reklama
reklama

Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku

Autor: Petr Paulczynski  | Publikováno: 15.6.2011 | Rubrika: Reakce
Ilustrace

 

Vážený pane řediteli. Dovoluji si Vás upozornit, že Vámi řízená firma nám zítra pravděpodobně způsobí nemalé škody. Je mi líto, že Vás těsně po Vašem jmenování musím obtěžovat, navíc když je mi jasné, že jste v tom osobně nevinně.

Bohužel, odpovídáte za chod podniku, který nám asi způsobí tyto hmotné škody, jejichž úhradu musím požadovat. Tuto škodu nám pravděpodobně způsobí Vámi řízený podnik tím, že v důsledku stávky skupiny pracovníků která si říká odbory budu nucen své zaměstnance nechat svézt k výkonu zaměstnání náhradním způsobem.

Jsme totiž firma, která dodává služby zahraničním odběratelům, které pranic nezajímají naše vnitropolitické hrátky a na práci našich pracovníků trvají.

Podstatou škody je nasazení našich vedoucích pracovníků mimo rámec jejich pracovních povinností jako "taxikářů" pro  svoz pracovníků k výkonu práce. Vícenáklady spočívají v proplacení odměny těmto pracovníkům za vícepráci, náklady na provoz vozidel a to jak služebních, tak soukromých. Stejným způsobem budeme rozvážet pracovníky po pracovní směně.

Pro Vaši informaci se jedná o několik desítek zaměstnanců, mnohdy ze vzdálených částí Brna, takže vícenáklady očekávám ve výši několika desítek tisíc korun.

Přesný rozpis nákladů zašleme po ukončení akce.

