reklama
reklama

Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!

Autor: Jiří Kohoutek | Publikováno: 13.6.2011 | Rubrika: Polemika
Ilustrace

 

Myslíte, že přeháním? Ani bych neřekl. Se zpolitizovanými odbory se nemůže jednat v rukavičkách. Připadám si jak někdy před 60. lety. Horníci z Ostravska avizovali svůj příjezd do Práglu, aby nám tady tak trochu blokli dopravu. K podobným husarským kouskům se hlásí i poctiví pracující ze závodů po celém Česku. Spravedlivý hněv lidu nechť zasáhne současnou moc bez slitování! Uff, řeknu vám, zvracel bych.

Nejsem fanatickým příznivcem Kalouska, knížete nebo Nečase, ale z „nevládní“ koalice ČMKOS-ČSSD-KSČM mě jímá děs a hrůza. Nikde na světě socialistické experimenty neuspěly a nepřinesly lidu bohatství a prosperitu. Tak proč se neustále k socialismu obracíme málem jako k bohu? Nyní se odborářští tatíci rozčilují nad tím, jak jim soud zatrhnul pondělní termín stávky.

Politici z ČSSD a KSČM si s nimi krásně notují. Pro šéfa ČMKOS Jarouška Zavadila je rozhodnutí soudu jen cárem papírů. Když se do soudní moci, ovšem poněkud intelektuálnějším způsobem, opře Klaus, to levičácká lůza řve jak utržená ze řetězu. Když teď ale náhodou soud složený ze starých komunistických kádrů rozhodně v neprospěch levice a odborů, tak je to najednou ohrožení demokracie a kdesi cosi.

S odboráři se, „překvapivě“, paktuje i současný předseda Senátů, bývalý odborářský boss  Štěch (rovněž také předlistopadový člen KŠC a STBák). Předseda ČSSD Bohoušek Sobotka se zase nechal slyšet, že by měl kvůli zákazu stávka v pondělním termínu odstoupit Kalousek. Ano, nejspíš by měl také prezident rozpustit parlament, armáda předat zbraně lidu a lid by měl v naši zemi konečně udělat pořádek. A hádejte, kdo by se postavil do čela naší znovuzrozené lidové demokracie? A nebo snad radši ne, zase se mi z toho trochu zvedá kufr.

Horníci, dělníci a další lůza, co se nechali zpovykat odborářskými psychopaty, by měli na vlastní kůži poznat, že i změkčelý demokratický režim dokáže být ostrý. Lidově řečeno, měl by ten hrdinný ostravský horník dostat tak trochu přes čuňu. Jestli ve čtvrtek vyjedu autem a bude mi tenhle umouněnec bránit v pohybu, možná zjistí, že i pražská „srágora“ dokáže bolestivě praštit. Když chtějí mít odbory veselo, budou to mít. Osobně jsem klidně schopen do toho jít. Nebudu to dělat pro současnou vládní koalici, ale jednoduše pro sebe. Kapišto, odboráříííí?

Tímto apeluji na ozbrojené složky České republiky, aby se jaly dělat ve čtvrtek pořádek raději sama. Pokud tedy nechtěji, aby se jim na silnicích lidi rvali jako koně… 

reklama
4706 čtenářů | 66 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(Brabec, 13.6.2011 0:17:33)
Odpovědět
Nesouhlasím s autorem, Nečas by měl vysvětlovat ! Co dělá, nic- je to hňup ! Ve společnosti není dialog, Nečas musí obhajovat své kroky. Koukal jsem na toho debila Moravce - Nečas tem neseděl, aby hájil kroky vlády. Jestli měl vůbec co hájit. Jenom se ptám na ČD: kolik peněz bere ředitel a ten jejich ombudsman ? Je to státní podnik - sakra, copak je tohle normální ? Podobně je to v DP v Praze.
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(nono, 13.6.2011 9:13:55)
Odpovědět
No vidíš, nesouhlasíš, to je tak asi všecko, co s tím uděláš, že...., jinak mluvit o lidech jako o lůze ....
Klaus - trofobie ....
(Mgr.K.L., 13.6.2011 20:49:57)
Odpovědět
Vážený pane prezidenta,celý národ sledoval vaše zápolení o stolec vrchního Gubernanta ČR..kdy jste se o korýtko třásl jako drozdův ocas..Nakonec jste Pražský hrad dostal a tak bych vás chtěl poprosit..hrajte si dál na Mikuláše Koperníka a nebo Nostradamuse..sbírejte dál po světě volné tužky a inkoustová pera,ale neporušujte Ústavu výroky proti právu lidí a jejich svobod a demokracie...Vy jste vždy hlásal cosi o utažení opasků..zatímco vy a vaše velevážená paní choť,jste měli setsakramentsky povolené opasky.. viz členka dozorčích rad v České spořitelně, a.s.ČEZ,a.s.ZVVZ a.s.Milevsko.paní Livie Klaus.. Měl byste mít trochu ohledu k národu,který z více jak poloviny občanstva nemá pomalu co žrát..buďte od té dobroty kouzelný dědečku :o)
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(Jirka, 13.6.2011 11:36:55)
Odpovědět
Omyl, Brabčáku!

Odbory nejsou politická strana - tedy z podstaty. Ve skutečnosti se chovají jako třetí komunistická strana v ČR.

Proto je velmi diskutabilní, zda mají vůbec právo stávkovat za politickou věc - stávkou proti připravovaným nezbytný reformám se totiž kolektivní smlouva nevyjednává. A taky soudruzi zapomínají, že reformy jsou tu jen a pouze proto, že socani ukradli z našich peněz miliardu a uplatili s ní své voliče - hloupé, líné a neschopné. A ta miliarda nám teď "trošku" chybí....

Pokud začnou odboráři blokovat silnice a působit slušným lidem škodu - policii a armádu na ně, zřezat těm fanatickým blbům hřbety do modra a dát jim veškeré škody k úhradě.

Následně jako teroristickou organizaci zakázat!
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(Tonda Koniášů, 13.6.2011 12:00:03)
Odpovědět
Jiříčku, můžeš být konkrétní?
Zajímalo by mě, o kteréže to miliarddě chceš vlastně hovořit?

Pokud se dívám napříč současnou ekonomikou, troufnul bych si říci, že zhruba 50 až 100 miliard těmto vládám utíká mezi prsty úplně zbytečně. Samozřejmě, že se nás snaží přesvědčit, že to neumějí ošetřit. No, když neumějí, ať jdou od toho, a předají to těm, kteří to umět budou, není nic jednodužšího.
A nepleť si pojmy, odbory nejsou ani teroristé, ani politická strana. Ti tu byli za první republiky a byli tu i za totality a jsou zde i nyní. Je to oraganizace, která je placena z členských příspěvků proto, aby hájili zájmy poplatníků, tj. pracujících. Mě např. odbory nestojí ani 1Kč, ale vláda ze mě vyždímá cca 0,5mil. Kč ročně. Mám snad alespoň právo vědět, kamže ty prachy přesouvá, nebo ne?
Protože žádný hmatelný výsledek nikde nevidím, spíše opak je pravdou. Do důchodu..možná se ani nedožiji, k lékaři abych si pořídil soukromou banku na financování acylpirínu, když mě někdo okrade, tak policii raděj nehledat, protože nic nevyřeší, pouze mě připraví o další čas svými dotazy, čímž to skončí, armáda mě nijak nebrání, pouze utrácí mé daně za něčí zájmy, ale ne za moje, někde v tramtárii... atd.
Tak o kteréže to miliardě chceš hovořit???
Velmi by mě to zajímalo
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(zachar, 13.6.2011 20:03:19)
Odpovědět
Už ses vyblil a ulevilo se ti mafiozo ???Uděláš dobře, když budeš držet hubu a krok
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(zachar, 13.6.2011 20:04:31)
Odpovědět
Už ses vyblil a ulevilo se ti mafiozo ???Uděláš dobře, když budeš držet hubu a krok
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(Jirka, 14.6.2011 10:38:00)
Odpovědět
Proč tak upřímně, soudruhu?

Zřejmě budeš bývalý milicionář, který žere předvolební socanské buřty, chlemtá pívečko za kačku a obdivuje Paroubky a podobnou sběř.

Škoda, že se Ti nedostalo daru rozumu. Být schopen udělat si vlastní názor je fajn, věř mi!

P.S. Jó za minula, rekreace ROH, to byla parádička!
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(Davidan, 14.6.2011 20:21:35)
Odpovědět
Že se na to nevykašleš.
Vždyť jen ukazuješ, jaký jsi debil.
Baví tě to?
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(paulbryn, 7.5.2012 10:57:56)
Odpovědět
Ty budeš taky jeden z těch 12letých smradů,kteří mají IQ tykve po rodičích.Hraješ si na pravičáka a si jen smradlavý looser.
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(ra, 14.6.2011 20:59:33)
Odpovědět
Chlapče ,je mi tě líto.Zajdi za lékaři neboť účinek "okurkového viru" je zřejmý.
Autore, jste militantnější, než ty vodbory
(rem, 13.6.2011 0:36:45)
Odpovědět
Kalous and his boys dlouho sejí vítr a jejich „reformy“ cílí jen na další a větší zatížení střední a nízkopříjmové skupiny většiny obyvatel. Tím v podstatě likvidují střední vrstvu, která se bude dál propadat. Naopak stále užší skupina nejbohatších dále bohatne – jednak legálně vlivem nastavených daní a nepodstatná část z nich pak parazituje na zdegenerovaném systému vládnutí, policie i justice a jistý slogan si přetavila do podoby „nebát se a NAKRÁST“.
Porovnejme s naším prosperující sousedem, Německem alespoň na daňové zátěži:
Korporátní daň: Německo 25%, ČR 19%
DPH: Německo 7% a 16%, ČR návrh na sjednocenou 17,5%
Daň s příjmu fyzických osob: Německo má progresivní daň 15% až 42%, ČR má rovnou daň 15%.
Co k tomu dodat. Mantrou vlády je, že jinak to nejde, že bychom si progresivní daní či mírným zvýšením korporátní daně podřízli málem krk. Ale jak je vidět na příkladu Německa, jde to a funguje to. A navíc je to pro sociální soudržnost společnosti prospěšné. A hlavně se v Německu z rozpočtu málo krade.
Odbory zvedly rukavici. Dobře. Škoda, že dnes dosud středněpříjmovým lidem detailně nevysvětlují, kam je tato parta Kalouskových klaunů s Nečasem „v čele“ za chvíli dovede. Možná by měli větší podporu a šašci by konečně vypadli z manéže i bez blokád. Dalším problémem ovšem je, že dnes volebně nejpreferovanější Sobotkova ČSSD, jakmile se dostane k moci, bude to samé v oranžovém. Určitě v tom sloganu „nebát se a NAKRÁST“. Takže snad se inspirovat na Islandu? Na to, obávám se, nemáme v Česku koule.
Re: Autore, jste OBYČEJNÝ IDIOT
(občan01, 13.6.2011 1:53:03)
Odpovědět
AŽ TĚ TY KAPOUNE POTKÁM,BUDE TO TO POSLEDNÍ, CO JSI VE SVÉM ŽIVOTĚ VIDĚL.....
Re: Autore, jste OBYČEJNÝ IDIOT
(Hnět, 14.6.2011 20:23:37)
Odpovědět
Kdybys byl občan, tak bys stávkoval.
Protože jsi hajzl, píšeš to, co píšeš.
Re: Autore, jste OBYČEJNÝ IDIOT
(Tonda Koniášů, 15.6.2011 9:53:50)
Odpovědět
občan01, co jsi za tvora?
Tady si dá někdo práci, aby ti ukázal v názorných číslech, že to může vypadat i jinak, než se nám snaží Kalousci vnutit, a ty tady plácneš takovou sra*ku.
Neotočila se ti náhodou polarita?
Anebo co to máš na tom krku?
Re: Autore, jste militantnější, než ty vodbory
(alfa27, 13.6.2011 9:36:53)
Odpovědět
A proč nesrovnat Švýcarsko. DPH - horní sazba 9%,sociální odvody 10%( z toho zaměstnanec 5%,zaměstnavatel 5%), momentální sazbu daně z příjmu sice neznám, ale nevěřím tomu, že by byla větší než u nás.Velkké daně nedělají velké bohatství a u nás, kde se polovina vybráných daní rozkrade a prodrbe na voloviny by zvýšení daní posloužilo maximálně k tomu, že drážní ombudsman by měl o 100 000 víc.
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(smějící se bestie, 13.6.2011 2:13:31)
Odpovědět
Hele idiote,
já budu stručnější ! Znáš to přísloví - dostaneš po čuni a domů snad dojdeš sám ..., ne ?
První fáze je nadohled ....
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(Olg0j Chorch0j, 13.6.2011 3:42:39)
Odpovědět
Současný antidemokratický, antisociální a antinárodní havlo-klausovský okupantský sionistický režim bude už brzo svržen v krvavém povstání.
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(jira22, 13.6.2011 7:01:41)
Odpovědět
.......................Nikde na světě socialistické experimenty neuspěly a nepřinesly lidu bohatství a prosperitu......... Jen bych se zeptal autora, kde na světě kpitalistické experimenty uspěly a přinesly lidu bohatství a prosperitu? No kde? Honem ať se zasmějeme, po ránu by to bylo potřeba.
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(Kalous, 13.6.2011 7:08:17)
Odpovědět
V Kuvajtu a v Dubaji - ale tam je feudalismus.
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(Davidan, 14.6.2011 20:26:02)
Odpovědět
V Dubai, to nemyslíš vážně, Kalousi. Dubai je totálně v pytli. Bublina splaskla.
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(Kalous, 14.6.2011 23:30:23)
Odpovědět
Cvíli zastaví stavbu jednoho supermrkodrapu, měsíc přestanou vozit ledovce z Antarktidy - a nafta to zase srovná. Nebo šejci vrátí do státní pokladny půlku nakradených peněz.
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(Stallker, 13.6.2011 12:27:36)
Odpovědět
To jira22: Švýcarsko, Hong kong, Singapur...
Dalo by se říct, i USA druhé poloviny 19.-stol.
Liberální kapitalismus, nejlépe na tradičních, konzervativních základech je nejlepší cestou k prosperitě. Sociální stát je nejlepší cesta do... No prostě tam, kam momentálně spějeme my.
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(Davidan, 14.6.2011 20:28:26)
Odpovědět
Omyl, hochu. To, co píše, platí jen, dokud je kde krást. A ono už není kde, proto tyhle průšvihy. Proto války o ropu. Atd...
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(Kalous, 13.6.2011 7:06:20)
Odpovědět
Ano, článek psychopata mimo realitu. Lúza ho prostě nechápe.
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(bublifuk, 13.6.2011 7:08:14)
Odpovědět
Autor článku má poněkud více upito.
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(Šofér 51, 13.6.2011 7:12:21)
Odpovědět
ZA TO VIDÍME, KAM NÁS dovedly EXPERIMENTY modrých(a dalších různobarevných) komsomolců, za 20let ! ! ! Po r.89 měla ČR jedinečnou příležitost, porozhlédnout se světě a zavést zákony(daňový systém USA,politický Švýcarska a další), které by Nás dovedly do civilizovaného světa. Jenomže, to by Naši politici nesměli(nechtěli) chtít, být nejchtřejší na světě( Havlem počínaje a Klausem konče - všechno jen teoretici). TEĎ UŽ MÁME, CO JSTE CHTĚLI(pár vychcánků zbohatlých za 2odpoledne a republika na mizině).
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(onďa, 13.6.2011 7:38:29)
Odpovědět
tak milý Kohoutku- tohle je poslední fáze....
.. ale nemoc si nevybírá...
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(marko, 13.6.2011 8:08:13)
Odpovědět
Odborářská mamka pracujících se opět ozvala,
ach, milý pane Paroubku, jsem šťastná, že jste opět se mnou a se všemi nejslušnějšími a nejlepšími lidmi. Já a Ferda se těšíme, až VY
nás opět povedete ke světlým zítřkům, věřím, že už to bude brzy.
Vaše oddaná a slušná onďa.
P.S. včera jsem měla papáníčko, ještě teď mám plné bříško, škoda, že jsem vás, milý a drahý pane Paroubku, nemohla pohostit. Zdar naší věci!
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(ddd, 13.6.2011 8:26:50)
Odpovědět
Tak blbej článek zde ještě nebyl. A podle poslední re se ještě najde pár v..ů, které
sv. Václav zapomněl poslat do Němec.
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(onďa, 13.6.2011 19:09:19)
Odpovědět
.., a helemese,helemese, Marko - co tím chtěl básník říci... nějak nevím..
.. zase osobní...a to už z z 99.99 % články jenom čtu..
hezký večer, Marko...
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(Markéta Žlábková, 13.6.2011 9:34:38)
Odpovědět
Souhlasím s autorem a děkuji mu za příspěvek. Odboráře žádám, aby upravili své heslo, za mě a moji rodinu nestávkují. MZ
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(mireček, 13.6.2011 9:40:55)
Odpovědět
Už to tady jednou někdo psal, do odborářů, pokud stávkují, by se mělo střílet. Je to lůza!
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(M., 13.6.2011 11:39:20)
Odpovědět
My do vás také, paní !
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(marko, 13.6.2011 12:22:14)
Odpovědět
Soudružko M.,taky jste už totálně zblblá, že??
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(M., 13.6.2011 12:47:48)
Odpovědět
Milý greenhorn Marko, víš ty vůbec, na co jsi reagoval ... ?
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(Radek, 13.6.2011 15:10:13)
Odpovědět
Nech ho, je mladej a blbej. Z Harry Pottera ta hláška není.
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(marko, 13.6.2011 15:31:36)
Odpovědět
To víš, že jo Máňo proletářko, z dnešních soudružek proletářek je mi zle. Něco chtějí, nevědí co, ale nedají pokoj, dokud to nedostanou.
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(Zlý Vlk, 13.6.2011 9:44:41)
Odpovědět
Kohoutek mi mluví z duše, všechny demonstranty postřílet, bude pouze problém kam s těmi mrtvolami, a vláda si bude vládnout sama sobě.
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(22, 13.6.2011 9:45:16)
Odpovědět
Čtyři hvězdičky za článek hovoří za všecko. Kalousové a spol., jen si křičte.
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(diviš, 13.6.2011 10:05:59)
Odpovědět
Taky jsme proti stávce.ohoo Ti odborášstí kašpaři musí vykazovat nějakou činnost, protože berou sakra velký prachy, a to je financujeme my všichni s daní. Stávka nic nevyřeší, a bude stát stamiliony. No když si to můžeme dovolit ...
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(Pamětník, 13.6.2011 11:53:24)
Odpovědět
My, pražští Pragováci, souhlasíme A PŘIPOJUJEME 99 PODPISŮ ! Potřebujeme klid k práci ! Semkněme se my všichni poctiví občané, kolem naší vlády a našich milovaných Petra Nečase a Miroslava Kalouska, kteří neváhali hrdinně pozvednout svůj hlas proti rozvratným živlům, ohrožujícím naše kapitalistické výdobytky a naše nerozborné přátelství s USA a ostatními kapitalistickými zeměmi. Ve smyslu teze o společné ochraně kapitalismu ve všech spojeneckých zemích žádáme o internacionální pomoc a dočasné umístění spojeneckých vojsk na našem území. Republiku si rozvracet nedáme a proti záškodníkům rázně zasáhneme !
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(Kája, 13.6.2011 20:21:42)
Odpovědět
Ty tajtrlíku,odbory se platí z příspěvků zaměstnanců.Podle tvého slovníku(a mnohých dalších,,diskutujících'')By tvoje příspěvky nespasily ani odbory v Somálsku
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(Omyl, 13.6.2011 12:06:18)
Odpovědět
Vážený pane Kohoutku, odvoláváte se ve své kritice na dobu 60.tých let, ale váš článek je tak z doby stalinismu nebo jiných i dřívějších diktatur. Dehonestuje horníky a dělníky a další lůzu, ale nevím zda si umíte vyrobit ocel, automobil, či toaletní papís sám. Nevím jaké je Vaše povolání, ale bylo by vhodné aby jste se nad sebou zamyslel. Váš článek mi připomíná jednu anektodu - při dotazu na presidentku Greenpeace na Slovensku stran elektrické energie říká: " Já přeci elektrickou energii nepotřebuji, já se můžu dívat na televizi i při svíčkách".
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(nzl, 13.6.2011 13:01:44)
Odpovědět
Nejsi fanatickým příznivcem Kalouska ale horníci a dělníci jsou ušmudlaná lůza.Taky dobrý.Von ti jednou spadne hřebínek!
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(Trepifajksl, 13.6.2011 13:01:47)
Odpovědět
Autor za svá slova nemůže, takovým se odpoští už předem.
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(Dana, 13.6.2011 13:50:02)
Odpovědět
Super článek. Souhlasím. Dana
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(pavel, 13.6.2011 18:12:08)
Odpovědět
taky dobrý - vlastníte pohřební službu a těšíte se na kšefty..?????..jen nevím z které strany budou ty mrtvoly....
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(pipinák, 13.6.2011 15:00:05)
Odpovědět
Tu diskutují jen voli.
Bežte s kecama do pr..le.Bud do ulic nebo držet hubu,ale nevykecávat svoji blbost zde.
Tvá Máňa.
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(lula, 13.6.2011 20:46:26)
Odpovědět
pipinák má pravdu.
Asi se poser.me stej stávky.
Nikoli to jen banda ČSSD ovláda odbory.Chuj s odboráři.Do hnoje zakopat.
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(Táňa, 13.6.2011 18:44:48)
Odpovědět
Proboha, co by pořád vláda měla na těch reformách ještě vysvětlovat ? To je snad tady davová odborářsko- socanská psychóza. Důchodová reforma - další pilíř je dobrovolný, takže když se to někomu nezdá, tak ať do něj nevstupuje. V 68 letech půjdou do důchodu lidé za padesát let, tak o co jde, za tu dobu bude vše desetkrát jinak. Benefity Kalousek neruší, naopak chce dát každému jakési odškodné, t.j. i těm, kteří nyní žádné benefity nepobírají. Ruší pouze zdanění benefitů, takže ať se odboráři obracejí na svoje zaměstnavatele, aby jim je zachovali. Zdravotnická reforma zvyšuje poplatek za den v nemocnici, ale zase ruší poplatek za každou položku na receptu, takže nula od nuly pojde. Zavádí nadstandart, který ale ještě není ani určen, co to bude. Jediné, co je blbé, je zvýšení DPH, ale to je jedna z jistých daní, která se vybere, když jsme tak zadlužení.Navíc je celkem spravedlivá, bohatí mají víc peněz, víc nakupují, takže víc zaplatí na DPH.
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(tazzz, 13.6.2011 20:58:09)
Odpovědět
V podstatě máte pravdu, ale v tom je ten problém.Všechny reformy kromě navýšení DPH (které navýší cenu všeho, nač se jen podíváte) jsou v podstatě jen kosmetické změny, které postihnou tu "lůzu", jak píše autor toho výkřiku do tmy, ale ve finále se nic neušetří a i kdyby se nakrásně ušetřilo, tak to maňásková vláda briskně svojí blbostí utratí za své experimenty.Lidé jsou holt nespokojení a nějak to musí dát vědět a nějaké benefity jsou jen zástupný problém.Vám už nelezou na nervy monstrzlodějiny, trapné kauzy ohledně zfalšovaného vzdělání politiků,jejich arogance politiků atd.?Mě se kupříkladu zvedá tlak už jenom při pohledu na Kalouska, Nečase, Tluchoře, Sobotky a všech těch syčáků natolik, že jsem upustil od sledování zpráv v TV a raději v té době chodím venčit svého psa.
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(Kadeřábek, 13.6.2011 18:45:29)
Odpovědět
"Hornící, dělnící a další lůza". Co k tomu ještě dodávat?
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(namol, 13.6.2011 20:48:50)
Odpovědět
A ty patříš kam
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(Kadeřábek, 13.6.2011 20:51:26)
Odpovědět
Ja patřím do prde.le.Tam je teplo a nejsou tam odbory.
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(Krištov, 13.6.2011 22:19:40)
Odpovědět
Strejdo Kohoutku požádej vrchního velitele ozbrojených sil nechť vyhlásí mobilizaci, rád si vystřelím do kašpárků a podobných strejdů.
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(SamOpal, 14.6.2011 5:54:03)
Odpovědět
Hele,tak se přihlaš do Afghánu.Tam si můžeš s odstřelených kusů odříznout i nějakou tu trofej.
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(felix.julec, 14.6.2011 8:28:28)
Odpovědět
Kohoutku s tvými dřívějšími příspěvky mohu souhlasit nebo nesouhlasit.Tento tvůj výtvor se ale vymyká veškeré slušnosti a soudnosti.Na druhé straně je ale vidět co jsi zač.Kdybys to psal v humoristických listech a v úvozovkách tak bych to chápal jako pokus o vtip.Teď ses projevil jako ten arogantní Kalousek.Psát o lidech,kteří vytváří užitečné hodnoty,aby tupani jako ty mohli psát a hodnotit je jako lůzu je něco co se vymyká slušnému chování.Lůza byla,je a bude.Ale to je přítěž společnosti,ničitelé,verbež všeho druhu,paraziti žijící na úkor druhého a ne horníci a pod.kteří zrovna nemají koupené vysokoškolské tituly např.v Plzni a živí se prací rukou,která umožňuje pohodlnější život i tobě.Představ si,že abys nemrzl a mohl psát ty tvoje sr.ačky by sis napřed musel jít nakopat uhlí,abys měl čím topit vo.le.Už nenasírej.Celý svůj život jsem byl technik,který se neživil rukama,ale na své manuální spolupracovníky jsem nikdy takový náhled neměl.Netušil jsem ale,že po r.1989 se najdou zmetci takového smýšlení jako máš ty./Nikdy jsem nebyl a nebudu komouš,jen pro tvoji inf./
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(???, 14.6.2011 9:19:16)
Odpovědět
Pane Kohoutku,nevím jak ostatní,ale z mě jste debil.
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(PEPA OREL, 14.6.2011 13:32:50)
Odpovědět
Človíčku, ty kdyby jsi byl na místě zkorumpované soudkyně Stamidisové, tak by jsi jako bolševický prokurátor Urválek žádal pro Duška a spol. trest smrti, no jenom aby jsi v budoucnu nežral seno.
Na svém blogu http://joseforel.jsem přidal člány na téma Klaun a stávka a média a stávka
Přeji všem hezký den
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(Blábol, 14.6.2011 17:17:25)
Odpovědět
To je hrůza nazývat horníky, dělníky a jiné profese lůzou. To snad nemůže říct v 21. století ani člověk z IQ opice.
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(Bobík, 14.6.2011 17:24:43)
Odpovědět
V sametové revoluci vám byla ta "lůza" dobrá.A teď když se cítí lidé podvedení, tak jsou opět lůza. Že vám není alespoň hanba.Děsné.
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(Frank, 14.6.2011 18:09:18)
Odpovědět
Měl by si autor článku dát pozor při tom dávání přes čuňu, pokud jde o dav, tak je téměř jisté, že by odvisl na nejbližší lampě a toto by byl jeho poslední článek.
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(marko, 14.6.2011 19:36:22)
Odpovědět
Franku, víš, že dav se vždycky mýlí??
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(Jindřich, 14.6.2011 23:27:35)
Odpovědět
Pan prezident by mél ze základů fyziky vědět že každá akce vyvolává reakci A pokud by ty akce byli brutální za použití byt jen gumových projektilů mohlo by se stát že by on jeho rodina a někteří vládní činitelé mohli dopadnout jako Nikolai Caucesku v Rumunsku
Re: Stávka odborářských kašparů? Na bodáky!
(paulbryn, 7.5.2012 10:53:31)
Odpovědět
Kohoutku ty si prasečí zrůda-který svině tě přivedly na svět?Ty nevíš že i na takovou svini jako ty se vaří voda?
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama