reklama
reklama

Bátora - ukřižovat nebo upálit?

Autor: Petr Paulczynski  | Publikováno: 6.5.2011 | Rubrika: Zamyšlení
Ilustrace

 

Jak je u nás dobrým zvykem, mediální fronta si vždy musí najít nějaké téma nejlépe personifikované nějakou osobou a poté na tuto osobu uspořádat parfózní hon. Není to tak dávno, co se stal obětním beránkem zastydlých socialistů, zelených extrémistů a spol. Roman Joch.

Po krátké odmlce, kdy "hlídací psi demokracie" trhali jistého Hájka, přichází opět na paškál Bátora. Člověk vlastenec, který odmítá nesmyslný multikulturalismus a socialistickou Evropskou unii,  je opět ocejchován jako extrémista ba dokonce neonacista. Sám Bátora na téma hlídacích psů trefně pravil : "čeští novináři jsou už předlouho povýtce jen kvazisanitárními hyenami demokracie a jejími agilními hrobaříky zároveň. Kvazisanitární proto, že se na rozdíl od příslovečných hyen vrhají začasté i na zdravé kusy, a jako by to samotné nestačilo, se zvráceným apetytem se navíc každodenně zahryzávají do naší vlasti a do našeho národa."

Poté co Bátora v Hyde parku docela zabodoval, máme v posledních dnech novou Bátorovinu. Bátora byl totiž před 6 lety na přednášce ultrapravice. Přednáška na téma "Historie, příčiny a vývoj českého protižidovství" se podle dostupných informací konala 17. prosince 2005. Příšerná diskvalifikace. Nebo zástupný důvod k honu na "čarodějnici" Bátoru?

Nebo jsou za tím ti „politicky korektní“ elitáři, kteří nám káží, co máme považovat za pravdu a ke komu máme hořet láskou. Nebo nebyl Bátora prokádrován partičkou Kocábů, Bursíků, Lišků, Halíků, Vaculíků, Svěráků, Holubových  jejichž „pravdou“ jsoui lži spojené s klimatickým alarmismem a zeleným environmentalismem nebo integrační eurománií. 

Nebo Bátora málo hýřil láskou pro ty minority, které zapomněly na evropské tradice. A tak pan Bátora nemá nárok se stát poradcem ministra.

Také kdysi kandidoval za Národní stranu a tak má podle nich na čele cejch, i když tato strana působila zcela legálně. Také se kamarádí s Bobošíkovou, což nepatří k povolenému tónu. A úplně nejhorší je, že ho prý navrhovali lidé prezidenta Klause! Považte, ta hrůza.

Nebo je za tím vším iniciativa D.O.S.T. ? Co proboha může komu vadit na následujících principech na nichž tato  iniciativa vyrostla? Posuďte sami:
- Uznávám rodinu, založenou na manželském svazku muže a ženy, za základní výraz lidské sounáležitosti a odmítám snahy o její demontáž.
- Uznávám nestejnost a komplementaritu muže a ženy a odmítám shora řízený program bezpohlavní společnosti.
- Uznávám výsostné právo rodičů na hodnotovou výchovu potomků v souladu s přirozenými mravními normami a odmítám snahy o ideologizaci školních výchovně-vzdělávacích programů.
- Uznávám hodnotu právního státu a principu presumpce neviny a odmítám jakékoli pokusy o porušení tohoto principu i snahy vnést do české legislativy vágní, právně irelevantní termíny, např. „extrémismus“.
- Uznávám hodnotu národa a vlasti jako konstitutivní prvek utváření lidské osobnosti a odmítám se rozplynout v tavícím kotlíku vykořeněného kosmopolitismu.
- Uznávám hodnotu autentického náboženství a odmítám jeho řízené odstraňování z veřejného života, ale také jeho zneužívání pro nenáboženské cíle.
- Uznávám západní, anticko-křesťanské kořeny naší tradiční kultury a odmítám její účelové „úpravy“ v duchu tzv. politické korektnosti.
- Uznávám relativní hodnotu různých lidských kultur a odmítám snahy o jejich umělou nivelizaci za účelem utvoření jediného multikulturního "světového názoru".
- Uznávám nedotknutelnost soukromého vlastnictví a odmítám snahy o zpochybnění této nedotknutelnosti.

Nevíte proč příznivcům těchto principů uštědřují kritici a  novináři  všemožné hanlivé a zavádějící nálepky – extremisté, neonacisté, paleofašisté, rasisté, šovinisté?

A co s nimi? Ukřižovat, nebo upálit?

http://www.paulczynski.cz

reklama
2208 čtenářů | 25 komentářů | 
HodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnoceníHodnocení
Tisknout článek Poslat článek e-mailem
Vaše hodnocení: 

Zde můžete nastavit své hodnocení
Komentáře


Re: Bátora - ukřižovat nebo upálit?
(vizír, 6.5.2011 1:06:19)
Odpovědět
Já jsem pro starozákonní ukamenování, je to tak nějak kulturně blízké těm kdo ho zde v této zemi tak nenávidí.
Re: Bátora - ukřižovat nebo upálit?
(mozek, 6.5.2011 8:50:31)
Odpovědět
na případu Bátora se ukazuje, že Jan Neruda ve spisu "Pro strach Židovský" nelhal.Jestli židé něco nenávidí, tak jsou to konzervativně orientovaní vlastenci.
Zajímalo by mě kdyby nějaký pochod mládeže vykřikoval slova Neruda měl pravdu! Jestli by to bylo stíhatelné.Asi ne, ikdyž by židi zuřili.
Re: Bátora - ukřižovat nebo upálit?
(Eva, 6.5.2011 13:10:11)
Odpovědět
Neruda se také posmíval dámským kalhotám. Byl skvělý básník i esejista, ale určitě člověk jako každý jiný.
Re: Bátora - ukřižovat nebo upálit?
(walter, 6.5.2011 13:52:04)
Odpovědět
http://www.youtube.com/watch?v=0hz8UvK5SFk&feature=related
Ten Bílý dům je ale drzý .....
(Jakl, 6.5.2011 23:15:10)
Odpovědět
Ten Bílý dům je ale drzý. Představte si, že USA chtějí omluvu za to, že Hájek informoval, že zabití Bin Ládina je jen mediální fikce. Pravda je, že to potom president poopravil. Ale oni vůbec nerspektují, že tam máme ty nejchytřejší lidi a celý svět nám je závidí. Jen mně napadá jak Švejk vysvětloval npr. Lukášovi, když ho označil jako notorického blba. Švejk mu odpověděl následovně: Všichni nemohou být chytří. Kdyby byli všichni chytří, museli by z toho být úplně blbí. Nemyslíte, že na tom něco je? Není ta ohromná koncentrace chytrosti na hradě nakonec nebetyčná hloupost?
Re: Bátora - ukřižovat nebo upálit?
(Huckleberry, 6.5.2011 6:11:16)
Odpovědět
Na výše uvedených principech vznikla naše společnost. Tyto skutečnosti se snažili potřít jak bolševici, tak nynější probruselští multikulturalisti. Když se to nepovedlo prvním, doufám že i druzí ostrouhají. Ale lze ještě spoléhat na zdravý rozum tohoto národa?
Re: Bátora - ukřižovat nebo upálit?
(whaler, 6.5.2011 7:21:00)
Odpovědět
"...Ale lze ještě spoléhat na zdravý rozum tohoto národa?"
Pane, ani nevíte jak rád bych ve zdravý rozum tohoto národa věřil.
Re: Bátora - ukřižovat nebo upálit?
(bezhauz, 6.5.2011 7:29:57)
Odpovědět
Tak to poslední 'přikázání' akce DOST je ultra směšné. Zloději, kteří rozkradly, co mělo být spravedlivě rozděleno, a na tomhle majetkovém základě budují své další aktivity pro !pouze své potomky!, hlásají nedotknutelnost majetku a osobního vlastnictví. To je vážně už trochu moc. Jinak směrem k Bátorovi, hodit do Labe v Děčíně, a jestli umí máchat rukama, tak dopluje až do východního Německa, tam ho všichni ti bolševizující kryptofašisti mezi sebe rádi vezmou. Pokud se jim ovšem bude líbit jeho zcela nezavádějící příjmení:-)))))).
Re: Bátora - ukřižovat nebo upálit?
(suk, 7.5.2011 4:00:49)
Odpovědět
Nech se vyšetřit a nauč se gramatiku! Zamysli se nad pojmem "degenerace národa"!
Re: Bátora - ukřižovat nebo upálit?
(Stallker, 6.5.2011 8:08:50)
Odpovědět
Co může komu vadit na těchto principech? To, že to myslíte vážně a upřímně. Ne podle Orwella...
Re: Bátora - ukřižovat nebo upálit?
(Myslitel, 6.5.2011 13:11:50)
Odpovědět
Koukněte pod povrch - tam už to tak líbivě nevypadá ani náhodou.
Re: Bátora - ukřižovat nebo upálit?
(Otto, 6.5.2011 8:43:05)
Odpovědět
Popsané hodnoty uznává drtivá část národa a je divné, že veškerá media a politici se přiklání k národem nechtěnému multikulturalismu, to je ta všemi proklamovaná demokracie?
Re: Bátora - ukřižovat nebo upálit?
(Myslitel, 6.5.2011 13:13:02)
Odpovědět
Popsáno je to velmi hezky, to ano, ale důsledky mohou být strašlivé, neb mnohé je v líbivém skryto...
Re: Bátora - ukřižovat nebo upálit?
(suk, 7.5.2011 4:05:32)
Odpovědět
Moc myslíš mudrci a asi tě to přemáhá. Měl bys víc odpočívat, nebo se pomátneš úplně!
Re: Bátora - ukřižovat nebo upálit?
(Šoumen, 6.5.2011 9:37:39)
Odpovědět
Ano pane Paulczynski, ukřižovat, pak otepi slámy pod něj a upálit a zároveň jak psal v jednom příspěvku, by ho při tom upalování měli miltikulti kamenovat. To by fakt bylo nejlepší. LOL.
Už se vám uzdravila noha? Tak rychle stavět kříž.
Re: Bátora - ukřižovat nebo upálit?
(vizír, 6.5.2011 14:22:05)
Odpovědět
Úplně vidím tu Tydlidátovou a Bbanayiho jak s krví podlitýma očimá hází šutry a drmolí talmudické kletby, oni by tak chtěli my jim to ne a ne dovolit, no alaespoň že jim mojžíšek Fisher protiústavně dovolil halal/košer pižlat hlavy všelijakému zvířectvu, to se jim hned zlepší nálada když podříznou nějakého božího tvorečka a olizují se jak bude to maso dobré když to zvíře tak trpí.
Re: Bátora - ukřižovat nebo upálit?
(Karkulka, 6.5.2011 22:55:22)
Odpovědět
Vy asi znáte kuře jen chlazené nebo mražené, že. Pokud Vám to běhá doma po dvoře, tak to zaříznou i katolíci.
Re: Bátora - ukřižovat nebo upálit?
(konzistentnost predevsim, 6.5.2011 10:05:49)
Odpovědět
Ano, Batora je konzervativec, co se neumi uzivit sam, a tak se nechal protlacit do statni instituce, kde se bude valet za nase penize... stejne jako Semin, ktery take v zivote nevydelal ani korunu, jen se necha jako spravny parazit zivit ze statniho... zajimave, ze nevadi, ze Batora byl socialista, u Bobosikove nevadi, ze je kamoska s komunistama... Semin neni fasista, i kdyz ucvrkava orgasticky nad vsim, co udelal Salazar nebo Franco... vzorem klasicke rodiny je u vas bezdetny Kaczynski co zije s maminkou (cili nejspis gay, driv se tomu rikalo stary mladenec)... Haider se vam taky libil a nevadi, ze chodil do gay baru a mel milence, atd, atp. - zkratka jste nezvykle konzistentni, lepe receno flexibilni...
Re: Bátora - ukřižovat nebo upálit?
(senior, 6.5.2011 10:40:20)
Odpovědět
Autor má pravdu,vy máte právo nesouhlasit,ale "nekamenovat,neupalovat".Poslechněte si veřejnoprávní televizi a již i rozhlas.Mě tak"dementně"zpovídat,tak se mu poděkuji a jdu pryč.Kdo k tomu ty redaktory vede?Vždyť bývali celkem normální,ne?
Re: Bátora - ukřižovat nebo upálit?
(frantisek zajicek, 6.5.2011 20:05:06)
Odpovědět
Nemusite ho ani krizovat ani palit.Staci,kdyz pujdete s timto blbem uz konecne do pr.de.le.Davat za priklad kaspara,ktery behem 2 let kandidoval za 3!!!politicka seskupeni je prinejmensim trapne.Slysel jsem tohoto rozumbradu na CRO a mam dojem,ze se tento nehodi ani do zvlastni skoly...Bezte do pr.de.le uz i s tou vasi iniciativou DOST.Chcete chranit majetek a nechate se podporovat Zeleznym,ktery danovym poplatnikum dluzi 11 mld,o napojeni vami propagovane Bobo na Komance ani nemluve.Nakonec 50 zfetovanych sasku na mitincich teto saskarny mi dava jednoznacne za pravdu,FZ
Re: Bátora - ukřižovat nebo upálit?
(suk, 7.5.2011 4:10:11)
Odpovědět
Do pr.ele bys měl jít především ty a tobě podobní. Zasvinili jste tuto zem víc než bolševici, hnojaři!
Re: Bátora - ukřižovat nebo upálit?
(pavjan, 7.5.2011 10:52:26)
Odpovědět
100% souhlas.
Re: Bátora - ukřižovat nebo upálit?
(Jiří Vyvadil, 7.5.2011 17:38:43)
Odpovědět
Ukřižovat a přitom upálit.
Re: Bátora - ukřižovat nebo upálit?
(pavjan, 8.5.2011 12:14:30)
Odpovědět
100% souhlas
Re: Bátora - ukřižovat nebo upálit?
(luk, 9.5.2011 8:25:38)
Odpovědět
A tebe, Vyvadile, by měli rozčtvrtit. Jako dobráka humanistu. A potom hodit do hnoje. Určitě dobrotou přetékáš!!
Přihlášení uživatele
Jméno:
Heslo:

Zasílání upozornění
Články autora
Reklama