S pozdravem odborům zmar 
Ing Petr Paulczynski

reklama
3277 čtenářů | 42 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(jira22, 15.6.2011 7:08:16)
Odpovědět
Trefa, pane Paulczynski, opravdu trefa. Ráno jsem četl podobné vyjádření .....Běloruský autoritářský prezident Alexandr Lukašenko dnes varoval, že udeří na opozici, která podle něj vyzývá ke stávkám a demonstracím v době,...No společně v zápřahu s Klausem, Nečasem a opilými kalousky to vypadá na druhé Bělorusko. Musíme němcům a francouzům ukázat jak se dělá demokracie, ti budou koukat na ty kluky český.
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(čtenářka, 15.6.2011 9:47:22)
Odpovědět
Takže Vy, kdybyste musel svoje zaměstnance rozvážet do práce za své, tak byste stávkujícím odborářům ještě provolával slávu. To se to kecá a odsuzuje, když Vás to nic nestojí.A srovnávat to s Běloruskem, to chce už opravdu velkou dávku demagogie. Ale ta Vám a vašim oranžovorudým soudruhům ve jménu třídního boje vždy šla perfektně.
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(jira22, 15.6.2011 11:35:27)
Odpovědět
Asi jste nepostřehla o co tu jde. Trochu Vám napovím, nejde tady vůbec o to zda se dostanou do práce v době stávky někteří zaměstnanci a už vůbec o to zda jejich dovoz organizuje firma. Uniká Vám zásadní problém a to je otázka demokracie, ta by měla fungovat opravdu trochu jinak nežli je tomu zvykem v republikách jako "česko", nebo Bělorusko. Pokud jste ale spokojená s tím jak to tady chodí, tak pámbů s Vámi.....
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(čtenářka, 15.6.2011 12:24:54)
Odpovědět
Ale já přesně vím o co tu jde. Lůza z ulice štvaná odborářskými papaláši se snaží zvrátit výsledek demokratických voleb. Jsem velmi nespokojená s nynější situací., Vláda by měla postupovat daleko razantněji a nekompromisněji, reformy by měly být zásadní a ne plytké, jako navrhuje. Já se nějakých blokád nebojím, mne se nedotknou, ani zastavená MHD, Mě štve, že každé násilné zastavení čehokoli, znamená ztrátu a že to většinou způsobí ti, jichž se to ve výsledku dotkne nejvíc, ale myslí si, že potrestají někoho jiného. A co ti, co mají jiný názor, ty budete v rámci demokracie střílet?
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(luk, 15.6.2011 13:25:49)
Odpovědět
Čtenářko, těm lidem,které vy nazýváte lůzou, jde o mnohem větší ztráty než ty vaše. Jenomže té lůze, kterou jste vy a vám podobní, je to šuma fuk. Takže až pochopíte, že pracující lidé a důchodci nejsou žádná lůza, tak potom teprve nebudou třeba žádné stávky!
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(čtenářka, 15.6.2011 14:15:56)
Odpovědět
Ale mě se ty ztráty velmi dotknou, až se socani dostanou prostřednictvím manipulované ulice k moci, já už důchod nedostanu, protože všechno rozhází, rozkradou a prožerou. Já si sice zodpovědně spořím, ale s malým důchodem počítám. Vždyť pracuji celý život. A lůza je ten,kdo myslí jen na sebe v časovém horizontu do konce týdne.
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(Kalous, 15.6.2011 16:32:25)
Odpovědět
Bože čtenářko, vy asi čtete jen bláboly (některé) na tomto servru. S téměř 100% jistotou budete mít za soc. dem. důchod vyšší a jistější.
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(marko, 15.6.2011 16:52:18)
Odpovědět
Tak teď jste Kalousi ukázal, že vůbec nevíte,
která bije. Takovou volovinu může říct jen vypatlaný, oranžový mozek. Už Jan Werich říkal,
mladej blbec - starej blbec. Věkem, jak je vidět u vás a u těch odborářských dědků, se moudrost
nezíská.
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(22, 15.6.2011 17:53:57)
Odpovědět
Kalous to neví už dlouho, na něho netřeba reagovat, on už je naprogramovaný.
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(Kalous, 16.6.2011 6:23:29)
Odpovědět
Tak si ty chytráku udělej analýzu zvyšování důchodů v posledním desetiletí. Rozhodně na tom byli důchodci vždy lépe za sociální demokracie (včetně státních zaměstnanců). ODS vyhovovalo jen větším podnikatelům a těm co mají měsíčně min. 50 tisíc (spíše 100 tisíc), nebo zlodějům a tunelářům.
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(Kalous, 16.6.2011 6:48:18)
Odpovědět
Jinak zákony o zvyšování důchodů soc. dem. vlády vždy respektovaly, u ODS to tak vždy nebylo
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(Kalous, 16.6.2011 6:45:36)
Odpovědět
Tak se třeba bl.bče podívej - vývoj státního dluhu za Paroubka (2006-6) a třeba za Topolánka ODS (2008-9) - ČSSD: ODS 209:286 mld čili ODS udělala dluhy o 77 mld vyšší!
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(frantisek zajicek, 15.6.2011 18:20:38)
Odpovědět
Kalous,vetsi debilovinu v Tvem podani jsem tu jeste necetl...Bez stavkovat za svetle zitrky nas i pristich.Apropo Kalous,ta stavka bude i v noci,mas doma jeste schovan ten lampion,jak jsi nosil na oslavu VRSR?FZ
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(Kalous, 16.6.2011 6:28:13)
Odpovědět
Klidně si spoř zajíčku do privátních důchodových fondů, budeš rád pokud budeš 20% přispívat na jejich režii - pokud o ty prachy nepřijdeš úplně. Viz zkušenost z Maďarska.
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(marcela, 15.6.2011 22:02:01)
Odpovědět
Prosím, odkud jste vylezl s takovými bláboly, za sociální demokracie u vlády budou mít lidi důchod možná ještě deset let, potom už to nebude mít kdo financovat, protože všichni financující státníí podkladnu zdrhnou.
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(Kalous, 16.6.2011 6:33:22)
Odpovědět
Další nakažený řeckým bacilem. Jsme realtivně mnohem méně zadluženi než např. Německo a o USA nemluvě. Paroubkův roční deficit státního dluhu byl mnohem menší než je Topolánkův či Nečasův, co zde kydáte pravicoví lháři.
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(Davidan, 15.6.2011 21:17:43)
Odpovědět
Lůza, madam, je něco odporného, prostě něco, jako vy, podle toho co jste napsala.
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(felix.julec, 16.6.2011 15:27:01)
Odpovědět
ČTENÁŘKO vy jste taková ANNA PROLETÁŘKA naruby s modrým šátkem a plácáte a plácáte.Každý máme právo na svůj názor,ale nazývat slušné lidi lůzou,to děláte jen vy a vám podobní.Znáte význam slov,které používáte?
Lukašenko radil Nečasovi,jak postupovat proti stávkujícím ...
(Poradce Lukašenka K.I., 15.6.2011 23:32:26)
Odpovědět
Nečas se údajně radil s Lukašenkem,jak proti stávkujícím tvrdě zasáhnout.Lukašenko má prý dostatek zkušeností.Ten prý už přicestoval do Česka na oslavy narozenin Klause.Je možné,že Lukašenko osobně převezme velení proti stávkujícím.
Re: Lukašenko radil Nečasovi,jak postupovat proti stávkujícím ...
(ZUI, 16.6.2011 0:36:10)
Odpovědět
NAPROSTY SOUHLAS
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(Jeeves, 15.6.2011 8:59:10)
Odpovědět
Sice to hezky vypadá, ale s takovým nápadem byste neuspěl ani tam, kde justice funguje. Myslím, že tyto situace zahrnují právníci pod pojem "vyšší moc".
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(Jirka, 15.6.2011 10:45:19)
Odpovědět
Nepleťte si záplavy či zemětřesení s pokusem o bolševický puč.

Zubatá pleš je celá natřesená na mimořádné volby, kde by rád spojenými silami oranžových a rudých komunistů dosáhl ústavní většiny - a pak již osvědčený článek o vedoucí úloze KSČSSD a cesta do Bohouškova ráje...

Problém je, že v Evropě je to socan, kam se podíváš - přestává být kam zdrhnout...
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(Jeeves, 15.6.2011 14:30:10)
Odpovědět
Já si to nepletu. Já ctím právo i když se mi to zrovna nehodí. Zeptejte se někoho z oboru. I pojišťovny se lstivě z této situace vyzouvají.
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(děd, 15.6.2011 9:12:34)
Odpovědět
Paluczynski, nedělejte ze stávky konec světa. Ti vaši cizí odběratelé jsou zvyklí z jejich svobodného světa na jiné a častější stávky. Spíš jim popravdě vysvětlete jak tato "vláda nevláda" ne vládne.
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(čtenářka, 15.6.2011 9:51:15)
Odpovědět
A až se tu dostane k moc vláda vláda a bude vládnout vládnout, tak zahraniční firmy vykope z republiky, pečení holubi budou létat křížem krážem a koláčů bez práce bude tolik, že s nimi budeme dláždit ty děravé silnice.Dluhouš si pořídí místo rovnátek nové zuby... Tak na tohle se fakt těším
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(děd, 15.6.2011 10:06:01)
Odpovědět
No vidíte. Vy znáte řešení. Do vlády s Vámi, chybíte tam. A bude po stávkách.
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(čtenářka, 15.6.2011 12:31:00)
Odpovědět
Na takovou úvahu stačí selský rozum. Já kdybych byla ve vládě a takovým mandátem, jaký má tato, s odboráři bych vyběhla po první odejití z jednání, nehledě k tomu, že oni mají mandát vyjednávat mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem a ne kafrat do vlády a její činnosti. Že se neozvaly, když Bohouš rozhazoval plnými hrstmi i to, na co si musel půjčit.
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(děd, 15.6.2011 12:47:38)
Odpovědět
No on ten sedlák by se nejdříve zamyslel nad tím co to je za přesvědčivý mandát vzhledem k počtu obyvatel. Máme štěstí, že nejste sedlák !
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(čtenářka, 15.6.2011 13:20:56)
Odpovědět
Volební systém máme jaký máme, a vláda má 118 poslanců. Ty počty, kterými se snažíte ohromit si zkuste převráti na počet souhlasících se stávkou odborářů k počtu zaměstnanců v ČR. Taky Vám vyjde někaké malinké procento.
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(frantisek zajicek, 15.6.2011 18:16:11)
Odpovědět
V pondeli byl v CT na HydeParku Dufek.Blabolil,blabolil a vysledek hlasovani lidi byl 51%pro stavku,49% proti.Takze zadny jednoznacny nazor naroda,jak nam odbory+CSSD tvrdi.Byl tam zivy vstup mladeho studenta a ten rekl,ze duchodova reforma je mekka a mladi si preji reformy daleko tvrdsi.Jelikoz vime,ze duchodova reforma se tyka lidi ve veku cca 30 a mene let,za koho teda ty odbory bojuji proti reformam?Odbory jsou jenom hlasna trouba CSSD a nic jineho.Mate pravdu v tom,ze vlada by mela byt vuci temto vypapkanym kasparum daleko tvrdsi,FZ
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(Radek3, 15.6.2011 21:29:37)
Odpovědět
Zaslepená, hloupá ? Nebo zaplacená jako Paulczynski? Spíš to druhé.. Ale velmi produktivní..
Škody vzniklé stávkou jsou zanedbatelné proti škodám které napáchali politici, které tady hájíte. Vznikly ale i nečinností občanů, kteří si až doteď nechali těmito politiky "řídit zemi".. Pro mě je stávka aspoň malá naděje, že se něco změní. To co nazývá vláda reformami jsou nesmysly které nic nevyřeší..
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(čtenářka, 15.6.2011 22:42:02)
Odpovědět
Stultorum infinitus est numerus
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(Radek3, 16.6.2011 10:09:18)
Odpovědět
Qui percit nocentibus, innocentes punit.

Sloužíš zlu čtenářko .. a obávám se, že tak činíš záměrně ..
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(čtenářka, 16.6.2011 12:26:09)
Odpovědět
Imperiti facile ad credendum impelluntur
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(Radek3, 16.6.2011 17:46:54)
Odpovědět
Femina dulce malum.
Pane Paulczynsky,
(Ivoš, 15.6.2011 11:06:37)
Odpovědět
zkuste svou firmu přestěhovat třeba do Paříže, do Atén a nebo do Španělska a napsat tento trapný dopis!
Vy jste normálně nedemokrat, protože upíráte to, co je v demokratickém státě legální - ato je stávku!
Samozřejmě, že si všichni lidé v tomto státě přejí pohodvý život bez stávek, aby měli všichni práceschopni práci, slušně zaplacenou, aby si mohli platit všechny potřebné produkty a služby, ale když něco překročí rámec možností, musí se člověk nějak bránit....
Re: Pane Paulczynsky,
(22, 15.6.2011 17:47:55)
Odpovědět
Těmi¨všichni¨máte na mysli státní zaměstnance, že?
Re: Pane Paulczynsky,
(Kalous, 16.6.2011 6:50:57)
Odpovědět
Ne - vás 22ko
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(Dr.Str., 15.6.2011 12:21:26)
Odpovědět
MHD není povinná služba, ale benefit, který podnikatelům snižuje náklady. To znamená, že se mají naučit žít v plných nákladech a ušetřené peníze z oblastí, jež jsou od státu sponzorované, by měli používat k rozvoji firmy.

To, že většina podnikatelů toto nedělá a ještě k tomu navíc převádí dopravu na zaměstnance, kteří jsou nuceni využívat MHD a ještě si navíc stěžují a chtějí náhrady, je buď naprostá idiocie, nebo vypočítavost.
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(PEPA OREL, 15.6.2011 12:26:53)
Odpovědět
Člověče Paulcynský, proč jsi proboha ten dopis neposlal zalepený, co když do toho otevřeného dopisu někdo na poště dopíše, že ředitel DP je vůl!
Na mém blogu http://joseforel.blogspot.com jsem přidal článek NA KALOUSKA, kdo má rád srandu, je srdečně zván
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(Toulavej, 15.6.2011 16:15:45)
Odpovědět
Na stávku mají odboráři právo a škody stávkou způsobené jsou zásah vyšší moci. Tolik právo. Zdravý rozum říká, že stávka je krajní prostředek v boji mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem, kdy zaměstnanec se snaží přimět zaměstnavatele, aby něco činil nebo strpěl prostřednictvím toho, že mu páchá státem povolenou škodu. Může a nemusí se nám to líbit. Nemělo by se nám ale líbit, když odboráři mluví i za své nečleny. To by za chvilku mohli vyhlásit generální stávku na protest proti nemravnému chování Mařenky z Dolní Horní. Odboráři by si měli uvědomit, že nejlépe je všem, když se každý stará jen o své.
Re: Otevřený dopis řediteli Dopravního podniku
(felix.julec, 16.6.2011 15:18:48)
Odpovědět
PANE PAULCZYNSKI plačete tady na hrobě jakýchsi pracovníků,se kterými spolupracujete a kteří jsou omezeni stávkou.Podle mně je to jen "cvičná stávka".V postatě nedělní nebo sváteční provoz.Většina/pokud ne všichni/vaší spolupracovníci jezdí stejně auty a všichni mají pražskou reg.značku.Takže v čem omezeni?
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama