíhání navždy vyloučeno."

Kolegové poslanci nebo senátoři odmítnou vydat jiného poslance nebo senátora k trestnímu stíhání, protože v realitě často dochází k tomu, že "RUKA RUKU MYJE", jelikož takovým postupem je jejich trestní stíhání navždy vyloučeno :-):-):-) !
Naši politici si svou beztrestnost celkem prímově pojistili, že?
Před volbami kandidáti do parlamentu říkají, že by opravdu bylo dobré takovou imunitu výrazně snížit, ale když dojde na "lámání chleba"- když se o této záležitosti v poslanecké sněmovně hlasuje, tak se to těm našim chudákům-politikům, zatím snížit nepodařilo...

Co si o tom myslíte?
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(pwpw, 16.6.2011 13:00:53)
Odpovědět
Další poskok pana Klause pan Hájek dokonce tvrdil, že pan Michálek je jehovista a navážel se do náboženského vyznání jiného člověka. Svědčí to pouze o úrovní pana Klause a jeho poradců a zaměstnanců.

Pan Klaus má přece bývalé komunisty v lásce. Pan Klaus studuje marxismus-leninismus na VŠE a skládá z marx.-len. státní zkoušku, za podpory komunistů byl zvolen za prezidenta, komunisty zve do Lán na oběd, bývalé členy KSČ dokonce jmenuje soudci/soudkyněni, bývalá členka KSČ Kolářová od něho dokoce přejímá jmenování do pozice ministra spravedlnosti, s komunisty Dybou,Kočárníkem, Rusnokem.....buduje naši kapitalistickou společnost. Bývalou členku KSČ, též poslankyni, dokonce jmenuje za odměnu soudkyní, dokonce dříve, než jí skončil poslanecký mandát.
Tak kde je problém pane Jakle? Vždyť způsobem života a obracením kabátů jsou Vám takoví lidé sympatičtí. Patříte k nim.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Davidan, 16.6.2011 13:03:00)
Odpovědět
Prosím místní provládní a tzv. prvicové přispěvatele, přečtěte si tohle a pokud ani potom nepochopíte, tak jste buď idioti, nebo placené mrvy.
http://www.nasepenize.cz/tomio-okamura-muj-pohled-na-vladni-reformy-9225
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(mion, 16.6.2011 15:53:38)
Odpovědět
Tiše,nová totalita přichází.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(kris, 16.6.2011 16:43:03)
Odpovědět
bývalý komunista je něco jako bývalý blonďák. U soudružky Dvořákové je její komunistická minulost patrná z každé věty. Je jen zarážející, jaké informační embargo dokážou neobolševici kolem její minulosti vytvořit. Díky, pane Jakle.
No tak já taky prolomím mlčení
(Lojza z paseky, 16.6.2011 17:34:07)
Odpovědět
www.upn.gov.sk/regpro/knihy/88/34/88_34_49.jpg

www.upn.gov.sk/regpro/knihy/88/42/88_42_72.jpg
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Kalous, 16.6.2011 18:13:57)
Odpovědět
Zase má ten hradní kašpárek problém s marxismem. Neví, že největší anketa o největšího myslitele 2. tisíciletí pořádaná britskou BBC v r. 1999 určila za vítěze K. Marxe. Ho by mohli vyhodnotit tak akorát jako největšího pi.tomce.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(RUDA, 16.6.2011 18:37:11)
Odpovědět
Viděl jsem jí jednou televize a to mi stačilo.Připadala mi nejchytřejší na světě.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(mytch, 16.6.2011 19:37:20)
Odpovědět
Co je těžko uvěřitelného na tom,že lidem dochází trpělivost?Autor je evidentně odtržen od reality.Proč autora tolik trápí členství či nečlenství?Autor by měl provést oduševnělou oponenturu výroků pí Dvořákové a já si na základě toho udělám svůj názor.Kdybych to neměl v hlavě srovnané,nazval bych autora blbem.Bohužel situace je daleko tragičtější protože autor píše na zakázku což je podle mne daleko horší nežli nějaké členství-nečlenství pí Dvořákové.Autor je prodejná děvka.Nic proti děvkám ty mám rád.Nemám rád prodejné autory.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Občan, 16.6.2011 22:37:34)
Odpovědět
Že pan Jakl "prolomil" mlčení mě vůbec nepřekvapuje, skoro se divím, že až tak pozdě, neboť se vyjadřuje téměř ke všemu-viz.např. výroba piva nebo řepka na polích, a to způsobem, který nenechá nikoho na pochybách, že zrovna ten jeho názor je ten pravý a jedině správný. Chápu, že mu p.Dvořáková vadí, neboť se nebojí upřímně popsat současnou tristní politickou realitu a neuchyluje se k frázím a žvanění, které slyšíme z úst ostatních tzv. politologů, placených různými zájmovými skupinami.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Vera, 17.6.2011 1:25:39)
Odpovědět
Jestli byla pí Dvořáková v KSČ nebo ne je jedno.Ale co říká teď je pravda. Když už jste ale u těch životopisů, což nám takhle předeslat rodinu našeho premiéra Nečase, co dělal jeho otec, prý byl generálem armády a estébákem a matka předsedkyně KSČ na národním výboru. On pak pionýr, aktivní svazák a funkcionář SČSP. O tom se mlčí. Pí Dvořáková na rozdíl od Nečase neškodí lidem a svým jednáním nepodporuje zlodějiny a korupce.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Kalous, 17.6.2011 6:26:24)
Odpovědět
Vo tom to právě je. Nepodporuje zlodějny, pomohla otevřít podvody na plzeňských právech, potvora jedna komunistická a marxistická. Kdyby byla uvědomělá, tak mlčí a Jakl by jí dal pokoj.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(jira22, 17.6.2011 12:49:13)
Odpovědět
Bohužel žijeme v "česku". Pokud se nám oponent nezamlouvá, je komunista, bolševik, nebo marxista. Není tady rozhodující argument, fakt nebo dokument. Když někdo okatě lže, nezeptáme se ho jsi v TOP09? Když někdo viditelně krade, nezeptáme so ho jsi z ODS. No možná proto, že je to až příliš pravda. Takže, když s někým nesouhlasíme, tak je to komunista. Ten nesouhlas není ani o tom, že se nám nelíbí komunisté, ale možná proto, abychom dokázali jací jsme bojovníci právě proti komunismu. Možná taky proto, že za minulého režimu jsme byli zalezlí za pecí, nebo psali udání uličnímu výboru. Reputace v tomto boji, ta je holt důležitá. A kdo se ukáže opravdu dobrým, zapíšou ho do třetího odboje.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Paměť, 17.6.2011 15:14:08)
Odpovědět
Pokud je pravdou CV autora, pak je nutno říci, že začal studovat od r. 1977 či 1978 v té době nově vzniklou Žurnalistikou fakultu UK (vytvořena jako samostatná fakulta v r. 1972 - době normalizace, aby připravovala pracovníky do medií ve správném duchu - tedy v duchu normalizace, říkalo se jí také "lepší gymnázium"). Fakulta měla i správnou gesci dozorčích orgánů (polytbyro a orgány vnitra) a přijetí v té době na ni bylo jen pro prověřené. Po studiu pracoval v Lidových novinách - tedy v celostátním perodiku, které bylo rovněž řízeno ze správných míst. Je z historického pohledu i zajímavý vznik tehdejšího Prognostického ústavu, jeho financování cestou tehdejšího polytbyra strany, včetně mezd a služební cest, a o personální práci, lze se domyslet, pokud byl vytvořen z podnětu polytbyra stran SSSR, realizací byl pověřen genmjr. Andropov - tehdější velitel KGB.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Kalous, 17.6.2011 18:34:29)
Odpovědět
Však právě - poturčenec horší Turka.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(MARIE, 17.6.2011 20:07:21)
Odpovědět
Spočítejte si všechny komunisty za posledních 20 let ve vládách,sněmovně a senátu,ve významných funkcích,radách zastupitelstvích,prezídiích apod.---nedopočítáte se.Bojíte se jedné chytré a charakterní,přemýšlivé,vzdělané ženské?Pí Dvořáková v Česku rozhodně nezpůsobila krizi finanční,vládní a morální.To tedy ne!!!!!!ZARYTÁ ANTIKOMUNISTKA
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Really, 18.6.2011 11:06:55)
Odpovědět
MARIE, CO ŘÍKÁTE NA OBSAH TOHOTO ODSTAVCE z Ústavy ČR ?:
Čl. 27/4 : "Poslance ani senátora nelze trestně stíhat bez souhlasu komory, jejímž je členem. Odepře-li komora souhlas, je trestní stíhání navždy vyloučeno."

Kolegové poslanci nebo senátoři odmítnou vydat jiného poslance nebo senátora k trestnímu stíhání, protože v realitě často dochází k tomu, že "RUKA RUKU MYJE", jelikož takovým postupem je jejich trestní stíhání navždy vyloučeno :-):-):-) !
Naši politici si svou beztrestnost celkem prímově pojistili, že?
Před volbami kandidáti do parlamentu říkají, že by opravdu bylo dobré takovou imunitu výrazně snížit, ale když dojde na "lámání chleba"- když se o této záležitosti v poslanecké sněmovně hlasuje, tak se to těm našim chudákům-politikům, zatím snížit nepodařilo...

Co si o tom myslíte?
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(pivko1111, 19.6.2011 17:04:24)
Odpovědět
Já nevím,co tady pořád řešíte-ukažte mi dneska jednoho u koryta,který nebyl komunista-myslíte si snad,že Klaus je čistej? Jak by potom za komančů vystudoval ty školy? Nevím o tom,že to moh svobodně každej.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Řádný absolvent řádné VŠ, 21.6.2011 9:54:42)
Odpovědět
Ani moji rodiče ani já jsme nebyli v KSČ a lékařskou fakultu jsem řádně a úspěšně absolvoval.
Re: Jakl prolomil mlčení o politoložce Dvořákové: Soudružka a marxistka
(Pro redakci, 21.6.2011 9:51:32)
Odpovědět
Redakce, JSTE PRO ZRUŠENÍ NEHORÁZNÉ DOŽIVOTNÍ IMUNITY politiků v ČR ???

Odpovíte nebo raději budete ALIBISTICKY a ZBABĚLE TUTO OTÁZKU IGNOROVAT ???
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama